Wednesday, March 25, 2020

බිරිඳගේ සේවය පිණිසයි...(03)


බිරිඳගේ සේවය පිණිසයි...(03)

ඔන්න යාලුවනේ හැමෝටම මතකයිනේ මගේ වයිෆ් මායා සංජය එක්ක එකතුවෙලා මගේම ගෙදරදි මට කරපු දේවල්.. ඉතින් ඊටපස්සෙ හැමදාම මේවිදියට නොයෙකුත් ආකාරයෙන් මට සිද්දවුනේම අඩම්තේට්ටම්වලට මූනදෙන්නමයි.
සුපුරුදු විදියක ඔෆිස් යනවා ගෙදර එනවා මායාගෙ බැල මෙහෙවර අත්පා මෙහෙවර කරනවා.. කාලය ගෙවිලා යනවා.. දවසක්දා මායාට ඉන්විටේශන් කාඩ් එකක් ඇවිත් තිබුණා. මායා ගෙදර එනකම මම ඒක ඕපන් කරේ නැත්තෙ නැති කරදර ඕනෙ නැති නිසා. මායා වැඩ ඇරිලා එන්න හැමදාම රෑවෙන්නෙ අර සංජය කාරයත් එක්ක රවුම් ගහන නිසා එයා රටවටේ රෝංදෙ ගහල එද්දි මම ගෙදර සේරම වැඩ කරල තියන්න ඕනේ එදා මායා වැඩ ඇරිලා ආවේ අමුතුම සතුටකින් කියල මට තේරුණා.
" අරවින්ද...!! මට මොකුත් ලියුමක් එහෙම ආවෙ නැද්ද ඩාලිං.." මොනව උනත් පනිෂ්මන්ට් සෙෂන් නැතිවෙලාවට මායා මට ආදරෙන් කතාකලා.. මමත් වචනෙන් හරි ඒක බලාපොරොත්තු නිසා මට ඒක ගොඩක් දැණුනා.
" ඔව් මායා ඔයාට ඉන්විටේෂන් එකක් ඇවිත් තිබුනා කියල මං අර ඉන්විටේෂන් එක අතට දුන්නා.. මායා මගෙ ලඳ ඉඳලම ඒක කියෙව්වා.. මොනව උනත් ගිඩාක් සතුටු දෙයක් වගේ මායාගෙ ඇස් වලින් ඒක පෙණුනා. " ඔන්න අරවින්ද.. අපිට හොඳට එන්ජෝයි කරන්න පුලුවන් පාටියක්.. මේක කාලෙකින් තිබුනෙ නෑ.. අපේ හොස්ටල් එකේ සෙට් එකගෙ ගෙට් ටුගෙදර් පාටිය.. !!! දන්නවද ඩාලිං අපි කැම්පස් යද්දි එකම හොස්ටල් එකේ හිටපු බැජියො ටික හැම අවුරුද්දෙම අවුට් උනාට පස්සෙත් එකතු උනා. ඒත් පහුගිය අවුරුදු තුනේම කරගන්න බැරි උනා.. මේසැරේ ඔක්කොම ලංකාවෙ ඉන්න නිසා වැඩේ වෙනවා.!! මරු ෆන් එකක් ගත හැකි!!
එහෙම කියද්දි උඩු හිතට මටත් සතුටක් දැනුනට මොකද්දෝ යටිහිතට දැනුනා මොන මරාලයක් ද දන්නෙ නෑනේ ඉතින්.
" අරවින්ද..!! හෙට මගෙ යාලුවො සෙට් එක මෙහෙ එනවා ඩිනර් ගන්න ගමන් පාටිය ගැන කතාකරගන්න ඔයා හෙට තව වැඩිපුර පස් දෙනෙකුට කෑම හදන්න.. ඩාලිං.. එහෙම කියාගෙන මායා රෑ නින්දට ගියා.

පහුවදා වැඩ ඇරිලා කෑමත් හදල මං බලාගෙන හිටියා.. එක පාරටම අපේ මිදුලෙ ෆෝඩ් මස්ටෑංග් වර්ගයේ නවීන මෝටර් රථයක් නැවැත්තුවා.. මම ඒත් කල්පනාකරා සංජයට මෙච්චර වටිනවාහන නෑ.. !! මගේ අනුමානේ හරි.. මායාවගේම ලස්සන සැප කඳවල් පහක් බැස්සා මායත් එක්කම ඔක්කොම ෆට්ට ෆිගර්ස් මොඩ්ල්ස්ලා වගේ.. අම්මෝ මේ අර මායාගෙ හොස්ටල් බැජියො ටික වගේ.!! අරවින්දා.. අර වාහනේ ඩිකිය ඇරල විස්කි බෝතල් ටිඅක් ඇති ඒක ගේන්න.. එහෙම කියමින් මායා යාලුවන්ව කාමරේ ට එක්කන් ගියා කමිං.. නේහා, කමිං.. ලුක් ඕවදෙයා.. දැටීස් ඔරිජිනල් ටීක්.. ගිෆ්ටඩ් මයි අන්කල්!! ඔහ් රියලි වෙරි නයිස් ස්ටෙයාකේස් මායා!! එතන ආපූ ලේඩීස්ලා පස් දෙනා මායා එක්ක ඔහොම කතා කර කර හිටියා.. මං මේසේ සූදානම් කරන ගමන් කතාවට කන දාගෙන හිටියේ.. නේහා, ලින්ඩා, සෝනියා, ටීනා, මෙලනි.. ඔන්න ඕවා තමයි මේ කෙල්ලන්ගෙ නම්.. මෙතනින් ලින්ඩයි සෝනියයි ටිවින් සිස්ටර්ස්ලා උන් ඕස්ට්‍රේලියාවෙ ඉඳල ගිය සතියෙ ඇවිත් තියෙන්නේ.. ටීනා, නේහා සහ මෙලනි ලංකාවෙ ජොබ් කරන අය..
" ඉතින් මායා කියපංකෝ උඹ ට දැන් කෝමද උඹ ගෙ සර්වන්ට්ද බං අර.?? " අහ් ඔහ් නෑ බං ඒ මගෙ හස්බන්ඩ් දන්නෙනැද්ද ඉතින් අම්මලාගෙ තීරණන නේ අනික මං එයාව මගෙ ස්‍ර්වන්ට් විදියට තමයි යූස් කරන්නේ" ඔහ් රියලී වට් අ පැතටික් බොයි... මායා උඹ නම්.. පොඩ්ඩක් වත් වෙනස් වෙලා නෑ.. උඹ අරවින්දට ට්‍රීට්මන්ට් එහෙමත් දෙනවැති අර කැම්පස් එකේ කසුන් ට දුන්නා වගේ !! හම්මෝ උඹට තාම මතකයිනේ.. ඇත්ත්ටම දැන් කසුනට මොකක් උනාද කියල දන්නෙ නෑ.. අවුටුනාට පස්සෙ.. දැක්කෙවත් නෑ.. !! එහෙම කීවෙ මායා. නේහා; අනේ පල බොරු නොකියා.. මට නම් ඌ හම්බෙනවා වැල්ලවත්තෙ කම්පැනියක වැඩ..! ටීනා; හෑ බං.. උඹ ඌගැන ටච් එකේ නෙ ඉන්නෙ මොකද ඌ එනව වද්ද උඹව මීට් වෙන්න!! නේහා; ඔව් ඔව්.. ඌ එනවා මට සර්විස් එක දීලා යන්න හැම වීකෙන්ඩ් එකකම මගෙ ඇනෙක්ස් එකට ඇවිත් මගෙ ඇඳුම් හෝදලා කාමර මොප් කරල.. නේල් පොලිෂ්ගාලා කියුටෙක්ස් ගාලා.. බඩ කට පිරෙන්න කාලා එහෙම යන්නේ.. මායා ඌව ඇතෑරියට පස්සෙ ඌ පිස්සෙක් වගේ වෙලා හිටියේ ඉතින් මං ඌව අල්ලගත්තා මගේ සර්වන්ට් විදියට දැන් ඌමට බල්ලෙක් වගේ කියන ඕනෙදෙයක් කරයි.දෙයක් කරයි.!! මායා මතකද උඹට උඹ ඌව රවට්ටගෙන හොස්ටල් එක්කං ඇවිත් රැයක් එලිවෙනකං අපි උගෙන් ආතල් ගත්තෙ !! මෙලනි; අහ් අම්මෝ ඔව් මායා අවසානේට පාන්දර තුනේ ඉඳන් කීපවතාවක් ඌට කක්කත් කැව්ව.. ඊයා.. !! යෑක්!! මායා; හරි හරි බං එහෙම තමයි ඌ මට පැනි හල හල පස්සෙන් ආව බේරෙන්න බැරි උනානේ ඒකයි එහෙම කලේ කෝම උනත් ඔයවගේ පැනියන්නට ඔහොම කරල මදි!! ටීනා; ඒකනම් ඇත්ත බං.. මගේ මිනිහත් මං ඩිවෝස් නොකර ඉන්නේ බැරිකමට.. ඒත් දැන් මම බෝයි ෆෙරෙන්ඩ් එක්ක ඇනෙක්සියක ඉනේ.. ඒත් මිනිහට මාව නැතුව ඉන්න බෑ.. අපි දෙන්නම වීකෙන්ඩ් උගෙ ගෙදර ගිහින් උගෙන් ෆන් එකක් ගන්නවා.. අම්මෝ.!!! ලින්ඩා; උඹලට මතකනේ අජේ අයියා අර සීනියර් බැච් එකේ.. නට්ලූස් ඩයල් එක.. !! මෙලනි; මොකෝ බං අපිට අමතක උඹයි අක්කයි(සෝනියා) දෙන්නම ඌව යූස් කරනේ මාරුවෙන් මාරුවට !! සෝනියා; අම්මෝ ඒ අමාරුව ඌට තාම තියනවා දැන් ළමයි දෙන්නෙක් ඉන්නවා.. ඒත් තාමත අපි දෙන්න ලංකාවට ආපු ගමන් ඌ ඇවිත් අපෙන් කාලා තමයි යන්නේ ගියසතියෙ ආපු ගමන් ආවනේ අම්මෝ ලින්ඩා ඇරියස් ටික ඔක්කොම ඇල්ලුවා මට ටිකක් අසනීපෙන් හිටියෙ ඒනිසා මං සයිඩ් ගහල හිටියා වෙලාවක උගේ ගෑනි ඉසාරහම ඕකව බල්ලෙක් කරගන්න ඕනේ !! " අම්මෝ මුන් කෙල්ලො වගේ හිටියට මරු බඩුනේ ඒකාලෙ ඉඳලම" මට ඉබේටම කියැඋනා.. මං කෑම මේසෙත් බොන්න පහසුකමුත් හදලා මායාට කතා කලා! " මායා එව්රි තිං ඕකේ.. යූ කැන් හැව් ද ඩිනර්.." මම එහෙම වැදගත්කමට කතාකලේ මායාට අගෞරව කරන්න හොඳ නැති නිසා!! " ගුඩ් බෝයි අරවින්ද.. තෑන්කියු.. කෙල්ලනේ ඇවිත් එන්ජෝයි කරමු.. එන්න මං ඔයාලට මගේ හස්බන්ඩ් ව අඳුන්වල දෙන්නම්"
එහෙම කියපු මායා නේහා !! ලින්ඩා කවුරුත් එන්න.. කමෝන් සී මයි විම්පි හස්බන්ඩ් හී ඉස්ස් වෙයිටින්ග් ටු ග්‍රීට් යූ ඕල්!! " මෙලනි; ඔහ් රියලී මායා කැන් වී හෑව් හිම් ලික් අව ෆීට්ස්? මායා; ඕකේ බං ඕනේ දෙයක් කරපං වට් එවර් යූ වෝන්ට් නෝ ඉශූ.. හී විල් ලෙට් යූ ඩූ එනිතිං හී ඊස් ලෝයල් ටු මී!! ලින්ඩා; ආයූ රියලී අරවින්දා?? යූ ලෙට් මී වොමිට් ඉන් යුවර් මව්ත් ටු නයිට්?? " මට දැන් වැඩේ තෙරුනා.. මට අද රෑ කෙල වෙන්නයි යන්නෙ ලෙසටම මේ වේස ගෑනු රට රටවල්වල ගිහිනුත් මේවා හොඳට ප්‍රැක්ටිස් කරල ඇති!! මායා; අරවින්ද ඔයා හොඳ ළමය වගේ මගේ යාලුවන්ටත් සර්ව් කරන්න ඕනේ මං කියලා යාලුවො කියල වෙනසක් තියෙන්නෙ බෑ.. අද ගොඩක් දුරට මේ මැඩම්ලා ඔයාව ටෙස්ට් කරයි අපේ ගෙට් ටුගෙදර් එකේ සපෝටිව් ඇක්ටිවිටීස් /සබ්මිසිව් ඇක්ටිවිටීස් වලට ඔයා සූටබල්ද බලන්න.. ඔයා ගෙ කැපෑසිටිය හොඳනම් එයාල අනිවාර්‍යෙන්.. ඔයාව ගෙට් ටුගෙදර් එකට තෝරගනීවී.!! හොඳද කියල.. මගේ ඔලුව අතගෑවා ( කෙල්ලො ටික හයියෙන් හිනා උනා) හම්මෝ මේකගෙ තියන හුරතලේ.. අපි අද හුරතල් ඇරල ගන්නම් කියල සෝනියා මගේ නිකට මිරිකුවා!! මායා මාව දනගස්සවල එක එක කෙල්ලගේ කකුල් කිස් කරෙව්වා.. මුලින්ම ලින්ඩා සුභ සන්ධ්‍යාවක් වේවා ලින්ඩා මැඩම් මේ සන්ධ්‍යාවේ ඔබේ සේවය වෙනුවෙන් මම කැපවෙමි කියල ඒ රෝස පාට කකුල් දෙකම කිස් කලා.ලින්ඩා; හ්ම් හ්ම් ඇති උඩ බලනවා කියල කොන්ඩෙන් මගේ ඔලුව ඉස්සුවා.. ඕපන් යුවර් බ්ලඩී මවුත්.. කියලා කට ඇතුලට කෙල ගැහුවා " ටේස්ට් ඉට්.. කන්සියුම් ඉට්!! කිව්වා.. ලින්ඩා වෙල්කම් ඩ්‍රිංක් එක බීලා තිබුන නිසා ඒකිගෙ කෙල පැණිරසයක් දැනුනා අපිරියාවක් දැනුනේ නැතුව ගිල්ලා!! ඒක දැකපු ලින්ඩා; ඔහ්හ් ගූඩ් බෝයී.. යූ වෝන්ට් මෝ?? කියල ඇහුවා මම ඔලුව වැනුවත්. ලින්ඩ මිස් හිනාවෙලා මගේ නහය මිරිකලා මාව සෝනියා මිස් ලඟට යැව්වා.. පෙර පරිදිම මම දනගහල අර වාක්‍ය කියලා සුදෝසුදු යටි පතුල් ලෙවකෑවා.. මෙයානම් ලින්ඩා වගේ නෙවෙයි කකුල් දෙකේම හැම පැත්තම හරව හරවා ලෙව කවාගත්තා.. මේ වෙනකොටත් මත්පැන් පානයකරමින් හිටපු සෝනියා මාව නිකටින් උස්සලා ඇගේ මුවට ගත්තු විස්කි උගුර එහෙම්මම මගේ කටට දැම්මා.. මං කවදාවත් ජීවිතේට බියර් එකක්වත් බීලා තිබුනේ නැති නිසා මට ඒ සැර දරාගන්න බැරුව ඇඹරුණා.. සෝනියා; අහ් පපී යූ ඩෝන්ට් හැව් ටු ස්පිට් ඖට්. ඕකේ ඩ්‍ර්න්ක් ඉට් අප්!! කියමින් මට ඒ ටික ගිලෙනකම් කට තදකරන් හිටියා.
ඔය විදියට් ඉතිරි අයත් මගේ කටට ස්පිට් කරල මාව පිලිගත්තා.
දැන් මායාත් යාලුවො එක්ක පදමට විස්කි බොනවා මං මේසෙ යටට වෙලා එක එක මිස්ගෙ කකුල් ක්ලීන් කරනවා. නේහා නිතරම විස්කි වීදුරුවකින් ඇගේ කකුල් තෙමලා මට කියල දිවෙන් ක්ලීන් කරවගන්නවා.. මටත් දැන් කකුල් ලෙවකාලම පදමට වැදිලා.
ටීනා; ලේඩීස්.. නව් වී ආ.. වෙරි මච් ඩ්‍රන්ක්ඩ්!! ලෙට්ස් හෑව් අ ෆන් ඩාර්ලිං.. කියලා නේහත් එක්ක නැගිට්ටා ..මං දැන් වෙවලනවා මේගෑනු බීලා වෙරි මතේ මට මොනවා කරයිද මන්දා.. මායයි සෝනියයි ලිංඩායි, මෙලනී දැන් එකා එකා බදාගෙන තොල් දාගන්නවා උරනවා අම්මෝ ලෙස්බි සීන් එක.. අහ්!! අහ්!! මුන්ට දැන් හොඳටම වෙරි.. ටීනයි නේහයි ආහනේ දොර ඇරල මොනවද ලොකු බොක්ස් එකක් අරගෙන ඇවිත් සාලෙට දැම්මා.. ඒකෙ බෙල්ට් වගයක්ලෙදර් පටි, දම්වල්..ඩිල්ඩෝ, බට් ප්ලග් වගේ දේවල් වලින් පිරිලා තිබුනා.. ටීනා; කෙල්ලනේ දැන් ඕක නවත්තල අරවින්දව හොයලගන්න.. අපි දෙමු අද මායාගෙ හබියට පට්ට ආතල් එකක්.!! එහෙම කියනකොටම තොල් දදා කිබි උර උර හිටපු ගෑනු ටික එකපාරටම උද්‍යෝගයෙන් නැගිටලා මේසෙයටින් මාව ඇදල උස්සලා ගත්තා.. ලිංඩා ; තමුසෙ මේ රෙදි එක්ක මොකද කරන්නෙ කියමින් මගේ කමිසයත් ඉරල වීසිකරා පිස්සියෙක්වගේ ඉතිරිඅය මගේ කලිසම ගලවලා ඩ්‍රිංකිං ටේබල් එක උඩම මාව පෙරලාගත්තා ඩිල්ඩෝ එකක් දාගෙන ආපු මෙලනී ඩිල්ඩෝ එකේ අග විස්කි වීදුරුවකින් සෝදලා හෙමින් හෙමින් මගේ ගුද මාර්ගයට තියල තද කරන්න ගත්තා අනික් අය මාව මේසෙට තියල ලණු වර්ගයකින් ගැට ගහන්න ගත්තා ටීනයි ලිංඩයි මගේ නිපල්වල මොනවද ක්‍රීම් වගයක් ආලේප කරන්න ගත්තා.. ඒ මෘදු සම්බාහනයට මගේ පයිය යකඩෙ වගේ කෙලිං වෙලා තිබුනේ..
එකපාරටම පුකේ හිල පලාගෙන යන තරම් වේගයකින් මෙලනි ඩිල්ඩෝ එක ඇතුල් කලා මං හයියෙන් විලාප ගැහුවත් සෝනියා මගේ කට උඩින් වාඩිවෙලා මගේ කට ඇගේ ගුදයට තද කරන් හිටපු නිසා හඬක් පිට උනේ නෑ.. විටින් විට ඈ මං දඟලනකොට උස්මගන්න පොඩි බුරුලක් දුන්නා ඒ ඇරෙනකොට අන් හැම වෙලාවෙම මට ඇගේ පුක ලෙවකන්න උනා.. එහෙන් නේහා දැන් මැශිමක් වගේ පුකේ අරිනවා.. ටිකක් වෙලා යනකොට මගෙ මුලු ගුදමාර්ගයම හිරිවැටිලා වගේ දැනුනා.. මෙලනි හයියෙන් ම ඇරල ඒකිගෙ බඩු ගියාට පස්සේ වැඩේ නැවැත්තුවා.. ඊටපස්සෙ ආවේ ටීනා ඒකි බයිට් එකට හදපු කොච්චි ක්‍රීම් එක ඩිල්ඩෝ එකේ ගෑවා.. සෝනියාඅමගේ කොන්ඩෙන් ඇවල ඒක මට පෙන්නුවා මං එපා එපා මායා මාව බේරගන්න කියල කෑගැහුවත් මායා හිනාවෙවී තව විස්කි පානයකලා; ටීනා; අද උබේ මායා උබ ව බේරගන්න එන්නෙ නෑ... අපි උඹව මරනවා අද බලපිය කියල කටට කෙල තැම්බක් ගැහුවා.
ටීනා එකපාරටම පුකේ අරින්නගත්තා කොච්චි ක්‍රීම් එකෙ සැරට මට තරු විසි උනා බුදු අම්මෝ පුකෙන් දුන්දාගනවා වගේ මට දැනෞනා.. එහෙන් එහෙම වට කිපයක් මගේ පුකේ ලෙලි යනකම් ඇරපු කෙල්ලො ටික... ඊලඟ සෙල්ලමට ලෑස්ති උනා.. මායා; කෙල්ලෙනේ මට ටිකක් වැඩීවගෙර් නටවමනේ කරන්න ඕනේ කීවා. සෝනියා; අහ් අරවින්ද ඇහුනද උබට මායා මැඩම්ට වොමිට් කරන්න ඕනේ ඕපන් යුවර් මවුත් කියල මගේ කට ඇරෙව්වා.. එකපාරටම කලබලෙන් ආපු මායා මගේ කටෙත් මූනෙත් හැමතැනම වමනේ කලා.. මන් කොච්චර දැගලුවත් ලිංඩා ඒ සේරම මට කැව්වා... ඒක බලං හිටපු සෝනියා ත් ඇවිත් වමනේ කලා..!! ඊටපස්සේ කෙල්ලො ටික මාව රිලීස් කරලකීව.. අරවින්ද අදට ට්‍රීට්මන්ට් වලින් ඔයා සක්සස්.. ගුඩ් නයිට් කියන්න කලින් අපිට චූ බරයි ඔයා ඒකටත් වගකියනවද කියල.. මම ඔලුව වැනුවා මුලින්ම ආවෙ ලිංඩා ඈ මාව හරහ දාගෙන චූ ඔක්කොමටික කටටම දැම්මා.. ඒ පිලිවෙලින් කෙල්ලො ඔක්කොගෙම චූ බොන්න උනා..අවසානේට මෙලනි මගේ කට උඩ වාඩිවෙලා චූකරන්න ට්‍ර්‍යි කලත් චූ ආවෙනෑ.. අරවින්දා.. ඔයාට මගෙ චූ නැති උනාට ස්පෙශල් ට්‍රීට්මන්ට් එකක් දෙනවා.. කැමතීද ?? අහ්.. උඹ ඇකැමැති උනත් දැන්නම් ඒක දෙනවමයි ඩර්ලිං ඕපන් මෞත් ඕපන් ඩොඉග් කිඋවා විතරයි අම්මෝ මහ කක්කා ගොඩාක් කට ඇතුලටම දැම්මා.. මූනෙත්.. මං දැන් හිරවෙලා දගලනවා.. අනික් අය හයයෙන් හිනාවෙනවා..මෙලනි ගලව්ස් දෙකක් දාගෙන මගෙ ලග වාඩි උනා... කක්ක ඔක්කොම කනකම් කටට දැම්මා.. !! හ්ම්ම් දැන් ගිහින් වොශ්දාගෙන නිදාගන්නවා.. එහෙම කියල මායා මට කිඋවා.!! මං හෙමීට බාතෲම් එකට ගියා.. යද්දි සෝනියා මගෙ ඉස්සරහට ආවා; අරවින්ද අපි හිතුවට වඩා ඔයාගෙ කැපෑසිටිහොඳයි.. ඔයාටත් පාටියට ඉන්වයිට් කරනවා අනිවාර්‍යෙන්..!!!
 (එහෙම කියලහිනාවෙවී නිදන කාමරේට ගියා මායා එක්ක!! තුන්වන කොටස් නිමි!! හතරවන කොටසින් හමුවෙමු!!!)


මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Slave Island


No comments:

Post a Comment