Thursday, April 16, 2020

මායාගේ මිතුරිය (My wife's friend) - 03

මායාගේ මිතුරිය (My wife's friend) - 03

ආයුබොවන් ආදරනීය යාලුවනේ ගොඩකාලෙකට පස්සෙ නැවතත් පුරුදු විදියටම පුරුදු සෙනෙහසින් හමුවීමට ලැබීම්ම සතුටුයි.
ඉතින් මම කලින් පෝස්ට් කීමයකම කිව්වා වගේ අලුත් කතාවකින් ඔයාලා ඔයාල හම්බවෙන්න එන්න බැරි උනේ මාව report වෙලා තිබුන එන්න තමයි
ඉතින් නැවතත් සුපුරුදු මට්ටමටම ඇවිල්ල තියෙනව ඉතින් ඔන්න ඔයාලා හැමෝටම මතකයි නේද ආශා බේබි මේ උදේ පාන්දරම මාව use karala කරල treatment එහෙම දීලා ඉස්කෝලේ යන්න ගියා ඒ වගේ ම පරක්කු වෙලා අවදි වුන මෙලනි මැඩම්ගෙ උදෑසන සනීපාරක්ෂක සත්කාර කරපු මම වැඩකාරි සුජානිට බාරදීලා වැඩට යන්න ගියා. සුජානි මට පවරපු පලමු වැඩේ තමයි මැඩම්ලගෙ බේබිගෙ රෙදි ටික අතින් සෝදන එක. ගෙදර වොශින් මැශිමක් තිබුනත් මටඒක අතින් සෝදන්න අණකෙරුනා.
මමත් ඉතින් වැඩි අමාරුවක් නැති වැඩක් නිසා පැනපුගමන් මැඩම්ගෙ ත් ආශා බේබිගෙ කානර වලටත් පිලිවෙලින් ගියේ සෝදන්න තියන රෙදි ටික එකතු කරගන්න. මං කොහොමත් ගෙදරදිත් මායාගෙ ඇඳුම් සංජය කාරයගෙ ඇඳුමුත් සෝදනවානේ. මුලින්ම මෙලනි මැඩම්ගෙ කාමරයට ගියපු මට ඒක හරිම පිකිවෙලක් දැනුනා සෝදපු ඇඳුම් වෙනම අයන්කරපුව වෙනම. ඇඳපුව වෙනම තිබුනා මම එකින් එක ඇදල බැලුවා අම්මෝ මට මාර හැපි. මං ආසම විදියෙ සුදු යට සායවල් දෙකක් පෑන්ටි තුනක් එක්කම බ්ලව්ස් තුනක් තිබ්බා..ඒඅරින් රෝසම රොසපාට පෑන්ටිය අතට අරගෙන මං දෝතින්ම මූනට ලං කරල ඉම්බා. අම්මොහ්.. ඒ තරම් කාමුක සුවඳක් චූව ගෑවිච්ච තැනින් දැනුනෙ. ඒ සුවඳට පයිය නැග්ගෙ එකසිය අසූවටම. අම්මෝහ් එහෙම්මම ඒ රෙදිටිකත් අරන් ආශා බේබිබ්ගෙ කාමරේට ගිහින් දොරවහගත්තා.. අම්මෝ ඒකනම් පිස්සන් කොටුව වගේ එජ එක ඇඳුම් දාපු දාපු තැන්වල මේස් ශූස්, ස්කර්ට්ස් බ්ලව්ස් ඇඳපුව මොනවද කියල හොයාගන්නත් අමාරුයි.. පෑන්ටීස් අන්ඩ ස්කර්ට්ස් එහෙම දාපු දාපු තැන්වල. තරුණ කෙල්ලෙකුගෙ කාමරේක ඒකිගෙ අඳුම් එක්ක තනි උනාම දැනෙන අමුතු හැඟීම මං පිස්සුවෙන්වගේ විඳින්න ගත්තා මං ඇඳන් ඉන්න ඇඳුම් ඉක්මනින් ගලවපු මම ආශාගෙ සුදුම සුදු සියුමැලි පෑන්ටියක් ඇඳගත්තා ඊට ඉඩින් මෙලනි මැඩම්ගෙ සුදුම සුදු යට සායකුත් ඇඳගත්තු මට. කණ්නාඩියෙන් බැලුලෙ ඉබේටම වගේ අම්මෝහ් වේසාවියෙක් යටසාය පිටින් ඉන්නව වගේ හඟීමක් ආවා. මාරුවෙන් මාරුවට ආශ බේබිගෙත් මෙලනි මැඩම්ගෙත් පෑන්ටීස් ඉඹිමින් දිවෙන් ලෙවකමින් හෙමින් හෙමින් අතේගහන්න පටන්ගත්තා අමෝ ඒ තරම් සැනසීමක් ඇත්තටම ඒක අමුතුම කාමුක හැඟීම් සමුදායක එකතුවක්. මම ඔයාලටත් යෝජනා කරනවා. ඔයාලගේ වයිෆ් ගෙ හෝ නෑනා කෙනෙක් ගෙ නැන්දා කෙනෙක් ගේ අක්කා කෙනෙක්ගේ කාමරේට බැහැල මේ වින්දනය ලබල බලන්න.. දැන් මැවෙනවනේද සැප. හ්ම්ම්ම් අහ්.. අහ්හ්.. යාහ්.. ම්ම්.. කියමින් මම සුරාන්තයට ලඟා උනා.. යෙස් අහ් අහ් බේබී අයි ලව් යූ අහ් කියමින් ඇගේ පෑන්ටියක් තෙත් කරමින්. මගේ උකු කැරි විද්දා.. අහ්හ් හ්ම්ම්. මට හරිම මහන්සි ගතියක් දැනිලා පොඩි වෙලාවකට නේ කියල ආශා බේබිගෙ ඇඳි දිගා උනා.අම්මෝ ඒ ඇඳන්වල සැපට මට නින්ද ගිහින්. අවදි වෙද්දි වෙන්න ඕනෙ ඒවා ඔක්කොම වෙලා. මං ඉවරයි. ඉවරෙටම ඉවරයි. ඉස්කෝලෙ ගියපු ආශා බේබි එයාගෙ යාලුවො තුන්දෙනෙක් එක්ක එකොලහ විතර වෙද්දි ගෙදරට ඇවිත් කාමරේටම එනකම් මට අවදි උනේ නෑ. දැන් හිතාගත හැකි නේද කොයිවිදියෙ පනිෂ්මන්ට් වලට මට මූන දෙන්න වෙයිද කියල. " එක පාරම ඉස්සරහ දොර ඇරගෙන ගේ ඇතුලට ආපු ආශා බේබිත් යාලුවිත් " සුජානී!! සුජානි! මං කලින් ආවා බං මගෙ බඩියො තුන්දෙනෙකුත් ආවා දවල්ට කෑම හදපං උන්ටත් එක්කම.. අහ් දැන් අපිට බොන්න ඩ්‍රින්ක්ස් එකකුත් ගෙනෙන්.. කියාගෙන කාමරේට වැදුන.. එකපාරම දැකපු දෙයින් බේබිත් යාලුවොත් තුෂ්නිම්බූත වෙන්නැති මොකද තමන්ගෙ කාමරේ තලත්තෑනි මිනිහෙක් පෑන්ටි යටසායවල් ඇඳගෙන ඇඳේ නිදියන් ඉන්නකොට.!!!! හපොයි දෙයියනේ මේ කව්ද ආශා මේ.!! යාලුවොටික නෝක්කඩු ස්වරයෙන් ඇහුව.. අහ් මූ මං අරකිව්වෙ අපේ මමීගෙ ස්ලේව් ඩෝග්.. මමීගෙ කිව්වට මූව මාත් යූස් කරනවා.. මට ඕනි උනාම " වාව් ඇත්තමද ආශා මරුනේ බං අනේ අපිටත් ආසයි බං අනේ !!! ආශා: හරි හරි බං උඹලටත් සර්ව් කරවන්නම් ඔහොම ඉඳපල්ල නටන්නෙ නැතුව ටිකක්. ආශා බේබිගෙ යාලුවො එක්කෙනෙක් ශෙනායා, අනික් කෙනා කසුනි, අනික් කෙනා රිතිකා. උනුත් ආශා වගේම මරු සක්කරවට්ටං තුනක්. අම්මෝහ්.. මං දැන් ඇහැරෙන්න බෑ බොරුවට නිදිවගේ හිටියා කොයිවෙලේ කෑම ලැබෙයිද කියකිය. ආශා ආපු ගමන් මගේ කොන්ඩෙන් අල්ලල බිමට ඇදල දැන්මා පර බල්ලො තෝ මොකද්ද මේ කරන්න හැදුවෙ මගේ අන්ඩවෙයාස් ඉඹින්න උඹ මගෙන් අවසරගත්තද කැරි බල්ලෝ අහ් අනික මමීගේ අන්ඩර් ස්කර්ට්සුත් ඇඳගෙන තිට මොන කුලප්පුවද හැදිල තියෙන්නෙ.. කියමින් හැරෙන හැරෙන පැත්තට ඇට වල්ලටයි බඩටයි පයින් ගහන්න ගත්තා අම්මෝ මං හිතුවෙ මට මැරෙන කම් ගහවි කියල. ඒ මගේ කෑගැහිල්ලට සුජානිත් කුස්සියෙ ඉඳල දුවගෙන ආවා. මොකෝ ආශා බේබි මේ වෙලා තියෙන්නෙ ?? " වෙලාතියෙන්නෙ තො දන්නෙ නැද්ද මේ බල්ල කරලතියන දේ බලපං ඇවිත් කියල සුජානිගෙ කොන්ඩෙන් ඇදං ඇවිත් මං ඉස්සරහට දැම්මා.. " මගෙ දෙයියනේ!! සුජානි ඔලුවෙ අතගහගත්තෙ මගේ ඇඳුම් විලාසිතාව දැකල වෙන්න ඕනේ.. මගෙන් කම්මුලට අතුල් පරවල් කීපයක් දුන්නු සුජානි ඈ පකයො උඹට බේබිලගෙ ඇඳුම් හොදන්න කිඋවම මේ හෝදපු විදියද!! ඈ බල්ලෝ අද උඹව හම ගහනව.. කියමින් මට ගහන්න ගත්තා." ආශා: හා හා නවත්තල උඹ පලයන් කුස්සියට මූ ගැන අපි බලාගන්නම් මමී ආවම උඹ ගැන බලගනී උඹට මේබල්ලව කීකරු කරගන්න නේ දීල ගියේ.. හ්හ්ම් දැන් පල බොරුවට නටන්නෙ නැතුව. හෙම කියල සුජානි එලවල දැම්ම ආශා. හම් උඹලට අද හොඳ චාන්ස් එක.. ස්ලේව් බල්ලා කාමරේම ඉන්නව.. ඔන්න ඔය දොරවහල වරෙන් මූට ට්‍රීට්මන්ට් දෙන්න එහෙම කියනකොටම කසුනි පැනල දොර ලොක් කරා දැන් ආශා බේබිගෙ කාමරේ ඇතුලෙ බේබී බේබිගෙ යාලුවො තුන්දෙනයි. මමයි විතරයි.. රිතූ: ශෙනායා මූට අපි අලුත් යට සායක් අන්දල ගමු දැන් ගුටිකාලම මේක කිලුටිවෙලානේ. එහෙම කියල රිතිකා ඒකිගෙ අන්ඩර් ස්කර්ට් එක ගලවල මගේ ලඟට ඇවිත් කිව්වා.. මේක ඇඳගනිං කියල.. මං ඒක අතට ගන්නකොටම ආශා බේබි මගේ කන රත්වෙන්න පාරක් ගැහුවා. ඇයි බල්ලො හැමතිස්සෙම කියන්න ඕනෙද මේ ඉන්නෙත් මගෙ යාලුවො ඒ කියන්නෙ උබේ මැඩම් ලා.. මැඩම් කෙනෙක් දෙයක් දෙද්දි දෑතින් ගනිං මැඩම්ට වැඳල.. ආයෙ ගනිං අරගෙන හොඳට ඉඹ පං. මං ඒ කිඋ විදියට රිතිකා බේබිට වැඳල එයාගෙ යටසාය දෑතින්ම අරගෙන ඉම්බා..අම්ම්මෝ ඒකෙන් ආපු රොස මල් සුවඳට ආයෙත් පයිය කෙලින් උනා.. ඇඳන් හිටපු යටසාය ටෙන්ට් එජක් ගැහුව වගේ මගේ පයිය නගිනව දැකපු රිතූට එයාගැන ආඩම්බර හිතුනා.:: අහ් මගේ අන්ඩර්ස්කර්ට් එක ඉඹිද්දි උඹට ආතල් නේ කියමින් හිනා උනා.
හාහා ඉක්මනිං ඔඉක ගලවල ඇඳගනිං.. මං රුතුගෙ යට සාය ඇඳගත්තා. ඊලඟට මං ලගට ආවෙ කසුනි ඒකිනම් ටිකක් සැර පාටයි ආපු ගමන් මගේ කට අරවල කෙල තැම්බක් ගැහුවා. ඩූ යූ ටේස්ට් ඉට් හා?? එහෙම කියමින් ඒකිගෙ පෑන්ටිය ගලවල දුන්න ඒකත් දෝතින් කඋනිට වැඳලා අරගත්තු මම ඉඹින්න ගත්ට්තා.. ඒකෙ කසුනිගෙ හුත්තෙ බේරුණු ජූස් සුවඳ මං කෑදර කෙස ආග්‍රහනය කලා.. ආහ්.. හ්හ්ම් ඉය ඉම්බා ඇති ඇඳගනිං ඕක.. මං හනික ඒ පෑන්ටිය ඇඳගත්තා. අවසානෙට තමයි ශෙනායා ආවෙ ඒකි ටිකක් අනික් උන් දෙන්නට වඩා ලස්සනයි. මේකි ආපු ගමන් මගෙන් ඇහුවා උඹට මගෙන් මොනවද ඕනෙ කියල.. මම මොකුත් නොකිය බිම බලාගත්තා. හ හ හා.. උඹට මොකුත් එපාද? එහෙම අසමින් ඒකි බ්‍රා එක ගලවල මට ඇන්දුවා. අන්දවල ලඟ තිබුනු පුටුවක මාව වාඩි කෙරෙව්වා. ආශා : උඹේ රිබන් පටි ටිකක් ගනින් මූ මේ පුටුවට තියල ගැටගහන්න ඕනේ. එහෙම කියද්දිම ආශා: රිබන් මොකටද බං අපේ ගෙදර බල්ලො ලොක් කරන මාංචු තියනවා කියමින් මාං චු දාලා පුටුවට හිර කලා.
එහෙම හිරකරගෙන මේකප් සෙටෙක අරගෙන මගේ තොල් මූන මේකප් එහෙමත් දැම්ම.. දාන ගමන් රිතූ: අම්මෝ ආශා මූනං අද රියල් පොන්නයෙක් වගේනේ.. අපිට එදා බෝයිස්කූල් එකේ හම්බුන පොන්නය කෝමද?? අම්මෝ ඌට එපා වෙන්නැති පොන්න කම එදාම. එහෙම කිඋවෙ ශෙනායා. කසුනි: ඇයිබං ඒ??? ශෙනායා: ඇයිබං රිතූට එදා ඩේට් හැදිලානෙ තිබ්බේ කෝමද අරූ සුප් එක බොන්නවගේ බිඋවෙ.. නියුට්‍රියන්ස් රිච් ඩ්‍රිංක්!! හ හ හහ්.. කියමින් ඔක්කොම හිනා උනා.
මට පේන්නෙ මහ ගෑනුන්ට වැඩිය අන්තයි දැන් හැදෙන පොඩි කෙල්ලො මං වැඩිවෙලා පුටුවෙ හිරකරල තිබ්බෙ නෑ. රිතූ පුටුවෙ වාඩිවෙලා මාව මුනින් අතට හරවල උකුල උඩ නවා ගත්තා දැන් මං ඇදන් හිටපු යටසාය උස්සල පෑන්ටිය පහත් කරපු ශෙනායා " වාව් නයිස් ආස් කියමින් අඩි රූලකින් ගහගෙන අහගෙන ගියා අහ් අම්මෝ ආහ් ආහ් කියමින් කෑගහන එක නවත්තන්න හිතපු ශෙනායා ඒකිගෙ පෑන්ටිය ගලවල මගේ කටේ ඔබල ආයේ පුකෙන් ත්ට්ටමෙන් පුඖරල ලේ එනකම් අඩිරූලෙන් තැලුවා. මගෙ ඇස්වලින් කඳුලු පැනිනව.. වේදනාවට.. එක පාරට ම ආශා උඹලගෙදර බාම් තියනවනං ගනිං.. මුගෙ පැලිච්චගෙ ගාන්න. කියල කිඋව්වා ආශා හිනාවෙවී සිද්ධාලේප කුප්පියක් ගෙනැවිත් දුන්නා.. ශෙනායත් රිතුත් කසුනිත් මගෙ තට්ටම පුරාම සිද්ධාලේප තවරල ඇඟිල්ලෙන් අරන් පුකේ හිල ඇතුලෙත් ගෑවා.. අම්මෝ මට නම් දැන් ඉන්නම බෑ.. මං වේදනාවෙ ඇඹරෙමින් . අඩන්න ගත්තා..
කසුනි: ආශා අර අපි ගෙනාපු ඩිල්ඩෝ කිට් එක චාජ් වෙන්න ගහන්න.. අහ් ඒකෙම චාර්ජ් කරපු බට් ප්ලග් එකක් ඇති ඒක ගන්න මුගේ පුක පොඩ්ඩක් ලූස් කරන්නෙපැයි කියල බඩ් එකක් හැඩේට තිබ්බ මෙටලික් බට් ප්ලග් එකක් පුකට බැස්සුවා බස්ස්ල. " අහ් ඕකෙ ස්විච් එක දාපන් ආශා වෛබ්‍රෙට් වෙන්න !! ස්වෛච් එක දාල දැන් මගේ පුක ඇතුලෙ වයිබ්‍රෙට් වෙනව.මට වේදනාව අස්සෙන් ආයෙමත් අමුතු ආතල් එකක් මෝදු උනා පයිය නැගගෙන එද්දි අම්මෝ අකුනක් ගැහුවා වගේ පුක පුරා කරන්ට් පාරක් වැදුනා නැග්ග ටික ආයේ බැස්සා.. ඒකෙන් විනාඩියකට සැරයක් ඉලෙක්ට්‍රික් ශොක් එකක් දෙනවා.
ටික වෙලාවකින් ඩිල්ඩෝ කිට් එක චාර්ජ් උනා. ඒක හනිකට ඇඳගත්තු කසුනි. මගේ පිටිපස්සෙන් ඇවිත් අහ් ඔන්න දැන්නම් පුතෝ පුක ඉම්පෝට් කරන්න වෙයි උබට මං අපේ මමීගෙ සර්වන්ටත් පුකේ ලෙලියනකං දුන්නා.. හහ හහ් හා.. කියමින් හිනාවෙමින් මගේ පුක පලන්න ගත්තෙ හෙමිහ් හෙමින්..
ක්‍රමයෙන් වේගෙ වැඩි කරමින් මැශිමක් වගේ මට පුකේ අරින්න ගත්තා මේසෙ උග පෙරලගෙන දැන් මට කසුනි පුකේ අරිනවා. මං කෑගහන එක නවත්තන අදහසින් රිතූ මගේ මූන උඩින් ගව්ම උස්සල වාඩි උනා.. හරියයම ඒකිගෙ කිම්බ මගේ කටේ උලමින් දඟලන්න පටන්ගත්තා අහ් අහ් අහ් යහ් යහ් මේක් මී කම් ස්ලේව් අහ්‍යාහ් කියමින් මගේ කට උඩම සුරතාන්තයට පත්වෙමින් කිඹිජූස් කටට විද්දා..
ඒ අතර වාරේදී කසුනි කීපවතාවක්ම සුරාන්තය ට පැමිනිලා තිබ්බ නිසා ඩිල්ඩෝ එක ගලවල ආශා සෙට් කරගත්තා දැන් ආශා මට පුකේ අරිනවා. ශෙනායා මගේ කට උඩ.. මගේ නිපල් ටියුන් කරමින් ඒකිගෙ කිම්බ මගේ කටේ උලන්න ගත්තා.. ඒකි රිතූ වගේ ආතල් අරගෙන නැවැත්තුවෙ නම් නෑ.. ඕපන් යුවර් ෆකිං මෞත් අයි නීඩ් ටු පී.. ඇරපිය කට.. කිය ල මගේ කටට චූ කරන්න ගත්තා.. උගුරටම චූ විද්ද නිසා අමුතුවෙන් ගිලින්න වෙලාවක් තිබ්බෙ නෑ.. ඒකිගෙ චූබර ඉවරවෙනකම්ම චූ දාල තමයි නැගිට්ටෙ.
මේ අතරෙ ආශා බේබිටත් බඩුයන ගානට ඇවිල්ලා.. මගේ ඇට දෙකටයි පයියටයි ගහමින් මට පුකෙ අරින්න ගත්තා.. අහ් යාහ් අහ් අහ් අහ් අහ අහ්.. ෆක් ෆජ්.. ෆකිං ඩෝග් මදර්ෆකර්.. යාහ් යහ්හ්....!! ඒ විදියට ආසාව ඇතිවෙනකං මට මාරුවෙන් මාරුවට පුකේ ඇරපු කෙල්ලො ටික මාව අවසානේ මේසෙ උඩම දාල.. වොශ් රූම් ගියා.. " හ්ම් අදනම් මරු ෆන් එකක් ගත්තෙ බං ආශා අපි ආයෙත් දවසක එන්නඕනේ... !! හා හා.. වරෙල්ලා උඹලට අද ෆන් නේද හහ් හහ් හ.. හ්. ආශා ශෙනායා, සහ කසුනි වොශ් දාන අතරෙ රිතූ ආයෙත් කාමරේට දුවගෙන ආවා..
" බල්ලො විශ් රූම් එකේ සෙනග වැඩී මට උබ හෙල්ප් කරනව නේද?? උඹ මෙලනි ආන්ටිගෙ ටොඉලෙට් සර්ව් කරනව කිව්වනේ ඉතින් හොඳ පපී වගේ මටත් හෙල්ප් කරපං කියල මහන්සි අරිමින් හිටපු මගේ කට උඩින් පාත් උනා.
ඇරපං කට.. ආශාගෙ රූම් එක ඩර්ට් කරන්න බෑ.. බිංදුවක්වත් බිම හලන්නෙ නැතුව ගනිං මා කට ඇරියගමන් ඇගෙ පුකේ තොල් වලින් මගේ කට සීල් වෙන විදියට හිරකරගත්තා. අහ් දැන් වේස්ට් වෙන්නෙ නෑ.. කියමින් කෙලින්ම උගුරෙ ඉඳන්ම කටෙන් එකක් පිරෙන්න කක්කා දැම්මා අම්මෝ මේකි මොනවා කාලද මංදා.. ඒතරම් ගඳක් ඒකක්ක ගොඩේ. ඉක්මනිං පෑන්ටිය ඇඳගත්තු රිතූ: ඉක්මන්ට කාපන්.. ආශා දැක්කොත් හරි නැ.. ඉක්මනට කාපන්. කියමින් මගේ පයිය කටේ දාලා උරමින් ආතලෙකක් දුන්න.. ඒ ආතල් එකේ සැපට අච්චර ජරාගොඩක් කොහොම කැව්නද කියල හිතාගන්නවත් බැරි උනා.. මගේ බඩු වලින් රිතූ කට පුරවගෙන තෑන්ක්ස් පපී සීයූ අනදර් ඩේ කියමින් ඇසක් ගසමින් කාමරෙන් ගියා.
මායාගේ මිතුරිය තුන්වැනි කතාංගය මෙතැනින් ඉවරයි මීලඟට හතරවැනි කතාංගය සමගින් මුනගැසෙමු. එතෙක් ඔබට ආයුබොවන්


මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Slave Island


No comments:

Post a Comment