Tuesday, March 3, 2020

Mage Wife Sudu Nona 3 මගේ වයිෆ් සුදු නොනා 3

මගේ වයිෆ් සුදු නොනා 3
( Mage Wife Sudu Nona 3)

                                  ඉතින් හැමෝටම මතක ඇතිනිනේ මගේයි මගේ වයිෆ් සිතූගෙයි 1st wedding anniversary  එකෙදී මෙකෙද උනේ කියල. උදේ නැකිට්ටේ ආදරනීය සැමියෙක් වගේ උනාට රෑට නින්දට යන්න උනේ ගෑනිගේ කකුල් පල්ලේ වැටුන බල්ලෙක් වගේ. රෑ නින්දෙන් උනත් මට කල්පනා උනේ මොකද උනේ කියල. ඉතින් වෙනද වගේම පාන්දර මට ඇහැරැනා. ඊයේ කරපු විදියට අදත් අනිවාර්යෙන් කරන්න ඕනේ නිසා මම ගිහින් වයිෆ්ට tea එක හදාගන වතුර එකයි කට සෝදන්න භාජනයෙකුයි ගෙනත් තියල වයිෆ්ට කතා කලා. එයා නැකිට්ට ගමන් වතුර එක අරගන කට සෝදල භාජනේට දැන්ම ඒත් මම බලන් උන්නේ ඉයේ වගේ කටට දායිද කියල.
              ඔලුව උඩුන් කකුලක් තියල මාව බිමට පාත් කරපු වයිෆ් ලෙවකාපන් හොදට කියල කකුල මූව ලගින් තිබ්බ. මං දණ ගහගන සුපුරුදු විදියට වයිෆ්ගේ කකුල් ලෙවකන්න ගත්ත. ඊයෙන් පස්සේ මට මාර ආසවක් තිබ්බේ කකුල් ලෙවකන්න. මං ආසාවෙන් කකුල් වලින් මගේ කෙල බේරෙන්න ලෙව කෑව වයිෆ් ඉදල හිටල කෙල තහල ලෙවකාපන් කීවා. ඔහොම සෑහෙන වෙලාවක් ලෙව කකා ඉද්දි වයිෆ් ඇහුව..
“ පාල උබ මං වෙනුවෙන් ඕනෙ දෙයක් කරනව නේද??”
“ ඔව් මගේ සුදු නෝනා මං මගේ සුදු නෝනගේ සතුට වෙනුවෙන් ඕනේ දෙයක් කරනව නෝනා.”
‘” උබ මගේ කවුද පාල??”
“ මං මගේ සුදු නෝනාගේ බල්ල වැඩකාරය සුදු නෝනා.!”
“ මට උබ විදවනව බලන්න ඕනේ පොන්නයෝ. උබ කාටවත් කියාගන්න බැරුව මං ලග වැටිල විදවනව බලන්න ඔනේ උබට දැනෙන ඒ වේදනාව දිහා බලාගන සතුටු වෙන්න ඕනේ.”
“ මං මට පුලුවන් හැම විදිහකින්ම මගේ සුදු නෝනව සතුටින් තියනව සුදු නෝනා.”
“ උබට බැරි දේවල් නෑ උබ මං කියන ඕනේ දෙයක් කරන්න ඕනේ. උබ ඊයේ උබේ දේපල විතරක් නෙමේ පොන්නයෝ ලියල දුන්නේ. උබ දැන් මගේ කසාද මිනිහත් නෙමෙයි.”
“ මොකක්ද සුදු නෝනා ඒ කියන්නේ? මං සුදු නොවාගේ වැඩකාරය බල්ල තමයි ඒත් අපි නීතියෙන් කසාද බැදලනේ සුදු නෝනා.”
“😂😂😂😂😂😂..... උබ ඊයේ පොනනය වගේ මුකුත් නොබල අත්සන් කරනව කියල මං දැනන් උන්න. උබ අත්සන් කලේ දික්කසාදෙටත් එක්ක උබේ දේපල ලියල දුන්නේ උබ දික්කසාද වෙලා. උබට කියල සතයක් නැ දැනගනින්..”
          මට මේ මොකක්කද කඩා පාත් උන හෙනය. මං දැක්කේ නෑ එහෙම දෙයක්. ඒත් ඇත්තටම මං අත්සන් කරල නම් මට පාරට බ්හින්න තමයි වෙන්නේ. කසාද බැදල අවුරුද්දෙන්... කසාද ගෑණි ලග බල්ලෙක් වගේ වැටිල ඒකිට හැමදේම ලියල දීලා පාරට වැටෙන තත්වෙට පත් උනාම කොහොම හතෙයිද???  ගමං මොකුත් නෙකිය බිම බලන් උන්න
“ උබම මං ගෙදරින් එලියට දාන්නේ නෑ බල්ලෝ. හැබැයි උබ හැමදාම මගේ බල්ලේක වගේ ඉන්න ඕනේ. උබට දෙයක් ඕනේ උනාම නකුට වනාගන වරෙන්. උබ හැමදාම මගේ බල්ලෙක් වගේ ඉන්නවද කියපිය පොන්නය..”
“මං ඉන්නම් සුදු නෝනා. මං සුදු නොනගේ පොන්න බල්ල වගේ ඉන්නම්.”
“ හොදයි යමං මාව කරේ තියන් barthroom එකට. උබව හදල ගන්න”
              මමත් ඉතින් වයිෆ්ව කරේ තියාගන දණගාගන ගියා ඇතුලට. ඇත්තටම මටත් හිතුන වෙලාවක් ආව මට මෙහෙම ගෑනියෙක්ට යටත් වෙලා බල්ලෙක් වගේ ජීවත් වෙන්න ඕනේ කියන හැගීම. ඒත් ඒ එක්කම ආයේ  ඒ හැගීම යටපත් උනේ “ කට ඇරපන් පොන්නය අද උබ මගේ ලැට් එක” කියල මමාව කොමඩ් එක ලග බිමට කකුලෙන් තල්ලු කරහමයි.  මං මොනව කරන්නද එයා කියනව නම් මං ලැට් එක කියල මං ලැට් එක වෙන්න ඕනේ. මම බිම දිගා උනා හොදට උඩු බැලි අතට එ්ත් මම හිතුවේ වයිෆ් ඇවිත් ඇගට චූ කරයි කියල. “ මාව වැට්ටුවොත් තෝව හම ගහනව බල්ල” කියල මගේ පපුවට කිසිම හිතක් පපුවක් නැතුව නැගපු වයිෆ් ඇග උඩම එහාට මෙහාට අඩිය තිය තිය brush කරන්න ගත්ත. Brush කරල ඒක සින්ක එකට කෙල නොගහ මගෙ ඇගටම කෙල ගහන්න ගත්ත. ඒ විතරක් නෙමේ එක කකුලකට බර දෙන ගමන් මගේ කට අරින්න කියල අනිත් කකුල කටින් සෙම පනින කම් කට ඇතුලට එබුව. එහෙම මාරැවෙන් මාරැවට පුලුවන් තරම් මගේ ඇග පාගපු වයිෆ් වරෙන් උදේ කෑම දෙන් කියල ඇගෙන් බැස්සා.
                ඊයේ ඉදන් නද විදල විදල වයිෆ්ගේ කකුල් වලට පෑගිලා පෑගිලා තිබ්බ මගේ ඇග රිදුම් දුන්නත් මම දනගාගන යන්න ලෑස්ති උනේ..
“ කොහෙද උබ යන්න හදන්නේ උබට යන්න කීවද බල්ලෝ මම???”
        කියල මගේ බඩ පැත්තට විසික් වෙන්න පයින පාරක් ගහපු වයිෆ්.
“ වේසිගේ පුතා කියන දෙයක් කරන් නෑ තෝ හැදෙන්නෙම නෑ බල්ල”
 කකුල් දෙක අල්ලන් වැද වැද මං කීව ගයන් එපා කෑමට යමු කීව නිසා එක්කන් යන්න හැදුවේ කියල. ඒකට නම් ඇයි මංදා හිනා උන වයිෆ්. කොහෙවත් යන්න ඕනේ නෑ දිගා වෙයන් කියල් එවාගේ කිම්බ ගානට මගේ කටට සෙට් වෙන්න ඉදගන. අහක දාන්න එපා පාල ඔක්කොම බීපන්. උබ පුරුදු වෙන්න ඕනේ උබේ ඇග පුරුදු කරගන්න ඕනේ ගෑණුන්ගේ හුජ්ජ බීලා පිපාසය නිවාගන්න. මං දැනගත්ත මං නොබීවොත් මට වතුර ටිකක් වත් ලැබෙන් නෑ කියල. මං පුලුවන් තරම් කට ඇරල වයිෆ් දාන චූ ඔක්කොම කටට අරන් බොන්න ගත්ත. වයිෆ් ගානට කටෙන් එකක් එයාගේ චූ වලින් පුරවල ඒ ටික බොනකම් ඉදල පිලිවලට ගොඩක් චූ කරා. රැයක් එල් වෙනකම් එකතු උන චූ ටිකක රහ උබල බීල තියනව නම් මතක් කරල බලහන්. අන්තිම ටික වයිෆ් දානකොට් වයිෆ්ගේ හිල ඇතුලේ තියන හුජ්ජ ටිකත් මං උරෝ උරෝ බොන්න ගත්ත. ගොඩක් චූ කරපු වයිෆ් මූනෙන් නිම්බ අයින කරල කටට කෙල ගහල...,
“ උබට රසද මගේ හුජ්ජ?
“ ඔව් මගේ සුදු නෝනා. සුදු නොනාගේ චූ මාර රසයි සුදු නෝනා”
“ ආයේ හුජ්ජ බර හැදුන හැම වෙලාවෙම උබේ ඔය ලැට් කට අල්ලපන් මට”
“ එහෙමයි මගේ සුදු නෝනා. සුදු නොනගේ චූ හමදාම බොන්නම්”
“ උබ ගණුන්ගේ ලැට් එකක් වෙන්නම හැදුන එකෙක් බොල. උබට හැමදාම හුජ්ජ බිබී තමා ඉන්න වෙන්නේ. උබට බඩකිනිද පොන්නයෝ??”
“ ඔව් මගේ සුදු නෝනා. ඒත් සුදු නෝනාගේ චූ වලින් මගේ බඩ පිරිලා තියෙන්නේ.”
“ උබේ බඩ පිරිලා උනාට කමක් නෑ මගේ බඩ හිස් කරගන්න ඕනේ”
                   එහෙම කියපු වයිෆ් ආයෙත් මගේ මූන උඩින් ඉදගත්ත. මං හිතුවේ අම්බේ ආයේ චූ කරන්න තමයි කියල. කිම්බ උරන්න කට තිබ්බ. “ හුත්ත ලෙව කෑව ඇති පොන්නයෝ. පුකට දිව දාපන්.” මං සට්ටම් දෙක අතින් අල්ලල ටිකක් ඈත් කරල ගූ හිලට දිව දාල ලෙවකන්න ගත්ත. ටික ටික තටම තටම උන්න වයි එක පාරම කට තියල පුකේ හිල උරවද්දි පුකේ හිල කටට තද කරල අග්ගලයක් විතර ගූ බෙට්ටක් මගේ කටට දැම්ම. මට කට අයින් කරගන්න වත් වෙලාවක් තිබ්බේ නෑ. “ අද ඔක්කො දෙන්නේ නෑ පාල අප්පිරිය කරන්නේ නැතුව කාපන් ඕක. නැත්නම් මට උබේ දිව පුච්චන්න වෙනව රසක් දැනෙන් නැති වෙන්න. ඒත් මම ආස නෑ එහෙම. උබ මගේ ගූ රසට පුරුදු වෙන්න ඕනේ. ගූ ඉල්ලල මගේ ලග වැද වැටෙන ගානට ගේනන් ඕනේ. ගිලින්න එපා හොදට හපල කාපන්.” මට ඇත්තටම හෙන අප්පිරියාවක් ආවේ ඒ පලවෙනි මොහොතේ නම්. තිබ්බ බයටයි හැමදේම කිසා අමාරැවෙන් හපල ගූ බෙට්ට ගිල්ල ඉවරයි කියල හිතාගන. ඒත් ආයෙත් කට ඇරපන් කීව වයිෆ් ඒ විදිහට තුන් පාටක් කටට ගූ දාල බලෙන්ම කැවෙව්ව. ඊට පස්සේ ඉතුරැ ටික ලැට් එකේ ඉදගන දාපු වයිෆ්. පුක හොදන්න කලින් පුකේ ගෑවිලා තියෙන ගූ ටික මට කියල හොදට ලෙවකවා ගත්ත. ඇගට වතුර එකක් දාගනින් කියල තල්ලු කරපු මාව මං පොඩ්ඩක් නාගන්නම් බලාගන ඉදල වරෙන් ලගට කියල ඇදල ගත්ත. අරගන මේ වෙනකම් බැහැල තිබ්බ මගේ බිජ්ජ අරන් උරවන්න ගත්ත. මගේ සට්ටම් වලින් අල්ලල් කට ඇතුලට ඇර ගත්තපරයාම සෙම බේරෙනකම්. මේ විදිහට ටික වෙලාවක් කොමඩ් එක උඩ ඉදගන කටට ගත්තු වයිෆ්. නැමියන් කියල මාව දණගස්සල අර කෙල සෙම පෙරාගන හිටපු කටින් මට තොල් දාන්න ගත්ත මාත් ගොඩක් ආසාවෙන් එයාගේ කට කෑව ඒ ගමන් එයා අගිලි ගහගන්න ගත්ත. ඇතුලට දාල හුකපන් මට බල්ලෝ යනකම්. මට යනකම් කැරි බිංදුවක් යවන් නෑ... මට ගියාට පස්සේ දීපන් මට උබේ කැරි බොන්න ඕනේ මතකනේ කීව. කියල පයයියෙන් අල්ල ඇදල කිම්බ ලගින් තියල හුකපන් කීව. මමත් මට ලැබුන පාර නිසා. හුකාගන හුකකාගන ගියා වයිෆ් ඔය අතරේ හුකපිය මට පොන්න බල්ල කිය කිය මගෙි කම්මුල් වලට ගහන්නන ඇගට ගහන්න ගත්ත. මම අරිනකම් මගේ මූනටයි ඇගටයි ඉවරයක් නැතුව කෙල ගැහුව. අන්තිමට එයාට හෝ ගාල යන්න ගත්ත. බීපන් පොන්යෝ කියල මාව බිමට තල්ලු කරල කට උඩ කිම්බ අතුල්ල අතුල්ල මගේ කටේ බඩු යවන්න ගත්ත. වයිෆ්ට මගේ කට පිරෙන්නම බඩුත් ගියා. මගේ ඇග දිගේ පහලට ගියපු වයිෆ් මම එහෙම බිම ඉද්ම වයිෆ්ගේ හුත්තේ සෙවලත් එක්ක තිබ්බ පයිය අරන් උරවන්න ගත්ත අතේ ගගහ උරවපු ඉරවිල්ලට මගේ හිස් මුදුනේ තිබ්බ ඒව ඉදන් විනාඩි 5ක් යද්දී වයිෆ්ගේ කටෙම ගියා. ටික වෙලාවක් එහෙම උන්න වයිෆ් නැකිටල මාව නාවපන් පොන්නයෝ කියල මාව නාන තැන බිම දාල පාගගන නාන්න ගත්ත. මට කියල සබන් ගාගන පිහදාගන ඔක්කොම කරල. උබ වැඩට යන්න ඔනේ නෑ ඉදපන් කියල ඇදම් ටික මට දාල හොදපන් කීව. රෑ ඇදන් ඉදපු ජංගිය මට දීල උබත් නාගන ඕක ඇදන් වරෙන් කීව.
                   මේ වෙද්දී වයිෆ්ගේ කෙල හුජ්ජ ගූ ලව් ජූස් බඩු ඔක්කො මගේ බඩේ මට බයත් හිතුන මොනයවත් ලෙඩක් වත් හැදෙයිද කියලත්. ඒ මොනව උනත් මං මේ දේට ටිකක් ආසාවක් ඇති වෙන්නත් ගත්ත. ඉතින් ඔයාලගේ අදහස් මට ගොඩක් වටිනව ඒ නිසා comment එකක් දාගන යන්න මේ ගැනන.

No comments:

Post a Comment