Saturday, April 11, 2020

මායාගේ මිතුරිය (my wife's friend) - 01

මායාගේ මිතුරිය (my wife's friend) - 01

ආයිබෝවන් යාලුවනේ, ඔයාල හැමෝටම සුභ දවසක්.!! මතක ඇතිනේ මැඩම්ලාගේ එහෙම නැත්නම් අපේ වයිෆ්ලාගේ ඇනුවල් ටූනමන්ට් එකෙන් පස්සෙ ජයගත් හස්බන් කෙනෙක්ට කැමති මැඩම් කෙනෙක්ගෙ වහලෙක් වෙන්න ලැබුන අවස්තාවෙන් සඳුන් ප්‍රයෝජන ගත්තා ඌ ඌ කැමතිම මැඩම් වන මායා එනම් මගේ වයිෆ් ගේ වහලෙක් වෙන්න් තීරණය කලා මාසයක් පුරාවට. ඉතින් උගෙ වයිෆ් ගෙ වහලෙක් වෙන්නම මට සිද්ධ වෙනවා ඒ නිසා. මෙලනි තමා උගේ වයිෆ් අපේ හයදෙනාගෙ වයිෆ්ල සෙට් එකෙන් වැඩිමල්ම කෙනා එයා අවුරුදු 38ක් ඒවගේම හරිම දරුණු වේස ගෑනියෙක් තමයි.!! මං ඔයාලට කලිනුත් කිව්වනේ මෙලනිත් එක්කනම් මට ලේසි වෙන්නෙ නෑ. කොහොම උනත් එදා සංජයයි මමයි මායාට සාත්තු කර කර ඉද්දි තමයි මෙලනි මව ඇදල වාහනේට දාගත්තේ. එහෙමම කෙලින්ම මෙලනිලාගෙ ගෙදරට. මෙලනි තරහෙන් පුපුරමින් වාහනෙන් මාව ඇදල ගත්තා. " උඹ මට වරදක් කරල නෑ උඹ හොඳ කීකරු බල්ලෙක් තමයි ඒත් මට උඹේ ගෑනිත් එක්ක තියන ඇරියස් උඹෙන් කවර් වෙයි.!! එහෙම කියපු මෙලනි මාව සාලෙට එක්කන් ආවා. " සුජා !! සුජා!! මෙහෙවරෙන් කෙල්ලේ" කියල මෙලනි කාටද කතාකලා ඒත් එක්කම ටිකක් ලාබාල වයසැති තලෙලු කෙල්ලෙක් දුවගෙන ආවා. අවුරුදු දාහතක් දහ අටක් විතර ඇති.!! අහ්!! සුජානි මේ ඉන්නෙ අරවින්ද !! උඹ අහල ඇතිනෙ මායා කියල මගෙ යාලුවෙක් හිටියා ?? " ඔව් මැඩම්" සුජා හිස සැලුව! අහ් අන්න එකිගෙ මිනිහා මේ. මෙයා අපි එක්ක මාසයක් මෙහෙ ඉන්නවා මෙයාට මෙහෙ සිස්ටම් එක කියාදීලා, ඉන්න කාමරයක් දීලා ලෑස්තිකරල ගන්න හවස් වෙද්දි. අමුත්තෙක් නේ රෑට හොඳ පිලිගැනීමක් දෙමු! එහෙම කියදි සුජානිට කට කොනකින් හිනා ගියා.! එහෙම කියපු මෙලනි උඩ තට්ටුවට ගියා.! මෙලනි ගියා විතරයි මගේ මුලු පුරුශ අංගයම කඩාගෙන ගියාවගේ අකුනක් වැදිලා මං බිම වැටුනා " හම්මෝ බලද්දි සුජානි" හ්ම්.! මොකද බලන්නෙ මෙහෙ ඉන්න ඕනෙ නම් අපි කියන විදියට ඉඳපං. මෙහෙ නීති තදයි උඹ බල්ලෙක් වගේ හිටියොත් හොඳයි නැත්තම් මැරුම් කන්න වෙයි.! දැන් වරෙන් දන ගාගෙන මගෙ පස්සෙන් බල්ලෙක් වගේ" මට අදහගන්න බැරි උනා. ඒලෙවල් ලියන වයසෙ කෙල්ලෙක් ඒත් මේකිගෙ ඩොමිනන්ට් ගතිය මෙලනිටත් එහා. ස්කින් එක ගොල්ඩන් බ්‍රව්න් වගේ. කුක්කු සහ තට්ටම් වාත්තු කලාවගේ ක්‍රීම් කලර් ගව්මක් ඇඳල හිටිය මේකි බ්‍රෙශියර් එකක් ඇඳල හිටියෙ නෑ කියල හොඳටම පේනවා.. කඩාහැලෙන ගවුම් රෙද්දෙන් පියරු තුඩ ඉලිප්පිලා. තැලෙන්නම පාරක් වැදිල තිබුන මගේ පයිය නිකම්ම නැග්ගා. මම දනගාගෙන පස්සෙන් ගියා අම්මෝ ඒ තට්ටම් පලු දෙක උඩ ඇගේ ගව්ම් රෙද්ද දඟකරමින් ඇවිදින තාලෙට පැද්දෙනවා.. මට මේක බලං ඉන්න බැරි තරම් පයිය මෝල් වෙලා " උඹේ නම අරවින්ද නේද ඒකෙන් අපිට කාරි නෑ.. උඹ අද ඉඳල අපේ මැඩම්ගෙ වහල් බල්ලා.. මැඩම් නැතිවෙලාවට මගෙ බාරෙ ඉන්නෙ උඹ. අහ් තවත් එකක් මැඩම් ගෙ දුව ආශා ග්‍රේඩ් නයින් ඉන්නෙ ඉන්නෙ එයාටත් ගරුකරන්න ඉගන ගනිං.. චූටි මැඩම් ගොඩක් රෙස්පෙක්ටබල්.. එවගේම එයා පාඩම් කරනවා අනවශ්‍ය සද්ද බද්ද බෑ මම මේ ඔක්කොම අනුමත කරා වගේ හිස සැලුවා. "හ්ම්.. ඔය කලිසම් ෂර්ට් ගලවපං! මම නැගිටල කලිසම ගලවන්න ගත්තා " චටාස්! නැවතත් අකුනක් ගැහුව වගෙ කනේ පාරක් වැදුනා! " උඹට කීවේ ඇඳුම් ගලවන්න මිසක් නැගිටින්න නෙවෙයි.! දන ගහගෙන ඉඳපන් බල්ලො හිටගෙන ඉන්නෙ නෑ. උඹටනම් හැදෙන්න සෑහෙන විඳවන්න වෙයි පොන්න බල්ලට මෙලනිමැඩම් ගෙන් කනකොට තේරෙයි. ඇය පට පට ගෑවිල්ලෙ එකදිගට කියවාගෙන ගියා. මං දැන් දනගහගෙන.. ඉන්නවා බිමබලාගෙන. ටික වෙලාවකින් " අහ් මෙන්න උඹේ ඇඳුම් මේව තමයි මෙහේ ඉන්නකල් අඳින්න පුලුවන්.. වෙන්නෙ මේජාතියෙ ඇඳුම් ඕනෙ තරම් තියනවා බල්ලන්ටම වෙන්කරපුවා යමංඊට ඉස්සෙල්ලා උඹ නාලා වරෙන් කියල බාතෲම් එකට තල්ලු කලා. නාගෙන එලියට එනකං දොරගාව හිටපු සුජානි මාව කරෙන් ඇදගෙන මට වෙන්කරපු කාමරයට ආවා. කාමරයනම් සුවපහසු එකක් මට දකින විදියටම හිතුනා. " හ්ම් දිගෑරියං ඇඳේ උඹට චැස්ටිටි ලොක් එක දාන්න තියනවා මෙහෙදි අනවශ්‍ය වැඩ බෑ උබේ පයිය අයිති අපිට ඒක දැනගනිං.. එහෙම කියල සිල්වර් ලෝහයෙන් හදපු චැස්ටිටි ලොක් එක ඇරල ඒකෙ මිඩ් රිබ් එක මගේ පයියට ඇතුලු කලා ඉන්පස්සෙ කර්ව් ආම් එක ඇටදෙක යටින් අරගෙන ලොක් කරල යතුර ගත්තා. ඊට පස්සෙ බෙල්ලට ලෙදර් කරපටියක් දාලා ටැග් එක විදියට චැස්ටිටි ලොක් එකේ යතුර එල්ලුවා.!! හ හහ හ.. හා ඒකිට මහ හයියෙන් හිනා.. මං දිහා සෙක්සි බැල්මක් දාලා ඇහුවා " උබ ට ගෙදරදි මායා මැඩම් මේක දානවද? කියල " මම නෑ කියල හිස සැලුවා." " අහ් එහෙනම් උබ හිතේ හැටියට අතෙ එහෙම ගහල මැඩම් ල හිතෙන් මවාගෙන කැරි යවන ව ඇති නේ.. හ්ම්ම් උඹට මෙහෙදි එහෙම බෑ අපි දිහා බල බල උඹට කැරි යවාගන්න විදියක් නැතිව ආතතියෙන් ඉන්න වෙන්නේ.. ඒකත් එක ඇක්ටිවිටි එකක් උඹට ස්ල්ෆ් කොන්ට්‍රෝල් තියෙන්න ඕනෙ නේ.! " මේකි මෙහෙ වැඩ කාරිද?? නැත්තම් මෙලනිගෙ බොස් වගෙනෙ කතාව මට එහෙම හිතුනා." කෝම උනත් මේකි මෙහෙ තියං ඉන්නෙ මෙලනි වැඩකාරියෙක් විදියට නෙවෙයි මෙලනිගෙ සහකාරි විදියට වගේ. අර මෝඩ සඳුනා තමයි එහෙනම් මේ ගෙදර වැඩ පල ඔක්කොම කරල තියෙන්නෙ. මෙලනිට නමය වසරෙ කෙල්ලෙක් ඉන්නෙ කෝමද සඳුනා බැන්දෙ මීට අවුරුදු හයකට උඩදිනේ. අහ් අහ හරිනේ.. මෙලනි මූව බැඳල තියෙන්නෙ ලමයෙක් එක්ක තමයි. මට සඳුන් කියනවා මතකයි ඒකිත් අහල තියන විදියට අම්ම වගේම දස සක්කරවට්ටමක් ලු..සඳුනට බල්ලෙක්ටවගෙ සලකනවා කිඋවෙ.. මුන් ඔක්කොම එකයි. " මේ ඇඳුම් මොනවද ඔක්කොම ලේඩීස් නේ මම සුජානිගෙන් ඇහුවා" ඈයකෝ උඹට කිඋවනේද ප්‍රශ්න කරන්නෙපා කිඋව දේ කරපං කියල ඒකි ආයෙමට සැරවුනා." උඹ දැනගනිං මං උඹට දැන් මොකවත් නොකරන්නෙ අද රෑ අපේ මැඩම්ට උඹව කුලුදුලේම විඳින්න ඕනෙ නිසා නැත්තං උබ ඔය අහපු ප්‍රශ්නේ මෙතන උඹේ පුකේ මේ හීල් එජ බස්සනවා දැනගනිං හ්ම් ඇඳගනිං රෑවෙද්දි මට තෝව මේකප් කරන්න තියනවා.!! එතනන තිබුනා පෑන්ටියක්, යට සායක්, බ්‍රෙශියර් එකක් ස්කිනර් එකක් වගෙම සැටින් ගව්මක්. මං ඒටික ඇඳගත්තා වව්ලගෙ ගෙදර ගියානම් එල්ලිලා ඉන්න වෙනවනේ.. අරූනම් මායාගෙන් කනව ඇති සැපට මට ඒක සිහිවෙද්දි ඉරිසියාත් හිතුනා. සංජය කොහොමත් මායාට ආදරේ නිසා මට බය නැතිව හිටිය හැකි. අද මට මොන හෙන ගෙඩියක් පාත්වෙයිද දන්නෙ නෑ. සුජානි මට මේකප් දාලා මේස් දම්මලා මටවත් මාව අඳුන ගන්න බැරි තරමට හැඩ ගන්නුවා. කන්නඩියෙන් මට මාව දැකල මෝල් වීගෙන ආවත් චැස්ටිටි කේජ් එකේ පයිය හිරවෙන වේදනාවට ආයෙ බැස්සා. කෝම හරි අට වෙද්දි මෙලනි මැඩම් සහ එයාගෙ දුව ආශා ඩිනර් ටේබල් එකට එනවා. ඒවෙද්දි මාත් ලෑස්ති කරවල තිබුනේ සුජානි. සුජානිත් හොඳ සෙක්සි වයිට් ගව්මක් ඇඳගෙන අට වෙද්දි ලෑස්තිපිට හිටියා දම්වැලෙන් මාව ඇදගෙන මේසෙ ලගට ගෙනැත් " හ්ම්.. මෙලනි උත්තමාවියට වගේම පුංචි උත්තමාවී ආශාටටත් ආචාර කරල වැඳපං. " මං ඒ උපදෙස් අනුව වැන්දා මෙලනි මැඩම් වඳිද්දි " හ්ම් ලික් මයි හීල්" කියමින් ශූ එකේ හීල් එක මාවෙත දික් කලා. මමත් ඉතාම ගෞරවයෙන් ‍වයින් රතු පැහැ හීල් දෙක දිවෙන් ලෙව කෑවා" ගූඩ් බොයි. කීප් අප්!! ඊලඟට ආශා මැඩම් ට වඳින්න ලං වෙද්දිම " හ හ හා.. හහී මමී මේ කව්ද මමී මේ පොන්ස් කෙනෙක් ද?? අද ඔයාගෙ බයිට් එක මෙයාද හහ්? කියමින් මුරන්ඩු ගතියක් පෙන්නුවා" දුව මං මං ඔයාට කියල තියනවනේ ඔයාගෙ තාත්තා අපිදෙන්නට කරපු අසාදාරන කම් නිසයි මං මේවිදියෙ ගෑනියෙක් උනේ.. ඔයත් දැන් ඉඳලම ඉගනගන්න ඕනේ පිරිමි කියන්නෙ බල්ලෝ උන්ට කිසි බුරුලක් දෙන්න නරකයි. " ඕකේ මමී අයි ජස්ට් වෝන්ටු ප්ලේ හිම් ටුඩේ ඕකේ?? හෙයි ස්ලේව් ව්හට්ස් යෝ ෆකිං නේම්?? මම ලිට්ල් මිස්ට්‍රෙස් අයෑම් අරවින්ද!! හ හ හා.. යූ ආර් නොට් ෆකිං අරවින්ද එනි මෝ යූ ආ අවර් බ්ලඩී ඩෝග් ඕකේ ඕපන් යුවර් මවුත්" කිව්වා ඒකි ඇඳන් හිටපු පාටි ගව්ම උස්සල මගේ කටට චූ කරන්න ගත්තා. අම්මෝ පොඩි කෙල්ලෙක් උනාට පුදුම කිව්ල් ගතියක් චූවල තියෙන්නෙ මොනා කරන්නද ඔක්කොම බීවා. අම්ම හොඳයි වගේ මට ඉබේටම හිතුනා. " මෙලනි; සුජානී මූට මේතියන ඕනෙ ඩ්‍රින්ක්ස් වර්ගයක් බොන්න දෙන්න හැබැයි කන්න දෙන්නෙපා. කිසිදෙයක් කෑම දෙන්නෙ අපි ඕකේ අපි කාල නෙනකං මූට ඕනෙ ඩ්‍රින්න්ක්ස් ටික ට්‍රේ එකක දාලා බොන්න දෙන්න.! කියපු විදියටම සුජානි ලොකු ට්‍රේ එකක් අරන් ඇවිත් ඒක බිම තියල ඩ්‍රින්ක්ස් වර්ග තුන හතරක් වැක්කෙරුවා හහ්.. බීපිය බල්ලෙක් වගේ දිවෙන් බීපිය කියමින් මගේ බෙල්ලෙන් අල්ලල පාත් කලා. මෙලනියි දුව ආශයි සුජානියි ඉන් පස්සෙ විස්කි බිබී මස් වර්ග කනවා දැක්කා. මේ අය මේතරම් වයිරයක් පිරිමෙ කෙරෙහි තියෙන්නෙ මොකක් හරි හේතුවක් ඇති. සුජානිත් මෙලනිගෙ අක්ක කෙනෙක්ගෙ දුවෙක්ලු ඒකි පන්ති යන්න කොලබ එවල ඉද්දි කොල්ලෙක් මේකිව රවට්ටල බඩ කරල පැනලා.. ඉන් පස්සෙ මෙලනි තමයි මේකිට ඇබෝශන් එකක් කරවල මේකි මේ තත්වෙට පත් කරවල තියෙන්නෙ. දැන් ඉතින් අහුවෙන අහුවෙන එකා මරන් කන්න හදන්නෙ.
කෝම හරි රෑ එකොලහ විතර වෙනකං කාල බීලා වෙරිමත් උන මේ උත්තමාවියො තුන් දෙනා මං ගැටගහල ඉන්න තැනට ආවේ මාර දූතිකාවො තුන්දෙනෙක් වගේ. හේය් පපී වී කම් ටු ෆක් යූ අප්!! කියමින් මහ හයියෙන් හිනාවෙවී බිම දිගේ ඇදගෙන සාලෙ මැදට ආවා සාලෙ මැද පුටු සැටියක මාව පෙරල ගත්තා.!! මමී අයි වෝන්ට් ෆස්ට් රයිඩ් ඕකේ කියමින් පොඩි එකී මාව පුටු සැටියෙ නමාගෙන ගව්ම උස්සලා උඩහට කලා.!! හේය් මමී මේබලන්නකෝ මූනම් නියම රියල් පොන්නයෙක් තමයි මූ යට සායකුත් ඇඳලනේ හිහී හිහී.!! කිය්මින් ඔච්චම් කලා එහෙම කරමින් පෑන්ටිය පාත් කරල ඩිල්ඩෝ එකක් බැඳගෙන පුක පලන්න ලෑස්ති වෙද්දිම.!! " හෝව් හෝව් චූටි බේබි අපි මේක පලන්න ඉස්සෙල්ල පොඩ්ඩක් පුක තලල රතු කරල පලමු කියපු සුජානි ඇගේ පෑන්ටිය ගලවල අරගෙන මගේ කටේ ඔබල තද කලා "උඹ්ට ගොඩක් රිදෙයි බල්ලෝ!! එහෙම කියල අතපය සැටුයටම ගැට ගහපු සුජානි සහ මෙලනි දිග වේවැලක් සහ ලෙදර් කසයක් අතට ගත්තා. මට දෙවියන් සිහි උනා.!! උඹ මොකද මේ ගෑනු යට සායවල් අඳින්නෙ?? උඹ පොන්නයෙක් වෙන්න ආසද කියමින් මගේ තට්ටම් වලට උපරිම වෙර යොදාගෙන තලන්න ගත්තා කෑගහන්න උත්සාහකලත් කටින් හඬ පිටවෙන්නෙ නෑ.
සුජානිගෙ ජූස් පිරුණු පෑන්ටිය මගේ කටින් එකයි. ඒවගේ නොයෙකුත් ප්‍රශ්න අහමින් වෙරි මත යන කම් මගේ තට්ටම දෙක ලෙයින් තෙත්වෙනකම් තැලුවා. ආශා මැඩම් මගේ ඉස්සරහ පැත්තෙන් ඇවිත් උඹට රිදෙනවද බලු කුක්කෝ කියමින් මගේ නිකටින් අල්ලල ඉස්සුවා. මගෙ ඇස්වල වේදනාවට කඳුලු බේරෙනවා.!! මමී යූ ආ වෙරි නෝටි පලවෙනි ට්‍රීට්මන්ට් එකෙදිම අපේ පපීව ඇඬෙව්වනේ කියමින් බාම් එකක් ගෙනල්ල මගේ තට්ටම්වල ගෑවා දෙවියනේ ඒ බාම් එක ගිනි දැවිල්ලයි ඉවසන්න බෑ.. මං එහාට මෙහාට දැඟලුවා.. දඟලද්දි ආයෙත් ආපු ආශා මැඩම් " අහ් මේබලපං කියමින් ඒකි බැඳගත්තු සිලිකන් පයියේ බාම් ගෑවා දැන් උඹේ පුක කූල් වෙන්නයි යන්නේ" කියමින් හෙමින් හෙමින් පුකේ අරින්න ගත්තා දැන් මේකි මැෂිම වගේ මගෙ පුකේ අරිනවා අර බාම් එකේ දැවිල්ලට මට දෙවියන් සිහිවෙනවා. සුජානියි. මෙලනියි බඩ අල්ලගෙන හිනාවෙනවා මගේ කටේ තිබුන සුජානිගෙ පෑන්ටිය මගෙ කෑගැහිල්ලටම වැටුනා" අන්න හරි දුව ඔයා ඔන්න ඔයවගේ පිරිමින්ට රිද්දන පිරිමින්ව බල්ලො කරන විදිය මුල ඉඳන්ම ඉගන ගන්න ඕනේ කියමින් සුජානි එක්ක හිනා උනා.
ඊටපස්සෙ මෙලනි මාව ලිහල අරගෙන ටේබල් එකක් උඩ පෙරලගත්තා. ඒත් චූටි මැඩම් තාම මගෙ පුකේ අරිනවා ඒකිටත් දැන් කෑගැහෙන මට්ටම මොකද ඒකිට බඩු යන්න වගේ අහ් අහ් අහ් අහ් මමී යහ් ෆක් ෆක් යහ් මමී අහ්හ්හ් කියමින් නැවැත්තුවා. ඒත් මටනම් නිවනක් උනේ නෑ.. මොකද ඊලග වෙයිටින් හිටපු මෙලනි පුකේ අරින්න ගත්තා. මෙලනි ටිකක් දඩ රබර් කොක් එකක් තමයි යූස් කලේ මගේ පුක ටිකක් රිදීගෙන බැස්සත් පස්සෙ ගානට ඇජස් උනා. මාව උඩු බැලි අතට මේසෙ උඩ දාගෙන පුකේ අරිනවා ආශා මැඩම් ටේබල් එක උඩට නැගල සාය උස්සල මගෙ කටට පාත් උනා ඒකිට ගියපු බඩු ඔක්කොම ලොවන්න් දුන්නා." හ්ම් ක්ලීන් කරපිය හ්ම් හ්ම්.!! මට උස්ම ගන්න පවා අමාරුවෙන විදියට ඒකි මගේ මූන උඩ වාඩිවෙලා ඒකිගෙ හුත්තයි පුකයි ඇඹරෙව්වා.
ඔහොම අතුල්ල අතුල්ල ඉන්න ගමන් " හෙයි පපී යූ ආර් හන්ග්‍රි නොර්?? අයි හෑව් ලොටොෆ් ෆූඩ්ස් ෆෝර් යූ ලෙට් දෙම් ෆිල් ඉන් යුවර් මෞත්!! ඕපන් මෞත් කියමින් මගේ නිපල් මිරිකන්න උනා.! මම කට ඇරපු ගමන් ඒකි පුක මගේ කටට තියල තද කරගත්තා. " ඔන්න ලෑස්ති වෙයන් ඔන්න එනවා.. ඔන්න ආහ් හා.. කියමින් මහ ගූ ගොඩක් මගේ කට ඇතුලෙම යැව්වා.!! මමී ඇම් අයි ගුඩ් නොර්?? අද මං හොඳට ප්ලේ කලා නේද?? " සුජා!! මේ කක්ක ටික මූට කවන්න.. ! සුජානි ග්ලව්ස් දෙකක් දාගෙන ඇවිත් බින්දුවක් වත් ඉතිරි නොවෙන්න කැව්වා.! ඒ එක්කම මෙලනිත් එයාගෙ උපරිමේට ඇවිත් බඩු විදල පුකේ ඇරිල්ල නැවතුවා.!!
මෙලනි හැමදාමත්වගේ හොඳට බීලා හිටියේ " සුජා සුජා මට අද ටයඩ් වගේ කෙල්ලෙ මන් පොඩ්ඩක් මේ සෙටියෙ ඇල වෙනව ඔයාල දෙන්න කන්ටිනිව් කරන්න. දුව ආශා ඔයා අදනම් නියමයි ඔයාගෙ මට්ටම දැන් හොඳයි දැන් අවසර දෙනවා ඔයාට ඕනෙ අෆෙයර් එකක් කරන්න මොකද දැන් මට බය නෑ ඔයා ශක්තිමත්. " මමී රියලී අනේ කොච්චර හොඳද?? හා හා දැන් ඕක ඉවරයක් කරන්න "" ඕකේ මමී. සුජා අද මූ මස් කරමුඅපි දෙන්නා.. සුජානි: චූටි බේබි අද ඔයාගෙ දවස ඔයා මූට ඕනෙ දෙයක්. සුජා මූට මං නං කක්ක කැව්ව ඔයාට මෙහෙම චාන්ස් එන්නෙ නෑ ඔයා ට්‍ර්‍යි කරන්න.!! එහෙම කියපු ගමන් සුජානිගෙ මූනෙ සෙක්සි හිනාවක් ආවා." අම්මේ කෙල්ලගෙ මූනෙ හිනාව.!! ඕකෙ චූටි බේබි ඔයා මූට නීඩ්ල් එක දාලා අතේ ගස්සන්න මං මගෙ බඩ එම්ටි කරගන්නම් ! කියල කට උඩින් පාත් උනා.. ආශා මගෙ පයියට දාපු ලොක් එක අයින් කරල සව්න්ඩින් නීඩල් සෙට් එක ගත්තා මුලින්ම පුන්චිම කූරෙන් පටන් ගත්ත ඈ කෙමෙන් ලොකු කූර දක්ක්වාම පයියට බස්ස බස්ස අතේ ගැස්සුවා.! සුජා; අහ් ඔහ් ඔන්න බල්ලො කට ඇරපන් රස කෑමක් උඹට මගෙන් කියපුගමන් කක්ක ලොට් එකක් කට පුරාම දැම්ම. දෙන්නටම හිනා හෙමින් හෙමින් රස කරල කාපිය හොඳට කාපිය කියමින් ආශා අතේ ගහනව.. මට දැන් හොඳගානට කිට්ටුයි යන්න වගේ අහ් අහ් අහ් අහ් මැඩම් අහ්.. "අහ් උබට යන්න එනවද සුජා වයින් ග්ලාස් එකක් ගන්න ඉක්මනට ගන්න" අහ් අහ් යාහ් යාහ් ඔහ් ආආහ්.. කියමින් වයින් ග්ලාස් එකට මම කැරි විද්දා ඔක්කොම කැරි ටික වයින් ග්ලාස් එකට අත්තු ආශා විස්කි චුට්ටක් මික්ස් කරල ඒක බිව්වා.!! සුජා; ආශා බේබී මොනවද ඒ කලේ ඊයා ඔයා මේ වහල් බල්ලගෙ කැරි. ආශා.; පිස්සුද බං උඹට යකෝ පිරිමින්ගෙ කැරි කියන්නෙ ඉහලම ප්‍රෝටීන් විටමින් ගුණය.. යකෝ කෙල්ලො හැඩ වෙනවා මුන්ගෙ කැරි බිව්වම. උඹ අම්මට කියන්නෙපා අම්ම මාව මරයි. අනේ බේබි එහෙනම් මමත් ඊලග දවසෙ ?? හා හා ඕකේ උබටත් ලස්සන වෙනව කිව්වම ඕනෙ මගුලක් නේහ්?? එහෙම කියමින් ආශා මාව ලිහල දැම්මා. අදට උබට නිදහසක් ලැබෙනවා. අපේ මමීට මහන්සි. උබත් දැන් පලයන්.. වොශ්දාලා නිදාගනිං අහ් සුජා මූට අර ඇන්ටි බයොටික්ස් දෙන්න රෑට බීපන් වරද්දන්නෙපා.!! උදෙම්ම නැගිටලා සුජාට උදව් කරපන් උයන්න හරිද මම ස්කූල් යන්න ඕනේ අම්මි වැඩට යන්න ඕනේ සුජා මං අම්මි ඒක දැන් බෙඩ් රූම් යනවා ඔයා මූට ඕව කියාදීලා. ඔයත් නිදාගන. දැන් එකත් පහුවෙලා.!! ඔන්න ඔහොමයි යාලුවනේ මෙලනිගෙ නිවසේ පලමු රැය පහන් වුනේ ඉතින් ඊලග වතාවෙ අලුත් සිදුවීම් අරගෙන අලුත් කොටසින් හමුවෙන තුරු ඔයාලට ආයුබෝවන්.

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Slave Island


No comments:

Post a Comment