Monday, March 23, 2020

Three mistress (part 01)

Three mistress (part 01)
මේන මට Fb යාලු‍‍වෙක් (Shashiranga Dhewaka) inbox කරල තිබුන කතාවක්.
මුලින්ම හැමෝගෙන්ම සමාව ඉල්ලනව page එක block වෙලා තිබුන නිසා කතා දාන්න බැරි උානේ ඔයාලගේ සහයෝගයත් තියෙනව නම් දිගම කතා update කරන්නම්
Three mistress 01

මම නාමල්..අපේ ගෙදර මමයි අක්කයි තාත්තයි..අක්කා කියුවට අපි දෙන්න twice ල..අපිට අවුරුදු 11දි අපේ අම්ම අපිව දාල ගියා..අපි ජීවත් උනේ තිස්සමහාරාමෙ .තාත්තට කතරගම කිට්ටුව පොඩි හොටෙල් එකක් තියෙනව..එයාගෙ දවසම ගෙවුනෙ හොටෙල් එකේ වැඩත් එක්ක.ඒ නිසා ගෙදර හැම වැඩක්ම අපි දෙන්නගෙ කර පිට පැටඋනා.ඉස්කොලෙ වැඩයි ගෙදර වැඩයි මේ හැමදෙයක්ම අක්කටයි මටයි කරන්න අමාරු නිසා අපේ තාත්ත ආයෙත් marry කරන්න තීරණය කරා..
තාත්ත marry කලේ ක්‍රිශානි කියල කොට්ටව පැත්තෙ කෙනෙක්..එයා කොලබ ladies beauty salon එකක වැඩ කරේ.කලින් marry කරල ඉදපු කෙනා accident එකකින් නැතිවෙලා.කුඩම්මගෙ අම්ම කොලබ බාලිකා පාසලක principal කෙනෙක් ..තව මට වඩා අවුරුදු 2ක් වැඩිමල් ශකිලා කියල අක්ක කෙනෙක් ඒ ගෙදර හිටියා..එයා කුඩම්මගෙ අක්කගෙ දුව .එයාගෙ දෙමවුපියො නැතිවෙලා .ඉතින් ශකිලා අක්ක්ත් කුඩම්මට කතාකරේ අම්ම කියල ..තාත්තව marry කලාට පස්සෙ එයා අපේ ගෙදර පදින්චියට ආව....කුඩම්මගෙ විස්තර කියනවනම් වයස අවුරුදු 31යි,සුදුයි,ටිකක් විතර මහතයි.කොන්ඩෙ රතුපාට කරල..නහයට ලස්සන රවුම් කරාබුවක් දාල..කන් දෙකෙත් කරාබු 3 ගානෙ දාල.එයා තමන්ගේ ලස්සන ගැන ඇගේ shape 1ක ගැන ගොඩාක් සැලකිලිමත් උනා.ගේ ඇතුලටත් සෙරෙප්පු 2ක් දාපු කුඩම්මගෙ රෝස පාට යටිපතුල් දිහා මන් විතරක් නෙවෙයි අක්කත් හොරෙන් බලනවා.කුඩම්ම ඇදුම් ඇන්දෙත් ඇව්ද්දෙ, කතාකරේ හරිම ලස්සනට..
කුඩම්ම ආවට පස්සෙ අපේ ගෙදර හැම වැඩක්ම හරිමපිලිවෙලයි.එයා අපේ හැම දෙයක්ම හොයල බැලුව .අක්කයි මමයි ගොඩාක් සතුටින් හිටියෙ අපට නිදහසක් ලැබුනු නිසා..කුඩම්ම අපට කිසිම වෙනස්කමක් කලේ නෑ..ඒත් අපි මොකක් හරි වැරදි දෙයක් කලොත් එයාට ගොඩාක් කේන්ති යනව..සමහර වෙලාවට තාත්තත් බැනුම් අහනව..ඉතින් ඔහොම කාලයක් යද්දි අපේ ගෙදර හැම දෙයක්ම උනේ කුඩම්ම ඕනෙ විදියට..අපේ තාත්තත් ගොඩාක් අහිංසක කෙනෙක් නිසා කුඩම්මට මොනවත් කියන්න ගියේ නැ..
දවසක් අක්කගෙයි මගෙයි 10 වසරෙ අන්තිම වාරෙ ගුරුදෙගුරු රැස්වීම තිබුන..තාත්ත දවසම හොටෙල් එකේ වැඩ නිසා කුඩම්මට තමයි ඉස්කොලෙ ට එන්න උනේ.රැස්වීම පටන්ගනිද්දි කුඩම්මත් ඇතුලට ආව.එතන හිටපු ලමයි දෙමවුපියො විතරක් නෙවෙයි ගුරැවරැත් බැලුවෙ නිලියක් වගේ රතු පාට සාරියක් ඇදල බැබලි බැබලි ආව කුඩම්ම දිහා.කොන්ඩේ පෝනි ටේල් 1ක් දාල අගල් 3ක් විතර උස heels 2කුත් දාල.එතන ඉදපු හුගාක් උන් බැලුවෙ කුඩම්මගෙ අත් නැති හැට්ටෙයි ඉන පල්ලට ඇදපු සාරියයි අතරින් අගල් 6ක් විතර පේන සුදුම සුදු බඩ දිහා.ඇත්තටම රැස්වීමට ආපු ලස්සනම ගෑනු කෙනා කුඩම්ම.ඇත්තටම කුඩම්ම ආසයි මිනිස්සු එයා දිහා බලනවට..ඒ හැමෝටම පුන්චිම පුන්චි ආඩම්බරකාර හිනාවකි සන්ග්‍රහ කරන්නත් එයා අමතක කලේ නෑ..
අම්ම අපිව දාල ගියාට පස්සෙ අපි දෙන්නගෙ ඉස්කොලෙ වැඩ ගැන හොයල බලන්න කෙනෙක් හිටියෙ නැති නිසා අපි දෙන්න ඉගෙනිමටගොඩාක් දුර්වල වෙලා හිටියෙ..teachersලත් අපිව ඉස්සරහට අරගෙන හොදටම බැන්න..කුඩම්ම අහගෙන හිටියෙ තරහින් රතු වෙලා..රැස්වීම ඉවරවෙලා එලියට ආවෙම යමල්ලකො ගෙදර මන් තාත්තට කියන්න දෙන්නගෙ වීරක්‍රියා,ඇවිත් හිටප ඔක්කොම මට හිනා උනා,වස ලැජ්ජාව ..එහෙම කියපු කුඩම්ම ඉස්කොලෙ ගේට් එක පහුකලා විතරය් අපි දෙන්නගෙ කන් දෙක අල්ලා හොදටම මිරිකුව..අක්කටයි මටයි පාර මැද්දෙදිම කෑගැහුන..මන් හිතුවෙ කන ගැලවුණ කියල ..අක්කගෙ කන‍ත් රතුම රතු වෙලා ..ඉස්කොලෙ ලග book shop එකට ගියපු කුඩම්ම තිබුන මහතම size වේවැලක් අරගෙන ආවෙ යමල්ලකො අද ගෙදර කියාගෙන ...
ගෙදර ආව ගමන් ආයෙත් අපේ කන් දෙකෙන් ඇදගෙන ගිහින් ගෙදර landphone එක ගාව දන ගැස්සුවා .ඊට පස්සෙ තාත්තට කෝල් 1ක් අරන් ස්පීකර් ඔන් කලා..තාත්ත ආන්ස කලා විතරයි කුඩම්ම අඩඅඩ කියන්න ගත්ත එයාට වෙච්ච ලැජ්ජාව..කියපු දේවල් වලට තාත්තට කටඋත්තර නෑ..අපි දෙන්නත් හොදටම බය වෙලා.තාත්තටත් හොදටම බැනපු කුඩම්ම ඔන්න අහගන්නව තමුසෙගෙ ලමයි දෙන්නගෙ හපන්කම කියල handphone එකේ recording 1ක් play කලා.teachersල අපට බැන්න ඔක්කොම කුඩම්ම record කරල.තාත්තටත් හොදටම තරහ ගිහින්,,කුඩම්මගෙන් සමාව ගත්ත අපි නිසා වෙච්ච ලැජ්ජාවට..ඕකුන් දෙන්න කෝටුමස් කරල හරි කමක් නෑ මට දෙන්නව ඉගෙනීමට උනන්දු කරවල දෙන්න ක්‍රිශානි.තව අවුරුද්දයි exam එකට..ඔයා දැන් එයාලගෙ අම්ම,ඔයා කැමති විදියට දඩුවම් කරන්න..මගේ කිසිම අමනාපයක් නෑ.එහෙම කියල තාත්ත 4n 1ක කට් කලා..කුඩම්මගෙ මූනට හිනාවක් ආවත් අපි දෙන්න හොදටම අඩන්න ගත්ත.හ්ම්ම්ම් දැන් දෙන්නම ලෑස්ති වියල්ල මට උන ලැජ්ජාවට වන්දි ගෙවන්න..අද ඉදන් උබලට ඉගෙන ගන්න හැටි මන් උගන්නම්,කියල කුඩම්ම කොන්ඩෙ උඩට කරල බැදගෙන සාරි පොට කොට වෙන්න බෙල්ල වටේ දාගත්ත.ඊලගට කෙලින්ම ගියේ වේවැල ලගට..වේවැල වන වන අපි දෙන්න ලගට එන කුඩම්ම දැක්කම බයකට වඩා වෙනස් හැගිමක් මට ඒ වෙලේ ඇති උනා.අක්කයි මමයි කුඩම්මගෙ කකුල් දෙක අල්ලලා වැදල සමාව ඉල්ලුව අපි නිසා උන හැමදේකටම..ඒත් සමාව වෙනුවට මුලින්ම අක්කගෙ පිට පුපුරන තරම් වේවැල් පාරවල් 7-8ක් වැදුන..හූ කියාගෙන කෙලින් උන අක්කට කුඩම්ම පයින් ඇන්නෙ ආයෙත් බිම පෙරලෙන්න.අක්කට ගහනව දැකලා වැදගෙන ඉදපු මමත් කෙලින් උනා දෙකපු කුඩම්ම උබ මොකද ,කවුද උබට නැගිටින්න කිවුවෙ,වැද ගනින් බල්ල මගෙන් මැරුම් නොකා කියල මගේ කනට ගහගෙන ගහගෙන ගියා.මන් ඉක්මනින් වැද ගත්ත..තරහින් පුපුර පුපුර මන් ගාවට ආව කුඩම්ම වේවැල අතගගා මන් දිහා බැලුවෙ දඩයම් කරල අඩපණ කරගත්ත මුවපැටියෙක් දිහා බලන කොටිදෙනක් වගේ..එකපාරටම වේවැල උඩට උස්සපු කුඩම්ම මගේ පිට හරහට තඩිබාන්න පටන් ගත්ත..වේවැල් පාරවල් 4-5ක් වදිද්දී ඉවසන්න බැරිම තැන මන් කෙලින් වෙලා වේවැලේ එල්ලුනා..ඒකටනම් එයාට ගොඩාක් තරහ ගියා..ඇතෑරපන් බල්ලො වේවැල කිය කිය කොච්චර ට්‍රයි කලත් මාත් අඩ අඩ වේවැලේ එල්ලිලා හිටිය..කුඩම්මත් වේවැල අදින ගමන් මට පයින් අනින්න පටන් ගත්ත..සෙරෙප්පුවෙ තිබුන අගල් 3ක් විතර උස heels වදිද්දී මට දැනුනෙ ඇග පුරාම හිල් වෙනව වගේ..වේදනාව ඉවසන්න බැරිම තැන මගේ අතින් වේවැල ඇතෑරැනා..ආයෙත් වේවැල් පාරවල් 10ක් විතර මගේ ඇග හැමතැනටම ගහපු කුඩම්ම හතිදදා ලගම තිබුන පුටුවක වාඩිවුනා..
අක්කයි මමයි බිම පෙරලි පෙරලි අඩන දිහා කට කොනින් හිනා වෙවි බලන් හිටපු කුඩම්ම ආයෙත් වේවැල අතට ගත්ත ..හාහා දැන් දෙන්නම ඇඩිල්ල නවත්තල ඇවිත් මෙතනින් දනගහනවල..අපි දෙන්න ඉක්මනින් ඇවිත් කුඩම්මගෙ පුටුව දෙපෙත්තෙන් දනගෙහුව..හ්ම්ම්ම් දැන් මන් කියන දේ හොදට අහගනිල්ල..අද ඉදන් උබල හැමදෙයක්ම කරන්නේ මන් දෙන කාලසටහනට.ටියුෂන් ක්ලාස් යන දවස් 3 ඇරැනම අනික් හැම දවසෙම හවුස්` වරුවෙ මන් උබට අමාරු විශයන් කියල දෙනව..හැබැයි උගන්නද්දි මත්එක්ක සෙල්ලම් කරන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා ..ඒත් කිසිම දෙයක් මන් නොමිලේ උගන්නන්නේ නෑ..එතකොට උබලට අගයක් නෑනෙ..ඒ හැමදේකටම උබල මට ගෙවන්න ඕනෙ .සල්ලිවලින් නෙවෙයි.මගේ වැඩ වලටත් උබලට උදවු කරන්න වෙනව..ඒ වගේම අද ඉදන් උබල මට කතාකරන්නෙ අම්ම කියල,ඔය කුඩම්ම කෑල්ල අදින් ඉවරයි ..ඇහුනනෙ තාත්ත කියුව..මන් කියන දේවල් අහන්නෙ නැතුව මට අකීකරු උනොත් ඒකටත් මන් ලග බෙහෙත් තියෙනව ..එහෙම කියපු කුඩම්ම හයියෙන් හිනා වෙන්න ගත්ත ..එදාට උබලගෙ තාත්තට පෙන්නන ලස්සන shot film 1ක් මන් ලග තියෙනව .උබලත් ආසද බලන්න .අක්කයි මමයි මූනට මුන බලාගත්තෙ හොල්මනකට බය වෙලා වගේ ..එතකොට කුඩම්ම ෆෝන්1 අරගෙන වීඩියෝ 1ක් play කලා.ඒක දකිද්දී අපි දෙන්නම වෙවුල වෙවුල කුඩම්මගෙ කකුල් දෙක ලග වැද වැටුණේ අපටවත් නොදැනි..අක්කයි මමයි ගෙදර කවුරුත් නැති වෙලාවට කාමරේ දොරවහගෙන ලැප්එකෙන් ප්‍රොන් වීඩියෝ බලන්න පුරුදුවෙලා හිටියා ..අපි දෙන්න twiceල නිසා දෙන්නටම ගානක් නෑ..දවසක් කුඩම්ම හොරෙන්ම ඇවිත් කාමරේ ඇරල තිබුන ජනේලෙකින් අපිව වීඩියෝ කරල ..අපි දෙන්න කුඩම්මගෙ කකුල් දෙක අල්ලා වැදගෙන කියුව අනේ අම්මෙ අපට සමා වෙන්න මේක තාත්තට නම් පෙන්නන එපා කියල..අම්ම කියපු නිසා එයා අපි දිහා බැලුවෙ අමුතුම බැල්මක් ..හරි උබට දෙන්නම මන් කියන විදියට හිටියොත් මේක හැමදාම රහසක් විදියට තියේවි ..
හ්ම්ම්ම් දඩුවම තාම ඉවර නෑ..දැන් දෙන්නම school uniform ගලවල යට ඇදුම් පිටින් ගිහින් මිදුලේ දනගහනවල ..මොනව කරන්නද දැන් ඉතින් අකීකරු උනොත් ඔක්කොම ඉවරයි ..අපි දෙන්න uniform ගලවල මිදුලට යන්න ගියා..ඒයි කවුද තොපිට ඇව්දන් යන්න කියුවෙ දනගහගෙන අත්දෙක ඔලුවට තියාගෙනපල ..අම්ම ආයෙත් කෑගැහුවෙ දෙන්නගෙම කකුල් වලට වේවැලෙන් තඩිබාන ගමන් ..අපි ඉක්මනින් ගිහින් මිදුලේ දනගැහුව..අපි ගිනි අවුවෙ දාඩිය පෙරාගෙන බලන් ඉදිද්දි අම්ම ආව කූල් වතුර බොතලයක් බිබී..වතුර දැකපු ගමන් අපි දෙන්නට පිස්සු වගේ..උගුර කට වේලිලා තිබුනේ ..අනේ අම්මෙ අපටත් වතුර ටිකක් දෙන්නකෝ,අක්ක අඩ අඩ කියුව.බොන්නද?අම්ම ඇහුවෙ අපිට සමච්චලේට හිනා වෙවී..හා හා දෙන්නම ඈස් පියාගෙන උඩබලන් කටවල් ඇරපල්ල..අම්ම බෝතලෙත් අරගෙන අපි ලගට ආව..ටිකකින් වතුර වැක්කෙරෙන සද්දයක් ඇහුන.ඒත් කටට නෙවෙයි බිමට.අම්ම වතුර බෝතලේම බිමට හලල. තොපිට වතුර නෙවෙයි දෙන්න ඕන,ඉවසල ඉදපල්ලකො තව ටික දවසක් දෙන්නට ඇති වෙන්න වතුර දෙන්නම් මන් කියපු අම්ම දාඩිය පෙරාගෙන අවුවෙ දනගහගෙන ඉන්න අපි දිහා බැලුවෙ හයියෙන් හිනා වෙවි..එයා කර වටේ දාගෙන ඉදපු සාරි පොට අරගෙන ඔලුවයි පිටයි වැහෙන්න දාගත්ත.දැන් අම්මගෙ සුදුම සුදු බඩ මගේ ඇස් ඉස්සරහ.ඔය අතරෙ වේවැලක් අතේ අපට රවාගෙන ඉන්න අම්ම නිසා කවදාවත් ඇති නොවුණු අමුතුම හැගීමක් මගේ හිතේ ඇතිවෙද්දි මටත් හොරෙන් යටකලිසම අස්සෙ මල්ලි tent 1ක් ගහන්න පටන් ගත්ත..ටික වෙලාවකින් මන් පියවි සිහියට ආවෙ ටෙන්ට් 1ක කුඩුපට්ටම් වෙලා යන්න අම්ම ගාහපු පයින් පාර නිසා ..ඒ පාරට බඩ කොරවෙල බිම පෙරලුනු මගේ කොන්ඩෙන් අල්ලලා කෙලින් කරපු අම්ම අනිත් අතින් මගේ පයිය අඹරල අල්ලා ගත්ත .දැන් උබ කියපන් මේක කෙලින් උනේ මගේ මොනව හරි දැකලද,නැත්නම් උබේ අක්කගෙ මොකක් හරි දැකලද ..ඇත්ත කියපන්න්න් .....මම ආයෙත් කෑගගහ අඩන්න ගත්ත.අම්ම තවත් හයියෙන් පයිය අඹරනව..වේදනාව ඉවසන්න බැරිම තැන මන් ගොත ගගහ ඇත්තම කියුව..අ...අ...අහ්..අම්ම දැකල..ඒක අහපු ගමන් අම්මගෙ ඇස් වලින් ගින්දර පනින්න වගේ උනා..වනචර බල්ල තොට තොගේ අම්ම දැක්කමත් පයිය නගිනවද බොල කියල වේවැල අරන් ඇග හැමතැනටම ගහන්න පටන් ගත්ත .අම්මට ආයෙත් හතිවැටෙනකන්ම මට ගැහුවා ..ඊලගට අම්ම අක්ක ලගට ගිහින් නාමලී උබ ගිහින් ඉක්මනින් නාගෙන දවල්ට කෑම ලෑස්ති කරපන් කියුව..අක්කත් ටක්ගාල නැගිටල ගෙට දිවුව..ඊගාවට මන් ලගට ඇවිත් උබ වරෙන් මාත් එක්ක,මන් අද උබේ මෝල් අමාරුව හොද කරන්නම් කියල මගේ කනෙන් ඇදගෙන ගෙදර උඩතට්ටුවේ අම්මගෙ කාමරේට එක්කන් ගියා..
අම්ම මාව කාමරේ කන්නාඩිමේසෙ ලග දනගස්සල කන්නාඩිය ඉස්සරහට ගිහින් සාරිය හද හද හැඩබලන්න පටන්ගත්තා.හා හා දැන් නැගිටල මගේ සාරියයි,යටඇදුනුයි එකින් එක ගලවපන්..උබට මන් අද මගේ කකුල් විතරක් නෙවෙයි මුලු ඇගම පෙන්නනව..හැබැයි හොදට මතක තියාගනින් උබේ ඔය ගස්ලබ්බ ආයෙත් කෙලින් උනොත් මන් ඕක ගලවල අතට දෙනව..තේරැනාද..හ්ම්ම්ම් දැන් පටන් ගනින්.අම්ම එහෙම කියුවෙ ආයෙත් මගේ කන් මිරිකන ගමන්..මන් ඉක්මනින් නැගිටල අම්මගෙ සාරිය ගලවන්න පටන්ගත්තා..බය වැඩිකමටම මගේ අත්දෙක වෙවුලනව..ආයෙත් මල්ලි නැගිටොත් මට මැරුම්කන්න තමයි වෙන්නෙ.මන් සාරිය ගලවල පැත්තකට වෙලා සාරිය නැව්ව.යකෝ මේ දැන් ඉතුරු ඇදුම් ගලවගන්න මන් තොගේ තාත්ත එනකල් ඉන්න ඕනද.අම්ම ආයෙත් හයියෙන් කෑගැහුව..මොනව කරන්නද මන් ආයෙත් වැඩ පටන්ගත්ත.අම්ම ඉනට අත් දෙක තියන් හරිම ආඩම්බරෙන් කන්නාඩියෙන් බලන් ඉන්නව මන් එයාගෙ යට ඇදුම් ගලවන දිහා .දැන් අම්ම සම්පූර්ණ නිරුවතින්..අම්ම කන්නාඩියෙන් මගේ පයිය දිහා බැලුව..පෙර පිනකටද නැත්නම් මරබයටද මන්දා මල්ලි හෙලවෙන්නෙවත් නැතුව හිටියෙ ..ඇත්තටම අම්මට තිබුන හරිම ලස්සන ඇගක්..කොයිපැත්තෙන් බැලුවත් ලස්සනයි ..අම්ම ටික වෙලාවක් බලාගෙන හිටියත් වැඩක් උනේ නෑ..
අම්ම -මොකද ඒපාර උබේ ඕක හෙලවෙන්නෙවත් නැත්තේ ,,මගේ ඇග ලස්සන මදිද .මම-අනේ නෑ අම්මෙ,අම්ම කොච්චර ලස්සනද..අම්ම තමය් අද ඉස්කොලෙට ඇවිත් හිටපු ලස්සනම අම්ම..ඒපාර නම් අම්ම ටිකක් කූල් උනා කට කොනින් හිනා වෙවි මගේ කනෙන් අල්ලලා හෙමිහිට හෙලෙවුව..අම්ම -උබත් කපටිම නෑ නේද ..තාත්තගෙම පුතානේ..හරි දැන් මන් උබෙන් ප්‍රශ්නයක් අහනව..හොදට හොයල බලල උත්තර දීපන්.මන් -හරි අම්මෙ ඕනෙ දෙයක් අහන්න. අම්ම -හම්ම් දැන් උබ උබේ ලස්සන අම්මගෙ ලස්සන ඇග හැමතැනම හොදට ඉබල බලපන්..ඊලගට මට කියපන් මගේ ඇගේ සුවදම තැන කොතනද,ගදම තැන කොතනද කියල..එහෙම අහල අම්ම හයියෙන් හිනා වෙවි මාව ලගට ඇදල ගත්ත..අම්ම අහපු ප්‍රශ්නෙට මට උතුර දකුණ හොයාගන්න බැරුව ගියා .හා හා ඉක්මන් කරපන් කියල අම්ම මගේ කොන්ඩෙන් ඇදල අරන් මගේ මූන එයාගෙ ඇග හැමතැනටම තියතිය ඉබින්න දුන්න.මාත් බල්ලෙක් වගේ අම්මගෙ මුලු ඇගම ඉබ ඉබ කල්පනා කරේ දැන් මේ ප්‍රශ්නෙට දෙන උත්තර මොනවාද කියල ..විනාඩි 2ක් විතර මන් අම්මගෙ කිරිගරුඬ වගේ ඇග හැමතැනම හොදට ඉබල බැලුව..අම්ම -හා ඇති ඇති .දැන් උත්තර දීපන්..ඉක්මන් කරපන් මට තව වැඩ තියෙනව ..මන් -අනේ අම්මෙ,අම්මගෙ මුලු ඇගම සුවදයි..කොතනවත් ගද නෑ..අම්ම-ආහා ඇත්තද කොල්ලො.එහෙනම් වරෙන් ,ඇවිත් වැඩ පටන් ගනින් ලෙවකාපන් මගේ මුලු ඇගම..පටන්ගනින් බෙල්ලෙ ඉදන්,කියල අම්ම එක අතකින් කොන්ඩෙ උස්සල අල්ලගත්තෙ අනිත් අතතට වේවැල ගන්න ගමන් ..කරන්නේ මොකද්ද කියල හිතාගන්න බැරුව උඩ බිම බලපු මගේ ඔලුව හිල්වෙන්න ටොක්කක් ඇන්න අම්ම,මම කිසිම දෙයක් දෙපාරක් කියන්නෙ නෑ..මන් දෙයක් කියල තප්පරයක් යද්දී ඒ දේ වෙන්න ඕනෙ.ඉක්මන් කරපන් බල්ලො කියල කෑගැහුව.දැන් ඉතින් මොනව කරන්නද මාත් ටක්ගාල අම්මගෙ බෙල්ලෙ ඉදන් ලෙවකන්න පටන්ගත්ත..දාඩියයි දුවිල්ලයි නිසා මගේ දිවට ආවෙ මහ ජරා රහක්..ඔය විදියට අම්මගෙ බෙල්ල ,කිහිලි,බඩ,කකුල් ,පුක විතරක් නෙවෙයි හුත්තත් මට කියල හොදට පැය 1/2ක් විතර දිවෙන් සූද්දකර ගත්ත .අතරමගදී මන් හරියට ලෙවකන්නෙ නෑ වගේ දැනුනම හොද කනේපාරවල් දෙක තුනක් දෙන්නත් අම්ම අමතක කලේ නෑ ...
අම්ම -හා දැන් ඇති ..දැන් උබ පහලට ගිහින් අක්කට කියපන් තව විනාඩි 20කින් මට කෑම ලෑස්ති කරල තියන්න කියල ..උබ උඩට එද්දි උබේ තුවායත් ඇදගෙන ඉක්මනින් වරෙන්..එහෙම කියල අම්ම ඇද උඩ තිබුන එයාගෙ towal එකත් ඇදගෙන bathroom එකට ගියා..
මන් පහලට ගිහින් එද්දි අම්ම නානව..අම්ම -මොකද උබ පරක්කු ආ..ඔය කාමරේ හෝදන්න තියෙන රෙදි කූඩෙත් අරන් ඉක්මනින් වරෙන්..ඇවිත් මගේ ඇගේ සබන් ගාපන්..මාත් රෙදි කූඩෙත් අරන් bathroom එකට ගියා ..අම්ම මට ශම්පු බෝතලේ දුන්න..මන් ශම්පු දාල අම්මගෙ කොන්ඩෙ හොදට මසාජ් කරා..ඊලගට කන්ඩිශන දාල කොන්ඩෙ හේදුව..ඇග පුරාම සබන් ගෑව..කකුල් වල නියපොතු ඔක්කොම හොදට සුද්දකරා..මන් මේ හැමදෙයක්ම කරද්දී අම්ම රැජ්නක් වගේ නානවා.නාල ඉවරවෙලා අම්ම මට කියල මුලු ඇගම පිහිදාගෙන කොන්ඩෙ තෙත නිසා ඔලුව පහත් කරල තුවායෙ ඔතල උඩට කරල බැදගත්ත..ඊටපස්සෙ සුදු පාට bathrobe එකක් ඇදගෙන කන්නාඩිය ඉස්සරහට ගියා.දැන් නම් අම්ම රැජ්නක් වගේමයි..අම්ම හිනා වෙවි වෙවී මන් දිහා බලල-උබ ගෑනු නාවන්න නම් හොදටම දන්නව නේද ..තාත්ත වගේමයි ..හාහා ඔය රෙදි ටික හෝදල උබත් නාගෙන ඉක්මනින් පහලට වරෙන්..කියල කාමරේට ගියා...
මේන මට Fb යාලු‍‍වෙක් (Shashiranga Dhewaka) inbox කරල තිබුන කතාවක්.

කතාවේ මුල් රචනයා නොදන්නවා වුනත් මට මේ කතාව කර සහයෝගය දැක්වූයේ
මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Shashiranga Dhewaka (boytoy)

No comments:

Post a Comment