Tuesday, March 10, 2020

මානෙල් මැඩම් සහ මාලි මැඩම් 2

මානෙල් මැඩම් සහ මාලි මැඩම් 2

                       ඊට පස්සේ මානෙල් අර මිනිස්සු දෙන්නට සල්ලි දීල යැව්වා. මාලි අයෙත් එක මනුස්සයෙක්ට කතා කරලා මොකද්ද කිව්වා. මානෙල් හිනා උනා එක අහල. මට ඇහුනේ නෑ එක මොකද්ද කියලා. ඊට පස්සේ මානෙල් මගේ ලගට අවා ඇවිල්ල මගේ පයිය දිහා බැලුව. මට තිබුනේ සාමාන්යෙන් පොඩි පයියක් හැබැයි ඒ වෙලාවේ එක නැගල තිබ්බේ මානෙල් මගේ ජොකා පහත් කර.. මාලි මහා හයියෙන් හිනා උනා... 
mali,, අම්මා දැක්කද මුගේ ලොකු කම වගේද පයිය. He හේ කියලා මගේ ලගට අවා.. 
manel,, හ්ම්ම් උබේ මේ පයිය ආයේ කවදාවත් අපේ ඉස්සරහ කෙලින් වෙන්න බැ.. 
                   කියලා පයිය අල්ලලා ඇද්ද... මට ඉන්න බැරි උනා... ඊට පස්සේ මානෙල් මාලි ට ඇහැක් අහල මොකද්ද කිව්වා.. මාලි ගෙට ගිහින් අයෙත් අවා.. එයා මොකද්ද ස්ප්‍රය් එකක් ගේනවා තව මොනවද තිබුන.. මානෙල් මුලින්ම ස්ප්‍රේ එක අරගෙන මගේ පයියට ගහල අතේ ඇහුව.. අම්මෝ පට්ට දැවිල්ලයි ඉන්න බෑ මන් කකුල් දෙක ගස ගස කෙදිරි ගාව.. ඉන්න බැරිම තැන. අනේ බුදු මැඩම් එපා මැඩම් නවත්තන්න බුදු අම්මෝ කියලා.. දෙන්නම හිනා වෙනවා. මානෙල් දිගටම කලා දන්නෙම නැතුව මට බඩු ගියා ටිකකින් මානෙල් තව ස්ප්‍රේ එකක් අරන් ආයේ ගැහුවා. ඊට පස්සේ දෙන්නම් හිනා උනා...
 manel,, අයෙත් මාසයක් විතර යනකම් උබේ පයිය නගින්නේ නෑ.. බල්ලෝ 
mali, he හේ නියමයි අම්මා.. අම්මා මේක.. කියලා පයියට දාන lock එකක් ගත්ත අතට.. 
manel,, ආ එකත් මට දෙනවද ඔයාගේ බල්ලනේ ඔය දාන්න කිව්වා.. මාලි මගේ ලගට ඇවිල්ල මගේ පයියට lock එක දාල එකේ යතුර එයාගේ බෙල්ලේ දාගත්ත.. 
mali,, අම්මා.. මලේ දිග වැඩි කොට කරලා හදන්න කෝ key එක පෙන්න අම්මගේ වගේ... 
                              මට එක ඇහුණාම තමයි මතක් උනේ.. මානෙල් ඇන්ටිගේ බෙල්ලේ තියෙන මලේ පෙන්ඩන්ට් එක key එකක්.. දැන් අවරුද්දකට විතර කලින් මන් එක දැකල සාප්පුවේ දි ඇහුව මානෙල් ඇන්ටි පෙන්දෙන්ට් එකට key එකක් දාල මොකද කියලා.. මානෙල් ඇන්ටි අපේ අම්මගේ දිහා බලලා හිනා උනා.. නිකන් පුතා ගෙදර key එකක් කියලා..
මානෙල් ඇන්ටි මාලි ගේ මලේ කොට කරලා හැදුව.. ඊට පස්සේ මානෙල් ඇන්ටි තව පොඩි පැනක් ගත්ත. මන් එහෙම එකක් ඊට කලින් දැකල නෑ.. මානෙල් anti රට අවරුදු ගානක් හිටිය නිසා ඒවා ගැන හොදට දන්නවා කියලා මට තේරුණා... මාලි ඒ පන අරගෙන ඇවිල්ල මගේ පිටේ and බඩේ ලිව්වා slave කියලා තව mistress mali කියලත් ලිව්වා... 

mali,, උබ දන්නවද බල්ලෝ ඕක අවරුදු 10ක් විතර යනකම් මැකෙන්නේ නෑ. 
        කියලා හිනා උනා... ඊට පස්සේ මාලි ලොකු කසයක් වගේ එකක් ගත්ත දිග ඇරලා. එක bag එකේ රෝල් කරලා තිබුනේ. දිග ඇරියම පට්ට දිගයි. එකෙන් මට එකක් ඇහුව විතරයි මට කා ගැහුනා. මානෙල් මාලි ට මොකද්ද කිව්වා.. මාලි ඇදන් හිටියේ ෂොට් එකක් එයා ගියා ගේ ඇතුලට. මට හිතුන හරියටම panty එක ගලවල ගෙනල්ලා මගේ කටේ ගහන්න හදන්නේ කියලා.. ඒ වගේම එයා පන්ටු එක ගෙනල්ල කටේ ඔබලා තව 5ක් ගැහුවා එතකොටම මට චූ ගියා.. දෙන්නම හිනා වෙනවා... ඊට පස්සේ අර මිනිහා අවා.. මල කෙලියයි මිනිහා තඩි දිමි ගොට්ටක් කඩාගෙන ඇවිල්ල දුන්න. මානෙල් අයෙත් උට 500ක් දුන්න එකට ඊට පස්සේ කිසි කතාවක් නැතුව ඇවිල්ල මගේ ජොකා ආයේ උඩට ඉස්සුවා.. මානෙල් අයිනෙන් අල්ලලා ඉස්සුවේ. මොකඩ එකෙත් චු ගැවිලා තිබුන.. ඊට පස්සේ මගේ ජොකා අන්දලා එක අස්සට දිමි ගොටු දාල ගියා.. ඊට මන් දගලනවා එයාලට ගානක් නෑ.. පැයකින් විතර අවා දෙන්නම... ඇවිල්ල මාව ලිහුව මන් කෙලින්ම බිම ඇදන් වැටුන. පන නැතිව. මාලි මට කිව්වා දිමි ගොට්ට අයිනට කරලා දැනගහපන් කියලා.. මන් අමාරුවෙන් දිමි ගොට්ට අයින් කරලා දැනගහුව.. ඊට පස්සේ panty එකත් කටෙන් ගත්ත... දෙන්නම ලගට අවා... manel,, උබ අපි කියන විදියට හිටියේ නැත්නම් දන්නවනේ වෙන දේ. උබට ඇද කසෙන් ගැහුවේ 5ඊ උබට චු ගියා,, ආයේ වැරද්දක් කලොත් 100ක් ගහනවා දැනගනින්... මානෙල් ලගට ඇවිල්ල මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා ලං උනා ලගට... manel,, වේස බල්ලෝ අපි කියන විදියට හිටපන් නැත්නම් තොපි සේරම මරල දානවා නැත්නම් පාරට දානවා. අපිට පව් පුරවන්න එපා. කියන දේ කරගෙන හිටපන්.
උබේ තාත්තා ඉන්නවා මතක ඇති කාලෙකට මගෙන් ගුටි කලා නෑ කියන දේ කරනවා තේරුනාද බල්ලෝ... කියලා පොඩ්ඩක් කට උල් කර.. මට මතක් උනා මානෙල් තාත්තගේ කටටම කෙල ගැහුවා විදිය.. මන් කට ඇරිය මානෙල් හිනා වෙලා කෙල ගැහුවා කටට මගේ.. manel,, මාලි මුට වැඩේ තේරෙනවා he හේ.. ආයේ කතා කර... manel,, උබ මාලි කියන සේරම කරන්න ඕනේ. කන්නේ මාලි දුන්නොත් විතරයි එකත් මාලි කලා ඉවර උනාම ඉතිරි වෙන ඒවා බොන්නෙත් මාලි දෙන දෙයක් විතරයි එක්කෝ බිමට දාල බල්ලෙක් වගේ. නැත්නම් මාලිගේ කටෙන් උබ කටටම දාන දෙයක්. මාලි ගේ චු බොන්නත් ඕනේ හැමදාම. මාලි එපා කිව්වොත් ඕනේ නෑ..... මාලි ට උබට කන්න දෙන්න දෙයක් නැති උනොත් උබ මාලි කක්කා කාල ඉන්න ඕනේ. කොහොමත් උබ සතියකට සැරයක් කක්කා කන්න ඕනේ එක තමයි නීතිය... මාලි එතකොටම කතාවේ මගින් පන්න.. දැනගනින් බල්ලෝ උබ මගේ විතරක් නෙවෙයි උබ මගේ අම්මගේ ත් බල්ලා. ඒ ඉන්නේ උබේ ලොකු මැඩම්.. උබ අම්මගේ ත් චු බොන්න ඕනේ and කක්කා කන්න ඕනේ.. උබ සතියකට සැරයක් මගේ කක්කා කන්න ඕනේ ඉල්ලගෙන හරි නැත්නම් තෝ ඉවරයි . Manel,, ඕඋ මාලි නැත්නම් මහේ හරි කන්න ඕනේ ඉල්ලගෙන. බලපන් ඇද රෑට උබේ තාත්තා එනවා. ඇයි දන්නවද? කියලා ඔලුවට අන්න මගේ... නෑ මැඩම් කිව්වා මන්.... manel,,
A
ගියා සතියේ කක්කා කන්න දුන්නට පස්සේ උ තමා කෑවේ නෑ. 100% සුවර් උ ඇද එනවා මගේ කක්කා කන්න. උ මට ඒ තරම් කීකරු යි.. උබත් එහෙම හිටපන් දැන් උබට තිබහද???
Man,, ඕඋ මැඩම් manel,, පලයන් ගිහින් මාලි මැඩම් ගෙන් ඉල්ලා ගනින් බොන්න මොනවහරි .. මන් දනගහගෙන ගියා. යද්දීම මට පිට හරහා කස පාරක් වැදුන ඒ පාරට මන් බිම වැටුන.. මට madamla දෙන්නම බල්ලෙක්ට වගේ හැරුන හැරුන අත ගැහුවා කසෙන් and වේවැලෙන් .. විනාඩි 2ක් විතර ගහල ගහල නැවැත්තුව.
මලු ඇගේම පාරවල්. පලු දැම්ම බලන් ඉද්දි මට කතා කරන්නත් බැ. මන් හිතුවේ මැරෙයි කියලා. වේදනාවෙන් ඉන්න බැ.. manel,, බල්ලෝ කෝ මාලි මැඩම්ගේ panty එක. මට එතකොට මතක් උනේ කටෙන් ගත්ත panty එක බිම තිව්වා කියලා. මන් අයෙත් panty එක ගන්න ආපස්සට බඩගෑව ඒ අතරේ ආයේ ගහන්න ගත්ත.. ගහල ගහල මානෙල් ලගට අවා.. manel,, බල්ලෝ තොගේ තාත්තා කවදාවත් මගේ panty එකක් බිම තියලා නෑ. තොපි කරන වහල් කම් වලට අපෙන් ලැබෙන එකම තෑග්ග ඕක. හුත්තකින් සැනසෙන්න බැරි උබලා සැනසීම තියෙන්නේ අපේ panty එකක් ඉම්බම එක දැනගනින්.. ආයේ මේ වැරදි කරොත් උබ ඉවරයි කියලා යන්න ගියා. මාලි උබේ බල්ලා හදාගනින් නැත්නම් මුව මරල වෙන එකෙක් හොයාගමු... මන් ඇදිල ගිහිල්ල අඩ අඩ වන්ද මැඩම් අනේ මැඩම් ආයේ මේ වැරදි කරන්නේ නෑ කියලා. මානෙල් කකුල ගසලා දාල ගියා. මන් ඊට පස්සේ මාලි මැඩම් ලගට බඩගාලා වැදලා සමාව ගත්ත. ඇත්තටම මන් හිත ගත්ත ආයේ වැරදි නොකර කියන විදියට inna
මොකද ඔය වැරැද්දට ඔච්චර ගැහුවා නම් wena වැරද්දක් අහු උනොත් කොහොම ගහයිද... මාලි මැඩම් මගේ ලග පහත් උනා.. බල්ලෝ හැමදාම ගුටි කන්න එපා බල්ලා බල්ලා විදියට ඉදපන් උබ ට හොදට ඔන්න පුළුවන්.. හැබැයි apita උබ ballek
උබට තිබහද? මන් ඔව් මැඩම් කිව්වා ම්ම් ඉදපන් කියලා ගිහින් කෝප්පයක් ගේනව.. ඊට පස්සේ එකට චු කර ඊට පස්සේ එයාම එක පෙව්වා.. මන් අප්පිරියාව බැලුවේ නෑ හෙම්බත් wela හිටිය නිසා බීගෙන බීගෙන ගියා.. mali,, තව ඕනෙද? මන් හැම මැඩම් කිව්වා mali,,චු ඉවරයි බල්ලෝ වතුර දෙන්නම් කියලා වතුර දුන්න.
ඊට පස්සේ වරෙන් කියලා මාලි ගියා.. මන් පස්සෙන් බල්ලා වගේ ගියා. දැනගහහෙන යන්නත් අමාරුයි අම්මෝ ඉන්න බෑ
7:00 AM
මාලි මැඩම් ගියේ වොෂ් රූම් එකකට. Mali,, ගිහින් වොෂ් එකක් දාගෙන වරෙන් බල්ලා මන් හොදමයි මැඩම් කියලා ඇතුලට ගිහින් වොෂ් එකක් දාන්න පටන් ගත්ත.. එක ඊට වඩා අමාරුයි මලු ඇගම දැවිල්ලයි. අමාරුවෙන් වොෂ් එකක් දාගෙන එලියට අවා මන්. එද්දී ඇග පිහිදන්න පරණ තුවායක් තියලා තිබුන. මන් ලාවට ඇග පිහිදනකොට මාලි අවා. මලිත් වොෂ් එකක් දාල. Woow ලස්සනයි පුංචි කොටම කොට ෂොට් එකක් ඇදල අත් නැති බ්ලව්ස් එකක් ඇදල බ්‍රා එකේ පටි එහෙමත් පේනවා. වරෙන් කියලා මගේ බෙල්ලට බලු දම්වැලක් දාල ඇදගෙන ගියා. මන් ඒ වෙලාවේ දැක්කේ දම්වැලේ කසුන් dog කියලා ගහල තිබුන.. මැඩම් මාව අරගෙන ගියේ සාලෙට.. මානෙල් මදමුත් හිටිය.. එතකොට රෑ 8ට විතර ඇති. එතකොටම car එකක සද්දේ ඇහුන. ඒ අපේ තාත්තගේ car එක. මන් දනගහගෙන ඉන්නවා සලේ. මැඩම් ලා දෙන්න මගේ දිහා බලලා හිනා උනා. ටිකකින් වසන්ති ඇන්ටි අවා. කියන්න බැරි උනා. වසන්ති ඇන්ටි කියන්නේ මානෙල් මැඩම් ලගේ ගෙදර වැඩ කරන ඇන්ටි එයා කුස්සියේ උය උය ඉදල ඒ වෙලාවේ අවේ. Wasanthi,, මැඩම් කෑම ලෑස්තියි. Manel,, මාලි යමු දුව කෑම කන්න... මඩම්ලා
5:23 PM
දෙන්න ගියා කෑම කන්න යන ගමන් මාවත් එක්ක ගියා දම්වැලෙන් ඇදගෙන බල්ලෙක් වගේ. මාලි මාව එයා වැඩි උන පුටුව ලග මේස කකුලේ ගටගහුව මන් එතන දනගහගෙන හිටිය.. මැඩම් ලා දෙන්න කනවා එක එක දේවල් කතා කර කර manel,, ඔන්න දුව ඔයාටත් බල්ලෙක් ඉන්නවා දැන්. දැන් ඉතින් උව ඔයාගේ පාලනේ යටතේ තමා. ඕන දෙයක් කරන්න mali,, thankz අම්මා.. කියලා ටිකකින් මාලි මගේ දිහා බැලුව. මන් මැඩම් දිහා බලලා බිම බල ගත්ත. මැඩම් මට සොසේජස් කැල්ලක් දැම්ම... mali,, කාපන්. මන් බල්ලෙක් වගේ කව එක.. ඊට පස්සේ manel,, බල්ලා උබට ඇහෙනවා man,, ඔව් ලොකු මැඩම් manel,, හ්ම්ම් උබේ තාත්තා ඇවිල්ල ඉන්නවා රෑ කෑම කන්න මන් දැන් කලා ඉවර වෙලා උට දෙනවා රෑ කෑම.. he හේ කියලා දෙන්නම හිනා උනා.... mali,, සමන්ති මෙහෙ එන්න.. වැඩ කරන ගැනී අවා.. එනවා පොඩි බේබි mali,, මුට කොප්පෙයි පිගනයි ගෙනල්ල දෙන්න.. සමන්ති කොප්පෙකුයි පිගනකුයි ගෙනල්ල මගේ ලගින් තිව්වා.. mali,, ඕක උබට. උබ කන්නේ බොන්නේ ඕකෙන් හොදද?? දැන් අල්ලපන් ඕක කියලා මාලි කලා ඉතුරු ටික ඒ පිගානට දැම්ම.
මන් බල්ලෙක් වගේ ඒ ටික කව.. මාලි මන් කනකන් බලන් හිටිය. ඊට පස්සේ මාලි මගේ පිගානට අත හේදුවා.. mali,, බීපන් වතුර බල්ලා බල්ලෝ වතුර බොන්නේ ඔහොමයි කියලා හිනා උනා. ඊට පස්සේ මන් මාලි මැඩම් බලන් ඉඩදීම wathira බිව්වා බල්ලෙක් වගේ.. ඊට පස්සේ මැඩම් මාව එක්කගෙන ගියා එලියට. එතකොටම මන් දැක්ක අපේ තාත්තා ඇවිල්ල ඉන්නවා. එයා එළියේ toilet එක ලග එළියේ ඉන්නවා අමු හෙළුවෙන් බල්ලෙක් වගේ දනගහගෙන.
මාලි මගේ ලගට අවා mali,, බලපන් උබලගේ තාත්තගේ කෑම... එතකොටම මානෙල් මැඩම් අවා එතනට.. මානෙල් මැඩම් තාත්තගේ ලගට ගිහින්..,, බල්ලෝ උබට බඩගිනිද කන්න ඕනෙද?? තාත්තා කන්න හොයන බල්ලෙක් වගේ මැඩම්ගේ ගව්ම අස්සෙන් ඔලුව දාන්න හැදුව.. manel,, ඉදපන් ඉදපන් අරන් වරෙන් පිගාන. තාත්තා එතනම තිබ්බ පිගානක් කටින් අරන් ඇවිල්ල බිමින් තිබ්බ. මානෙල් ගව්ම උස්සල panty එක පහත් කරලා පිගාන උඩට පහත් උනා.. කක්කා දාන්න උනෙත් නෑ තාත්තා මැඩම් ගේ පුකක් ලෙවකන්න ගත්ත බල්ලා වගේ... manel,, ha හා ඉදපන් දෙනකන් පොඩ්ඩක්.


මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Supun Weerasekara

Fb Profile:- https://www.facebook.com/supun.weerasekara.10

No comments:

Post a Comment