Friday, March 27, 2020

බිරිඳගේ සේවය පිණිසයි...(04)

බිරිඳගේ සේවය පිණිසයි...(04)

ආයුබෝවන් යාලුවනේ ඔයාලට මතකයිනේ ගියවතාවෙ අපේ ගෙදරට ආපු මායාගේ යාලුවො සෙට් එක ඩිනර් අරගෙන ඉවරවෙලා මගේ කැපෑසිටි චෙක් කල විදිය.. ඩිනර් ඉවරවෙලා එයාලගෙ ඇනුවල් පාටියට එන්න කියල මට ආරාධනාවක් ලැබුනා එතනින් තමයි කතාව ඉවර උනේ.......!!
නියමිත දිනේ එනකං මායා ඇඟිලි ගනිමින් උන්නත් මම හිටියේ ලොකු චකිතයකින් මොකද ඒවගේ පාටියකද මම වගේ අයට හොඳක් වෙන්න බැරි නිසා.කෝම නමුත් මේ වහල් භාවය මගේ යටිහිතින් කැමැත්තක් තියනවා වගේ ටික දවසක ඉඳල දැනුනේ මගේ යටිහිතින් සංජයවත් මායාවත් එකට දකින්න ආස කල නිසා දැන් මම තනිකරම සංජයගේ සහා මායාගේ ලිංගික සේවකයෙක් ගානටම වැටිලා. බැඳපු දා රෑවිතරයි මට මායා එක නිදාගන්න ලැබුනේ ඉන් පස්සෙ වැඩට ගියදා පටන් මගේ තැන සංජය කාරය උදුරගත්තෙ හරියටම ප්රේමකතාවක නපුරු දුෂ්ඨයෙක් වගේ. වැදිරජාට කඩුව දීපු මනමය කුමාරි වගෙ මායාත් සංජයගෙ පහසෙම වෙලුනා. මුලදි මට ඒ සිද්ධිය කම්පනයක් වුනාට ටික ටික මගේ වහල් භාවය මගේ යටිසිතින් පිලි අරන් වගේ මට ඒ ගැන පහත් පෙලේ තෘප්තියක් දැනෙන්න ගත්තා.
සංජය සහ මායා හැමදාම වැඩ ඇරිලා පරක්කුවෙලා එද්දි මං කලින් ඇවිත් උයල ගේ ලස්සන කරල ඔවුන් එන කං බලං ඉන්නවා ඉතින් ඇවිත් සංජය කාරයගෙ පහස දරාගන්න බැරිව සුරත විලාප දෙන මායාගේ අත්පා මෙහෙවර කරල සතුටුවීම විතරයි මට හිමි උනේ සංජය කාරයාගේ මදන කම කොහොමද කීවොත් මායාට ඔසප් දවසක්වත් මගහරින්න දුන්නෙම නෑ.. ඔසප් දවසට මායාව ඌ වෙනුවෙන් සූදානම් කරවීම මට මහත් වදයක් උනා මොකද සම්පූර්ණම මායාගේ කිලිටි දිවෙන් සුද්ධ කරවගන්න මායා පුරුදුවෙලා හිටියා.
ඔය විදියට ජීවිතේ ගෙවිලා යද්දී ඇනුවල් පාටි දවසත් උදා උනේ නොදැනීම. එදාට මායා සහ ඇගේ යාලුවො පස් දෙනා ඔවුන්ටම වෙන් කෙරුනු රෙසිප්ෂන් හෝල් එකක හමුව සූදානම් කරල තිබුණා, තම තමන් තමන්ගේ විවාහක පුරුෂයා සමග පැමිනීමට නියමිතව තිබුනා මොකද මේ වෙද්දි හැමෝම කසාද බැඳල හිටියේ. මමයි මායයි උදෙන්න්ම හොටෙල් එකට ගිහින් කාර් එක පාක් එකේ නවත්තලා එලියට බැස්සා.. ඒ වෙද්දි අපිව පිලිගන්න දෙගොල්ලක් ලෑස්තිවෙලා හිටියා එයාල හරි අමුතුයි ජෝන් සීනා වගේ මාංශ පේශී වලින් පිරිපුන් සුපිරි බොඩි බිල්ඩර්ස්ල හයදෙනෙක් ඇගේ නූල් පටක්වත් නෑ සම්පූර්ණ ඇගේ රෝම ශේව් කරලා බෙල්ලට රතුපාට බෝඑකක් විතරක් පැලදෙගෙන අතේ මල්බොකේ එකක් අරගෙන හිටියා අනෙක් විශේෂත්වය තමයි මැඩම්ලා හයදෙනාම එනකම් පිලිගෑනීම සිද්දවෙන්නෙ නෑ.. මුන් තනිකරම අනින්න බලාගෙන ඉන්න කුලුහරක් වගෙයි මට පෙනුනේ.. හැමෝගෙම පයියවල් නහුතෙට නැගලා තමයි තියෙන්නෙ හය දෙනාම එකම අච්චුවෙන් කැපුවා වගේ.
අනෙක් පසෙන් ෆේස් මාස්ක් දාගෙන කලු ස්කර්ට් බලව්ස් වලින් සැරසුන ( හරියටම කාන්තා පොලිස් නිලධාරීන් වගේ) හයදෙනෙක් ඔවුන්ගෙ අතේ වයින් පිරුණු වීදුරු තියාගෙන අපිදිහා ගාම්භීර බැල්මක් දාගෙන හිටියේ මට හීන්දාඩිය දාල තියෙන්නෙ. ටික වෙලාවක් යද්දි මායාගෙ යාලුවො සේරම තමන්ගෙ හස්බන්ලා එක්ක ආවා එකවරම අර කුලු හරක්වගේ හිටපු පිරිමි ටික අපි ඉස්සරහට ඇවිත් වයිෆ්ලා ලඟින් අපිව ඇදල අරං පැත්තකට තල්ලු කලා කිසිම වචනයක්වත් කතාකලේ නෑ. එහෙම කරල අපේ වයිෆ්ල ඉස්ස්සරහ එක දනහිසක් නමලා මල් බොකේ ටික එයාලගෙ අතට දීලා එයාලව වඩාගෙන උත්තව සාලාවට ගියා.. අපිට දැන් මාර පුදුමයි අපි හස්බන්ලා ටික මූනෙන් මූන බලාගත්තා.. එහෙම ඉන්නකොටම අර පොලිස් ගෑනු ටිකවගෙ හිටපු උන්.. ඇවිත් අපිව දන ගස්සලා අර වයින් වීදුරු වල බ්තිබ්බ වයින් සේරම අපිට බලෙන් පෙව්වා.. අවසාන වයි ටික බොනව යාන්තමට මතකයි.. ඊට පස්සෙ සිහිය එද්දි නිකං උණ හැදෙන්න වගේ ඇඟම රිදෙනවා.. අම්මෝ අපි හිටියෙ ගල් ගැහෙන්නවගේ සීතල ඩ්රෙසිං රූම් එකක අරගෑනු ටික අපි මත්වෙන්න බේතක් වයින්වලට දාලා වගේ අපි හැමෝගෙම මයිල් ශේව් කරල දුහුල් ගවුම් අන්දල පෑන්ටි, බ්රා අන්දලා.. මූනට මේකප් දානවා ඇහැරෙද්දි.. " උඹලට හොඳ ආතල් එකක් හම්බවෙන්නයි යන්නේ ඒකයි මෙච්චර ලෑස්ති කරවන්නේ" එහෙම කියමින් එක ගෑනු කෙනෙක් අපහාසාත්මක හිනාවක් දැම්මා.." මචං උඹල කොහේද මම නම් දෙහිවල මම ටීනාගෙ හස්බන් එක්ක කතා කලා.. " අහ් එහෙමද බං මම නම් කෑගල්ලෙ.. අපි එහෙම ලද සුලු අවස්තාවෙන් එක එකා අඳුන ගත්තා වෙන්න යන දේ හැමෝටම ඉවෙන් වගේ දැනුන නිසා හැමෝගෙම නිදහස් කතාවක් ආවෙ නෑ.. ඒ අතරෙ එකියක් අපේ ලිප්ස්ටික් ගානවා එකියක් කොන්ඩෙ හදනවා, එකියක් මේස් ඇඩ් ශූස් දම්මවනවා එකියක් අපි හැමෝටම බොන්න පෙති වර්ග දෙක ගානේ ගෙනැත් බොන්න දුන්නා " ඔය ටැබ්ලට් දෙකම හොර නොකර බොනවා ආයේ නොබී හිටියොත් තමන්ටමයි අමාරු.. අද ෆුල් ප්රෝග්රෑම් එකේ ස්පිට්, ස්කැට්, යුරීන් ඇන්ඩ් වොමිටින් සෙශන් තියෙනවා. ඒවට ලෙඩ නොවෙන්නයි ඔය ප්රතිජීවක (ඇන්ටි බයොටික්ස්)" අපි හැමෝම හනික ඒ පෙති දෙකම බිව්වා. ඊටපස්සෙ අපි ව කෙලින් හිටවලා හැමෝගෙම ගව්ම උස්ස උස්ස පෑන්ටිය පහත් කරල පයිය එලියට ඇදල ගත්තා එක කෙල්ලෙක අල්ලගෙන ඉද්දි අනික් එකී පයියට ඉන්ජක්ෂන් එකක් විද්දා ඌ අමාරුවෙන් කෑගහුවත් ඒකාමරෙන් එලියට ඒසද්දෙ පිටවෙන්නෙ නෑ.. අම්මෝ මට කලන්තෙ වගේ පයියට බෙහෙතක් විදිද්දි කෝමද ඉන්නේ..!! " දගලන්නෙ නැතුව ඉන්නවා.. මේක විදින්නෙ උඹලගෙ වයිෆ්ලා දැන් සුරංගානාවියො වගේ හැඩවෙලා උබල ඉස්සරහට ආවම පයිය කෙලිං වෙන්න බෑ.. මොකද උඹල ඒ උත්තමාවියංගෙ වහල් බල්ලො මේක විද්දම ආයේ දවස් මොනතරම් හැගීම් ආවත් දවස් දෙකකට පයිය මෝල් වෙන්නෙ නෑ.." එහෙම කියමින් එක එකාට බේත් විද්ද්දා.. අනික් කෙල්ලො දෙන්නෙක් බේත් විද්දින විදින එකාට චැස්ටිටි කේජ් එක ගානෙ දාල පයිය ලොක් කරල යතුර සිහින් චේන් එකක මාලයක් වගේ දාල අපේ බෙල්ලෙ පැලැන්දුවා !! " හහ් අම්මෝ මුන් ටික දැක්ක ගමන් අපේ බුල් බෝයිස්ල ටික පිස්සු නොවැටුනොත් පුදුමයි" එහෙම කියමින් කෙල්ලො හය දෙනා බඩවල් අල්ලගෙන හිනා උනා" " පරිස්සමින් කොල්ලගේ උඹලගෙ පුකවල් එහෙම හිරිවැටෙන්න ආතල් හම්බවෙයි එහෙම කියමින් කෙල්ලන් අපිට උසුලු විසුලු කලා..!! " හ්ම්ම් දැන් වෙලාව හරි දැන් උඹලගෙ මැඩම්ලට උඹල ප්රසන්ට් කරන්න කලින් නීති ටික අහගනිල්ලා.!!
1- මෙතන ඉහලම බලය තියෙන්නෙ මැඩම්ලා හය දෙනාට ඊලඟට කව් ගර්ල්ස් ලට ඒකියන්නෙ අපිට, ඊලගට බුල් බොඉයිස්ලට. ඊලඟට උඹලට අහ්.?? එහෙමද හිතුවෙ නෑ නෑ උඹලට මෙහෙ කිසිම බලයක් මානව අයිතිවාසිකමක් නෑ.. මැඩම්ල අතින් අපි අතින් උඹල එකෙක් මැරුනත් කිසිම වගකීමක් නෑ හරිද.
2- කිසිම කෙනෙක් මැඩම්ලගෙ අපේ අන ට විරුද්ධව යන්න බෑ ගියොත් පනිෂ්මන්ට් ඩබල්වෙනවා.
3- මෙහෙදි උඹලට කන්න බොන්න ලැබෙන්නෙ මැඩම්ලගෙ ඉඳුල්, සහ වේස්ට්. මැඩම්ලා උඹලට කන්න දෙන කිසිම දෙයක් ඉවත නොදා කන්න බොන්න ඕනේ බින්දුවක්වත් අපතෙ යැව්වොත් පනිෂ්මන්ට්.
4- උඹල කන්ඩායමක් නෙ එකෙක් වරදක් කලොත් පනිෂ්මන්ටෙක ටීම් එකම කනවා.
ඔන්න ඕවා තමයි නීති......!!
නීති ටික කියල සුලු වෙලාවකට කව් ගර්ල්ස්ල ටික කාමරෙන් ගියා. " මචං උඹල මේ ට්රීට්මට් කලින් කාල තියනවද? එහෙම ඇහුවෙ ලින්ඩගෙ හස් බන් මොකද ලින්ඩා බැන්දෙ ලඟදී.. ඒනිසා ඌ වැඩිය පනිෂ්මන්ට් කාල නැතුවැති. කියල මටහිතුනා " උඹ විඳල තියන දරුණුම දඩුවම මොකක්ද?? එහෙම ඇහුවෙ මෙලනිගෙ හස්බන්." ලින්ඩගෙ හස්බන්: අම්මෝ මට ලින්ඩා නම් ලොකුවට පනිෂ් කරල නෑ.. බැඳල මාසයක්වගෙනෙ අපි. ඒත් ලින්ඩගෙ අක්ක සෝනියා මට මගෙ ජීවිතේ එපාම කෙරෙව්ව දවසක් ලින්ඩා ජිම් එකට ගිය අතරේ" හෑ ඒ මොකක්ද ඌනේ??? " ඒකි ගෙ පෑන්ටියක් ඉඹ ඉඹ මංදවසක් අතේ ගැහුවා ඒක මාට්ටු වෙලා ඒකි ටොයිලට් ගිහින් වොශ් කරන්නෙ නැතුව ඇවිත් ඈස් හෝල් එක ක්ලීන් කරව ගත්තා බං මට වමනෙත් ආවා අප්පිරියාවට.!!! ඒක අහල අපි ඔක්කොටොම හිනා ගියා " මම: යකෝ තෝනම් අද තමයි පාඩමකිගනගන්නෙ අම්මෝ යකෝ ඕව මොනවද මට උඹේ වයිෆ් කක්ක කවල තියනවා බිමදාගෙන." අනික් අයයත් එයාලට වෙච්ච දරුනු දේවල් විස්තර කලාම, ලින්ඩාගෙ හස්බන් හොඳටම බය උනා ඔහොම ඉන්න අතරෙ එලියට ගියපු කව් ගර්ල්ස්ල ටික ආයෙත් ආව" අහ් උඹල ආය්හල් එකේ ඉන්නවනේ දැන්ං වෙලාව හරි මැඩම්ල ලේස්ති!! හ්ම් යං යං.. කියල අපිව මේන් හෝල් එකට එක්කගෙන ආවා අම්මෝ මේන් හෝල් එක දිව්ය ලෝකෙ වගේ ලස්සනට සරසලා තැන තැන එක එක ඉන්ස්ටෘමන්ට්ස් පිරිලා හිත නලවන සංගීතයක් වාදනය වෙමින් තිබුනා බුල් ගයිස්ලා සෙට් එක පෙර ලෙසම පොසිෂන් කීපයක ස්තානගතවෙලා ඉන්නවා, කව් ගර්ල්ස්ල ටිකත් ඒමයයි.. ඔන්න එක කෙල්ලෙක් එකවරම අනව්න්ස්මන්ට් එකක් කලා මැඩම්ලා හෝල් එකට එන බව" අම්මෝහ් ඇස්දෙක අදහගන්න බැරි ලස්සනකින් සැරසුනු ටීනා තමයි ඉස්සෙල්ලාම ආවේ එයාට අසුන් පෙන්වීම ට කෙල්ලන් ඉදිරිපත් උනා බුල් ගයිස් කෙනෙක් ඇවිත් වෙල්කම් ඩ්රිංක් එක ඇයට හිස නමා පිලිගැන්නුවා. ඊලඟට ආවේ මායා මටම අඳුනන්න බැරිතරම් ලස්සනක් අමෝ මෙච්ංහර සෙක්සි කඳවල් දැකලත් පයිය නම් චුට්ටක්වත් නැග්ගෙ නෑ. මායාට වෙල්කම් ඩ්රිංක් එක පිලිගන්නන බුල් ගයි ව මට නිකං හුරු ගතියක් දැනුනා.. හරිනේ යකෝ මූ සංජය කාරයනේ මේකා ගේ මයිල් ශේව් කරල රැව්ලශේව් කරලාඳුනගන්නත් බැරිගානයිනේ 🙄 ඔක්කොටම වෙල්කම් ඩ්රින්ක් පිලිගන්නුවට පස්සෙ හැමෝම ඩ්රිංකෙක බොනකම් අපි පේලියට දනගහන් බලං හිටියා.. ඒඅතර බුල් ගයිස්ලා, කව් ගර්ල්ස් ලා සියලු ආහාර පාන ටේබල් වටලට සර්ව් කලා.
මුලිම්ම වෙල්කම් ඩ්රිංක් එක බීලා ඉවර කල ටීනා ඒ ග්ලාස් එක පිරෙන්න චූ දැම්ම. ඊටපස්සෙ හැමෝම තමන් බීපු ග්ලාස් වලට චූ කරල ග්ලාස් හයම පේලියට කව් ගර්ල්ස් ල හයදෙනාට දුන්න. ඔවුන් මැඩම්ලට ආචාර කරල ඒ වීදුරු හය අරගෙන " උත්තමවියනි ඔබ ලබාදුන් දිව්යමය පානය අපහට අමෘතයක් බඳුය කියල ඔක්කොම පානය කලා.!! අපි දැන් තුෂ්නිම්භූතවෙලා ඉන්නවා.. ඉන්පස්සෙ කෙල්ලො ටික ඒ ග්ලාස් පිරෙන්න චූ දැම්මා ඉන්පස්සෙ ඔවුන් අපිදිහාවට හැරිලා අනුකම්පාසහගත හිනාවක් පෑවා.!! " අපගේ උතුම් වූ උත්තමාවියන්ගෙන් ලද දායාදය වහල් තොපට දායාද කිරීමේ අවස්තාවයි මහත් ගෞරව ඇතිව පානය කරනු කියල අපිට පිලිගැන්නුවා." ජේෂ්ඨෞත්තමාවියන්ගෙන් සහ අනු උත්තමාවියන්ගෙන් ලද දායාදය පානය කිරීමට අවසර"!! එහෙම තුන්පාරක් කියල අපි බිව්වා!
.අම්මෝ ඒකෙ සැර. මුන් දවස් ගානක් වතුරනොබී ඉඳලද කොහෙද ඒතරම් සැරයි. වෙල්කම් ඩ්රිංක් එකෙන් පස්සෙ මැඩම්ලා ටික කෑම ගන්න ගමන් විස්කි බොන්න පටන්ගත්තා.. බුල් ගයිස්ලත් වෙනම විස්කි බොනවා. කෙල්ලො ටික සර්ව් කරනවා.. අපි දනගහගෙන ඉන්නාවා " වරෙන් උඹලත් කන්න එපැයි" එහෙම කියමින් කෙල්ලො ටික අපිව මැඩම්ල කන ටේබල් එක වටේට දන ගැස්සෙව්වා.!! මැඩම් ල කනගමන් මස්කටු වගේ ඒවා බිමදානවා අපි මොරකමින් ඒවා අල්ලගන්න ඕනේ ඒවා කන්න ඕනේ.. ඊටපස්සෙ මැඩම්ලා කල ඉතුරු පිගන්වල ඉඳුල් බිම දාලා " හ්ම්ම් බල්ලො ටික උත්ත්මාවියන්ගේ ඉඳුල් කාපල්ලා උබලට මේක භාග්යක්. එහෙම කියමින් ඉඳුල් කැවීම කලා" මෙලනි යොගට් එකක් කන ගමන් " උඹ යෝගට කන්න ආසයිනේ මෙහෙවරෙන් කියල එයාගෙ හස්බන්ට කතාකලා ඌත් දනගාගෙන ගියේ යෝගට් කන්න මොන..!!! මෙලනි යෝගට් හැන්දක් කටට දාගෙන උරල කෙලත් එක්ක උගේ කටට ගහනවා" හ්ම්ම්ම් රසයිනේද හ්ම්ම් අන්න එහෙම රසකරල කාපිය" එක එක්කෙනා තමන්ගෙ හස්බන්ලට කැමති කැමති දේවල් කවන්න ගත්තා" අරවින්දා.. මයි ඩර්ලිං කම් හියර්.. මට දෙලෝරත් උනා.. ව්හට් ඩූ යූ විශ් ටු ඊට් හ්ම්!! යූ ලයික් බනානා නොර්?? එහෙම කියමින් කෙසෙල් ගෙඩියක් අරගෙන හොඳට ක්රීම් වෙනකං හපලා මගේ කටට දැම්මා.. හ්ම්ම්ම්ම්... යූ ලයික් ඉට්?? මම; යෙස් මැඩම් තැන්කියූ මැඩම්!! මායා; ඔහ් හෝ.. ඩූයූ හියර් ස්ලේව්ස් ?? මයි ඩෝග් ඉස් ෆුලී ලෝයල් ටු මී දෙන් ශොව් යුවර් ලොයලිටි ටු යුවර් මිස්ට්රසස්!! කමෝන්.
පැයක් පමන මේම මැඩම්ලගෙ ඉඳුල් කෑමෙන් අපේ බඩවල් පිරුනා. ඉන් පසුව කෑම සෙශන් එක ඉවර කරලා පලමු ගේම් ඉවෙන්ට් එක පටන් ගන්නයි ලෑස්තිය.
සෝනියා ඉස්සරහට ඇවිත් ගේම් එකේ රූල්ස් කියන්න ගත්තා.: මේ අහපල්ලා පලමු ගේම් එක් අපි අපේ බුල් ගයිස්ලා සහ කව් ගර්ල්ස්ලා ගේ සහභාගීත්වය යෙන් ඔවුන් කන්ඩායම් දෙක අතර සිදුවන්නක්.!! ඔවුන් යුගලක් වශ්යෙන් පැමින තමන් කැමති වහලෙකු තීරාගත යුතුයි ඉන්පසු තමාට බඩු යනතුරු කටට දීමට බුල් උනන්දුවිය යුතු අතර ඩිල්ඩෝවක් පැලඳ තමාට බඩු යනතුරු වහලාට ඈස් ෆක් එකක් දීමට කව් ගර්ල් වග බලාගතයුතුය ඉක්මනින් කාර්ය අවසන් කරන අය තරගයෙන් ඉවත්වන අතර හොඳින් කාලය ගතකර ප්ලේකර අවසානයට ඉතිරිවන යුවල ජයගනී.. දෙදෙනාගෙම කාල එකතුවෙන් වැඩිම කාලය මනිනු ලැබේ !! (ජය ගත් යුවලට එකිනෙකා සමග පූර්ණ ලිංගිකව හැසිරීමට අවස්තාවක් ලැබෙනු ඇත.!!)
"මල කෙලියයි මොකද මේ වෙන්නෙ.. මට ඉබේම කියෞනා.
හ්ම් හ්ම්.. ඉක්මනට එහෙම කියමින් කව්ගර්ල් ශිරාණි මාව තෝරගත්තා ඒසමගම ශිරානි සමග එක් උනේ සංජය කාරයා.!! හපොයි ශිරානි ගැනනම් දන්නෙ නෑ.. මං සංජය කාරයා දන්නවනේ මූ අද මගේ උගුරෙ හම යනකං කටට දෙයි!! තරගය ආරම්බ කලා සංජය කාරයා පැනපු ගමන් මගේ කොන්ඩෙන් ගල්ලගෙන මවුත් ෆකෙක දීගෙන ගියා අහ් අහ් අහ්..ග්ල්ප් ග්ග් ග්ජ්..ග්ග්.. මට හුස්මගන්නවත් බෑ කෑගහගන්නත් බෑ. මැසිම වගේ කටේ බස්සනවා.. ඊට දෙවනි ඈස් ෆක් එකක් ශිරානිගෙන් අම්මෝහ් ආහ් අහ්හ් අහ්හ් කමෝන් ඩොග් හෙල්ප් අස්.. මේක් අස් වි අරවින්දා.. කියමින් මගේ පුක පලන්න ගත්තා.. හම්මෝ මට දැනෙන්නෙ මාව මැසිමකට අහුවෙලා වගේ.!! හා..අහ්හ් ෆාක් ෆාඅක් යාහ් .. කියමින් නේහාගෙ හබීට කටටදීපු බුල් ට උගේ කට ඇතුලෙම බඩුගියා විනාඩි දෙකක් යන්න උනේනෑ.. ඕහ් මේක් මී කම් යා ජූස් කමිං යාහ්.. කියමිං කව්ගර්ල්ස් ලා ඔගැස්ම් එකට පත්වෙනවා.. කෝමහරි අන්තිමට පැයකට ආසන්න කාලයක් කටට දීපෙන් පසු යාහ් ආඅහ් ආහ් ආහ් ආහ් අරවින්දා යු ආ ගූඩ් බෝයි කියමින් සංජය කාරයා මගේ කටෙන් එකක් බඩු විද්දා අම්මෝ බාර්ලි කෝප්පයක් බිඋවා වගේ උකුවට සහ උණුවට දැනුනා..ඊට ස්වල්ප වෙලාවකට පස්සෙ ශිරානි කව්ගර්ල් යේස් ආහ් ආහ් ආහ් අහා කියමින් මගේ තට්ටම් රතුවෙන්න් අත්ලෙන් පහර දෙමින් ඈ සුරන්තයට පත් උනා.!!!
අනික් උන් වැටුන තැන්වල වැටිලා හති අරිනවා..
සෝනියා නැගිට සංජය සහ ශිරානිගේ ජය තහවුරු කලා.!! උවුන්ට ලැබෙන දුර්ලභ ත්යාගය හැටියට එම යුවලට තනිවම එකිනෙකා සමග ලිංගිකව හැසිරීමට අවස්තාවක් එවලේම ලැබුනා.. සංජය දිනපු ගමන් මායා ගාවට දුවගෙන ගිහින්.. මායා මං ශිරානි එක්ක සැපක් ගත්තට කමක් නැද්දැයි යටහත්පහත්ව ඇසුවා.!! එවිට මායා සංජයව බදාගෙන හිස සිබිමින් අතගගා ඉට්ස් ඕකේ බේබී ගේම් ඊස් ගේම් නෝ ආගියුමන්ට්ස් ඉට්ස් යුවර් ගිෆ්ට් බේබී කියමින් ශිරානිව පෙන්නුවා.. සංජය කාරයා ශිරානිව වඩාගෙන තොල කිස් කරල ලව්යූ කෙල්ලේ කියමින් ඇඳක් මත පෙරල ගත්තා.!!!
( ප්රෝග්රෑමයේ ඉතිරි ගේම් සෙශන්ස් පස්වන කොටසින් බලාපොරොත්තුවන්න)

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Slave Island

Fb Page- https://www.facebook.com/slaveisland/

No comments:

Post a Comment