Saturday, April 4, 2020

ඉමාෂා උත්තමාවියගෙ වහල්ලු 2

ඉමාෂා උත්තමාවියගෙ වහල්ලු 2

මම දණ ගහගෙන බලාගෙන ඉද්දි මැඩම් ආයෙත් ආවා. මම කතා කරේ අමාරුවෙන් නිසා මගේ මූණට දාපු ජොකා ගලවලා කටේ තියෙන එකත් එළියට දාපන් කිව්වා. මම එහෙම කරා. මගේ මූණෙ කැරි.

දැන් තමුසෙ කටේ දාගෙන හිටපු ජොකා අරගෙන මූණෙ තියෙන කැරි ටික පිහිද ගනින්.

ඒත් ඒ ජොකාගෙ චූ. මම ටිකක් අදිමදි කරද්දි මැඩම් වේවැල් පාරක් දුන්නා. මම ඉක්මණට පිහිදාන්න ගත්තා. ජොකා මූණට තද වෙද්දි ඒකෙ තිබුණ චූ ආයෙත් මූණ දිගේ බේරෙනවා.

තමුසෙ ජොකා හරියට උරලා නෑ වගේ. කමක් නෑ. දැන් තමුසෙගෙ අත් කකුල් ලිහාගනින්.

මම ලිහාගත්තා.

දැන් ආයෙත් අතේ ගහල ඔය ජොකාගෙ ඇතුල් පැත්තෙ කැරි දාපන්.

මම අතේ ගහන්න ගත්තා. ටික වෙලාවකට කලින් අතේ ගැහුව නිසයි බය නිසයි බඩු යන්න ටිකක් පරක්කුයි. තොට අතේ ගහන්න ඔච්චර වෙලා යනවද අහ අහ මැඩම් මට වේවැලෙන් ගැහුවා. මට රිදෙනවා. ඒ බයට තව අතේ ගැහිල්ල ස්ලෝ වෙනවා. කොහොම හරි බඩු ගියා. ඒත් ගොඩක් ගියේ නෑ.

තමුසෙට ඔච්චරද බඩු යන්නෙ? තමන්ගෙ පිරිමියෙක්ද අහල මැඩම් ජොකා ඇතුළට කෙළත් ගැහුවා.

අද තමුසෙ මෙහේ ආව මුල්ම දවස. මුල්ම දවසෙ තමුසෙ හෙලුවෙන් තියන්න බෑ. ඒක නිසා අද මේ ජොකා ඇඳන් ඉඳපන්. පැයකට සැරයක් ජොකා ගලවලා ඒක ඇතුළට අතේ ගහල ආයෙත් ඇඳගන්න ඕන. තේරුණාද?

තේරුණා මැඩම්. කියල මම ජොකා ඇඳගත්තා.

මැඩම් හයියෙන් හිනා උනා. උඹ මට ෆස්ට් ඉය එකේදි කොහොමද කතා කරේ. දැන් කොහොමද කතා කරන්නෙ. බලපන්කො මිනිස්සුන්ට වෙන දේවල්. දැන් උඹව බේරගන්න කවුරුවත් නෑ කියල ආයෙත් හයියෙන් හිනා උනා.

මැඩම් පුටුවෙන් වාඩි වෙලා මාව ළඟට ගත්තා. කරේ තිබුණ බෙල්ට් එකෙන් ඇදල අරන් මගේ මූණට කෙළ පාරක් ගහල හයියෙන් හිනා උනා. කැම්පස් එකේ පොඩි කෙල්ලෙක් මගේ මූණට කෙළ ගහද්දි මට මළ පැන්නා. මම ටිකක් ඔරවල බැලුවා.

එතකොට මැඩම්‍ට මළ පැන්නා. චටාස් ගාල මට කමුල් පාරක් ගැහුවා. උඹ ආයෙත් මගේ දිහා ඔරවල බැලුවොත් උඹ තියන්නෙ නෑ පරයා කියල තව කමුල් පාරක් ගැහුවා.

උඹ මගේ ළඟ ඉද්දි බිම බලාගෙන ඉන්න ඕන. මම කිව්වොත් විතරයි උඹ මගේ මූණ බලන්නෙ. තේරුණාද උඹට?

තේරුණා මැඩම්

උඹ මගේ ළඟ ඉද්දි හිටගෙන ඉන්නෙ නෑ. කොහොමත් උඹට මේ ගේ ඇතුළෙ ඉන්න වෙන්නෙ දණ ගහගෙනම තමයි. ඒ කිසිම වෙලාවක තමුසෙගෙ ඔලුව මගේ ඉණට වඩා උඩින් තියෙන්න බෑ. එහෙම තිබුණොත් උඹට ඔලුවක් ඉතුරු වෙන්නෙ නෑ. තේරුණාද උඹට?

තේරුණා මැඩම්

තව කමුල් පාරක් ගහල මැඩම් එතනින් නැගිටල ගියා. ගියේ අර දම්වැල් තිබුණ තැනට. එතනින් දම්වැලක් අරන් ඇවිත් මට කිව්වා ඔය බෙල්ට් එක ගලවලා මේ දම්වැල දාගනින් කියල. මම ඒ විදියට කරා.

එතුමිය එතකොට තව හයියෙන් හිනා වෙලා අපේ ජේෂ්ඨ උත්තමයෙක් ඇඳුම් නැතුව කරට දම්වැලක් දාගෙන මගේ ළඟ දණ ගහගෙන කියල කිව්වා.

මට ලැජ්ජ හිතුණා. කරට දාපු දම්වැල හොඳටම තද කරල යතුර අතට ගත්ත මැඩම් මට තව කමුල් පාරක් දීල ඇහුවා ජේෂ්ඨ උත්තමයා දැන් කවුද කියල.

ඉමාෂා උත්තමාවියගෙ වහල් බල්ලා

අන්න හරි. උඹට මේවා හරි ඉක්මණට තේරෙනවා බල්ලො. ඔහොම හිටපන්කො මම එනකන් කියල ආයෙත් ඇතුළට ගියා.......

මැඩම් ඇතුළට ගිහින් ආවෙ කොළේකුයි පෑනකුයි මාකර් පෙන් එකකුයි අරගෙන. කොළෙයි පෑනයි මට දීල කිව්වා දැන් ඕකෙ ලියපන් උඹ කැමැත්තෙන් මගේ වහලෙක් වෙනවා, වහලෙක් විදියට වැඩ කරද්දි උඹේ ජීවිතේට අනතුරක් උනොත් ඒක තමුසෙගෙ වරදක් කියල.

ඒත් මැඩම්.... කියද්දිම චටාස් ගාල කමුල් පාරක් වැදුනා.

ඕක ඇග්‍රිමන්ට් එකක්. ඒක මට ඕන හැටියට ලියවෙන්න ඕන. උඹ අත්සන් කරන්න ඕන. එච්චරයි. ඇග්‍රිමන්ට් එකක් ලියන හැටියට උඹ දැන් ඕක ලියපන්  කියල මට වේවැල් පාරක් දුන්නා.

ඊටපස්සෙ මැඩම් නැගිටල ඇවිත් මගේ පස්සට තව වේවැල් පාරවල් 10ක් 12ක් ගහගෙන ගහගෙන ගියා. මේ ගැහුවෙ උඹට ඔක්කොම මතක් වෙන්න. දැන් ඕකෙ උඹට වහලෙක් විදියට කරන්න තියෙන හැම වැඩක්ම ලියපන්. තේරුණාද?

තේරුණා මැඩම්

මම බිම තියාගෙන ලියුම ලියන්න ගත්තා. දිනේ දාල ඇඩ්‍රස් දැම්මා.

ශානක ප්‍රසාද් ගුණවර්ධන වන මම අද පටන් රුවිනි ඉමාෂා බාලසූරිය උත්තමාවියගෙ පෞද්ගලික වහලෙක් ලෙස කටයුතු කරන බවත් එතුමියගෙ සැපත වෙනුවෙන් ජීවිතාන්තය දක්වා කැප වෙන බවටත් මෙයින් සහතික කරමි.
මම වහලෙක් ලෙස එතුමිය වෙනුවෙන් සිදු කරන සේවා මෙසේය.
* එතුමියගෙ නිවස සහ වත්ත පිරිසිදු කිරීම
* එතුමියගෙ වැසිකිළි මගේ දෑතින් පිරිසිදු කිරීම
* එතුමියගෙ රෙදි සේදීම
* එතුමියගෙ යට ඇඳුම් මගේ දිවෙන් පිරිසිදු කර පසුව ජලයෙන් සේදීම
* එතුමිය ඇවිද යන සෑම අවස්ථාවකම එතුමිය මගේ කර මතින් ගෙන යාම
* එතුමියගෙ ආහාර පිසීම
* එතුමියගෙ පාවහන් මගේ දිවෙන් පිරිසිදු කිරීම
* දිනපතා උදේ හවස උත්තමාවියගෙ දෙපා මුල මල් පහන් පූජා කිරීම
* එතුමියගෙ නියෝග ප්‍රශ්න නොකිරීම හා ඊට අනුව වැඩ කිරීම
* එතුමියට පසු නින්දට යෑම සහ එතුමියට පෙර අවදි වීම
* එතුමියගෙ මිතුරියන් හට එතුමියට සේම සේවය කිරීම
* එතුමියගෙ මව වෙනුවෙන් සේවය කිරීම
* එතුමියගෙ බාල සොයුරිය වෙනුවෙන් සේවය කිරීම
* එතුමිය විසින් දෙන ඕනෑම දඬුවමක් ඉවසීම
* එතුමියගෙ දෙපා සුන්දර කිරීම වෙනුවෙන් ජීවිතය කැප කිරීම
* එතුමියගෙ ඉඳුල් සහ එතුමියගෙ කෙළවලින් රසවත් වූ දේ පමණක් ආහාර ලෙස ගැනීම
* එතුමියගෙ මුත්‍රා බෝතල් කර එකතු කිරීම හා ඒවා පානය කිරීම
* එතුමියගෙ අණ ලැබුන විට පමණක් ලිංගික ක්‍රියා කිරීම, එතුමියගෙ අණ ලැබෙන තුරු මගේ ලිංගය හෝ නොඇල්ලීම
* නිරුවතින් කල් ගෙවීම සහ එතුමියගෙ නියෝග මත කාන්තා ඇඳුම් පමණක් ඇඳීම
* එතුමියගෙ සියලු අවශ්‍යතා සොයා බලා ඉටු කිරීම
* එතුමිය වෙනුවෙන් පමණක් ජීවත් වීම.
මේ සියල්ල ඉටු කරන අතර ඉමාෂා උත්තමාවිය වෙනුවෙන් මගේ සිත, කය, වචනය භාර කරන බවටත් ඒ සියල්ල සම්බන්ධයෙන් සම්පූර්ණ අයිතිය එතුමියට ලබා දෙන බවටත් පොරොන්දු වෙමි.
මේ සියල්ල වෙනුවෙන් එතුමියගෙන් කිසිඳු ගෙවීමක් ලබා නොගන්නා බවටත් මම සතු සියල්ල එතුමියගෙ සැප සතුට වෙනුවෙන් කැප කරන බවටත් පොරොන්දු වෙමි.
මේ වහල් සේවය අතර මගේ ජීවිතේට යම් හානියක් වුවහොත් වහලෙක් ලෙස මම එහි වගකීම ගන්නා බවටත් උත්තමාවිය ඊට වගකිවයුතු නැති බවත් සහතික කරමි.
මේ සියල්ල ඉටු කරමින් රුවිනි ඉමාෂා බාලසූරිය උත්තමාවියගෙ සදාකාලික පෞද්ගලික වහල් බල්ලා ලෙස ශානක ප්‍රසාද් ගුණවර්ධන වන මම අද පටන් කටයුතු කරන බවට දිවුරා ප්‍රකාශ කරමි.
ස්තූතියි

මැඩම් ලියුම බැලුවා. මගේ ඔලුව අතගාල හොඳට ලි‍යල තියෙනවා කියල කමුල් පාරක් ගැහුවා.

දැන් තමුසෙ මේ මාකර් එක අරගෙන තමුසෙගෙ පපුවෙ තමුසෙ කාගෙ කවුද කියල ලියාගන්න ඕන.  තමුසෙ කාගෙ කවුද?

ඉමාෂා උත්තමාවියගෙ වහල් බල්ලා

හරියට හරි කියල මට තව කමුල් පාරක් ගැහුවා. ඉස්සරහින් බලන එකාට පේන්න තමුසෙගෙ පපුවෙ තමුසෙම ලියාගන්න එක අමාරු වැඩක්. ඉක්මණට කරපන් කියල මාව තල්ලු කරල මැඩම් ආයෙත් නැගිටල ගියා...........

ඉමාෂා මැඩම් එද්දි මම ලියනවා. මගේ ඇගේ මමම අනිත් අතට අකුරු ලියනවා කියන්නෙ අමාරු වැඩක්.
තාම ලියනවද බං? කියාගෙන මැඩම් මගේ කොණ්ඩෙන් ඇද්දා.
ජොකා කටෙන් එළියට ගනින් කියල මැඩම් කිව්වා. මම එළියට ගත්තා. කට ඇරපන් කිව්ව මැඩම් මගේ කටට ලොකු කෙළ පාරක් ගැහුවා. මම ඒක ගිල්ලට පස්සෙ තමයි ආයෙත් ජොකා කටේ දාගන්න කිව්වෙ. ඊටපස්සෙ මැඩම් මාව පයින් තල්ලු කරල බිම දාල මගේ අතින් මාකර් එක අරන් මැඩම් මගේ ඇගේ ලිව්වා.

ඉමාෂා උත්තමාවියගෙ වහල් බල්ලා

දැන් නැගිටපන්. මම හිට ගත්ත විතරයි වේවැල් පාරවල් ටිකක් වැදුණා. කවුද බල්ලො උඹට හිටගන්න කිව්වෙ? උඹට කිව්ව දේවල් මතක නැද්ද? මම ඉක්මණට දණ ගහගත්තා.
දැන් අතේ ගහන වෙලාව. මගේ පයිය කහනවා හොඳටම. ඉන්න අමාරුයි. දැන් ආයෙත් අතේ ගහන්න වෙලා. මැඩම් මට වේවැල් පාරවල් දෙද්දි මම අතේ ගැහුවා. මගේ ඇගේ අමාරුවට බඩු ටිකක් බිම වැටුණා. ඒකට නම් මැඩම්‍ට හොඳටම මළ පැන්නා. මට පයින් ගහගෙන ගහගෙන ගියා.
මොකද්ද බල්ලො තෝ කරේ? ඇඳගනින් ජොකා.
මම ඉක්මණට ඇඳගත්තා.
කටේ තියෙන ජොකා දැන් එළියට ගනින්. මම එළියට ගත්තා.
දැන් බිම තියෙන බඩු ලෙවකාපන්. මම මැඩම්ගෙ මූණ බැලුවා. ඇයි උඹට තේරුණේ නැද්ද? ලෙවකාපන් කියල මට තව වේවැල් පාරක් දුන්නා.
මම ලෙවකෑවා. ජීවිතේ මුල්ම වතාවට තමයි මගේ කටේ කැරි ගෑවුණේ.
මැඩම් ඒක වීඩියෝ කරල. මම ඒ බව දැක්කෙ නෑ. කොහොමද මම මේක කැම්පස් එකේ මගේ යාළුවොන්ට පෙන්නද්දි කියල මැඩම් හයියෙන් හිනා උනා. මම හොඳටම බය උනා.
එපා මැඩම් කියල මම කිව්ව විතරයි මට කමුල් පාරක් වැදුණා. ඊටපස්සෙ මැඩම් එයාගෙ ස්ලිපර්ස්වලින් එකක් ගලවලා අරන් මට ඒකෙන් කමුල් පාරවල් දෙකක් තුනක් ගැහුවා.
ජොකා කටේ දාගනින් කියල මැඩම් ගියා. මම ජොකා කටේ දාගෙන ඉද්දි මැඩම් ඇවිත් මගේ පිට උඩ වාඩි උනා. අපි යමන් එළියට. උඹට පෙන්නන්න තැන් ටිකක් තියෙනවා.
මම මැඩම් කරේ තියාගෙන දණ ගාගෙන එළියට ගියා......

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Prasad Shanaka (Slave dog)

No comments:

Post a Comment