Wednesday, March 11, 2020

මානෙල් මැඩම් සහ මාලි මැඩම් 3

මානෙල් මැඩම් සහ මාලි මැඩම් 3
තාත්තා එත් අහන්නේ නෑ ලෙවකනවා පුක. ඔන්න එතකොට මානෙල් පිගානට කක්කා දැම්ම. කක්කා දාල පස්ස පොඩ්ඩක් ඉස්සුවා. එතකොට තාත්තා පුක හොදට ලෙවකන්න ගත්ත. ලේවකල සුද්දා කලා. ඊට මස්සේජ් මානෙල් පන්ති එක උස්සගෙන නැගිටලා ගව්ම හද ගත්ත. තාත්තා බල්ලෙක් වගේ කක්කා ටික කන්න ගත්ත. මට අප්ප්රිරියාවේ බැ.. මාලි මැඩම් මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා එයාගේ මුණ පැත්තට හරවා ගත්ත. 
Mali,, දැක්කද බල්ලෝ උබ. උබටත් ඔහොම කරන්න වෙයි හරිද දන්නවනේ නැත්නම්.. 
mn,, ඔව් මැඩම් කියලා මන් බිම බලන් ගත්ත.. 
                     ඊට පස්සේ මාලි මැඩම් ගේ ඇතුලට ගියා. එයා එනකොට තවත් ස්ප්‍රේ එකක් ගේනවා. 
Mali,, ඇරපන් කට. දාපන් දිව එලියට. 
මන් කට කරලා දිව එලියට දැම්මම මාලි එක මගේ කටටම ස් ප්‍රේ කලා. ඉන්න බැ පිච්චුනා දිව සේරම එක නිකන් පෙට්රෝල් වගේ. මාලි හිනා උනා හේ හේ බල්ලෝ උබට දැන් කක්කා නෙවෙයි ඕනේ දෙයක් කන්න පුළුවන් රස දැනෙන්නේ නෑ.. උබට ආයේ කවදාවත් රස කෑමක රස බලන්න වෙන්නේ නෑ. මොනවා කවත් මැටි වගේ කන්න වෙන්නේ බල්ලා.. තේරුනාද? 
Mn,, ඔව් මැඩම් 
mali,, හ්ම්ම් දැන් ගෙදර පලයන් උබේ ඇදුම් ඇති එළියේ ඇදගෙන පලයන් 
 කියලා බෙල්ලේ දම්වැල පැන්නුව... ඊට පස්සේ පයිියේ ලොක් එක දිහා බලලා කිව්වා.. හේ හේ ඕක ගලවන්නේ නෑ. මට ඕනේ වෙලාවට විතරයි ඕක ගලවන්නේ තේරුනාද??? දැන් පලයන් 4න් එක ඕන එකේ තියාගනින්. මන් යන්න හදද්දී කල්පනා කර මැඩම් ලට වැදලා ගියොත් හොදයි කියලා.. ඉතින් මන් මැඩම්ට වන්ද මැඩම්ට මාර සතුටුයි.. mali,, මගේ හොද බල්ලා අන්න ඔහොම කල්පනා කරලා වැඩ කරපන් එතකොට ගුටි කන්න ඕනේ නෑ.. man,, මැඩම් ලොකු මැඩම් කෝ.. mali,, පලයන් room එකට යන්න ඇති.. මන් ගිහින් room එකේ දොරට තට්ටු කලා දනගහගෙන ඉන්න ගමන්ම. Manel,, කව්ද?? Man,, මැඩම් මන් පොඩි බල්ලා. Manel,, he හේ වරෙන් වරෙන් මොකෝ? කියලා මහා හයියෙන් හිනා උනා. මන් යද්දී මැඩම් house කොට් එක බාගෙට ඇදල අම්මෝ මන් එදා තමා මානෙල් ඇන්ටිගේ ලස්සනයි දැක්කේ (බොල පුකක් පට්ට ලොකුයි පළල් උකුල හීන් ඉන තන් මට පිස්සු හදුනා ) මන් ගිහින් මැඩම්ට වන්ද.. manel,, හ්ම් බල්ලා යන්නද හදන්නේ. ? Mn,, ඔව් මැඩම් හ්ම්ම් පලයන් උබේ තාත්තා ගියා. උබ අදට පයින් පලයන්. Man,, හොදමයි මැඩම් කියලා මන් ගෙදර අවා.. ගෙදර එද්දී ගෙදර අය නිදි. හොද වෙලාවට
උනා දේවල් ගැන අපිටම ලැජ්ජයි. මන් ඇග හෝදලා මුළු ඇගේම cream ගාගෙන නිදා ගත්ත. හරියට නින්ද ගියේ නෑ වේදනාවට. මන් උදේ නැගිට්ට.. මාර වැඩේ අම්මා සාමාන්‍ය විදියට වැඩ කුස්සියේ උයනවා. තාත්තා උඩ පත්තර ප්‍රෝග්‍රෑම් බලනවා. මන් ගියා තේ බොන්න දෙන්නම සාමාන්‍යයි . මන් තේ එක බොන ගමන් කල්පනා කර. මන් දැක්කේ හීනයක්ද කියලා. නෑ එහෙම වෙන්න බැ මගේ ඇග තමා රිදෙනවා. අම්මා තාත්තා සාමාන්‍ය විදියට වැඩ මාත් එක්කත් සාමාන්‍ය විදියට කතා කලා. මන් අවා room එකට. අහ්හ් මට මතක් උනේ ඒ වෙලාවේ පයිියේ ලොක් එක ගැන. මන් බැලුව එක තියෙනවා he හේ ඒ කියන්නේ හීනයක් නෙවෙයි. මන් අල්ලලා බැලුව එක. එකේ key එක නැතුව එක අරින්න ක්‍රමයක් na කොහොමවත්. කරන්න දෙයක් නෑ. අම්මා,, සමන් සාප්පුව අරින්නේ නැද්ද? අම්මා කියනවා මට ඇහුන.. මන් ඉක්මනට ෂර්ට් එකක් ඇදල ඒ පැත්තට හොරෙන් ගියා. Thaththa.. මේ සිද්ද වෙන දේවල් පුතා කතා කරන්නෙත් නෑ eka නිසා ඔයත් මේ ගේ ඇතුලේ ඒවා කතා කරන්න එපා. එළියේ ඕනේ දෙයක්. Amma,,තමුසෙගෙ වල් කම් නිසා තමා මේ සේරම පුතාව ත් කැවා තමුසේ. කියලා බැන්න.. තාත්තා car එක අරන් ගියා. මන් බිකේ එක අරගෙන ශේප් එකේ ෂොට් කට් එකකින් ගියා. සාප්පුව ඉස්සරහ car එක නවත්තපු තාත්තා ඇතුලට ගියා. ඒ එක්කම මාලි ඇවිත් මානෙල් ව බස්සල ගියා. ඊට පස්සේ දෙන්න ඇතුලට ගියා.. මාත් හෙමින් ගියා. ඒ ද වගේම දෙන්නම toilet එකට ගියා. මන් හොරෙන් බැලුව. තාත්තා බිම හාන්සි උනාම මානෙල් ගව්ම උස්සල panty එක පහත් කරලා කට උඩ වැඩි උනා තාත්තා බල්ලෙක් වගේ ලෙවකන්න කන්න ගත්ත පුක. සද්දේ ඇහෙනවා එලියට.. මානෙල් ඇන්ටිගේ පුකවල් දැකල මන් නැග්ග නැගිල්ලක් ඉන්න බැ. මට එක සැරේට මතක් උනා ඊයේ මානෙල් මට කියපු දේ. ආයේ කවදාවත් පයිය නගින්නේ නෑ කියලා. මන් මයියා ඇල්ලුවා. මාර වැඩේ මට නැග්ග කියලා දැනුනට පයිය පොඩ්ඩක් වත් නැගල නෑ. හුනා වගේ තියෙනවා. එත් මට දැනෙන්නේ නැගල වගේමයි. හිත ගන්න බෑ.. ඕක බලන් ඉදල මන් ගෙදර අවා එනකොට කෝල් එකක් අවා මාලි. Mali,,උබ මොකද කරන්නේ. Man,,මොකුත් නෑ මැඩම්. Mali,,විනාඩි 30න් හොදට ජන්ඩියට ඇදගෙන වරෙන් පාරට. කියලා තිව්වා. මන් හොදට නාල කාල ලස්සනට අලුත් tshit එකක් ඇදල හොද ලස්සනට ලෑස්ති වෙලා පාරට ගියා ගිහින් winadi 5කින් මාලි ඇවිල්ල car එක නවත්තල වීදුරුවක් ඇරිය.. mali,, පස්සෙන් නැගපන් බල්ලෝ. මන් නැග්ග මැඩම්
උබේ bank අකව්න්ට් තියෙන්නේ...... Bank කෙනෙක් නේද? මන් උඩ ගියා. Mali,, මන් දන්නවා ඊයේ මන් උබේ ෆෝන් එකේ මැසේජ් බැලුව. උබට මාසෙකට ලක්ෂයක් විතර ලැබෙනවලු නේද? Man,, ඔව් මැඩම් මාලි මැඩම් බැංකුව ලග නැවතුන යමන් කියලා බැස්ස. Mali,, දැන් ගිහින් මට උබේ accout එකේ e banking හදලා දීපන් අඩ ඉදන් එකත් මන් කරගෙන යන්නම්.. මොනවද බලන්නේ යමන් කියලා කිව්වා. කරන්න දෙයක් නෑ මන් e සේරම මලීට හදලා දුන්න. මාලි මාර සතුටෙන් ඇවිල්ල car එකට නැගල පස්සේ එයාගේ සැලෝන් එකට ගියා. සැලූන් එකේ කෙල්ලෝ 4ක් වැඩ උදේ ඉදන් බිස්නස් තියෙනවා. මාලි ගියපු ගමන් සේරම කෙල්ලෝ gm මිස් gm මිස් කිව්වා. එයාල මගේ දිහත් බැලුව මාත් හිනා වෙලා ගියා. අන්තිමටම තමා office එක තිබුනේ කළු වීදුරු දාල ලොකුවට හදලා. අම්මෝ මාලි ගේ මෙසේ නිකන් ජනාදි පති ගේ වගේ ලොකු පුටුවක් ලොකුම ලොකු මෙසෙයක්. එතන එහා පැත්තේ පොඩි පුංචි මේසයක් තිබ්බ. Mali,, බල්ලෝ මේක උබේ මෙසේ එක ඇතිනේ උබට ලැප් එක තියා ගන්න. උබ ගෙදර ඉදන් කරන වැඩ උබ මෙහෙ ඇවිල්ල කරපන්. තව එකක් මෙතන උබ manager කියලා තමයි මන් කියන්නේ. හැබැයි මෙතන ඉන්න නයනි තමා මෙතන සේරම වැඩ බලන්නේ
එයා තමා මේ සැලෝන් එක ගොඩ දැම්මේ උබ ඉන්නේ එයාගේ යටතේ හරිද කියලා එයා එයාගේ මෙසේ වැඩි උනා.. ඊට පස්සේ බෙල් එකක් ගැහුවා mali,, උබ මන් ඉන්න වෙලාවට මේකේ බල්ලෙක් වගේ තමා ඉන්න ඕනේ හරිද. මේක පිරිසිදු කරන වැඩේ උබ එද්දිම කරලා තියෙයි හැබැයි උබත් පොඩ්ඩක් මේක සුද්දා කරන්න ඕනේ. අතකොටම දොරට ගැහුවා. Mali,, බල්ලෝ එළියෙන් කාටවත් මේ රූම් එකේ දොර අරින්න බැ. මෙන්න මේ බටන් එක එබුවම lock එක ඇරෙනවා කියලා එක එබුවා. එතකොටම නයනි කියන එකී අවා දොර අරගෙන. (නයනි ඇදල හිටියේ සැලූන් එකේ tshirt එකයි ඩෙනිමයි එකී නම් මාලි ට වැඩ 2ගුණයක් ලස්සනයි දන්නවනේ ඉතින් සැලෝන් වල වැඩ කරන කෙල්ලෝ මෙකුප් දාල සෙන්ට් ගහල සුවදේ බැ. පිරුණු ඇගක් ලොකු තන්, පුක ඩෙනිම පලාගෙන එලියට එන්න හදනවා.
Mali,, නයනි මේ මගේ අලුත් personal servant කසුන්. සෝ මන් ඔයාට කිව්වේ මෙයා ගැන තමා අපේ අම්මගේ සේර්වන්ට් ගේ පුතා. මට ලැජ්ජා හිතුන එක පාරටම එහෙම කිව්වම. නයනි මගේ දිහා බලලා හිනා උනා.. ඊට පස්සේ තව මොනවද මොනවද කතා කරලා නයනි ගියා. Mali,, වරෙන් දැනගහපන් මෙතන. මට කර ගන්න දෙයක් නෑ මන් දැනගහුව පලයන් මෙසේ යටට.. අම්මෝ මෙසේ යට ලොකු room එකක් වගේ අත පැය දිග ඇරලා ඉන්න පුළුවන් මාලිගේ පැත්ත ඇරෙන්න අනිත් තුන් පැත්තම බිමටම කවර් . Mali,, උබ මෙසේ යටට යන්න ඕනේ උබ බල්ලා වගේ ඉන්න වෙලාවට customer කෙනෙක් අවොත් විතරයි. යටට ගිහින් සද්ද නැතිව ඉන්න ඕනේ. තව දේවල් තියෙනවා මන් පස්සේ කියන්නම් ඔක්.. මන් පොඩ්ඩක් එලියට යනවා ගිහින් එනකම් ඉදපන්. මන් නැති වෙලාවට සාමාන්‍ය විදියට මන් ආවම බල්ලා වගේ හරිද?? එහෙම කියලා මැඩම් ගියා. මන් cctv එකෙන් දැක්ක මැඩම් එලියට යනවා. මැඩම් wnadi පහකින් විතර අවා. මැඩම් කොහොමද මන්ද දොර අරගෙන අවා.. මට මතක් උනා එයේ උනා දේවල්. ගුටි කන්නේ නැතිව මඩම්ව සන්තෝස කරන්න ඕනේ කියලා මන් හිත ගත්ත. මැඩම් ආව ගමන් මන් මැඩම් ගේ ලගට ගිහිල්ල kakul ලෙවකන්න ගත්ත. (මාලි ඇදල හිටියේ කොට ගව්මක්. එක ටිකක් දුහුල් සෙරෙප්පු දෙක අඩි උස එකක්) මැඩම් නැවතිලා මට ලෙවකන්න චාන්ස් එකක් දුන්න ඊට පස්සේ අවා පුටුව ලගට. මන් e අතරෙත් ලෙවකන්න try එකල.. ඊට පසේ mali,, සෙරෙප්පු දෙක ගලවල කරපන් කියලා. කකුලක් පිට කකුලක් දාගෙන මගේ පැත්තට හැරිලා වැඩි උනා. අම්මෝ පොලිෂ් කරලා වගේ ලස්සනයි kakul ගොඩක් සුදු නැති උනාට නියම පාට. මන් ඇගිලි එක්කම බල්ලා වගේ ලෙවකන්න ගත්ත.. mali,, මේ මේ ඔහොම බැ හෙමින් ලේවකපන් ඉක්මනට ලේවකව කියලා ඉක්මනට ඉවර වෙන්නේ නෑ. කියලා කිව්වා. ඊට පස්සේ මැඩම් head පොන් එක ගහගෙන කාටද කෝල් කර මට හොදට තේරුණා මලක් කඩනවා කියලා. මට එක ඇදල නෑ මන් කර. විනාඩි 30ක් විතර කකුල ලෙවකන්න වම. මැඩම් මට අතින් කිව්වා උඩට උඩට ලෙවකන්න කියලා. මන් මැඩම් ගේ දණහිස ලගට ලෙවකන්න කව. මැඩම්ගේ කෝල් එක ඉවරයි. මැඩම් බලන් ඉන්නවා දැන් මගේ දිහා අසාවෙන්. දොරට තට්ටු කලා කව්ද? මැඩම් කෙලින්ම දොර lock එක ඇරිය එතකොටම නයනි ඇතුලට ඇවිල්ල. මන් දනගහගෙන ලෙවකනවා කකුල්
එක දැකපු නයනි nayani,, අහ්හ් සොරි මිස් කියලා යන්න හැදුව. Mali,, na නෑ නයනි එන්න. අය්යෝ ඔය මේවා දැකල නෑ වගේ නේ. හේ හේ නයනි ඇතුලට අවා. මන් මෙසේ ඇතුලට යන්න ගියා mali.,, නයනි දන්නවා උබ ගැන උබ ඉදපන් කිව්වා. මට ලැජ්ජාවේ බැ. Nayani,, නෑ මිස් තේ බොනවද කියලා බලන්න අවේ අපි මාළු පන් ගෙන්න හැදුවේ මිස් ටත් ගේන්නද? Mali,, අනේ මට දැන් බැ නයනි ඔයාලා කන්න මට තේ එකක් ගෙන්න. Nayani,, එතකොට මෙයට තේද ?? කියලා හිනා වෙලා ඇහුව.. mali,, අනේ මේ මගෙන් අහගන්න එපා මෝඩි danne නෑ වගේ අහනවා. කියලා හිනා උනා නයනි ගියා. Man,, මැඩම් මට මැඩම් ගෙන් දෙයක් අහන්න අවසර ද madam? Mali,, ඔව් අහපන්. Man,, නයනි මිස් මෙව gana දන්නේ කොහොමද? Mali,, මට කලින් බල්ලෙක් හිටිය උ හරි ගියේ නෑ උව එලවල දැම්ම උ දැන් gay කොල්ලෝ ඉන්න pot එකකට wikinuwa මන් මට මාසෙකට 20.000/= ලැබෙනවා. උ කීකරු නෑ. එක නිසා විකිණුව. උබට එහෙම වෙන්නේ නෑ බය වෙන්න එපා උබ මට කිකරියිනේ. මන් ලේවකල ඉවරයි කකුල. Mali,, මන් උබේ පොතේ තිබුන සල්ලි ලක්ෂ 5ම ගත්ත. උබේ පඩියත් දැන් මට තමයි ගන්න පුළුවන්. උබ වැඩ කරපන් මන් සල්ලි ගන්නම් හොදද කියලා මට පොන් එක පෙන්නුවා. ඇත්ත තමා මැඩම් සේරම සල්ලි අරන් pass waord එයා ලග නිසා පඩිය ගන්නත් පුළුවන් එයාට විතරයි. උබ බල්ලනේ බල්ලොන්ට සල්ලි ඕනේ නෑ නේ. කියනකොට දොරට gahuwa කව්ද mali,, බල්ලෝ තේ ඇවිල්ල උබ මෙසේ යටට පලයන්. ඊට passe කව්ද ඇවිල්ල තේ එක දීල ගියා. ඊට පස්සේ මැඩම් තේ එක බිව්වා.. ඊට පස්සේ මට කතා කර එලියට. මැඩම් මාව මැඩම්ගේ room එකේ තිබ්බ තව දොරක් කරලා ඇතුලට ගෙනිච්ච.. එක පොඩි room එකක්. එක දිග පටියක් වගේ room එකක් පෙට්ටි ගොඩවල් වගයක් තිබ්බේ. මන් හිතන්නේ සැලෝන් බඩු එන්නපුව.. mali,, මට පෙන්නුවා e ටික මේකේ තියෙන්නේ මේවා. මේවා කියලා. Mali,, ඕව උබේ බරේ තියෙන්නේ හොදට බලලා දීපන් නැත්නම් මට තමා පාඩු වෙන්නේ. මේ room එකට එන්නේ උබයි, මයි, නයනි ඇරෙන්න නයනි එක්ක එන වෙන කෙනෙක්ට විතරයි ok.. man, මැඩම් නයනි මිස් එක්ක.........? Mali,, උබට ඒවා පස්සේ තේරෙයි ආ මේක මතක තියා ගනින් නයනි උබට හැංගෙන්න කිව්වොත් උබ ඇවිල්ල මේ පෙට්ටිය අස්සේ හැන්ගියන් කියලා පෙට්ටියක් පෙන්නුවා.. හ්ම් වරෙන් දැන් උබට තේ බොන්න දෙන්න කියලා.. මට අලුත් කෝප්පයක් දුන්න. අයෙත් අපි office ි room එකට ගියා. මානෙල් මැඩම් වගේ මාලි
මැඩම් කකුල් දෙක පොඩ්ඩක් පළල් කර මන් කටින් panty එක ගලවන්න හදනකොට මැඩම් කිව්වා. කියලා ගව්ම පොඩ්ඩක් ඉස්සුවා ගව්ම දුහුල් නිසා ලේසි මන් බල්ලා වගේ panty එක කටින් ගැලෙව්වා. අම්මා සුවද පට්ටයි.. බාගෙට ගලවල කෝප්පේ ඇල්ලුවා. මැඩම් මානෙල් මැඩම් තරම් මහතා na නේ. නිකම්ම චු කලේ නෑ. එයා කෝප්පේ අතට අරන් පහත් වෙලා චු දාල කෝප්පේ මට දීලා ඇදුම අඩ ගත්ත.. මන් ඊට පස්සේ චු ටික සේරම බිව්වා. වැඩිය අප්පිරිය නෑ. ගද තමයි ටිකක් අව්ල. කරන්න දෙයක් නෑ ඉතින්. Mali,, උබේ දිව පිච්චිලා නිසා අව්ලක් na උබට කක්කා උනත් කන්න පුළුවන් උබට හොදට... අඩ රෑට උබට කමට දෙන්නේ කක්කා හොදද? හොදයි මැඩම්.. කියලා මන් කිව්වා.. ඊට පස්සේ මන් මගේ වැඩ කලා මැඩම් ගියා.. සැලෝන් එක වාහලා ගියා. මට දවල්ට කම නෑ.. හවස තෙත් නෑ.. හවස 6ට විතට නයනි ඇවිල්ල දොරට තට්ටු කලා. Maන් ඇරිය.. nayani,, කසුන් අඩ 7ට වහනවා අපි ඔයාට දැන් ගෙදර ගිහින් රෑ 8ට මදම්ලාගේ ගෙදර එන්න කිව්වා dinner එක ගන්න කියලා හිනා වෙලා. මගේ ලගට අවා... he හේ ලැජ්ජයි යකෝ උබලා ගැන he හේ කියලා හිනා වෙලා යන්න ගියා.. මන් ගෙදර ඇවිල්ල ගියා මාලි මැඩම් ලගේ ගෙදර. එතකොට මානෙල් මැඩම් විතරයි හිටියේ.. manel,, උබට කියන්න බැරි උනා අපේ ගෙදර එද්දී පස්සේ දොරෙන් වරෙන් එද්දී ඇදුම් සේරම ගලවල බල්ලෙක් වගේ ඇවිල්ල සලේ කොනෙන් දනගහගෙන ඉදපන් කතා කරනකම්.. මාලි මැඩම් ගියා එයාගේ boy meet වෙන්න එද්දී රෑ වෙඉ උබ ඉදපන් ඔතන කියලා කිව්වා. මන් e විදියට සේරම ඇදුම් ගලවල හෙළුවෙන් බල්ලා වගේ සලේ දනගහගෙන හිටිය. රෑ 11ත් වෙලා තවම නෑ මාලි.. ගෙදර අනිත් අය නිදි .. ලිඝ්ට් සේරම ඔෆ්ෆ් කරලා. ඔන්න 11;10ට විතර මාලි මැඩම් ගේ car එක අවා

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Supun Weerasekara

Fb Profile:- https://www.facebook.com/supun.weerasekara.10

No comments:

Post a Comment