Wednesday, March 11, 2020

සුදු නංගි 3

සුදු නංගි 3


Tharu,, තමුසෙගෙ 1දඩුවම අපි හැමෝම වේවැල් පාරවල් 10 ගානේ ගහනවා.. කියලා තරු අපේ නංගිට වේවැලක් දුන්න.. නංගි පලවෙනි ෂොට් එක පිට මැදට දුන්න අම්මෝ ඉන්න බැ.. එයා එට පස්සේ එක දිගට 5ක ගැහුවා. මන් කකුල් වලින් ඉස්සි ඉස්සි දැගලුව වැඩක් නෑ නංගි තව 4ක ගහනකොට ම මන් දගලලා දගලලා බල්කෙන් ලනුව කැඩුන මන් වැටුන.. තමා හැබැයි අත් දෙක බැදපු එක එහෙමමයි . Thar,, එක හොදයි මුව දැනගස්සල ගහන්නම් මන්. කියලා එයා වේවැලක් අරන් අහන්න පටන් ගත්ත. එයා නම් නංගි තරම් වත් ඉවසුවේ නෑ ගහගෙන ගහගෙන ගියා.. haruna හැරුන අත.. අම්මෝ මට කෑ ගැහුනා.. නංගි ඇවිල්ල මගේ කට panty එකක් ඔබලා එක රෙදි කල්ලකින් ගැට ගැහුවා. කෙල්ලෝ හිනා වෙනවා සේරම... ඊට පස්සේ chamu අවා වරෙන් කියලා මාව නැගිට්ටවල එතන තිබ්බ බැංකුවෙන් හාන්සි කෙරෙව්වා.. chamu,, උබේ පස්ස ඉවරයි ඇද කියලා පස්සට ගැහුවා අම්මෝ 10ක ගහල තව ගැහුවා.. dili,, ha හා chamu දැන් ඉවරයි. Chamu,, හරි හරි බන් පොලි එක්ක ගැහුවේ . ඊට පස්සේ මාව නැගිට්ටවල දිලි ඇන්ඩ්
චතු ගැහුවා දෙන්න එක සැරේට.. ගහල ඉවර වෙලා මගේ කට ලිහුව.. n,, ඇද්ද උබට? M,, අම්මෝ ඇති නංගි ඇති chamu,, බොට ඇති උනාට අපිට ඇති නෑ තමා බල්ලා මෙහෙ වරෙන් තොට ඕක නැග්ගේ අපේ මොනවා දැකලද බල්ලෝ.. කිව්වා.. කෙල්ලෝ set එකම හිනා උනා. මගේ පයිය තම නැගල. Chathu,, මුගේ නැගලත් අගල් 3ක නෑ බන්. හේ හේ මු චතුර ගේ එක දැක්කනම්...... n,, ha හා මොකද කටේ බ්රේක් නැද්ද? Chathu,, , ආ ආ සොරි සොරි කියලා හිනා උනා. වරෙන් කියලා නංගි මාව මැද්දේ දැනගස්සු වා. N,, ගනින් මගේ panty එක අතට.. කියලා මට දුන්න.. n,, දාගනින් එක කටේ මන් දාගත්ත .. tharu,, ගහපන් දැන් අතේ මට කර ගන්න දෙයක් නෑ .. chamu,, ගහපන් බල්ලෝ අතේ ආ බැරිද කියලා ආයේ වේවැල් අරන් මගේ ලගට අවා.. m,, ගහන්නම් ගහන්ම් කියලා හෙමින් අතේ ගහන පටන් ගත්ත. ඊට පස්සේ dili,, හසිනි අරවා ගෙන්න. නංගි ගියා කුස්සිය පැත්තට ගිහින් ගේනවා මිරිස් බෝතලේ. බුදු අම්මෝ මන් ඉවරි කියලා මට හිතුන.. ඊට පස්සේ n,, ඉඩ මේවත් ගගා ගහපන් කියලා මිරිස් කුඩු තල්ලියක් මගේ පයියට දැම්ම. අම්මෝ දානවා ඉස්ම යන්න. මගේ ඇස් දෙකෙන් කදුලුත් අවා.. කෙල්ලෝ ටික හිනා වෙනවා.. tharu, ගහපන් හයියෙන් ඉක්මනට අම්මෝ පයිය බලන් ඉද්දි බැස්ස.. n,, ඒ බලපන්කො බන් මේක දැන් හුනෙක් වගේ උනානේ he හේ කියලා හිනා උනා.. අම්මෝ ලැජ්ජාවේ බැ.. tharu,, කොච්චර ගැහුවත් ඔච්චර තමා මුට බඩු යන්නේ නෑ. කියලා මට කනට එකක් ගැහුවා... N,, තමුසේ දැන් ඇවිල්ල මෙයාලගෙ කකුල් ලේවකල වැදලා සමාව ගන්නවා මුණ බලලා.... මන් ගියා තරු ලගට ඉස්සෙල්ල පට්ට ලැජ්ජයි මන් තරුගේ කකුල් දෙක දිවෙන් ලෙවකව (ලස්සනයි කකුල් දෙකක්. මන් කිව්වේ සේරම අයගේ කකුල් ලස්සනයි සුදුයි තවම 17යි නේ වයස වැඩිපුර මෙස් සපත්තු දාපු කකුල් නේ. ) ඒවට පස්සේ සමාවෙන්න තරු නංගි කියලා මුණ බැලුව. එතකොටම තරු මගේ මුනට කෙල ගැහුවා.. ඊට පස්සේ chamu ලගට ගියා එයාගෙත් කකුල් ලේවකල samawenna කියලා මුණ බැලුවම එයත් කෙල ගැහුවා මගේ මුනට.. ඔහොම අනිත් දෙන්න ලගට ත් ගිහින් එහෙම කරලා. නංගි ලගට ගියා. එයාගෙත් කකුල් ලේවකල මන් මුණ බැලුව එයත් කෙල ගැහුවා.. ඊට පස්සේ එයාල මාව කම්පස් rag වගේ දණගහල ඇවිදඩුව, කනට ගැහුවා, ඒ වගේ ඒවා කලා.. ඒවට පස්සේ නංගි අවා බිම බෝතලයක් අරන් එයාල මන් ඉස්සරහ මාරුවෙන් මාරුවට එක බිව්වා.. tharu,, ඔයාටත් ඕනේ ද
මන් සද්ද නැතිව හිටිය..ඊට පස්සේ එයා tharu,, කට ඇරපන් මන් කට ඇරිය එයා බිම පොඩ්ඩක් බීල එක මගේ කටට කෙල ගැහුවා. හැම කෙනාම මාරුවෙන් මාරුවට කලා.. ඒවට පස්සේ chamu,, තමුසේ ගයත්‍රී ගේ චු බිව්වලු නේද ? N,, කතා කරනවා අහන ඩේට උත්තර දෙනවා ගුටි කන්නේ නැතිව m,, ඔව් නංගි .. dili,, ඉතින් රසද ? M,, එහෙම නෑ නංගි chamu,, හැබැයි අපේ රස ඇති . මන් උඩ ගියා එක ඇහුවම.. එතකොටම නංගි ප්ලාස්ටික් කෝප්ප 5ක ගේනවා. ඊට පස්සේ එයා toilet එක පැත්තට ගිහින් අවා. එනකොට අර koppeth අරගෙන අවා. එයා එකට චු කරලා.. අනිත් අයත් මාරුවෙන් මාරුවට ගිහින් අවා.. ඇවිල්ල මගේ ඉස්සරහ තිව්වා චු කෝප්ප 5හ. N,, එක එක අරන් බොනවා.. මන් සද්ද නැතිව බලන් හිටිය. Chamu වේවැල් අතට අරන්.,, දිලි මේක ගන්න මෙයට මේවා පොවන්න වෙයි වගේ. N,, නිකන් ගුටි කන්නේ නැතිව බොනවා අය්යේ.. මන් එකක් අතට ගත්ත. ඊට පස්සේ එක බිව්වා.. dili,, යේ හේ mage එක නම් බිව්වා රසයි නේද? කියනවා රසයි නේද ? කියලා වේවැල අරගෙන අවා ලගට. මන් බයටම ඔව් නංගි කිව්වා.. set එකම බක බක ගාල හිනා උනා මට පට්ට ලැජ්ජයි වැඩේට..
ඊට පස්සේ අනිත් ඒවත් අරගෙන බිව්වා.. cham,, හසිනි දම් වෙලාව 4යි අම්මා එන්නේ කීයටද ඔයාගේ n,, 5:30වගේ වෙයි. එක්කෙනෙක්ට විනාඩි 10ගානේ ගත්තොත් පැයක් shape අව්ලක් නෑ නේ.. tharu,, ඔව් ඒ ඇති කොහෙද කරන්නේ? N,, මෙතනම කරමු එක්කෙනා එක්කෙනා tharu,, මෙතන බැ රූම් එකට යමු n,, බැනේ හාලෝ මුට කට හොදවන්නත් එපැයි අහ්හ් ඔව් නේද ? Dili,, එතකොට වෙලාව මදි වෙයි හාලෝ විනාඩි 10 කරන්න වෙන්නේ නෑ n,, හරි මට ඕනේ නෑ ඔය කරන්න මට කරන්න බැරිය ඕනේ වෙලාවක... tharu,, අව්ලක් නැද්ද එහෙම n,, නෑ නෑ බන් පිස්සුද මේ තව කතා කරොත් තවත් පරක්කුයි. කියලා n,, තමුසේ ගිහින් හොදට කට හෝදගෙන එනවා යනවා ඉක්මනට. වොෂ් රූම් එක තියෙන්නෙත් එතනමයි මන් ගිහින් කට හොදන් අවා. මන් තමා හෙළුවෙන්. හැබැයි අත් දෙක lihala.. n,, තමුසේ එයාලගේ කකුල් ලෙවකලා පුකත් ලොවන්න ඕනේ විනාඩි 5හ පහ කියලා n,, chamu ඔය එක.. කියලා එයාල යන්න ගියා. දැන් chamu විතරයි එතන. Chamu,, ලෙවකන්න ඕනේ උබ හොදට කියලා කකුලක් පිට කකුලක් දාගෙන වැඩි උනා පුටුව උඩ. මන් නැගිට කලා වගේම එකිටත් ආස හිතෙන්න කලා. මන් කොහොමත් ආසම කකුල් ලෙවකන්නයි පස්ස ලෙවකන්නයි. එක නිසා මන් එක හොදටම කලා. කකුල ලෙවකන්න ගත්ග්ත විතරයි නංගිට වගේම කරන්ට් එක වැදුන වගේ කෙල්ල ඉස්සුන. කෙල්ල දැන් ඇති කියන්න වගේ ඉන්න බැරිව කකුල පස්සට අදිනවා.. එයාට feel උනා හොදටම විනාඩි පහක් වගේ යද්දී එකී නැගිට්ට ඊට පස්සේ මගේ ඇස් දෙක බැන්ද chamu,,ලේවකපන් පස්ස.. කියලා මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා ලේවකව ගත්ත. මන් එයාගේ පුකවල් බලෙන් ලෙවකනවා වගේ මන් ලේවකව.. ,, නොදකින් උබ අය්යේ කිසි කතක් නැතිව ලේවකනවනේ. මේ මේ පස්සේ හිල විතරයි ලෙවකන්න ඕනේ.. තමුසෙගෙ දිව පහලට යනවා වැඩි. මොකද මගේ bf ට කියලා ඕක කොට කරන්නද . මගේ ඇගට මැස්සෙක් වැහුවත් එයා මස්සව මරනවා. ඔයාගේ දිව කපයි. He හේ කියලා විහිලු කලා.. ඊට පස්සේ දැන් ඇති කියලා එයා නැගිට්ට.. ඊට පස්සේ මගේ ඇස් දෙක ලිහල.,, පලයන් ගිහින් කට හොදන් වරෙන් කියලා ගියා. මන් එනකොට දිලිනි නංගි ඉන්නවා හිනා වේවි වැඩි වෙලා dili,,තමුසේ හොදට කටේ හෙදුවද m,,ඔව් නංගි කියලා අවා.. dili,,බලන් ඉන්නේ ලේවකපන් කකුල් බල්ලා.. මන් ඒ වගේම කකුල් ලෙවකන්න පටන් ගත්ත. එයාවත් feel කර උපරිම... ඊට පස්සේ එයත් මගේ ඇස් දෙක බැන්ද.. dili,,උබ මගේ පස්ස ලේවකපන් හැබැයි
හපන්නේ එහෙම නෑ. හොදද? මන් පටන් ගත්ත ලෙවකන්න dili,, අපෝ බල්ලෙක් වගේ බන් අය්යේ සද්දේ හෙමින් ලේවකපන්. උබට රසද? M,, ඔව් නංගි dili,, ඊයා මෝඩයෝ දදියත් දාල හොදට තම්බිලා ඇති ඔය නම් බල්ලෙක්ම තමා.. මන් ලෙවකනවා එත්.. dili,, මගේ චු රසද? මන් ලෙවකනවා ගමන් ඔව් කිව්වා.. dili,, ආයේ බොන්න ඕනෙද? මන් සද්ද නැතිව ලේවකව.. එකී හිනා වෙනවා he බේ.. ඒ විදියට අනිත් 3denageth කර.. එට පස්සේ නංගි මාව සාලෙට ගේනවා.. තරු මගේ ලගට ඇවිල්ල,, කට ඇරපන් මන් කට ඇරිය.. තරු කටටම කෙල ගැහුවා මගේ.. n,, අදින් පස්සේ මගේ යාලුවෝ ඔය ඉන්න වෙලාවට ඔයාගේ කටට තමා කෙල ගහන්නේ හරිද? එයාල අනිද්දා ඉදල අපේ ගෙදර ඉන්නේ... මන් උඩ ගියා එක අහල.... n,, ඇයි බය උනාද සතියට දවස් දෙකක් අපේ ගෙදර පාඩම් කරන්න එනවා කට්ටියම. එකට පාඩම් කරන්න ඕනේ නිසා.... උබට වෙනවා එදාට මෙයාල කියන විදියට ඉන්න.... තේරුනාද? ඕඋ නංගි කියලා මන් කිව්වා.... ඊට පස්සේ අම්මලා එන්න කලින් මන් එයාලව ඇරලුව bus හෝල්ට් එකට...
Fri 6:55 AM
මන් ගෙදර එද්දී අම්මා ගෙදර ඇවිල්ල තිබුන. රෑ 8ට විතර නංගි අවා room එකට n,, තමුසේ මගේ පස්ස ලේවකවේ නෑ මෝඩයා. M,, ඉතින් ලේවකන්නම් නංගි මන් කිව්වනේ මන් ඔයාලා කියන දේවල් කරනවා කියලා උනා වැරැද්දට? N,, ආ ඇත්තද දැන් ලෙවකනවා ද එහෙනම්? M,, හා ඔයාගේ කැමැත්තක්.. n,, එහෙනම් ලෙවකනවා කියලා වැඩි උනා ඇදේ. මන් පැනපු ගමන් දනගහගෙන කකුල් දෙක ලෙවකන්න පටන් ගත්ත . අම්මෝ නියමයි එදා වගේ නෙවෙයි මාර රසයි මොකද නංගි වොෂ් දාපු ගමන්.. එදා ටිකක් දාඩිය දාලත් තිබ්බනේ.. නංගි කරන්ට් වැදිලා වගේ ගැස්සෙනවා විටින් විට කෙල්ල හොදටම feel වෙලා අනිවා. එක මට තේරුණා. හැබැයි කකුල් දෙකේ ෆීට් විතරයි ලෙවකන්න දුන්නේ.. මන් පොඩ්ඩ ක උඩ හරියේ ලෙවකන්න ගත්ග්ත n,, අහ්හ් කොහෙද ඔය එන්නේ ඔතනින් උඩ bf ට විතරයි ඔය මගේ bf නෙවෙඉනෙ කියලා මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා ආයේ ෆීට් එක ලගින් තිව්වා තව විනාඩි 10ක වගේ ලේවකව. ඊට පස්සේ නංගි නැගිට්ට.. n,, පස්ස ලෙවකන්න ඕනෙද? M,, හා කිව්වා n,, hw හේ ඒවා වොෂ් දාල පිරිසිදුව දෙන්නේ නෑ ඔයාට එහෙම දෙන්නේ bf ට.. ඔයාට හෙට දෙන්නම් clas ගිහින් ආවම. දමසේම දදියට තෙත් උනාම ලෙවකන්න. He හේ කියලා හිනා වෙලා යන්න ගියා.
Fri 5:44 PM
එදා මන් clas ගියේ නෑ. අම්මත් ගෙදර. අම්මා මාව මුළු දවසෙම වැඩට ගත්ත. නංගිගේ room එක ඇස් කරව ගත්ත. ඇන්ඩ් ඇදන් එහාට මෙහාට කර.. ඩබල් ඇදන් දෙකයි තනි ඇදක් දාල නිදා ගන්න හැදුව.. ඇදේ ම ඉදන් පාඩම් කරන්න පුළුවන් කියලා අම්මා කිව්වා. ඇදන් දාපු නිසා මේසෙට පුටු දාන්න පුළුවන් පුටු එකක් විටරයි...
Onna හවස නංගි අවා. Nn, ශා රූම් එක හොදට ඇස් කරලනේ අම්මා තනියමද කලේ? Amma,, නෑ නෑ අය්යා තමා වැඩියෙන් වැඩ කලේ n,, අහ්හ් ඇත්තද? හොදයි හොදයි. Amma,, දැන් ඔය රූම් එක hadi කරන්නේ නැතුව ගිහින් වොෂ් දාන්න. N,, හැදි කරත් අස් කරන්න කෙනෙක් ඉන්නවනේ . අම්මා තේ හදන්නකෝ මන් තේ බීලම නන්නම්. අම්මා තේ හදන්න ගියා. N,, තමුසේ යමු රූම් එකට කියලා නංගි මගේ රූම් එකට අවා.. ඊට පස්සේ මගේ ඇස් දෙක බැදලා ලයිට් එකට ඔෆ්ෆ් කලා. ඊට පසේ nn,, දැනගහනවා මෙතන. මන් දැනගහුව. N,, ලේවකපන් කියලා ඩෙනිම පහත් කරලා panty එකත් පහත් කරලා මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා පස්සට තද කලා. මන් හොදට ලෙවකන්න කව. දාඩිය දාල හොදටම වෙනදාටත් වැඩ. ටිකක් ගදයි එත් මන් අතහැරියේ නෑ ලේවකව හොදට. විනාඩි 5k wඅගේ යද්දී අම්මා තේ හදලා කතා කලා.. නංගි නැගිටලා කලිසම අදින ගමන් n,, ඉන්නවා මන් ඇස් දෙක ලිහනකන් . Lihanne එහෙම නෑ. එයා ඇදුම් ඇදගෙන ඉවර වෙලා. මගේ ඇස් ලිහන ගමන් මුනට කෙල ගැහුවා මගේ.. ඊට පස්සේ n,, කට අරිනවද කියලා කට ඇරියම කටටත් කෙල ගැහුවා.
මන් පට්ට අසාවෙන් හිටියේ ඊලග දවස වෙනකම්. දඩුවමකට හරි මට පුකවල් කියක් ලෙවකන්න ලැබෙනවද? දැන් මගේ try එක හොදට කෙල්ලෝ ටික feel කරලා. කුක්කු, pussy එහෙමත් ලෙවකන්න
ඔන්න ඊලග දවසේ හවස මන් ගෙදර එද්දී හවස 5 වගේ උනා එතකොට නංගිලා ඇවිල්ල. මන් හිතුවේ හවස් වෙයි කියලා. කට්ටිය හිනා වේවි මොනවද කතා කර කට තේ බොනවා.. ඊට පස්සේ n,, අම්මා දැන් අය්යා ආවනේ ඔය ගිහින් එන්න රෑ වෙන්න කලින් දැන් 5යි.. m,, අම්මා කොහෙද යන්නේ amma,, මල ගෙදරක් වෙලා දන්නේ නැද්ද? M,, දන්නවා මන් අම්මා එක්ක යන්නම් amma,, පිස්සුද එතකොට නංගිලා තනියම නේ.. m,, හා හා එහෙනම් අම්මා යන්න.. අම්මා එහෙමම ස්කුටි එක අරගෙන ගියා. N,, අ තමුසේ ඇවිල්ල දැනගහනවා මෙතන පොඩ්ඩක්... m,, ඇයි නංගි n,, මිනිහෝ ප්‍රශ්න අහන්න එපා . මන් දැනගහුව තමුසෙට අපි යෝගට් එකක් ගේනවා
කියලා එක අරන් ලගට අවා. N,, චමු ඕක ගන්න chamu,, මන් ඉස්සෙල්ල කවන්නම් කියලා ඇවිල්ල යෝගට් එක කඩල හැන්දෙන් අරන් mage කට ලගට ලං කලා. මන් කට ඇරියම. එයා එක කව. කට්ටියම හිනා උනා පල් විදියට. මට ලැජ්ජාවේ බෑ. Dilini,, කට අරිනවද හැන්දෙන් කන්න දෙන්නේ නෑ කිව්වා . මන් කට ඇරිය. චමු මගේ කටට කෙල ගැහුවා යෝගට් එක.. ඊට පස්සේ එයා එක නංගිට දුන්න. නංගිත් එක කටක් කලා ඇවිල්ල එක කටට කෙල ගැහුවා... එට පස්සේ දිලිනි අවා.. D,, මේ තමුසෙට ගයත්‍රී තමුසෙගෙ බඩු ම කැව්වා නේද? කියලා හිනා වෙලා මගේ කටටම කෙල ගැහුවා.. tharu,, අප්පිරියයි හාලෝ ඊයා එක නම්. කියලා එයත් ඇවිල්ල කෙල ගැහුවා. සේරම ලා මාරුවෙන් මාරුවට කෙල ගැහුවා.. n,, මේ අහනවා තමුසේ අපි ඇදුම් මරු කරනකොට මෙතන දනගහගෙන ඉදපන්. අපි panty දුන්නම ඒවා ඉබල ලේවකල අරන් ගිහින් දාපන් වොෂින් මැෂින් එකට. ඊට පස්සේ රෑ ඇහැරිලා ඒවා හෝදන්න ඕනේ උබ අතෙන් තේරුනාද? M,, ඔව් නංගි කීවා. ඊට පස්සේ මාව ඇදගෙන ගිහින් room එක ලග දැනගස්සෙව්වා. චමු රූම් එකට ගිහින් ඇදුම් ගලවල තුවය ඇදගෙන එලියට එන ගමන් panty එක මගේ ලගට ගේනවා.. කට ඇරපන් කියලා එක මගේ කටට දැම්ම මන් එක අරගට්ග්ත අතට. ඊට පස්සේ chamu,, වරෙන් කියලා මාව ඇදගෙන ගියා. මන් ෂොට් එකක් විටරයි ඇදල හිටියේ.. චතු,,හසිනි කෝ රෙදි පැටිය na නේ n,, අහ්හ් බබා ඉන්න ගේනවා කියලා නංගි රෙදි පැටිය ගේනවා.. ඒවට පස්සේ නංගි ගියා.. chamu,, ලේවකපන් පස්ස කියලා ලගට අවා.. chamu,, මේ හාන්සි වෙයන් මෙතන. මන් හාන්සි උනා. දැන් ලේවකපන් කියලා චමු මගේ කට උඩින් වැඩි උනා කක්කා දාන්න වගේ.. මන් ලෙවකන්න ගත්ත. Chamu,, හොදට ලේවකපන් හිල බල්ලා. මන් ටිකක් සද්දේ ඇහෙන්න ලෙවකව.. ඔහොම විනාඩි 5ක විතර කරනකොට n,, යකෝ චමු ඔය මොකද? කියාගෙන නංගි එනවා ඇහුන.. ch,, ඇයි මෙහෙම හොදයිනේ නැති නම් උගේ දිව වෙන වෙන තැන් වලට යනවා. හිල හොදට ලේවකවන්න පුළුවන්. N,, ගුඩ් අයිඩියා
කියලා හිනා උනා. එතකොට චමු නැගිට්ට. N,, ඇස් දෙක ගලවල ගිහින් කට හොදන් එනවා ඉක්මනට. මන් ඉක්මනට ගිහින් කට හෝදගෙන එලියට ආවම චමු නංගි වොෂ් රූම් ගියා. මන් ඇවිල්ල නංගි ලග දැනගහගත්ට n,, ඉඩ කියලා එයාගේ panty එක මගේ කටේ ගැහුවා. N,, බලපන් සුවදද කියලා? මන් සුවද බැලුව. N,, එහෙනම් ඉක්මනට හාන්සි වෙයන් කොයල මගේ ඇස් දෙක බැන්ද. මන් හාන්සි උනා. නංගි කට උඩ වැඩි උනා.. ලේවකපන් කිව්වා n,, චමු මේ ඇහෙනවද? Ch,, ඔව් බබා කියන්න ඇයි n,, ඔය නම් මරයි නියම position එක හොයා ගත්තේ. පස්සේ හිල කෙලින්ම කටේ he හේ... කියලා තව පස්ස තද කලා කැටයම්. මන් ලේවකව හොදට? නංගිට ජුස් වැක්කෙරෙනවා මගේ කටේ ටිකක් ගෑව්න. ඇස් වහල නිසා පෙන්නේ නෑ. නංගි පොඩ්ඩක් ඉස්සිලා පිහිද ගත්ත.. ඊට පස්සේ chamuu,, මන් ඉවරයි හසිනි මන් එලියට එන්නද? N,, එන්න එන්න මාත් ඉවරයි කියලා නැගිට්ට.. n,, ගිහින් කට හොදන් වරෙන් කියලා කිව්වම මන් කට හොද අවා. එනකොට තරු ඇවිල්ල............. ඔය විදියට සේරම නංගිලා ටික කර. N,, දැන් ඔය panty අරන් ගිහින් ඉබ ඔබ ඉදපන්. ලේවකපන් ඕනේ නම්. අතේ ගහන්න බැ ok.. tharu,, අපෝ නොකරම ඉදි මෙයා ඒ හාලෝ මු ඕව තියාගෙන අතේ ගහල බඩු ගව්නොත් අපි අදින්න කොහොමද? හෝදන එක ඇත්ත.. ඉන්න එකට වැඩක් කරන්නම් මන් කියලා නංගි රූම් එකට ගියා.. ඊට පස්සේ එයා අරගෙන අවා බැලුමක් කට්ටිය හිනා උනා. N,, ගලවපන් කලිසම. ඉක්මන් කරපන් අම්මා ඇයි.. මන් ගැලෙව්වා බාගෙට කලිසම.. ඊට පස්සේ නංගි ඇවිල්ල මට බැලුම දුන්න. දාගනින් ඕක පයියට. මන් එක දාගත්ත ම දිලිනි තව මොකද්ද ගේනවා. බලමු size එක කියලා මාලයක් ගේනවා. (එක දම්වැල් මාලයක්. එකට තව මුදු කීපයක් තිබ්බ. උබලා දන්නවනේ ඒ මාලේ.. දම්වලයි පෙන්ඩන්ට් එක වෙනුවට මුද්දක් තියෙන්නේ) නංගි මුද්ද අරන් මට කිව්වා පයියට දාන්න කියලා. මන් දැම්ම. එක ලොකුයි එයා තව මුද්දක් දුන්න ඊට වැඩ පොඩි එකක්. එට හරියටම set. N,, ගන්න ඕක අයෙත් කිව්වම මන් එක නංගිට දුන්න.
එයා මුද්දට මාලේ දැම්ම ඊට පසේ එක දැම්ම පයියට. දාල මලේ බැන්ද ඉන වටේ පිටිපස්සෙන් පොඩි ඉබ්බෙක් දාල lock කරලා යතුර ගත්ත.. tharu,, ශා වැඩේ නම් නියමයි හැබැයි මු කොහොමද චු දන්නේ.. dilini,, කලබල නොවී ඉන්නකෝ කියලා බලුම ඉස්සරහින් පුංචි හිලක් කපුවා. දැන් උබ අතේ ගැහුවොත් බලුමකට ඉරෙනවා බලුමකට ඉරල තිබ්බොත් අපි කෝල් රෙkoding අම්මට දෙනවා.. කියලා සේරමලා හිනා උනා ආයේ උබට අතේ ගහන්න මගෙන් අවසර ගන්න වෙනවා හරිද? නංගි කිව්වේ හරි ආඩම්බරෙන්. ඊට පස්සේ මන් panty අරන් රූම් එකට අවා.. රෑ කම එහෙම කලා නංගිලා රූම් එකේ පාඩම් කරනවා. රෑ 11ට විතර n,, අවා n,, තමුසේ නිදිද? මන් නැගිට්ට. N,, එනවා පොඩ්ඩක් සද්දේ නැතිව..Panty ටිකත් අරන් එනවා. මන් nagige පස්සෙන් ගියා (කට්ටියම ඉන්නවා රූම් එකේ. සේරමලා ඇදගෙන ඉන්නේ කොට ෂොට් ඇන්ඩ් ට ශිර්ට් ) n,, තමුසේ ගිහින් වොෂ් රූම් එකේ දැනගහනවා. හෙළුවෙන් ඉන්න ඕනේ අපි එනවා ඉක්මනට දැන් යනවා.. m,, නංගි අම්මා අවොත් n,, අම්මා එන්නේ නෑ එයා නිදි තමුසේ යනවා.. මන් ගිහින් කලිසම ගලවල හෙළුවෙන් දැනගහගත්ත. Panty ටික අතේ. Set එක අවා දත් බුරුසු අරන් n,, මන් අතන ඉන්නම් අම්මා එයිද කියලා බලාගෙන ඔයාට වැඩිය සද්ද කරන්නේ නැතිව වැඩේ කරන්න. මන් එන්නනම් මගදී.. කට නැගල තියෙන්නේ කට්ටියගේ කකුල් දැකල. මන් ඒ වෙලාවේ තමා නංගිලාගේ feet ඇරෙන්න කකුක් දැක්කේ. ඇයි දිගටම ඇදගෙන හිටියේ ඩෙනිම් නේ. එයාල දැක්ක මට නැගල තියෙනවා. එයාල හිනා una.. chamu,, මුගේ නැගලත් ඕක පට්ට කොටයි නේ. බැදපු දවසට එහා ගෙදර මිහිහට නියමයි tharu,, ඇයි බන් එහෙම කියන්නේ.. chamu,, ඇයි බන් ලිද ගබුරුයි ලනුව කොටයි උනාම. එහා ගෙදර ලනුව ගෙනල්ල wife වතුර අඩිවි. කියලා සේරමලා හිනා උනා.. n,, මේ මේ කා ගහන්න එපා වැඩේ කරන්න.. එතකොට කට්ටියම දත් බුරුසුවට දත් බෙහෙත් දැම්ම මාරුවෙන් මාරුවට.. ඊට පස්සේ මාව වටකර ගත්ත.. කට අරගෙන ඉදපන් කට පිරුනම ගිලපන් කියලා චමු මුලින්ම දත් මඩල කෙල ගැහුවා.. දිලිනි ගැහුවේ මුනට. තරු මට ඇස් පියාගන්න කියලා ඇස් දෙක හරියට කෙල ගැහුවා. දැන් මට කොහොමත් ඇස් අරින්න බැ.. නංගිත් අවා ඇහුන මට. කෙල පරාවල් 10ක වගේ මුනට කටට වැටෙනකොට කට පිරුන. N,, ගිලපන් මන් ගිල්ල. එයාල winadi10 වගේ දත් මැද්ද. කෙල පරාවක් 50කට වැඩිය වැදුන. ඊට පස්සේ මගේ මුනට වතුර එකක් වැදුන.. ඒ නංගි. මුණ හොද ගනින්
ඉකමනට . මන් හොද ගත්ග්ත.. (අපේ වොෂ් රූම් එකේ කොමඩ් එකක්, කක්කා දාන වලයි දෙකම තියෙනවා. )n,, මෙතන ඇවිල්ල හන්සිවෙයන් මේක උඩ.. නංගි මාව කොමඩ් එකේ වල උඩට ඔලුව හිටින්න හාන්සි කෙරෙව්වා. ඔලුව උස්සගෙන ඉන්න උනේ මට. මොකද ඔලුව තියන්න තැනක් නෑ වල නිසා.. ඊට පස්සේ නංගි මගේ ඇස් දෙක වැහුව.. chamu,, දැන් අපි පෝලිමට ඇවිල්ල චු කරනවා උබේ කටට උබ පලවෙනි උගුර බීල කට අරගෙන ඉදපන්. කියලා අනිත් අය එලියට ගියාවාගේ ඇහුන.. දොර වහනවත් ඇහුන.. chmu,, ඇරපන් කට කිව්වා. මන් අරගෙන හිටිය. ඊට පස්සේ ෂොට් එක පහත් කරලා panty එකත් පහත් කරනවා මට තේරුණා.. ඊට පස්සේ බෙල්ල දිගේ වක්කෙරිලා කට ඇතුලට චු පාරක් අවා. අපෝ අප්පිරියයි හැබැයි කට්ටිය feel කරන්න නම් මට කරන්න වෙනවා.. කට පිරුණම chmu,, බීපන් කිව්වා මන් බිව්වා iita පස්සේ කට අරගෙන හිටිය. කටෙයි මුනෙයි ඔලුවේ ඉදලම චු.. අන්තිමට කටේ ඉතිරු උනා ටිකත් බිව්වා මන්. ඊට පස්සේ චමු කොමඩ් ෂවර් එක අරගෙන මගේ මුණ උඩම pussy එක හේදුවා ඒ වතුරත් කටේ මගේ. ඊට පස්සේ මගේ මුනට ඇල්ලුවා ශවෙර් එක. ඊට පස්සේ මුනට කෙල ගහල නැගිට්ට.. එට පස්සේ අවේ දිලිනි එද්දිම dili,, ඇරපන් කට කිව්වම මන් අදුර ගත්තේ කට හඩින්.... එඋඅථ් ඒ විදියටම කලා. දිලි වැඩේ ඉවර වෙලා නැගිට්ට මුනට කෙල ගැහුවේ නම් නෑ.. එයත් මුනට ෂවර් eka අල්ලලා ගියා....... .... ... හැම කෙනාම ඔය විදියට කරලා ඉවර උනා. අන්තිමට හිටියේ නංගි.. n,, ලිහගනින් ඇස්. මන් ලිහගෙන නැගිට්ට. නැගිටිනකොටම නංගි ආයේ කෙල පාරවල් දෙකක් ගැහුවා. ඇතිද උබට? සනීපද දැන්? මන් සද්ද නැතිව හිටිය . N,, දැන් panty ටික හොදට හෝදලා වේලෙන්න දාල ගිහින් නිදා ගනින්.



මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Supun Weerasekara


Fb Profile:- https://www.facebook.com/supun.weerasekara.10

No comments:

Post a Comment