Tuesday, March 24, 2020

බිරිඳගේ සේවය පිණිසයි...(02)


බිරිඳගේ සේවය පිණිසයි...(02)

අදරණීය යාලුවනේ අද මා ඔබ හමුවන්නේ "බිරිඳගේ සේවය පිණිසයි" කතා මාලාවේ දෙවනි කතාංගය සමගිනුයි. ඉතින් යාලුවනේ ඔයාලට මතකයිනේ හොඳටම එදා ඔෆ්ෆිස් එකේ ස්ටොරු කාමරය ඇතුලෙ මට මුනහුන දෙන්න උන අවාසන්නාවන්ත අද්දැකීම? එදා මායා මට බල්ලෙකුටවගේ කතාකරල කියපු වචන තාමත් මගේ කන්වල දෝංකාර දෙනවා.

මං එදා කමපනයටත් එක්ක වැඩ කරගන්න බැරි උනා මගේ මුලු ඇගම වෙව්ලනවා. ලලිතා මැඩම්ට මගේ මෙ වෙනස තෙරුනා" රවින්ද!! මොකද අසනීපයක්වත්ද? ඔයා අද හරිම අමුතුයිනේ ළමයො ආ..? මොකුත් ප්‍රශ්නයක්ද? මම කොච්චර වහන්න හදුවත් ඒ වෙනස මඩම්ට පේන්න ඇති " අ.ආඅහ් නෑ මේ ඔව්.. මැඩම් මගෙ මෙ හිස කැක්කුමක් හැදිලා හරිම අමාරුයි. " ඉතින් ලමයෝ ඔහොම හංගගෙන වැඩකරන්න බෑනේ ඔයා ශෝට් ලිව් දාල ගෙදර යන්න ගිහින් රෙස්ට් කරන්නකෝ මං මේ වැඩටික බලාග්න්නම්" ඔකේ!!

"අනේ ගොඩක් ස්තූතී මැඩම් කියලා ම ගෙදර එන්න ආවත් මායා මට කියපු වචන වල අනුනාදය මාව අන්තෙටම අසරණ කලා. ගෙදර ඇවිත් ගේ අතුගාලා කාමර පිලිවෙලට හදලා උයන්න ලෑස්ති උනා.

" පලයන් ඉක්මනින් ගෙදර ගිහින් සරසල තියපන් ගෙදර විශේෂයෙන් අපේ බෙඩ් රූම් එක අද සංජයයි මමයි නිලවශයෙ හනිමූන් යනවා උඹට ඕනෙනෙම් බලාගෙන හිටිය හැකි අතේවත් ගහන්න බැරියෑ"

ඔහොම කියපු මායාගෙ වචන මගේ හිතේ හොල්මන් කරන්න ගත්තා ඇත්තටම සංජය මායා එක්ක අද මගෙ ගෙදර අපෙ ඇඳේම යහන්ගතවෙවිද? එක්කො මායා මාව බයකරන්න කීව කතාවක්ද? එහෙම වෙන්නත් බෑ ඉස්ටෝරු කාමරේ වෙච්ච දේ බලද්දි අද මොනව උනත් හිත තදකරගන්න මම කලින්ම හිතාගත්තා.

ඔහොම හිතමින් මම මායා එනකන් මග බලාගෙන සෝපාවෙ ඇල උනා. ඇඟේ මහන්සියත් හිතේ විඩාවත් නිසා දන්නෙම නැතිව නින්දකට වැටුනත්. කරා...ස් හඬින් මිදුලෙ වාහනයක් නවත්තන සද්දෙට ගැස්සිලා අවදි උනා.

" අයි යෑම් සෝ ටයර්ඩ් බේබි..! කුඩ් යූ ප්ලීස් මේක් මේ කන්සෝල් ටුඩේ" සංජය වාහනෙන් බහිනගමන් මායාගෙ කරවටක් අත දගෙන එහෙම කිව්වා " ඩෝන්ට් වොරි බබා අයි විල් ගිව් යූ අ ගූඩ් මසාජ්. අයි මේක් යූ කම් අර්ලියර් ටො නයිට් ඩාර්ලිං" මේවගේ පුංචි කෙල්ලෙක් තොඳොල් වෙන්න වගේ හුරතල් වෙමින් සජයගෙ කරේ එල්ලිලාම මායා ගෙට ඇතුලු උනා. ඇතුලු වෙද්දිම සාලෙ හිටගෙන හිටිය ම තුෂ්නිම්භූත උනා. " ඔහ් අරවින්ද ඔයා කලින්ම ආවද?? සජය එහෙම අසමින් සමච්චලයට හිනා උනා " ඔව් නාකියො උඹට මොකද මං කලින් ආවම" කියල කියන්න හිතුනත් එහෙම කියන්න මට ශක්තියක් ඉතිරිවෙලා තිනබ්බෙ නෑ ඒ හැම දේම මායා එක මොහොතෙන් නැතිකරල තිබ්බෙ.

"ඔව් මිස්ට සංජය" මං ඕනවට එපාවට කරබාගෙන කීවා. ඒක කිව්වා විතරයි මායා යස්සාරූඩ උනා " ඈ යකෝ තෝ දන්නෙ නැද්ද තොට අමුතුවෙන් කියන්න ඕනෙද සංජයට සර් කරපං! උඹ් දැන් පොන්නයෙක් වෙලා ඉවරයි කියමින් මගෙ කොන්ඩෙන් ඇදල සංජය ඉස්සරහ දන ගැස්සුවා සමාව ගනින් වහාම මාව කේන්ති කරවන්නෙ නැතුව" කියමින් මට දුන්නු කම්මුල් පාරට මම සජයගෙ ලග වැටුණා " එදකි මෙහෙම උන්" " මට සමාවෙන්න සර් මම වෙව්ලන ස්වරයෙන් කීවා! " හරි හරි දැන් නැගිටිනවා තමුසෙට ලැජ්ජ නැද්ද අරවින්ද වයිෆ්ගෙන් මේම ගුටික්න්න යනව යනවා අපිට වද නොදී" සංජය එහෙම කියමින් මාව නැගිට්ටුවා.

" එහෙම කියන්නෙපා සජය මූ තමයි අද ඔයාගෙ මනදොල පුරවන ප්‍රෝග්‍රෑම් එකෙන් කොට්සක් කරන්න ඉන්නෙ ඔයා ඉන්නකෝ මූ ඔයාගෙ ත් මගෙත් වාල් බල්ලෙක් දැන්.

" අරවින්ද තමුසෙ මං කියපුවිදියට කාමරේ රෙඩි කලානේ අපිට ඩිනර් රෙඩිනේ??" මායා එහෙම අහද්දි මම ඕව් මායා" කියල කිව්වා විතරයි හෙනයක් පාත් උනාවගේ කනේ පාරක් වැදුනා ඒපාරට ටිකක් ගල්ගහිල හිටපු මම බලුවා කව්ද ගහුවෙ කියලා " මායා උඹට දැන් කීව නේද උඹ වාපි දෙන්නගෙ වහල් බල්ලෙක් කියල ඈ පරයො තොට ඒ ටිකට ඒක අමතකද?? සංජය කෝපයෙන් එහෙම ඇහුවා " කියපන් මායා මඩම්! මායා උත්තමාවිය! වැඳල සමාවගනින්.. ඕකටනම් අද මම උබට හොඳ දඩුවමක් දෙනවා කියමින් මා ලවා මායාට වන්දෙව්වා " සමාවෙන්න මායා උත්තමාවියනි ඔබ කිඋ ලෙසම හමදේම සූදානම් මම හඬමින් වඳ වටුනා " ආන්න එහෙමයි වහලෙක් උනාම කීකරුවෙන්න ඕනේ " හාහා දැන් ගිහින් අපේ බෙඩ් රූම් එකෙ මේ කැන්ඩ්ල්ස් ටික ගහල මේ ෆ්ලවර්ස් ටික වාස් එකට දාපන්" අහ් මතක අතුව බාත් ටබ් එකට වතුර පුරවල අවශ්‍ය කලමනා තියපන් සංජයටයි මටයි වොශ් වාන්න ඕනේ" එහෙම කියපු මායා යි සජයයි ඩ්‍රෙසිං රූම් එකට ගිහින් දොරවහගත්තා ඇතුලෙ මහ හයියෙන් කොක් හඩලා සිනාසෙමින් මායා අර සංජය ක්කරයත් එක්ක හුරතල් වෙනව අහගෙන මම්.

මල් වාස් එකට දාලා කන්ඩ්ල්ස් පත්තු කරල සුවඳ කෝන් එකක් පත්තුකරල ඔක්කොම කරල මං එද්දිතරදෙන්න ඩ්‍රෙසිං රූම් එකේ මොකද බලන්න මම ගියා දොරේ අගුල දාලා නිසා යතුරු කවුලුවෙන් අම්මොහ් සංජය කාරයා මායාව ඇඳේ පෙරලගෙන කිම්බ ලොවනවා එකසියගානට මායා එහෙට මෙහෙට අඹරෙමෙන් තව තවත් පලල් කර කර දෙනවා. ඔහ් මයි ගෝඩ් සංජය අහ් අහ් අහ් ආ.....හ් මේක් මී කම් බේබී ප්ලීස් අහ් අහ්. මායාගේ කාගහිල්ල කාමරයේ දෙවනත්වෙන්න ඇහුනා ඒසද්දෙට නොදැනීම මගේ පයිය නග්ගෙ මටත් හොරාටමයි. මම ඒ සද්දෙත් එක්ක ස්වයං වින්දනේ යෙදෙන්න ගත්තා. ඒත් ඒක කරගන්න බැරි උනේ කාමරේ අතුලෙ උන් මායාගේ අඬගසීමෙන් මයි.

" අරවිද තමුසෙ මෙහෙ එනවා බලනවා බලනවා ආවින්ද තමුසෙගෙ වයිෆ් ගෙ ජූස් බේරිලා" " උඹට පුලුවන් උනාද මට මෙහෙම සතුටක් දෙන්න? හ්ම් හ්ම්. අපි දෙන්න දැන් වොශ් දාන්න යනවා. මේ මගේ ඩෙනිමයි බ්‍රා එකයි පෑන්ටියයි සෝදල දානවා කියල ජූස් පිහිදාපු පෑන්ටියෙන් මූනට ගහගෙන ඒ දෙන්න වොශ් රූම් ගියා. මටත් ඉහේ මලක් පිපුනාවාගෙ පන්නගමන් ම දුර ලොක් කරගෙන මායාගේ ජූස් වලින් තෙත්බරිත වූ පෑන්ටිය නහයට ලංකර සුවඳ මුලු හුස්මටම ඉඹගෙන ඉඹගෙන ගියා මෙන්න යකෝ මගෙ පයියා ආයෙමත් කෙලින් වෙලා. ආයෙ කොහෙද මෙහෙම චාන්ස් කියලා පෑන්ටිය පයියේ ඔතාගෙන මායාව මතක් කාගෙන අතේගහන්න ගත්තා මායාගේ ෆිගරෙක රෝස තන් පොහොට්ටු පිපුනු මලක් වගේ හැඩ යෝනි තොල් මතක් වෙද්දිම මට පෑන්ටිය තෙත් කරමින් උණුම උනු කැරි ලෝඩ් එකක් විද්ද. කවදාවත් එච්චර සතුක් දනිල තිබුනෙ නෑ මට. අහ් අම්මෝ සැප කියලා එහෙම්මම ඇඳේ අලවෙන්න හදනකොටම ආයෙත් මායාගේ කාගසීමට නානකාමරයට දුවගෙන ගියා.

" අරවින්ද තමුසෙ මෙච්චර වෙලා මොනවද ඕයි කරේ මෙහෙ ඇවිත් මේ සංජයගෙ ඇඟේ සබං ගානවා" " ඌ පොඩි බබෙක් ය සබං ගාන්න"යටිහියතින් එහෙම හිතුනත් ඒ සිතුවිල්ලක්ම උනා මාංගපේශී හොඳින් වැඩුනු නලුවෙක් වනි ෆිගර් එකක් මේ වයසට මිනිහෙක් කොහොම මේන්ටේන් කරනවද කියල සනබන් ගානගමන් මට හිතුනා අම්මෝ සංජයගෙ පයිය අඟල් අටක් විතර අතෙන් එකයි මහත ඒකෙ සබන් ගාවෙ ඒ වුනාට අප්පිරියාවෙන්. කෝමහරි ඒකගෙ සබන් ගාවල ඉවර උනා. " අරවින්ද තමුසෙත් නාලා ඒම ලාස්තිවෙලා ඉන්නවා අද රෑ තමුසෙටත් සෑහෙන්න වැඩ තියෙවි.

ඊට පස්සෙ මුන්දෙන්න අලුත බැන්ද ජෝඩුව වාගෙ මුකුලු පපා කාමමේසෙට ආවා මම ගෙදර වඩකාරයා වගේ උන්ට කෑම පිලිගන්වූවා. " මායා පොඩි කෙල්ලෙක්වගේ හුරතල්වෙවී සංජයට කාම කවන්න ගත්තා මේ කෝලම් බලාගෙන ඉන්න බරි තැන මම කිචන් එකට ගිහින් කාම ටිකක් කන්න ගත්තා.

මම එහෙම පාඩුවෙ කුස්සියට වෙලා කෑවත් වැඩිවෙලා කන්න උනේ නෑ මායාගේ කැඳවීමෙන් මට එන්න උනා " ම්ම්ම් මෙහෙ එනව තමුසෙ කොහෙද ගියේ? එහෙම කියමින් මගේ කොණ්ඩෙන් අල්ලලා මායා ලඟ දනගස්සගත්තා. සංජය සහ මායා කෑම කාලා ඉවරවෙලා තිබුනෙ " අරවින්ද තමුසෙ ගෙ පිඟාන අල්ලනවා ඕකට හොඳි ටිකක් මදිනේ කියමින් මේසේ මත තිබුණු හොදි පීරිසිය මායාගේ කකුලට වක්කරමින් යටි පතුලෙන් බේරෙන හොදි වලට පිඟාන අල්ලන්න කියල බල කරා" මායාගේ කිරිගරුඬ පැහැති කකුල පුරා රූරාවැටෙන හැම බින්දුවක්ම පාසා පිඟානට අල්ලගන්න මට අණ කෙරුනා. " හයියෝ සංජය නියම වඩේ ඔයත් කලේ කියමින් මායා කුරිරු ලෙස හසිනාසුනා. හ්ම්ම් දැන් ඕක කන්න කලින් මගේ කකුල් සුදද්ද කරපන් උගුඩුවා වගේ බලන් ඉන්නෙ නැතුව ඉක්මනින් ලෙවකාපන් හැම බින්දුවක්ම" පිඟාන බිමින් තියපන් කියල මායා පිඟානේ තිබුනු කෑනම ටික ඇගේ මුදු පාදයෙන් පොඩිකරල දම්ම. මගේ කොණ්ඩෙන් අල්ලගෙන කකුලෙ හැමතනම සුද්ද කරගත්තු මායා වොශ් රූම් එකට ගියේ සංජයට බෙඩ් රූම් එකට යන්න කියල ඇස්දෙකෙන් සංඥා කරමින්.

ඒ උනත් සංජය එකපාරටම බෙඩ්ෲම් එකට ගියේ නෑ මම අර බත් ටික ඔක්කොම කනකම් බලාගෙන හිටියා " හ්ම් අරවින්ද තෝ වතුර බොන්නෙ නැතුව වරෙන් බෙඩ්ෲම් එකර මායා උඹට වතුර දෙයි ලකියමින් ඔහු කාමරයට ගියා" මම කෑම මේසෙ එහෙම අස් කරල හෙමීට හෙමීට අපේ නිදන කාමරයට ගියා ඒකෙ දොර බාගෙට ඇරල තිබුනේ මට එන්නමයි කියල මට හිතුනා.මම හෙඉන් හෙමින් අතුල් වෙද්දි මට ඇස් අදහගන්න බැරි උනා මායා සංජයව ඇදේ පෙරලගෙන කෙලින්ම සංජයෙගෙ මූන උඩ වාඩ්වෙලා අම්මෝ සංජය කාරයා දිවෙන් හුත්තටයි පුකටයි එකවර ආතල් දෙනවා මායා කෑ ගගහමින් මාව ඇඳට ඇදල ගත්තා. කමෝන් ස්ලේව් ඩෝග් කම් ඇන් කන්සෝල් මයි මෑන්ස් ඩික කමෝන් මදර් ෆකර් වයි ආයූ වෙයිටින්ග් ෆොර්? කියමින් සංජයගේ කිතුල්පොල්ලක් තරමට මහත්වෙලා තිබ්බ පයිය මාගේ කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන උවරවන්න ගත්තා මගේ ඔලුවෙන් අල්ලගෙන උගුරට යනකම්ම බැස්සුවා මායා ආතල් එකට කෑගහනවා සංජයකාරයා මැසිමක් වගේ හුත්තයි පුකයි දෙකටම දිව දානවා. "සංජයප්ලීස් මේක් මී කම් වස්තූ අයි ලව් යූ සංජය කියමින් සංජයගෙ නිපල්ස් ඇඟිලි තුඩුවලින් මුදුවට මසාජ් කරනවා" මට හිතාගන්න බෑ එහෙම ආතල් එකක් දරාගෙන පිරිමියෙක් ඉන්නෙ කෝමද කියලා. ඔහොම පැයබාගයක් විතර ආතල් දෙද්දි මායාට සංජයගෙ කටින් එකක් බඩුගියා. "අහ් සංජය අහ් අහ් අහ්..ඉට්ස් කමිං වස්තු යාහ් යාහ් ඔහ්මයි ගෝඩ් ෆක් මී හාඩර්" එහෙම්මම සංජයගෙ පයිය උඩට නමුනු මායා මගේ මුවින් සංජයගෙ පයියා ඇදල ගත්තා "අයින් වෙයන් බල්ලො තෝ ඉරුවට සජයට සැප නෑ කියමින් පිස්සියෙක් වගේ උරන්න ගත්තා.

අහ් මායාඅහ් බේබී යු අර් මයි ඒන්ජල් ඉට්ස්ස් කමිං බේබී. අයි නීඩ් යූ ඩාර්ලිං.. යාආහ් ආහ් ආහ් ආහ්....................අහ් යෙස් ඔහ් යා.! කියමින් මායාගේ මුව තුලට කැරි ගංගාවක් විද්දා.. බින්දුවක් නෑරම මුවට පුරවාගත් මායා මා උඩුබැලි අතට හරවා බෙලෙන් මුව විවර කරවා ඒ සේරම කැරි මගේ කටට දම්මා දාලා දෙතුන් වතාවක් කාරල කෙලත් ගහුවා. ඊට පස්සේ " බීපන් ඔය ඔක්කොම ගිලපන් උඹට ගුණයි ඕවා ගිලපන් කියමින් ගිලින තුරු මගේ කට මිරිකන් හිටියා. මායායි සංජයයි මහන්සියට ඇඳේ වැතිරිලා ඉන්නගමන් මා ලවා මායාගේ කකුල් මසාජ් කරවගත්තා. පයක් දෙකක් මායාගේ පපුව උඩ නිදාගත්තු සංජය එක වරම ගැස්සිලා අවදි උනා " සංජාය ඇයි ඩාර්ලිං ඔයා ට කෝමද? මහන්සිද වස්තුවේ?අම්මෝ මායා ආයෙමත් පාසැල්ල් කෙල්ලක් වගේ අරූගෙ ඇග අත්පතගාමින් තොඳොල් වුනා" මායා මට චූ බරයි පැටියෝ මං වොශ්ෲම් ගිහින් එන්නම් වස්තූ" සංජය එහෙම කීවත් මායාගෙ පිලිතුරෙන් මගේ අඥ හීතල උනා. "ආයෙ මොන වොශ් රූම්ද වස්තුවේ මේ ඉන්නෙ අපේ ස්ලේව් ඩෝග් හිස් මෞත් ඉස්ස් වෙයිටින්ග් ෆොර් යුවර් සවිස්.. කමෝන් අරවින්ද ඕපන් යුවර් මෞත් සංජය බොස්ට් චූ දාන්න ඕනේලු ඕපන් වයිඩ්" කියමින් කම්මුලට ගහුවා මමත් දන ගහගෙන කට අරගෙන හිටියා සංජය ලීටරයක් විතර චූ ඔක්කොම මායා මට පෙව්වා. ගුඩ් බෝය්‍ය් ගූඩ් ස්ලේව් අන්න ඒම තමයි කීකරු බල්ලෙක් උනාම මාස්ටාර්ස් ලට මැඩම්ලට ස..ව් කරන්න ඕනේ" " මායා මං විතරක් චූ දම්මම හරිද ඩර්ලිං මට ඕනේ ඔයාගෙ හස්බන් ඔයාගෙ ස්ස්විස් එකත් කරනව දකින්න." හම්මෝ මායාගේ චූ බොන්න ඉඩක් කොහෙදැ දන් සම්පූර්න බඩ පිරිලා සජයගෙ චූවලින්. මම භයෙන් ගැස්සුනත් මායා කුරිරු සිහහවක් පාලා හයියෙන් හිනා උනා." අනේ සජය ඔයාට මතක නැද්ද ඔයා දුන්නු සැප වැඩිකමට මගෙ චූබර ඔක්කොම ඔයාගෙ කටට රිලීස් කරානේ ඩාර්ලිං.. ඒත් ඔයාට බලන්න ඕනෙනම් මට තියනව ඊට වඩා බරක් ඔයා සතුටුවෙයි ඒක දැම්මොත්.

මට දෙවියන් සිහි උනා වෙන්න යනදේ ඉවෙන් දනුන් මම මායාගෙත් සජයගෙත් කකුල් අල්ලල වැඳවැටුනා " ඩාලිං ඒක හොඳ ට්‍රීට්මන්ට් එකක් මූට මං හරි ආසයි ඔයා මූට බා කියල දඟලද්දි බලෙන් කක්ක කවනවට ප්ලීස් මායා මං ට ඒක කරල පෙන්නන්න දම්මම මූගෙ කට ඔයාගෙ කක්කා වලින් පුරවන්න. මට ආසයි බලන්න මූ තමන්ගෙ වයිෆ්ගෙ කක්ක කන හැටි.. ප්ලීස් මායා" එහෙම කියද්දිත් මායා මගේ අත් දෙක පටියකින් ගට ගහල ඉවරයි මාව් බිම පෙරලපු මායා " සංජය කමුගේ කකුල් දෙක පාගලා හිරකරගන්න මූ දඟලනකොට මට හිරියට පොසිශන් කරගන්න බැරිවෙනවා. එහකොට සංජය මගෙ කකුල්දෙක හිරකරල අල්ලගෙන මායා බොහොම ගාම්භීර ලීලාගෙන් අවිත් මගේ මූන උඩ වාඩිවෙමින් මට හුස්ම හිරවෙන විදියට පුකේ හිල කකට හේත්තු කලා උස්ම හිරවෙනකොට මං දඟල දඟල උස්ගන්න ට්‍රයි කරලම මාව හෙම්බත් කරල තමයො මායා වඩේට බැස්සෙ " ඔහ් අරවින්ද මට ඔයාවෙනුවෙන් ලොකු ගිෆ්ට් එකක් තියනවා ඒක තමයි දැන් මේ දෙන්නෙ කියමින් කටට උඩින් පොසිශන් කලා.. මං කට තදකරගෙන හිටියත් මායාගේ කම්මුල් පාරවල් හමුවේ නිරායාසයෙන්ම අරුනා. ඕපන් මෞත් ස්ලේව් ඉට්ස් නොව් කමින් කියනකොටම මහ විශාල අට්ටියක් වගේ කක්ක ගොඩක් මගේ කට ඇතුලටම දැම්ම කටෙන් එකයි මූනෙත්.. දන් මම දඟලනවා මායා හනික නගිටලා හෑන්ඩ් ග්ලව්ස් දාගෙන මූනට වටුනු ඒවත් කටටම එබුවා සජය බඩ අල්ලගෙන හිනාවෙනවා.. මට වෙන විකල්පයක් නෑ. " මායා ග්ලව් එක දාපු අතින් කටට ඔබ ඔබ ඔක්කොම කැව්වා. එහෙම දෙතුන් පාරක්ම කක්ක කවලා තමයි මායා ග්ලව්ෙක ගලෙව්වෙ." කෝමද අරවින්ද රසයිනේද වයිෆ් ගේ කක්කා? සුවඳයි නේද? කිය සංජය කාරය අහ අහ හිනාවෙවී මට සරදම් කලා මායාත් ඔහු එක්කම එකතුවෙලා කුරිරුලෙස් හිනා උනා. අවසානේ මාව වොශ් රූම් යවල ඒ දෙන්නත් වොශ් දාගෙන නිදන කාමරේ නිදාගත්තා මායයි සංජයයි අලුත් බැඳපු ජෝඩුව ගවගේ තුරුල් වෙලා නිදි මම ඇඳලග බිම කාපට් එකේ සීතලේ ගහි ගහි නින්දට ගියා.
( බිරිඳගේ සේවය පිනිසයි කතා මාලාවෙ දෙවැනි කතා අංගය ඉවරයි නැවත තුන්වැනි කොටසින් හමුවෙමු.)


මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Slave Island


No comments:

Post a Comment