Thursday, March 5, 2020

වහලෙක් වීම 2

වහලෙක් වීම 2


            මතක ඇතිනේ කට්ටියටම කලින් කතාව. ඇත්තටම ගොඩක් සමාවෙන්න දිගටම කතා දාන්න බැරි උනාට සහ මේ කතාව දිගටම කරගන යාමට නොහැකි වීම පිලිබඳව. ඉතින් දැන් ටිකක් මම නිදහස් නිසාත් මේ සම්බන්දව හුග දෙනෙක් කැමැත්තක් දක්වන නිසාත් දිගටම කතා පල කිරීමට මම අදහස් කරගන සිටිනව. මගේ කතාව වගේම තවත් එක් එක් තැන් වලින් උපුටා ගන්නා femdom bdsm සම්බන්ද කතාංග හා ඔබ කැමති නම් ඔබ රචනා කර දෙන කතාද ඔබේ නමින්ම පල කිරීමට අදහස් කරගන සිටිනවා. ඉතින් කියවන ඔයාල ලග තියෙන කතාත් මට එවන්න ඔයාලගේ අත්දැකීම් තියෙනව නම් ඒවත් ලස්සනට ලියල එවන්න මට. මගේ e-mail ලිපනය :- samithforu@gmail.com
           ඉතින් ඔයාලට මතක ඇතිනේ මගේ පළමු කොටස., “මම දැන් මැඩම් ලග දණ ගහගන බලාගන ඉන්නව ඉස්සරයට මට මොනව වෙයිද කියල. මැඩම් මට දාපු කර පටියෙන් මාවත් ඇදගන කාමරෙකට ගියා ඒ වෙද්දී මට හොදටම නැගල තිබ්බෙත්”
        ඉතින් මැඩම් මාව කාමරේට දාල කීව මෙුක තමයි මම උබෙන් ආතල් ගන්න උබට වද දෙන තැන හොදට බලාගනින් කියල. මම හොදමයි මැඩම් කියල කාමරේ වටෙම දණගාගන ගියා.. මං බලපු videos වල තිබ්බ වගේ වද දෙන්න ඕනේ කරන ඔක්කොම උපකරන මැඩම් ලග ඒ කාමරේ තිබ්බ.. මමත් මේවට ආස නිසානේ ආවේ ඉතින් මැඩම්වයි මේවයි දැකල මට දැන් හොදටම නැගල පයියෙන් සෙවලත් වැක්කෙරෙනව. මැඩම් ඒකත් දැක්ක ඒත් මුකුත් කීවේ නැහැ එහෙම ඉදල මැඩම් මට නැකිටපිය පොන්නය කීව මං කෝමත් බයෙන් නැකිට්ටේ මොකද මගේ හෙදට කෙලින් ලො තිබ්බ නිසා. මැඩම් ඒක දිහත් බලන් ඉදල කකුලක් උස්සල මැඩම් ඇදගන උන්න ජංගිය මගේ මූනට විසික් කලා.. ඒත් මම තිබ්බ බයට ඇල්ලුවේ වත් නෑ.. මැඩම් පුටුවක් ඇදල ඉදගන කීව ඕක මුනේ ඔතාගන ගහපිය තෝ අතේ ඇති වෙනකම් තොට කියල. මමත් මැඩ්ම් කීව දේ කලා පටස් ගාල මටත් තියන කැරි ටික ඉලියට දාන්න ඕනෙ වෙලයි තිබ්බේ ඉතින් මම මැඩම්ගේ ජංගිය නහනේ තියාගන ලෙවකන ගමන් ඒක හරහා හුස්ම ගන්න ගත්ත ඉබින්න ගත්ත... මැඩම්ගේ දාඩිය චූ ජූස් ඔක්කොම කලවන් වෙලා එන ඒ සුවදට මං වශී උනා ඉතින් මට වැඩි වෙලාවක් ගහන්න හම්බුන් නැහැ තිබ්බ බඩු ඔක්කොම විද්ද ඉලියට ඒ පාරට හිටන් හිටපු මාව ඉංද උනා.. මැඩම් මං දිහා බලාගන ඇහුව දැන් තොට ඇතිද කියල. ඉතින් බඩු ගියා විතරනේ....., මම ඇති මැඩම් ගොඩක් පිං කියල මඩම්ගේ කකුල් අල්ලලා වැදල feet kiss කලා. මැඩම් නැකිටල good  කියලා ගිහින් උබේ ඔය කුණු පයිය හෝදන් වරෙන් කීව.. මම ඉතින පුලුවන් ඉක්මනින් ගිහින් සොදගන එද්දි ඉන්නව මැඩම් මම එනකම් බලාගන chastity lock එකකුත් අතේ තියාගන.
“දැන් තොට ඇති කීව නේද පොන්නය??”
“එහෙමයි මැඩම්..” මම කීව එහෙම ඉතින් ආයෙත්
“හොදයි දැන් තෝ මගේ පොන්නය නම් තොගේ පක නගින්න ඕනෙ මට ඕනෙ ලොවට විතරයි උබට තේරුනාද??? ”
“තේරුනා මැඩ්ම්. මම පොන්නයා මැඩම්”
“හ්ම්ම් හොදයි වරෙන් තොගේ බිජ්ජ ආයේ තොටවත් අල්ලන්න බැරි වෙනන් කරන්න”
          එහෙම කියල මැඩම් දන ගහන් හිටපු මාව කනෙන් ඇදල නැකිට්ටුව. නැකිට්ටවල මට chastity lock එක දාන්න බලනකොට මැඩම් ලග උන්න නිසා ආතේ මගේ නැගල තිබ්බේ බාගේට.. එක පරම මැඩම්,
“මේ වේසිගේ පුතා තියෙන මෝල අමාරුවක්”
කියල කට ගන්නවත් එක්කම මගේ එකට දනිස්සෙන් ඇන්න මාව බිම ඉන්දවෙන්නම... ඒ කරලත් එතන තිබ්බ tools වලින් belt එකකුත් අරගන මගේ පයියට ගහන්න ගත්ත... මට පාරවල් දෙක තුනක් එහෙම වදිද්දී සිහි කල්පනාවත් නැතුව ගියා. ටිකකින් මට පන අවේ මගේ මූනට ගහපු වතුඑ පාරකින් මැඩම් මන් ලග හිටගන බලාගන ඉන්නව. මගේ පයියට දැනුක වේදනාවට මම ටිකක් කෙලින් වෙලා බලුව මැඩම් මට සිහි නැගුව උන්න වෙලාවේ chastity lock එක දාල මැඩම් ගහපුවට බඩත් එකක්ම කකියනව මගේ පයියත් හෙලවෙනකෙට රිදෙනව ඒ මදිවට chastity lock එක නිසා ගොබක්ම අමාරැයි. මම බිම ඉදන්ම උන්න එහෙමම. මැඩම් මන් දිහාවට එයාගේ කකුලක් දික් කරා ඉතින මම දන්නව දැන් මොකක්ද කරන්න ඕනෙ කියලා. මම ඒ මැඩම්ගේ ලස්සන කකුල මට පුලුවන් උපරිම විදියෙන් kiss kala ඇගිල්ලෙන් ඇගිල්ල කට ඇතුලට ආගන සූප්පු කරන්න ගත්තා මම එහෙම කරනකොට මැඩම් මැඩම්ගේ ඇගිලි උඩට කෙල ගහනව මම් ආසාවෙන් ඒවත් එක්ක මැඩම්ගේ ඇගිලි උරන්න ගත්ත.. මං ඔහොම මම පැයක් විතර මැඩම්ගේ කකුල් ඉම්බ ලෙව කෑව මට තිබ්බ වේදනාවත් ටික ටික අඩු උනා...  මැඩම් කකුලෙන්ම මැඩම්ට ඇති උනාහම මාව තල්ලු කරා තල්ලු කරල ඔබ ඔබ උන්න phone එක්ත් පැත්තකින් තියල කීව දනගහගනින් නැත්නම් අමාරු නම් ඉදගනින් කියල. මම කෝමත් ආයේ ඉදගන්න ගියේ නැහැ උන දේවල් එක්ක. මම මැඩම් ඉස්සරහ දන ගහන් බිම බලාගන උන්න.
“සමිත් මට සීමාවක් නැහැ මේ දේ ගැන උබ මගෙ slave නම් මං උබට මම කැමති ඕනෙ දෙයක් කරනව අනික උබ හිතනව වගේ sexual දේවල් විතරක් නෙමෙයි. උබට අඩු ගානේ ස්වයං වින්දනය අතේ ගහන්නවත් වෙන් නැහැ chastity lock උබට හැමදාම 24/7 දාගන ඉන්න වෙන්නේ මට හිතුනොත් විතරයි ඕක ගලවන්නේ තෙරුනාද??? ”
                  මම එකපාරම හිතුවේ ඇයි මට මේ හොදින් ආදරෙන් කතා කරන්නේ කියල.. ඒ කීව වචන මට අහක දාන්නත් බැහැ.. ඒත් දැන් වින්ද වේදනා ටිකෙන්ම මට මේක ඇති වෙලා වගේ අනක හැමදාම මේ lock  එක දාගන ඉන්න එක.......... ඒත් මම් කීව,

“ තේරැනා මැඩම්.. මම කැමති එහෙම ඉන්න කමක් නැහැ මැඩම්” කියල බිම බලාගනම කීව...
“හ්ම්ම් හොදයි. ඔලුව උස්සල බලන්න මං දිහා මේ ටික හොදට ඔලුවට ගන්න ඕනේ උබ සමිිත්...”
මම මැඩම් දිහා ඔලුව උස්සල බැලුව ඕනෙ දෙයක් වෙන්න කියල.
“ උබ කැමති දෙයක් අකමැති දෙයක් නැහැ දැන්. උබට කොහොමත් දැන් මාව මෙතන මගේ කැමත්තක් නැතුව දාල යන්න බැහැ බලපනන්” කියල මැඩම් මං මැඩම්ගේ කකුල් kiss කරන ඒව හුගක් ඒව video කරල ඒව මට පෙන්නුව...
“හොදමයි මැඩම් මම මැඩම් කියන ඕනේ දෙයක කරන්නම් මැඩම් මාව අයිති මැඩම්ට”
“හරි උබත් එක්ක chat කරනකොටම දැනගත්ත උබ තමා හරි යන්නේ කියල. උබට කරන්න ඕනේ දේවල් දිනපතාම මම ලියල දෙන්නම්. ඒ වගේම උබ යන course එකක් නැහැ උබට තියන course එක මගේ වැඩ කරන් ඉන්න එක. අහපන් අද ඉදන් මම උබට සතෙක්ට සලකන තරම් වත් සලකන් නෑ උබයි මමයි මෙහෙම කතා කරන අන්තිම වතාව. උබට අමතක උනොත් දඩුවම් බැරි උනොත් දඩුවම්, මම අකමැති දෙයක් කලොත් දඩුවම් අනික පිරිමින්ට වද දෙනකොට මට හෙන ආතල් ඒ නිසා මට හිතුන හිතුන වෙලාවට උබට වද දෙනව.. දැනට හිමිහ්ට පටන් ගමු ටික ටික උබටම කියල ජීවිතයක් නැති කරනව මම තේරැන් ගනින් අරගන මගෙන් මැරුන් නොකා හිටපන්. අද ලෝයර් කෙනෙක් එනව ඌ ඉස්සරහ උබට අත්සන් කරන්න වෙයි මේ ඔක්කොටම”
මම ඉතින් මොනව කරන්නද මැඩම් කීව දෙයක් ඇර මමත් ආස උනේ ගෑණු කෙනෙක්ට වහලෙක් වෙලා ජීවත් වෙන්නනේ කියලා ඔලුව වැනුව හා කියලා... ඒ ගමන්ම මට හොද කන පුරෝල එකක් මැඩම්ගෙන් වැදුන බිම වැටෙන්නම....
“තෝ මං දෙයක් අහපුවම උත්තර දීපන් මේ ටික බලපන් උබ කරන්න ඕනේ දේවල් වෙනම ඇති, උබෙයි මගේයි ගිවිසුම වෙනම ඇති”
             කියල කොල වගයක් මට විසික් කරල මැඩම් ගියා... තවමත් අර ගහපු ගැහිල්ලේ හැටියට පයිය ය් ඇට දෙකයි හොදටම කකියනව. මැඩම් ලග ඉද්දි නම් මේ තරම් දැනුනේ නැහැ... ඉතින් මම බිත්තියකට හේත්තු වෙලා මැඩම් දීලා ගිය ටික කියවල බලන්න ගත්ත...

No comments:

Post a Comment