Monday, March 2, 2020

Mage Wife Sudu Nona 2 මගේ වයිෆ් සුදු නොනා 2

Mage Wife Sudu Nona 2
මගේ වයිෆ් සුදු නොනා  2
         
                 ඉතින් එදා ලියකියවිලි කටයුතු ටික ඉවර උනහම Lawyer අපි දෙන්නටම wis කරල යන්න ගියා. ඒත් මට හිතා ගන්න බැරි එ් තරම් නෝන්ඩි විදිහට මට wish කලේ මොකද කියල. ඉතින් ඔය දේවල් වෙද්දි හවස් වෙලා අපි දවල්ට කාල උන්නෙත් නැති නිසා වයිෆ් කීව කෑම අරන් එන්න රෑටත් එක්කම කියල. මමත් බඩකින්නේ උන්න නිසා කෑම ගේන්න toun එකට ගියා. ගිහින් කෑම අරන් එද්දී වයිෆ් ගේ පිටිපස්සේ මොනව හරි පුච්චනව. මම කෑම ටික තියල ලගට ගිහින් ඇහුව,
“ මගේ සුදු නෝනා මොනවද මේ පුච්චන්නේ? සුදු නෝනා මහන්සි වෙන්න එපා මම කරන්නම්..”
“ පුච්චන්නේ ඔයගේ ඇදුම්. ඕකත් ගලවල දෙන්න දැන්ම මං තම්න්ට අදින්න අදින්න ඇදුම් අරන් තිබ්බ.”
“ ඒත් සුදු නෝනා.. මම වැඩට යන්න එන්න ගමනක් යන්න එන්න අදින්න ඇදුමක් තියෙන්න ඕනෙනේ සුදු නෝනා..
කියල මං ඇදන් උන්න ෂෝටයි T එකයි ගලවල දුන්න. මං දිහා රවල බලපු වයිෆ් ඇදුම් කීවේ ඔක්කොම කියල ජොකත් ගලවල දැන්ම ගිනි ගොඩට. අපරාදේ කියල හිතුනත් මම හිතුවේ මගේ වැඩකට නැති පරන ඇදුම් ටික කියල. දැන් හෙලුවෙන් මම වයිෆ් ඉස්සරහ හිටගන ගිනි ගොඩ දිහා බලන් ඉන්නව. එතකො තමයි යකෝ මට කල්පනා උනේ මම දණගහගන නේද ඉන්න ඕනේ කියල. ඒත් මම පරක්කු වැඩියි. ආයෙත් වල්ල කුරුවල් වෙන්න හොද පයින් පාරක් වයිෆ්ගෙන් වැදුන. කොහොම ගහනවද මන්ද හිතක් පපුවක් නැතුව මෙහෙම. බුදියගනින් උඩ පැත්තට කියල වයිෆ් නැග්ග මගේ පපුව උඩට. වයිෆ් ගොඩක් මහත ලොකු කෙනෙක් නොවුනත් ඒ බරට මගේ ඉල ඇට කැඩිලයයිද කියලත් හිතුන. මගේ පපුවේ ටිකක් මයිල් තියන කෙනෙක් මම. පාපිස්සක වගේකරගත්තු මගේ පපුවේ වයිෆ් හොදට කකුල් දෙක පිහ දැන්ම.
“ උබ ආසද මම උබව පාගනවට බල්ලෝ???”
“ඔව් මගේ සුදු නෝනා. සුදු නෝනා මාව පාගල සතුටු වෙනව දකිද්දී. සුදු නෝනගේ මූන සතුටෙන් පිරිල යනව දකිද්දී මට ඊට වඩා දෙයක් නෑ මගේ සුදු නෝන.”
“ හ්ම්ම්උබ හිතුවට වඩා හොද බල්ලෙක්. මම උබට බල්ල කියන්නේ උබ මගේ බල්ල. පොන්න බල්ල හොදද.. උබේ ගෑනී නෙමේ මං.”
“එහෙමයි සුදු නෝන මම සුදු නොනගේ පොන්න බල්ල සුදු නෝනා. මාව පාගන්න සුදු නෝනා මාව පාගන්න සුදු නෝනට ඕනේ තරම්. මේ වටින දෙපතුල් වලට පෑගෙන්නත් මම වසනාවන්ත වෙන්න ඕනේ.”
               මම එහෙම කීවම නම් වයිෆ්ට සෑහෙන සතුටු හිතුන.. වයිෆ් එක කකුලක් පපුව උඩින් තියල ඒකට බර දීල අනිත් කකුලේ යටි පතුල කටින් තිබ්බ. වයිෆ් වැටේවි කියල මම අත් දෙකෙන්ම කකුල අල්ලගන අනිත් කකුලේ යටි පතුල පුලුවන් තරම් හොදට ලෙව කන්න ගත්ත. ඒත් එවෙලේ නම් කකුලේ පස් මඩ තිබ්බ ඒත් බැහැ කියන්න බැහැනේ. මම මුලු කකුලම සුද්ද වෙන්න ලෙව කෑව. එහෙමම අනිත් කකුලත් මාරැ කරපු වයිෆ් ඒකත් ලෙව කන්න දුන්න. දැන් නම් පපුවයි බඩය් දෙකම කැක්කමයි ඒ අස්සේ කකුල් ලෙව කද්දී වයිෆ්ගේ සාය අස්සෙන් ජංගිය දැකල පය්යත් ටිකක් කෙලින් වෙලා. පුලුවන් තරම් ඉවසන් උන්න උදේ උන දේ මතක නිසා. වයිෆ් ඒක නොදැක්ක නම් වෙන්න බෑ. කකුල් දෙකම ලෙව කාල ඉවර උනාම වයිෆ් පයිය කකුලෙන්ම යටි බඩ උඩට වෙන්න තියල පෑගුව ඒක නම් සෑහෙන්න රිදුන මම දගලපු පාර වයිෆ් බිමට වැටෙන්න ගිහ්න් එක කකුලක් බිමින් තියල කෙල්න් උනා.
“ තෝ බල්ල මං තොට නටන්න කීවද පොන්නයෝ. බලපිය ආයේ ජරාව ගෑවුනා.”
“ සමාවෙන්න මගේ සුදු නෝනා.....!!! හිතල දැගලුවේ නෑ රිදුන නිසයි දැගලුනේ සුදු නෝනා.”
“ උබේ හූනු බිජ්ජ කෙලින් වෙන්නෙත් හිතල නෙමේ වෙන්න ඇති”
                    කියල ආයෙත් පයිය අරන් පෑගුව මේ පාර නම් ඉවසගන හිටිය. පයිත් ඒ පාගපු පාර බැහැල ගියා. ආයෙත් බිම තියපු කකුල අරගන මම ලෙවකාල සුද්ද කලා. වයිෆ් හිතේ හැටියට තව ටික වෙලාවක් මාව පෑගුව. නලල උඩින් කකුලක් තියල ඒකටත් බර දීලල උන්න.. මං කල්පනා කලේ මගේම ගෑනි මගේම වත්තේ මව බිම දාගන හෙලුවෙන් ඇගට ඇදුමක් නැතිව පාගන හැටි. කල්පනා කර කර ඉද්දි....
“ බල්ලෝ දැන් තෝ මාව කොහොමද ගෙට එක්කන් යන්නේ??”
“ ඉන්න මගේ සුදු නෝනා මං සුදු නෝනව වඩාගන එක්කන් යන්ම්.”
“ වඩගන යන්න මම උබේ ගෑණිද පොන්නයෝ???”
“ නෑ මගේ දේවතාවිය සුදු නෝනා සුදු නෝනා කියන විදියකට මම එක්කන් යන්නම් සුදු නෝන.”
“ හ්ම්ම් දේවතාවියො යන්නේ අස්සයෝ පිටේ දණගාගන මාව පිට උඩින් තියගන යමං.”
“ හොදමයි සුදු නෝනා. සුදු නෝනා බහින්න සං දණගහගන්නම්”
“ පොන්නයෝ බිමට අඩිය තියන්න බෑ මට අනිත් පැත්ත හැරියන් කොහොම හරි”
             මලා වයිෆ් පපුව උඩ හිටගන ඉද්දි මම කොහොම දණගහගන්නද දෙයියනේ. කරන්න විදිහක් තෙරෙන් නෑ අන්තිමට අත් දෙක තියල අත් දෙක උඩට වයිෆ් අරගන එක අත්ක් යට වෙන විදිහට කැරකිලා පිට උඩට නගින්න කියල නග්ගව ගත්තේ. ඒක මට කියන්න තේරෙන්නෙත් නෑ කොහොමද කියල්. ඔට්ටු වෙලා හැරුනට වයිෆ් පිට උඩ තියන් දණ ගහගන්න බෑ. කෝම හරි ඒකත් කරල වය්ෆ්ව පිටේ තියගන දණගාන්න ගත්ත. අඩි 50 විතර තිබ්බ දුර වයිෆ් පිටේ තියාගන දණගාපු එක තමයි ඒ වෙනකම් කරපු අමාරුම දේ.  කුස්සිය ලගින් බැහැපු වයිෆ් අමාරැවෙන් වැටිල ඉන්න මං ගැන හිතන් නැතුව.,
“ පල ගිහින් අලු ගොඩ අස් කරල වරෙන්.”
“ අනේ මගේ සුදු නෝනා වතුර ටිකක් බීලා යන්නම් සුදු නෝනා”
“ පොන්න බල්ලට දෙයක් කියපුවම කරන්න බෑ පල මැරුන් නොකා තෝ ආවම තොට දෙන්නම් තිබහ යන්න හොදට”
“ ඒත් සුදු නෝනා ඇදුමක් දෙන්න ඇදන් යන්න සුදු නෝනා... වත්ත පහලටම යන්න ඕනෙනේ සුදු නෝනා ගිහින් දාන්න.”
                කුස්සියේ වලන් අල්ලන්න පිහදාන්න ගත්තු වයිෆ්ගේ පරණ නයිටි ගවුමක් විසික් කරල මට පලයන් දණගාගනම කියල එයා ගෙට ගියා. මම ඒ නයිටිය පුලුවන් විදිහට ඉනෙන් ගැටගහගන කුණු ගොඩ ලගට යනකම් දාණගාගන ගිහින් පුච්චපු අලුයි. තිබ්බ කුණු ටිකයි ගෙනිහින් දලෙ ආව ගෙට. එද්දි වයිෆ් සෝදන්න යන්න. මම ගිහින් filter එකෙන් වතුර එකක් පුරෝ ගත්ත තිබුන තිබහට බොන්න. බොන්න කලින් වයිෆ් කතා කරල වතුර එක අරන් වරෙන් කියල ඒක බීලා...,
“ වරෙන් යන්න ඌරා වගේ ඉන්නේ නැතුව සෝද ගන්න බලපිය තොගේ හැටි.”
“ එන්නම් සුදු නෝනා වතුර ටිකක් බීලා”
             මං දිහා තරහෙන් බලපු වයිෆ් එක පාර මූණ වෙනස් කරගන.
“ මේක අදම කරන්න වෙනව මහත්තයෝ.. ඉන්න ඔහොම”
“ හොදමයි සුදු නෝනා”
                                   කියල එයා ගියපු දිහා බලන් උන්න.. කොහු ලණු ටිකක් අරන් ආපු වයිෆ් උදේ කීව වගේ ආදරේනම් ඉවසන්න කියල අත් දෙක එකට තියල ගැට ගැහුව. මේ ආදරෙන් කතා කරල මට රිද්දයි කියල නම් ඒත් මම හිතුවේ නෑ. කුස්සියේ සිවිලිම් ගහන්න දාල තිබුන පරාලයක් උඩින් තව ලනුවක් දාල අත් දෙක එකට කරල බැදපු එකේ එක කොනක් ගටගහල මට යටට යන්න කියල අත් දෙකෙන් එල්ලිලා තියන විදිහට පාරාලේ හරහ දාපු ලනුවේ අනිත් කොන ජනේලේ යකඩ drill එකක ගැටගැහුව. කකුල් දෙක් බිම තියන් උන්නත් නිකන් අත් දෙකෙන් එල්ලලා වගේ තමයි මං. කුස්සියෙන් ගියපු වයිෆ් ආයේ ආවේ මගේ කලිසම් වලට සාන බෙල්ට් 2ක් අරගන. එකක් පැත්කින් තියල අනිකේ ගානජුව පැත්ත අතින් මිට මොලවගන මං ලගට ආව. මං දැනගත්ත දැන් වෙන්න යන දේ. උදේ ඉදන් වද විදල විදල මට තවත් දරාගන්න පුලුවන් වේවිද මංද...
“ අනේ මගේ සුදු නෝනා වැරැද්දක් උනා නම් සමාවෙන්න සුදු නෝනා.”
“ ඉවසන්න මහත්තයෝ නැත්නම් ඔයා හැදෙන් නෑ.”
        බෙල්ට් එක උස්සපු වයිෆ් නිවනක් නැතුව මට ගහන්න ගත්ත. වනාඩි 10ක් විතර ගහල ගහල එයටෙ මහන්සි නිසා නැවැත්තුව. මගේ ඇගේ කොතනින්ද වේදනාව දැනෙන්නේ කොතනද මගේ ඇගේ තුවල කියල දැනෙන් නැති තරමට ඇගම එක තුවලයක් වගේ රිදෙන්න ගත්ත.  ජනේලේට ගැටගහල තිබන ලනුවේ කොක වයිෆ් ලිහල දානවත් එක්කම මාව බිමට ඇචදගන වැටුන. වයිෆ් ඒ ලග තිබබ පුටුවක හති අරින ගමන් ඉදගතත. මස එයා ලගට බඩාගාගන ගිහින්...
“ මට සමාවෙන්න......” මට ඒක කියල ඉවර කරන්න හම්බුනේ නැහැ කකුලක් මගේ කටින් තිබ්බ. මං දන්නව මොකක්ද කරන්න ඕනේ කියල. මම ඉබින්න ලෙවකන්න ගත්ත මොන තරම් රිදුම් ඇගේ තිබුනත්.
“ මම කීව ඔයාට මහත්තයෝ. මේක පටන් ගද්දිම මට මේකේ සීමාවක් නෑ.. මට ඔයාට වද දෙන්න ඕනේ තවත් මට මදි උබට වද දුන්න බල්ලෝ.. උබව බාගෙට මරන්න ඕනේ මට වැරදි නොකර ඉදපන්. දැන් මේ පටන් ගත්ත දේ දෙයියෝ ආවත් නවත්තන්න බෑ.”
“ හෙදෙමයි සුදු නෝනා. මං වරදක් කරනව කියල මට තේරුන් නෑ සුදු නෝනා.”
“ උබට දැන් ජීවිතයක් නෑ බල්ලෝ. උබ මැරෙන්න වැටිල හිටියත්..  මං දෙයක් කීවොත් ඒක කරල ඉන්න ඕනේ තෙරුන් ගනින්. උබ දැන් උදේ කීව වගේ මගේ වහල මට අයිති. උබට උබේ බඩකින්න තිබහ වේදනාව හැමදේටම වඩා හිතන්න ඕනේ උබේ සුදු නෝනගේ සතුට සුදු නෝනා කියන්නේ මොනවද කියලයි.”
“ තේරැණා සුදු නෝනා. ආයේ එහෙම වෙන් නැහැ. මම සුදු නෝනගේ වෙලා ඉන්නම්. මට පුරුදු නැති නිසා උනේ.”
“ හොදයි උබට තේරැන් ගියා නම්. මං කැමති නෑ උබට දාගන ගහන්න. අනික උබට දැන් කොහොමත් මට වහල් කම් කරගන ඉන්න වෙන්නේ.”
“ හොදමයි සුදු නෝනා මං ඉන්නම්”
“ වරෙන් මට දාඩියයි උබට ගහල ලෙවකාපන් මගේ කිහිලි. බිජ්ජ කෙලින් කරගත්තොත් එහෙම තොගේ බිජ්ජ ගලෝනව දැනගනින්.”
                        මම කකුල් දෙකම ඉබල උකෙලින් වෙලා දන ගහද්දි වයිෆි උඩට ඇදන් උන්න බ්ලව්ස් එක ගලවල දැන්ම. දැන් බ්රා එක ව්තරයි කුක්කු දෙකත් දිලිසෙනව දාඩියට.අතක් උස්සපු වයිෆ් කිහ්ල්ල අස්සට මූන ඔබල ලෙවකාපිය කීව. අම්බෝ මාර දාඩිය සැරක් දිබ්බේ ගදයි කියන්න බෑ සුවදක් ඇත්තටම. වයිෆ් හැමදාම මං ලගට ආවේ පිරිසිදුව අද තමයි මෙහෙම එයාව දාඩිය පිටින් ඉබින්නේ. මං අකමැත්තෙන් පටන් ගත්තත් තප්පර ගානක් යද්දි මාර විදිහට ආස උනා වැඩේට. පුදුම ආසාවක්න් වයිෆ්ගේ කිහිලි ලෙනකන්න ගත්ත. යටට පෙරිල තිබුන දාඩිය බංදුත් දිවෙන්ම ගත්ත. මූණ කිහිල්ල අස්සේ ඔබාගන ඒ සුවද විදින්න ගත්ත මම. මේක මේ තරම් සුන්දරයි කියල දන්නව නම් මං මීට කලින් මේ වැඩේ කරල මෙයාගේ වහලෙක් වෙනව. කොණ්ඩෙන් අල්ලල අදිනකම් මම කිහිල්ල ලෙව කෑව.  කොණ්ඩෙන්ම අලල මූණ උඩට කරපු වයිෆ් “ ඇරපිය බල්ල කට කියල කට පිරෙන්න දෙතුන් පාරක් කෙල ගැහුව. උදේ කට සෝදපු වතුර දැන් වයිෆ්ගේ කෙල ඇත්තටම මරැ මම ආසාවෙන් ඒ ටික ගිලල ආයෙත් උඩ බැලුව ඒත් ආයේ වයිෆ් කෙල ගැහුවේ නම් නෑ එහෙමම අනිත් කිහිල්ප අස්සට එබුව. එයාට අණ කරන්න දෙයක් තිබ්බේ නෑ මං ලන් වෙනනොටම ලෙවකන්න ගත්ත. එහෙම මරැවෙන් මාරැවට කිහිල් දෙකයි බෙල්ලයි මං ලෙව කෑව. ටිකකින් වයිෆ් නිකිටින්න හදනකොට මං කෙලින් වෙලා දණ ගහගත්ත දැන් වයිෆ්ටත් ඕනේ වෙලා තියෙන්නේ කියල මම දන්නව. නැකිටපු වයිෆ්...,
“ බිම දිගාවෙයන් මට මෝල් වෙලා තියෙන්නේ බල්ලෝ. උබේ පකත් කෙලින් කරගනින්.”
“ එහෙමයි මගේ සුදු නෝනා... thank you සුදු නෝනා...”
“ උබ හිතුවද උබට කියල හුකාගන්න හදනව කියල.. ආයේ උබට එහෙම දෙයක් ලැබෙන් නෑ. මට උබව පාගන්න ඕනේ බල්ලෝ.”
“ පාගන්න මගේ සුදු නෝනා. මට රිදෙන්නම පාගන්න”
“ උබට වැඩේ අල්ලල වගේ... උබ ආසද බල්ලෝ මට පෑගෙන්න???”
“ ආසය් මගේ සුදු නෝනාගේ රත්තරං කකුල් වලට පෑගෙන්න”
“ උබේ පපුවේ මයිල් ටික තියල අනිත් ඔක්කො වැක්ස් කරන්න ඕනේ”
“ කරන්න මගේ සුදු නෝනා මගේ පපුව සුදු නොනාගේ පාපිස්ස කරගන්න සුදු නෝනා...”
                      මාව අනිත් පැත්ත හරවල පිටට නැගපු වයිපි පිටත් හොදට පගන්න  ගත්ත. ආයේ බැහැල හැරියන් කීවමයි දැක්කේ පිට උඩ ඉන්න ගමන් මෙයා ඔක්කොම ඇදුම් ගලවල දාල. ඒ රත්තරං ඇග දකිද්ද පයිය තවත් නැග්ග. ලෙවකාපන් කයල මූන දෙපෙත්තෙන් කකුල් දාග කටට ගානට පුකේ හිල සෙට් වෙන්න ලැට් එකේ ඉදගන්නව වගේ වයිෆ් ඉදගත්ත. මං කවදාවත් වයිෆ්ගේ පුක ලෙවකාල තිබ්බේ නෑ මං හිතන් උන්නේ මෙයා ඒකට ආස නෑ කියල. ඒත සැන් කමා තේරුනේ. මම හොද් පුකේ සට්ටම් වල තිබ්බ දාඩිය හොදට ලෙවකෑව. එදා තමයි නියම පුක් සුවද මට දැනුනේ. හිතල බලහල්ල පැහ 8ක් විතර හොදපු නැති දාඩිය බේරෙන පුකක රහ කොහොමද කියල මං නම් වහ වැටුන ඒ රහට. වයිෆ් අත් දෙකෙන් සට්ටම් දෙක ඇදල් පුකේ හිල පාදල ඇතුලට දිව දාපන් කීව. මමත් හොදට දිව උල් කරල පුකේ හිල ඇතුලටත් දිව දැන්ම. මට සට්ටම් අල්ල ගන්න කියල් වයිෆ් මං පුකට දිව දානකම් පුක මලේ කටේ අතුල්ලඅතුල් හුත්තට ඇගිලි ගහන්න ගත්ත විනාඩි දහයක් විතර ඔහොම කරද්දි “ අල්ලපන් පොන්නයෝ කට...” කියල හුත්ත මගේ කටින් තියල බඩු යැවුව කටට එහෙමම ටිකක් පස්සට උන වයිෆ් කට අරින්න කියල කටේ තිබ්බ බඩු උඩටම කෙ ගහල බීපන් කීව. ඊට පස්සේ ආයෙත් හුත්ත කටින් තියල කටේ අතුල්ලල අතුල්ලල බඩු යැව්ව. මං අතේ ගහන්න කීප සැරයක් හැදුවත් ඒ හැම වෙලේම වයිෆ් නැවැත්තුව බඩු යන්න නොදී.
“ උබට තිබහද පොන්නයෝ???”
“ඔව් මගෙ සුදු නෝනා. මං සුදු නොනගේ වැඩ ඉවර කරල මිසක් ආයේ යන් නෑ සුදු නෝනා.”
“ හ්ම්ම්.. උබගේ තිබහ මම නිවන්නද පොන්නයෝ?”
“ අනේ ගොඩක් පින් සුදු නෝනා”
“ හැබැයි උබට වතුර නම් දෙන් නෑ උබට මගේ හුජ්ජ බොන්න වෙන්නේ. උබ බොනවද???”
“ බොන්නම් සුදු නෝනා මගේ සුදු නෝනාගේනේ”
“ උබට කොහොමත් බොන්න වෙනව..”
              මටත් හොදට මෝල් වෙලා තිබ්බ නිසා ගානක් ගියේ නෑ මටත් හිතුන බීලා බලන්න. අනික හෙන තිබහෙන් උන්නේ මම... මම හිත හිත ඉද්ද
“ වරෙන් බල්ලෙක් වගේ මගේ ලගට ඇවිත් වැද වැද ඉල්ලපන්”
“ හොදමයි සුදු නෝනා. මගේ පිපාසයට සුදු නොනගේ මුත්‍රා ලා දෙන්න සුදු නොනා..”
“ බල්ලෝ බල්ලෙක් වගෙ ඉල්ලපිය හුජ්ජ කරන්න නියපන් උපට බොන්න”
“ මගේ සුදු නෝනා හජ්ජ කරන්න මගේ.කටට සුදු නෝනා..”
“ බල්ලෝ උබට මගේ පැට් වලත් වෙන්න වෙනව. උබට පුලුවන්ද?   පුලුවන් උනත් බැරි උනත් උබට ඉස්සරහට කරන්න වෙන දේවල් උබවත් දන නෑ... දිගාවෙයන් පොන්නයට හුජ්ජ පොවන්න. බිංදුවක් බිම හලන් නෑ උබ හරිද”
                     මම එහෙමම බිම දිගා උනා.  වයිෆ් ඉස්සරලා වගේම මේ පාර කටට හුත්ත සෙට් වෙන්න ඉදගන හුජ්ජ කරන්න ගත්ත කට පුරෝල හුජ්ජ කරල බීපිය කියනව මෙහෙම කීප වතාක් හුජ්ජ කරල හුත්ත හොදට මට කියල ලෙවකවාගෙන සද්ද කරන් වයිෆ් මූණ උඩින් නැකිට්ට.. අම්බෝ හුජ්ජ ඒ තරම් රහයි කියල එසා තමයි මං දැනගත්තේ. ඉස්සරහට බලන්න මං හුජ්ජ වලට කොයි තරම් පෙරේත උනාද කියල. ඒත් ඒකේ හෙන ම පල් රහක් නම් තියෙනව. මොනව උනත් වැඩේ මරු. මං දණ ගහන් ඉද්දි වයිෆ්,
“ කෙලින් වෙලා නැකිටිපිය ගිහින් උබේ බිජ්ජ හොදට හොදන් වරෙන් කීව. ඒ පරත් මම හිතුවේ දැන් දෙයිද හුකන්න කියල. මං මාර මෝල වෙලා උන්නේ. ඇග පත කොයි තරම් රිදුම් දුන්නත් මෝල නම් තිබ්බ. පට ගාල ගිහින් පයිය සෝදන් ඇවිත් වයිෆ් ලගින් හිට ගත්ත...
“ උබ දන්නවද බල්ලෝ මට මේ හූනු බිජ්ජෙන් තියෙන වැඩේ?”
“ නැහැ මගේ සුදු නෝනා. සුදු නොනට අයිති කියල දන්නව”
“ හොදයි මට උබේ කැරි බොන්න විතරයි ඕනේ. ආ ඉදා උදේ ඉදන් ඇදගන උන්න ජංගිය ඉබ ඉබ අතේ ගහපන්. බඩු යද්දි කටට දීපන්”
                 හුකන්න හිතපු මට කිලිටු ජංගියක් ඉබ ඉබ අතේ ගහන්න උනේ. මමත් තිබ්බ මෝලට ජංගිය මූනටම තද කරන් අතේ ගැහුව යන්න එද්දීම කටට ගත්ත වයිෆ් බඩු ඔක්කොම උරල බීව.
“ හ්ම්ම් උබ මට ඕනේ වෙලාවට බඩු ඉතුරු කරගන්න ඕනේ අතේ ගහන්න තහනම් උබට තේරැනාද??”
“ එහෙමයි මගේ සුදු නෝනා”
“ ගහපිය දැන් බල්ල දණ. රෑ වෙලත් එක්ක දැන්.
“ ඔව් මගේ සුදු නෝන. වෙලාව නම් 7යි”
“ උබේ බිජ්ජෙන් මට හුකාගන මදි මං හොද පයි රජෙක්ව ගෙන්න ගන්නව හොදට හුකාගන්න. එකෙක් බැයනම් 10 හරි උබ ඒවට අත් දාන්න බෑ. අවුරැද්දක තිස්සේ හිකුවත් ඔය බිජ්ජෙන් එක දවසක් මට දනවන්න බැරි උනා... වරෙන් ඇවිත් මාව සෝදවපන් පොන්නය”
“ එහෙමයි මගේ සුදු නෝනා...”
                                        කියාගන මම වයිෆ්ගේ පස්සේන දණගාගෙන  barthroom එකට ගියා. ඒත් අන්තිමට කීව දේ නම් මට සෑහෙන්න upset මොකද වෙන මිනිස්සු ගෙන්න ගෙන ගියොත් මේ මුලු ජීවිතේම අවුල් වෙනව. මේ ලැන වයිෆ් එක්ක කතා කරන්න ඕනෙි කියල හිතුවත්  අද දවස ඉදල හෙට කතා නරනව කියල ඒ හැගීම තව පැය 12ට විතර කල් දැම්ම. ඉතින් එතනින් පස්සේ නම් විශේෂ දෙයක් උනේ නැහැ. කෑම කාල නිදාගත්ත ඒත් සා ඇදට නම් ගත්තේ නැහැ වයිෆ්.

No comments:

Post a Comment