Sunday, April 19, 2020

මායාගේ මිතුරිය (My wife's friend) - 05

මායාගේ මිතුරිය (My wife's friend) - 05

ආයූබෝවන් යාලුවනේ!! ඔන්න ඉතින් ඔයාලට මතකයිනේ හතරවෙනි කොටස ඉවර වෙද්දි මටත් මෙලනිටත් ආශා බේබිටත් සුජානිටත් අත්වුන ඉරනම.
මම මුලු රැයක් එලිවෙනකල්ම මායාගෙ කිම්බ දිවෙන් තෙත මාත්තු කරන්න උනා. මට එදා රෑනම් අප්පිරියාම රාත්‍රියක් උනත් නන්දිතා එතරම් රූප ශෝභාවෙන් ආඪ්‍ය නිසාවෙන් මට පිලිකුලක් ඇති උනේ නෑ.. රඹ කඳන් වගේ දිලිසෙන ලිස්සන සුදු දෙපරන්දෙ කලවා අතර මම කිමිදෙමින් නන්දිතාගෙ සාරය උරා බිව්වා. රෑමැදියමේ දෙතුන් වතාවක් ඈට චූ බර වූ නමුදු ඇයි මා මුඛය පමනක්ම එයටත් භාවිත කලා.. උදේ අවදිවෙදි මගේ මුහුණ කට රත් පැහැවෙලා ඉදිමිලා තිබුනේ වදමල් මූනේ අතුල්ලලා වාගේ. උදෑසන් අවදිඋන ගමන් නන්දිතා අවදිවෙන්න කලින් ඇගේ කාමරයට බද්දව තිබුන නනකාමරයට ගිහින් මම පිරිසිදු උනා. පිරිසිදුවෙලා එලියට එද්දි නන්දිතා මැඩම් අවදි වෙලා ඇඳේ ඉඳන් මං දිහා බලාගෙන හිටියෙ කන්න වගේ ඒ බැල්මෙ තිබුනෙ හරියටම කේන්තියක්ද ව්‍යාජ මවාගත් කේන්තියක් සමග කාමුකත්වයක්ද කියලා මට වෙන්කරගන්න බැරිව බලාගත් වනම බලන් සිටියා. " නිහඬබව බිඳිමින් හඬ අවදිකල නන්දිතා මැඩම්: හ්ම්ම් කොහොමද නයිට් එක හොඳට නින්ද ගියාද?? අමාරුවක් නෑනේද පපීට? හුරතල් ලීලාවෙන් අහද්දී තුවාය යටින් පයිය මෝල්වීඑන ආවා. එක අතකට යකෝ මේකි ඊයෙ රෑම කිම්බ ලොවා ගත්තු එක වත් දෙවතාවක් බඩ පිරෙන්න චූ දාපු එකවත් අමතක වෙන්න මේකි මොන සිහියෙන්ද ඉන්නෙ " මට එහෙම හිතුනත් නෝක්කඩුවට අහපු වග මට ඉක්මනින් තේරුනා. හ්ම්ම් දැන් ඔයා වොශ් දාල හැඩ උනාම හරිද මෝඩයෝ? මැඩම් වොශ් දාන්නේ නැද්ද? ඔහොම්ම යමු ආයේ වොශ් රූම් එකට කියමින් මාවත් ත්ල්ලු කරගෙන විශෲම් එකට ආවා. මැඩම් දැන් දත්මදින්න හදන්නේ උඹ දනගහගෙන මං දිහා බලං ඉඳපං. එහෙම කියපු නන්දිතා මැඩම් ටූත් බ්‍රශ් එකට පේස්ට් තවරගෙන දත් මදින්න උනා. "හ්ම් මං දැන් කොහෙටද ස්පිට් කරන්නේ..?? හහ්? සිංක් එකට ස්පිට් කරන්න ඕනේ නෑ ඔයා ඉද්දි. ඕපන් යුවර් මව්ත් පපී. හරි අප් ඔපන් යුවර් මව්ත්. මෙච්චර සුන්දර ලලනාවක් මාව බාතෲම් එකක දාගෙන මොනවා කලාම මොකද කියලා මම කට ඇරියා. නන්දිතා මැඩම් කෙල පිඬක් මගේ මුව තුලට පතිත කලා" හයියෙන් හිනාවෙන ගමන්. කියනවා.. දත් මැදල ඉවරවෙනකම් බිමදාන්න බෑ ගිලින්න බෑ හරිද කියමින් මගේ පයිය සුදු මෘදු කකුලෙන් තද කලා
ඒ කකුලෙ මොලොක් බව මගේ පයියෙ පතුලටම කිඳා බැස්සා. මේ සූකිරි වගේ පිටිපතුල් මත බඩු යවන්න වාසනාවක් තියෙනම් කියල හිතමින් මගේ කටට දමන සෑම කෙල පහරක්ම මං ආයාසයෙන් අල්ලාගත්තා.. අවසනෙ මැඩම් කට සෝදල ඉවර උනාම ඇහුවෙ. දැන් උඹ කැමති මැඩම් උඹට දීපු තෑග්ග බිම දාන්නද උඹ ම තියාගන්නද ම්ම්?? මං දන්නවා සාමාන්‍යෙන් උඹ වගේ පොන්න බල්ලො ආසයි ඒවට. හ්ම් ගිලපිය එහෙනම් බලං ඉන්නෙ නැතුව කියමින් ටිකක් සැර පාපහරක් ඇටදෙක හරහා එල්ල කලා. වැදුනු පාරට කෙලටික ගිලුනා.. බඩ කොරවෙලා ගියා වගේ.
වොශ් දාන්න කලින් උඹට බ්‍රෙක්ෆස්ට් එක දෙන්න තියනවා මට මොකද උඹ වොශ් දාලා ඉවරයි නේද?? හ්ම්? වොශ් දාලා ඉවර උනාම හිස් බඩ ඉන්න හොඳ නෑ.. හ්ම් ඉක්මනින් දිගාවෙයං හොඳ බල්ලාවගේ ෆ්ලෝ එකේ. මම ඒ සුවිසල් බාතෲම් එකේ ෆ්ලෝ එකේ ඇල උනා. නන්දිතා මැඩම් නයිටිය උසමින් මගේ මුහුණ උඩ ඉඳගත්තේ එයාගෙ පුකේ හිල මගේ කටේ ගෑවෙන්නමයි.. හ්ම් ඉ නීඩ් අ හියුජ් වොශ්. ස්ටික් යුවර් ටංග් ඉන් මයි බැක් හෝල්. මට දැන් හුස්ම ගන්න විදියක් නෑ මැඩම් සම්පූර්නයෙන් පුකේ හිල මගෙ කටට තද කරල ඉයෙන්නෙ.. නහයත් හිරවෙලා මං අමාරුවෙන් දිව දාලා කලත්තන්න ගත්තා. මැඩම්.: ඔහ් ඩියර් යාහ් යාහ් දැඩ් ඉස් ද වේ පපී. ස්ටයර් යුවර් ටන්ග්. අහ් අහ් අහ්..යාහ්. කියමින් සුරාන්තයට පත්වුනා.. උණුම උණු ජුස් ගංගාවක් මගේ මුවට වෑස්සුනා.. ඩ්‍රින්ක් ඉට් ඕල්.. කියමින් ඒ ඔක්කොම මගේ කටේම අතුල්ලන්න ඈ පසුබට උනේ නෑ.. යාහ් නව් අයි නීඩ් යූ ටු මේක් හැපී මී.. ඕකේ?.
අහ් හා හා හා.. දැම්ම නැගිටින්න දගලන්නෙ මොකද ? බ්‍රෙක්ෆස්ට් කමිං සූන්.. හියුජ් ලොට් ඉස් ඔන් ද වෙයි. කීප් ලිකිං ද හෝල්. පුකේ හිලට ඇතුලටම දිවදාන්න.. නවත්තන්නෙපා.. ලෝඩ් එකක්ම මග එනවා ඔයා වෙනුවෙන්මයි. කියමින්. කට පුරවා උණු කක්කා ලෝඩ් එකක් දැම්මා. දාල නිකං හිටියෙ නෑ සර්ජිකල් ග්ලව්ස් දෙකක් දාගෙන මගෙ අසලින් පුටුවක් ටියන්වාඩි වෙලා, හෙමීට හෙමීට අනමින් කට ඇතුලටම ඔබන්නට උනා. ඔක්කොම කන්න ඕනේ පපී හරිද නැත්තම් මැඩම් ආදරේ නෑ ඔන්න.හ්ම් හ්ම්. හරිද කියමින් එක අතකින් මෘදු මොලොක් ඇඟිලි තුඩුවලින් මගෙ නිපල් අතගාමින් ටියුන් කරන්න උනා මාරුවෙන් මාරුවට නිපල් දෙකටම දෙන සැප දරාගෙන පයියට ඉන්න බැරුව කිතුල්ලීයක් තරමට කෙලින්වෙලා තිබ්බෙ අවසානේ නන්දිතා මැඩම්ගෙ සුරතේ පහස ලබන්න මගෙ පයිය වාසනාවන්ත උනා හෙමින් හෙමින් ආලිංගන කරමින්.. සුපිරි පැලැන්තියෙ නෝනා කෙනෙක් එයාගෙ හුරතල් බලු පැටිය හුරතල් කරන්න වගේ කතා කියමින් අතේ ගස්සන්න උනා. ඒ සැප අස්සේ නන්දිතා මැඩම් අර කක්ක ගොඩම මට කවල මම දන්නෙ වත් නැතුව පොඩි එකෙකුට බත් කවන්න වගේ. දැන් උච්චතම අවස්ථාවට ඇවිත් ඉන්නේ මම. අහ් අහ් අහ් මැඩම් ප්ලීස් ප්ලිස් මැඩම් මට අහ් අහ් යන්න හදන්නෙ.. අනේ ප්ලීස් මැඩම් මේක් මී කම් කියමින් මම සුරාන්තයක් ඉල්ලමින් බැගෑපත් වෙදි මැඩම් අනෙක් අතේ ග්ලව්ස් එක ගලවලා ඩස්ට් බින් එකට දාලා දෝතින් පයිය ශේක් කරන්න ගත්තා " අහ් අහ් ආ.. .අහ් මට ඔන්න මෙන්න වගේ කියල දැනෙද්දිම නන්දිතා මැඩම් මගේ පයිය සම්පූර්නයෙන්ම ඇගෙ මුවතුල ඔබාගත්තා එතරම් මෘදු උනුසුම් වස්තුවක් ඇතුලේ කැරි බව්සරයක් විතර මගෙ පයිය විද්දා මට හිතාගන්න බෑ නන්දිතා මැඩම් ඒ ඔක්කොම බිව්වේ හරිම ආසාවෙන්. මට මැඩම් ගැන පුදුම භක්තියක් ඇති උනා. කලින් මේ වගේ ආදරය පිරි ගෞරවයක් මට දැනිල තිබුනේ මයා ගැන විතරයි ඒ ගෞරවය ආදරය තාමත් එහෙමමයි. ඒත් නන්දිතා ස්පර්ශ කලේ මගේ හදවතේ කවුරුවත් ස්පර්ශ නොකල ප්‍රදේශයක්. ඒහැඟීම මායා එක්ක තරඟ කරන්න තරම්ම ප්‍රබලයි.
" මෝඩයෝ වොශ් එකක් දාගෙන ලෑස්ති වෙනවා අර මහ ගෑනිවයි පොඩි බැල්ලිවයි මට පේන්න බෑ අපි අද ඕකුන් මකවනව උඹත් වරෙන් උඹටත් ඇරියස් ඇතිනේ ගන්න.. හ්ම් මං වොශ් දාලා ඉවරයි උඹ වොශ් දාගෙන වරෙන් මාව ඩ්‍රෙස් කරවන්න කොන්ඩෙ අයන් කරවගන්න. කිව්ටෙක්ස් කරවගන්න වැඩ ගොඩයි බල්ලෝ උඹ තමා අද මට හැඩවෙන්න උදව් කරන්න ඕනේ එසේ කියමින් නන්දිතා පිරිසිදුවී කාමරයට ගියා. " මේ හම්බ වෙන්නේ වාසනාව ද අවාසනාවද කියල හිතාගන්න බැරිතරම් එකට පැටලිලා මම. කෝම නමුත් ඉක්මනින් මමත් පිරිසිදුවී කාමරයට ආවා. එනවිට මගෙ ඇස් අදහගන්න බැරි දර්ශනයකින් මාව මුසපත් උනා. කිරිගරුඬින් නිර්මිත ඉන්දියන් ප්‍රතිමාවක් වගේ නන්දිතා මැඩම් නග්නව ඇඳට වී කාමුකව මාදෙස බලන් ඉන්නවා. " හ්ම් ගලවපිය ඔය ටවල් එක උඹ මට ඇඳුම් අඳින්න හෙල්ප් කරන්න ඕනේ, හෙලුවෙන් ඉඳන් මට බලන්න ඕනේ උඹ උඹේ මැඩම්ට කොච්චර ගරු කරනවද කියල ඔය මෝල් ගහ වගේ කෙලින් වෙච්ච එක බැස්සොත් බලාගෙනයි.. එක මෝල් වෙන්නෙ මං වෙනුවෙන්. වරෙන් මට පොඩි ඩ්‍රෙස් එකක් තියනව උඹට දෙන්න.. එහෙම කියල මෝල් වෙච්ච පයිය මුල හරියෙන් අලංකාර රතු පීත්ත පටියක් ගැට ගැහුවා. ඒවගේම රතු පැහැති කරපටියක් බෝ එකක් ගැට ගැහුවා. හරි. දැන් උඹ ෆුලි ඩ්‍රෙස්ඩ් අප්. හ්ම් එහෙම කියල නන්දිතා මැඩම් පුටුවක වාඩි උනා ඕවර් කෝට් එකක් ඇගට දාගෙන. මගේ ෆූට් නෙල් ඔක්කොම පොලිශ් කරන්න ඕනේ හැබැයි කිව්ටෙක්ස් බ්‍රශ් එක කටින් විතරයි අල්ලන්න පුලුවන්. ඕකේ? හා? තු හෙල්ප් කරුන්ගා? ඕකෙ පපී තැන්ක්‍යු. මම මැඩම්ගෙ කකුල් වල පාටට ගැලපෙන කලර් එකක් අරගෙන කටින් බ්‍රශ් එක අරගෙන හෙමින් හෙමින් කලර් කරා. " බී කෙයාෆුල් පපී ඔකේ හරියට ගාන්න ඕනේ පිට ගෑවුනොත් ඇඟිල්ල කලර් යනකම් සූප්පු කරවනවා හ්ම් හ්ම්. මං බොහොම අමාරුවෙන් හැම ඇඟිල්ලකම නියපොතු පාටකලා. නන්දිතා මැඩමට මාර හැපි. " තැන්කියු පපී.. යු ආ මයි ලිට්ට්ල් පපී ඔකෙ හා? උම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්මාආආ.!! එහෙම කියමින් මගෙ නනල කිස් කලා. එච්චර හැඟීමක් නම් මං කවදාවත් විඳල නෑ.. දැන්නම් මායා මගේ හිතෙන් පරාද වෙන්න ආසන්නයි. " නෑ නෑ මායාගෙ තැන මං කාටවත් දෙන්නෙ නෑ." මං එහෙම මටම කියාගත්තා. නේල් පොලිශ් කර පසු මම ඇගේ කඩා හැලෙන කොන්ඩෙ ලේයර් ලේයර් අයන් කරන්න ගත්තා " හම් පපී ... ඔයා මෙලනිගෙත් මේවගේ වැඩ කරනවද?? හහ්? " මම : නෑ මැඩම් එහෙදි මං පනිශ්මන්ට් විතරයි ලැබුනෙ, සුජානි පවා මාව යූස් කලා.! ඇත්තටම එහෙම කිව්ව නෙව්මෙයි, නන්දිතාගෙ වහලෙකුට උනත් දෙන ආදරය ඉස්සරහ මට කියැවුනා. "හ්ම් උන්ට අද හොඳ පාඩමක් අපි උගන්නනව කෝමත් හ්ම් අපි ඉක්මන් කරමු..!! ඉන් පස්සෙ "අල්මාරිය ඇරල බලනවා කො පපී ඒකේ මට ලස්සන පෑන්ට් එකක් චූස් කරනවා, අහ් යටසායකුත් ගන්න, බ්ලව්ස් එකත් ඒකට මැච් වෙන සාරියකුත් ගන්නවා ඉක්මනට. මම ඇගේ පෑන්ටි කලෙක්ශන් එකෙන් රතු පැහැති ලේස් පෑන්ටියක් සහ ආමන්ඩ් ක්‍රීම් පැහැ යට සායක්, රෙඩ් කලර් බ්‍රෝඩර් එකක් තියන අයිවරි කලර් සැටින් සාරියකුත් ,වයින් රෙඩ් කලර් ජැකට් එකකුත් තිරගෙන ඈලඟට ආවා!! මැඩම් අපි චේන්ජ් කරමුද?? " ශාබාශ් පපී යූ ආ ඇමසිං මං හිතුවට වඩා ඩේඩී ඩ්‍රෙස් මේකිං වලට දක්ශයිනේ !! ඩෑම් කියුට් තුම් හෝ. අච්චා ලඩකා තුම්. (මෙහෙම කියන හින්දි කෑලි නම් මට සමහර ඒවා තෙරුනෙත් නෑ.) හ්ම් හ්ම් දැන් ඉතින් අන්දවනවකො ගෙනාවනම්. මං එකපාරටම මැඩම් කකුල දෙන්න කියල පෑන්ටිය අතට ගත්තා. " මෝඩ කොල්ලෝ දැන් මෙතන ගුටි කනව තමුසෙ මගෙන් මැඩම් කෙනෙකුට ඩ්‍රෙස් කරද්දි ඔහොම තමන්ට ඕනෙ විදියට කරන්න පුලුවන්ද? " අහ් සොරි මැඩම්" මං ඊටපස්සෙ මැඩම්ට දනගහල වැන්දා " ෆීට් දෙකම කිස් කලා " උත්තමාවියනි ඔබතුමියගේ යටහත් සේවක හට සමාවුව මැන ඔබතුමිය හැඩ ගැන්වීමට අවසර" කියල තුම් පාරක් කියල ෆීට් කිස් කරමින් වැන්දා!! " වාව්.. ඉට්ස් රියලි ඇඩොරබල් පපී. ලව් ඉට් සෝමච්. ඔකේ ගෝ අහෙඩ්. අහ් හැබැයි අද්දෙක යූස් කරන්න බෑ.. කටින් තමයි. ඕකේ? " මම කටින් පෑන්ටියත් යටසායත් ඈට අන්ඳවා සාරියත් ඇන්දුවා. " වාව් නයිස් වර්ක්. යු ආ වෙරි ලොයල් පපී. කවුරු නමුත් ඔයාව හොඳට ට්‍රේන් කරල තියනවා.!!
දැන් ඉතින් මැඩම්ගෙ අතින් අල්ලගෙන දකුනු පැත්තෙන් ගමන් කරන්න ඕනේ ෆියෙස්ට් එක දැනටම ස්ටාට් කරල ඇති " එහෙම කියද්දිම නන්දිතාගෙ දුරකතනය නාද උනා." හෙලෝ ලීසා ව්හට්ස් හැපනිං දෙයා? " ඉකමනට වරෙන් උඹ ඕකෙ හැමනෙනවද ඕකත් එක්ක උඹටත් පිරිමියෙක් පේන්න බෑනෙ ඌව කන්න ඕනෙනෙ. මෙහෙ වරෙන් මේ බැල්ලියො දෙන්න අද හමගහනවා.. මේ පොඩි බැල්ලි හරි මුරන්ඩුයි වරෙන් අපි ඔක්කොම රෙඩි උඹ විතරයි අඩු." එහෙම කියල කෝල් එක කට් කලා. " යමු පපී තමුන්ගෙ කුමාරි හාමිලා හදන්න බෑ වගෙ ගිහින් බලමු. මම නන්දිතා මැඩම්ගෙ සුරත අරගෙන දකුනින් ගමන් කරනවා නන්දිතා මැඩම් සුරංගනාවියක් වගේ ඇත් ගමනින් යද්දි මට ඉහිලුම් නෑ. අනික මං බෝ එකයි පයියෙ ගැට ගහපු රතු පීත්ත පටියයි ඇරුනාම නූල් පටක් ඇඟේ නෑ.. අපි යද්දිත් හැමෝම පනිශිං කැබිනට් එකට ඇවිත් තිබුනා.
ආශා බේබිත්, මෙලනි මැඩමුත් මේස දෙකක් මත උඩු බැලි අතට ගැටගහල අම්මෝං තං ඉලිප්පිලා එන විදියට රතු පැහැ කඹ වලින් ගැටගහල නිපල් ක්ලිප් කරලා වයර් වගයක් හයි කරල තිබ්බෙ. සුජානිව අන්දවලා ලෙදර් බූට් දම්මවා ලෙදර් වේවැලක් දීලා මිස්ට්‍රෙස් කෙනෙක් විදියට මේස දෙක ලඟත් අනෙක් මැඩම් ලා තුන්දෙනා සෝෆා එකේ වාඩිවෙලා ශෝර්ට් ස්කර්ට් බ්ලව්ස් ගහල හිටියෙ කිටි කිටියේ පට්ට සෙක්සි. ඒත් නන්දිතා එක්ක සසඳන්න අමාරුයි නන්දිතා ට තිබුනේ දර්ශීය ඉන්දියනු කාම දේනුවකගෙ රූප කායක් ඒකට මැච් වෙන ඇපියරන්ස් එකක් එතන අයට තිබ්බෙ නෑ ඒත් ඔවුන්ට් ආවෙනික ඇලිගන්ට් ලුක් එකක් හැමෝටම තියනවා. කොහොම නමුත් අපි ෆියස්ට් එකට කපල් එකක් විදියට ආපු හැටි ප්‍රසන්ට් කරපු හැටි දැකල හැමෝම සප්‍රස්‍යිස් උනා. "වාව්‍ යූ ටූ වෙරි ඇඩෝරබල් හහ්? නයිස් ෆකිං ස්ලව් විත් ඉන්ඩියන් මිස්ට්‍රස් වෙරි නයිස් කියමින් හැමෝම චියර් කලා.. " හ්ම් මටත් දැන් සියුම් ආඩම්බරයක් දැනෙනවා මොකද මුන් මට ගෙදරදි බල්ලෙක්ම ගානට දැම්මට මෙතන බලුවෙලා ඉන්න හැටිවිතරක්. යසයි මහ අම්මණ්ඩිටයි දෝනිඇන්දටයි ඔහොම වෙලා මදි. මම හිටින් මිමිනුවා.
ආශා වේදනාවෙන් කෑගහනවා මෙලනිටනම් මේවා හුරුයි වගේ. " කටවහපිය ආයෙ කියන්නෙ නෑ පරට්ටි කියමින් ඉලෙක්ට්‍රික් ශොක් එක ක්‍රියාත්මක කලා නිපල් වලට කරන්ට් එක සෙට් කරල තිබ්බෙ ආශා ගෙ කටින් සෙම දානකම් අයිශා ඇම්පියර් වැඩිකලා. " සුජානි උඹ අද මුන්දෙන්නව පනිශ් කරන්න ඕනේ උඹේ ආශා බේබි හාමුයි මෙලනි හාමුයි දැන් උඹේ වහල්ලූ හ්ම් පනිශ් කරල හදාගනින් බලන්න විනාඩි දහයක් දෙනවා. " කිඋව විතරයි මෙන්න යකෝ සුජානි ෆොම් වෙලා වේවැල් පාරවල් දීගෙන් දීගෙන ගියා මෙලනිට " පර බැල්ලියො දෙන්න නිසා අපිටත් මේ කරුම ගෙවන්න වෙනවා හිටපිය හරියට කට වහගෙන බැල්ලියො වගේ හිටපිය උඹල මරවනව අද නැත්තම් කියමින් " බලපන් ආශා බැල්ලි තෝ නිසා තමයි අම්ම ගුටිකන්නෙ බලපං මං අම්මව හමගහනවා.!! සමාගවනිං මැඩම්ලගෙන් සමාවගනිං බැල්ලි! කියමින් මෙලනිට වේවැල් පාර දෙන්න උනා. අනේ සුජානි මට සමාවෙයං. මට සමාවෙයං මං කෑගහන්නෙ නෑ.. " ඈ වේසියේ සුජානි කියන්නෙ කව්ද දැන් මෙතන උඹල වහල්ලු.. සුජානි මැඩම් කියපං එහෙම කියමින් වෙරෝ නා නැවතත් විදුලි ස්විචය දැන්ම්මා. අම්මෝ අහා.. අහ්හ්.. ආහ් සමාවෙන්න සුජානි මැඩම් අහ්.. හා... සමාවෙන්න මැඩම් කියමින් ආශා බැගෑපත් උනා. "හ්ම් අන්න එහෙම ඉඳපන් ඕනවට වඩා වැඩි උනොත් ඉලෙක්ට්‍රික් ප්‍රෝබ් එක හුත්තට බස්සල කරන්ට් අල්ලනව දැනගනිං උබට කවදාවත් හුකන්න බැරිවෙන්න." ලීසා එහෙම කියමින් කෝපයෙන් ගිගුම් දුන්නා. හ්ම් හරිඑහෙනම් දැන් ෆියස්ට් එක පටන් ගමු. මෙතෙක් වෙලා නිහඩව සිටි නන්දිතා හඬ අවදිකලා. " ඔව් ලෙට්ස් ඩූ ඉට්. එනි ස්ලෙව්ස් හූ හන්ග්‍රි ?? යූ ආ ගොඉං ටු හෑව් යුවර් බ්‍රෙක් ෆස්ට් හිය. " එහෙම කියද්දි නන්දිතා මගෙ හිස ඇගේ දෙසට නමාගෙන මගෙන් ඇහුව " බබා ඔයාටනම් බඩගිනි නැත්වැති නෙ හහ්.?? උදෙන්ම බ්‍රෙක්ෆස්ට් ගත්තනේ ? හ්ම්?? කියමින් මගෙ මූනට එබෙමින් අහන්න උනා. " මේ බලාපල්ලකො මුන්දෙන්නගෙ හුරතලේ" මේකිට එක නයිට් එකක්‍යි දුන්නෙ මූව තියාගන්න ඒ ඩිංගට දපනෙ දාගෙනනෙ.. " හහ් මගෙ පපීට බඩගිනි නෑලු මොකද උදෙම්ම එයාට එයාගෙ මැඩම් බ්‍රෙක්ෆස්ට් එක කැව්වා. " හහ් හ.. රියලී ඩූයූ ෆීඩ් හිම් රියලි නන්දිතා? ඔෆ් කෝස් බඩීස් හී ඊස් ඕල් මෝස්ට් ෆුල් නව්. කියමින් සමච්චලේට හිනාවෙන්නගත්තා. ඒ හිනාව මැද නන්දිතා මගෙ කන මිරිකල කිව්වා. ලජ්ජ හිතුනද මැට්ටෝ විහිලුවක් කලේ අපි මොනවහරි කමු හොඳද පපී. කියල." මේකි මාව බයිට් එකට අරන් වගේ කියලයි මට දැනුනෙ.
සියල්ලන්න ම වෙනුවෙන් උදේ කෑම මේසෙ තිබුනත් එහි ඉඳගැනීමේ අවසර තිබ්බෙ මැඩම්ලා හතර දෙනාටයි සුජානිටයි විතරයි මම නන්දිතා ලඟින් දන ගහගෙන හිටියා. ජෝජ් අපි හැමොටම අඩු පාඩු සර්ව් කලා.. හ්ම් නන්දිතා කෑම කන කන කටක් ගානේ ඇඟිලි සූප්පු කරන්න මට දුන්න. හොඳ පපී නේ මේතමයි මැඩම් ඔයාට කෑම දෙන විදිය හාද?? එහෙම කියමින් ඇගේ මෘදු ඇඟිලි කටින් කට ලෙවකෑවා. අවසානේ ඈ කාපු පිඟානෙම මට ටිකක් ඉතිරි කරල. හ්ම්.. මැඩම් කාල ඉවරයි දැන් ඔයා කන්න කියල මට දීලා එයා පොඩ්ඩක් එලියට ගියා. මේ ඇගේ හැම හැසිරීමක්ම මට ඈට ආදරේ කරන්න හිතට වද දුන්නා.. මට නන්දිතාව අමතක කරගන්න බැරිවෙයි කියලත් බය හිතුනා.
සුජානි උඹ කාල ඉවර වෙච්ච ගමන් මේ බැල්ලියො දෙන්නට ෆීඩ් කරපං එහෙම කියමින් වෙරෝනා කෑම මේසෙන් නැගිට්ටා" මැඩම් මේ ඉතුරු කෑම වලින්ද ෆීඩ් කරන්න ඕනේ. සුජානි ලීසගෙන් යටහත් පහත්ව ඇහුවා." තොට පිස්සුද ගෑනියේ මුන්ට ඩිරෙක්ට් ෆුඩ් දෙන්නෙ නෑ.. අපි කන්වට් කරපුව දෙන්නෙ.. උඹ උදේට ටොඉලෙට් ගියේ නෑනේ සුජානි තාම?? නෑ ලීස මැඩම් හ්ම්?? එහෙනම් ඉතින් ෆීඩ් කරපං මුලින්ම ආශා බැල්ලිට. හ්ම් හුරතල් නෑ තවත්. ඕකේ මැඩම් කියපු සුජානි මුලින්ම ආශාගෙ මූන උඩින් නහය කට සමතලාවෙන්න ඉඳගත්තෙ පෑන්ටිය ගලවලාමයි. පුකේ හිල ආශගේ කටට සීල් කරනගමන් සුජානි ආශගෙ නහය තදින් මිරිකල අල්ලගත්තා.. හ්ම්.. කෙවකාපිය දිවෙන් ඇතුලටම දාපිය මට සැපක් දීපිය ලොවල.. උඹට කෑම දෙන්නෙ මට සැප දුන්නොත් විතරයි කියමින් සුජානි ආශගෙ මූන උඩ පුක අතුල්ලන්න උනා ආශා දැන් උස්ම ගන්න බැරිව දඟලනවා ටිකක් හිරකරන් ඉඳල රිලීස් කරන වා ආයේ සුජානි ආශාව හිරකරනවා මේකෙන් අනික් මැඩම්ලා පට්ට ආතල් එකක් අන්නේ.. සුජානි මේ රිමෝට් එක ගනිං හරියට දිව දැම්මෙ නැත්තම් කරන්ට් එක දීපන් හුත්තිට. සුජානි රොමොට් එක අතැතිව ආශා ගේ මූන මත ෆුල් ෆේස් රයිඩ් එකක් දානවා. එන්න එන්න සුජානිට ආතල් වැඩී ආහ් ආහ් යාහ් අන්න එහෙම ලොවපන් ආශා.. බැල්ලියෙක් වගේ ලොවපන් යාහ් යාහ් ෆාක් ඔහ් යෙස් . කියමින් ආශාගේ මූන උඩම සුජානිට බඩු ගියා " හ්ම්ම් ජූස් ටික බීපිය කියමින් ඈ නැවත්ත සක්‍රීයව අතුල්ලන්න උනා ආශා මන්දගාමී වෙන හැම වෙලාවෙම සුජානි රිමොඉට් එකෙන් කරන්ට් එක ඇල්ලුවා දැන් කරන්ට් වැදිලම ආශාගේ තන්දෙක රතුවෙලා.. ඉදිමිලා. අනෙක් පසින් අයිශා සහ වෙරෝනා.. මෙලනිට මෙල්ටිං වැක්ස් ට්‍රීට්මන්ට් එක පටන් අරගෙන මෙලනි කෑගහනවා.. රතු පැහැති ඉටිපන්දම් දැල්වෙමින් බේරෙන ඉටි කිරි මෙලනිගෙ තන්දෙක පුරාවටම හැලෙනවා. " පදමට මෝල් ගාය සුවකරගත් සුජානි ආශාට ෆීඩ් කිරීමට සැරසුනා. " ඇරපන් බැල්ලි උඹේ ජරා කට බලපං උඹ අද ඇරපිය බැල්ලි කියමින් කක්ක අට්ටියක් කට පුරාවට දැම්මා. හ්ම්ම් දැන් ඉක්මනින් කාපන් උඹ පරක්කු වෙන්න වෙන්න වෙන්න උඹේ තන්දෙක ට කරන්ට් එක වද්දනවා. ආශා අමාරුවෙන් සුජානිගෙ කක්ක කන්න උනත් අමාරු උනා " සුජානි උඹ ඕකිව හුරතල් කරනවද බස්සපන් මේ ප්‍රෝබ් එක ඕකිගෙ හුත්තට" මං බලගන්නම් කියල ඉලෙක්ට්‍රිකල් ප්‍රෝබ් එක ආශාගෙ කිම්බ ඇතුලටම බස්සල ප්ලග් කරල ස්විච් එක දැම්ම විතරයි අහ්හ් අහ්හ් අහ්හ් යාක්.. ආආ.අහ් ගාමින් සුජානිගේ බ්‍රෙක්ෆස්ට් ට්‍රීට්මන්ට් එක රස වින්දා. අවසානේ කලන්තෙ හැදෙනකල්ම වද වින්ද ආශා ජෝජ් සහ මවිසින් ලිහල නාන කාමරයෙට ගෙනියල පිරිසිදු කලා.. කරල අපිට හම්බ උන කාමරයේ ඇඳට ගෙනැත් දැම්මා.. ඒකිට නැගිටින්නවත් පනක් තිබ්බෙ නෑ..මේ වැඩේට නන්දිතා නම් යහපත් ප්‍රතිචාරයක් පෙන්නුවෙනෑ.. " තමුසෙ ට මං කිව්වද අනුන්ගෙ බැල්ලියො නාවන්න යන්න ?? හ්ම්? තමුසෙ මහ මෝඩයෙක් අරවින්ද?? මෙහෙ එනවා යන්න කියමින් මාව ඇදගෙන රූම් එකට ඇවිත් දොර වහගෙන කේන්තිය යනකම් මට වේවැල් පාරවල් දුන්නා.. මුලු ඇඟම රතුවෙලා ලේ එනකම් ගැහුවා මං කකුල්දෙක අල්ලගෙන අඬාවැටුනෙ මට ඉවසන්න බැරිම තැන. අනේ ප්ලීස් මැඩම් අනේ මට රිදෙනවා අමාරුයි අනේ නවත්තන්න මං ආයේ එහෙම කරන්නෙ නෑ..!! " නන්දිතාට ට මගේ ඇඬිල්ලට අවසානෙට දුක හිතුනා. ඒකිමාව අත්දෙකෙන් අල්ලල නැගිට්ටවල ඇගට වාරු කරගෙන පුටුවක වාඩි උනා.. මෝඩ වැඩ කරන්න එපා පපී.. ඔයා මං වෙන් කරගත්තෙ මට ඕනෙ නිසා වෙන කාටවත් සර්ව් කරන්න මං ඉඩතියන්නෙ නෑ.. අරවින්ද.. ඔයාට රිදුනද ? මං කඳුලු බේරෙන මුහුනින් ඇගේ මූන බැලුවා ඈ මගේ ඇස් දෙක ඇගේ ලේන්සුවෙන් පිහිදාලා. කෝ එන්න කියමින් වේවැල් පාරවල් වලට තුවාල උන හැම තැකටම බේත් ගැල්ලුවා.. දඟලන්නෙ නැතුව ඉනවා මෝඩයෝ හෙට තුවාල වැඩිවෙයි බේත් නොදැම්මොත්.." ඔච්චර ආදරේනම් මට ගැහුවෙ මොකටද මැඩම්" කියල අහන්න හිතට ආවත් එහෙම අහන්න දහිරියක් හිතට තිබ්බෙ නෑ.. මට එහෙම්මම ඇගේ මෘදු සම්බාහන සත්කාරය අතරෙ ඇගේ උකුලෙම නින්ද ගියා.
යාලුවනේ ඉතින් 05 කතාංගයත් මේවිදියට නිමාවෙනවා. බොහෝදුරට මෙය අවසාන කතාංගය වෙයි මේ සීරිස් එකේ. නැවත අපි මායාගේ ගෙදර පැත්තට අවධානය යොමු කරල බලමු මෙකහිගෙ හබියා එහේ මොනවගේ පනිශ්මන්ට් කනවද කියලා. ඔබට සුබ දවසක්.!!

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Slave Island


No comments:

Post a Comment