Sunday, March 1, 2020

Mage Wife Sudu Nona 1 මගේ වයිෆ් සුදු නෝන 1

Mage Wife Sudu Nona 1
මගේ වයිෆ් සුදු නෝන 1

                        මගේ වයිෆගේ නම සිතුමිනී අද මම කියන්න යන්නේ අපි අතර උන සත්‍ය අත්දැකීමක්. අපි ඇත්තටම ආදරය කරල බැදපු දෙන්නෙක් නෙමෙයි. අපි විවාහ වෙද්දී මගේ වයස 24යි වයිෆ් නම් මට වැඩිය වැඩ්මල් අවුරැද්දක්. මේ අත්දැකීම ඇත්තටම පටන් ගත්තේ අපේ පළමු විවාහ සන්වත්සරයේදී. අපි කසාද බැදපු දවසේ ඉදන් මේ වෙනකන්ම එයා මට ගොඩක් ආදරෙන් හිටිය වගේම එයා මට ගොඩක් සැලකුව. බිරිදකදකගෙන් ඉටු විය යුතු සියලුම දේ එයා මං වෙනුවෙන් කලා අපි ආදරේ කරල විවාහ නොවුනත් අවුරුදු ගානක් ආදරෙන් උන්න වගේ තමයි එයා මට සැලකුවේ. මගේ වයිෆ්ගේ හැඩ රැව ගැන කියනව නම් එයා ටිකක් කලුයි ඒ උනාට ලස්සන ඇගක් තියෙනව එයාට.
                     ඉතින් කීව වගේ අපේ කතාව පටන් ගන්නේ අපි marry කරල අවුරැදුදක් ගියාට පසසේ අපේ 1st wedding anniversary  එකේදී. ඉතින් එයා මට හැමදාම සලකපු විදියට මටත් එයාට මගේ වයිෆ්ට විශේෂයක් කරල එකම දවසක් හරි ආදරෙන් සළකල එයාගේ වැඩ කරල එයා මං වෙනුවෙන් කරපු දේවල් එයාටත් කරල දෙන්න ඕනේ උනා. ඉතින් අපේ anniversary  එක දවසේ මම leave එකකුත් දාල උදේ නැකිට්ට මගේ මැණික ඇහෙරෙන්නත් කලින්. ඉතින් හැමදාම එයාගේ අතින් tea එකක් හදන් ඇවිත් තමයි මාව ඇහැරවන්නේ එයා. මම අද කුස්සියට ගිහින මගෙ අතින් එයාට tea එකක් හදාගන වතුර එකකුත් අරන් අපේ bed එක ලගට ගිහින් bed table එක උඩින් tea එකයි වතුර එකයි තියල එයාට හිමිහිට කතා කරල මැණිකට ඇහැරෙව්ව. එයා නින්දෙන් අහැරුන ගමන් “Happy 1st wedding anniversary baby” කියලා පපුවට තුරුල් කරන් උම්මා වැස්සක් එයටෙ දුන්නා. ඉතින් නැකිට්ට ගමන් එයත් මට wish කරල කුස්සියට දුවන්න තමයි හැදුවේ. මම,
“ඉන්න මැණික අද මං ඔයා වෙනුවෙන් ඉන්නව. ඔයා කොහෙවත් යන්නත් එපා මුකුත් වැඩ කරන්නත් එපා අද මංඔයා වෙනුවෙන් හැමදේම කරනව”
එහෙම කියල මං එවාට tea එකයි වතුර එකයි දුන්න. එයා වතුර එක අතට අරන් ඇහුව “
කෝ දඅන් මන් කට සෝදන්නේ කෝමද?”
“අයියෝ මට අමතක වුනා මැණික”
          මට එයා වගේ කට සෝදන්න භාජනයක් ගෙනේන අමතක උනා.. ඉතින මම කරපු මල්ම වැඩෙන් ඔක්කො අනාගත්ත නේද කියල කල්පනා කර කර ඉද්දී වයිෆ් නැකිටල යන්න හැදුවේ. කරන්න දෙයක් කල්පනාවට ආවේ නැති නිසා මං අත්දෙක එකට කරල කීව කට සෝදල දාන්න කියල එෟත් එයා නම් ඒකට කැමති උනේ නැහැ  අකමැත්තෙන් උනත් මගෙ ඉල්ලීමට එයා කට සෝදල අතට දැන්ම මං ඉතින් පටස් ගාල bathroom එකට දුවල ඒක හලල ඇවිත් ආයෙත් අත් දෙක එකතු නරල ඇල්ලු කලින් පාර වගේම ඒත් එයා කීව
“බල්නකෝ මහත්තයෝ  බිමත් හැලෙනව ඔයා barthroom එකට ගිහින් එනකම් ඉන්නත් ඕනෙනේ මම ගිහින් මූන කට සෝදන් එන්නම්කෝ..
     කියල නැකිටල යන්න ලෑස්ති උනා. මට ඉතින් එක පාර කල්පනා උනේ නෑ වෙන දෙයක් ඇද ලගින් දණ ගහල කීවා කට සෝදල  මගේ කටට චතුර ටික දාන්න කියල එයා ඒ පාර නම් අදි මදි කලේ නැහැ එයා කට සෝදල මගේ කකට සෝදපු වතුර දාල මගේ දිහා ආදරෙන් බලල ඇහුව දැන් ඔයා ඕක ගිලිනවද ?? කියල ඇත්තටම මටත් හිතුන බොන්න ආසවක් නොතිබුනත් මගෙන් උන අඩුපාඩුව නිසා මම ඒ ටික බීව එ් විදිහටම දෙවෙනි පාරත් කට සෝදල මගේ කටට දාල බොන්න මහත්තයෝ කීව මම ඒ පාරත් බීව ඒ ගමන නම් ඇත්තටම මට ආස හිතුන ඒති එයා ආයේ කට සේදුවේ නැහැ. ඇදට හේත්තුවක් දාගන එයා tea එක බීව. මං හිතුවේ ඉතින් මම වගේම බාගයක් බීලා මට දෙයි බාගයක් කියල ඒත් ඒක වයිෆ්ට අමතක වෙලා. මට අමතක උනා තාමත් මම දන ගහගන ඒ කල්පනාවේ හිටිය. වයිෆ් tea බීල කෝප්පේ තියද්දී මම අතට අරන් ඉතුරු වෙලා තිබ්බ මන්ඩි ටිත බීවා ඉතින්. එයා මගේ දිහා බලල “අනේ ඔයාට ඉතුරැ කරන්න අමතක උනා මහත්තයෝ” කීව මම මේ ටික ඇති මට කියල මන්ඩි ටික බීලා එහෙමම උන්නා. වයිෆ් ඇදට වෙලා මම දිහා බලාගන ඉදල ටිකක්
“අද දවසම ඇද ලගට වෙලා දණගහ ගගන ඉන්නද කල්පනාව”
             කියල මං දනගහගන ඉද්දීම උකුලෙන් ඔලුව තියාගන ඔලුව අතගාන්න ගත්ත එයා මගේ ඔලුව අතගාන ගමන් ඉතින් එක එක දේවල් ටිකක් වෙලා කතා කලා ඉතින් වයිෆ්ගේ උකුලේ උනත් ඔලුව තියාගන උන්නේ එයාගේ pussy එකේ සුවද මට ටික ටික දැනේන්න ගත්ත නිසා මං වයිෆ්ගේ කකුල් දෙක අස්සට මූන තද කරගන pussy එකේ සුවද විදින්න ගත්ත. මං කරන ඒ වරඩේ නිසා වයිෆ් ටික ටික ඇව්ස්සෙන්න ගත්ත. අපේ කතාවත් ටික ටික  sex පැත්තට ඇදිල ගියා. ඉතින් එයා ඉන්න ගමන් ම⁣ෙන් ඇහව මේ femdom  ගැන. මං මෙතන ඉදන් අපේ කතාව දෙබසක් විදිහට දාන්නම්.
“බබා ඔයා ඇත්තටම මට අදෙරෙන් නේද මේ දේවල් කරන්නේ??”
“ඔව් මැණික මම ආදරේ නිසා කරන්නේ අදවත් මම ඔයා ගැන බලන්න ඕනේනේ. දැන් බැදල අවුරුද්දක් තිස්සේම මගේ මැණික මම ගැන බැලුව සැළකුවනේ”
හ්ම්ම් මම ආසයි මෙහෙම ඉන්න හැමදාම මගේ යටි හිතේ තිබ්බ ආසාවක් ඒක. තව ගොඩක් දේවල් මහත්තයෝ”
“කියන්න මට මැණික තව මොනවද?? මම ඔයා වෙනුවෙන් ඕනේ දෙයක් කරනවනේ.”
“ම්ම්ම් මං ආසයි මෙහෙම ඉන්න මහත්තයෝ මේ විදිහට හැමදාම. මට කියන්න තේරෙන නැහැ ඒක”
“ඔයාට තේරෙන විදිහට මට කියන්නකෝ මං ඇහුම්කන් නොදී නැහැනේ ඔයාට කවදාවත් මැණික. ඔයා මොනවටද ආස ඔයාට මොනවද ඕනේ??? මට කියන්නකෝ”
ටිකක් වෙලා කල්පනා කර කර ඉදල වයිෆ් කාතාවට මුලපිරුව.
“ මම ඔයාට කවදාවත් ආදරෙන් සැලකුව නෙමෙයි මහත්තයෝ ඒව බිරිදකගෙන් වෙන්න ඕනේ යුතුකම් නිසා මම එහෙම කලේ. අපි ඇදේ නිදාගන්න එක උනත් එහෙම ආදරේකින් කලා නෙමෙයි මමි. මම ආසයි ඔයත් එක්ක ඉන්න sexually ඒත ආදරයක් නම් මම දන් නෑ. මම කැමති මට ඕනේ පිරිම්යෙක්ව මගේ යටතේ තියාගන්න. මගේ වැඩකාරයෙක් වගේ. මගේ සතුට ගැන විතරක් හිතන පතන මගේ වචනෙකින් එහා දෙයක් නොකරන මගෙන් තොර ලෝකයක් නැතිව මං ලඟ වැද වැටිල ඉන්න පිරිමියෙක්. ඔයාගේ ආදරේ මාව ඒකෙන් ඒ ආසාවෙන් ටික ටික ඈත් කෙරෙව්ව ඒත් අද ඒ ආදරේම මට ඒ දේවල් මතක් කෙරෙව්ව. ඔයා දන ගහගන මං කට සෝදපු වතුර අප්පිරියාවක් නැතුව බීවේ ආදරේ නිසා කියල මං දන්නව ඒත් ඒකෙන් මගේ ඒ හැගීම් ඇවිස්සුව ආයෙමත්. ඔයාව marry කරන්න කලින් මම femdom කියල දේකට පිස්සු වැටිල උන්නේ. මට එහෙම ජීවත් නේන ඕනේ උනේ ඒත් ලංකාවේ පිරිමියෙක් කවදාවත් තමන්ගේ ගෑණිගේ වහලේක වෙලා ගෑණිගේ පයට පෑගිලා ජීවත් වෙන්න කැමති නැහැනේ මහත්තයෝ. ඇත්තම කීවොත් මම ආදරේ නැහැ ඔයාට මට ඕනේ එහෙම ඉන්න ඒත් මම මේව කීව කියල කවදාවත් ඔයාට වෙනස් කමක් කරන්නේ නැහැ. මගේ සතුට වෙනුවෙන්.”
               ඔය විදිහට තමයි මම femdom ගැන දැනගත්තේ වයිෆගෙන් මුලින්ම. මට මෙලෝ දෙයක් නොතේරුනත් කීව දේ අදහස නම් හොදට තේරුකා මටත් ඇත්තටම මගේ වයිෆ්ගේ වැඩකාරයෙක් වෙලා ඉන්න ආසාවකුත් හිතුන ඉතින්. මම එහෙම ටිකක් ඉදල එයාගේ උකුලෙන් ඔලුව අරන් එයා ලඟ දනගහගනම කීව
“ මම කැමතියි එහෙම ඉන්න මැණික මාව ඔයාගේ වැඩකාරය කරගන්න. ඔයා කියපු දේ හරයට නොතේරුනත් මම ඔයාගේ විදියට ඉන්නම් ඒකට try නරන්නම්”
“ ඔයාව මගේ වැඩකාරය කරගන්න ඕනේ නැහැ මහත්තයෝ ඒක ඔයාට කරන්න බැහැ අනික අපි මේ දේ පටන් ගත්තොත් මට කවදාවත් අමතක කරන්න වත් අත අරින්න බැරි වෙයි හැමදාම ඔයාට මගේ slave විදියට ඉන්න වෙයි. ඒක ඔයාට කරන්න බැරි දෙයක් මහත්තයෝ..”
“නැහැ මැණික මට ඒක කරන්න පුලුවන්. ඔයා මට කියල දෙන්න ටික ටික.”
“ ඔයා ඇත්තටම හිතනවද ඔයාට එහෙම නරන්න පුලුවන් කියල? මුලින්ම මට ගරැ කරල කතා කරන්න ඒ ඇති මං අද ඉදන් ඔයාගේ මැඩම් එහෙම නැත්නම් උත්තමාවිය ඒ විදිහට කතා කරන්න මට. කවදාවත් මං දිහා කෙලින් බලල කතා කරන්න එපා ඔයා එහෙම උන්නොත් අනිත් දේවල් බලමු අපි.”
            ඉතින් වයිෆ් එහෙම කීව ගමන් මම එයා ලගින් කෙලින් දණගහගෙන “එහෙමයි මගේ සුදු නෝනා” කියල කීවා මං හිතුව වගේම මැඩම් කියනවට වඩා ඒක එයාගේ හිතට ඇල්ලුවද කොහෙද හිනා වෙලා නැකිට්ට නැකිටල එයාගේ පිටිපස්සෙන් එන්න කියල එයා barthroom එක පැත්තට යන්න ගත්ත. ඉතින් මමත් නැකිටල පස්සෙන් යන්නයි හැදුවේ වයිෆ්ගේ එන්න කීව නිසා. වයිෆ් එක පාර නැවතිලා,
“ දණගාගන එන්න මහත්තයෝ”
                    කියලා යන්න ගත්ත ඉතින් එයත් එක්ක එකග වුන නිසා මමත් දණගාගනම එයාගේ පස්සෙන් barthroom එකට ගියා. කවදාවත් මට දකින්න toilet use නොකරපු වයිෆ් අද මමඉස්සරහම ඉදගන toilet යන්න ගත්ත මටත් ඉතින් ආස හිතුන නිසා අද උදේ ඉදන්ම අතේ පාරක්වත් නැති නිසා ලගට ගිහිනි තොල් දෙක kiss කරන්න හැදුව ඒ උනත් මාව අහකට තල්ලු කරපු වයිෆ් මට දණගහගන බලාගන ඉන්න ඔයාටත් මේ දේවල් වලට පුරුදු වෙන්න වෙයි කියල toilet ගිහින් සෝදගන නැකිට්ට. නැකිටල ඇදගන උන්න නයිටි එක ගලවල යට ඇදුනුත් ගලවල මට දුන්න දීල මේ ටික හෝදල දාන්න කීව. නැකිටල මගේ කලිසම ගලවන්න කියපු වයිෆ් එවා ඇදගන උන්න යටට අදින ශෝට එකඇදගන්න කියල අද දවසම අදින්න වෙන්නෙත් ඕක කීව. ඉතින් මම අනිත් රෙදි ටික බේසමට දාල සෝදන්න හදනකොට වයිෆ් කතා කරල කීව,
“ මම brush කරල මූන කට සෝදගන්න කම් මගේ කකුල් kiss කරන්න. කකුල් විතරයි මහත්තයෝ හොදද.. තව හෙදට මගේ කකුල් ලෙවකන්න මම ආසයි මගේ කකුල ඔය දිවෙන් ලෙව කාලා සුද්ද කරනවට”
“ හෙදමයි සුදු නෝන මම කරන්නම්”
“ මම ඔයාට ආයේ මහත්තය කියන් නෑ. උබ මගේ වැඩකාරයනේ උබ මට හොද නමත් දැන්ම වගේ මමත් උබට හොද නමක් දාන්නම්. මම උබට ‘පාල’ කියන්නම් උබ කැමතිද?
“ එහෙමයි මගේ සුදු නෝනා. ඔයා කැමති ඕනේ විදිහක්.”
“හොදයි පාල උබ දැන වැරැද්දක් කලා. මං උබට ආයේ ආදරෙන් කතා කරන්නේ වත් නැ. උබටත් මාත් එක්ක එහෙම බෑ ‘ඔයා,මෙයා’ කෑලි දාන්න එපා. උබට මට කතා කරන්න ඕනේ නම් උබ දාපු නම සුදු නෝන කියල විතරක් කතා කරපන්. දැන් කයිය ගහන් නැතිව කියපු වැඩේ කරපන්”
“ එහෙමයි මගේ සුදු නෝනා” , කියල මම දණගහගනම දෙකට නැමිල වයිෆ්ගේ කකුල් ලෙව කන්න ගත්ත ඒත් වයිෆ් toilet ගිහින් සෝදපු වතුර කකුල් දිගේ පෙරිල තිබුන ඉතින් මන් ඒක බලන් ඉද්දි,
“ පාල ඇයි උබට අප්පිරියද? ගූ නැහැනේ වතුර තියෙන්නේ ලෙවකාපන්, උබට ඔයිට වඩා අප්පිරිය දේවල් හම්බයෙි ඉස්සරහට”
කීව දේ හරියට නොතේරුනත් මම ඉතින් මුකුත් නොකිය ලෙවකන්න ගත්ත මොනව උනත් මගේ ගෑණිනේ කියල මම කකුල් දෙකම ඉබින ගමන් හොදට ලෙව කෑව  ඇගිල්ලෙන් ඇගිල්ල මුලු ඇගිලි දහයම එක්න් එක කටට දාගන ඉරුව. ඇත්තටම වයිෆ් ආස උනා වගේම මමත් ඒකට ආස උනා වැඩේ කරගන යද්දි මටත් ලොකු ආසාවක් ආව වයිෆ් එයාගේ වැඩ ඉවර වෙනකන්ම මම ආසාවෙන් එයාගේ කකුල් ලෙව කන්න ගත්ත. වයිෆ් කතා කරල
“ හා හා දැන් ඇති උබ මගේ කකුල හම සනකම්ම ලෙවකයි වගේ කෙලින් වෙලා දණගහපන්”
“ හොදමයි මගේ සුදු නෝන මම නෝනගේ කකුල් මේ තරම් වටිනව කියල”
“ උබට තව වටින දේවල් ඉස්සරහට හම්බෙයි. මොකද දැන් ඕක ලෙින් කරන් උබ??”
                  මම එතකොටයි දැක්කේ මගේ පයියත් හෙදටම නැඟල ආසාවෙන් වයිෆ්ගේ කකුල් ලෙව කෑව එකෙන්. ඉතින් මම පයිය හිමීට අල්ලන ගමන් දණගහගනම වයිෆ්ගේ තුන්මුල්ල ඉබින්න හැදුව. මං මූන ලං කරදිම අහකට උන වයිෆ්..,
“ උබේ අසහනේට අද ඉදන් මාව පාවිච්චි කරන්න බෑ පාල. උබ දැනගනින් මට ඕනේ නම් විතරයි උබේ පක කෙලින් වෙන්නත් ඕනේ නැතුව උබට ඕක කෙලින් කරන් ඉන්න අවසර නෑ.”
“ ඒත් මගේ සුදු නෝන වනචර කමකට නෙමේ මගේ සුදු නෝනගේ රත්තරං කකුල් ඉබලයි මෙහෙම උනේ.”
“ උබට මං ගැන එහෙම හිතන්න බෑ පාල මේ මුල්ම දවස නිසා කමක් නැහැ. උබ මගේ slave ඒ කියන්නේ වහලෙක් මගේ. උබට තේරෙයි ටිකක් දුර යද්දී.දැන් උබේ පක බස්සගන්නවද නැත්නම මම ඕක බස්සන්නද?
                   කීව දේ හරියට නොතේරුන මම ඉතින් මේක බස්ස ගන්න වෙන්නේ අතේ පාරක් ගහල කැරි ටක යවලනේ වයිෆ් යන්නෙත් නෑ බහිනකම් බලාගන ඉන්නව මගේ ඉස්සරහ ඇදුමක් වත් නැතුව. මම දණ ගහගන නිසා මට වයිෆ්ගේ හුත්ත ගානට පේන්නේ වෙනදට වඩා ලස්සනට sexy look එකකින් ඒක පේන නිසා පයිය බහින්නෙත් නෑ බිම බැලුවොත් මෙච්චර වෙලා ලෙවකාපු කකුල් දෙක පෙනෙන්නේ ඒකෙනුත් වෙන්නේ තවත් පයිය කෙලින් වෙන එක බැරිම තැන මං ඇස් දෙක පියාගත්ත ඒත් මම කකුල් ලෙවකාපු හැටි මැවිලා පේනනේ බැරිම තැන ඇදගන උන්න වයිෆ්ගේ ශෝටෙන් පයිය එලියට අරන් අතේ පාරක ගහන් ගත්ත. එක පාරක් එහාට මෙහාට කරන්න හම්බුනේ නෑ වයිෆ් කෑගහන්න ගත්ත.
“ පාල තෝ මොකද කරන්නේ මගේ දිහා බලාගන තෝ අතෙ ගහනවද බල්ලා?????”
“ අනේ නැහැ සුදු නෝනා. සුදු නෝනා කීව නිසා මේක ok කරගන්න ගියේ..”
“තොට අතේ ගහල කැරි බිම හලල නෙමේ බල්ලෝ තොගේ අසහනේ යවන්න ඉදපන් මම. ඈත් කරපන් කකුල් දෙක දණගහගනම”
             ඇත්තටම ඒ කතා කරපු විදිහ නම් මට හිතාගන්න වත් බැරැව ගියා වෙනද තෝ බොල තියා බං වත් නොකියන වයෆ් මේ මට කතා කරපු විදිහ. කමක් කෑ මොකක් හරි මේකත් එක ආතල් එකක්නේ කියල මම කීව විදිහට කකුල් දෙක ටිකක් ඈත් කරා. වයිෆ් අතේ පාරක් වත් දෙයි කියල හිතිල පයිය තවත් ටිකක් කෙලින් උනා. ඒත් මං හිතුවට වඩා වෙනස්ම දෙයක් දෙයියනේ උනේ. ටිකක් පස්සට උන වයිෆ් ඉහ මොල රත් වෙන්නම ඇට දෙකටයි පයියටයි වදින්න හොද පයින් පාරක් දුන්න යටිබඩත් එක්ක කොර වෙලා වේදනාවට මම බිම පෙරලුනා කීව වගේම පයියත් සුටුස් ගාල බැස්ස. ආයෙත් කොන්ඩෙන් ඇදල නැකිට්ටවපු මාව කකුල් ඈත් කරවල පයියට පයින් ගැහුව මෙහෙම තව දෙතුන් වතාවක් ගැහුව අන්තමට මට කෙලින් වෙන්න වග් බෑ. මගේ වේදනාවටම  barthroom එකේ බිම දිගාවෙලා වයිෆ්ගේ කකුල් දෙකෙන් අල්ලගන චැද වැටල කීව.,
“ මගේ සුදු නෝන ඇති සුදු නෝන ආයේ එහෙම වෙන්නේ නෑ සුදු නෝන සමාවෙන්න මට”
“ හ්ම්ම්ම් දැනට ඇති කෙලින් යෙන් දැන්. මගේ රෙදි ටික සෝදල උබත් සෝදගන වරෙන් ඉක්මනට”
            එහෙම කියල වයිෆ් යන්න ගියා. මම කල්පනා කලේ ඇත්තටම මේ පැයට දෙකට උන වෙනස් වීම වයිෆ්ගේ හිතේ තිබ්බ ආසාවක්නේ. මේ අවුරැද්දක් පුරා එයත් ඉතින් මට වහල්කම් වගේනේ කලේ ආදරෙන් ඒ දේවල් නොකල නම් කියල හිතල මං හිත හදාගත්ත. ඉටත් වඩා මටබවේදනාවක් උනාට මම ඒකට ආස උනා. ඉතින් මම ඉක්මනින් වයිෆ්ගේ ඇදුම් ටික සෝදල මමත් නාගන අමාරුවෙන් හලියට ඇවිත් තුවායක් ඇදගත්ත. වයිෆ් ගහපු ගැහිල්ලට පයිය හොදටම කැක්කුමයි වගේම ඉදිමිලත් එක්ක. ඇදට වැටුන මට නැකිටින්න තරම් ශක්තියක් තිබ්බේ නැහැ. ටිකකින් කාමරේට ආපු වයිෆ් මොනවද කොල ටිකකුත් කම්බගන වතුර එක්ක අරන් ඇවිත් තුවාය ගලවල මගේ යටි බඩයි පයියයි තවක්න ගත්ත. ඒ ගමන් කතා කලා එයා..
“ මට සමාවෙන්න මහත්තයෝ සට සීමාවක් නැතුව ගියා. මං රිද්දන්න ආසයි ඒත් මෙහෙම කරපු එක වැරදියි”
“ අනේ මගේ සුදු නෝන. මට පාල කියලම කතා කරන්න. මගේ සුදු නෝනගේ ආසාවනේ. මට රිදුනට මමත් ආසයි. මගේ තරහක් නැ.”
“හ්ම්ම් මම පාල කියන්නම් ඒත් ආයේ මෙහෙම උනොත් ඔයා මාව නවත්තන්න”
“ ඕනේ නැහැ නවත්තන්න සුදු නෝනා අපි අපේ ආසානටනේ ඉඩ දෙන්නේ ඉතින් සීමාවක් ඕනේ නැහැ. මම කැමති සුදු නෝනා”
“ ඒත් ඔයාට මේක දුර දිග යද්දී එපා වෙයි. හැමදාම ගෑණිගෙන් ගුටි කකා ගෑණිට වහල් කම් කර කර තමන්ගේ වහලේ යට ඉන්න ඕනේ නැහැ කියල ඔයාට හිතුනොත්. එතකොට අනික මට මේ දේ නවත්තගන්නත් බැරි වෙයි.”
එහෙම වෙන් නෑ මගේ සුදු නෝනා ඔයා මගේ කසාද බිරිඳනේ. ඉතින් මගේ සුදු නෝනටත් මේ හැම් දේම අයිති”
“ මට අයිති උනාට මේ දේවල් ඔයාගේ නමටනේ තියෙන්නේ. දවසක ඔයාට එපා උනොත් ඔයා මාව එලවල දායි.
“ මගේ සුදු නෝනට තියන ප්‍රශ්නේ ඒකද? මම පොරොන්දු වෙනව මගේ සුදු නෝනට මට ⁣ේම දේවල් එපා උනත් ඔයාට යන්න කියන් නෑ කියල”
“ ඒත් ඔයා කීවට මහත්තයෝ දවසක ඉලියට දැනමොත් මං මේ ගෙදර රජ කරන් උන්නත් මට යන්න වෙනවනේ ඒකනේ ඇත්ත.”
“ හරි සුදුනෝනා මම ඔයාට මේ ගෙදර ඉක්මනට ලියල දෙන්නම් එතකොට හරි නේද?”
“ එහෙම ඕනේ නෑ මහත්තයා. අනික මේ ගේ නැති උනත් car එක bank money  ඔක්කොම ඔයාටනේ තියෙන්නේ. ඇත්තටම මමයි මේ ගෙදර වහල් කම් කරන්න ඕනේ. මට සමාවෙන්න මහත්තයෝ”
                 කියල මං ලග අඩන්න ගත්ත ඇත්තටම කඳුලු හලාගන අඩන්න ගත්ත. ඉතින් එදා තමයි මං මේ ජීවිතේ ගත්ත ගොඩක් මෝඩම තීරනේ අරගත්තේ. වයිෆ්ගේ කතාවට ඇඩිල්ලට දුක හිතුන මම ගානක් ගන්නේ නැගිව මට තිය හැමදේම තනි අයිතියට ඔයාට ලියල දෙන්නම් කීව. එයා දන්න මායම් සලෙ එයා වැඩේ කරගත්ත. පරක්කු නොකර මං කැමති උන වෙලාවෙම එයා ලෝයර් කෙනෙක් ගෙනත් මේ දේවල් අදම කරගමුක ඇහුව. මං ඉතින් වැඩිය දේවල් නොහිත ඒකට කැමති උනා. අපේ 1st wedding anniversary  එක දවසේ දවල් වෙද්දී මට අයිති හැමදේම වයිෆ්ගේ නමට ලියල දුන්නා. ඒ අතරම එයා තව දේකටත් මගේන අත්සන් අරන් මටත් නොදැනීම.
ඇත්තම කතාව පටන් ගන්නේ මේ දවසෙන් පස්සේ. මගේ ජීවිතේ වෙනස් උනේ මේ දවසින් පස්සේ.. ඉතින් ඔයාලට මොකද උනේ දැනගන්න ඕනේ නම් කියන්න මං දිගටම ලියන්නම්.

No comments:

Post a Comment