Saturday, April 11, 2020

බෝඩිමේ ජීවිතය 01

මගේ පලවෙනි කතාව.හොදනම් share කරන්න
#femdom #footfetish #slavedog #footlover
බෝඩිමේ ජීවිතය 01
මගේ නම කසුන්.මම ජීවත් වුනේ පොඩි ගමක.ආච්චි මමයි ගෙදර ඉන්නේ.පොඩි කාලේ ඉදලම ආච්චි ලග තමයි ජීවත් වුනෙ.ශිෂ්‍යත්වේ පාස් වෙලා කොළඹ ස්කෝලෙ ඉගෙන ගන්න යන්න ලැබුනා.අපි දුප්පත් නිසා ස්කෝලේ හොස්ටල් එකේ තමයි මම නැවතිලා හිටියේ.ඔහොම 10 වසර වෙනකන් හොස්ටල් හිටියා.10 වසරෙදි ආච්චි මාව බෝඩිමක නැවැත්තුවා.ඒ හොස්ටල් එකේ ඉන්න අමාරු නිසා.ඉගෙන ගන්න ආධාර ලැබෙන නිසා ඒ සල්ලි වලින් බෝඩිම් ගාස්තු ගෙවන්න තීරණය කරා.මම නැවතුන බෝඩිමේ ඉන්නේ ඇනිටියි අන්කලුයි එයාලයි දුවයි.ඒ දුව ඉගෙන ගත්තේ අපේ බාලිකා පාසලේ.මට වඩා අවුරුදු 3ක් වැඩිමල්.මෙහෙදි තමයි මගේ ජීවිතේ වෙනස් වුනේ.බෝඩිමේ මිනිස්සු හරිම හොදයි.ඇන්ටි සැර වුනාට මට හොදට සැලකුවා.අන්කල් වැඩිය කතා කරන කෙනෙක් නෙවෙයි.හොටෙල් එකක වැඩ කරන්නේ..රෑට විතරයි ගෙදර ඉන්නේ.දවල්ට ඉන්නේ අක්කයි ඇන්ටි මායි විතරයි.බෝඩිමේ අයගේ විස්තර ටිකක් කියන්නම්.ඇන්ටිට වයස 40යි.තලෙලුයි.අන්කල්ට 42යි.දෙන්නටම වයස පේන්නේ නෑ එච්චර.අක්කා මේ උසස් පෙළ පන්තියේ.චාම් ඇදුම් අදින්නේ.ගමේ කෙල්ලෙක්ගේ ලස්සනක් අක්කට තියෙන්නේ.කොල්ලො ගොඩක් පස්සෙන් යනවා.එක්කෙනෙක් එක්ක යාලුයි කියලා මට දැන ගන්න ලැබුනා
බෝඩිමේ මම මාස දෙකක් විතර ඉන්න කොට අක්ක ගොඩක් ෆිට් වුනා මාත් එක්ක.මම ඒ කාලේ කෙල්ලොන්ගේ කකුල් වලට ආසයි.කෙල්ලෙක් දැක්කත් මුලින්ම බැලෙන්නේ කකුල්.කොහොම ආස වුනාද කියලා හිතා ගන්න බෑ.මේ අක්කගෙ නම රුචිනි.රුචිනි අක්කගෙත් කකුල් මාරම ලස්සනයි.පිරිසිදුවට තියන් ඉන්නවා.ගෙදරට ගවුම් තමා වැඩිපුර අදින්නේ.එක සිකුරාදා හවසක අක්කා ක්ලාස් ගිහින් ආවා.ඒ වෙලාවේ ඇන්ටිත් ටවුන් එකට ගිහින් තිබ්බෙ වැඩකට.මම සෝෆාවට වෙලා ටීවී බල බල හිටියා.අක්කා ඇවිල්ලා අම්මා නැද්ද කියලා අහගෙන මගෙ ලගින් වාඩි වුනා ටීවී බලන්න.ඒක සාමාන්‍ය දෙයක්.අපි එකට ටීවී බලනවා.අක්කා එක පාරම කකුල් දෙක ස්ටූල් එක උඩින් තියා ගත්තා.මට අක්කගෙ කකුල් දිහා බැලුනම ආස හිතුනා.ක්ලාස් ගිහින් ආවට කුණු පොඩ්ඩක්වත් නෑ.අගිලි මාර ලස්සනට තියෙනවා.මට ඇස් අයින් කර ගන්න බැරි වුනා.කකුල් දිහා පිස්සුවෙන් වගේ බලන් හිටියේ.අක්කා මේක දැකලා මොකද මල්ලි මේ කියලා ඇහුවා.මට මාර ලැජ්ජාව.මම නෑ මුකුත් නෑ අක්කේ කියලා ඉක්මනට ටීවි එක දිහා බැලුවා.ඒත් හිත කකුල් දෙක ළග.අක්ක ටික වෙලාවක් ගිහින් "මාර මහන්සි අනේ පයින් ඇවිල්ලා.අම්මා ආවම කකුල් දෙක මසාජ් කර ගන්න ඕන පොඩ්ඩක්"කියලා කිව්වා
ඒක කිව්ව ගමන් මට අක්කගේ කකුල් මසාජ් කරන්න මාර ආසාවක් ආවා.ඒත් කියන්න බයයි.ඉවසගන්නම බැරි තැන මගේ කටින් කියවුනා "අක්කට ඕනනම් මම කකුල් මසාජ් කරන්නම්" කියලා.
-පිස්සුද මල්ලි.ඔයාට කියලා ඕව කරගන්න බෑ.මන් අම්මා ආවම කර ගන්නම්
ඒත් මට ඕන අක්කගේ කකුල් අත ගාන්නමයි
-කමක් නෑ අක්කේ.මන් කරන උදව්වක් කියලා හිතන්නකො.ඔයත් ආස වෙයි.එක පාරක් කරන්නම්කෝ..මම හොදටම පිස්සුවෙන් හිටියේ.ඒකයි එහෙම කියවුනේ
-ඔච්චරම කියනවනම් කරන්නකෝ..මටත් මාර මහන්සි.ඔයාගෙත් ආසාවනේ.එහෙම කියලා අක්ක මන් දිහා අමුතු හිනාවකින් බැලුවා
මම කිව්වා මගේ උකුල උඩින් කකුල් දෙක තියා ගන්න කියලා..අක්කා අදිමදි කරලා තිව්වා.මම හිමින් සැරේ අක්කගේ කකුල් අල්ලලා මසාජ් කරන්න පටන් ගත්තා..මාරම ලස්සනයි.මට අක්කගෙ කකුල් ලෙවකන්නමයි හිතෙන්නේ.බොහොම අමාරුවෙන් ඉවසන් හිටියේ.මගේ මල්ලිත් හොදටම නැගලා.එයාට තේරෙන්නත් ඇති
-ඔයා මගේ කකුල් වලට ආසයි නේ.මම දැකලා තියෙනවා මගේ කකුල් දිහා හොරෙන් බලන් ඉන්නවා ඔයා.
ඒක ඇහුනම අක්කා වැඩේ දන්නවා කියලා මට තේරුනා.මම එක පාරම කකුලක් උස්සලා දිවෙන් ලෙවකෑවා..මාරම රහක් ආවේ.මට පිස්සු වැටුනා
එක පාරම අක්කා කකුල් ඇදලා ගත්තා බය වෙලා වගේ
-මොනවද මල්ලි කරන්නේ මේ.මොනවා වෙලාද
-අනේ අක්කේ මම ඔයාගේ කකුල් වලට ආසයි.ඒකයි එහෙම කරේ.ඔයාගේ කකුල් දැක්කම ලෙවකන්න හිතෙනවා.
-තමුසේ මහ වලත්තයෙක්නේ.අම්මා ආවම මම කියනවා.
මගේ මයිල් කෙලින් වෙලා ගියා.ඇන්ටිට මේවා කිව්වොත් මාව එලවයි.මම ආච්චිට මොනවද කියන්නේ.මම බය වෙලා ගියා එක පාරට.අක්කට හොදටම තරහා ගිහින්
මම එක පාරම අක්කා දිහා බලන්"අනේ අක්කේ එහෙම කරන්න එපා.ඇන්ටිට කියන්න එපා.වැරැද්දක් උනාන්ම් සමාවෙන්න.මම ආසවට ලෙවකෑවේ.මන් හිතුවා ඔයා කැමති වෙයි කියලා.අනේ කියන්න එපා"
මන් අක්කට බැගෑපත් වුනා
-බෑ මම කියනවා.තමුසේ මොනවා කරයිද දන්නේ නෑ ඔහොම ඉදලා
-අනේ අක්කේ මම මුකුත් කරන්නේ නෑ එහෙම.මන් අක්කා කියන ඕන දෙයක් කරන්නම්.ඇන්ටිට කියන්න එපා ප්ලීස්
ඒක කිව්වම අක්ක ටිකක් කල්පනා කරා.
-ඕනම දෙයක් කරනවද එහෙනම්.මම ක්ලාස් ඇරිලා ආවම මගේ කකුල් මසාජ් කරනවද හැමදාම.තමුසෙට ඒ වැඩේ හොදට පුලුවන්.හැබැයි ලෙවකන්න බෑ
-හා අක්කේ මම කරන්නම්.ගොඩක් ස්තූති.
-කෝ එහෙනම් දැන් කරනවා
මම ආපහු ස්ටූල් එක ලග දනගහගෙන අක්කගේ කකුල් මසාජ් කරන්න ගත්තා.ටික වෙලාවක් යනකොට
-මොකද මගේ කකුල් ලෙවකෑවේ.කකුල් වලට එච්චර ආස මොකද.මට ඇත්ත කියන්නකෝ
ඔක්කොම මාට්ටු උන එකේ මම අක්කට කියලා දැම්මා මම කෙල්ලොන්ගේ කකුල් වලට ආසයි.ඒවා ලෙවකන්න ආසයි කියලා
-තමුසෙට මාර ආසවල්නේ තියෙන්නේ.මොන පිස්සෙක්ද මන්දා.බල්ලොනෙ කකුල් ලෙව කන්නේ.
අක්කා එහෙම කිව්වම මට මාර ලැජ්ජාවක් ආවා
-තමුසේ ආසද මගේ කකුල් ලෙවකන්න.එහෙනම් මගේ බල්ලෙක් වෙලා ඉන්නවා
අක්කා විහිලුවෙන් වගෙ කිව්වා..ඒත් ඒක කිව්වම මට මාර ආසාවක් ආවා.එහෙම හරි කකුල් ලෙවකන්න ලැබෙනවනම් කියලා මම හා අක්කේ කිව්වා
-මොකක් තමුසේ මගෙ බල්ලා වෙනවා.අක්කා හයියෙන් හිනා වුනා
-ඔව් අක්කේ මම අක්කගේ බල්ල වෙන්නම්.අක්කේ කියන ඕන දෙයක් කරන්නම්
-මේකත් මරු..ඕනම දෙයක් කරනවද මම කියන.මන් කියන වැඩ කරනව්ද
මම තවත් ඇවිස්සුනා.ඔව් අක්කේ ඕන දෙය්ක් කරන්නම්.මට අක්කගේ කකුල් ලෙව කන්න දෙන්නකෝ.
-හා එහෙනම් ඔයා අද ඉදන් මගේ බල්ලා.මන් කියන ඕනම දෙයක් කරන්න ඕන.නැත්නම් මම මේක අම්මට කියනවා.අක්කා මාව බය කරගත්තා
උබේ නම ටොමී..අද ඉදන් ගෙදර කවුරුත් නැති වෙලාවට මම කතා කරන්නේ එහෙමයි.ඒ වෙලාවට උබ බල්ලෙක් වගෙ ඉන්න ඕන.ඇවිදින්න ඕන.කැමතිද
-මාත් දැන් වෙන කරන්න දෙයක් නැති නිසා හා අක්කේ කියලා කිව්වේ
-දැන් ඉදන් මම අක්කා නෙවෙයි.උබේ මැඩම්.මට මැඩම් කියලා කතා කරපන් කවුරුත් නැති වෙලාවට..
අහින්සකව හිටපු අක්කා මට දැන් සැරෙන් කතා කරන්නේ.
මම හා මැඩම් කිව්වම අක්කට හිනාවක් ගියා.
-තමුසෙ ඉක්මනට දේවල් තේරුම් ගන්නවා නෙ..එහෙනම් මගේ කකුල් ලෙවකනවා ටොමි
මම දනගහගෙනම අක්කගේ කකුල් ලෙව කන්න ගත්තා.යටි පතුල් කිස් කරලා දිවෙන් ලෙව කෑවා..ඊට පස්සේ ඇගිලි එකෙන් එක උරන්න ගත්තා..මාරම ෆීලින් මට..අක්කටත් ෆීල් වෙලා.ඇඹෙරෙනවා.මම හොදට කකුල් ලෙවකෑවා.ටික ටික උඩටම ලෙවකෑවා
-මගෙ සෙරෙප්පු දෙකේ දූවිලි.ඒ දෙකත් කකුලෙන් ලෙව කාපන් දැන්
මම දනගහගෙනම ගිහින් සෙරෙප්පු දෙක කකුලෙන් ලෙව කෑවා.දූවිල් කටේ.පොලිශ් කරාවගේ සෙරෙප්පු දෙක එනකන් ලෙව කෑවා
අක්කට මාර සතුටුයි
-උබව මම හැමදාම බල්ලෙක් වගෙ තියා ගන්නවා.මෙහෙ වරෙන් කියලා මගේ ඔලුව අතගෑවා.
-මැඩම්ට ඕන දෙය්ක් මට කරන්න.මම ඔබතුමියගේ
මම මාර ගෞරවයකින් අක්කට කිව්වා
-ඔව් උබව ගොඩක් වැඩ තියෙයි ඉස්සරහට.මගේ කකුල් මසාජ් කරාට ඉදා තෑග්ගක් කට ඇරපන් කියලා අක්කා කටට කෙල තැම්බක් ගැහුවා
මම අප්පිරියාවෙන් වගේ ඒක බිව්වා
-මගෙ හොද ටොමියා..දැන් පලයන් අම්මා එනවා ඇති.රෑට මම පාඩම් කරනකොට මගේ කාමරේට වරෙන්.මම හා මැඩම් කියලා කකුලට කිස් එකක් දිලා යන්න ගියා
හිතුවෙවත් නැති විදියට මගේ අසාවක් නිසා අක්කගේ වහල් බල්ලෙක් වෙලා ඉන්න මට සිද්ද වුනේ
Continue
මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..

No comments:

Post a Comment