Thursday, April 16, 2020

බෝඩිමේ ජීවිතය 04

බෝඩිමේ ජීවිතය 04


ඇන්ටි එහෙම කතා කරාම මට කරකියාගන්න දෙයක් නැති වුනා.මට යන්න ලැජ්ජයි.මම ආපු නැති නිසා "ටොමී මාව තරහ ගස්සන්නේ නැතුව වරෙන්" කියලා සැරෙන් කිව්වා
"ඔහොම කතා කරාට බල්ලො එනවද"අන්කල් හිනා වෙවී කියනවා
ඔයා දැක්කම තේරෙයි.මේ බල්ලා විශේශයි කිව්වේ ඒකනේ.මෙහෙ වරෙන් බල්ලෝ"
එපාරනම් ඇන්ටි හොදටම තරහින් කතා කරේ
මම අන්කල්ගෙ කකුල් දෙක ලගින් හිමින් හිමින් ගිහින් එයාලා ඉස්සරහ බල්ලෙක් වගේ ඉද ගත්තා.මූණ පහත් කරන්ම හිටිය ලැජ්ජාවට
අන්කල්ට මාව දැකලා හිනා ගියා."මේ මොකද..මේ මොනවා වෙලාද මූට"අන්කල් හිනාවෙවී ඇන්ටිගෙන් අහනවා
"මේ තමයි අපේ බල්ලා.මූ මිනිහෙක් වෙලා ඉපදුනාට ආස බල්ලෙක් වෙලා ඉන්න.අපේ දූ තමයි දැනගෙන තියෙන්නේ.මූට ඕන අපේ කකුල් ලෙවකකා ඉන්න විතරයි..ඇන්ටි හිනා වෙවී අන්කල්ට කියනවා
"එහෙම නේද බල්ලෝ.කියපන් උබේ හාන්පුතාට.ගෞරව කරපන්.උබව තියාගන්න කියලා ඉල්ලපන් සර්ගෙන්"ඇන්ටි සරෙන් කිව්වා"
මම මුකුත් නොකිය අන්කල්ගේ කකුලක් කිස් කරා.සපත්තු දාලා තිබ්බ නිසා මේස් ගදයි.කකුල තැම්බිලා
"ආ බන් උබට මොකද උනේ මේ.ඔලුව උස්සලා මට කියපන්"
මම ලැජ්ජාවෙන් ඔලුව උස්සල අන්කල් දිහා බැලුවා
"මම බල්ලෙක් සර්.මාව ඔබතුමන්ලා ලග තියා ගන්න.මම මෙහෙමමම් ඉන්නම්"
ඒක කියනවා ඇහුනම අන්ටිට මාර සතුටුයි
අන්කල් හිනා වෙවී ඉන්නවා
"සර් මහන්සි වෙලා ඇවිත් තියෙන්නේ.ඔයි ඇගිලි කටේ දාලා උරලා සුද්ද කරපන්"
මම ගෑනු කකුල් වලට ආස කරාට මෙහෙම දෙයක් කරන්න ජීවිතේට හිතලා නෑ.පිරිමියෙක්ගෙ කකුල් ලෙවකන්න හිතලවත් නෑ.ඒත් දැන් මට එහෙම කරන්න වෙලා.මම මේ පවුලේ වහලෙක් වෙලා
මොනවද උබ කල්පනා කරන්නේ කියලා මැඩම් මගේ ඔලුවට පයින් ගැහුවා
මුකුත් නෑ මැඩම් කියපු මම බිම දිගාවෙලා අන්කල්ගේ ඇගිලි කටේ දාලා සූප්පු කරන්න පටන් ගත්තා..සපත්තු දාන නිසා ඇගිලි පිරිසිදුවට තියෙනවා.ඇගිල්ලෙන් ඇගිල්ල කටේ දාලා සූප්පු කරා
"මොකක්ද ඒයී මේ.මට තේරුම් ගන්න බෑ මේ වෙන දේ..මොනවා උනත් කකුල් වලටනම් මාර සනීපයි
"අද ඉදන් ඔයාට හැමදාම ඔහොම කරගන්න පුලුවන් කියලා ඇන්ටි අන්කල්ට උන දේ කිව්වා"
බලන් ගියහම මූ මාර බල්ලෙක්නේ...කතාව අහපු අන්කල් මන් දිහා බලන් කිව්වා
"ඔව් අනේ.අද ඉදන් අපිට වහල් බල්ලෙක් ඉන්නවා."
මම නාගෙන එන්නම්..ආවම මුගෙන් පොඩි සැපක් ගමු කියලා අන්කල ඇන්ටිට කිස් එකක් දෙන ගමන් කිව්ව.
මාව පැත්තකට කරපු අන්කල් ඇදුම ගලවන්න ගත්තා.
"චූ බරක් තිබ්බා එහේ ඉදන්ම.මම ඉක්මනට නාගෙන එන්නම්"අන්කල යන්න හැදුවා
"ඉන්න ඉන්න.දැන් චූ දාන්න තියෙන්නෙ කොමඩ් එකට නෙවෙයි.මුගේ බීම තමයි චූ.මේ කටට තමයි දාන්න තියෙන්නේ.මූත් ආසාවෙන් ඇත්තේ"ඇන්ටි එහෙම කිව්වම මම රත් වෙලා ගියා.පිරිමියෙක්ගේ චූ බොන්නේ කොහොමද මම.අප්පිරියාවේ බෑ
ආ එහෙමද කියගෙන අන්කල මගේ පටියෙන් ඇදලා මූන පයිය ලගට ගත්තා.දැන්නම් චූ බොන්නම වෙනවා.මම අප්පිරියාවෙන් උනත් හිත හදා ගත්තා
කට ඇරපන් එහෙනම් කියලා අන්කල් මගේ කටට අන්කල්ගෙ පයිය එබුවා.ඒක මාර සයිස්.මගෙ උගුරටම වදිනවා..අන්කල් බාගයක් එලියට අරන් කටට චූ කරන්න ගත්තා.මාත් හලන්නෙ නැතුව චූ ඔක්කොම බිව්වා.අක්කගේ ඒවට වැඩිය රහ වෙනක්.පැනිරහ ගතිය වැඩි.රස්නෙයි.ඔක්කම බිව්වට පස්සේ මට පයිය කටින් ලොවලා සුද්ද කරන්නත් උනා.
මූත් නරකම නෑ නේද කියලා අනකල් නාන්න ගියා.චූ බීලා මගේ බඩත් අමුතුයි
මම ඇන්ටිගේ කකුල් දෙක මසාජ් කර කර හිටියා අන්කල් එනකල්.අන්කල් නාලා ඉවර වෙලා ආවා.ඇවිත් ඇන්ටි ලගින් වාඩි වෙලා ඇන්ටිව කිස් කරන්න ගත්තා.ඇන්ටිවත් අල්ලන් නැගිට්ට අන්කල් ඇන්ටිට තොලක් දැම්මා.ටොමී ඇවිත් මගේ සාලුව ගලවපන්
මම ගිහින් ඒ දෙන්නගේ කකුල් දෙක මුල ඉදන් සාලුව ගැලෙව්වා.අන්කල්ගේ පයිය එලියට පැන්නා.ඒක නැගලා සයිස් වෙලා.
"බලන් ඉන්නේ නැතුව ඕක උරපන්"ඇන්ටි මහේ ඔලුව අන්කල්ගේ පයිය ලගට කිට්ටු කරා
මම මුකුත් නොකිය අන්කල්ගේ පයිය කටට ගත්තා.දැන් මට මේක ගානක් නෑ.මටත් හිතෙන්නේ මම මෙහේ වහල් බල්ලෙක් කියලා.මම අතින් අල්ලන් අන්කල්ගේ පයිය හොදට උරනවා.
"මූ උරන විදියට නිකන්ම බඩු යනව"කියලා අන්කල මගේ ඔලුව අල්ලලා තද කරා.ඉටා පස්සේ මගේ කටට පයියෙන් හුකාගෙන ගියා වේගෙන්.කටේ බඩු එකයි.
"ඔයි ඔක්කම ගිලලා ඇටේ උරපන්"අන්කල් එහෙම කිව්වේ මට කනේ පාරක් ගහගෙනමයි.
හා සර් කියපු මම අන්කල්ගේ බඩු ටික ගිලලා ඇටදෙක උරන්න ගත්තා.වයස උනාට තරුණ පයියක් අන්කල්ට තියෙන්නේ..මම දැන් මේකට ආස වෙලා.මම ආසවෙන් ඇට දෙක් ඉරුවා.ඒ අතරේ ඇන්ටි ඇදුම්ඔක්කම ගැලෙව්වා.අන්කල් මාව තල්ලු කරලා ඇදෙන් ගිහින් හාන්සි වුනා.ඇන්ටි අන්කල්ගේ ඇග උඩ නැගලා පයිය උඩින් වාඩි වුනා
"ටොමී ඇවිත් මැඩම්ට උදව් කරපන්"
මම ගිහින් අන්කල්ගේ කකුල් දෙක අස්සෙන් හාන්සි වෙලා පයිය අල්ලලා ඇන්ටිගේ හිලට දැම්මා..අන්කල් ඇන්ටිට හුකනවා.එන්න ඒන්න වේගේ වැඩි කරනවා.ඇන්ටි කෑ ගහන එකත් වැඩි වෙනවා.මම ඇන්ටිගෙ කකුල් ලෙව කකා ඉන්නවා.ඇන්ටි මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා ඔලුව පුක ලගට ලන් කරා.මම ඇන්ටිගෙ පුක ලෙව කනවා.ඊට පස්සේ ජොයින්ට් එක ලෙව කන්න ගත්තා.
අන්කල හුකන එක නතර කරා.මම පයිය එලියට අරන් ලෙව කන්න ගත්තා
දැන් ටොමීට කියන්න කලින් දෙයක් තේරෙනවා නේ.ඔහොම්ම මගේ එකත් සුද්ද කරපන් කියපු ඇන්ටි අන්කල්ගෙ ඇගෙන් බැහැලා අන්කල්ට තුරුල් වෙලා හාන්සි උනා.මම අන්කල්ගේ පයිය ලෙව කනවා යට ඉදන්.ඒක සුද්ද කරලා මම ඇන්ටිගෙ හුත්ත ලෙවකන්න ගත්තා.අන්කලගෙ බඩු එකේ.මම හොදට දිව දාලා ඇන්ටිගෙ හුත්‍තත් සුද්ද කරා
"මූව අපි හැමදාම තියා ගමු.මූ ගැන හොයන්න කවුරුත් නෑනේ.මුගේ ආච්චිට කියමු අපි මූව බලාගන්නවා කියලා"අන්කල් ඇන්ටි එක්ක කතා වෙනවා
"හා පැටියෝ එහෙම කරමු කියලා ඇන්ටි මගේ ඔලුවට පයින් එකක් ඇන්නා.මම ඇදෙන් බැහැල දනගහන් හිටියා.ඇන්ටි අන්කල්ගේ පයිය කටට ගන්න ගත්තා.අන්කල් මට ඇන්ටිගේ පුක ලෙවකන්න කියලා අණ කරා.මම බිම ඉදන් ඇන්ටිගේ පුක ලෙව කෑවා.කලුයි මයිල් ටිකකුත් තියෙනවා.ඒ උනාට පුක සයිස්.බනිස් වගේ.මම ආසාවෙන් ලෙව කෑවේ.
අන්කල් ඇන්ටිගේ කටට හුකන්න ගත්තා හයියෙන්.ඇන්ටිගෙ කටේම බඩු යැව්වා.ඇන්ටි බඩු ටික ඇන්ටිගෙ කකුලෙයි අන්කල්ගේ කකුලටයි දැම්මා
මම දැන ගත්තා මට මේවා ලෙවකලා සුද්ද කරන්න වෙනවා කියලා
අන්කලුයි ඇන්ටියි අදේ තුරුල් වෙලා හාන්සි වෙලා කකුල් ඇදෙන් එලියට දැම්මා.මම බල්ලෙක් වගේ දෙන්නගෙම කකුල් ලෙවකෑවා..බඩු ඔක්කොම දිවෙන් ලෙවකෑවා.කකුල් හේදුවා වගේ.උබට මෙහෙම කරන්න දුන්නට මැඩම්ටයි සර්ටයි ආචාර කරපන්.
ඇන්ටි කිව්වම මම දෙන්නගෙම කකුල් කිස් කරමා බොහොම ස්තුතියි මැඩම්ටයි සර්ටයි කියලා කිව්වා.
"අම්මේ දොර අරින්නකෝ පොඩ්ඩක්"අක්කගේ කටහඬ
"මට ටොමී දෙනවද පාඩම් කරන්න යන්න හන්සිලහට"
හන්සි කියන්නේ එහා ගෙදර අක්කා.එයාලා දෙන්න එකම පන්තියේ.ගෙවල දෙක තියෙන්නේ තාප්පෙකින් වෙන් වෙලා.දොරක් දලා තියෙනවා තාප්පේ.
දෙන්නම ඉක්මනට ඇදුම් ඇදන් මට දොර අරින්න කිව්වා
"හන්සිලයි අම්මලා බන ගෙදරක ගිහින් ගොඩක් රෑ වෙලාලු එන්නේ.මට පාඩම් කරන්න එන්න කිව්වා.මටත් එක්ක කෑමත් හදලා.මම මූවත් අරන් යන්නම්
"හා හා යන්න.හන්සිට මූ ගැන කියන්න හැබැයි.වෙන අයට කියන්න එපා කියන්න"
ඇන්ටි අක්කට එහෙම කිව්වම අක්කා මගේ කරපටියෙන් අල්ලන් යමන් කියලා කාමරෙන් ආවා
Continue

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..

රචනය:- Neo Shan

No comments:

Post a Comment