Friday, March 13, 2020

මානෙල් මැඩම් සහ මාලි මැඩම් 5

මානෙල් මැඩම් සහ මාලි මැඩම් 5

Mali,, අහ්හ් බල්ලෝ මට bf meet වෙන්න පරක්කු වෙනවා මන් දැන් යන්න ඕනේ. කියනකොට ම කෝල් එකකුත් අවා. මන් ඉක්මනට මලීට වන්ද, මැඩම් මට ඔලුව අත ගාල කට උල් කර ඊට පස්සේ මන් කට ඇරිය මැඩම් මගේ කටට දෙපාරක් කෙල ගැහුවා. ඊට පස්සේ ගියා. ඔහොම දවස ගෙවන. මන් හවස ගෙදර ඇවිල්ල ඉන්නකොට මාලි කෝල් කර. Mali,, බල්ලෝ රෑ 10ට වරෙන් අපේ ගෙදරට කිව්වා.. මන් රෑ 90ට මැඩම් ලගේ ගෙදර ගියා. යනකොට තාත්තගේ car එකත් තියෙනවා. මන් ගේ පිටිපස්සෙන් ගියා. වසන්ති කතා කරනවා ඇහුන කුස්සියේ මන් හෙමින් ගිහින් එබුන
වසන්ති කුස්සියේ ඉන්නවා. Wasanthi,, අ පොඩි බල්ලා කොහොමද අන්න උබේ තාත්තා නෝනත් එක්ක වැඩ. Man,, මොන වැඩද මිස් wasanti,, වහල් කන් තමයි බල්ලෝ රෑට කෑම කාල දෙන්න room එකේ ඉන්නවා.. ඒ කියනකොට ම මාලි මැඩම් ගේ car එක අවා. මන් දුවලා ගිහින් සලේ දැනගහගත්ත. අද නම් මලීට බරටම හුකල වගේ. ඇවිද්දේ ත් අමාරුවෙන්.. මන් මැඩම් පස්සෙන් room එකට ගියා. Mali,, අම්මෝ මාර මහන්සි බල්ලෝ වරෙන්. මන් ගිහින් මැඩම්ගේ කකුල් ලෙවකන්න හදනකොට මැඩම් කිව්වා ඉක්මන් කරපන්. කියලා මන් ඉක්මනට බල්ලා වගේ සද්දෙත් ඇහෙන්න ලේවකව. ඊට පස්සේ මැඩම් කකුල් දෙක පළල් කර මන් දන්නවා ඒ panty එක ගලවන්න කියලා. මන් ගව්ම අස්සෙන් ඔලුව දාල කටින් panty eka පැන්නුව අම්මෝ බඩු සුවද.. හොදට හුකල කියලා මට තේරුණා.. mali,,හාන්සි වෙයන් මෙතන කිව්වා. මන් හාන්සි උනාම මැඩම් mage කටටම පුක තියලා වැඩි උනා.. ලේවකපිය බල්ලා කියලා මැඩම් මගේ ඔලුව pukata තද කලා.. ඇතුලේ තිබ්බ කාරී ලෝඩ් එකක් මගේ කටට අවා mali,, හේ හේ බීපන් සේරම මගේ bf ගේ කැරි තමයි ඔය.. කියලා විනාඩි 30ක් විතර ලේවකව ගත්ත. ඊට පස්සේ යමන් toilet කිව්වම මන් ඉක්මනට ගිහින් බිම හාන්සි උනා. මැඩම් තුවය ඇදගෙන ඇවිල්ල වැඩි wela මගේ කටට චු දැම්ම...............

ඔහොම කාලයක් ගියා. එකම දේ ලියල වැඩකුත් na නේ.. වෙනස් වෙන ඒවා විතරක් දානම්... එක දවසක් මාලි මැඩම් සතියකට රට ගියා.. මාලි මැඩම් යන්න කලින් මාව මානෙල් මැඩම්ට බර දීල ගියා.. mali, amma අර නාකියා පැත්තක දාල ඔය මුව තියා ගන්න මන් එනකම්.. මාලි රට ගියපු පස්සේ දවසේ මානෙල් මැඩම් මට කිව්වා එයාගේ යාලුවෙක් ගේ ගෙදර යන්න සහ වෙන වැඩ වගයකට පිට යන්න ඕනේ මට ලෑස්ති වෙලා උදේම එන්න කියලා... මන් ලෑස්ති වෙලා උදේ පාන්දරම ගියා මැඩම් ලගේ ගෙදර... manel,, බල්ලෝ මගේ bag ටික වාහනේට දාපන්.. මන් bag car එකට දාල අවා.. (මානෙල් මැඩම් ඇදගෙන හිටියේ හැමදාම වගේ fit ගව්මක්.. )මානෙල් මැඩම් ගේ බෙල්ලේ මගේ පයියේ ලොක් එකේ key එක තියෙනවා. මැඩම් එක පෙන්නම දාගෙන ඉන්නේ. මැඩම් ලස්සනට අදලා ඉන්නවා.. යමන් කියලා මැඩම් car එකේ ඉස්සරහ නැග්ග.. දැන් මන් තමයි driver මැඩම්..
අපි ගියේ ගොඩක් දුර. කොලබටත් එහා. ඉතින් දවල්ට කන්න මැඩම් ලොකු හොටෙල් එකක නැවැත්තුව. මැඩම් ඇතුලට ගිහින් කව මට වේටර් කෙනෙක් අත බත් මුලක් එව්වා. එට පස්සේ මුළු දවසෙම ගියා රෙදි ඔඩෙර් කරන්න. දැන් වෙලාව 5 විතර ඇති. Manel,, හෙලෝ මම මානෙල් මතකද.. මේ දනු මිස් නේද? කොහොමද මට room එකක් තියන්න. ඔව් ඔව් මන් නංගිලාගේ ගෙදර යන ගමන් එන්නේ. වෙනද වගේ. ඔව් අපි පැයක් යද්දී එනවා. Hari
ඊට පස්සේ අපි ගියා ලස්සනයි හොටෙල් එකකට. Car එක ඉස්සරහ නැවැත්තුව ඊට පස්සේ අපි බැහැල ගියා. මැඩම් කිව්වා bag පස්සේ ගමු වරෙන් කියලා.. reception එකේ හිටියේ කෙල්ලෝ දෙන්නෙක්. Manel,, hi danu මිස් ඉන්නවද?? Kellek,, අහ්හ් මේ මානෙල් මිස් ද? Danu මිස් පොඩ්ඩක් ගියා manager මහත්තය හම්බ වෙන්න. මිස් ගේ room එක රෙදි? මිස් ට driver room එකකුත් ඕනෙද ? Manel,, නෑ one නෑ. මෙයා මගේ room එකේම ඉන්නවා.. ඒ කෙල්ලෝ දෙන්න මගේ මුණ බලලා ආයේ මැඩම්ගේ බෙල්ලේ තියෙන key එක බලනවා... kella,, සමාවෙන්න මිස් මේ room එකේ single බෙඩ් එකක් විතරයි තියෙන්නේ? ඒ කියනකොට ම තව මිස් කෙනෙක් අවා.. හල්ලෝ මානෙල් කොහොමද?? අහ්හ් මේ කව්ද? කියලා මාව පෙන්නලා ඇහුව. අහ්හ් මේ අරයගෙ පුතා... danu මිස්,, පුතා ඉතින් එයත් එනවද ඔය එක්ක. කියලා ඇහැක් ගහල කිව්වා අහ්හ් driver නේ නේද? කියලා දෙන්න මේ මිස් ට key එක කියලා අර කෙල්ලට කිව්වා.. kella,, මැඩම් මේක single room එකක්.. danu,, අහ්හ් කමක් නෑ ඕක දෙන්න driver කිව්වට මෙයා නිදා ගන්නේ බිම... හේ හේ කියලා හිනා උනා.. ඊට පස්සේ අපි room එකට අවා.. මන් ඉක්මනට මැඩම් ge කකුල් දෙක ලෙවකන්න හදනකොට manel,, හා හා හෙළුවෙන් ඕව කරන්න ඕනේ බල්ලෝ. මන් ඉක්මනට මගේ ඇදුම් සේරම ගලවල දැම්ම.. ඊට පස්සේ මැඩම් ge කකුල් ලෙවකන්න ගත්ත. මැඩම් මහතයි fit ඇග. මාලි ට වැඩ අමුතු ෆීල් එකක් තියෙනවා.. මන් කකුල් lewakaddi මැඩම් පන්න ගනින් බල්ලෝ panty එක කිව්වා.. මන් කටින් panty එක පන්නන කොට මැඩම් මට උදව් kala. අම්මෝ මාර සුවදයි. He හේ මැඩම් iita පස්සේ ඇදේ පැත්තට හැරිලා මහන්සි ඇරිය. මැඩම් මට කියලා පස්ස ලේවකව ගත්ත... ඊට පස්සේ මට කිව්වා අරගෙන වරෙන් කෝප්පේ චු දෙන්න කියලා. මන් room එකේ තිබ්බ කෝප්පයක් අරන් ගියා. මැඩම් නැගිටලා කකුල් දෙක පළල් කරලා කෝප්පෙට චු දැම්ම. කෝප්පේ මදි එක පිරෙන්න දාල දුන්න මට. මන් ඉක්මනට බීගෙන ගියා. අයෙත් මැඩම් චු දැම්ම එකත් බිව්වා. ඊට පස්සේ මැඩම් වොෂ් දාන්න ගියා. පස්සේ මැඩම් මටත් වොෂ් දාල වාෂ් room එක හොදට හෝදලා එන්න කිව්වා මන් වොෂ් දාල හොදට හෝදලා වොෂ් room එක අවා දනගහගෙන එනකොට මැඩම් කෝල් එකක.. ඔව් ඔව් දැන් ලෑස්ති කරන්න මන් එන්නම්.. කියලා මැඩම් ලෑස්ති වෙලා ගියා..
මැඩම් ඇදගෙන ගියේ lasaana ගව්මක් eka නම් දුහුල් වගේම ටිකක් දිගයි. House kot එකකට සමානයි.. මන් ඔහොම ඉන්නකොට. දොරට කව්ද ගැහුවා.. මන් ඉක්මනට තුවය ඇදගෙන දොර ඇරිය.. වේටර් කොල්ලෙක් අවා. මැඩම් කිව්වා ඉතිරු කම ටික room එකෙන් තියන්න කියලා. Man,, මැඩම් කෝ මල්ලි. Kolla,, එයා.. එයා... man,, ඇයි මල්ලි kolla,, අය්යා මැඩම් ගේ driver ද? Man,, ඔව් kolla,, මන් කිව්වා කියලා කියන්න එපා අපේ මානෙල් මැඩම් මෙහෙ එන්නේ අපේ මනජර් මහත්තය එක්ක set වෙන්න.. එයාගේ යලොවෝ set එකක් ඉන්නවා.. 4 දෙනෙක් එයාල set එක එකට ගහනවා ඒ මැඩම්ට... මේ මන් යනවා උබ කියන්න එපා ඕව. මන් යනොඕ.. කියලා උ ගියා.. එතකොටම මැඩම් කෝල් කර.. manel,, බල්ලෝ මගේ ඉතුරු කම එව්වා මන් උබ කාපන් ඕව මන් එන්නම් ඉක්මනට... මන් කම කව ඉතිරු ටික.. මැඩම් අවා room එකට රෑ 12ට විතර.. manel,, බල්ලෝ මට මෙහෙ යාලුවෙක් ඉන්නවා මන් උ එක්ක පොඩ්ඩක් set උනා.. කොහෙද උබලගේ තාත්තා පොන්නයනේ කොහොමද සැප ගන්නේ.. he හේ උබ අද මාව සනසන්න ඕනේ කටින්... එළිවෙනකම් ලේවකපන් මාව බල්ලා වගේ උදේට ඒ වෙනුවට උබට දෙනවා කක්කා කන්න කියලා හිනා වෙලා.. ඇදේ අල උනා... මන් මැඩම්ගේ ඇදුම අස්සෙන් ගිහින් panty එක පන්නන හදනකොට panty එක නෑ... බල්ලෝ පන්ටු එක දීල අවා මන් උට... උ මැරෙන්න හදනවා panty එක ඉල්ලලා මන් ගියාම සුවද බල බල අතේ ගහන්න... ලේවකපිය හුත්තා හොදට.. මන් මැඩම්ගේ හුත්ත බල්ලා වගේ සද්දේ ඇහෙන්න ලේවකව.. ඇදුම assenma... මැඩම් ටිකකින් ඇදුම් සේරම ගලවල පැත්ත haruna.. ඊට පස්සේ මන් පුකවල් ලේවකව.. කොහොම හරි උදේ 6වෙනකම් මන් මැඩම් ගේ කකුල් පුක හුත්ත සේරම ලෙව කව.. ඊට පස්සේ උදේ නැගිට්ට. Room එකට තේ ආවම මැඩම් මගේ එක බිම හැලුව. මන් බල්ලෙක් wage ලෙව කකා බිව්වා.. ඊට පස්සේ මැඩම් toilet ගිහින් වාෂ් එකක් දාන ගමන් මට කතා කර. මන් ගියා බල්ලා වගේ දනගහගෙන manel,, කට අරන් නිදා ගනින් මෙතන. කිව්වම මන් නිදා ගත්ත.. මැඩම් මගේ කට උඩ වැඩි උනා ගමන් කක්කා දැම්ම ලෝඩ් එකක්.. අම්මෝ ගොඩාක්.. කාපිය සේර කිව්වා.. මන් හති දම දම කව සේරම....
ඊට පස්සේ අපි ලෑස්ති වෙලා ගියා අයෙත්
මානෙල් සහ මාලි මැඩම් කතාව මෙතනින් ඉවරයි..... එක දිගටම එකම තොපික් එක යටතේ කතා දාන්න ගියාම එපා වෙනවා.

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Supun Weerasekara

Fb Profile:- https://www.facebook.com/supun.weerasekara.10

No comments:

Post a Comment