Monday, March 9, 2020

මානෙල් මැඩම් සහ මාලි මැඩම් 1

මානෙල් මැඩම් සහ මාලි මැඩම් 1


                මගේ නම කසුන්. වයස. 22යි මගේ අම්මයි තාත්තයි දෙන්නම එක වයසේ. එයාලට 50යි. අපේ තාත්තා ගොඩාක් කල් හිටියේ කුවේට් වල, දැන් ගෙදර ඉදගෙන විදුලි බඩු ගෙනල්ල විකුණන බිස්නස් එකක් කරනවා, මේ කතාවේ පලවෙනි මැඩම් තමයි මානෙල් ඇන්ටි . එයාට වයස 42ක වගේ. (තලෙළු කළු අතරේ පාටක් තියෙන අය උස මහත කාන්තාවක්, ලොකු boobs , ass සහ කලවා තියෙන අය ගොඩක් සරාගී පෙනුමකින් යුක්ත කාන්තාවක්, උස මහත උනාට fit ඇගක් තියෙන්නේ, මස් එල්ලා වටෙන් ජොල් ඇගක් නෙවෙයි )
එයා අපේ තාත්තා එක්ක රට හිටපු ගෑනියෙක්, එක නිසා අම්මගේත් හොද යාලුවෙක්, අපේ අම්මා එයා එක්ක ටේලර් සාප්පුවක් කරනවා, අපිට ගොඩක් සල්ලි තියෙනවා. තාත්තා අවරුදු ගානක් හිටියේ රටනේ. මේ කතාවේ දෙවැනි මැඩම් තමයි මාලි. ඒ කියන්නේ මානෙල් ඇන්ටිගේ දුව එයාට වයස 21යි මට වැඩ 1 අවරුද්දයි බාල.
(මාලි ගොඩක් උස මහත නෑ . Fit ඇගක් තියෙන අම්මා වගේම පාට වල් පෙනුමක් තියෙන කෙල්ලෙක්. අම්මා ට වගේ ලොකු පුකක් නැති උනාට පුක පස්සට දාල අමුතු අවිදිල්ලක් ඇවිදින්නේ. එයා town එකේ සැලූන් එකක් කරනවා ලොකුවටම, මානෙල් ඇන්ටි තමයි එක දාල දුන්නේ එයාට. ඒ වගේම polish කරපු වගේ ඇගක් තිබුනේ එයාට)
මුලින්ම කියන්නම් මන් මේ slave type sex වලට කැමැති උනේ කොහොමද කියලා, මන් town එකේ ඉස්කෝලෙකට ගියා නිසා එන්නේ සති අන්තිම විතරයි *අපේ සාප්පුව හැමදාම උදේට අරින්නේ තාත්තා ගිහින්.මොකද අම්මා උදේ ගෙදර වැඩ ඉවර වෙලා තමයි sappuwata යන්නේ මානෙල් ඇන්ටි උදෙන්ම එනවා එක නිසා තාත්තා ගිහින් සාප්පුව ඇරලා එනවා.මට podi ප්‍රශ්නයක් තිබුන ඇයි තාත්තා සාප්පුව අරින්න යන්නේ මානෙල් ඇන්ටිට key එක දුන්නම ඉවරයිනේ. මන් අම්මගෙන් ඒ ගැන ඇහුවම අම්මා හරියට උත්තරයක් දුන්නේ නෑ. එක දවසක් මන් උදේ clas යන්න ලේස්ති වෙලා ගියා. ඊට විනාඩි 5ට කලින් තමයි තාත්තා ගියේ. මන් පාරේ යද්දී අය්යා කෙනෙක් හම්බ උනා. මන් ඒ අය්යට කිව්වා මචන් මාව සාප්පුව ලගට දාන්න සල්ලි ගෙන්න අමතක උනා එහෙන් සල්ලි ඉල්ලගෙන එතැනින්ම බිස් එකේ නගිනවා කියලා ගියා. යද්දී සාප්පුව ඇරලා තාත්තත් නෑ මානෙල් ඇන්ටි ත් නෑ. මන් හෙමින් ඇතුලට ගියා යනකොට සාප්පුවේ toilet එක පැත්තෙන් සද්දයක් ඇහෙනවා මන් හෙමිට දොර අස්සෙන් බැලුව. අම්මෝ මානෙල් ඇන්ටි ඇදල හිටියේ ගව්මක් එයා නිතරම අදින්නේ ගව්ම් දණහිස වැහෙන ගානට. අපේ තාත්තා බිම නිදා ගෙන මානෙල් කක්කා දාන්න වැඩි වෙනවා වගේ panty එක බාගෙට ගලවල ගව්ම උස්සගෙන තාත්තගේ කට උඩ වැඩි වෙලා ඉන්නවා. තාත්තා රස කර කර ලෙවකනවා . පුකක් ලෙවකනවා සද්දේ toilet එකෙන් එළියටත් එනවා. ඊට පස්සේ විනාඩි 20කින් විතර මානෙල් anty නැගිට්ට නැගිටිද්දී තාත්තගේ කටටම කෙල පාරකුත් ගැහුවා. මට එක දැක්කම තව මොළ නැග්ග.
මන් එදා ඉදන් තාත්තව ෆලෝ කර තාත්තා හැමදාම මානෙල් ඇන්ටිගේ පුක ලෙවකන්න යනවා මට හිතුන එක අම්මත් දන්නවා කියලා. මන් එක දවසක් සාප්පුවේ හිටිය දවල් දවසේ. ඒ දවස් වල මන් 12 වසරේ මන් ඒ සතියේ ඉස්කෝලේ ගියේ නෑ. මන් කොළබ ලොකු ඉස්කෝලේ ක ගියේ. මානෙල් ගේ දුව මාලි ගියේ කොළබ නොව්නත් හොද ඉස්කෝලෙකට අපි ඒ දවස් වල හෙන රණ්ඩු. එයා මට ජෝකේ කරනවා මන් එයාට ජෝක් කරනවා. ඉස්කෝල ගැන කිය කිය. එක දවසක් මාලි ගේ school එක ලංකාවේ al exam වලින් එකට ඇවිල්ල අපේ ඉස්කෝලේ result අදුඉ. අපෝ මට ඉන්න දුන්නේ නෑ නොන්ඩි කර කර........ ඒවා ඕනේ නෑ..... මන් සාප්පුවේ ඉන්නකොට මට තේරුනේ අපේ අම්මා නිකන් මානෙල් ගේ වැඩ කාරී වගේ අම්මා මානෙල් ට තේ හදනවා. වතුර එකක් ඕනේ උනාම එක ගෙනල්ල දෙන්නෙත් මානෙල්. Customer කෙනෙක් ආවම කතා කරන්නෙත් මානෙල්.. ඔන්න ඔහොම ඉන්න කොට ඉස්කෝලේ ඇරිලා වැන් එකේ අවා මාලි. Mali,, අ මෝඩ කසුන් කොහොනද කාලෙකින්... manel,, අ දුව ඔහොමද අය්යලා ට කතා කරන්නේ... mali,, අය්යලා. මෙයා පුහ්.
Manel,, සුජානි දුවට තේ එකක් හදන්නකෝ. මානෙල් ඒ කිව්වේ අම්මට අම්මා කිසි කතාවක් නැතිව ගියා තේ හදන්න. 
* මට cal එකක් අවා යාලුවෙක් ගෙන් මන් cal එකේ ඉදිද්දී මානෙල් ඇන්ටිට කැස්සක් ගියා, මගේලග ඇන්ටි කටට අත තියලා කැස්ස ඊට පස්සේ සෙම මගේ අව නිසා වෙන්න ඇති නැගිටලා ගියා කෙල ගහන්න.එතනම පිටිපස්සේ room එකේ තමයි අම්මා තේ හදන්නේ. එතනිනුත් පිටිපස්සේ තමයි toilet තියෙන්නේ. මානෙල් ඇන්ටි තේ හදන room එකට ගියා විතරයි අයෙත් අවා. Toilet පැත්තට යන්න වෙලාව තිබ්බේ නෑ. ඒ එද්දී මාලි මානෙල් ඇන්ටිට fit එකක් දුන්න මානෙල් ඇන්ටි ඇහැක් ඇහුව. මට සැක හිතුනා නිසා මන් shape එකේ කෝල් එකේ ඉද්දීම ඒ පැත්තට ගියා. මන් යද්දී අම්මා ගිහින් toilet එකේ sink එකට කෙල ගහල කට හෝදගෙන අවා. මට හිත ගන්න බැ. කෙල ගහන්න ඕනේ උනේ මනේල්ට හැබැයි කෙල ගැහුවේ අම්මා. මට මානෙල් තාත්තගේ කටටම කෙල ගහපු එක මතක් උනා. සමහර විට මානෙල් අම්මගේ කටටම කෙල ගැහුවා අම්මා අයෙත් සින්ක් එකට කෙල ගැහුවා....... ඔහොම කාලයක් ගෙවන... මන් ඉස්කෝලේ ගිහින් ඉවර වෙලා.. තව course එකකුත් කරලා එකත් ඉවර වෙලා අවා ගෙදර.. දැන් මට ගෙදර ඉදන් කරන්න net ජොබ් එකක් තියෙනවා හැබැයි සතියකට දවස් 3ක් කොළබ යන්න ඕනේ. අනිත් දවස් වලට ගෙදර.......
කතාවේ මුලට පොඩ්ඩක් යන්න...... දැන් තමයි මට 22..............................
එක දවසක් මන් කොළබ ඉදල ගෙදර අවා එනකොට town එකේදී මාලි ඇවිත් car එක නවත්තල නගින්න කිව්වා... මාත් නැග්ග... මාලි මාත් එක්ක කතා කර කර අපේ ගෙදර පහු කරලා ගියා... man,,මේ හෝව් හෝව් කොහෙට යන්නේ break නැද්ද? Mali,,යන්නේ අපේ ගෙදර man,,ඔයාලගේ ගෙදර යන්නේ mokatada? Mali,,කට වහන් යන් අම්මා එන්න කිව්වා ඔයාට. මට දැන් මාර කුතුහලයක් ඇයි මානෙල් ඇන්ටි මට එන්න කියන්නේ කියලා. ගිහින්ම බලමු කියලා හිත ගත්ත.. මන් කාලෙකින් මානෙල් antilage ගෙදර ගියේ එක දැන් සියලු පහසුකම් තියෙන පොඩි ගෙයක්.. මාලියි මයි බැහැල ගියා ගේ ඇතුලට.. මානෙල් ඇන්ටි ඉන්නවා සලේ පත්තරයක් බල බල හිටිය. හැමදාම වගේ හිර ගව්මක් ඇදගෙන හිටියේ.. manel,, කසුන් පොඩ්ඩක් වැඩි වෙන්න. මන් වැඩි උනා විතරයි මනේලුයි මාලියි හිනා උනා. Man,, ඇයි හිනා වෙන්නේ ඔයාලා manel,, නෑ ඔය ඇද තමයි අපේ ගෙදර පුටුවක වැඩිවෙනවා අවසාන දවස කියලා අයෙත් හිනා උනා. මානෙල් ඇන්ටි මගේ අතට ෆිලේ එකක් දුන්න. මන් එක බැලුව එකේ තියෙන්නේ අපේ ඉඩකඩම් ගේ දොර සාප්පුව සේරම අපේ තාත්තා මානෙල් ටයි මාලි ටයි ලියල. හැබැයි එක ලියල තියෙන්නේ ඇද ඊයේ නෙවෙඉ අවරුදු 10කට කලින්... manel,, උබ දන්නවද උබලා මෙච්චර කල් හිටියේ මගේ ගෙදර කියලා. කෑවේ කිව්වේ මගේ දේවල්. උබ හිතන් හිටියේ උබේ සාප්පුවේ මන් වැඩ කලා කියලද........ මානෙල් ඇන්ටි විනාඩි 30ක් විතර කතා කලා..
සාරාංශය : මාලි ඇන්ටි කලින් රට ඉද්දි අපේ තාත්තගේ ලග වැඩ කරලා තියෙන්නේ එහෙදි දෙන්න පැටලවිල යාලු වෙලා හැබැයි මානෙල් අපේ තාත්තව slave කෙනෙක් වගේ තියාගෙන සේරම ලියවාගෙන . අපේ අම්මත් මේවා ගැන දන්නවලු අම්මත් වැදගත් පව්ලක නිසා අම්මත් සද්ද නැතිව මේවා විද දරා ගෙන ඉදල.. මානෙල් ඇන්ටි කිව්වා මට ඇද ඉඩම් එයාගේ දුව මාලිගේ slave හැටියට ඉන්න ඕනේ කියලා. නැති නම් අපිව එලියට දානවා කිව්වා. ඒ විදියට හිටියොත් ගෙදර ඉන්න දෙනවා කිව්වා. ඊට පස්සේ මානෙල් ඇන්ටි කිව්වා උබේ තාත්තා මන් එක්ක ඉන්න විදියට උබ මාලි ට සලකන්න ඕනේ..... හැබැයි ඊටත් වැඩිය හොදට.. නැත්නම් උබලා දඩුවම් කරන්න වෙනවා කිව්වා.. ඊට පස්සේ මන් ඇහුව කොහොමද ඉන්න ඕනේ කියලා ඊට පස්සේ මානෙල් කිව්වා... ඊට කලින් අහපන් ඒ විදියට හිටියේ නැත්නම් දෙන පුනිශ්මෙන්ට් මොනවද කියලා.. මානෙල් කිව්වා මාලි ට..... මාලි මුව එක්ක ගිහින් කියලා දීපන් ඒ ටික මන් යනවා town එකට එද්දී මුගේ තාත්තත් මෙහෙ ඇවිල්ල ඉදියි හරිද. කියලා මාලි ගේ car එකෙන්ම ගියා..... මාලි මාව room එකට එක්ක ගෙන ගියා..
මාලි මුලින්ම මට කිව්වා ඇදුම් ගලවල දනගහන්න කියලා. මන් කලේ නෑ එක. Mali,, ඇයි යකෝ බලන් ඉන්නේ කියලා කනේ පාරක් ගැහුවා. අම්මෝ මට දෙලොවක් පෙන්න ගත්ත. කෙල්ලෙක් මගේ ඇගට අත තියපු පලවෙනි වතාව. Mali,, ගලවපිය බල්ලෝ ඇදුම් කියලා අයෙත් ගැහුවා... ඊට පස්සේ මාලි කාටද කෝල් එකක් ගත්ත ... අම්මා මු තමා ලොකු කමට ඉන්නවා කියන දේ කරන්නේ නෑ. ඇදුම් ගලවල දැනගහපන් කිව්වම අහන්නේ නෑ.... ... .. ... ... හරි අම්මා හරි එහෙම හොදැයි....... mali,, උබේ ලොකු කමනේ බල්ලා දාන ගනින් තව ටිකකින් වෙන දේ උබ මන් කියන දේ කරන්නේ නෑ නේ.. ඇද උබයි උබේ තාත්තයි අම්මයි සේරම ඉවරයි ඉදපන් .. මන් එකට බය උනා . Man..අම්මට මොනවත් කරන්නේ එහෙම නෑ හරිද??? Mali,, තෝ මට කියන්න එනවද බල්ලෝ කියලා මගේ ඇට දෙකට පයින් එකක් ගහල යන්න ගියා දොර වහල.... පැය 2කින් විතර අයෙත් අවා මාලි... මන් එතකම්ම උනේ මොකද්ද වෙන්නේ මොකද්ද කියලා හිත ගන්න බැරුව හිටියේ... මාලි ඇවිල්ල කිව්වා උබේ අම්මට කෝල් එකක් ගනින් කියලා. මන් ගත්ත.. අන්සේර් නෑ... හේ හේ කියලා මාලි හිනා උනා... මට කර ගන්න දෙයක් නෑ. මන් කිව්වා අම්මට මොනවත් කරන්න එපා මන් කියන දේවල් කරන්නම් කියලා.. mali,, එහෙනම් ගලවපන් ඇදුම් ජොකා පිටින් දනගහගෙන වරෙන් කියලා එලියට ගියා.. මට පට්ට ලැජ්ජයි . කරන්න දෙයක් නෑ නේ ඉතින් මන් ජොකා පිටින් ගියා එලියට.. යද්දී මට කෙලින්ම පෙන්නේ මාලිගේ කකුල් දෙක... ( කකුල් polish කරලා වගේ පට්ට ලස්සනයි හැබයි එයා ටිකක් කලුයි... මන් කලින් කිව්වනේ හදරුව ) මට එක දැක්ක ගමන් නැග්ග හැබැයි එකී දැක්කේ නෑ.. මාලි මාව room එකකට ඇදගෙන ගියා. එට පස්සේ room එකේ කබඩ් එකට මාව දාල ලාවට door එක වැහුව.. mali,, බලන් ඉදපන් බල්ලෝ උබේ තාත්තා මොන වගේ ද කියලා හොදට බලන් ගනින්. කියලා ගියා. විනාඩි 10කින් විතර අපේ තාත්තා අවා room එකට මට එක දැකල කරගන්න දෙයක් na. තාත්තා අමු හෙළුවෙන් පයිය ට මොකද්ද lock එකක් දාල, බෙල්ලට බලු දන්වලක් දාල. දනගහගෙන ඇවිල්ල room එකේ බිම පිහිදානවා රෙදි කල්ලකින්... ටිකකින් මානෙල් අවා room එකට.. manel,, බල්ලෝ මැඩම් අවා. කියනකොටම තාත්තා බල්ලා වගේ ගිහින් මානෙල් ගේ කකුල් ලෙවකන්න ගත්ත අම්මෝ මට කරකැවිල්ල වගේ තාත්තා ඇත්තම බල්ලෙක් වගේ ලේවකව ඊට පස්සේ මානෙල් කකුල් දෙක පළල් කරලා හිට ගත්ත. තාත්තා මානෙල්ගේ කකුල් දෙක ලේවකගෙන උඩට ගිහින් ගව්ම
අස්සටත් ඔලුව දැම්ම. තාත්තා තිබහෙන් ඉන්න බල්ලෙක් වතුර හොයනවා වගේ හැසිරුනේ ... මානෙල් ගව්ම උස්සල සපෝට් කලා. ඒ වෙලාවේ මට ත්රුනේ තාත්තා කිසිදේකට අත් දෙක use කරන්නේ නෑ බල්ලා වගේ කට විතරයි. තාත්තා ගව්ම අස්සෙන් ඔලුව දාල මානෙල්ගේ panty එක ගැලෙව්වා කටින්ම පල්ලෙහටම මානෙල් කකුල් දෙක උස්සල උදව් කලා panty එක පන්න ගන්න. තාත්තා ඊට පස්සේ මානෙල්ගේ දිහා බැලුවම. මානෙල් කට උල් කරා කෙල ගහන්න වගේ. තාත්තත් කීකරුව කට ඇරිය මානෙල් කෙල ගැහුවා. ඊට පස්සේ මානෙල් ඇවිල්ල ඇදේ පැත්තට හාන්සි උනා. ඊට පස්සේ phone කෝල් එකක් ගත්ත කාටද. ඒ එක්කම තාත්තත් මානෙල්ගේ පුක ලගම බිමට අවා. මානෙල් කතා කරන ගමන්ම ගව්ම ඉස්සුවා පොඩ්ඩක් පුක ලගට. තාත්තා අස්සෙන් ඔලුව දාල පුක ලෙවකන්න පටන් ගත්ත.. හරියට මාසයක් කන්න දීපු නැති බල්ලෙක්ට කන්න දුන්නම කන්නේ සිහිය නැතිව.. ඒ වගේ අම්මෝ සද්දේ. තප තප ගල සද්දේ විනාඩි 30 කින් විතර මානෙල් නැගිට්ට මානෙල් නැගිට්ටමත් තාත්තා ගව්ම අස්සට ඔලුව දන්න try එක. Manel,, ඇති බල්ලෝ ඔය උබ කිබි පෙරේතයෙක් නේ. හේ හේ.. අරන් වරෙන් උබේ කෝප්පේ වතුර ටිකක් දෙන්න.. තාත්තා ගිහින් කෝප්පයක් ගේනවා. එක නම් අතින් ගෙනාවේ දැනගහගෙනම. මානෙල් කකුල් deka පළල් කරලා ගව්ම ඉස්සුවා. තාත්තා හුත්ත ලගට කෝප්පේ තිබ්බම මානෙල් චු කලා කෝප්පෙට. ඊට පස්සේ තාත්තා මානෙල් ගේ හුත්තට කට තියලා ලේවකල ඉරුව. කබඩ් එක ඇතුලට ඇහෙනවා සද්දේ.. ඊට පස්සේ චු කොප්පෙම බිව්වා රස කර කර. ඊට පස්සේ මානෙල් අතින් කිව්වා තාත්තට එලියට යන්න කියලා. හරියට බල්ලෙක්ට කියනවා වගේ. තාත්තා කලින් ගලවපු panty එකත් කටින් අරගෙනම එලියට ගියා.. මානෙල් හිනා වෙනවා. එට පස්සේ මාලි අවා room එකට ඇවිල්ල මාව එලියට ගත්ත වරෙන් බල්ලෝ කියලා. මාව දැකපු මානෙල්ගේ ඇස් උඩ ගියා.. manel,, දුව මු මෙතන thiwwe ඇයි අය්යෝ ඔය කරන වැඩ.. mali,, නෑ අම්මි මු දැනගන්න ඕනේ දැන් ඉන්න විදිහ. දැන් උ මගේ බල්ලනේ එතකොට කොහොමද මුගේ තාත්තා ඉන්න විදිය මු ඉගෙන ගන්න එපැයි අම්මේ එකයි මන් එහෙම කලේ.. මානෙල් හිනා උනා.. හොදයි හොදයි කියලා මානෙල් මගේ ලගට අවා.. වරෙන් බල්ලා කියලා මට කතා කර.. 
සාරාංශය :: මට ඉන්න ඕනේ විදිය කිව්වා, කරන්න ඕනේ දේවල් කිව්වා, මගේ පයියට lock දාන ඒවා. දඩුවම් ගැන සේරම කිව්වා... 
manel.. හරි උබ පලවෙනි දවසෙම වැඩ වැරැද්ද ගත්ත.
මාලි කියපු පලවෙනි වැඩේම uba කලේ නෑ නේ ලොකු කමට. එකට උබේ අම්මට තමයි වන්දි ගෙවන්න උනේ.. යමන් කියලා මාව ඇදගෙන ගියා ගේ පිටිපස්සට යද්දී ගේ පිටිපස්සේ තිබුන පරණ මඩුවක් වගේ එකක් අම්මව එකේ කනුවකට තියලා ගැට ගහල. ඇදුම් බාගෙට ඉරල.. ඊට පස්සේ කකුල් දෙක ගොඩක් පළල් කරලා වෙන කණු දෙකකට ගැට ගහල... ගෙදර වැඩ කරන වැඩ කරොත් දෙන්නෙක් එක්ක. එකෙක් බිම වැඩි වෙලා අම්මගේ හුත්ත ලෙවකනවා.. ලෙවකනවා කියන්නේ කනවා බල්ලෙක් වගේ. අනිත් එක පරණ මේස යක් අම්මා ඉස්සරහ තියලා එකට නැගල කනුව බදාගෙන අම්මගේ කටටම පයිය දාල හුකනව මට බලන් ඉන්න බෑ... මන් කිව්වා අම්මට යන්න දෙන්න මන් කියන විදියට ඉන්නම් කියලා... manel,, හරි උබේ අම්මට අපි කරදර කරන්නේ නෑ he හේ කියලා. උන්ට කිව්වා දෙන්න වදේ ඉවර වෙලා ඕකිව යවපන් ගෙදර කියලා...
ඊට පස්සේ මාව එළියේ ගහක් යටට අරන් ගිහින් අත් දෙකෙන් ගහේ එල්ලුව .. අම්මව යවල අර මිනිස්සු දෙන්නත් එකට උදව් උනා... උන් ඇහුව අහ්හ් මැඩම් මේ පුංචි මැඩම් මේ ballada කියලා..


මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Supun Weerasekara
Fb Profile:- https://www.facebook.com/supun.weerasekara.10

No comments:

Post a Comment