Friday, March 27, 2020

ඉමාෂා උත්තමාවියගෙ වහල්ලු 1

ඉමාෂා උත්තමාවියගෙ වහල්ලු 1


මට මැසෙන්ජර් කෝල් එකක් ආවා ෆ්‍රෙන්ඩ් ලිස්ට් එකේ ඉන්න slave යාළුවෙක් මම වගේම.
මම කතා කරා. ඒත් ගෑණු කටහඬක් ආවෙ.

මම ඉමාෂා. තමුසෙ මගේ ෆොටෝ තමුසෙගෙ අකවුන්ට් එකේ දාල තියෙනවා. දාල ලියල තියෙනවා තමුසෙ මට වහල්කම් කරා කියල. තමුසෙ කවදද මට වහල්කම් කරේ?

මම ෆොටෝ දානවා ගොඩක් අයගෙ. ඉතින් මට මතක නෑ කවුද මේ කියල. මට උත්තර නෑ. මම සද්ද නොකර හිටියා. ආයෙත් ඒ පැත්තෙන් කතා කරා.

ඇයි තමුසෙගෙ කටේ පිට්ටුද? නැත්නම් කාගෙ හරි පෑන්ටියක් කටේ හොර වෙලාද?

මට උත්තර නෑ. සොරි. මම ඒ ෆොටෝ අයින් කරන්නම් කියල මම කිව්වා.

නෑ නෑ. අයින් කරන්න එපා. තමුසෙ ඇවිත් ඒ කියල තියෙන විදියට මගේ ළඟ වැඩ කරනවා. දැන් තමුසෙගෙ යාළුවත් මගේ ළඟ.

ඒ කිව්වෙ? මම ඇහුවා.

ඒ කිව්වෙ? ඇයි උඹට මැඩම් කියන්න බැරිද කතා කරද්දි? බූරුවා

සමාවෙන්න මැඩම්

තමුසෙ දැන් එන්න ඕන මම කියන තැනට. මම ඇඩ්‍රස් එක එවන්නම්. තමුසෙ ආවෙ නැත්නම් මම එනවා තමුසෙ ඉන්න තැනට. තේරුණාද?

ඔව් මැඩම්. තේරුණා.

හොඳයි. දැන් ලෑස්ති වෙලා වරෙන්. ඇඳුම් මොකුත් ඕන නෑ. තමුසෙ දවස් කීපයක් මෙහේ නවතින්න ඕන. බෑ කියන්න තහනම්.

එහෙමයි මැඩම්.

මම තියනවා. ඇඩ්‍රස් එක මැසේජ් කරන්නම්. විනාඩි 15න් 15ට මට මැසේජ් කරපන් තමුසෙ ඉන්න තැන කියල.

එහෙමයි මැඩම්.

හරි. මම තියනවා.

වෙච්ච දේ මට හිතාගන්න අමාරුයි. මම ටිකක් ගැස්සිලා හිටියෙ. එතකොට ඇඩ්‍රස් එක ආවා. ජාඇල ඇඩ්‍රස් එකක්. එතකොට ආයෙත් කෝල් එකක් ආවා. මම ආන්සර් කරා.

තමුසෙ එද්දි ජොකෙක් ඇඳන් එන්න තහනම්. ජොක්කු දෙන්නෙක් සාක්කු දෙකේ දාගෙන වරෙන්. ඒ ඇති.

එහෙමයි මැඩම්.

පැය එකහමාරක් ඇතුළෙ තමුසෙ මගේ ගේට්ටුව ළඟ ඉන්න ඕන. නැත්නම් තමුසෙ ඉවරයි.

එහෙමයි මැඩම්.

එහෙන් කෝල් එක කට් කරා. මට වෙන කරන්න දෙයක් නෑ. මම ලෑස්ති උනා. ජොක්කු සාක්කුවේ දාගත්තා. මම යන්න පිටත් උනා.
බස් එකේ යද්දි මැඩම් මට එක එක සෙක්ස් ෆොටෝ එවනවා. පයිය කෙලින් වෙන මැසේජ් එවනවා. මට ජොකා නැතුව එන්න කියල එයා මාව බයිට් කරනවා. මම අමාරුවෙන් හෝල්ට් එකෙන් බැස්සා. විනාඩි 15න් ඉන්න තැන කියන්න බැරි උන නිසා මැඩම් මට කෝල් කරා. මම ඉන්න තැන කිව්වා.
එතකොට එයා සෙක්සි විදියට කතා කරනවා. මගේ එක කෙලින් වෙනවා. මම අමාරුවෙන් ඇවිදගෙන ගියා.
ඒ ඇඩ්‍රස් එකේ හැටියට මම ගියේ ලොකු ගෙදරකට. ගේට්ටුව මමම ඇරගෙන ඇතුළට ගියා........
මම ගේට් එක ඇරගෙන ඇතුළට ගියා. ඒක තට්ටු දෙකේ ගෙයක්. ලස්සන ගාඩ්න් එකක් තිබුණා. තණකොළ වවලා හැම තැනම මල් වවලා. බලු කූඩු තුනක් ඈතින් ඈතින් තිබුණෙ ඇතුල් උන ගමන් පේන්න. "බල්ලන්ගෙන් ප්‍රවේසම් නොවන්න. බල්ලන් ප්‍රවේසම් නොකරන්න" කියල බෝඩ් එකක් තිබුණා. මම බයෙන් බයෙන් ඉස්සරහට ගියා. එතකොටම ආයෙත් මැසෙන්ජර් කෝල් එක ආවා.

තමුසෙ ආයෙත් යනවා ගේට්ටුව ළඟට. කෝල් එකෙන් මැඩම් කිව්වා. මම ගියා ආපහු හැරිලා.

ඔය ගේට්ටුවේ ඉබ්බො තුනක් ඇති. තුනම තද කරලා ලොක් කරපන්. මම ඉබ්බො තුනම ලොක් කරා.

දැන් තමුසෙගෙ ඇඳුම් ඔක්කොම ගලවපන්. මම ෂර්ට් එක ගලවලා ඇඹරි ඇඹරි ඉද්දි මැඩම් ආයෙත් කතා කරනවා. තොට කියන දේ කරන්න බැරිද වේස බල්ලො? කියල බැන්න විතරයි මම කලිසම ගැලෙව්වා.

ඊළඟට ෆෝන් එකේ ස්පීකර් දාල පැත්තකින් තියන්න ඕඩර් එක ලැබුණා. මම එහෙම කරා. ඊළඟට තව ඕඩර් පෝලිමක්.

ෂර්ට් එක විසි කරල දාපන්. ඒක වැඩක් නෑ.
සෙරෙප්පු දෙකත් විසි කරපන්.
කලිසමේ එක කකුලක් අරන් ඒකෙන් තමුසෙගෙ කකුල් දෙක බැඳගනින්.
අනිත් කලිසම් කකුලෙන් අත් දෙක බැඳගනින්.
බෙල්ට් එක බෙල්ලෙ බැඳගනින්.
එක ජොකෙක් බිම එළලා ඒක උඩට වාඩි වෙලා චූ කරපන්.
අතේ ගහල අනිත් ජොකාගෙ ඇතුල් පැත්තෙ බඩු දාපන්.

මම ඒ ටික ඔක්කොම එහෙම්ම කරා.

දැන් දණ ගහපන්.
ඔය චූ ජොකා කටේ ඔබාගනින්. පොඩ්ඩක්වත් එළියට එන්න බෑ.
දැන් ඒ ජොකා හොඳට උරපන්.
දැන් අනිත් ජොකා මූණට දාගනින්. ඇස් දෙක විතරක් එළියට පේන්න තිබුණම ඇති.
දැන් කකුල් හතරෙන් ඉඳපන් බල්ලෙක් වගේ.
දැන් ෆෝන් එක තමුසෙගෙ පිට උඩින් තියන් දණ ගාගෙන වරෙන් ගේ පැත්තට. ඉස්සරහ දොරෙන් කෙලින්ම ඇතුළට වරෙන්.

මම මැඩම් කියන විදියට කරා.....

මම දණ ගාගෙන ගියා. මැටි පාරක් දිගේ දණ ගාගෙන යද්දි මගේ දණිස් ඉවරයි. මීටර් 50ක් විතර දුරයි ගේට්ටුවේ ඉඳන් ගෙදර දොර ළඟට. ජොකාගෙ තිබුණ චූ මට ටික ටික ගිලෙනවා. මගේම කැරි ජොකාගෙන් මගේ මූණෙ ගෑවෙනවා මටම දැනෙනවා. ඒත් මට නවතින්න බෑ. නාඳුනන වත්තක නාඳුනන කෝල් එකක කීමට මෙහෙම ඉද්දි තියෙන බය ගැන උඹලට හිතාගන්න පුළුවන් වේවි.

මට කතා කරේ කවුද කියල මම දන්නෙ නෑ. මම දොර ගාවට යද්දි දොර ඇරලා. මම එතන පොඩ්ඩක් නැවතිලා මම දණ ගාගෙන එහෙම්ම ඇතුළට ගියා.

දොරෙන් ඇතුල් වෙද්දිම මගේ බය ඩබල් උනා. ඇණ ගහලා සයිස් කීපයක වේවැල් කීපයක් එල්ලිලා තියෙනවා. එතන පොඩි බංකුවක් උඩ දම්වැල් කීපයක් තියෙනවා. ඔක්කොම බලු දම්වැල්. ලණු, කඹ, රෙදි පටි ඔක්කොම. රබර් පයියවල් දෙකක්. එකක් අගල් 6 විතර. අනික අගල් 10ක් විතර. මම ඒවා දැක්කම වෙවුලන්න ගත්තා.

මම ඇතුළට ගියා. සාලෙ අර බඩු ටික ඇරෙන්න සාමාන්‍ය සාලයක්. ටයිල් අල්ලලා හොඳ සැප පුටු තියලා. ඒත් කවුරුවත් නෑ. මම ටික ටික ඇතුළට ගියා. ටික වෙලාවක් වටේ බල බල ඉඳල මම හිට ගත්තා. එතකොටම පුකට වේවැල් පාරක් වැදුණා. මම පිටිපස්ස බැලුවෙ විතරයි මම රත් වෙලා ගියා. එතකොටම මට තව වේවැල් පාරක් වැදුනා. මම දණ ගැහුවා.

මේ මට කතා කරපු මැඩම්ද කියල මට හිතාගන්න බැරි උනා. ඒ අපේ කැම්පස් එකේ නංගි කෙනෙක්. මම රැග් කාලෙ එහෙම ඒ නංගිව හොඳට බයිට් කරල තියෙනවා.
ඒකි මගේ දිහා බලාගෙන හිනාවෙනවා. මට ලැජ්ජාවෙ බෑ.

බල්ලෝ කියල ඒකි හිනා වෙනවා

වහල් බල්ලෝ කියල ආයෙත් හිනා වෙනවා. ඒ හිනා වෙන ගමන් වේවැලෙන් මට තට්ටු කරනවා.

දැන් මම ඔයාට නංගි නෙවෙයි, මම ඔයාට මැඩම්. ඔයා මට අයියා කෙනෙක් නෙවෙයි, වහලෙක්. ඇත්තම කිව්වොත් අයියල ඔක්කොම වහල්ලු වගේ තමයි. කැම්පස් එකේදි පවා ඔයාට මගේ වහලා වෙන්න සිද්ධ වෙනවා.

එහෙම කිව්ව ගමන් මම වෙවුලුවා. කැම්පස් එකේදි මේකි ළඟ මෙහෙම දණ ගහන්න? මට හිතාගන්න බෑ.

එහෙම කියල ඒකි වේවැල වන වන ගිහින් ඉස්සරහ පුටුව උඩ කකුලක් පිට කකුලක් දාගෙන වාඩි උනා.

යකෝ උඹ දැන් මගේ සදාකාලික වහලෙක්. එතකොට උඹ කොහොමද අද ඉඳන් මට කතා කරන්නෙ?

මම උත්තර දුන්නෙ නෑ. එයා වේවැල අරගෙන ඇවිත් පාරක් ගහල උත්තර දීපන් බල්ලො කියල ආයෙත් පාරක් ගහල උත්තර දීපන් කිව්වා. ඒකිට මැඩම් කියන්න මට හිතුණෙ නෑ. ඒත් ගුටි කන්න බැරි නිසා මම කිව්වා

ඉමාෂා මැඩම්.

එච්චරද කියන නම්? උඹ ෆේස්බුක් එකේ තව නම් ලියල තිබ්බෙ. ඒවත් කියපන්.

ඉමාෂා උත්තමාවිය.
ඉමාෂා දේවතාවිය.

අන්න හරි. කියල මැඩම් හයියෙන් හිනා වෙලා මාව එතුමියගෙ පයින් තල්ලු කරගෙන ආයෙත් ගේ ඇතුළට ගියා.

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Prasad Shanaka (Slave dog)

No comments:

Post a Comment