Thursday, March 5, 2020

Mage Wife Nona මගේ වයිෆ් සුදු නොනා 4


මගේ වයිෆ් සුදු නොනා 4



              ඉතිං කොහොමද ඔයාලට මුලින්ම සමාව ඉල්ලනව කතා දාන්න පරක්කූ උනාට. මට මැඩම් කෙනෙක් ලග ඉන්න අවස්තාවක් ලැබුන දවස් 10ක් ඉතින් ඒ ටිකේම එයාගේ වැඩ කරගන උන්න නිසා මෙකට කතා ලියන්න උනේ නැහැ.
                     මතකටන් මගේ wife  anniversary එකට මගෙන් ගත්ත gift එක. පහුවදා උදේ මාව එයාගේ කක්කා කන තැනටම දැන්මනේ එදා දවසේ කතාව ඉවර උනේ wife මට රෙදි ටික දාල ගියපු එකන්නේ. ඉතින් මම රෙදි ටික සේදුව මට මේ උන දේ මොකක්ද කියල කල්පනා කර කර. පැයක් විතර අරන් රෙදි ටක මොදල මම එල්යට එද්දි වයිෆ් කෑම හදනව මම දණගාගන වයිෆ් ලගට ගිහින් බල්ලෙක් වගේ කකුල් දෙකේ දැවටෙන්න ගත්ත...
“මොකද පොන්න බල්ලෝ??”
“මුකුත් නැහැ මගේ සුදු නෝනා. මගේ සුදු නොනගේ දෙපතුල් නමදිනව”
“හ්ම්ම බල්ලෙක් උනාම එහෙම තමයි පොන්නයෝ ඉන්න ඕනේ. මම තව  ලෝයර් කෙනෙක්ට කතා කලා. දවල් වෙද්දී එයි”
“අනේ සුදු නෝනා.. මට අයිති නැහැ අහන්න ඇයි කියල කයනවද මට සුදු නෝනා”
“උබට එදා බෙල්ට් පාර දුන්නට පස්සේ හොදට හැදිල. මේ ගෙවල් වතු වාහන ඔක්කොම විකුනල දානව මම. දැන මටනේ අයිති. අනික මෙහෙ ඔක්කොම උන් උබට කතා කරන්නේ මහත්තය කියල. මට කතා කරන්කේ උබේ වයිෆ් කියල ඒක වෙනස් කරන්න ඕනේ උබ මගේ බල්ලෙක් කියල ලෝකය දැනගන්න ඕනේ. මම negombo වලින් ගන්නව කලින් තිබ්බ saloon එකයි gest house එකයි. ඒකේ ආදායම ඇති. උබේ මේව වික්කට පස්සේ එතන අරන් හදාගන්න තරම් සල්ලි තියෙනව. උබට එහෙට වෙලා සදහටම මගේ පොන්න බල්ලෙක් වගේ ඉන්න පුලුවන්. නැත්නම් පලයන් උබට නිදහස තියෙනව යන්න.”
“මම ඉන්නම් සුදු නෝනා. සුදු නෝනාගේ පොනන බල්ල වෙලා.”
“උබට පුලුවන්ද හැමදාම මගේ ගූ හුජ්ජ කන්න බොන්න?”
“පුලුවන් සුදු නෝනා මං ඕනෙ දෙයක් කරන්නම්”
“හ්ම්ම් උබට විදවන්න වෙයි සෑහෙනට. උබට කෑමක් බීමක් කියල දෙයක් නොලැබෙය් මගේ ලැට් එක වෙනව ඇර”
“මං ඉන්නම් සුදු නෝනා. මං ආදරෙයි මං සුදු නෝනගේ බල්ල.”
“මෙහෙ වරෙන් ලගට ඉවසපන් මහත්තයෝ උබට රිද්දන්න හදන්නේ”
                   එහෙම කියල වයිෆ් මාව කුස්සියේ තිබ්බ ලෑලි පුටුවක ඉන්දුව. ඒක බලල හරි යන් නෑ වගේ කියල හිතිලද මන්ද දිග බංකුව නිදි කරෙව්ව. මම උඩුබැලි අතට බංකුවේ නිදි. වයිෆ් කොහු ලණුවක් අරන් ඇවිත් බෙල්ලෙන් අල්ල බැන්දා බංකුව ඉස්සෙන්න බැරි වෙන්න එහෙම මුලු ඇගම බැන්ද බංකුවෙන් හෙල වෙන්න වත් බැරි වෙන්න. නයිටිය උස්සපු වයිෆ් ඇවිත හුත්ත කටට තියල උරපන් කීව මම සෙවල ගලන හුත්ත උරවනකොට වයිෆ් පාත් වගවෙලා පයිය අරක් අතේ ගහන්න ගත්ත මං බයෙන් උන්නත් මගේ පොන්න පයිය ට්ක ටික ලොකු උනා වයිෆ් යනකම් හුත්ත කටේ අතුල්ල නැකිටල ගිහින් ඇවිත් ආයේ අතේ ගහන්න ගත්ත තප්පරෙන තප්පරේ පයියෙන් ලොකු දැවිල්ලක් එන්න ගත්ත මගේ කෙදිරිය වේදනාවෙන් කෑගැහිල්ලක් උනා. උබට සැපද පොන්නයෝ මිරිස් කුඩු දාල අතේ ගහද්දි සැපද????? මට දැනෙන දැවිලලල විස්තර කරන්න බෑ මම යටිගිරියෙන් බෙරිහන් දෙන්න ගත්ත ඇග හොල්ලන්නවත් බෑ බංකුවට තියල ගැට ගහල. මෙහෙම වයිෆ් විනාඩි 10ක් විතර අතේ ගැහුව මගේ වල්ල නැහැ වගේ දැවිල්ල ඉවරයක් නෑ ඉන්න බෑ. පයිය අත ඇරල ඇගෙන් බැහැපු වයිෆ් කම්බියක් හොයාගන මට ගහන්න ගත්ත. පිස්සුවෙන් වගේ. මට කොයි තරම් වේදනා තබ්බත් මම ඒකට ආසයි මෙහෙම මගේ ගෑණි මට රිද්දනවට කියලත් හිතුනා. ගහන හැම පාරක් ගානේම මගේ ඇග පැලුන සීරීමක් වගේ. දැන් තමයි හොදම හරිය කියල අර වද විදල විදල කෑගගහ උන්න මගේ ඇගට නැගල පාගගන නයිටිය උස්සල හුජ්ජ කරන්න ගත්ත. එයාගේ කකුල දිගේ ඇවිත මගේ පපුවට මුපින්ම වැටුනේ රස්නේ හුජ්ජ පාර. එහෙම මුලු ඇගටම හුජ්ජ කරපු වයිෆ් බැස්ස. අර ගහපුවගෙන් ඇගේ පැලුන පාරක් පාරක් ගානේ හුජුජ ගෑවිපා දන්න ගත්ත මට මෙලෝ සිහියක් නෑ කෑගහනව.
“බලපිය පොන්නයා මා දිහා.. මම කන්න හදන්නේ. උබ විදෝනව බල බල මම කන්න හදන්නේ.”
                වයිෆ් උයපු කෑම එක අරන් ඇවිත් කන්න ගත්ත. මම දිහා කෙලින්ම බලාගන කෑම කන්න ගත්ත. කාල බීලා ඉවර වෙනකම්ම මම පැයක් වත් එහෙම විදෙව්ව. පිගාන පැත්තකින් තියල ඇවිත් මගේ ඇගේම අත පිහදාපු වය්ෆ්. පිහියක් අරන් අර ඇගට හිර වෙන්න බැදල තිබුන ඒව කපල දාන්න ගත්ත. මගේ ඇගෙත් සමහර තැන් කැපුන. ඒත් ඒ වෙලාවේ තමයි මම දැක්කේ වයිෆ්ගේ මූණ. ඒක නිකන් එයා මේ දේවල් කලාට එයා දුකින් වගේ එයා කරන දෙවල් ගැන. මම දන් නෑ ඉතින මට දැනුන දේ. කපල බංකුවට පයින් ගැහුව මමත් එකකම බිමට වැටුන.  අවිත් දනගහපන් කියල ආයෙත් මගේ කටට කෙල ගැහුව කීප වතාවක්ම.
“මම මේ දේවල් කරන්නේ උබව හදාගන්නයි බල්ලෝ. උබ දැන් විදෙව්වට හැමදාම විදවන් නෑ.”
“මම ඕනේ දෙයක් කරන්නම් මගේ සුදු නොනා. ඕනේ දෙයක්”
“හ්ම්ම් උබට තව විදවන්න පුලුවන්ද. උබේ නලලත් පැලිල.” කියල එයාගේම අතට කෙල පාරක් ගහල ඒකත් නලල පැලිල තිබ්බ තැන ඇතිල්ලුව මම දණගහන් උනනත් එක පාරම මාව ඇදගන වැටුන. මට කෙලින් ඉන්න බෑ ඇලට අමාරැයි. එ්ත් අයෙත් බෙල්ට් එකක් අතට ගත්තු වයිෆ් මට ගහන්න ගත්ත. එයිට මහන්සි වෙනකම් ගහල පුටුවක් අරන් ලගට ඇවිත් මූණ ඉස්සරහින් තියාගන කකුල් ලෙවකන්න දුන්න. කොයි තරම් අමාරැකම් තිබ්බත් මම ඒ රත්තරං කකුල් දෙක ලෙවකන්න ගත්ත.
“අදට ඇති දැන් 12ත් වෙලා පලයන් නාගන කරගන උබේ ඇගේ අමාරැව යන්න හිටපන් 4ට විතර උබේ යාලුවෙන් එයි”
“එහෙමයි මගේ සුදු නෝනා”
‘”නැකිටල පලයන් උබට පුලුවන් විදිහකට පලයන් උබට දැන් ටිකක් නිදහස දුන්න”
                 මම අමාරැවෙන් වාරැ අරන් නැකිටල මුලින්ම ගියේ බාත් රෑම් එකට දැවිල්ලෙන් පිච්චි පිච්චි තිබ්බ පයියට වතුර පාරක් අල්ලල මොදන්න ගත්ත. එහෙම්මම මම shower එකට ගිහින් වතුර එක ඇරල එතනම ඉනද උනා. පැයක් වත් එහෙම වතුර එක ඇරගන ඉන්න ඇත් අමාරැවෙන් සබන් ටිකක් ගාලා පුලුවන් විද්හට නාගත්ත. නාගන වතුර බේරි බේරිම ගිහින් අදට වැටනේ පුදුම අමාරැවකින්.
                     වයිෆ් මම ලගට ඇවිත් කතා කරනව ඇහිල නැකිට්ට් නැකිට්ට ගමන් මතක් උනා විදවපු විදවිල්ල. කකුල් දෙක අල්ලන් වැදගන මම අඩන්න ගත්ත අනේ මගේ සුදු නෝන තවත් නම් බැහැ කියාගන. උබට දැන් වද දෙන් නෑ ඇදගනින් කියල වයිෆ් අදපු ෂෝටක් දීලා ජංගියත් ගලවල දීලා යන්න ගියා. මම හිමිහිට ඒක ඇදන්  සාලෙට ඇවිත් දණගහගන උන්න. එක පාරම සාලේ දොර ඇරන් අවේ මගේ ඉස්කෝලේ පොඩි දවස් වල ඉදන් උන්න යාලුව ජගත්. මම මෙහෙම දණගහන් ඉන්නව ඌ කෙලින්ම දැක්ක. මොකෝ බං කියාගන ආවේ. මම පටස් ගාල මුහුන දෙන්න බැරි කමට ගියා ඇතුලට දුවගන. ඒත් පොර දැක්ක මම හිටපු විදිහ නම්. ටිකකින් වයිෆ් මට කතා කරනව ඇහුනා. මම සරමක් දාගන ගියා නැතුව මට මූණ දෙන්න බැහැනේ.
                    මජ ලගට එනකම් පුපුර පුපුර බලන් උන්න වයිෆ් ජගත්ට මොනවද කතා කරල කියනව දැක්ක මම ඈත තියාම. ඒක අහල නැකිටපු ජගත් උගේ ටබල්ට් එක ගලවල වයිෆ් අතට දුන්න. මම හිතාගත්ත ඉතන් මට වෙන්න යන දේ ආයේ අහනන දෙයක් නැ නැකිටල ඇවිදන් ගියපු මම පටස් ගාල දණ ගහගත්ත යාලුව උනත් ඌ දන්නව කියන එක මට තේරුනා ඉතන් තවත් වැඩක් නැහැනේ ගුටි කන්න වෙන්නේ කියල. එක පාර වයිෆ් මගේ ඇගට කඩන් පැන්න කෑ ගහගන....
“පොන්න බල්ල තොට කියන එකක් අහල ඉන්න බැයිද වේසිගේ පුතෝ???”
“අනේ සමාවෙන්න සුදු නෝනා ජගත් උන්න නිසා මම මෙහෙම ආව් සමාවෙන්න මගේ උත්තමාවියනි”
             කොච්චර සමාවඉල්ලුවත් වැඩක් නම් උන් නෑ ගලවපිය තොගේ ඇදුම් ඔක්කොම කියල මගේ ඇදන් උන්න ඇදුම් ඔක්කොම ගලවල දණගස්සවල ගහන්න ගත්ත. ජගත් නෝනිඩියට මං දිහා බලාගන හිනා වෙවි හිටිය. ඉඩම් විකුනන වැඩ කටයුතු ජගත් එක්ක කතා කරගන ඉවර වෙලා එකපාර මටයි ජගත්ටයි දෙන්නටම හිතාගන්න බැර් දෙයක් වයිෆ් ජගත්ගෙන් ඇහුවේ..
“ජගත් මූ උබේ යාලුව නේද?? මෙ පොන්නයට දැන් මට සැප දෙන්න බෑ අනික උබ මේ කරන දේවල් වලට සල්ලි ගන්නෙත් නැහැනේ ඒකත් මගේ යාලුකමක් නෙමේ මේකගේ යාලු කමක් නිසානේ”
“අනේ ඒක කමක් නැහැ නංඟි මූ සෙහෙම උන්නත් මගේ යාලුවනේ පොඩි කාලේ ඉදන් උන්න. ඇයි මේකට මෙහෙම කරන්නේ දැන්??”
“අහ් මූ දැන් කැමති ගෑණුන්ගේ ගූ කන්න හුජ්ජ බොන්න පොල්ල වත් කෙලින් වෙන් නෑ වැද වැද බල්ලන්නේ මගේන් ඉතින් පොන්නය කරන් ඉන්නව.
“හ්ම්ම්ම් මං දන් නෑ නංඟි ඉතින් ඔයාලගේ පවුලේ දේවල් ඔන්න මගේ වැඩේ මම කරල දුන්න”
“හරි ජගත් අයියේ ඒක තමා මං මේ සලකන්න හදන්නේ.. එන්න හොද සැපක් දෙන්න මං මටත් සැපක් දීපන්කෝ යාලුගේ නෝනනේ.”
“පිස්සුද බං නංඟි ඒක කරන්න බෑ යකෝ උබත් එක්ක ඉන්න ඕනේ උනත් මූ මගේ බොක්කනේ බං”
“ අනේ මේ බෝසතා වෙන්න එපා බං ජගත් මටත් මේකගෙන් කිසි සැපක් නෑ. මූ කැමති නම් හරරිනේ??
“උබ වගේ කදක් ඇ්විත් හුකපන් කියද්දී බෑ කියන්න තරම් බෝසතක්  නම් නෙමේ නංඟි”
“පොන්නයෝ උබේ යාලුව මට හිකුවට කමක් නැද්ද අහනව. උබට අයිතයක් තියෙනවද මම හුකාගන්න ඕනේ මොකාගෙන්ද නැත්තේ මොකාගෙන්ද කියල කියන්න තරම්?”
                වයිෆ් හදන්නේ යාලුව ඉස්සරහම මාව නින්දාවට පත් කරන්න මටි කියල වෙන දේකුත් නෑ එහෙම කියාගනම වයිෆ් මගේ මූණට කකුල දික් කලා. මම අත් දෙකෙන්ම කකුල අල්ල යටිපතුල ලෙව කන දිහා ජගතුත් බලන් උන්නේ පුදුමෙන් වගේ. මට අයිතියක් නැහැයි කියල මම කකුල් දෙක අල්ගනම කීවා.
“හරිනේ ජගත් දොර වහල වරෙන් යාලුව ඉස්සරහම යාලුවගේ වය්ෆ්ට හුකන්න මට අද හොදට සැප ඕනේ බං. මේක පුරුදු වෙන්නත් ඕනේ ඉස්සරහට එක එක මිනිස්සු ගෑණු ගෙන්නගන මම ආතල් දාන ඒව බලාගන ඉන්න.”
“උබ නම් මාර වේසියක් බං තමන්ගේ මිනිහව මෙහෙම තියාගන පිට උන්ගෙන් හුකාගන්න තරම්.”
“වෙසිටක් තමා බං පිට උන්ට මේකට නම් රැජිනක්.😁😁... පොන්නයෝ පල ගිහිනි දොර වහල වර මටයි උබේ යාලුවටයි හුකන්න”
                  මං ඉතින් මොනව කරන්නද මං ගිහින් දොර වහල ආපහු හැරෙද්දි දෙන්න එක්ක මගේ කාමරේට ඇත්තටම මගේ නෙමේ වයිෆ්ගේ කාමරේට යනව. මං එලියට වෙලා ඉන්න හැදුවත් වයිෆ් කතා කරා වරෙන් තෝත ඇවිත් බලාගන හිටපන් පොන්නය දණගාගන වරෙන් කියල කතා කලා. මමත ඉතින් එයාල පස්සෙන් දණගාගන කමරේට ගිහින්  ඇද ලග දණගහන් බලාගන උන්න. ඇවිත් ගලවපිය බොල අපේ ඇදුම් උබ මෙතන බකන් නිලන් අබි හුකනව බලං ආතල් ගන්නද හදන්නේ???? වයිෆ්ගේ කීමට එහා යන්න බැරි නිසා මම ගිහින් වමුලින්ම වයිෆ්ගේ ඇදුම් ටික ගැලෙව්ව ජගත්ගේත් ජොකාගේ ඉදන්ම ගලවන්න උනේ මම ජගත් එපා කීවත් වයිෆ් මේක මෙහෙම ඉන්න තමයි ජගත් කැමති ඌ කරපුදෙන් කීවා...
                 දෙන්නම ඇදුම් ගලවල ඉවර උනාට පස්සේ වයිෆ් මගේ දිහා බලාගනම ජගත්ගේ ඇගට පැනල තොල් දෙක උරන්න ගත්ත. ජගත්ගේ පොල්ල නම් ඇත්තටම මට වඩා හොද සයිස් එකක්. ටඌත් දැන් හොදට ෆෝම් වෙලා මම ඉන්නව කියල උටත් ගනෙක් නෑ බදාගන ඉබගන්න මං ඉස්සරහම. ටික වෙලාවක් දෙන්න ලව් කරල වයිෆ් කීව ඇවිත් සුද්ද කරපන් මගේ කිම්බ උබේ යාලුවට හුකන්න කියල. මම ඇද ලග දණ ගහන් වයිෆ්ගෙ කිම්බ හොදට උරල සුද්ද කරා ජූස් ගංගාවක් වගේ ගලල තිබ්බේ. මම වයිෆ්ගේ කිම්බ ලෙව කකා සුද්ද කරනකම් වයිෆ් ජගත්ගේ පොල්ල දාගන උරෝනව. වයිෆ්ට ඇති උනාම මාව කකුලෙන්ම එහාට තල්ලු කරල ජගත්ගේ පොල්ලෙන් අල්ල කිම්මට තිබ්බ. මම බලාගන ඉද්දිම ජගත් මගේ හොදම යාලුව වයිෆ්ට උඩ දාගන ගහන්න ගත්ත. වයිගේ කෑ ගැහිල්ල ගෙදර පුරාම මට කවදාවත් එහෙම වයිෆ්ට සැප එන්න හුකන්න පුලුවන් වෙලා නෑ....

           ටික වෙලාවක් වයිෆ් යට කරන් හුකපු ජගත් වරෙන් වේසියේ උඩට ඇවිත් ලෙලි ගහපන් කීව වයිෆ් ඊට පස්සේ ජගත්ගේ ඇග උඩ නැගගන “පොන්න බල්ලෝ තොට පුලුවන්ද මට මෙහෙම  සැප දෙන්න අහ??? මං දිහා බලාගන අහන ගමන් උඩ පැන පැන ඇර ගනන ගන්නව මමත් ඒ දිහා බලාගන උන්න දන ගහන්.
“කියපිය පොන්නයෝ උබට පුලුවන්ද මෙහෙම සැප දෙන්න...”
“බැහැ සුද නෝනා මම පොන්නය”
“අන්න එහෙම ඉදපන් ඉල්ලපන් උබේ යාලුවගෙන් උබේ සුදු නෝනාට සැප එන්න ගහන්න කියල. ඉල්ලපිය වැදල”
“එහෙමයි සුදු නෝනා.
ජගත්පනොනට සැප එන්න හොදට ගහන්න ජගත්”
“නොදකින් පොන්න බල්ල”
          එහෙම කියාගන නැකිටපු ජගත් ගනින් වේසියේ කටට කියල වයිෆ්ව දණ ගැස්සුව මාවත් ලගට ඇදල ගත්ත වයි, මගේ මූණත් ලගටම කරල බලන් ඉද්දි ජගත්ගේ පොල්ල එයාගේ හුතු ජූස් වලන් නෑවිලා තිබ්බ පොල්ල කටට දාගන උරවන්න ගත්ත. ටිකකින් ජගත් මුලු පොල්ලම වයිෆ්ගේ කටේ එබු කෙල පනිනන.  කටින් එලියට පොල්ල ගත්ත ගමන් වයි මගේ කටින් අල්ලල ක ඇරල සෙම වැල් වැල බේරි තිබ්බ කෙග ටික මගේ කටට දාල බීපිය පොන්නය කීව.  මම අමාරැවෙන් ඒ ටික බීවේ ජගත්ගේ පොල්ල උරවපුව නිසා.  ඊට පස්සේ මා යටට කර වයිෆ් කටට ගන්නව ඒකෙන් පෙරෙන කෙල ඔක්කොම මගේ කටට වැටෙන විදිහට තියල ජගත් කටේ ඇරගන ඇරගන ගියා. ඔහොම ටිකක් වෙලා කටේ අරිද්දි දැන් ඇරපන්කෝ මට හුත්ත කහනව බං අයියේ කියල වයිෆ්ම කියල ඇරවගන්න ගත්ත. ජගත් වයිෆ්ව ඇදේ  උඩුබැලි අතට දාල කකුල් දෙක කරට අරන් පොල්ල බැස්සුව හුත්තේ අඩියටම.
                 වරෙන් පොන්නය කියල ඒ පාර නම් කතා කලේ ජගත් ලෙව කාපන් අපේ ජොයින්ට් එක හෙදෙට කියල හුත්තට පොල්ල බහින තැනට මූන එබුව. මමත් ඉිතින් ද්ව දාල පුලුවන් උපරිමෙන් ලෙවකන්න ගත්ත ජගත් ඉවරයක් නැතිව අරිනව හුත්තේ පතුලටම.. පුකටත් දිව දාපන් පොන්නයෝ කියල වයිෆ් කෑගැහුව මම ජගත් අරිනකම් ජොයින්ට් එකව් පුකයි හොදට ලෙව කෑව වයිෆ්ට ඔය අතරේ දෙපාරක් විතර බඩු ගියා. අතුලේම යවනව වේසියේ කියාගන ජගතුත් බඩු ටික මගෙ අස් දෙක ලගම වයිෆ්ගේ හිල ඇතුලෙම හැලුව. දෙන්නටම හොදටම මහන්සි වයිෆ්ගේ එහා පැතතෙන්ම තුරැල් වෙලා ජගත් ඇදේ දිගගා උනා මම ඇද ලග දණගමන් ඉද්දි. ⁣
                    ලෙවකාපන් පොන්නයෝ හුත්ත අදිල රිදෙනව කියල වයිෆ් මගේ ඔලුවෙන් අල්ල හුත්ත අස්සට ඔබා ගත්ත. කකුල් දෙකත් කර උඩින් දාගන හුත්තට තද කරගත්ත. ඒත් ජගත්ට ගිය බඩු න්සා මට ලෙවක්න අප්පිරියයි මම උඩින් කිස් එකක් දීල උන්න හිමිහිට ඒත් ඒ එක්කම පිට හරහා වැදුන පාර නම් හිමින් නෙමේ පිට පුපුරැ ගැහැව.
“ නංගි ඔහොම ගහන්න එපා බං මොකා උනත් මිනිහෙක්නේ බං.”
“පිස්සුද ජගත් මේක මින්හෙක්ද? පොන්නයට ලෙව කන්න කීවම ලෙව කන්න බෑ මොකද තොට කියන එක කරන්න බැරි?”
“සමාවෙන්න සුදු නෝනා”
ආයෙත් පිට හරහ හොද පාරක් වැදුන කකුල් දෙක දාල හිර කරන් නිසා එහාට වෙන්නත් බෑ.
“ලෙවකාපිය පොන්නය. කැරි ටිකක් ගෑවිලා හින්ද වෙන්න ඇති අනිත පාර කැරි පොවනව තොට. ලෙව කන්න කීවොත් ඕනෙ ගූ ගොඩක් තෝ ලෙවකන්න ඕනේ”
“හොදමයි සුදු නෝනා කරන්නම්.
              කියල මම කිම්බ ඇතුලට දිව දාල උරව උරව ලෙවකන්න ගත්ත වෙන කරන්න දේකුත් නැහැනේ නොකර බෑ. ලාවට කැරි ගතියක් තිබ්බට වයිෆ්ට ගිහ්න් තිබ්බ බඩු ගගේ හැට්යට ඒක එච්චර ගානක් උනේ නෑ. මම හොදට දිව දාල හුත්තයි පුකයි සුද්ද කලා. වරෙන් උඩට කියල කොණඩෙන් ඇදල අරන් දාඩිය දාල තිබ්බ කිහිලි දෙකත් හොදට ලෙවකවා ගත්ත. ඉවර වෙලා පලයන් ගිහින් හදන් වරෙන් කූල් දෙකක් අපි දෙන්නට කියල වයිෆ් මට පෙනේනම ජගත්ට තුරුල් උනා. මම පහලට ගිහින් හදාගන එද්දිත් දෙන්න එහෙමමයි. මම දෙන්නට ඒ දෙක දීල එතන දණගහගත්ත. වයිෆ් උගුරක් දෙකක් බීලා වරෙන් කියල ලගට කතා නරල කටේ තිබ්බ බීම උගුරකින් හොදට කට හොදල බීබන් කියල මගේ කටට දැන්ම. මම ඒක නම් ආසාවෙන් බොද්දි ජගත් කීව මෙහෙම පව් නැද්ද කඝි මුට කරන එක කියල
“මුගේ ආසව මේක අයියේ. තිරිසනෙක් තරම් වත් වටින් නෑ.
“ඇයි නංගි දැන් හැමදාම මෙහෙම ඉන්නද කග්පනාව?”
“නැහැ නැහැ මේකවත් එක්ක යනව ඒ පැත්තේ ඉන්කව මුං වගේ පොන්නයෝ ඕනේ ගෑණු මේකගේ පුක එහෙම බෝර් කරල ගන්න ඕනේ මං ඔන්ලයින් ඕඩර් කරා ආවේ නෑනේ තාම.”
“ඒ මොකක්ද නංඟි?
“හොද පොල්ලක් මූ මට අවුරුද්දක් ත්ස්සේ ඇරපුවට මුට අරින්න පුක පලනව මම මේකගේ.”
                 හිනාවෙවි ජගත් බීම එක බීලා ඉවර කරල මේකට දෙන් නැද්ද බීම ටිකක් වත් කියාගන යන්න ලෑස්ති වෙන්න බාත් රෑම් එකට ගියා. මම වයිෆ් ලගට ගිහින් කකුල් දෙක බදාගන මට මෙහෙම කරන්න එපා සුදු නෝනා ක්යල ඉල්ලුවත් ඒක නැහුනා වගේ ඉදල ඉදපන් තව සතියක් යන්න කලින් මෙහෙන් යනව එතකොට උබට ඉන්න පුලුවන් වෙයිි වරෙන් යාලුව උබට බීම ටිකක් දෙනන කීවනේ බොන්න ක්යල මාවත් ඇදන් බාත් රෑම් එකට ආව. අපි එද්ද ජගත් නානව. නංගිත් නාගන්නද අහද්ද ඉස්සරලා මේකට බීම ටිකක් දීල ඉන්ක ඕනේ කියල මං දිහා බැලුව මං දන්නව දැන් මොකක්ද වෙන්න ඕනේ කියල මම බිම දිගා උන ගමන් වයිෆ් කිම්බ කට උඩින් තියල ඉදගන බීපන් පොන්නය කියල චූ කරන්න ගත්ත. මගේ වටිනාම දේ ඉතින් මමත් ආසාවේ බීවා.  චූ කරල උබ ඔහොම ඉදපන් කියල දෙන්න එක්ක අලුතින් බැදපු ජෝඩුව වගේ ලව් කර කර නෑව වයිෆ් මෙහෙම කරන්නේ මට පෙනෙන්න කියල මට තේරුනා ඒත් මාව මේ වෙද්දී ගොඩක් කඩන් වැටිල තිබ්බේ.......


හායි ඉතින් මට කතා කියවන හැමෝගෙන්ම පොඩි ඉල්ලීමක් තියෙනව පුලුවන්නම් ඔයාලගේ කතාවකුත් ලියල දෙන්නකෝ මම ඔයාලගේ නමින්ම දාන්නම්. හැමදාම කතා ලියන්න තරම් වෙලාවක් මට නැති නිසා.. මගේ email එක samithforu@gmail.com

1 comment: