Monday, March 9, 2020

සුදු නංගි.. 1

සුදු නංගි.. 1


              මගේ නම අකිල මේ සිද්දිය වෙනකොට මන් al දෙවැනි පාර කරනවා. මගේ නංගි තමා හසිනි ( ගෙදර අය කියන්නේ සුදු කියලා. මන් කියන්නේ සුදු නංගි කියලා. එයා ගොඩක් ලස්සනයි කෙල්ලෙක් සුදුඉ සාමාන්‍ය ලස්සනයි sexy look එකක් තියෙන්නේ පස්ස, තන් ගානට තියෙනව. ගොඩක් ඇදුම් පැළදුම් වලට සහ fasion වලට වියදම් කරනවා තාත්තාගෙන් ඉල්ලගෙන.. අපේ තාත්තා රට. අම්මා ග්‍රාම සේවක.. ) මේ සිද්දිය වෙන්න මාස 6 කට කලින් මට කෙල්ලෙක් හිටිය එයත් අපේ නංගිගේ ඉස්කෝලේ නංගිගේ යාලුවෙක්. නංගි කොමස් එයා ආර්ට් එයාගේ නම ගයත්‍රී. නංගිට සීන් එක ආරංචි හැබැයි නංගි කැමති නෑ එකට. අපේ නංගි ඒ කෙල්ල එක්ක පොඩි තරහක් තියෙනවා. හැම වෙලේම try කරන්නේ ඕක කඩන්න.. ඒ අතරේ නංගිට bf කෙනෙක් set උනා හැබැයි ඒ කොල්ලා මටත් වැඩ වැඩි මල්.. නංගිට 17යි මට 19යි ඒ කොල්ලට 23යි. පට්ට සල්ලි තියෙනවා තාත්තගේ යාලුවෙක්ගෙ පුතෙක් එක ගෙදරිනුත් දන්නවා.. ඔය සීන් එක අස්සේ නංගි ඉතින් මගේ ලොවේ එක කඩන්න හැදුවේ නෑ...
ඔන්න මන් ගැන කියන්නම්. මන් ටිකක් කෙල්ලොන්ගේ කකුල් panty වලට ආස කෙනෙක් . Fuck වලට වැඩ මන් ආස ඔය වගේ දේවල් වලට. ඉතින් අපි clas කට් කරලා film බලන්න box වලට ගියාම. මන් ගයත්‍රී ගේ කකුල් එහෙම ලෙවකනවා.. එක පොඩ්ඩක් වෙනස් දෙයක් නිසා මන් ඒකිව polabawa ගත්තේ කකුල් ලෙවකනවා video එහෙම පෙන්නලා.. ගයත්‍රී ටිකක් සැරයි.. පොඩ්ඩ ඇත්නම් love එක නවත්තන්න හදනවා. මන් පට්ට යන්න වැදලා ශේප් කරගන්නේ.. එක දවසක් box එකේදී එකී කටට ගත්ත මගේ. එකී කිව්වා බඩු යවන්න ඔට්ටු නෑ.. යන්න එනකොට කියන්න කියලා... හුටා එක පාරටම මට ඒකිගේ කටේම බඩු ගියා. ඒකිට මට පන්න. ඊට කලින් අපි my කොල එකක් බිව්වා. ඒ හිස් බෝටලේ තිබුන.. එකී කටේ තිබ්බ බඩු බෝතලේට දැම්ම. ගිල්ලේ නෑ.. මොකද්ද මිනිහෝ මන් කීවා නේද යවන්න එපා කියලා තමුසේ හිතුවද මන් බඩුවක් කියලා ආ.. කෙල්ලට හොදටම තරහ ගිහින්.. මන් sory කිව්වා.. නෑ සොරි ඕනේ na තමුසේ මේක බොන්න ඕනේ තමුසෙගෙ ඒවානේ තමුසේ බොනවා.. මන්,,පිස්සුද අනේ මට බැ.. gayathri,, බැරිද අපේ සම්බන්දෙ මෙතනින් ඉවරයි මන් යනවා කියලා යන්න හැදුව.. මන් කිව්වා අනේ එහෙම කරන්න එපා කියලා.. kella,, එහෙනම් මේක බොනවා. එනවා මන් පොවන්න කියලා.. මට බලෙන්ම කැරි ටික පෙව්වා.. ඇතිද?? මන් හරි හරි දැන් එක ඉවරයි .. ගයත්‍රී,, නෑ ඉවර නෑ.. මට චු බරයි ඔය මට ආදරේ නෑ මට චු දාන්න කට අරින්න... මන් කිව්වා පිස්සුද අනේ විකාරද එහෙම බැ.... kella,, ඇයි ඔය කියන්නේ ඕනේ දෙයක් කරන්නම් මන් වෙනුවෙන් කියලා. මගේ pussy ලෙවකන්න පුලුවන්නම් ඕක බැරිද. බැරි නම් ආයේ pussy ලෙවකන්න දෙන්නේ නෑ.. ඒ පාර මන් එකට කැමති උනා. කෙල්ල box එක ඇතුලෙම මගේ කටටම piss කර මන් බිව්වා.. එයා මන් එක්ක ගිවිසුමක් ගැහුවා.. මගේ කටටම ගන්න ඕනේ නම්. කටටම අරන් ඉවර වෙලා බඩු ටික මගේ කටටම කෙල ගහන්න ඕනේ කිව්වා. එයාගේ pussy ලෙවකන්න ඕනේ නම් එයා ට මගේ කටටම චු කලාම මන් ඒවා බීල pussy ලෙවකන්න දෙන්න ඕනේ කිව්වා. ඉතින් මාත් ඕකට ලමති වෙලා හිටිය.. අපි ඊට පස්සේ box එකේ දෙපාරක් කර. Room ගියා එක පාරක්...
ඔහොම යද්දී එයා වෙන වෙන කොල්ලෝ එක්කත් නටන්න ගත්ත. (එක දවසක් කොල්ලෙක් එක්ක බුස් එකේ මුල්ලේ යනවා මන් දැක්ක. තව දවසක් film එකක් බලන්නත් ගියා. එකී මාව තියාගෙන සල්ලි කඩ ගන්නවා කියලා මට තේරුණා.. )මන් love එක නවත්තල දැම්ම.. ඕකි එකට මාත් එක්ක තරහ උනා..
ඕකි අපේ නංගිට එක එක දේවල් කියන්න ගත්තලු clas එකේදී.. ඉතින් එක දවසක් අපේ නංගි කිව්වලු,,,මේ ගයත්‍රී ඔය අපේ අය්යා එක්ක යාලු උනත් එකයි තරහ උනත් එකයි මට එක එක ඒවා කියන්න එපා harida? Gayatri,,, අහ්හ් ඇත්තද අනේ උබේ මහා ලොකු අය්යා මගේ panty ඉබ ඉබ මගේ චු බිබී බල්ලෙක් වගේ මාත් එක්ක හිටියේ . Panty දැක්කම උබේ අය්යට සිහිය විකල් වෙනවා. කියලා බැනල.. ඒ පාර nangi,, අනේ මේ අපේ අය්යා ඒ වගේ කතා මිනිහෙක් නෙවෙයි කියලා ඇවිල්ල... ඔන්න එදා මන් room එකේ පන්ති වැඩක් කර කර ඉන්නකොට නංගි clas ගිහින් අවා.. එයා ආපු ගමන් මගේ room එකට අවා.. nangi,, අය්යේ අය්යා අරකි එක්ක love එක නවත්තුවද? Man,, ඔව් නංගි එක මන් නැවැත්තුව nangi,, මන් කිව්වනේ ඔයාට ඕකි මහා චාටර් කෙල්ලෙක් කියලා. ඔයාගෙන් සල්ලි කඩ ගන්න යාලු උනේ කියලා. ඒ මදිවට දැන් කතා කතා කියනවා.. man,, මොනවද නංගි එයා කිව්වා කතා කතා.. ඊට පස්සේ නංගි clas එකේ උනා සිද්දිය මට කිව්වා... nangi.....
......කියලා. මන් ඒකිට කියන්නම්කො පස්සේ වෙලාවක... man,, නෑ නංගි ඔය පාඩුවේ ඉන්න. Nangi,, එහෙම කොහොමද පට්ට බැල්ලි අය්යට එහෙම කියන්නේ මගේ යාළුවොන්ටත් මල පැනල තියෙන්නේ. මගේ යාළුවොත් ඉන්න තැන එකී කිව්වේ. කියනකොට ම කෝල් එකක් අවා නංගිට .. nangi,, අහ්හ් චමුදි මන් දැන් ගෙදර අවා dr ඔය ගෙදර ආවද? Chamu,, ඔව් ඩියර් මාත් අවා. ඒ හලෝ බලන්නකෝ අර ගයත්‍රී කතා කරපු හැටි කියපු කතා කතා. ඔය කියන්න අය්යට කෝල් එකක් අරන් බනින්න කියලා. Nangi,, මේ මෝඩයට අපි කිව්වා නේද කලින් මාත් me ආපු ගමන් සිද්දිය කිය කිය හිටියේ ඔයාම කියන්න. කියලා මට phone එක දුන්න nangi,, මෙන්න අය්යේ චමුදි man,, ඔව් නංගි chamu,, බලන්න අය්යේ අරකි අපිට බැන්නනේ ඔය ගැන එක....... ... .... ... ..... man,, අනේ ඔයාලා පාඩුවේ ඉන්න නංගි එකී මොන කිව්වත් මොකද. කරන්න දෙයක් නැති උනාම කට්ටිය ඕව තමා කියන්නේ. කියලා මන් shape කර ගත්ත... chamu නංගිත් අපේ නංගි වගේම ලස්සනයි.. පොෂ් නංගිගේ set එකේ ඉන්නේ පට්ට කැලි ටිකක්. යාලුවෝ 4ඊ අපේ නංගියි 5යි set එකම එකට ඉන්නේ..
ඉතින් ඔන්න ඔහොම සතියක් ගෙවිලා ගියා. නංගිලා ඉස්කෝලේ යන්නේ අඩුවෙන් al ලග නිසා. ඔන්න එදත් නංගිලා clas ගිහින්. මට කෝල් එකක් අවා නන්ගිගෙන්. Nangi,,, අය්යේ තමුසේ කොහෙද ඉනේ? Man,, යාලුවෙක්ගෙ ගෙදර යන ගමන්.. nangi,, යාළුවා. Na එහෙ යන්න ඕනේ නෑ ඔය එන්න ෂෙහානි මිස් ගේ clas එක ලගට.. අපි දැන් එතනට යන ගමන්.. man,, හදිස්සියක්ද නංගි nangi,, ඔව් ඔව් මිනිහෝ හදිස්සියක් එනවා. මල කෙලියයි නංගි මට මිනිහෝ කියලත් කිව්වා. එයා කවදාවත් මට එහෙම කතා කරලා නෑ.. මන් යාලුවට එන්නේ නෑ කියලා bus එකේ නැගල ගියා clas එක ලගට... එක group clas එකක් නංගිලා උදේ වෙන clas එකක ඉදල lunch එකෙන් පස්සේ එතනට අවේ..
මන් යද්දී නංගිලා කෑම කලා ඉවර වෙලා අත හෝදන්න ගිහින් එනවා එයාල මාව දැක්කම මගේ ලගට අවා.. set එකටම තරහ ගිහින් මොකකටහරි.. nangi,,අය්යේ me මට කියනවා අර ගයත්‍රී කියපු දේවල් ඇත්තද නැත්නම් බොරුද?? මන් උඩ ගියා. මන් කට්ටියගෙම මුණු බැලුව. Man,, නංගි අහන්නේ මොකක් ගැනද? එක සැරේට කතාවට පන්න චමුදි chamu,, අර අය්යා ගයත්‍රී piss බීපු කතාව, panty ඉම්බ කතාව.. කෙල්ල එහෙමම කිව්වා.. nangi,, ඔව් එක මට නම් අහන්නත් ලැජ්ජයි.. man,, පිස්සුද නංගි මේ මොනවද කියන්නේ ඔයාට පිස්සුද? Dilini,, පිස්සු පිස්සු නෙවෙයි අපිට පිස්සු නෑ. Chamu,, ලැජ්ජයි අය්යේ අරකි ඔයාලා කතා කරපු කෝල් recoding අපිට අහන්න දුන්න. අපිට පොලව පලාගෙන යන්න හිතුන.. මෙන්න එකක් දුන්න අපිට.. කියලා කෝල් රෙකොදින්ග් එකක් play කර... (g, හෙල්ලෝ බබා m, ඔව් සුදු දැන් අවේ මන් g, ඉතින් කෝ මගේ panty එක m, තියෙනවා දැන් ගත්තේ අතට අම්මෝ සුවද g, අහ්හ් ඇත්තද කොච්චර සුවදද? m, මට දැනුන සුවදම දේ මේක. මල් වලටත් වැඩ සුවදයි. G, එහෙනම් හෝදන්නේ නැතිව තියාගන m, පිස්සුද හෝදන්නේ නැහැ කොහොමත් මේකේ සුවද බල බල තමා නිදියන්නේ ත් g, කෝ මගේ අනිත් panty m,ඒවා තියෙනවා ඒවා හංගල තියෙන්නේ g,හ්ම්ම් හ්ම්ම් panty 10ක විතර ඇති. M, හරි මන් panty ගන්න සල්ලි දුන්නනේ ඔයාට g, හරි හරි මේ මගේ චු රසයිද m,ඔව් බබා g, ඇත්ත කියන්න m,ඔව් රසම රසයි g, මේ ඔය කකුල් දෙක ලේවකනකොට මාර සනීපයි අනේ. M, අපිම ඉන්න ඕනේ g, ඔව් ඔව් කකුල් ලෙවකන්න ගියාම ඉතින් ඔයාට ඓහිය නෑ නේ. එක නෙවෙඉ රසද මගේ කටින් ඔයාගේ කටටම මරු කර කර කාපු ice chok එක m, ඔව් බබා......... )
මට කර ගන්න දෙයක් නෑ.. mn,, අනේ sory නංගි සොරි මන් මෝඩ වැඩක් තමයි කරලා තියෙන්නේ.. chamu,, තමුසේ අය්යේ මහා මෝඩම මෝඩ ගොබ්බයෙක් තමුසේ.... kiya කියලා බැන්න. 5 දෙනාම විනාඩි 10ක විතර බැන්න.
Nangi,, තමුසේ චාටර් උනා මදිවට අපි වත් චාටර් කර. තමුසෙගෙන් මන් අහපු වෙලාවේ ඕක කිව්වා නම් අපි අපේ පාඩුවේ ඉන්නවා. තමුසේ වෙනුවෙන් අපි කතා කරන්න ගිහින් බලනවා අපි චාටෙර් උනා..
Man,, ඉතින් නංගි ඔයාලා ආයේ ඔය ගැන ගයත්‍රී එක්ක කතා කරන්න යන්න එපා ඉවරයිනේ.. saduni,, ඉවරයි ඉවර වෙන්නේ කොහොමද? Man,, ඇයි dilini,, තමුසේ නිසා chamu කිව්වා අරකිට.. ( Chmu.. අනේ මේ ගයත්‍රී තමුසේ
හසිනිගේ අය්යා ගැන බොරු කියලා කියලා රණ්ඩු කරන්න ඕනේ නෑ. තමුසේ ගැන අපි දන්නවා. තමුසේ වැඩක් බලාගෙන ඉන්නවා. Gayatri,, ඇයි මන් බොරු කියන්නේ Chamu,, ඇයි තමුසෙට එක ඔප්පු කරන්න පුලුවන්ද? ඔප්පු කරනවා තමුසේ කියන ඕනේ දෙයක් අපි කරනවා. Gayatri,, හරි තමුසෙලා ඔච්චර කා ගහනවනේ. මන් එක ඔප්පු කරොත් තමුසෙලා 5 දෙන මට වැදලා මගේ සෙරෙප්පුව දිවෙන් ලේවකල සමාව ගන්න ඕනේ. තව මන් උබලගේ මුනට කෙලත් ගහනවා. හරිද? මට ඔප්පු කරන්න බැරි උනොත් මන් උබලා 5දෙනාගේම කකුල් දිවෙන් ලේවකල සමාව ගන්නවා. උබලා 5ම මගේ මුනට කෙල ගහපන්.. හැබැයි නොකලොත් මගේ bf ට කියලා කුණු බිත්තර ගස්සනවා බලාගනින්.
Chamu,, හරි. හසිනි, සදුනි, චතු ඔයාලා මොකද කියන්නේ? ... හරි අපි එකගයි..
Man,, අය්යෝ නංගි අනේ මට සමහර වෙන්න. හරි මන් shape කරනනම් එක. මට ගයත්රිගේ number එක දෙන්න. කියනකොට ම ගයත්‍රී අවා.. කට්ටියටම කර ගන්න දෙයක් නෑ.. ගයත්‍රී. අහ්හ් තමුසෙත් ආවද. නංගිලාගේ ආරක්ෂාවට ආවද??? දැන් නංගිලා clas ඇරිලා අවා නේද? මන් මේ අහන්න අවේ කුණු බිත්තර කනවද? ඔට්ටුව සම්පුර්ණ කරනවද අහන්න. මන් bf එක්ක අවේ එයාට කිව්වේ මන් යාලුවෙක් meet වෙන්න අවා කියලා. මොකද කියන්නේ clas ඇරිලා එද්දී set කරලා තියන්නද කුණු බිත්තර. Man,, නෑ ගයත්‍රී එයාල අතහරින්න මන් ඔයාගෙන් සමාව ගන්නම් වැදලා.. gayatri,, මේ තමුසෙගෙන් මට වැඩක් na දැන් ඇයි තමුසේ කොහොමත් මගේ කකුල් ලෙවකන්න කකා නේ හිටියේ. මල පෙරේතය වගේ මුළු දවසෙම ඇදගෙන ඉදල ගලවපු panty එක සුවදයි කිය කියලා.. පස්ස ලෙව කකා රසයි සුදු කියලා කිය හිටිය මදිද... මට කට උත්තර නෑ .. gayatri,, උබගෙන් මට වැඩක් නෑ. Dilini,, අනේ ගයත්‍රී හරි අපි කරන්නම් මෙතන බැ නේ දැන් clas eka පටන් ගන්න හදන්නේ next wek කරමු... gayatri,, ඇත්තද? නෑ එහෙම බැ clas පටන් ගන්න විනාඩි 10ක තියෙනවා. අපි කොරිඩෝවට යමු. තමුසෙලා එනවනම් එන්න. නැත්නම් මන් එතනට ගිහින් bf ට කෝල් කරනවා.. ඊට පස්සේ එයා ගියා.. නන්ගිලත් මට ඔරවල .. nanhi,, කරන්න දෙයක් නෑ chamu,, ඕඋ දැන් කරන්න දෙයක් නෑ සමාව ගමු යන් nangi,, තමුසේ ගැන අපි බලාගන්නම් අය්යේ. කියලා ගියා එයාලත් මන් ගියේ නෑ. මන් හිටිය.. විනාඩි 5කින් වගේ අයෙත් අවා ගයත්‍රී . එකී මට පල හිනාවක් දාල යන්න ගියා.
නංගිලා අවා.. nangi,, බලන් ඉන්නේ බුරුවා වගේ. අපි ජිවිතේ පලවෙනි වතාවට බල්ලියෙක් ඉස්සරහ අසරණ උනා.. ශික් dilini,, මෙයට ඔය වගකියන්න ඕනේ.. chathu,, ඔව් ඔය මේවට වන්දි ගෙවන්න ලෑස්ති වෙන්න. Nangi,,හරි කලබල වෙන්න එපා dr ඔයාලා මන් වෙනුවෙන් කතා කරලා මෙහෙම උනේ. මන් එකට ඔයාල එක්ක ඉන්නවා. මන් ගන්නේ ඔයාලා ගැන. අය්යේ ඔය යන්න දැන් මන් ඔය ගැන බලාගන්නම් අද ගෙදර ඇවිල්ල. කියලා ගියා මන් උනා දේ ගැන කල්පනා කර කර ගෙදර අවා...



මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Supun Weerasekara


Fb Profile:- https://www.facebook.com/supun.weerasekara.10

No comments:

Post a Comment