Sunday, March 8, 2020

සජිනි මැඩම් 3


  සජිනි මැඩම් 3




                  ඔන්න මැඩම් කවරයක් ගෙනත් එකේ තිබ්බ බඩු ටික බිමට දැම්මා ..එකේ තිබ්බ බඩුටික දැක්කම මට මාර බයක් අවේ.. එකේ තිබ්බේ අර මන් වීඩියෝ එකේ මිනිහට දාලා තිබ්බ පයියට ... අන්න ඒ ලොක් එකක් එකේ රිමොට් එකකුත් තිබ්බා ඇයි දන්නෑ .. 
             තව බව්ත් එකකුයි , මාන්චු 2 කුයිත් තිබ්බා ආ තව ලොකු දිග දම්වැල් 2කුයි.. මැඩම් මුලින්ම මාන්චු 2ක් අරන් ඇවිත් හිනා වෙලා.. මන් මේ දවස එනකම් කොච්චර කල් හීන දැක්කද.... කියලා හයියෙන් හිනා වෙලා මගේ අත් දෙක පස්සට කරපන් කියලා මන්චු 2 ක දැම්මා ඊට පස්සේ කකුල් 2 ත් අනිත් මාන්චු 2 ක දාලා කකුල් 2කේ මාන්චුවට දිග දම්වැලක් දාලා ඒක අත් 2කේ මාන්චුවේ පටලලා ඉබ්බෙක් දැම්මා... දාලා අනිත් දම්වැල අරන් මගේ බෙල්ලට දැම්මා ඊට පස්සේ මැඩම් ගිහින් පෝන් එක අරන් ඇවිත් පොටෝ එකක් ගහලා හිනා වෙලා... 
මට ලව් කරන්න ආපු එකා මගේ බල්ලා වෙලා කිව්වා .. 
                ඊට පස්සේ ඒ කාමරේ මේසයක් වගේ එකක් තිබ්බා ඒක උඩින් මාව හාන්සි කරලා මැඩම් මගේ කකුල් 2ක එකේ තිබ්බ කෑල්ලකින් ලොක් කරා අත් 2ක් ත් උඩින් ලනුවක් අරන් එකේ ගැට ගැහුවා දැන් මට හෙල්ලෙනවත් බෑ මැඩම් ඊට පස්සේ වයර් කෝඩ් එකක් අරන් අර බව්ත් එක ගහලා එලියට් ගියා .. මට දැන් බයයි පට්ට විදියට මට මොන කරයිද කියලා අනික බව්ත් එකත් ගැහුවනේ ... මැඩම් විනඩි 15කින් විතර අවේ සිකරට් පෙට්ටියයි kg කෑල්ලකුයි අරන් ..මගේ වේදනවට පොඩ්ඩක් කෙදිරි ගෑව්නා ..මොකද තොට පනිශ් වැඩි කර ගන්න ඔනිද හුත්‍තිගේ පුතෝ කියලා ඇහිවා අම්ම්ට බැන්නත් මොනා කරන්නද... තොට ඕකට දුන්නේ නැත්නම් ඔක හැදෙන්නෙත් නෑ ඔකටත් දෙන්නම් කියලා කටට බෝලයක් වගේ එකක් දාලා මගේ පොත අරන් ... අනවශ්‍ය ලෙස ශබ්ද කිරීම කියලා ලියලා... දඩුවම වේල් 2ක් කෑම නොදීම හා කනට 100ක් කියලා ලිව්වා ...තෝ වැරදි කරන්න කරන්න තොට දඩුවම් වැඩි ඒක මගේ ආතල් එක දසමයක වත් වැරදි නොකෙරුවොත් ඔබට හොදයි බල්ලෝ කිව්වා.... ඊට පස්සේ මගේ කටට බෝලයක් වගේ එකක් දැම්මා මට කට හොල්ලනවත් බෑ ඒ අස්සේ මැඩම් kg කෑල්ල ඔතලා ... ඒක ගැහුවා... ගහලා එලියට ගිහින් විනඩි 5කින් විටර ඇවිත් මගේ ඇස් 2ට මොකද්ද දාලා පෑනකින් මගේ පිටේ මොකක් හරි ලියනවා දැනුනා... මට තේරුනේ ලාවට mistress sajini. කියලා ලිව්වා වගේ.... මට පේන්නෙත් නෑ මොනා වෙනවද කියලා ඔය අස්සේ මට එක පරටම දෙයියෝ බුදුන් සිහි උනේ මගේ පිට පිච්චෙන්න ගත්තාම මට හෙල වෙන්නවත් කතා කරන්න වත් බෑ ...............
                 ඔන්න සජිනි මැඩම් කෝම හරි අර මගේ කොන්දේ ලිව්ව mistress සජිනි කියන් එක උඩින් බ්විත් එකෙන් පිච්චුවා මගේ ඇග දනවා කෑ ගහන්නවත් බෑ කටටත් මොකද්ද ඔබලනේ... මැඩම් එක ගහලා ඉවර වෙලා කොහෙද ගියා කියලා තේරුනේ දොර වැහුනු සද්දෙට .. කෝම හරි මගේ පිට දනවා ඉන්නම බෑ දෙයියනේ මොනා කරන්නද.. මම වැරදි නොකර කෝම හරි ඉන්නවා කියලා හිතා ගත්තා.. වේදනවට මට ටිකක් වෙලා යද්දී නින්ද ගියා... පැයකට විටර පස්සේ මැඩම් ඇවිත් මගේ කනට ගහලා ඇස් 2ට දාලා තිබ්බ එක ගැලෙව්වා පිට දනවා ඉන්න බෑ.. ඊට පස්සේ මැඩම් මාව ලිහුවා.. ඒත් අත් 2කට ,කකුල් 2 ට මාන්චු දාලා බෙල්ලේ දම්වැල දාලා.. මම ඒටික ගැලෙව්වම දැක්ක දේට තව බය හිතුනා.. වේවැල් 100 ක් විටර පට්ට ලොකුයි ... මන් එවා දැක්කා කියලා මැඩම් දැන ගෙන මේඔක්කොම ඔබට ඔක්කොම.... කිව්වා.. ආ අවුරුද්ද කට නෙමෙයි .... හුත්තෝ මසෙකටවත් මදි මේ ටික ඔබව බල්ලෙක් වගේ හදා ගන්නම්කෝ මන්.. කියලා... මගේ අත් 2ක උඩට උස්සලා උඩ ගැට ගැහුවා..ඊට පස්සේ අර පයිය ලොක් කරන එක ඇරන් මේක නොමල් එකල් ඔබේ පයියේ හිලට යකඩ බටයක් දලා ලොක් කරන එක දාන්නේ හරියට හිටියේ නැත්නම් කියලා කිව්වා .. ඊට පස්සේ ඒක දාලා ඉබ්බෙක් දාලා ලොක් කරලා යතුර මැඩම්ගේ කකුලේ බැදලා තිබ්බ ලනුවක ගැටගහ ගත්තා... ඒකේ රිමෝට් එක අතට ගත්ත මැඩම් ඔබ ඔකෙන් නේද යකෝ මාව මතක් කරන් අතේ ගැහුවේ කියලා මට පයින් එකක් ගැහුවා අම්මෝ ලොක් එකත් දාලනේ මගේ පයිය ගැලවෙන්න වගේ ... කෝම හරි මැඩම් එක පාරටම අර රිමොට් එක එබුවා.. මගේ ඇගම පන නැති වෙලා ගියේ කරන්ට් එකක් වැදුනු නිසා... මගේ ඇගේ වෙවනවා වගේ දැකලා මැඩම් හයියෙන් හිනා වෙලා... මට 1ක් දුරින් හිටියත් ඔබ දන ගස්සවන පුලුවන් යකෝ ..ඔබ පැනලා ගියොත් ඔබේ වීඩියෝ එක ඉන්ටර්නෙට් දාලා ඔබේ අම්මව මරවනවා දැන ගනින් කියලා ... ඔබ පැනලා යනවද කියලා අහලා ..මගේ කටට දාලා තිබ්බ අර මොකද්ද එක ගැලෙව්වා ... මම නෑ මැඩම් කිව්වාම එක ආය අය 3 න් පාරක් ඇහුවා . ඊට පස්සේ මැඩම් ආය මගේ දඩුවම් කියලා මට වේවැල් පාර 50, කස පාර 50, කනට 100 දෙන්න ලෑස්ති වියන් කිව්වා මැඩම්ට එක පාරටම කොලබ යාලුවෙක් කතා කරා... කෝම හරි මැඩම් කිව්වා මාත් එකෙක් හොයා ගත්තා දැන් අපි 3න් දෙනාටම අපේ ගෙදරට බල්ලෝ 3 දෙනා ගෙනත් වද දීලා හැදුවහැකි ඔබලා හෙට වරෙන්.. මන් මගේ එකාගේ නම ගහලා පයිය ලොක් කරලා මේ පනිශ් වලට පිරුදු කරනවා ... අපි 3 දෙනාම කෝම හරි al ඉවර වෙද්දී බල්ලෝ 3 දෙනෙක් හොයා ගත්තා නේ..

                ඔන්න කෝම හරි මැඩම් ඇහුවා ඔබ හෙට ඒනම් එනවානේ ..අරුත් එයි නේ මාස 2,3ක් ඉන්න බලන් වරෙන් බන් කියලා .. ඊට පස්සේ මැඩම් මට් 1ස්ට් ඩේ එක නිසා කියලා හෙමින් ගහන්නවා කිව්වත් ඒගහපු හැටියට කොන්දෙන් ලේ ගලනවා මම කාගෙන හිටියේ මට තව ගුටි වැඩි වෙන නිසා..කෝම හරි වේවැල් , කස පාරවල් ඉවර කරලා මැඩම් මට කනට ගහගෙන ගහගෙන ගියා.. මට එක පරටම කලාන්තයක් ඇල්ලුවා මට සිහිය නැති උනා වගේ උනා කාලත් නෑනි.. මට එච්චරයි මටක මට සිහිය් එද්දී මම හිටියේ සජිනි මැඩම්ගේ රූම් එකේ හැබැයි රූම් එක පෙනුනර කූඩුවක් ඇතුලේ... මම වට පිට බල්ද්දී මැඩම් පීසා වගයක් කකා මගේ දිහා බලන් ඉන්නවා.. ඊට පස්සේ මැඩම් මාව එලියට අරන් අද ඔබ මට්ටු උනා නේ.. ඔබ අද වෙනකම් හිටියේ කෝමද දැන් ඉන්නේ කෝමද නේ බල්ලෝ කියලා හිනා උනා.. ඔබට අද රෑ කෑම නෑ ..වැරදි කරොත් ඔබට කෑම කවදාවත් නැති වෙයි ..කන්න වෙන්නේ .මගේ......... කියලා ඒවා පස්සේ බලමු කියලා.. ඔබ දැන් මේ කූඩුවට දානවා ලොක් කරන්නෑ ඔබ උදේ කීයට ඇහැරියත් මට කමක් නෑ උදේ 6.30 වෙද්දී තේ .. 8 වෙද්දී කෑම.. මට සතුටු හිතුනේ අතු ගාන්න නැතුව ඇති කියලා ..ඒත් ඒ සතුට විනාඩියෙන් නැති උනේ මැඩම් කිව්වා 7.30ට වැඩ බලල පනිශ් කරන්න තියන්න එපා.. ගේ අතු ගාන්න ඔනි දූවිලි බින්දුවක් නැති වෙන්න, තව මිදුලේ එක කොලයක් තියෙන්න බෑ ආ තව මගේ ඇදුම් ටික හෝදලා දාන්න ඔනි... කිව්වා දැන් වේලාව 11 මම.හිතා ගත්තා ගේ අතු ගාන්න පැය 2, මිදුලට පැයයි,රෙදි කන්ද හෝදන්න පැය 2, මොබ් කරන්න 1 පැයක් යන නිසා 12.30 ට අහරිනවා කියලා කෝම හරි ඇගේ වේදනවත් එක්ක මම බල්ලෙක් වගේ කූඩුව ඇතුලේ නිදා ගත්තා .. ................ මට එක පාරටම ඇහැරිලා බලද්දී වෙලාව 1 යි ටක් ගලා ඇහැරලා කූඩුවෙන් එලියට ආවා මැඩම් නිදි මම.. හෙමින් දොර ඇරලා ගේ අතු ගාලා .. අස් කරලා දැම්මා වෙලාව 3.15 ඉ ටක් ගාලා ඇදුම් ටික හෝදපු මම 4.30 වෙද්දී මිදුලට බැස්සේ මිදුල අතු ගාන්න.. අනේ අම්මෝ අතු ගෑවා පුලුවන් උපරිම කලුවරත් එක්කනේ.. ගෙට ඇවිත් බලද්දී 6.00 ඉ ආය පාරක් මොබ් කර කර ඉදිද්දී කෑම ඇවිත් ඒකත් මේසෙන් තියලා මම තේක හදලා කටේ චුට්ටක් ගාගෙන රස බලලා වතුර එකත් අරන් යන්න හදද්දී මැඩම් එතන ඉදන් බලන් ඉන්නවා.. මම තේක අරන් එද්දී හොදින් කිව්වා කාමරේට එන්න කියලා.. මම තේක අරන් ගියා මැඩම් මගේ පයියේ ලොක් එක ගැලෙව්වා

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Supun Weerasekara

Fb Profile:- https://www.facebook.com/supun.weerasekara.10

No comments:

Post a Comment