Thursday, March 12, 2020

මානෙල් මැඩම් සහ මාලි මැඩම් 4

මානෙල් මැඩම් සහ මාලි මැඩම් 4


මන් මාලි මැඩම් ඇතුලට එනකන් එතනම හිටිය. මාලි මැඩම් අවා ඇතුලට ටිකක් මහන්සි මගේ. මන් මැඩම් ලගට ගිහිල්ල කකුල් දෙක ලෙවකන්න ගත්ත. Mali,, ආ බල්ලෝ උබ මෙච්චර වෙලා හිටියද ඔතන බලාගෙන. වරෙන් වරෙන් කියලා room එකට ගියා. මාත් පස්සෙන් ගියා. මැඩම් ඇදේ වැඩි උනා මන් ලගට ගිහින් මැඩම්ගේ සෙරෙප්පු දෙක ලෙවකන්න කව එතකොටම මැඩම් කකුලක් පිට කකුලක් දාගත්ත. මන් ඊට පස්සේ මැඩම්ගේ සෙරෙප්පු දෙක ගලවල කකුල් දෙක ලෙවකන්න පටන් ගත්ත. ඇගිලි, යට පතුල් හොදට ලෙවකන්න කලා ඉරුව. ඊට පස්සේ පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ උඩට ලෙවකන්න කව කකුල් දෙකම. ඔහොම ලෙව කද්දී මැඩම් කකුල් දෙක පල්ලෙහට දාල මගේ ලගට ලං උනා. මන් කට ඇරිය මැඩම් මගේ කටටම කෙල ගැහුවා. Mali,, බල්ලෝ ලේවකපන් මගේ කිහිලි. කියලා මැඩම් මැඩම්ගේ අත් ඉස්සිල තියෙන විදියට හාන්සි උනා.මන් දනගහගෙන අඩ ලගට ලං වෙලා කිහිලි ලෙවකන්න ගත්ග්ත. දවසෙම මැඩම් එහෙ මෙහෙ ඇවිදලා හොදටම දාඩිය. මන් ඒවා ගණන් ගත්තේ නෑ හොදට ලෙවකන්න කව. ඊට පස්සේ මැඩම් අයෙත් නැගිට්ට. Mali,, හොද බල්ලා උබට ඕනෙද තෑග්ගක්. Man,, හා මැඩම් mali,, එහෙනම් අරගනින් කියලා කකුල් දෙක පළල් කර. මට තේරුණා මේ කියන්නේ panty එක පන්න ගන්න කියලා. මන් මැඩම් ගේ දුහුල් ගව්ම අස්සෙන් ඔලුව දාල panty එක පන්න ගන්න try කලා. මදමුත් කකුල් දෙක පළල් කරලා ගව්ම උස්සල වදව් කලා. මන් එක අරන් කටේ දාගෙන මැඩම් බලන් ඉඩදීම ලෙවකන්න කෑවා... mali,, හ්ම්ම් ඕක හොදට ලේවකල ඇති උනාම හොදට හෝදලා ලගම තියා ගන්න ඕනේ. තව දෙන්නම් පස්සේ. උබ අඩ ඉදන් ලේන්සුවක් use කරන්න බැ. මගේ panty එකක් තියනවා ගනින් එකෙන් මුණ පිහිදපන් . තරුණද? Man,, ඕඋ මැඩම් mali,, හරි උබ අඩ රෑට කෑවේ නෑ නේද බල්ලෝ.. man,, නෑ මැඩම්.. mali,, මන් නම් කලා අවේ හොටෙල් එකකින් උබ ගිහින් කාපන් මොනවහරි. කුස්සියේ ඇති නැත්නම් වසන්ති ගෙන් ඉල්ලා ගනින් පලයන් කියලා කිව්වා.. මන් හොදමයි මැඩම් කියලා අවා එලියට. මන් හිතුවේ මැඩම් මට කන්න දෙයි කියලා. ඊට පස්සේ මන් කුස්සියට ගියා. කම මෙසේ ඇරලා බලන්න බැ නේ. අපිට ඒවායින් කන්න දෙන්නේ නෑ නේ. මන් බැලුව බිමට දාල තොයේද කියලා. එත් නෑ. මන් ඊට පස්සේ ගියා වසන්ති ගේ room එකට වසන්ති ඉන්නවද බලන්න. වසන්තිත් නිදා ගන්න room එකේ දොර වහල. මන් දොරට තට්ටු කර. වසන්ති කව්ද? ඇහුව man,, මන් කසුන් wasanthi,, කසුන් කසුන් කියන්නේ කව්ද? අහ්හ් මන් කිව්වා
කසුන් බල්ලා කියලා ඊට පස්සේ වසන්ති ඇවිල්ල ලාවට දොර ඇරිය. Wasanthi,, මොකද බන් මේ මහා රෑ තමා මාලි මැඩම් අවේ නැද්ද,? Man,, අවා මැඩම් මට කිව්වා ඔයාට කතා කරලා රෑ කෑම ඊලග ගනින් කියලා... වසන්ති හිනා වෙලා කිව්වා හේ හේ රෑ කම ඇස් කරලා ගොඩක් වෙලා. උබ මැඩම්ගේ න් මොන හරි ඉල්ලගෙන කාපන් පලයන් කියලා ආයේ හිනා උනා.. මන් දැනගත්ත මාලි මාව අන්දන්න කිව්වා කියලා. මන් ආයේ ගිහින් මාලි ගේ room එකේ දොරට ගැහුවා. වරෙන් දොර ඇරලා කිව්වා. මන් ගියා.. mali,, උබ ඔච්චර ඉක්මනට කවද? Man,, na මැඩම් කන්න නෑ කම සේරම ඇස් කරලා mali,, අය්යෝ දැන් මොකද කරන්නේ. කියලා මාව ලගට අරගත්තා මන් දැන් ඉන්නේ මැඩම් ගේ කකුල් deka ලග.. (මැඩම් ඇදුම් ගලවල තුවාය ඇදගෙන හිටියේ තන් දෙක වැහෙන ගානට) malii, උබට මගේ පුක ලෙවකන්න කලා කක්කා කන්න දෙන්නද? දැන් කන්න දේකුත් නෑ නේ... man,, හැම මැඩම් බොහොම ස්තිත්යි.. මැඩම් හිනා උනා උබට ඕනෙද මගේ තන් දෙක ලෙවකන්න කියලා එක තුවය බාගෙට ගැලෙව්වා iita පස්සේ මට තනේ ලං කලා. අම්මෝ ලස්සනයි බ්ලූ ෆිල්ම් වල දැක්ක ඒවා වගේ. මට හිතුන මැඩම්ගේ bf හොදට තන් දෙක හදලා කියලා.. mali,, ඉඩ පොඩ්ඩක් උරපන්කෝ කියලා ලං උනා.. මන් හිතුවේ ඇත්ත කියලා මන් ලං වෙලා ලෙවකන්න හදාදීම මැඩම් මගේ oliwata එකක් ගහල ආයේ කෙලින් උනා... හේ හේ බොල්ලෝන්ට කව්ද බන් කුක්කු දෙන්නේ උබ බල්ලනේ මගේ උබ මේවා දැකල සතුටු වෙයන් එච්චරයි. වාරේ යන්න කියලා මගේ ඔලුවෙන් ඇදගෙන ගියා
වොෂ් රූම් එකට. Mali,, හානි වෙයන් methana.. මන් එතනම උඩ බලාගෙන නිදා ගත්තම මාලි මැඩම් මගේ කට උඩ වැඩි උනා.. mali,, ලේවකපන් බල්ලා හොදට. පුකවල් විටරයි ලෙවකන්න ඕනේ pusay එකේ දිව ගව්නොත් තෝව මරවනවා මන් මගේ bf ට කියලා. හරිද?? මන් ලේවකව පුකවල් අම්මෝ නියමයි . පුකවල් දැක්කමත් මට හිතුන bf හොදට වැඩ කරනවා ඇති කියලා. මාර ලස්සනයි මැඩම් හේ පුකවල්. Bf හොද ගානට හදලා.. මන් පුකවල් ලේවකව winadi30ක් විතර.. malii, ඇරපන් බල්ලෝ හොදට කට කිව්වා.. මන් ඇරිය ඊට පස්සේ.. මැඩම් මගේ කටටම කක්කා කලා.. කට පිරෙන්න කක්කා ඇවිල්ල ඉතුරු ටික බිමත් වැටුන.. ඊට පස්සේ මැඩම් නැගිට්ට. මන් ඉතින් දන්නවා දැන් කක්කා දුන්නේ කන්න කියලා. ඊට පස්සේ මන් කන්න කන්න ගත්ත කියන්නත් කලින් මදමුත් අසාවෙන් බලන් ඉදල එයා දත් මදින ගත්ත, මැඩම් දත් මදින ගමන්. බල්ලෝ ඉක්මනට ඕක කලා බිම වැටුන ටිකත් කාපන් දනගහගෙන වේස බල්ලා. මන් ඉක්මනට ඒවා කව.. අව්ලක් නෑ පොඩි ගදක් එනවා.. e ඇරුනම අප්පිරියයි . වෙන අව්ලක් නෑ. Diwata රස දැනෙන්නේ නැනේ.. මන් බිම වැටුන ටිකත් කව.. ඊට පස්සේ mali,, දැන් පලයන් ගෙදර මට වොෂ් දාන්න තියෙනවා මන් මැඩම්ට වැදලා අවා.. එට පස්සේ කට හෝදලා ඇදුම් අදිනකොට ඔන්න බොලේ වසන්ති එනවා.. මොකද්ද බන් කරන්නේ තමා ගියේ නැද්ද? කවද? රෑට කියලා හිනා උනා.. රසද? මන් ඔව් කීවා.. වසන්ති හිනා උනා. He හේ උබේ තාත්තත් කනවා ඕව හැමදාම. He හේ උබ අවා එක හොදයි man,, ඇයි එහෙම කියන්නේ? ඇයි බන් දැන් පොඩි මදම්ටත් වහලෙක් ඉන්නවනේ අපේ වැඩ අඩු වෙනවා. He හේ පලයන්
මන් ගෙදර ගිහින් නිදා ගත්ත. එට පස්සේ උදේ ලෑස්ති වෙලා ගියා පාරට . විනාඩි 10වගේ යනකොට අවා මාලි මැඩම්, එයා මාව දාගෙන ගිහින් සැලෝන් එක ලගට දාල එයා ආපහු ගියා. එදත් කෙල්ලෝ ටික වැඩ උදේම customer ලා ඇවිල්ල. නයනි මට office එක ඇරලා දුන්න.. මන් මගේ mis උනා වැඩ ටික කර. ඔහොම ඉද්දි නයනි ඇවිල්ල කිව්වා මගේ bf ඇවිල්ල ඉන්නවා තමුසේ පොඩ්ඩක් අර room එකේ කොනෙන් හැංගිලා ඉන්නවා කියලා. එතකොට මට මතක් උනා. අර මාලි මැඩම් කිව්වා තැන. මන් ඉක්මනට ගිහින් e room එකේ කොනේ පෙට්ටිය පිටිපස්සේ hanguna. හැංගිලා හිටියට මට සේරම පේනවා..
Sun 7:24 PM
ටිකකින් ඔන්න නයනි අවා තව කොල්ලෙක් එක්ක. (එදා වගේම තමා හිර ඩෙනිම යි tshirt යි ඇදල. අම්මෝ ඒකිට තියෙන්නේ කදට වැඩ ලස්සනයි මුණක් කට මාර ලස්සනයි) ඒ එක්කම එක්කම අවා සදුන් මන් උඩ ගියා උ දැක්කම (සදුන් කියන්නේ මගේ වයසේ කොල්ලෙක් පට්ට සල්ලි තියෙනවා සැලෝන් එක තියෙන බිල්ඩිමත් උන්ගේ, කඩ, හද්වෙයාර් ගොඩක් තියෙනවා උ යාලු වෙලා ඉන්න කෙල්ල දුර පළාතක තමා බැදලා na)
නයනි ආපු ගමන් බිම පොඩි කොට්ට කැල්ලක් දාගෙන එක ඉඩ දනගහගත්ත. ඊට පස්සේ අරුගේ සිප් එක ඇරලා පයිය එලියට ගත්ත. අම්මෝ උරන්න ගත්ත ඉර්ල්ලක් අරුත් ගානක් නැතිව ඉන්නවා. මන පට්ට ලෝබයි අර වගේ කටක් ඇතුලට පයියක් දාන්නත්. හම්මෝ. ටිකකින් උ නයනි අක්කගේ කටටම හුකන්න ගත්ත. ටිකකින් උ කටේම බඩු යැව්වා. ඊට පස්සේ උ පස් එකෙන් 1000 2ක් අරන් අක්කට දීල කිස් එකකිත් දීල යන්න ගියා. නයනි අක්කත් ගියා. මන් තව පොඩ්ඩක් ඉදල ගියා room එකට යද්දී නයනි අක්කා ඉන්නවා.
එයා තොල් දෙකේ ලිප්ස්ටික් ගානවා. ඇයි නිකන් ඉද්දිත් පොඩ්ඩක් මෙකුප් එකක් දාල ඉන්නේ. දැන් එක අව්ල් උනානේ. නයනි අක්කා මන් දැකල හිනා වෙලා ඇහැක් ගහල එලියට ගියා. ටිකකින් අවා මාලි මැඩම්. මන් ඉක්මනට වැඩේ පැත්තක දාල දුවලා ගිහින් කකුල් ලෙවකන්න කව. මැඩම් ඇවිල්ල පුටුවේ වැඩි වෙලා කෝල් එකක් ගත්ග්ත katada
10:34 AM
මැඩම් කෝල් එකේ ඉන්න ගමන් මගේ පැත්ත හැරිලා කකුල දික් කලා. මන් මැඩම් ගේ සෙරෙප්පු දෙක ගලවල කකුල් දෙක ලෙවකන්න ගත්ත.. කකුලේ ඇගිලි යටිපතුල් සේරම ලේවකව.ඊට පස්සේ කකුල් දෙකේ උඩ ලෙවකන්න හදනකොටම මැඩම් මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා අයෙත් පහත් කලා. මන් තේරුම් ගත්ත මැඩම් මදි කියලා කියන්නේ කියලා මන් අයෙත් ලෙවකන්න ගත්ත.. පැයක් විතර ලෙව කළා ඊට පස්සේ මැඩම් කෝල් එක ඉවර උනා.. mali,, උබට තේ ඕනෙද? මන්,, මැඩම් බොන්න මට ඕනේ නෑ කිව්වා.. ඊට පස්සේ මැඩම් තේ එකක් ගෙන්න කියලා කාටද කිව්වා.. mali,, බල්ලෝ මට අඩ bf එක්ක room එකකට යන්න තියෙනවා. උබ මන් එනකන් මෙතන බලාගෙන ඉදපන් හරිද? Man,, හැම කිව්වා. Mali,, තේ එක එනවා පලයන් මෙසේ අස්සට.. මන් ඉක්මනට මෙසේ අස්සට ගියා.. ඊට පස්සේ මැඩම් ට තේ අවා.. තව චුස්ටෝමෙර් කෙනෙකුත් අවා... මැඩම් එයාලටත් තේ එවන්න කියලා ගොඩක් wela කතා කර කර හිටිය.. මන් ඒ අතරේ අයෙත් මැඩම්ගේ කකුල් ලෙවකන්න ගත්ත. මැඩම් මොකුත් ප්‍රතිචාරයක් දැක්කුවේ නෑ.
Eka නිසා මන් දිගටම කලා. ඔන්න ටිකකින් අර කට්ටිය ගියා. මැඩම් මට එලියට එන්න කියලා මැඩම් බීල ඉතුරු උනා තේ පොඩ්ඩක් මට බිමට දැම්ම ලෙවකක බොන්න කියලා. මන් බල්ලෙක් වගේ තේ ටික ලෙවකකා බිව්වා. ටිකකින් ආයේ දොරට ගැහුවා. Mali,, මගේ යාලුවෙක් එනවා බල්ලෝ. උබ ඔහොමම බල්ලා වගේ ඉදපන් අව්ලක් නෑ. මන් බැලුව කව්ද කියක.. හලෝ හලෝ කොහොමද කාලෙකින් බන් කියාගෙන අවා කෙල්ලෙක් (පට්ට ලස්සනයි වල් මුණක් තියෙන කෙල්ලෙක් එයාගේ නම ටීනා.. එකී මාව දැකපු ගමන් teena,, ඒ බන් මේ ඔයාගේ....... mali,, ඔව් බන් බල්ලා. Teena,, වොව් හලෝ ශා ඔය මට කියලා නෑ ඒ ගැන තරහයි.. mali,, අනේ නෑ මන් මු ලගදි මට set උනේ කලින් හිටපු එක නෑ නේ.. he හේ කෝ උබේ බැල්ලි.. teena,, car එකේ ඉන්නවා එන්න කියන්නද? Mali,, එන්න කියන්න අව්ලක් නෑ.. මන් බැලුව මේ මොකද්ද වෙන්නේ කියලා. ටීන කෝල් එකක් ගත්ත teena,, hello bich එන්න සැලෝන් එකේ ඇතුලට. කියලා කියාගෙන නැගිටලා දොර ලගට ගිහින් එයාට කතා කර. අයෙත් ඇවිල්ල වැඩි උනා.. mali,, බන් මේ දැන් කැම්පස් ඉවදු දුන්නම ඕකිව ගෙදර යවනවද.. teena,, ඔව් බන් නිවාඩුවට යනවා අයෙත් එනවා.. මෙකි කැම්පස් out වෙද්දී වෙන කව්රුහරි හොයා ගන්න වෙඉ. Mali,, කල් තියෙනවනේ එකට. ටීන ඕකි විතරද set උනේ rag සීසන් එකේදී
Teena,, ඔව් බන් මෙකි විතරයි වැඩේට set උනේ අනිත් උනා හරි ගියේ නෑ.. ඒ කියද්දී ම කෙල්ලෙක් අවා room එකට මාලි tina.. දොර වහල වරෙන් bich .. එකී දොර වහල ඇතුලට අවා. ඇවිල්ල මගේ මුණ දිහා and මාලි මැඩම් ගේ මුණ දිහා බැලුව මාරුවෙන් මාරුවට.. මට පට්ට ලැජ්ජයි මන් දැනගහගේන නේ .. teena,, bich මේ ඉන්නෙත් uba වගේ බල්ලෙක් තමයි.. මාලි mis ගේ බල්ලා මේ. මන් බල්ලියෝන්ට කැමති උනාට මාලි මැඩම් කැමති බල්ලොන්ට තේරුනාද? කියලා හිනා උනා mali,, ටීන මොන හරි බොමුද? Teena,, හ බොමු. ඊට පස්සේ මාලි මැඩම් බිම එකක් ගෙන්නුව ටීන ට.. (කෙල්ල මාර ලස්සනයි කැම්පස් උනාට පොඩි කෙලි පටික්කියෙක් හුරතල් ) mali,, පොඩි ආතල් එකක් ගමුද? කියලා ටීන මාලි ලගට ලං වෙලා මොකද්ද කිව්වා හිනා වේවි.. he හේ ඊට පස්සේ ටීන අර කෙල්ලට කිව්වා දැනගහපන් අර බල්ලා වගේ මෙතන ඉන්නේ අපි දෙන්න විතරයි කියලා. කෙල්ලත් කිව්වා ගමන් දැනගහුව ලජ්ජාවෙන් වගේ.. mali,, බල්ලෝ ගලවපන් ගලවපන් ඇදුම්
මන් උබ ගියා. ගලවපන් ඉක්මනට. මන් පට්ට ලැජ්ජාවේ ගැලෙව්වා. Teena,,,බැල්ලි ගලවපන් උබත්.. ඒ කෙල්ලත් මාර ලැජ්ජාවේ ට්ස්හිර්ට් එකයි ඩෙනිම යි ගැලෙව්වා. ඊට පස්සේ එකී අත් දෙකෙන් තන් දෙක වහගත්ත බ්‍රා එක යි panty එකයි පිටින් එකී ඉන්නවා. මන් ජොකා පිටින් . ටීන උබට ලජ්ජද බැල්ලි ඉදපන් බල්ලියෙක් වගේ කිව්වා. එකී අත් දෙකයි කකුල් දෙකයි බිම තියාගෙන හිටිය.. ඊට පස්සේ මට කිව්වා mali,, බල්ලෝ ලේවකපන් උබේ බල්ලිව මුළු ආගම කියලා හිනා උනා. ඒ අස්සේ වීඩියෝ කරන්නත් ගත්ත පොන් එකෙන්.. ලේවනන්න පටන් ගද්දිම. teena,,පොඩ්ඩක් කිදපන් කියලා එලියට ගියා.. mali,, ඇයි බන්.. ඉන්නකෝ පොඩ්ඩ කියලා ටීන ගිහින් ඒ එක්කම අවා .. ටීන,, car එකේ යෝගට් 2ක් තිබ්බ දැන් මතක් උනේ කියලා ලගට අවා කෙල්ලගේ. ටීන යෝගට් අතට අරන් කෙල්ලගේ පිටේ ගාව. Teena,ලේවකපන් යෝගට් කිව්වම මන් ලෙවකන්න ගත්ත.. mali,,ලෙවකක කාපිය බල්ලා කිව්වා.. පිට සේරගේම යෝගට් ගාව මන් සේරම ලේවකව.. ඊට පස්සේ කෙල්ලව බිම උඩු අතට හාන්සි කරවල. බෙල්ලේ ගාව. එකත් ලේවකව.. ඊට පස්සේ අත් දෙක උඩට කරලා කිහිලි වල ගාව.. මන් ඒවත් ලෙවකන්න කව.. ඔහොම ඔහොම මුළු ඇගේම ගාව තැන් දෙකෙයි හුත්තෙයි පුකෙයි නැතිව.. tina,,බල්ලොන්ට අනිත් තැන් ලෙවකන්න දෙන්න බැනේ බන් නේද. කියලා හිනා උනා දෙන්නම. Mali,, ඇදුම් ඇදගනින් දෙන්නම . මන් ඉක්මනට ඇදුම් ඇද ගත්ත.. කෙල්ලත් ඇදුම ඇදගෙන මැඩම් ලගින් හිට ගත්ත මන් මැඩම් ලග දනගහගෙන. ටීන,,මාලි මට චු දාන්න ඕනේ මේකිගේ කටට එපැයි දාන්න කොහෙටද යන්නේ.. mali,,මේ තැනට යන්න කියලා office එක පිටිපස්සේ room එක පෙන්නුවා
ඊට පස්සේ ටීන මැඩම් කෙල්ලව අරගෙන ගියා room එකට මන්. ටිකකින් අවා.. හිනා වේවි mali,, උබ හැමදාම චු දන්නේ මේකිගේ katatada? Teena,, ඔව් පුළුවන් හැම වෙලාවේම මේකිගේ කටට බැරිම උනොත් තමයි toilet යන්නේ. එතකොට උබ malii,, හේ හේ චු කක්කා දෙකම මුගේ කටට තමයි... teena,, මාත් හිතුනම මේකිට කක්කා කන්න දෙනවා. උදේට දවස් 3ට විතර සැරයක් කක්කා කලා තමා කැම්පස් යන්නේ මෙකි... he හේ teena,, බල්ලෝ උබේ නම මොකද්ද කියලා මගෙන් ඇහුව.. man,, කසුන් මැඩම් teena,, මාලි මැඩම් ගේ චු රසයිද? Man,, ඔව් මැඩම් ගොඩක් රසයි දෙන්නම හිනා උනා .. teena,, මේ චු බොමුද?? මන් මාලි මැඩම් ගේ දිහා බලලා. මුණ අමුතු කරලා මාලි මැඩම්ට ලං උනා බැ කියන්න වගේ.. මාලි මැඩම් මගේ ඔලුව අත ගග kiwwa.. he හේ දැක්කද ටීන මගේ බල්ලා කොච්චර හොදද කියලා he හේ..... ඊට පස්සේ එයාල ගියා....



මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Supun Weerasekara


Fb Profile:- https://www.facebook.com/supun.weerasekara.10

No comments:

Post a Comment