Monday, March 23, 2020

බිරිඳගේ සේවය පිණිසයි...(01)

බිරිඳගේ සේවය පිණිසයි...(01)



                   මායා සහ මම සති දෙකකට පෙර විවාහ වූ නවයුවලක් වන අතර, මම ඉතා සතුටින් ප්‍රීතියෙන් කුල්මත්ව සිටියේ ඇගේ දුටුවන් පිනවන රූපකාය ගැනයි. මායා හරිම ලස්සන, ඇලිගන්ට් ලුක් එකක් තියන සෙක්සි කෙනෙක්. මම මායා හා සසඳන කල සිහින් හා තරමක් මිටි අයෙකි.නමුත් අපේ පවුල් දෙකම එය අමුතු ගැලපීමක් ලෙස සිතුවා. මායාගේ ගාම්භීර වංශවත් පෙනුම සහ හැසිරීම තර‍රමක් කුලෑටි ලජ්ජාශීලී මාහට ඊර්ශියාවක්ද ඇතිකල අවස්ථා බොහොමයි.

ඔය මොනවා උනත් මම සියල්ලටම වඩා ඇයට ආදරය කළ අතර ඇය නොමැතිව සිටීම දරාගත නොහැකි තරම් විය.

ඔය අතර තමයි අපිට මායාගේ අම්මලාගෙ පැත්තෙන් නෑ කෙනෙක් වන ලලිතා මැඩම්ගේ කම්පැනි එකේ ජොබ් එකක් ලැබුනේ විවාහ වෙද්දි රස්සාවක් තිබුනෙ මට විතරයි ඒත් දැන් දෙන්නටම එකම කම්පැනි එකේ වැඩ ලැබීම ගැන අපි ගොඩක් සතුටු උනා.

ඒ ත් ඒ සතුට වැඩිකල් නම් තිබුනෙ නෑ මොකද මට සරස්සාවක් කරල පලපුරුද්ද තිබුන නිසා කෙලින්ම ලලිත මැඩම් ලග එක්සෙකෙටිව් කෙනෙක් විදියට අපොය්න්ට්මන්ට් දුන්නා. මායා බඳවගත්තෙ අභ්‍යාසලාභී මානව සම්පත් අංශ්‍යට ඉතින් ඒ සෙක්ශන් එකේ මැනේජරයා ලලිතා මැඩම්ගේ හස්බන්ඩ් සංජය, පොර අපි දන්න විදියට හෙන වල් කුකුලා කොම්පනියේ කෙල්ලො බරගානකටම බඩවල් හැදුවලු.!! ඕවා කටකථා වෙන්නැති මාත් මේකෙ වැඩනේ කියල මං හිතට සහනයක් දුන්න.

සංජය අවුරුදු 45 විතර පට්ට හැන්ඩ්සම් ඩයල් එක හැමදාම ජිම් එහෙම ගිහින් සිල්වෙස්ටර් ස්ටැලෝන් වගේ, ලලිතා මැඩමුත් අවුරුදු 40 වගේ පට්ට ෆිගර් එකෙ මියා කලිෆා වගේ තට්ටම් සහ කුක්කු.

ඔන්න ඉතින් පලවෙනි දසවසෙම කෑමගන්න මායයි මමයි එකට ගිහින් වාඩි උනා අපි කෑම කකා ඉන්දෙද්දි අර සංජය කාරයත් කෑමට ආවා.

සජය; ඔහ් මායා ප්ලීස් කම් ටො අවර් ටෙබල් වයි ඩූ යූ බෙහේවින්ං ලයික් දීස්?

මායා; ඕකේ සර් ශුව, ලෙට් මී ඉන්ට්‍රොඩියුස් මයි හස්බන් අරවින්ද. අරවින්ද දිස් ඉස් මයි බොස් සංජය.

මම; හායි සංජය, ඔකේ මායා අයි නෝ හිම්.

සංජය; මයා, යූ කාන්ට් බෙහේව් ලයික් දිස් ෆැමිලි බොන්ඩ්ස් ආ නොට් මච් ඉම්පොටන්ට් ඉන් දිස් කොම්පැනි. කීප් දෝස් ඖට් ඔෆ් තෙ කොම්පැනි ඕකෙ. නව් කම් ඇන් ජොයින් අස්.

ඔන්න ඔහොම කියද්දි මායා මගේ ටේබල් එකෙන් නැගිටලා ඌ එක්ක වාඩිවෙලා ලන්ච් ගත්තා මට හරිම කේන්තී. කේන්ති අරන් රන්ඩුවෙලා ජොබ් එක නැතිකරගන්න බෑ නේ මං සද්ද නැතිව කෑම කෑවා අරූ මායා එක්ක මුකුලු කරකර කනවා,

මචං උඹ ගෑනි පරිස්සං කරගනිං මට යාලුවො එහෙම කිව්වා මඔ ඒ බව මායට අනතුරු ඇගෙව්වත්

"ඔව්, නමුත් ඔහු ඉතා හොඳයි ඕපන් මයිඩ් කෙනෙක්!" ඇය පිළිතුරු දුන්නාය. එවිට මට මගේ පළමු ඊර්ෂ්‍යාව හා හැඟීම තව තවත් වැඩිවෙන්න ගත්තා.

මම හිතුනා හරි වගේ, ඔහු එලිපිටම ආලවන්ත හැඟීම් පෑමට පටන් ගෙන වැඩි කලක් ගත නොවීය

මගේ බිරිඳත් එක්ක මාව පහත් කොට සලකන්න පටන් අරගෙන. මං දවසක් සංජය කාරයගෙ ඔෆ්ෆිකෙ එකට යද්දි ඒක් දොර ලොක්කරගෙන මට ඇහුනා මායා එක්ක මුකුලු කරනවා මං ගැන පහත් කතා කියනවා මං ක'ටන් එක අස්සෙන් බලං හිටියා.

"මායා කියන්නකො ඩාලිං අරවින්ද වගේ එකෙක් බන්දෙ මොඅද ළමයො බලන්නකො උගෙ හැටි.. කෙට්ටුවට කෙට්ටුවෙ මස් ටිකක්වත් නෑ ඇඟේ. අඩුගානේ ඔයාට ඌ ගබෙඩ් එකේදිවත් සැපක් දෙනවද කියල මටනම් සැකයි"

"අහ්අ එයා අමාරුවෙන් තටමල සැපක් දෙන්නනම් හදනවා ඒත් එයගෙ එක හරිම පුංචී" එහෙම කියමින් මායා රිදවන ලෙස සිනාසුණේය. “ඒක මට එය දැනෙන්නේ නැති තරම්ය! ”ඇගේ කුරිරු වචන මගේ කන් විශ්වාස කිරීමට මට නොහැකි විය. " මොනව කරන්නද සංජය සර් අපෙ ගෙවල් වලින් කරලදුන්න කරුමනේ' එහෙම කියමින් ඈ විස්සෝපවනු ඇසුනි" පිස්සුද ළමයො මං ඔයාව හොඳට බලාගන්නම් මට පුලුවනි ඔයාට සැපක් දෙන්න අරූට උණගැන්නෙන්නම" සංජය එහෙම කියනවිට මායා කොක් හඬලා සිනාසිය' එ ාපහාසාය මුසු සිනහව මගේ මුලු පුරුෂ දහිරියම සෝදා දැමීමට සමත් විය.

"මට ලොකු එකක් තියනවා," සංජේ තවදුරටත් පැවසීය. "මම එය ඉක්මනින් ඔයාට පෙන්වන්නම්කෝ!"

"මට ඉන්න බෑ" මගේ බිරිඳ සිනාසුණා.

මම ඒ වෙලාවේ කිසිම දෙයක් කිව්වේ නැහැ, නමුත් අපි තනියම ඉන්නකොට ඇය ගෙන් මේගැන ඇහුවා මට ආපු ආවේගෙට මං ඇයට බැන්න " බලන්න මායා ඔයා හරිම කැත නරක චරිතයක් මං සේරම අහගෙන හිටියේ"

"අපි විනෝද වුණා විතරයි" ඇය මට කීවාය. “ඇරත්, මම බොරු කියන්න ගියේ නැහැ

අඟල්2.5 කින් මට දැනෙනවා කියලද තමුසෙ හිතුවෙ තමුසෙ ටපුලුවන්ද ඕයි මාව සතුටු කරන්න බලනවකො සංජය. මම ඔට්ටු අල්ලනවා සංජයගෙ එක උඹේ වගේ තුන් හතර ගුනයක්වත් කියලා. ” තමුසෙ වගේද බලනවා සංජයගෙ ඇඟ හරියට හොලිවුඩ් නලුවෙක් වගේ" මායා එසේ කියමින් මට බැනවැදුනා.

ඇත්තටම මම හිතින් කල්පනාකලා සෑහෙන්න සංජය අවුරුදු හතලිස් පහක් උනත් හොඳ පෙනුමක් ඇඟක් තිබුනා. සුවර් එකටම මූ මායා එක්ක සෙක්ස් කරන්න ඇති මං නැඟිටින්න බැරිවෙන්නම හිතින් කඩා වැටුනා.

දේවල් ඉක්මනින් නරක අතට හැරුණා. ඔහු දිගින් දිගටම මට නින්දා කළා

ඔහු, මගේ බිරිඳ මාව ආරක්ෂා කරනවා වෙනුවට සිනාසෙමින් ඇයව ඔහුගේ ග්‍රහණයට ගත්තා මම නිහතමානීව පැවසුවා කීපවතාවක්ම අපේ විවාහ ජීවිතේට මෙහෙම කරන්න එපා කියලා ඒත් ඒ කිසිම කතාවක් ගනන් නොගත්තු සංජය මා ඉදිරිපිටම මායාව බදාගෙන, කම්මුල මත සිප ගනිමින් ඇගේ වටකුරු තට්ටම් මිරිකුවා, ඇයද ඊට තවත්වත් අනුබල දෙමින් ඔහු වටා දෑත කරවටක් දමාගෙන කෙඳිරිගාමින් ඔහුටම බරවුනා. දැන් මායා ප්‍රසිද්ධියේම ඔහු සමග ආලිංගනයෙන් වෙලෙන්න බියක් දක්වූයේ නෑ එහෙම බදාගෙනම සංජය අයව ඔහුගේ කාමරයට ගෙනගියා.

"සංජේ එහෙම කරන්න එපා" මම කිව්වා කිසිම බලයක් නැතිව ඔබට එහෙම බෑ. "ඇය මගේ බිරිඳයි."

මේ සඳහා ඔහු දැක්වූ ප්‍රතිචාරය වූයේ ඇයගේ දෑත් ඇය වටා තබා ඇය දෙදෙනාම අල්ලා ගැනීමයි. ඇය ඔහුව ඉවතට තල්ලු කරනවා වෙනුවට ඇය එහි සිටගෙන සිනාසෙමින් " "තමුසෙ තමුසෙගෙ වැඩක් බලාගන්නවා අරවින්ද"

පාසල් සිසුවියක් තරුණ පෙම්වතාගෙ ඉදිරියෙ තොඳොල් වෙන විදියට ඈ සංජයට ගුලිවෙවී මට රිද්දුවා.

අපි එදා හවස ගෙදර ආවම මට දරුණුවටම කේන්ති ගියා

ඒ ගැන.

"තෝ වේස බැල්ලි අරූ එක්ක මං ඉස්සරහම හැමිනෙන්න හදනවද" කියමින් මං ඇගේ කෙස් වැටියෙන් අල්ලාගත්තා. නමුත් ඈ මාසමග පොරබදා මාව බිමට තල්ලු කලා

" උබවගේ පොන්නයෙක් බලපං සජය මං දැන් කොච්චර සැප විඳිනවද උබ හරිනම් ආඩම්බර වෙන්න ඕනේ උබ හරිනම් සංජයට තෑන්ක්ස් කරන්න ඕනේ උබේ ගෑනි සතුටින් තියනවට" එහෙම කියල අට කම්මුකල හරහා පහරක් එල්ලකලා මං ආයෙත් බිම වටුනා " බලප්ං තෝ බල්ලෙක්වගේ වටෙනවා ගානිකෙක්ගෙන් ගුටිකාල බලපං උඹට මම කරනෙ දේ උඹයි මගෙ‍යි කසාදෙ නමට විත්‍රයි දනගනින්" සංජයගෙ ශක්තිමත් අත් දෙකෙන් මගෙ තන්දෙක මිරික මිරික හුත්තට අඟිල්ල දම්මවගන්න කොච්චර ආසද?" මායාගේ විනාශකාරී වශන මගේ ආත්මයම කෙලෙසල දැම්ම.

දවසක් මට රාජකාරී වඩකට

ලිපි ද්‍රව්‍ය කාමරයට යාමට අවශ්‍ය විය. මම විවෘත දොර ළඟට යද්දී මගේ මුලු ඇගම හීතලවෙලා ගියා දක්ක දෙයින්.

සංජය සහ මායා එහි හිටියේ ඇගේ නූල්පොටක්වත් නැතිවයි සංජය මායා මේසයක් මත දනගස්ස්වා කෙස්වැටියෙන් අදිමින් ඩොගී විදියට සෙක්ස් කරකර උන්නා, මං ආව බව නිසාවත් ඔවුන් ඒක නැවැත්තුවෙ නෑ. සංජය; හෙයි යූ ෆකිං ලිට්ට්ල් බෝයි ව්හට් ආ යූ ලුකිං ෆොර්? අයි ඇම් නොට් ඩුයින් මැජික් හියර්. ටේක් දි ජොබ් ඩන් අන්ඩ් ගෙට් ලොස්ට් ඉඩියට්" මායා: යෙස් යෙස් යෙස්!! අහ් අහ් අහ් ෆක් ෆක් සංජය කීප් ගොයිං මේක් මී කම් ඩලිං." "හෙයි අරවිද වරෙන් බලපං සංජය මට දෙන සැප දෙන්න උඹට හීනෙන්වත් පුලුවන්ද?? බලපං හොඳට ස්ටෝරු වෙ දොරවහල ලොක් කරල වරෙන් ලගට බලපං උබේ වයිෆ්." මායා එහෙම හයියෙන් කිඋවා. මගේ කකුල්දෙකත් වෙව්ලනවා. සංජය: මායා ඔයා මොනවද වස්තුවෙ කියන්නෙ මේ පොන්නයා එලියට යවන්න. මායා; නෑ සංජය මූ මට ඊයේ ලොකු සද්දයක් දැම්මා ඔයා එක්ක ඉන්නවට ඌ දනගන්න ඕනේ උගේ තරම ඌ හිතාගෙන ඉන්නේ මං උගේ වෛෆ් කියලා හෙයි බල්ලො වරෙන් බලපං මං උබෙ වෛෆ් නම් පිට උන් මෙහෙම හුකයිද?? උබෙ ගෑනිට වරෙන් ලමෙතන දනගහපන්"

"මම ඔබව විශ්වාස කරන්නේ නැහැ!" මම පිළිතුරු දුන්නා, මගේ කටහ. බිඳී යනවා.

කියන දේ කරපං නැත්තම් මං උඹව ඩිවෝස් කරනවා ජොබ් එකෙනුත් දොට්ටදානවා සංජය ගිගුරුවේය. මං රස්සාව නැතිවෙනවටත් වඩා මේ කසාදෙ නති උනොත් මට වෙන අවනම්බුව ගැන කල්පනා කරලා ඒ මේසෙ ලඟින් දනගහගත්තා. "ඉඳා මේක ලෙවකාපන් හොඳට ඉඹ ඉඹ" එහෙම කියපු සංජය මායාගේ පෑන්ටියෙන් ඇගේ බේරෙන ජූස් පිහිදාලා මට දික් කලා. දෙවියනේ මට මොකක්ද මෙ උනේ. මං ඒක ගන්නෙ නැතිව ගල්වෙලා වගේ මායා දිහා බලන් හිටියා වේදනාවෙන්. මම හඬා වැලපෙන්න පටන් ගත්තා. " දැන් පොඩි එකෙක් වගේ වැලපෙන්නෙ නැතිව ගනින් ඕක" මායා සිනාසෙමින් මගෙ කම්මුලට ගැහුවා. මන් සජය දුන්නු මායාගේ ජූස් පෑන්ටිය ඉඹින්න ගත්තා අඩ අඩ. " අරවින්ද තමුසෙ අද ඉඳල මේවට පුරුදුවෙන්න ඕනේ මේ සංජය තමයි දැන් මගේ මිනිහා උඹ අපේ වහල් බල්ලෙක් විතරයි" මායා මගේ බෙල්ලෙන් අල්ලගෙන කිඋවා, සංජය තාම මායාට හුකනවා දැන් විනාඩි කීයක්ද මට පුදුමත් හිතුනා.

"නමුත් මම ඔයාට ආදරෙයි!" මං ඈලඟ දනින්වැටී කිඋවා

"එහෙනම් මට පෙන්නපං උඹට මාව සතුටුකරන්න පුලුවන්ද කියලා" ඇය මගේ උරහිස් මත අත් තබා මා තල්ලු කළාය

මගේ දණහිසට. ඒසමගම සංජය විශාල කැරි ලෝඩ් එකක් මායාගේ කිම්බ අතුලටම විද්දා. " අහ් අහ් අහ් මායා මයි ඩලිං අයි නීඩ් යූ සෝමච් මයි ලව් අහ් අ....අහ්" කියමින් අඟල් දහයක් පමනවන දවැන්ත පයියා ඇදලා ගත්තා. මෙහෙවරෙන් අරවින්දයා දැන් උඹේවාරෙ ක්ලීන් කරපං උඹ්ගෙ නෝනව" සජය එහෙම කිඋවත් මායා: අහ් ඔක්කොටම කලින් උඹ දනගහල වැඳපං සංජය බොස්ට උබේ වයිෆ්ව සතුටු කලාට වැඳල ඉල්ලපེ හැමදාම මේසතුට දෙන්න කියල උබේ නෝනට" මං සජයට වැන්දා මායාමගේ කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන සංජයගේ පයියා මගේ කටේ ඔබනගමන් " සුද්දකරපන් උඹේ මාස්ටර් ඉස්සෙල්ලම හොඳට සුද්දකරල දීපන් කියකිය මගේ උගුරටම බැස්සුවා මට උස්මත් හිරවෙලා වමනෙට එන්න වගේ. කොහොමහරි සංජයගෙ පයයිය සම්පූර්ණ සුද්ද කරපු ගමන්. සංජය: දැන් උඹ උබේ නෝනාව පිරිසිදු කරපං උඹේ දිවෙන් ම වොශ් එකක් දාන්න යනවා මායා කියල ස්ටෝරූම් එකේ වොශ් රූම් එකට සජය ගියා " මෙහෙවරෙන් දන් උරපන් බිඳුවක් නෑරම බීපන් මගෙ කිම්බෙන් බේරෙන කැරි උඹට ගුණයි මේවා සංජය වගේ උබේ එකත් ලොකු කරගන්න හකි.. කියමින් මායා මගේ කොන්ඩෙන් අල්ලහගෙන ඇගේ යෝනියෙන් බේරෙන අවසන් කැරි බිදුවත් මට පෙව්වා. ඊටපස්සෙ මාවා බිම පෙරලල " කට ඇරපන් බල්ලා කියල මගේ කට දෙපත්තෙන් කකුල් දාලා වාඩිවෙලා " අම්මෝ සංජය දුන්නු ආතල් එකේ වඩිකමට මට චූ බරයි ඇරපන් කට හොඳට අරපන් කිඋවා මං කට ඇරිය විතරයි උණුම උණු චූ ධාරාවක් මගේ උගුරටම විද්දා මට හිතාගන්න වෙලාවක් තිබුනෙ නෑ.

අවසානේ ඇඳුම් ඇඳගත්තු මායා; අද රෑට සංජය මහත්තය එනවා අපේ ගෙදර උඹ කලින් ගිහින් අපි එනකොයට කෑම උයල ගේ ලස්සනට තියපන් අහ් විශේශයෙන් අපේ ඇඳ බෙඩ් රූම් එක හොඳට සරසල තියපන් සංජයයි මායි අද නිල වශ්‍යෙන් හනිමූන් එක ගන්නවා උඹටත් බලාගෙන ඉන්න පුලුවන්.. අතේවත් ගහ්න්න බරිය එහෙම කියමින් මායා පිටවෙලා ගියා. ( දෙවනි කොටසින් හමුවෙමු)


මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Slave Island


No comments:

Post a Comment