Tuesday, March 10, 2020

සුදු නංගි 2

සුදු නංගි 2



මන් ගෙදර ඇවිල්ල නිදා ගත්ත. හවස 6ට විතර මන් නැගිට්ට. මලා . නංගි ඇවිල්ල අම්මා එක්ක කුස්සියේ තේ බොනවා. මන් හිතුව කෙස් එක ගැන කතා කරනවා කියලා. මන් හෙමින් කිට්ටු කරලා අහන් හිටිය. නෑ එයාල වෙන දෙයක් කතා කරන්නේ. මට ලැජ්ජයි නංගිගේ මුණ බලන්නත් මන් ආයේ රූම් එකට ඇවිල්ල නිදා ගත්ත . ඔන්න එක සැරේට නංගි අවා රූම් එකට, nangi,, අහ්හ් තමුසේ නිදිද? Mn,, පොඩ්ඩක් නිදා ගත්ත. අනේ නංගි අම්මලට නම් කියන්න එපා.. nangi,, කියන්න එපා නෙවෙයි තමුසේ මරන්න ඕනේ. හරි මන් නොකිය ඉන්නම්. එතකොට යාලුවෝ. උන්ට උබ නිසා අර බැල්ලිට දණගහල වැඳලා. ඒකිගේ සේරෙප්පුව ලෙවකන්න උනා. ඒ මදිවට එකී මුනට කෙලත් ගැහුවා අපේ..
එයාල කියයි සමහර විට... man,, අනේ නංගි මට සමහර වෙන්න. Nangi,,හරි මන් එක ගැන කතා කරන්නම් එයාල එක්ක. කෝ දැන් අරකිගේ panty. ගන්නවා බලන්න කොහෙද ඒවා හන්ගුවේ. Man,, නෑ නංගි ඒවා දැන් නෑ.. , (මට පට්ට ලැජ්ජයි මගේම නංගි එහෙම අහද්දී ) nangi,, කෝ එහෙනම් ඒවා? Man,, ඒවා විසි කලා මන්. Clas යන ගමන් ඩස්පින් එකට දැම්ම.. nangi,,ෂුවර් ද? ( මන් ගයත්‍රී ගේ panty විසි කලාට පස්සේ. දවසක් අතේ ගහන්න ඕනේ වෙලා නංගිගේ panty එකක් iba ඉබ අතේ ගැහුවා ඊට පස්සේ ඒ panty එක මන් මගේ කබඩ් එකේ යට ලාච්චුවේ කොනේ හැංගුව එතනම තමයි මන් ගයත්රිගේ panty හන්ගුවෙත්..
Nangi,, තමුසේ ගයත්රිගේ panty හන්ගුවේ ලාච්චුවේ නේද? හුටා මන් උඩ ගියා එක ඇහුවම.. nangi,, මන් දන්නවා අර කෝල් recoding එකේ තිබුනේ. එකී ඔයාගෙන් අහනවා panty ගෙදර අයට අහු වෙන්නේ නැද්ද කියලා. තමුසේ කිව්වා පිස්සුද බබා මන් ඒවා ලාච්චුවේ හංගන්නේ කියලා... එහෙම කියපු නංගි ලාච්චුව ඇරලා ඇතුලට අත දාල ගත්ත මොකද්ද? හුටා නංගිගේ panty එක.. nangi, මේ මොනවද එතකොට.. අහ්හ් බුරුවො මේ මගේ panty එකක් නේද මිනිහෝ.. මට කර ගන්න දෙයක නෑ.. තමුසේ මහා වල් බල්ලෙක් යකෝ කියලා තරහෙන් මට ගහන්න ගත්ත. (දන්නවනේ කෙල්ලෝ රණ්ඩු කරන හැටි. ගහන්නේ ඔලුවට කොන්ඩෙන් ඇද ඇද .. )මගේ කම්බුලටත් ගහහෙන ගහගෙන ගියා
එතකොටම අම්මා.. මොකද මොකද ඔය සද්දේ.. නංගි ගහන එක නැවැත්තුව .. nangi,, නෑ නෑ අම්මා මේ අය්යා මට මෝඩි කිව්වා... කියලා ශේප් කලා.. nangi,, කියනවා මගේ panty අරන් මොකද කලේ. කියනවා නැත්නම් මන් අම්මට කියනවා... අම්මා... man,, නෑ නෑ ඉන්න කියන්නම්.. man,, අනේ නංගි ගයත්‍රී කියපු ඒවා ඇත්ත. මන් ආසයි panty වලට. Love එක නවත්තුවම මන් ඒකිගේ panty අයින් කලා ඊට පස්සේ මන් ඔයාගේ panty අරන්...... nangi,, ඔව් මහේ panty අරන් මොකද්ද? Man,, අතේ ගැහුවා ඉබ ඉබ.. nangi,, ඇත්තද? සුවදයිද? Man,, ඔව් නංගි කියලා මන් දණගහල වන්ද නංගිට මට සමාවෙන්න කියලා.. නංගි එක පාරට මගේ computer table එකේ පුටුව අරන් වැඩි උනා... nangi,, ඔහොම සමාව අරන් බැ කකුල් දෙක ලේවකල සමාව ගන්නවා. කකුල් ලේවකල පුරුදුයි නේ තමුසෙට.. man,, කමක් නැද්ද නංගි. Nanagi,, කමක් නෑ උබට පිට ගනුන්හේ කකුල් ලෙවකන්න පුලුවන්නම් මගේ කලාම මොකද.. (නංගි ඇදල හිටියේ ඩෙනිම. එක fit එකට අදින්නේ. උඩට අත් බාගෙට දිග බ්ලව්ස් එකක්. තන් දෙක ලග පොඩි රව්මක් කපපු ලස්සනයි එකක්.. නංගි ගේ කකුල් මාරම ලස්සනයි. මොකද school යන්නෙත් සපත්තු දාල වැඩිය එලියට බහින්නේත් na නේ.. හැබැයි ඒ වෙලාවේ නම් කකුල් දෙක පොඩ්ඩක් දුවිලි and දාඩිය මොකද උදේ 8ට ගියා ගමන් නේ )
මන් නංගිගේ feet උඩින් ලෙවකන්න කව. ඒ උනාට ඒකිට ගානක් නෑ. මට හිතුන නංගිට ආසාවක් ඇති වෙන්න කරන්න ඕනේ කියලා. මොකද ඒ වයසට ආසයිනේ කොල්ලෙක්ගේ ස්පර්ශය ලබන්න. බය තමා තියෙන්නේ යාලු වෙලා ඉන්න කොල්ලත් අතින් අල්ලනවා ඇරෙන්න වෙන දෙයක් කරන්නේ නැතිව ඇති.. මන් එක පාරටම නංගිගේ මාපට ඇගිල්ල ත් එක්ක තව ඇගිලි 2ක එක පාරට කටේ දාල ඉරුව.. නංගිට කරන්ට් ව්කා වැදුන වගේ එක සැරේට ගැස්සුනා මන් ලේවකගෙන ලේවකගෙන ගියා. නංගිට හොදටම feel උනා කියලා තේරුණා.. නංගි කකුල ආපස්සට ගත්ත.. මන් නංගි දිහා බැලුව.. එයා අනිත් කකුලත් දුන්න.. මන් එකත් ලෙවකන්න ගත්ත.. එක ගත්තේ නෑ නැගිට්ටේ විනාඩි 5ක විතර ලේවකල. මන් නංගිගේ යටි පතුල් ලෙවකන්න යනකොට නංගිට ඉන්න ම බැරි උනා. එයා බාගෙට පුටුවෙන් නැගිටලා වගේ ඉන්නේ දැන්. Nangi,, ඇති ඇති.. නැගිටිනවා. මට තමුසෙගෙ කටට කෙල ගහන්න ඕනේ.. අර බැල්ලි ඇද මගේ මුනට කෙල ගැහුවා.. man,, අනේ නංගි සමාවෙන්න. ඔයාට ඇද එයාගේ කකුල් දෙක ලෙවකන්න උනා. එකට මන් ඔයාගේ කකුල් හැමදාම ලේවකන්න්ම්. ඔයාගේ මුනට කෙල ගහපු එකට මන් හැමදාම කට අරින්නම් ඔයාට.. ඔය මගේ කටට කෙල ගහන්න හැමදාම.. මේ වැරැද්දට මන් හැමදාම ඔයාට වන්දි ගෙවන්නම්.. nangi,, කෝ එහෙනම්.. මන් කට ඇරිය. නංගි මගේ කටට කෙල පාරක් ගැහුවා. මට විතරක් නෙවෙයි මගේ යාළුවොන්ටත් එක උනා ඔයාට එයාලටත් වන්දි ගෙවන්න වෙයි... හරිද? කියලා නංගි ගියා... එතකොටම අම්මා.. පුතා enna ඉක්මනට.. මන් ගියා amma,, වසමේ මල ගෙයක් වෙලා මාව ගිහින් දාන්න ඉක්මනට office එකට මරණ වාර්තාව දෙන්න.. දු ඔයත් ඔහොමම යන්. ඇවිල්ල ඇග හෝදන්න මට පරක්කු වෙනවා.. nangi,, අය්යෝ අම්මා මොකද්ද මන් නගන්නකම් ඉන්නකෝ.. amma,, ඔය නනකම් ඉන්න බැ ඒ මිනිස්සුන්ට. ඇවිල්ල නාන්න.. කියලා අම්මා ලේස්ති උනා.. අපිට තිබුන පොඩි mini වැන් එකක් . අම්මා මට එක ගෙනියන්න දෙන්නේ නෑ ලයිෂන් නැති නිසා.. අම්මා එක්ක යනකොට අව්ලක් නෑ.. අපි ගියා අම්මගේ office එකට. අම්මගේ office එක තියෙන ගෙදරට ගිහින් අම්මා කතා කලා. එහෙ කට්ටියත් නෑ. අම්මා office එක ඇරලා පොතක් ගත්ත. එතකොටම wheel එකක් අවා.. මිස් විල් එකේ යමු වැන් එක ඒ පාරේ යන්නේ නෑ.. අම්මා මට කිව්වා එහෙනම් oya නංගි එක්ක office එකේ ඉන්න මන් මෙයාල එක්ක ගිහින් එන්නම්.. ඒ අමු කෙනා අම්මා දාගෙන ගියා. Nangi,, මෙහෙ එනවා ඇතුලට
මන් ගියා. නංගි වැඩි උනා අම්මගේ පුටුවෙන්. නංගි ඊට පස්සේ කොන්ඩේ ගැට ගහගත්තා උඩට.. nangi,, තමුසේ කරකිව ගැනියෙක් කලාද? Man,, පිස්සුද නංගි නෑ. Nangi,, පිස්සු යකෝ මටද දැන් පිස්සු.නංගි සැරෙන් ඇහුව.. nangi,, මේ තමුසෙලා රූම් ගිහින් මොකද කලේ. මන් මොකුත් නොකිය බිම බලන් හිටිය.. nangi,, කියනවා man,, ඕව තමයි nangi,, ඕව මොනවද? Man,, එයාගේ කකුල් ලේවකව.. nangi,, එච්චරද m,, නෑ n,, එහෙනම් තව m,, එයාගේ පස්ස n,, හ්ම්ම් m,, කිහිලි n,, ඊයා ඇයි වෙන මොකුත් ලේවකවේ නැද්ද m,, ඒ කිව්වේ n,, ඇයි චු බිව්වා තැන. එක ලේවකවේ නැද්ද චු බිව්වා විතරද .. මට පට්ට ලැජ්ජයි මන් සද්ද නැතිව හිටිය.. n,, ඔය එයාගේ චු බිව්වොත් විතරලු එයා ඔයාට pussy ලෙවකන්න දුන්නේ නේද? උබ pussy එක ලෙවකන්න පෙරේත කමේ චු බිව්වා නේද? ඊයා අය්යේ තමුසේ මහා වසලයෙක්. තමුසේ කොල්ලෙක්ද නැත්නම් පොන්න ක්ද? මට කට උත්තර නෑ. ගයත්‍රී කෝල් recoding සේරම අහන්න දීල නංගිලට.. n,, මට ලැජ්ජයි අර යාලුවෝ ඉස්සරහ ඒවා අහන්නත්.. එයාල kiwwa තමුසෙගෙ අය්යා මහා මෝඩ පොන්සියෙක් කියලා.. n,, තව මොනවද කලේ. එකී උයාගෙ මොකද්ද එක සුප්පු කලේ නැද්ද? M,, කලා n,, මේ ඕයි එකී ඔයාගේ අරවා ඔයාගේ කටටම කෙල ගැහුවද?? මට පොලව පලාගෙන යන්න හිතුන... m,, ඔව් m,, ඊයා මට වමනේටත් එනවා.. ශික් බලනකොට අපි ඒකිට වල් බැල්ලි කිව්වට එකී හොදයි තමුසෙට වඩා.. නංගිට කෝල් එකක් අවා n,, හෙල්ලෝ ඔව් ඔව් හලෝ. ඔව් මන් මේ මෝඩ ගොනා ගෙන් විස්තර අහන ගමන් අරකි කියලා තියෙන සේරම ඇත්ත.. නෑ නෑ ඒකිව ගැනියෙක් කරලා නෑ. එකී කපටි. එකී මුගෙන් හොදට fun අරගෙන එකී ආරක්ෂා වෙලා.. නෑ නෑ හලෝ මු ඒකිට fuck කරන්න තියා කුක්කු බිලවත් නෑ. කොටින්ම එකී සම්පුර්ණ ඇදුම් ගලවල වත් නෑ මු ඉස්සරහ. ඔව් ඔව් මන් පස්සේ ගන්නම් හලෝ.. කියලා තිව්වා.... n,, මේ තමුසේ ට නගිනවද? මන් කර කියලා ගන්න දෙයක් නැතිව උඩ බිම බැලුව.. n,, ඇයි බය වෙලා දිලිනි කෝල් කරේ දැන් eya කියනවා ඔය වගේ ආසාවල් තියන කොල්ලෝ ඉන්නවලු එයාල ට නගින්නේ නැතිලු. තමුසෙත් එහෙමද.. m,, නෑ නංගි එහෙම නෑ.. n,, එහෙනම් කලිසම ගලවල පෙන්නනවා මට.. මන් උඩ ගියා අම්මෝ මොකද්ද මේ වෙන්නේ. මගේ නංගි ඉස්සරහ ඔහොම කරන්නේ කොහොමද n,, ඉක්මන් කරනවා.තමුසේ එහෙම na කියලා මන් දන්නවා. නැත්නම් අරකි තමුසෙගෙ එක සුප්පු කරන්නේ නෑ නේ.
Wed 7:07 PM
අම්මෝ ඇති යන්තම. N,, මොනවද කල්පනා කරන්නේ. කමක් නෑ ගලවල පෙන්නනවා මට. කෝ ඉක්මන් කරනවා. කරන්න දෙයක් නෑ මන් කලිසම පහත් කර දනිහිස ගාවට .. දැන් ජොකා විතරයි. Nangi,, ගලවනවා ඕකත් ඉක්මනට. මන් හෙමින් ජොකා ඉස්සරහින් මහත් කර. මට නැගල තිබ්බේ ඒ වෙලාවේ. නංගිගේ පැත්තට දික් උනා පයිය. N,, he හේ මන් හිතුව he හේ mn,, ඇයි නංගි කියලා ලජ්ජාවෙන් ඇහුව.. n,, මට හිතුන පොඩි ඇති කියලා he හේ මගේ පයය සාමාන්යෙන් ටිකක් පොඩි ඉතින් නැග්ගට n,, ඔහොම ඉන්නවා මට පොටෝ එකක් ගහන්න. M,, අනේ නංගි එපා n,, මේ මේ ඉන්නවා මුණ ගන්නේ නෑ . කියලා නංගි අවා අම්මගේ මෙසේ උඩ තිබ්බ අඩි රුලන් අරන් ඇවිල්ල eka මගේ පයියට තිබ්බ. හුටා නැගලත් අගල් 3ට පොඩ්ඩක් අඩුයි. ඒ වෙලාවේ තමා හිතුනේ මට මගේ එක පොඩි කියලා. නංගි ගත්ත ෆොටෝ එකක්. M,, අනේ නංගි ඕව ෆෝන් එකේ තියා ගන්න එපා. N,, he හේ එක මන් කර ගන්නම් මන් එක hiddin file එකකට දාගන්නම්. මේ තමුසේ මහා ලොක්කා වගේ හිටියට මෙච්චරයි නේ ඕයි කියලා මට එයාගේ පුංචි ඇගිල්ල පෙන්නුවා.. මට කරන්න දෙයක් නැති උනා මන් කලිසම ඇද ගත්ත ආයේ. නංගි අම්මට කෝල් කර අම්මා දැම්ම එන්නේ නැද්ද? හා හා මන් කියන්නම්. N,, මේ අය්යේ අම්මා late වෙනවලු තමුසෙට කිව්වා අර කඩෙන් කම ඔඩෙර් කරන්න කියලා උයන්න වෙලාවක් නෑ නේ. මන් ඊට පස්සේ කෝල් එකක් ගතට කඩේ අය්යට කම oder කරන්න. N,, මේ දැන් තමුසේ මගේ panty කියක් ගත්ග්තද කොහොමද ගත්තේ ඒවා m,, නංගි ඇවිල්ල බත් රූම් ගියාම මන් ගන්නවා. ඊට පස්සේ ටිකකින් ගෙනත් දානවා.. m,, එතකොට ලාච්චුවේ තිබ්බ එක. M,, එක එක දවසක් තියා ගත්ත. N,, මන් බැලුව panty එක නැට්ටේ මොකද කියලා මන් හිතුවේ අම්මා රෙදි ගද්දි කොහේ හරි දාල කියලා.. උබට සුවදයිද අයියේ ඒවා.. ඊයා m,, ඔව් n,, මන් දවසෙම ඇදගෙන ඉදපු එක උබට සුවදද . නොදකින් විතරක් කියලා නංගි කියනකොට ම ලයිට් ගියා.. n,, අය්යෝ ඒ මොකද්ද උනේ shit.. m,, ලයිට් ගියා නංගි අපි යමු office එක වහල වැන් එකට.. n,, යමු කියලා එලියට අවා. N,, ඔහොම ඉන්නවා පොඩ්ඩක්. මන් නැවතුන n,, යන් ආයේ ඇතුලට m,, ඇයි නංගි n,, යන් කෝ m,, ඇයි නංගි කියනකොට ම නංගි මාව තල්ලු කලා ඇතුලට.. n,, තමුසේ එක එක බල්ලියෝන්ගේ පස්ස ලේවකව මගේ පස්සත් ලෙවකනවා. මට කලන්තේ වගේ අවා. මට නංගිව හරියට පෙන්නේ නෑ. ලාවට පෙන්නේ දැන්. මොකද අපි office එක ඇතුලේ ඉන්නේ දැන්..
M,, නංගි මේ . මේ n,, මේ මේ නෙවෙයි ඇයි තමිසේට අප්පිරියද? M,, නෑ නංගි n,, එහෙනම් ලෙවකනවා. කොහොමද කරන්නේ හ්ම්ම්ම් කියලා නංගි කල්පනා කර. N,, හරි තමුසේ බිම දැනගහනවා කියලා බිම පෙන්නුවා.. මන් එතන දැනගහුවම නංගි ඩෙනිමේ සිප් එක ගලවන සද්දේ ඇහුනත් හරි මට නැග්ග. ඒ වගේ නැගල නෑ කවදාවත්. හැබැයි පෙන්නේ නෑ කිසි දෙයක්.. නංගි ඩෙනිම දණහිස ලගට ගැලෙව්වා වගේ තේරුණා. ඊට පස්සේ panty එක පහත් කරලා n,, කෝ ලෙවකනවා. මේ තමුසේ පස්සේ ඇරෙන්න වෙන තැන් වලට දිව ගාවන්නේ නෑ හරිද? සනිදු ට කියනවා මන්. තමුසෙගෙ දිව කපයි එයා හරිද? ( සනිදු කියන්නේ නංගිගේ bf ) කියලා මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා පුකට තද කලා. මන් ලෙවකන්න ගත්ත. මාත් වැඩේ අත හරියේ නෑ. මටත් පට්ට chance එක. මන් දුන්න නැගිට අමර සැපක්. කෙල්ල දෙතුන් පාරක් ම ගැස්සුනා කරන්ට් වැදිලා වගේ... මන් පස්සේ කොට්ට දෙකත් ලෙවකන්න පටන් ගත්ත.. n,, me මේ ඔය මොකද කරන්නේ තමුසෙට මන් කිව්වේ පස්සේ හිල ලෙවකන්න කියලා තමුසේ මහේ මිනිහද ඕව ලෙවකන්න. පස්සේ හිල ලෙවකනවා. මන් අයෙත් පුකේ හිල හරිය ලේවකව.. n,, අපෝ බල්ලෝ හොදයි වගේ. මන් අසාවෙන් කලාට පට්ට අව්ල්,මොකද නංගි දවසෙම පන්ති ගිහින් ඇවිල්ල පස්සේ හොදටම දාඩිය අප්පිරියයි හැබැයි මන් අත හරියේ නෑ. හොදට කලොත් අයෙත් දෙයි කියන විස්වසේට මන් කලා.. ටිකනින් නංගි නැගිට්ට අපෝ ඇති ඇති කියලා.. නංගි panty එක ඇදගෙන කෙලින් උනා... n,, ඊයා අය්යේ ඔයාට ඇත්තටම කතා නැද්ද? M,, නෑ නංගි ඇයි n,, ඊයා කියන හැටි.. කියනකොට ම අම්මා කෝල් කර. අපි ඊට පස්සේ එලියට බහිනකොට ම අම්මා අවා...
Thu 8:12 PM
අපි එහෙමම ගෙදර අවා. ඊට පස්සේ මන් රූම් එකට අවා. අම්මා වොෂ් රූම් එකට ගියා මන් සාලෙට එද්දී නංගිත් අවා සාලෙට තුවය ඇදගෙන (මට වෙනදට වැඩ නංගිව ලස්සනට පෙනුන එදා. සාලෙට ඇවිල්ල කොන්ඩේ බොලේ ගැටේ ගැහුවා අම්මෝ මුනේ පාට මුළු ඇගේම කිහිලි වලත් එකම පාට n,, ඕයි මෝඩයෝ අන්න room එකේ panty එක ඕනේ නම් අරගන්නවා . කියලා ගියා. ඊට පස්සේ නංගි වොෂ් දාල අවා. අපි කෑම කන්න වැඩි උනා එට පස්සේ අම්මා කුස්සියට ගියා ආයේ හැන්දක් ගෙන්න. N,, තමුසේ මොකද panty එක ගත්තේ නැත්තේ . මන් එක හෙදුවෙත් නැතිව තිබ්බේ. තමුසේ එක හෝදලා දෙන්න ඕනේ හෙට හරිද? M,, ha හා හෝදලා දෙන්නම් අම්මට ඇහෙයි . N,, ඇහෙන්න දෙයක් නෑ මන් අරක කියනවා අම්මට.. m,, අනේ බුදු නංගි එපා නංගි හිනා උනා හේ හේ.
ඔන්න ඊලග දවසේ නංගිලා ඉස්කෝලේ ගියා. එයාල සතියකට දවසක් යනවා.. ඔන්න එදා රෑ මන් රූම් එකේ ඉන්නකොට නංගි අවා n,, තමුසේ මගේ panty එක හෙදුවද? M,, ඔව් නංගි අන්න එක පිටිපස්සේ වලට දැම්ම දැන් වේලිලා ඇති.. m,, හ්ම් ගුඩ් මේ තමුසෙට හෙට වැඩක් තියෙනවා. M,, මොකද්ද? N,, වන්දි ගෙවන්න m, මොකක් n,, ඇයි ඇහුනේ නැද්ද? මට හිට ගන්න බෑ නංගි මොකද්ද මේ කියන්නේ කියලා.. n,, හෙට අපිට 1ට class ඉවරයි යාලුවෝ මෙහෙ එනවා කිව්වා. අම්ම ත් හෙට එන්නේ හවස් වෙලා තමුසේ ඉවරයි හෙට. හෙට දවල් 1ට තමුසේ එන්න ඕනේ අපිව ගන්න වැන් එකේ... nm,, ඉතින් නංගි අම්මා වැන් එක දෙන එකක් na නේ.. n,, නෑ මන් එක බලන් ගන්නම්.. රෑ කෑම කද්දී amma කිව්වා,,පුතා හෙට නංගිගේ යාලුවෝ 4 දෙනෙක් එනවලු clas ඇරිලා මෙහෙ ඔය එයාලව එක්ක ගෙන එන්න යන්න. 4 දෙනාම නේ .. m,, හැම අම්මා මට කර ගන්න දේකුත් නෑ... ඔන්න ඊලග දවසේ මන් නැගිටිනකොටම නංගි ගිහින්.. මන් 12ට clas එක ලගට ගියා.. ඔන්න set එක එනවා.. සේරම එකයි ඩෙනිම් ඇදල ඉන්නේ feet පෙන්න. ඇන්ඩ් sexy ලයින් එකේ බ්ලව්ස්. Set එක අවා ඇවිල්ල. නැග්ග වැන් එකට. නංගි නැග්ග ඉස්සරහට. Chamu,, අහ්හ් විරය තමුසේ ට මතක ඇතිනේ තමුසේ නිසා අපි බලු උනා .... කියලා සේරම ටික පාලු යන්න බැන්න.. (තෝ බලාගනින්, තමුසේ කොල්ලෙක්ද ඕයි, ලැජ්ජයි හසිනිගේ අය්යා කියන්නත් , කොල්ලෝ ඔහොමද, ඒ මදිවට බොරු කියලා අපිව අමාරුවේ දැම්ම.... ,. .... )
N,, ඔතනින් අර ඇත්තට පොඩ්ඩක් හරවන්න m,, ඇයි නංගි dilini,, හරවපන් මිනිහෝ ප්‍රශ්න අහන්නේ නැතිව. මන් උඩ ගියා සද්දෙට chamu,, ha හැම දිලි ඇයි මේ dilini,, නෑ හාලෝ මට ඉක්මනට මුගෙන් පලි ගන්න ඕනේ.. n,, ha ha කලබල නැතිව ඉන්නකෝ බබෝ n,, ඔහොම නවත්තන්න, ඔයාලත් එන්න dr දිලි, චතු බහින්න. තමුසෙත් බහිනවා කියලා මට කිව්වා. එක ගෘහ භාණ්ඩ කඩයක් වේවැල් එහෙමත් තියෙනවා . එයාල set එක බැහැල ඇතුලට ගිහින් වේවැල් තෙරුව මටත් කතා කලා.. tharu,, තමුසේ ඇවිල්ල බලනවා ගුටි කන එක එපැයි බලන්න කියලා හිනා වේවි එයාල වේවැල් 3ක ගත්ත සයිස් තුනකින් n,, සල්ලි ගෙවනවා.. මන් සද්ද නැතිව සල්ලි ගෙව්වා. ඊට පස්සේ diki,, අනිත් ඒවා ගෙදර ඇති නේද හසී n,, ඔව් ඔව් තිබ්බ යමු. ඊට පස්සේ අපි කෙලින්ම ගෙදර අවා.. නංගි මට කිව්වා සාලෙට එන්න කියලා මන් අවා මන් දැන් පට්ට බයෙන් ඉන්නේ .. නැගිට්ටේ ඉස්සරහ දොරත් හොදට වහල ඇතුලට අවා... set එක මාව වටකර ගත්ත .. n,, අය්යේ දැන් ඔයාට සිද්ද වෙනවා උනා ඩේට වන්දි ගෙවන්න හරිද? කියන විදියට හිටියොත් හරි නැත්නම් මෙයාලගේ අම්මලා තාත්තල ගෙන්නන්න වෙනවා මෙතනට.. chamu,, ඔව් අපි තමුසෙට දඩුවමක් දීල වැඩේ නතර කරන්න කතා කර ගත්ත කට්ටියම නැත්නම් මේක මීට වැඩ වෙනස් වෙනවා... කියනකොට ම නංගි රෙදි පටි වගයක් ගේනවා. ගෙනල්ල මගේ අත් දෙක ගැට ගැහුවා ඊට පස්සේ මාව ඇදගෙන ගියා ගබඩා කාමරේට කෙල්ලෝ සේරම එකට අවා. එට පස්සේ එකේ බල්කෙට ලනුවක් දාල මාව එකේ එල්ලන්න try කරත් බැරි උනා. හැබැයි මට දැන් කකුල් දෙකෙන් ඉන්න බැ ඇගිලි වලින් ඉස්සිලා වගේ ඉන්නේ. Chathu,, හරි හරි ඔය ගැන හොදයි dr .. ඊට පස්සේ එයාල මගේ ඇදුම් කපුවා.. මට කර ගන්න දෙයක් නෑ.. m,, අනේ නංගි ලා මට සමාවෙන්න chath,, he හේ හරි හරි ayue අපි මේ සමාව දෙන්න හදන්නේ.. කියලා මගේ කලිසමත් පැන්නුව. මන් දැන් ජොකා පිටින්. මට දැන් කර ගන්න දෙයක් නෑ... tharu,, අපි දැන් බලමු අපේ ලොක්කගේ අරක කොහොමද කියලා.. එහෙම කියපු ගමන් තරු මගේ ජොකා පහත් කර.. කට්ටියම හිනා උනා... mahe එක දැකල. මට ඒ වෙනකොට නැගල තිබ්බේ නෑ.. එක සැරේට මට නගින්න ගත්ග්ත.. chamu,, අහ්හ් මෙන්න මේක කෙලින් වෙනවා.. dili,, යකෝ අපේ මොනවා දැකලද ඕක කෙලින් වෙන්නේ අ බල්ලෝ කියලා ඇහුව.. n,, වැඩි වෙලා ගන්න බැ dr අම්මා එයි ..


මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Supun Weerasekara

Fb Profile:- https://www.facebook.com/supun.weerasekara.10

No comments:

Post a Comment