Thursday, April 9, 2020

පුංචිගේ අතවරය 01

පුංචිගේ අතවරය 01


මේක මට Fb යාලු‍‍වෙක් (Shashiranga Dhewaka) inbox කරල තිබුන කතාවක්.

මගේම පුංචි අතින් සිදුවුනු අතවරයක් ගැන තමා මේ කතාව.

මගේ නම ශෙහාන්.අපේ අම්මටයි තාත්තටයි ඉන්නේ මම විතරයි.එක නිසාම ඒ ගොල්ලෝ මට ගොඩක් ආදරෙයි.අපේ ගෙට එහාපැත්තේ තමා පුංචිලගේ ගෙවල්.අපේ අම්මයි තාත්තයි දෙන්නම රජයේ සේවකයෝ නිසා දෙන්නම උදෙන් වැඩට ගිහිල්ලා හවසට තමා එන්නේ.ඒක නිසා පුංචි තමා මාව බලාගත්තේ.පුංචි හෙන මට ආදරෙයි.එත් මම ගොඩක් අකමැති වුන දෙයක් තමා පොඩි කාලේ ඉදන් එයා මගේ රහස් ප්‍රදේශ අල්ලන එක.පොඩි කාලෙදි මගේ පුක මිරිකනවා ගහනවා පයිය මිරිකනව ඇට අදිනවා.මම 5 වසරේ ඉන්නකොට එක පාරක් පුංචි ගේ ඔඩොක්කුවේ ඉන්නකොට එයා මගේ පයිය මිරික මිරික හිටියා.මගේ චූටි පයියත් මෝල් වුනා.එයා එක පාරටම ඒක කටට දාගන්න try කලා.මම අනේ පුංචි එපා කියලා.අපේ ගෙදරට දිව්වා.කෙලින්ම bathroom එකට ගිහිල්ලා මගේ පයිය බැලුවා මෙන්න ඒක ලොකු වෙලා.මම පුංචි කරපු විදියටම හිමීට අතේ පාර ගැහුවා මගේ ඇග සීතල වෙමින් මට වතුර වගේ ගියා.මගේ පලවෙනි අතේ පාර ඒක.ඔහොම ආය වැඩිය පුංචිලාගේ ගෙදර ගියේ නෑ.නමුත් මගේ අතේ පාර ගහන පුරුද්ද නැතිවුනේ නැහැ.මම හැමදාම අතේ ගැහුවා.XXXLOVERS එකට ඇවිල්ලා කෙල්ලොන්ගේ photo බල බල අතෙ ගැහුවා.පුංචි ලගින් යනවටවත් කැමති වුනේ නැහැ මම.ලොකු වෙනවත් එක්කම පුංචිගේ අතගාන ඒවත් නතර වුනා

ඔන්න දැන් මම 10 වසරේ.මේ සිදුවීම වුනේ මේ කාලයේ.එක දවසක් අපේ අම්මයි තාත්තයි කිව්වා ඒ ගොල්ලන්ට මලගෙදරක් තියෙනවා යන්න ඕනි කියලා.අම්මේ මාත් එන්නම් ඉස්කෝලෙත් නිවාඩුනේ.නෑ නෑ මම දැනටමත් ඔයාගේ පුංචිට කිව්වා.මෙ පාර වාර විභාගේ ලකුනුත් අඩුයි.ඒක නිසා පුංචිලගේ ගෙදට්ට වෙලා පාඩම් කරන්න ඕනි.අනේ අම්මේ.මම අඩෝවැඩියාවක් දැම්මා ඒත් හරිගියේ නැහැ.අනිත් දවසේ උදෙන් පුංචිලගේ ගෙදර ගියා.පුංචිට හරි සතුටුයි මම ආවටත්.අම්මලත් ගියා යන්න.පුංචි මාව ඇදගෙන ගිහිල්ලා මගේ කාමරේ පෙන්නුවා.මම කාමරේ බලන අස්සේ මම දැක්කා පුංචි මගේ පුක දිහා බලනවා.මම අනිත් පැත්ත හැරිලා පුංචි බඩගිනියි උදේට කමුකෝ.ආ එන්න පුතා වාඩිවෙන්න කිව්වා.එදා බත් තිබ්බේ.පුංචිම බත් බෙදුවා.පුංචි මම දිහා බලාගෙනම හිටියා.මේ ගෑනිට පිස්සුද.මම බත් කාලා ලග තිබ්බ වතුර එක බිව්වා.ඔන්න එතකොට මට ලොකු කැරකිල්ලක් ආවා.මම එකපාරටම කලන්තේ දැම්මා.මම ඊලගට ඇහැරුනේ මාව ඇදේ ගැටගහලා තියෙනකොට පුංචි වතුර එකට මොනවහරි දාලා.පුංචි දොරත් ඇරගෙන වේවැලකුත් අතින් අරගෙන ආවා.අනේ පුංචි මේ මොකද කරන්නේ මාව ලිහන්නකෝ.පුංචි මගෙ කකුලේ යටි පතුල් වලට චටාස් චටාස් ගාලා ගහන්න ගත්තා.මේක අහගනින් වේසිගේ පුතා.මම කතාකරන්න කියනකොට කතා කරපන්.දුවන්න හැදුවොත් තමුසෙවත් මරනවා.මම බයටම ඔලුව හෙල්ලුවා.පුංචි ඇවිල්ලා මගේ අත් ලිහුවා.ආ දැන් උබේ ඇදුම් ගලවපන්.මම බයටම මගේ ජොකා ඉතුරු වෙද්දි අනිත් එවා ගැලෙව්වා.මෙහෙ වර ලගට.දැන් මගේ කකුල් ලෙවකාපන්.මගේ සේවකයා වගේ.මට ඒක අප්පිරියයි වගේ ඒත් මේ වෙලාවේ කරන්නම වෙනවා.පුංචි එක පාරටම ගවුමයි පෑන්ටියයි ගැලෙව්වා.දැන් බ්‍රා එකත් ගැලෙව්වා.තඩි කුක්කු දෙක බකස් ගාලා එලියට පැන්නා.හුත්ත මයිල් එකයි.කැලෑවක් වගේ.දැන් ඇදේ නිදාගනින්.මම නිදාගත්ත ගමන් පුංචි මගේ කට උඩට හුත්ත තියලා උඩ පනින්න ගත්තා.ඊයා චූ ගදත් එනවා මට මාර අප්පිරියයි.ලෙවකාපන් මගේ හුත්තිගේ පුතො මගේ කිම්බ.ආහ් ලෙවකාපන් පකයා.මට කුනුහරුප ගොඩක් කිව්වා.එක පාරටම මගේ මූන උඩටම චු දැම්මා.මගේ කටෙත් එක්ක.මට වමනෙටත් වගේ.මේ අස්සේ මගේ පයියත් නැගලා තිබ්බේ.මගේ ජොකා ගැලෙව්වා පුංචි.ආ මේ චූටි මල්ලියා දැන් ගොඩක් ලොකු වෙලානේ.කියලා මගේ පයියට වේවැලෙන් ගැහුවා.මට ඇඩුනා.ගහලා කටට අරගෙන ලෙවකන්න ගත්තා.ආපහු වේවැලෙන් පයියට ගැහුවා.මම අඩනවා හයියෙන්.මේ උබ අඩපන් ඒත් මේ පටන් ගැම්ම විතරයි.මාව අනිත් පැත්ත හැරෙව්වා.මගේ පුක ඉරිලා යන්න චටාස් පටාස් ගාලා වෙවැල් පාරක් දුන්නා පුංචි.මගේ පුක රතු වෙලා ගියා.එක පාරටම පුංචි එයාගේ ඇගිලි දෙකක් මගේ පුකේ හිලට එබුවා.මට කරන්ට් වැදුනා වගේ.මම දැන් පොන්නයෙක් වගේ.මම ආස නැහැ ඒත් පුංචි මගේ පුකේ හිලට ඇගිලි දානකොට අමුතු සනීපයක්.පුකේ හිලෙන් ඇගිල්ල අරගෙන පුංචි ඒක කටට දාගෙන රසත් බැලුවා.අනේ පුංචි නවත්තන්නකෝ මගේ පුකේ හිල රිදෙනවා.කට වහපන් වෙසිගේ පුතා කියලා.පුංචි අතින් මගේ පුක් පලු දෙකට ගැහුවා.එක පාරටම ඇදෙන් dildo එකක් අරගෙන මගේ පුකේ හිලට එබුවා.ආහ් කියලා මට කෑ ගැහුනා.දැන් ඔහොම්ම හිටු.ගලවව්වොත් තෝව මරනවා.මගේ පුකේ හිල වනසනවා මේ ගෑනි.ශික් මම දැන් කොල්ලු කාරයෙක් වගේ.දැන් තොගේ පයියේ රස බලන්න වෙලාව.පුංචි මගේ පයියට ගහ ගහ මිරික මිරික ලෙවකන්න ගත්තා.dildo එක තාම පුක ඇතුලේ.මොනවා වුනත් මගේ පයිය සැපට ලෙවකනවා.චොක් චොක් ගානවා.මගේ ඇට දෙකත් හොදට ලෙව කෑවා.ඒක නම් මාරම සැපක්.කොල්ලො උබේ පයිය නම් ඇත්තටම ලොකුයි.මාමගේ එකටත් වඩා ලොකුයි.මට ඒකට හිනා ගියා..ආ තෝ ලෙවකන එකට කැමතියි නේද.දැන් මට හුකපන් වේසිගේ පුතා.පුංචි ඇදෙන් නිදාගත්තා.මේක මගේ පලවෙනි වතාව මට ටිකක් හුරුනෑ වගේ..ආ උබ කරලා නෑනේ මීට කලින් නේද.මෙහෙම හිමීට තොගෙ පයිය ඇතුලට දාපන්.දාලා මට හුකපන් කොල්ලෝ.තොගේ ලොකු පයියෙන් මට හුකපන්.මගේ පුකේ හිලේ dildo එක තියෙද්දිම මම පුංචිට හුකන්න ගත්තා..ආහ් අන්න එහෙම තව හයියෙන් හුකපන් .ආආඅහ් ඌයි.හුකපන් වේසිගේ පුතෝ හුකපන් උබේ පුංචිට.මම උපරිම වේගෙන් හුකන්න ගත්තා.ඒ අස්සේ පුංචි වටෙන් අත අරගෙන ගිහිල්ල මගේ පුකේ තිබ්බ dildo එක උඩටයි පහලටයි කලා.මම පුංචිගේ ඇග උඩට වෙලා පුංචිට හුකනවා පුංචි අතින් dildo එකෙන් මට පුකේ අරිනවා මටත් කෑගැහුනා.ආහ් ඌයි පුංචි රිදෙනවා ආඅහ්.කොල්ලෝ හුකපන් තව හයියෙන් කිම්බ ඉරපන් මගේ.


පැටියෝ මම ගෙදර ආවා කියාගෙන එක පාරටම මාමා කාමරේට ආවා.හුටා.

ඊලග කොටසෙන් ඉතුරු කොටස


මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Shashiranga Dhewaka (boytoy)


No comments:

Post a Comment