Saturday, April 4, 2020

බිරිඳගේ සේවය පිණිසයි...(05)



බිරිඳගේ සේවය පිණිසයි...(05)
මතකයිනේද යාලුවනේ අපි අවසානෙටහිටියේ ෆෙම්ඩම් සෙශන් එකේ සංජය සහ ශිරානි පලමු තරගය වින් කලා. ඔව්න් දෙදෙනාට ලැබුන තෑග්ග තමයි ෆ්‍රී ස්ටයිල් ඕපන් ෆක් එකක්. ඔවුන් දෙදනා හැමෝම ඉස්සරහා සුරත විලාප නගමින් සුරාන්තයට පත්වෙන්න ආසන්න්න උනා.!! එකවරම හුනස්නෙන් නැගි ටීනා අරවින්ද්ද තමුසෙ එනවා මෙහාට මම ඉක්මනින් දුවගෙන ගියා "මේදෙන්නගෙ ජයග්‍රහනයට තමුනුත් හේතුවක් නේ?? මම; ඔව් මැඩම්!! ටීනා; අහ් එහෙනම් ජයග්‍රහනයේ ඵල භුක්ති විඳින්න උඹටත් අයිතියක් තියනවනේ.!!! ඉක්මනට පලයං ශිරාණිගෙ පුසියයි සංජයගෙ පයයි ක්ලීන් කරපං හ්ම් හ්ම්ම්....!! මං ඔවුන් ලඟට ලංවෙනවත් සමගම සංජය කාරයා යහ්.. බේබී අයිම් කමින්ං යහ් ඉට්ස් ටූ රිච්.. යහ් අහ් කියමින් ශිරානිගෙ නිරුවත් ඇඟමතට කඩා හැලුනා.. සංජය කාරයා සුරාන්තයට පත් උන විදියට කැරි ගංගාවක් ශිරානිගෙ පුසියට විදින්න ඇතිකියල මට හිතුනා. සංජය එහෙම්මම ශිරානිලගින් අනෙක් පැත්තට ඇලවුනා. මම එකිගෙ පුසියට හෙමින් හෙමින් කට ලංකරනකොටම ඒකිමගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලගත්තා.. යාහ් යූ ලිට්ට්ල් පපී කම්මෝන් ලික් මයි පුසී යාහ් ලික් ඕවර් හියර් යේස් කමෝන් කියමින් පුසියෙන් වෑහෙන අන්තිම කැරි බින්දුව දක්වා ලෙවකන්න සැලැස්සුවා... ඊලගට සංජය කාරයගේ පයිය ක්ලීන් කරන්න සිද්ද උනා.. ඒකනම් වැඩිවෙලා ගියේ නෑ. කෝම නමුත් පලමු තරගය ඉවරවෙලා තෑගිත් ලැබුනා. සෝනියා නැවතත් නිවේදනයක් කරමින් කියා සිටියේ දෙවන අංගය වෙත යොමුවීම අරඹන බවයි.
දෙවන තරඟය ටිකක් වෙනස් එකක්.! " මේතරඟ වටයට අපේ හුරතල් වහලුන් අතර තමයි පැවැත්වෙන්නෙ.!! මුලින්ම අපි වහල් බල්ලන්ගෙ ඇස් පටියකින් බඳිනවා ඉන් පස්සෙ අපි උඹලගෙ ලොකු මැඩම්ලා හයදෙනා බල්ලන්ගෙ කටට යුරිනේට් කරනවා( චූ දානවා) ඒ චූ ඔක්කොම බිව්වට පස්සෙ තමන් බීපු චූ මොන මැඩම්ගෙද කියල වහල්ලු කියන්න ඕනේ හරියට නම කියාගන්න පුලුවන් වහල්ලු දෙවනිවටේට ගන්නවා. නම කියාගන්න බැරි උන ඒකියන්නෙ පලමු වටේ පැරදුන වහල්ලුන් ඇත්තටම උත්තමාවියන්ට අගෞරවයක් ඒනිසා උන්ව කව් ගර්ල්ස් ලට බාර දෙනවා එයාලට කැමති පනිශ්මන්ට් එකක් දෙන්න පුලුවන්.!! හැමෝම ලෑස්තිද?? ඕකේ ශිරානී ඇන් ටීම් ටයි අප් ද බ්ලයින්ඩ් ෆෝල්!! එහම කියපු ගමන් කෙල්ලො ටික ඇවිත් අපේ අත්දෙක පස්සට කරල මාංචු දාලා ඇස් දෙක කලු පටියකින් බැන්දාලා දනගැස්සුවා දැන්නම් මෙලෝ දෙයක් පේන්නෙ නෑ.. මේ මුෂන් එක ගැන මටනම් විස්වාසයක් තිබ්බ මොකද මෙතන මැඩම්ලගෙන් අපේ ගෙදරදි ට්‍රීට්මන්ට් හම්බෙලා තියනවනේ ඒනිසා මට මෙයාලගෙ රසවල් වෙනම මතකයක් තියනවා!! " ලින්ඩගෙ මිනිහනම් අනේ පව් කියල මට හුතුනා ඌ පරදිනව ඌ ලින්ඩව බැඳල වැඩි දවසක් නෑ වැඩි අත්දැකීම් නෑනෙ.. අනික් උන්නම් පරණයි බලමුකො මම මටම කියාගත්ත" ඕපන් යුවර් මෞත් වයිඩ්!! කියල අපිට ඕඩර් එක හම්බුනා. ටික වෙලාවක් යද්දි උණුම උණුසුම් ලවණ දියදහරාවකින් මුඛය පිරීගියත් මම එකපාරට බොන්න, ගිලින්න කලබල උනේ නෑ.. කටේ පුරොඉගෙන රස මතක් කලා. ඔහ් යෙස්" මේතරම් ආම්ලික රසක් මායාගෙ මුත්‍රාවල නැති බව මට හොඳටම පසක් වෙද්දි මට එකපාරටම මතක් උනේ මෙලනිව ගෙදරට ආපු දවසෙ මට බලෙන් චූ පෙව්වෙ මෙලනි ඒකි නිතරම අරක්කු බොන නිසා ඒකිගෙ චූ වල ඒ අමුතු ලාක්ෂනික කටුක අම්ල රසය මට මතක් උනා. එකවරම නැවතත් සොනියා මැඩම් ගෙ කටහඬ අවදි උනා..දැන් වෙලාව අවසන් තමතමන් ගේ ප්‍රකාශ සටහන් කරන්න පුලුවන්.. " මම එහෙම කියද්දි ම" අවසරයි උත්තමාවියනි මා හට ලැබුනු එ පානය මෙලනි උත්තමාවියගේ රන්දිය දහර යැයි මම කියා සිටිනවා.!! එසේම අනෙක් බල්ලනුත් මං වගේම තමන්ගෙ අනුමානය කියා සිටියා. සහභාගි උන හය දෙනාගෙන් තුන්දෙනෙක් තමයි තේරුනේ ඉතිරි තුන පරාදයි එහෙම කීවෙ මායා.!! දැන් නම් කියනවා අපි. අරවින්ද, සඳුන් සහ හසිත ජයගනු ලබනවා.. කසුන්,සංජීව සහ රුවන් පරාජයට පත්වෙනවා. සඳුන් කියන්නෙ මෙලනිගෙ හබියා ඌට චූ පොවල තිබ්බෙ මායා ඌ ඒක අඳුනගෙන මට හරි පුදුමයි මායා ඌට කලින් ට්‍රීට් කරල ඇති, අනිකා හසිතයා ඌ නේහගෙ හබියා ඌට චූ පොවල තිබ්බෙ සෝනියා. ටීනා ලිංඩා සහ මෙල නි චූ පොවපු කසුන්,රුවන් සහ සංජීව පරාජය උනා. කසුන් කියන්නෙ ලින්ඩගෙ හබියා, සංජීව කියන්නෙ සෝනියගෙ හබියා. ඉතින් උන් ව වදකාගාරයට නියමකලා.!! අපිව ඊලග වටේට යොමු උනා. කව්ගර්ල්ස්ලා පොරකකා අරුන් තුන්දෙනාව කුදලගෙන ගියේ අදනං උන්ටික මුන්තුන්දෙනාව නොමරා මරයි ගෙනිච්ච විදියට එහෙම හිතුනා.
වදකාගාරය ඇතුලේ එකම විලාප හඬවල් ගොඩයි අරුන් කෑගහනවා.. කෙල්ලො හයදෙනා මුන්ගෙ රෙදි ගලවලා බිමදාගෙන කසවලින් තලනවා " කාපන් තොපි කාපන්.. ඉඳා.. උඹල ලොකු උත්තමාවියන්ට කරපු අගෞරවේ සුලුපටු නෑ.. ආයෙ වරදිනවද?? කියකිය කසෙන් තලනවා!! ලිංඩගෙ හස්බන් තමා වැඩිපුර කෑගහන්නෙ ඌට නේව තාම හුරු නෑ බැඳල මාස තුනක් වෙන්නෙ.. ඌ ලිංඩගෙ නම පවා කියල කෑගහනවා බේරගන්න කියල.!! පැය බාගයක් විතර මරන්න ඉන්න ඌරො ටිකක් තලනව වගේ ලේ එනකම් කසෙන් තලපු කෙල්ලො ටික ඊලගට් කලේ ලුණුවතුර ස්ප්‍රේ එකක් ගහපු එක.. දැන් ලේපනින්න කසෙන් තැලුම් කාපු මුන් ට ලුනුවතුර වැටිලා දැවිල්ලයි පෙරලි පෙරලි අඬනවා. ඊටපස්සෙ කෙල්ලො ටික මුන්ව පේලියට තියල බිම ලොක් කෙරුවා." උඹලට මැඩම්ගෙ චූනේ අඳුනන්න බැරි උනේ දැන් ඉතින් මේව අඳුනගනිලා උඹලට ඉස්සරහට ප්‍රයෝජනවත්වෙනවා. එහෙම කෑගහල කියපු ශිරාණි ලිංඩගෙ හස්බන් ලගට ලං උනනා චටාස් ගාල කම්මුල් පාරවල් දෙකක් දුන්න ඕපන්‍ යුවර් ෆිල්ති මෞත්. කියල කාරල කෙල තැම්බක් ගැහුවා හ්ම්ම් ටේස්ට් ඉට් ස්වැලෝටි !! කිඋවා ඌ අප්පිරියාවෙන් ඇඹරෙමින් ගිල්ලා. " අහ් උඹට ඕක ඔච්චර අප්පිරියද රස කරක ගිලපං කියල නැවත කෙල ගැහුවා. හ්ම්ම් අන්න එහෙම අන්න එහෙම. දිව ඇදපං එලියට කියල අඩුවකින් දිව එලියට ඇදල අල්ලගත්තු ශිරාණි කසුන්ගෙ දිව ලයිටරේ අල්ලල පිච්චුවා. "අහ් අහ් අම්මෝ එපා එපා අහ්.. කියමින් මොරදුන්නත්. ශිරාණි වැඩෙ කම්ප්ලීට් කරා.!! එහෙම කරල නැවත කෙල පාරක් ගහල ඇහුව දැන් උඹට රද දැනෙනවද කියලා මූ ඔලුව වනල නෑ කිඋවා.!! ශිරාණි මහ හයියෙන් හිනා උනා " හ හ හා.. ඒක තමයි බල්ලො දැන්දෙන්න යන ට්‍රීට්මන්ට් එක දරාගන්න රස දැනිලා බෑ .. අනික් කෙල්ලො ටික රුවන්ටත් සංජීවටත් බිම පෙරෙලගෙන ඒවිදියටම දිව පිච්චුවා.!! " උඹල කලින් උඹලගෙ මැඩම්ලගෙ ශිට් හොල් එක දුවෙන් සුද්ධ කරල තියනවද?? කසුන් විතරක් නෑ කියල ඔලුව වැනුවා. කෙල්ලො ටිකට ආයෙත් හිනා.!! ලිංඩා මැඩම් මූව හුරතල් කරලනේ කියල. හ්ම් හ්ම් දැන් ඉතින් මෙතන ඒ හුරතල් නෑ.. උඹල කැමති උනත් අකමැති උනත් අපි හයදෙනාගෙන් කක්ක කන්නවෙනවා තොපි තුන්දෙනාට එක බල්ලෙක්ට අපි දෙන්නෙක්ගෙ කක්ක කන්න වෙනවා උඹල ලෑස්තිද?? මුන් තක්බීරිවෙලා ඉන්නවා.!! කෙල්ලො තුන්දෙනෙක් මුලින්ම මුන්ගෙ කට උඩින් ඈස් හෝල් එක තියල වාඩි උනා.. " යහ් ආහ් ඔහ් ඉට්ස් කමින් ඩාලිං ඉට්ස් නියර් ද හෝල් කියමින් මහ අට්ටි තුනක් කට පිරෙන්න දැම්ම. දැන් මුන්ට කට අරින්න වහන්නවත් ඉඩක් නැතුවෙන්න පිරිලා. අනික් කෙල්ලො තුන්දෙනා සර්ජරි ගල්ව්ස් දාගෙන උන් ගාවින්ම ඉඳගත්තා !! හ්ම්ම නව් යු හැව්ටු ඊට් ලිට්ල් බයි ලිට්ල් කියමින් සුදු ග්ලව්ස් දාපු අතින් අනමින් කට ඇතුලට ඔබන්න උනා.. මුන්ට ගිලිනවා ඇර වෙන විකල්පයක් තිබ්බෙම නෑ.. ඉටින් විනාඩි විස්සෙන් පලමු ලොට් එක කැව්ව.. දැන් ඉතිරි කෙල්ලො තුන්දෙනාගෙ වාරෙ උනුත් අර විදියටම තොගයක් කට පිරෙන්න දැම්ම.. ඔක්කොම කනකම් අනමින් කවන්න කෙල්ලො පසුබට උනේනම් නෑ. කට පුච්චලා නිසා ජරා රස නිදැනුනත් ගන්දාස්කාරය කොහොම ඉවසගත්තද කියල මට මගේ පලවෙනි ස්කැට් සෙශන් එක මතක් උනා. එත් මගේ කට පුච්චල නෙමෙයි මායා මට ඩිරෙක්ට්ම කක්ක කැව්ව හැටි මතක් උනා.!! ඉන් පස්සෙ හා උබලගෙ පනිශ්මන්ට් එක කම්ප්ලීට් දැන් විශ් දාගෙන ආයෙත් හෝල් එකට වරෙල්ලා කියමින් ක්ව්ගර්ල්ස්ලා වදකාගාරෙන් අපේ තරග තියපු තැනට ආවා. උතින් එහෙමයි පැරදිච්ච උන්ට සබ්බුව ලැබුනෙ. දිනපු අපි කියල මහ ලොජු ආතල් එකක් දුන්න කියලද හිතන්නෙ අම්මෝනෑ.. දෙවනිවටය ක්‍රියාත්මක කෙරෙන්නෙ මෙහෙමයි සෝනියා නැවතත් හඬ අවදි කලා.
දිනපු බල්ලො තුන්දෙනාගෙ ආයෙත් ඇස් බැඳලා බිම දිගා කරවන්න කෙල්ලන්ට ඔඩර් එක ලැබුනා. බල්ලනේ උත්තමාවියන් හයදෙනා ගෙන් අහඹු ලෙස ඉදිරිපත්වෙන තුන්දෙනෙක් උඹලට කක්ක කවනවා එක බෙට්ට ගානෙ. උඹල ට තියෙන්නෙ හොඳට හපලා කාලා රස අනුව උත්තමාවිය කව්ද කියල අනුමානකරන එක.. එහෙනම් ගේම් රෙඩී ස්ටෙඩී ගො කියල මැඩම්ලා තුන්දෙනෙක් අපේ මූනු උඩින් වාඩි උනා " ඕපන් වයිඩ් බොයි. ටේක් දිස් ලොග් ඇන්ඩ් ටේස්ට් ඉට්වෙල්ල් යම්ම්!! එහෙම කියමින් කක්ක දැම්ම. ඇත්තටම මෙතන ඉන්න හැම මැඩම් ගෙන්ම මම කක්ක කාල තිබුනත් මේ වෙලාවෙනම් ඒ ක වාසියකට හිටියෙ නෑ... මගේ අනුමානය සහ හසිතයගෙ අනුමානය වැරදුනා. සඳුන්ගෙ අනුමානය ටක්කෙටම හරිගියා මොකද ඌ නැවතත් මායාව අනුමානකලා..ඒක හරියටම හරි.. මට පේන විදියට සඳුන්ට ඒකියන්නෙ මෙලනිගෙ හබියට මතක හිටින තරම් මායා ට්‍රිට් කරල තියනවා වගේ.!! කෝම නමුත් අවසානේ සෝනියා විසින් සඳුන් ගේ ජය තහවුරු කලා.!! මමත් හසිතයත් පනිෂ්මන්ට් එකකට යොමු කෙරුනා.!! අපි දෙන්නව දැම්මෙ බුල් ගයිස්ලා සෙට් එකට කැමති පනිෂ්මන්ට් එකක් දෙන්න කියලා කුලුහරක්වගේ මංංශවලුන් පිරුනු මුන්ගෙ අපිදෙන්නව වඩාගෙන වදකාගාරයට ගෙනිච්චා. අපේ කකුල් දෙකෙන් කඹදාලා වහලෙ එල්ලුවා. " වාහ් මචං අද අපි මුන්ට ලයිෆ් එක එපාම දවස කරමු !! එහෙම කතාවෙච්ච මුන් අපි කඹාවලිනෙක්කලා තුයෙද්දිම කටට දෙන්න ගත්තා " ඝප් ග්ලප් ගග් ගග් චග් ... අහ් අහ්.. උගුරටම මුන්ගෙ අගල් අටක්දහයක්විතර දිග පයි කඳන්බස්සද්දි පිට උගුරෙ යනතරම් වේගයෙන් එබුවා. අනික් එකා එකා වැඩි උනා දැන් හසිතයටයි මටයි තුන්දෙනෙක් කටට දෙනවා තුන් මෝලෙන් පිටිකොටනවා වගේ. ඒ අතරට ආපු කෙල්ලො දෙන්නෙක් රතුපාට ලොකු මහත ඉටිපන්දම් දෙකක් ගෙනැත් හොඳට ලුබ්‍රිකන් එකක් ගාලා අපේ පුකේ ගැඹුරට බැස්සුවා අහ්..අහ්හ්..ආහ් හය්..!! රිදුනට කෑගහන්න සිඹුවක් ලැබුනෙ නම්නැහැ.. එහෙම ගහල ඉටිපන්දම් දෙක පත්තුකලා අලි මදිවට හරක් කියපි. දැන් මේදෙක පත්තුවෙවී උණුම උණු ඉටි කිරි බේරෙනවා.
පයියයි ඇටදෙකයි පුකයි පිච්චෙනවා වේදනාවෙන් ඇඹරෙන්නවත් ඉඩක් නෑ.. ඔයවිදියට පැයක් පමන කටට දීලා අවසානයේ එක එකා බඩුවිදින්න ගත්තා හම්මෝ බඩු කිඋවට මෙහෙම කැරි කඳන්.. බාර්ලි මැෂින් වගේ..අහ් යහ් ආහ් ෆාක් ආහ් ආහ් අහ් කියමින් කටේ මූනේ විතරක් නෙමෙයි නාස් පුඩුත් කැරිවලින් පිරිලා බේරුණා.!! කැරි විදපු උන එකා එකාට පහක් දාගෙන සතුට සැමරුවා.. ඉන්පස්සෙ ලණු බුරුල් කරලා මේස දෙකක් මතට අපිදෙන්නව බාල අතපය ලොක් කරල මුන්ටික වදකාගාරෙන් පිට උනා. ඉන්පස්සෙ ආයෙත් වදකාගාරෙට ආවේ.. කෙල්ලො ටික පිරිවරාගෙන ලින්ඩයි සෝනියයි. මොනවදෝ මෙටල් නීඩ්ල් ටූල්ස් සෙට් දෙක දෙක මේසෙමත තැබුවා..හරියට අලුත් වෛද්‍ය ශිෂ්‍යාවන් ටිකක් වටකරගෙන සැත්කමක් කියල දෙන පරිනත වෛද්‍යවරු වගේ ලින්ඩයි සෝනියයි ග්ලව්ස් එහෙම දාලා නීඩ්ල්ස් කුඩා ප්‍රමානයෙ දෙකක් ගත්තා. ඒවා විශ්බීජ නාශක වලින් සෝදාගත් ඔවුන්" අහගන්න කෙල්ලනේ අලුත් පනිෂ්මන්ටෙකක් මේ අද කියාදෙන්නෙ මේක ඇත්තටම ප්‍රොස්ට්‍රේට් ග්ලැන්ඩ් එක උත්තේජනය කිරීමක් කිව්වොත් නිවැරදී. එහෙම කියපු සෝනියා එක මෙටල් කූරක හොඳින් ලුබ්‍රිකන්ට්ස් තැවරුවා මගේ පයිය අල්ලල පෙරසම පස්සට කරපු ඈ අර නීඩ්ල් එක හෙමින් හෙමින් මගේ චූ හිලට බස්සන්න උනා.. බුදු අම්මෝහ් ආහ් අයියෝ එපා කියමින් කෑගැහුවත් සෝනියා ඒකූරෙ පුරස්ථිග්‍රන්තිය දක්වාම ඇතුලට යැව්වා.. මගේ කෑගැහීම නවත්තන්නෙ නැතිකොට ශිරාණි ඇගේ පෑන්ටිය ගලවල මගේ කටේ එබුවා හිරවෙන්න දැන්මට කෑගහන්න බෑ.. සෝනියා හෙමින් හෙමින් මට අතේ ගස්සන ගමන් අර මෙටල් කූර චූ හිල ඇතුලටත් එලියටත් චලනය කරන්න ගත්තා ටික වෙලාවක් යද්දි මට ඒ වේදනාවෙන් අමුතුම පෙර නොවිඳි ආතල් එකක් දැනුනා.. දැන් ලිංඩ හසිතයගෙ චූ හිලට නීඩ්ල් එක බැස්සුවා ඒවගේම කරා දැන්. " දැන් ක්‍රමයෙන් පොඩි නීඩ්ල් එකේ ඉඳල ලොකු එක දක්වා කරන්න ඕනේ කියමින්." එතන තිබ්බ නීඩ්ල් එක එක මාරු කරමින් කව් ගර්ල්ස්ලට පුහුනුව දුන්න. " මේ පනිෂ්මන්ට් එකට කියන්නෙ පෙනිස් සවුන්ඩිං කියලා මියමින් ලිංඩා හඳුන්වා දුන්න.. අවසානයේ වෙගය වැඩි කරන්න උනා. අහ් අහ් යාහ් ආඅහ් ආහ් අහ්හ් කුයල විලාපබ්ගහමින් හසිතයා ලිංඩාගෙ අතේම ශුක්‍රාණු පහ කලා. " චටාස් චටස් ගාලබූට කම්මුල්පාරවල් දෙකක් වැදුනා." ඈ බල්ලො යන්න එද්දි කියන්න තෙරෙන්නෙ නැද්ද ලොවපිය මේ ඔක්කොම කියමින් හසිතයගෙ කැරි ඔක්කොම උගේ කටටම දැම්ම..ඊට සුලු මොහොතකින් මමත් කැරි විද්දා.. ඊටපස්සෙ තමයි පනිෂ්මන්ට් එක නැවතුනේ..!! අපිට වොශ්දාගන්න කියපු මැඩම්ලා නැවතත් ජයග්‍රහනය කරපු කසුන්ට ට්‍රීට් කරන්න ගියා.
දෙවැනි තරගයෙන් කසුන් ජයගත් නිසා.. ඌ ආස කැමති මැඩම් කෙනෙක් එක්ක මාසයකට විවාහවෙන්න අවස්තාව ලැබුනා " කසුන් දැන් උබ කියඔඅං උබ ආසම මැඩම් කව්ද?? කව්ද උබේ හීන දකින මැඩම්!! මම හිතුව වගේම ඌ එකපාරම මායා උත්තමාවියනි අවසර කියල මායාගෙ කකුල් සිම්බා.. හපොයි මට වෙච්ච දෙයක් දැන් ඉතින්මට මාසයක් මෙලනිගෙ බල්ල වෙන්නවෙනව අකමැත්තෙන් උනත් මොකද මායා මාසෙකට කසුන්ව ගන්න නිසා..ඉක්මනින් ඇග්‍රීමන්ට් එක අත්සන් කලා. පාටියෙන් පස්සෙ කසුන් මායා එක්ක මායාගෙ ගෙදර යන්න හීන මැව්ව.. මම මෙලනි ගෙ ජරා දඬුවම් මාසයක් කෝම විඳින්නද කියකිය හිතමින් දුක් උනා.. දෙවනි තරඟය අවසන් උනේ එහෙමයි.. ඒත් සමගම පස්වෙනි කතාංගය මෙතකින් අවසන්වන අතර හයවැනි කොටසින් නැවත හමුවෙමු.!!! එතෙක් ඔබට සුභදවසක්!!


මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Slave Island


No comments:

Post a Comment