Wednesday, March 18, 2020

මගේ වයිෆ් සුදු නෝනා 5

මගේ වයිෆ් සුදු නෝනා 5

             ඉතින් ඔයාලට මතක ඇතිනේ එදා මගේ යාලුව ඇවිත් ගියා. මගේ ඉඩ කඩම් විකුණන්න කතා කරගන්න ( අහ් මගේ නෙමේ දැන් වයිෆ්ගේ.) ඇවිත් මං ඉස්සරහම වයිෆ්ට හොදට හුකල ගියේ. ඉතින් ඔහොම සතියකටත් වැඩිය ගෙවිල ගියා සුපුරුදු විදිහටම හැමදාම මගේ සුදු නෝනා ලග බල්ලෙක් වීගන හිටිය. අන්තිමට අපේ ගේ විතරක් ඉතුරු වෙනකම් අනිත් ඔක්කොම වගේ විකුණනල දාල ඉවර කලා. ඔය අතරේ ජගත් කීප සැරයක් ඇවිත් වයිෆ් එක්ක සෙට් වෙලා ගියා මමත් ඉන්න තැන. ඒ කතා ඉතින් අමුතුවෙන් දාන්න දේවල් නෙමේ නිසා මම දාන්නේ නැහැ....
              වයිෆ් කීප දවසක් ගෙදර දවල් වරැවේ උන්නෙම නැහැ ඒ නිසා මම ඒ දවස් ටිකේ නම් නිදහසේ උන්න. ඉතින් අන්තිමේ මගේ කරැම ජීවිතේ කරැමක්කාරම විදිහට පටන් ගන්න දවස උදා උනා. මම එදා නිදාගන්න යද්දි විෆ් මට නාගන එන්න කියල හොදට මට කැමති විදිහට හුකන්න ආතල් ගන්න දුන්න. මේ ඇදේ බුදියන් අනතිම දවස කියල හිතාගන හුකපන් මහත්තයෝ කියලයි කිවේ මට. මමත් ජගත්ට තරම් බැරි උනත් පුලුවන් උපරිමේ පැය 4ක් විතර වයිෆ්ට සැප දුන්න. අන්තිමට මටත් 3 පාරක් විතර බඩු ගියා ගියපු ඔක්කොමත් වයිෆ් බීවා. දැන් මාව තුරැලි කරන් නිදාගන්න කියල මගේ තුරුලට ඇවිත් බැදපු මුල් දවස් වල වගේ ආදරෙන් තුරුලු වෙලා නිදාගත්ත. එත් මම හිතා ගත්ත හෙට කොහොමබවෙයිද කියල?????
           අන්තිමේ හික්ල්ලේ හොද නිසා මට හොදට නින්ද ගිහින් වයිෆ් නැක්ටල. මට තේ එකකුත් හදල ගෙනත් තියල ඉස්සර දවස් වගේ. මම කට සෝදගන තේ එකත් බීල කෝම උනත්  දණගාගන වයිෆ් ලගට ගියා. ලගට ගිහින් බලු පැටියෙක් වගේ කකුල් දෙකේ දැවටෙමින් කකුල් ඉබගන ගියා වයිෆ් කිවේ නම් "Good Dog" කියල විතරයි. වයිෆ් උන්නේ ඉදගණ පුටුවක් උඩ කකුල් පහලට දාගන  පොඩි ශෝටක් ගහන් විතරයි. ඉතින් මම යටි පතුල් ඉදන් ලෙව කෑව මෙහෙම ටික වෙලාවක් ඉද්දි
"අපි අද මෙහෙන් යනව දවල් වෙද්දි"
"කොහෙද මගේ සුදු නෝනා?"
" මං උබට කීවේ පොන්නයෝ මෙතන ඉන්න බැහැ කියල මම යනව"
"ඔයා යනව කීවේ සුදු නෝනා එතකොට මම"
"උබට කැමති තීරණයක් ගන්න පුලුවන්"
"මං එන්නම් සුදු නෝකා මං සුදු නෝනාගේ බල්ලා"
"උබට යන එන මං නැති නිසානේ බොල මං ලග ගූ කන්න දුවන් එන්නේ. මේ ගේයි ඉඩමයි විකුණනල නැහැ. උබ ඉදපන් උබට සල්ලි ටිකකුත් තියල යන්නම්."
            මට හිතාගන්න බැරි උනා ඒ පාර මේ මොකක්ද වෙන්නේ කියල. ඇත්තටම මට යන එන මං නැති නිසත් මම මේ විදියට මෙයා කියන දේවල් අහන් උන්නේග ඒත් මගේ යටි හිතින් ඒකට කැමති වෙලා තිබ්බ. ඇත්තම කීවොත් මට ගූ කන්න ඕනේ හුජ්ජ බොන්න ඕනේ ඒත් අනේ මංද වද විදිනනේ කොහොමද?? ගුටි කන්න ඕනේ උනත් වේදනාවට ආස උනත්  ඒක වේදනාවක්. මට තේරුම් ගන්න බෑ ඇත්තටම.
"උබ මොනවද කල්පනා කරන්නේ? උබ ඉදපන් මට උබ එක්ක පවුල් කන්න බෑ කොහොමත්. උබව දකින්නේ පොන්න බල්ලේ ලැට් වලක් වගේ විතරයි. උබට නිදහස තියෙනව"
"මං එන්නම් සුදු නොනා මං බල්ල වෙලාම ඉන්නම් හැමදාම. සුදු නොනා කැමත් කෙනෙක් එක්ක ඉන්න කැමති කෙනෙක් බදින්න"
"උබට කැමති තීරණයක් ගන්න නිදහස දීලා තියෙද්දිය් උබ ඔය විහ්න් කෙලෝ ගන්න හදන්නේ පොන්නයෝ"
"නැහැ සුදු නොනා. මගේ තැන මං තේරුම් ගත්ත මං මගේ සුදු නොනාගේ වැඩකාරය බල්ල ඕනේ දෙයක්."
"උබට ආයේ ගැලවීමක් ලැබෙන් නෑ පොන්නයෝ.
"එහෙමයි සුදු නෝනා. මට මේ ජීවිතේට හුරු වෙන්න ඕනේ. ඇත්තම කීවොත් මං පෙරේතයි සුදු නොනා"
"මොනවටද බල්ලෝ තෝ පෙරේත?"
"සුදු නෝනගේ කක්ක කන්න ඕනේ සුදු නෝනා හැමදාම සුදු නොනගේ චූ බොන්න ඕනේ මගේ බඩකින්න නිවාගන්න වෙන මුකුත් නැතුව"
"උබට නොහොමත් මම උයල කන්න දෙයි කියල හිතුවද පොන්නයෝ? උබට එච්චරද ඕනේ9 උබ වේදනවෙන් ඇබඓනව අඩනව දකිද්දි මට තියෙන සතුට උබ දන්නවද පොන්න බල්ල?"
"දන්නව සුදු නෝනා. ඕනේ දෙයක් කරන්න සුදු නෝනා මාවත් එක්කගන යන්න සුදු නෝනා මාව හැමදාම ඔබතුමියගේ බල්ල කරගන්න සුදු නෝනා"
          කියල මං මගේ වයිෆ්ගේ කකුල් මුල වැටිල වැදගන ආයාචනා කලා මාව බල්ලෙක් කරගන්න කියල. අන්තිමට වයිෆ් පුටුවෙන් නැකිටල එයාට වැදගන උන්න ඔලුව උඩින් එක කකුලක් තියල මවෙ පොලවට තද කලා එහෙම කරල බිමට කෙල ගහල ලෙවකාපන් කීවා මම ඒ කෙල ටික සුදු නෝනා මගේ ඔලුවෙන් කකුල් තියාගන ඉද්දිම ලෙව කෑව. ඊට පස්සේ වයිෆ් කකුල අරන් යන්න ගියා මම වැදගන බලාගන ඉද්දිම. යන ගමන් එයා....
"මොනවද පොන්නයෝ බලන් ඉන්නේ වරෙන් උදේ කෑම දෙන්න. තෝව ලැට් වලක බස්සල තියනව හිටුකො පොන්නය. තො දැන කීවනේ බල්ල වෙන්නම් කියල මගේ විතරක් නෙමේ මම තෝව විකුණනව ගෑණුන්ට බලපන්. මං ගෑණු ටිකක් හදා ගන්නව උබල වගේ පොන්නයින්ට වද දෙන්න වර බල්ල.
"එහෙමයි මගේ සුදු නෝනා"
                                      මම එහෙම කියාගෙන දණගාගන වයිෆ් පස්සෙන් ගියා බාත් රෑම් එකට ගියා මගේ ගූ කෑම වේලේ රස බලන්න. ගියපු ගමන් දිගාවෙයන් බිමින් කියල සුපුරුදු ව්ද්හටම කටට චූ කරා මට දැන් ටික ටික පුරුදු නිසා අවුලක් නෑ චූ බීලා වයිෆ්ගේ ගූත් කාල තමයි නැවතුනේ. ඉතින බඩ පිරෙන්න කාලා බීල තමයි එලියට ආවේ. ඉතින් වයිෆ් ආයෙත් කතා කරල කීව අදුමක් දාගනින් කියල. මම ඇදුමක් දාගන ලෑස්ති වෙද්දි වයිෆ් ලෑස්ති වෙලා.  යමන් මේ ගෙට සමු දීලා. කියල මාවත් car එකේ දගන යන්න ගත්ත.
                             අන්තිමට අපි එයාගේ හීනෙ වෙලි තිබුන negombo beach side එකට ආව. මගේ දේපල ඉඩම් විකුණපු සල්ලි වලින් room service එකක් එක්ක තියන spa center එකකුයි රෙස්ටුරන්ට් එකකුයි එයා අරගන තියෙන්නේ. ඒකටම අල්ලල saloon එකක් තිබුන ඒකත් මෙයා අරගන  කුලියට දීලා. අර කීව රෙස්ටුරන්ට් එකයි spa center එකයි යට තට්ටුවේ තිබ්බේ රෙස්ටුරන්ට් එක මුහුද පැත්ට මේක beach එකත් එක්කමයි තිබ්බේ. මෙයා මෙතන වැඩටත් කට්ටය අරගන තියෙනව. ඉතින් අපි ගියාම වයිෆ් කතා කරල හැමෝම ඉස්සරහ බල්ලො බඩු ටික අරන් වර ක්යල ග්යා එතන උන්නේ ගෑණු අය විතරයි පොඩි කෙල්ලෝ ටිකක්. උන් මං දිහා නෝනඩියට වගේ බලන් උන්නා. මං වයිෆ් පස්සෙන් ගියා එ් අපේ අලුත් ගෙදර. රෙස්ටුරන්ට් එකත් එක්කමයි තියෙන්නේ. ඒකටම අල්ලල හැබැයි වෙන් කරල. මේකේ උබට ඉන්න තැනක් වෙන් කරල නෑ බල්ලෝ තෝ මං ලග ඉන්න ඕනේ එච්චරයි දැනට දැන් ග්හ්න් ඕව අස් කරපන් ගේ පිලිවලකට හදපන්. මං නාගන යනව spa එකට උබ 6 වෙද්දි වරෙනන්. කියල මට එයා ඇදන් උන්න ජංගිය ගලවල ඕක ඇදන් වරෙන් කියල නාගන්න ගියා.
                                   ඉතින් මෙතනින් තමයි මගේ වහල් ජීවිතේ පටන් ගන්නේ කියල මමත් හිතුව. ගේ පිල්වලකට අස් කරල මමත් නාගන බැලුව වෙලාව තාම 5.30ටත් නෑ ටිකක් වට ප්ට බලද්දි ගෙදර බිම තට්ටුවේ තිබ්බේ කුස්සියයි සාලෙය් කාමරෙකුයි වයිෆ් උඩ ඉන්න තමයි තෝර ගත්තේ උඩ කාමර දෙකක් තිබ්බත් එකක් වහල දාල තිබ්බේ. මිදුලේ නම් පොඩි ඉඩක් තිබ්බේ .  මං 6 වෙද්ද් වයිෆ්ගේ ජංගිය විතරක් ඇදගන ගියා spa එකට මට ඉතින් ලැජ්ජ වෙන්න දෙයක් තිබ්බේ නෑ අමුතුවෙන්. දැන් මෙතන මම ්අමු බල්ලෙක් වෙනව කියන එක මං දන්නව. මම දණ ගහගනම පිටි පස්සේ දොරෙන් තට්ටු කලා. පොඩි කෙල්ලෙක් ඇවිත් බලල මං දිහා අහ් පොන්නය ආවද වරෙන් ලොකු මැඩම් කීව අවම එක්ක එන්න කියල තෝ දණගහගනම වරෙන්. කීව. මං වයිෆ් ඉනන තැනට යද්දි ගණන් කරගන ගියේ ඔක්කොම කෙල්ලෝ 6ක් උන්න මුන් නම් බු තමයි. මෙතන වය්ෆ් කරන දේ අමුතුවෙන කයන්න ඕනෙ නැහැනේ..
"බල්ලෝ තොගේ වදකාගරය තමයි මේ අදින් පස්සේ හිගන ගෑනියෙක් උනත් උබට උත්තමාවියක් තේරැණාද?"
"ඔව් සුදු නොනා මං ඔයාලගේ බල්ල"
"හ්ම්ම් හෙදෙයි උබට තමයි වැඩ වැඩම.. මෙතන ඉන්න කෙල්ලො ටික දන් නෑ තවම පොනනයෙක් හදාගන්නෙ කොහොමද කියල. උබව මං දීල තියෙන්නේ උනට පුරුදු වෙන්න. උබ මේ මැඩම්ල කියන කිසිම දෙයක් බෑ නොකිය කරන්න ඕනේ.
"හොදමයි සුදු නෝනා."
"පල සැන් මෙතනින පොන්නය"
               මම එලියට ආව ඒ එක්කම තව කෙල්ලෙක් ඇවිත් වරෙන් කියල මාව ඇදගන ගියා. ගිහින් බෙල්ලට බලු දම්වැලක් දාල බැන්ද අද ඉදන් පුරුදු වෙයන් දනගාගන යන්න විතරක්  කියල. මමත් ඒ පොඩි කෙල්ල පස්්සෙන් ගියා එයා මට දැන් ගෙදර පලයන් අද රෑට උබට අපාය කොහොමද කියල බලාගන්න පුලුවන් කියලයන්න ගියා..

No comments:

Post a Comment