Sunday, March 1, 2020

මගේ පුතා – 02


මගේ පුතා – 02


ඉතින් ඔහොම එදා දවසත් ගෙවිලා ගියා. ඊට පස්සෙ දවසෙත් මම වැඩ ඇරිලා ඇවිත් ශූස් දෙක ගැලෙව්ව ගමන් පුතා ඇවිත් මගෙන් මුකුත් අහන්නෙත් නැතුව ශූස් දෙක අරන් එයා ලෙවකන්න ගත්තා. එදා වැස්සෙ නැති නිසා මාත් මුකුත් කියන්නෙ නැතුව ඉදියා ඔහෙ ඕනි දෙයක් කරගත්ත දෙන් කියලා. මම වොශ් එකක් එහෙම දාගෙන ඇවිත් ටීවී බලන්න සෝෆා එකට යනකොට පුතත් ටීවී බලනවා. මාත් පුතා ගාවින් ඉදගෙන ටීවි එක බලන්න ගත්තා. ටිකක් වෙලා ටීවී බල බල ඉන්නකොට පුතා මගෙන් අහනවා “අම්මේ ඔයාගෙ කකුල් දෙක මගෙ ඔඩොක්කුවෙන් තියාගන්නකො නවාගෙන ඉන්නෙ නැතුව. ඔයාටත් ලේසියිනෙ” කියලා. මාත් පුතාට බෑ කියන්න බැරි කමටම මගෙ කකුල් දෙක පුතාගෙ ඔඩොක්කුවෙන් තිබ්බා. ඊට පස්සෙ ටීවි එක බලන්න අරන් විනාඩියක් ගියෙ නෑ පුතා මගෙන් මොකක්වත් අහන්නෙ නැතුව මගෙ කකුල් දෙක අදත් ලෙවකන්න ගත්තා. මම ආයිත් අරගන්නත් හදලා ඔන්න ඔහෙ තියාගෙනම ඉදියා කුනුත් නැති නිසා. පුතා මගෙ කකුල් දෙකේ ඇගිලි එකෙන් එක ලෙවකන්න ගත්තා. බොරු කියන්න ඕනී නෑ මටත් පුදුම සනීපයක් තියෙන්නෙ. උදේ ඉදලා වැඩ කරල ආවම පස්සෙ එහෙම සොෆ්ට් විදිහට දිව ගෑවෙන කොට. මම පුතාගෙන් ඇහුවා “පුතා ඔයා ඔහොම කරන ගමන්ම මගෙ කකුල් දෙක පොඩ්ඩක් මසාජ් කරන්නකො” කියලා. පුතත් කියන පරක්කුවට මසාජ් කරනගමන් ලෙවකන්න ගත්තා. එයා සමහර වෙලාවට මුලු කකුලම එයාගෙ කට ඇතුලට දාගන්නවා. මගෙ නියපොතු වලට කට හීරෙනවත් එක්ක මට තේරුනා. ඒත් එයාට ඒවා ගානක් නෑ. මමත් පොඩි එකාගෙ ආසාවනෙ කියලා හිටියා. එදත් කලින් වගේම පුතා පැය බාගයක් විතර ලෙවකාලා මම ඇති කිව්වම යන්න ගියා. ඔහොම ඔහොම දවසින් දවස ඒ සතියත් ගියා. දවස් පහේම මම වැඩ ඇරිලා ආව ගමන් පුතා මගෙ හීල්ස් ක්ලීන් කරනවා ලෙවකාලා. ඒ වගේම මම වොශ් කරලා ආව ගමන් හැමදාම පුතා මසාජ් කරනගමන් කකුල ලෙවකනවා. දැන් අපි අතරෙ මේක සාමන්ය දෙයක් වෙලා. සතියකට විතර පස්සෙ සෙනසුරාදා දවසෙ මායි පුතයි ආයිත් පොඩ්ඩක් කතා කරන්න සෙට් උනා. එක එක ඒව කියව කියව ඉන්නකොට පුතා එක පාරටම කියනවා “අම්මා දැන් ගොඩක් හොදයි අම්මේ” කියලා. මම ඊට පස්සෙ කිව්වා “ඇයි පැටියො අම්මා කලින් හොද නැද්ද? අම්මා කවද්ද පුතාගෙ හිත රිද්දුවෙ කලින්” කියලා. ඊට පස්සේ පුතා කියනවා “නෑ අම්මේ කලින් ඔයා මම ඔයාගෙ ශූස් ක්ලීන් කරනවට කැමති නෑ. ඒ වගෙම මට ඔයාගෙ කකුල් ලෙවකන්න දෙන්නෙත් නෑ. ඒත් දැන් එහෙම නෑනෙ. දැන් ඔයා ඉල්ලුව ගමන් දෙනවනේ” කියලා. මම කිව්වා ඊට පස්සේ “ඉතින් මගෙ පුතානෙ මට ඉන්න එකම මැනික. ඔයාගෙ ආසාවල් ඉශ්ට කරන්නනෙ ඉතින් මම ඉන්නෙ” කියලා. එතකොට පුතා කියනවා “ඒත් අම්මෙ ඔයා තාම මට ඕනිම ආශාව ඉශ්ට කලේ නෑ” කියලා. මම ඇහුවා “මොකක්ද පුතේ ඒ” කියලා. එයා කියනවා ඊලගට “ඔයා මාව පෑගුවෙ නෑනේ. මම ආසම ඔයාට කියලා පෑගෙන්න අම්මෙ” කියලා. මම කිව්වා ” අනේ පුතේ මොක උනත් මට ඒ දේටනම් කැමති වෙන්න බෑ. අම්ම කෙනෙක්ට කවදාවත් තමන්ගෙ පුතාව පාගන්න බෑ” කියල. එහෙම කිව්ව ගමන් පුතාගෙ මූන දුකෙන් පිරුනා. එයා මාත් එක්ක ඊලගට කතා කලෙත් නෑ. දෙන්නම විනාඩි දෙකක් විතර යනකන් සයිලන්ට් ඊලගට. මට ඒත් පුතා එහෙම ඉන්නවා බලන් ඉන්න බෑ. මම ඇහුවා “දැන් පාගන්නද ඕනි මම ඔයාව” කියලා. පුතා කිව්වා “ඔව් ඉතින් මම පාගනවට තමා ආස. කොහෙද අම්මා කැමති නෑනේ. කතාවනම් මම ඉල්ලන ඕනි දෙයක් දෙනවලු. ඒත් දැන්” කියලා. පුතා එහෙම කිව්වම මට ඒක දරාගෙන ඉන්න බැරි උනා. මම කිව්වා “හා මම ඔයාව පාගන්නම් හැබැයි ඔයාගෙ ඇග උඩ හිටගන්නෙ නෑ” කියලා. ඊලගට පුතා කිව්වා “අනේ අම්මේ මම කැමති මගෙ ඇග උඩ හිටගන්නවට තමා. කමක් නෑ ඔයාට බැරිනම්” කියලා. මට ඉවසගන්නම බෑ පුතා දුකෙන් එහෙම කියන කොට. කමක් නෑ ඕනි එකක් වෙච්ච දෙන් කියලා මම පුතාට හා කිව්වා. පුතාට පුදුම සතුටක් ආවේ එක අහපු ගමන්. මටත් ඕනි පුතාගෙ අන්න ඒ සතුට තමා. ඊට පස්සේ පුතා මාවත් ඇදගෙන කෑම මේසේ ගාවට ගියා. එයා ඊට පස්සේ බිම නිදියගත්තා ශර්ට් එකත් ගලවල. ඊට පස්සේ “කෝ අම්මෙ නගින්නකො මගෙ බඩ උඩට” කියලා කිව්වා. පුතා එහෙම බිම ඉන්නකොට පුතාගෙ ඒ පොඩි ඇගට මම වගේ කෙනෙක් නගින්නේ කොහොමද. මට බය හිතුනා පුතාගෙ ඇට කුඩුවෙයි කියලා. මම කිව්වා “අනේ පුතේ මේක අම්මට පුතාගෙ මූන දිහා බලාගෙන කරන්න බෑ” කියලා. පුතා කියනවා “අනේ අම්මේ ඔන්න ඕකනෙ බැරි. ඔයා මුලින් හා කියලා දැන් බෑලු. බයවෙන්න එපා මට මුකුත් වෙන්නෙ නෑ. මට දරාගන්න පුලුවන්” කියලා. මාත් ඊට පස්සේ අත් දෙකෙන් මේසෙට බර දීලා පුතාගෙ බඩ උඩට නැග්ගා. ඒත් පුතාට ඇගේ මුලු බරම ගිහින් නෑ. මම අත් දෙකෙන් මේසෙට බර දීලා නිසා. පුතාගෙ ඇගට ගිහින් ඇත්තේ කිලෝ 20ක විතර බරක්. ඒත් පුතගෙ බඩ එබිලා ඇතුලට. මට බය හිතුනා. පුතා ඊට පස්සේ කියනවා “මොකක්ද අම්මේ ඔය කරන්නෙ මේසෙ බදාගෙන. මේසෙන් අත් දෙක අරගන්නකො” කියලා. මගෙත් අත් දෙක එතකොට උපරිමේටම රිදිලා තිබ්බේ. මගෙ අත අතඇරුනා එක පාරටම ඊට පස්සේ. එක පාරටම පුතාගෙ බඩ එබුනා වගේ මට දැනුනා. එයාටත් කෙදිරිගෑවුනා. බය උන පාරම මම ටක් ගාල බැහැල පුතාගෙන් “අනේ පුතේ අවුලක් නෑ නේද ” කියල ඇහුවා. පුතා හිනාවක් දාලා “අනේ පිස්සුද අම්මේ. මට අම්මව බර නෑ. ඔයා බය නැතුව නගින්නකො. හැබැයි මේසෙ අල්ලගන්න බෑ” කියලා කිව්වා. මාත් ඊට පස්සේ පුතාගෙ බඩට කකුලක් තියලා නැග්ගා. නගිනකොටම බඩ එබෙනවා පුතාගෙ. මට ඒකට තම බය හිතෙන්නේ. එහෙම ඉදන් මම පල්ලෙහා බලනකොට පුතා දත් මිටි කාගෙන අත් දෙකත් මිට මොලවගෙන මම දිහා බලන් ඉන්නවා. මම ඇහුවා ඇතිද කියලා. එයා “පිස්සුද අම්මේ” කියලා කිව්වා. මම දැන් මගෙ කකුල් දෙකම එයාගෙ බඩ උඩ තියන් එයාගෙ ඇග උඩ හිටගෙන ඉන්නවා. මගෙ මුලු ඇගේම තියන බර(64 කිලෝ) මගෙ පුතාගෙ ඇග උඩ. මට පුතාගෙ ඇග උඩ ඉන්නකොට දැනෙන්නෙ රබර් මෙට්ටයක් උඩ ඉන්නවා වගේ. පුතා කිව්වා “අම්මේ මම ඔයාට කියනකන් ඔයා බහින්න එපා හොදේ” කියලා. මාත් ඉතින් එයා දිහා ඔරෝලා බලල එහෙමම ඉදියා. මම විනාඩි 5ක් විතර එහෙම පුතාගෙ ඇග උඩ දැන් ඉදියා. මගෙත් කකුල් දෙක රිදෙන්න ගත්තා එහෙමම ඉදලා. මම එක කකුලක් උස්සලා පුතාගෙ පපුව උඩින් තිබ්බ එකම විදිහට ඉන්න අමාරු නිසා. ඒත් එක්කම මම පුතාගෙ බඩ දිහා බැලුවා. මම ඒ කකුල තියන් ඉදපු තැන මගෙ අඩිය හිටලා. මුලු කකුලම
හිටලා ඇගිලි පහත් එක්කම. පුතත් සුදු නිසා රතු පාටට හොදට පේනවා. මම එයාගෙ මූන දිහා බැලුවා. එයාගෙ මූනෙන් පේන්නෙ එයාට දරගෙන ඉන්න බැරි මූනක්. ඒත් එයාගෙ ඇතුලෙන් පුදුම ආසවක් මට පෙනුනේ. මාත් එයා බහින්න කියනකන්ම ඉදියා. විනාඩි 15ක් විතර ගියාම එයා මට කියනවා “අම්මේ දැන් මගෙ පපුව උඩට ඇවිත් එක කකුලක් මට උරන්න දෙන්නකො” කියලා. මමත් ඉතින් “අනේ මේ කොල්ලටනම් පිස්සු” කියලා එයාගෙ පපුව උඩට ගියා. ගිහින් එයාට එක කකුලක් ලෙවකන්න දුන්නා. එයා ඒක හොදට එන්ජෝය් කර කර ලෙවකනවා. ඒත් එක්කම මට තේරුනා මම එයාගෙ පපුව උඩ ඉන්න නිසා එයා අමාරුවෙන් හුස්ම ගන්නේ කියලා. මම ඒත් ඉවසන් ඉදියා එයා ඇති කියනකන්. විනාඩි 10ක් විතර එයා මගෙ කකුල් දෙක මාරුවෙන් මාරුවට ලෙව කෑවා. ඊට පස්සේ එයාම “දැන් ඇති අම්මේ. බහින්න ඔයා” කියලා කිව්වා. මම බිමට බැස්සා. පුතාගෙ පපුවයි බඩයි රතුම රතු වෙලා. මගෙ කකුල් අඩි හිටලා හැම තැනම. මිනිහා ආසාවෙන් නැගිටිනවා දැකලා මට හිනත් ගියා. මම ඇහුවා “ඔයාට සතුටුද පුතේ දැන්වත්” කියලා. ඊට පස්සෙ එයා “ඔව් අම්මෙ ඔයා තමා මෙ ලෝකෙ ඉන්න හොදම අම්මා. ආයිත් දවසක බෑ නොකියා මෙහෙම කරන්න ඕනි හොදද” කියලා රූම් එකට ගියා.


මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයිග ඔබට ස්තූතියි

No comments:

Post a Comment