Wednesday, April 8, 2020

පිය සෙනහස 01

පිය සෙනහස 01

                          හායි කොහොමද ඔයාලට.. මම අද මේ කතාව ඔයාලට කියන්න යන්නේ මේක මගේ ජීවිතේ මම අත්දැකපු තව අදටත් අත්විදින දෙයක් නිසා. මම මේ දේවල් හුගක්ම ඉගන ගත්තෙත් මේවගේ කතා කියවලම තමයි. මේ දේවල් ඒ කියන්නේ ෆෙම්ඩම් ගැන දැනගත්තටත් වඩා ඒ දේවල් කරන්නේ කොහොමද කියන එක ඉගන ගත්තේ ඉන්ටර්නෙට් එකෙන් ඉතින් මටත් හිතුන මගේ දේවල් ඔයාලත් එක්ක කියන්න.
                         මම ජීවත් වෙලා ඉන්නේ මීගමුව කිට්ටුව තවමත් මට වයස 19යි ඇත්තම කීවොත් මේ අගෝස්තු වල උසස් පෙල ලියන්න ඉන්නේ කොරෝනා නිසා ලැබුන නිමාඩුවේ ගෙදරට වෙලා පාඩම්ම කරන්න බැරි නිසා මේක ලියන්නේ. අනික මගේ හිත නිදහස් කරගන්නත් ඕනේ මට. අපේ පවුලේ උන්නේ මමයි අම්මය් තාත්තයි විතරයි නෑදෑයෝ කියල මං දන්න කෙනෙකුත් එහෙම නෑ අප්ට ඇත්තටම එදා වේල කන්න අදින්න ඇර ලොකුවට සල්ලි බාගේ තිබ්බෙත් නෑ උන්නෙත් කූලී ගෙදරක පදිංචි වෙලා තාත්ත පොඩි රස්සාවක් කලේ අම්මා සැරෙන් සැරේ මාරැ වෙවි ගාර්මට් යනව. ඉතින් ගෙදර සල්ලි ප්‍රශ්න නිසා මට තේරෙන කාලේ ඉදන්ම ගෙදර රණ්ඩු ඉතින් මම වයසින් වැඩි වෙද්දි තවත් වැඩි වුන එකම දේ අම්මගෙයි තාත්තගෙයි රංඩු.. ඔහොම ඉදල මම 11 වසරේ අන්තිමේදී අම්මා ගියා රට යන්න. ඒ ගියා ගියාමයි එක පාරයි ආවෙත්. මොනව උනත් අම්මගෙයි තාත්තගෙයි මාර ආදරයක් තිබ්බ ඒක නැති උනේ නෑ.
                     ඉතින් මම O/L කරල රිසාල්ට් එන කාලේ අම්ම හම්කරල එවන එකෙන් පොඩියට ගේ කෑල්ලක් හදාගන්න පුලුවන් උනා තාත්තගේ පරම්පරාවෙන් අයිති වෙලා තිබ්බ ඉඩමක. ඒක ටිකක් ලොකු ඉඩමක්. තාත්තත් ගෑණි රට ඉදන් හම්බකරල එවනවනේ කියල ඉන්නේ නැතුව පොඩියට කුකුල් කූඩුවකුයි බුලත් වගාවකුයි පටන් ගත්ත. මමත් පුලුවන් හැම උදව්වම කලා. මගේ රිසාල්ට් ඇවිත් AL වලට යන්න කලින් අම්ම ආව අවුරුද්දකින් රට ඉදල. තාත්තටයි මටයි ටච් ෆෝන් දෙකකුත් අරන් මට තව ලැප් එකකුත්. ඉතින් සතියයි උන්නේ අම්මා ආපහු ගියා රට අපිට තව ගොඩක් දේවල් කරගන්න තිබ්බ නිසා. මගෙත් AL පටන් ගත්ත. ඉතින් කලින් ඉස්කෝලෙටම යන්න බැරි උනා අලුත් ඉස්කෝලයක් අලුත් පරිසරයක් අපේම කියල ගෙයක් කාල ඇදල ඉන්න පුලුවන් විදියක් ඇත්තටම හැමදේම හොදින් වෙන්න ගත්ත.
                              ඉතින් හැමදේම එහෙම හොදින් වෙද්ද් මේ දේවල් වල පටන් ගැන්මත් පොඩිම දේකින් පටන් ගත්ත. මතකනේ අම්මා මටයි තාත්තටයි ෆෝනි දෙකක් ගෙනත් දුන්න. තාත්තට ඕකේ ඉමො හදල දුන්නෙත් මම අනික තවම හරියට එයාට ඒකේ දෙයක් කරගන්න බෑ මගෙන් තමා අහගන්නේග මමත් ලොකුවට දන් නෑ එත් ටිකක් මොනව හරි කරගන්න පුලුවන්.  ඉතින් දවසක් තාත්ත ෆෝන් එක දීලා කීව මෙකේ සල්ලි කැපෙනව ඉවරයක් නෑ කියල. ඉතින් මම අරගන බලද්දි තියන සින්දුයි ලග්න පලාපලයි හැට හුට හමාරක් ඇක්ටිව් කරල. කතා කරල ඒ ඔක්කාමත් අයින් කරල දාල මං නිකමට වගේ ෆොටෝ බලන්න ගියා හුටා අම්මගේ ෆොටෝ නකන් නෙමේ හෙලුවෙන් ඉන්න ෆොටෝ. මං ඉතින් බබෙක් නෙමේනේ හරි නෑනේ කියලආපහු යන්න හදලත් ටිකක් බලද්දි මෙන්න එකපාරම මගේ කකුල් වල ෆොටෝ තියනව. ඉසකෝලේ ගිහින් ඇවිත් සපත්තු ගලවද්දි නිදාගන ඉද්දි  එහෙම. හෙලුව පේන ඒව නම නෙමේ එ්ත් යටි පතුල් ඉදන් තියනව. මගේ නෙමේ ඒවත් තියනව මම හිතන්නේ අම්මගේ. ඉතින් ඒකට මම අහිතක් හිතුවේ නෑ. මගේ එකේ ඩේටත් නැති එටක් කියල මං තාත්තගේ එකෙන් Fb ටිකකි යන්න කියල ගූගල් ගියම තමා මං තාත්ත කරල තියන ඒව දැක්කේ එයා මෙකේ history  මකන්න තියා ටැබ් එකක් අයින් කරන්න වත් දන් නෑ ටැබ් 20ක් වත් තිබ්බ එකින් එක ඒත් ඒ ඔක්කොම තිබ්බේ සෙක්ස් තමයි. ඉතින් මම එකක් දෙකක් ඕපන් කරල බලද්දි නම් මම බලන ඒවා වගේ නෙමේ ( ඔව් ඔව් මමත් වැල බලනව ඕක ඉතින් කතාවේ අමුතුවෙන් ක්යන්න ඕනේ නැනේ ). ටිකක් බලද්දි තමයි මට මේක තේරුනේ ෆෙම්ඩම් කියන වචනේ අල්ල ගත්තෙත්. ඒ කරල fb යන එක පැත්තකින් තියල ෆෝන් එක තියල මම ගියා.
                               ඉක්මනින් කාමරේට ඇවිත් දොරත් වහගන  මම මුලින්ම කලේ මේ මොකක්ද කියල තව ටිකක් හොයල බලන එක. ඒත් නගුල ඩේටා නෑනේ ක්යල ඉවසන් උන්න. ඉතින් පහුවදා  ඉස්කෝලේ ගිහ්න් එන ගමන් ඩේටා කාඩ් එකකුත් අරන් ඇවිත් සපත්තු දෙක ගලවල දාග ඊයේ තාත්තගේ ෆෝන් එතේ තිබ්බ දේවල් මගේ ෆෝන් එකෙන් හොයල බලන්න ගත්ත. මුලින්ම ඉතින් බැලුවේ නම් විඩියෝ තමයි. කෙල්ලෝ ගෑණු නිකන් රැජිනියෝ වගේ මේවා බලද්දි මට මාර ත්‍රිල් එකක් ආවේ. එක එක විදිහේ ආතල් නිකන් තියාගන ඇර ගන්නව විතරක් නෙමේනේ අපිට ඕනේ ඕනේ විදියට පිරිමින්ව පාවිච්චි කරනව නිකන් බල්ලෝ ගානට දාල. ඔක්කොටම වඩා මගේ හිත ගියෙි සපත්තු දාගන ආපු කකුල් වලින් සපත්තු ගලවල මේස් ගලවල ඒ ගද ගහන කකුල් වලට මාර පෙරේත කමකින් උරවන ඇගිල්ලෙන් ඇගිල්ල, ලෙවකන විදිය දැකල. මොකද මගෙත් කකුල් ගදයි සපත්තු දැන්මම. ඉතින් එක දවසක් නෙමේ මම දිගටම ඕව බලන්න ගත්ත. පස්සේ තමයි මට මේ වැල කතා සෙට් උනේ මේව කියවල තමයි හරියට දැනුමක්.ගත්තේ මේ ගැන ඉතින් කතාවේ මැද උනත් ස්තූති කරනව ලියපු අයට.
                               කොහොම හරි වැඩි කාලයක් නෑ මටත් ඕනේ උනා බල්ලෙක්ව. ඉතින් යාලු වෙන්න නම් කොල්ලෝ ඕනේලතරම් පස්සෙන් එනව උන් ඉතින් මේවට කැමති වෙයිද දන් නෑනේ. ඕම ඉද්දි තව දවසක් න්කමට තාත්තගේ ෆෝන් එක බැලුව. අම්ටහුඩු අම්මත් ඒ විදිහේ විඩ්යෝ ඉමෝ කරල තාත්තට. මැසේජ් බලන් යද්දි තේරැණේ නම් අම්ම තාත්තව බල්ලෙක් කරන් කියන එක තමයි ආදරෙන් මැසේජ් කරල තිබ්බත් කුක්කෝ කියල තමා ක්යල තියෙන්නේ. ගැලරි බලද්දි තවත් මගේ ෆොටෝ වගයක් ඔක්කොම කකුල් වල තමයි තව අත් යට ඒවත් තිබ්බ. ඉතින් මට හිතුන දේම ඔයාලටත් හිතෙන්න ඇති තාත්ත ආසයි වගේ මට. මමත් ඉතින් බල්ලෙක් හොයාගන්න ආසාාවන් උන්නට දෙයියනේ කොහොමද තාත්තව බල්ලෙක් කරගන්නේ............... අනික කොහොමද කියන් කොහොමද වැඩේට එන්ටර් වෙන්නේ දවසක් දෙකක් යද්දි හීනෙනුත් තාත්ත මගේ බල්ල වෙලා ඉන්නව පේන්න ගත්ත.
                                            ඉතින් අනිත් හැමවෙලාවෙම වගේ මේකත් උනේ අනපේක්ෂිතව. ස්කූල් ගිහින් නටල නටල ආව දවසක් මහනසි නිසයි ටිවී එකේ මං ආසම ෆිල්ම් එකක් යන නිසයි බෑග් එකත් පැත්තකින් තියල සෝෆා එකේ ඇල වෙලා බලන්න ගත්ත. ටික වෙලාවක් යද්දි ඔන්න තාත්ත ඇවිත් කෑ ගහන්න ගත්ත පලයන් ගිහින් ඇදුමු මරැ කරපන් නාපන්කාපන් ගැණු ළමයෙක් නේද අරකයි මේකයි බණ ගොඩයි. මං ඉතින් මට බෑ මහන්සි උන වගේති.කයල අමාරුවෙන් වගේ හාන්සි උකා හොදට. තාත්ත ටික වෙලාවක් බලන් ඉදල කො සපත්තු දෙකවත් ගලවල දාන්ක කියල ඇවිත් සපත්තු දෙක ගලවන්න ඉද ගත්ත කකුල් දෙක ඔඩොක්කට අරන් මේක ඉතින් ලොකු දෙයක් නෙමේ මං O/L ලියනකම් උදේ ලේස් ගැට ගැහුවෙත්.තාත්ත මහන්සි උනාම මගේ කකුල් මසාඩ් කරල තියනව අනන්තවත් මමත් එහෙම කරල තියනව. ඉතින් ඒත මගේ ඔලුවට අයිඩියා ගලාගන ආව මේක.තමයි චාන්ස් එක කියල. මං හිමිහිට නින්ද යනව වගේ රඟ පෑමක් දාගන උන්න. ඉතින් තාත්ත හිරිම ආසාවෙන් සපත්තු දෙක ගැලෙව්ව මට පේනව කකුල් දෙකට ලං වෙලා ඉම්බේ නැතත් ගන්න හුස්මෙන් පව් ඒ කකුල් වලින් එක සැර ගද උපරිමෙන් විදින්න හදනව කියන එක. මේස් දෙකත් ගලවල අතේ උන්ඩි කරගත්ත.
                                                   මං ටිකක් බැලුව මොකද කරන්නේ කියල. අතේ හොදට මිරිකල මේස් දෙක බිමට දාල ඒ අත අරන් නහය ලගින් තියල පුදුම ආසාවකි අත ඉම්බා. මම හිතන්නේ මේස් වල තිබ්බ ගද අතට එන්න ඇති. එහෙම කරල මං දිහා ටිකක බලල මං නිදි වගේ නිසා නැකිටල යන්න කකුල් උස්සල යන්න හදද්දිම........  මට මේක මෙතනින් නවත්තගන්න උවමනාවක් තිබ්බේ නෑ තාත්ති අනේ කකුල් දෙක ටිකක් මසාජ් කරන්නකෝ කියල මං කීව. ඉතින් දැන් මේ වෙලාවේ මට අදටත් මතකයි ඒ ගෙවුන විනාඩි කීපය. මටත් තිබුනේ මේ මගේ තාත්තනේ කියල හිතේ තිබ්බ ආසාව එලියට දාන්න බැරි කමක් තාත්තටත් එහෙමම තමයි. ඉතින් තාත්ත ඉදගන මගෙ කකුල් මසාජ් කරන්න ගත්ත මමත් හිමිහිට නින්ද යනව වගේ පොඩි රගපෑමක් කලා ටික ටික තාත්ත මගේ යටි පතුල් එහෙ අතගාන්න සියුම්ම හිමිහිට මගෙි ඇගේ හිරිගඩු පිපෙන විදියට අතගාන්න ගත්ත. දැන් නම් මාව පුදුම විදියට ඇවිස්සිලා හිටියේ ඇත්තටම මේ වෙනකම්ම මං පිරිමියකුගෙන් පහසක් විදල තිබ්බේ නෑ මගේ පලවෙනි අත්දැකීම උනේ මේක ටිකකින් තාත්ත දූ දැන් ඇතිද කියල කතා කරල ඇහුවත් මම කතා නොකරම නිදි වගේම උන්න.
                                               හිමිහිට ඇස් ඇරල හොරෙන් බලද්දදි තාත්ත පාත් වෙලා කකුල් ඉබිනව කකුල් වල මූන නොගෑවුනත් ඒ කකුල් වලිනි විහිදෙන සුවද තාත්ත පුදුම විදියට විදිනව පොඩ්ඩක් එහාට මෙහාට වෙලා යටි පතුල් පරත්ත ඉබිද්දි මං හිමිහිට කකුල හෙයට ගෑවෙන විදියටම ලං කලා මං හිතුවේ තාත්ත බය වෙලා බලයි ක්යල ඒත් ඒම උනේ නෑ එයා හිමිහිට නහය ගාවගන ඉබින්න ගත්ත ඊට පස්සේ තමයි මට තවත් නිදාගන ඉන්න බැරි තරම් දෙයක් උනේ එයා දිව පුලුවන් තරම් එලියට අරන් යටි පතල ලෙවකන්න ගත්ත අත් දෙකෙන්ම කකුල අල්ලගන ලෙවකන්න ගත්ත මට මතක නෑ කොයි තරම් වෙලා ලෙවකෑවද කියල මං ඇස් වහගන කෙදිරිය පාලනය කරගන ඒ පහස විදින්න ගත්ත. දැන් නම් ඇති ඇත්තටම මෙච්චරබවෙලා සැප දුන්නේ එක කකුලකට විතරයි මට බෑ අනිත් කකුලටත් දැන් සැප ඕනේ තාත්තට ඒක අමතක වෙලා පිස්සුවෙන් වගේ ඒත් මට ඇහැරෙන්න නැති වෙන්න හිමිහිට ලෙවකනව යටි පතුල. බැරිම තැන තාත්ති මේකත් කියල මං අනිත් කකුලත් එයාගේ මූන ගාවට දික් කලා එක පාර ගැස්සිලා මගේ දිහා බැලුවත් මං ඇස් අඩවන් කරගන මගේ මූන දකින එක කකුලෙන්ම වැහුව. තාත්ති තාම සෝෆා එකේ ඉදගන උන්නේ මුකුත් කතා නොකරම සෝෆා එක ලග දණ ගහන් අනිත් කකුලත් අරගන යටි පතුල ලෙවකන්න ගත්ත කකුල් දෙකම එකට කරල අල්ලගන මූන මැද්දෙන් තියාගන විනාඩි ගානක් ඉම්බා මට මාරම සැපක් දැන් එනේ නිකන් චූවෙන් ගගක් ගලනව වගේ ගලනව කියලත් මට තේරැනා ඊලගට එක කකුල් අතින් අල්ලන් අනිත් කකුල අතගාන ගමන් ඇගිල්ලෙන් ඇගිල්ල කටේ දාගන උරවන්න ගත්ත දවස පුරාම දාඩියෙන් තැම්බි තැම්බි තිබ්බ කකුල් කෝම උරවනවද මන්ද ඒත් මමත් ඒකට මත් වෙලා උන්නේ ඊ්ලගට විලුබ පුලුවන් තරම් කට ඇතුලට අරන් දිව කරකවන ගමන් උරවන්න ගත්ත. මටත් දැන් වචන එනව කෙදිරි ගෑවෙනව good dog තවපහොදට ලෙවකාපන් කකුලම බල්ලෝ මගේ කියල මට නිකමට කියවුනා හිතේ තිබ්බ දේවල් එක්ක මං දිහා බලපු තාත්ති හොදමයි පොඩි මැඩම් කියල ආයේ ඉබින්න ලෙවකන්න ගත්ත දනිස් ගාවට එනකම් ලෙවකන්න ගත්ත මට දැන් නම් චූව මිරිකගන්නම ඕනේ ඒත තාත්ති ඉද්දි කරන්කත් බෑ ටිකක් ඉදල මං අතින් කීව නවත්තන්න කියල.
              ඊට පස්සේ සෝෆා එක උඩම කැරකිලා පස්ස උඩට හිටින්න මුනින්න අතට දිගා උනා චූව ලගට අතත් දාගන මිරිකගන්න. තාත්ති දණගමන් බලන් ඉන්කව නියම ඩෝගි කෙනෙක් වගේ මම බලපු විඩියෝ වල. මුකුත් නොකරන නිසා මං ඒම ඉදගනම ලෙවකාපන් කීා ඒත් මුකුත් නෑ මමම ටිකක් කල්පනා කරල ලෙවකාපිය බල්ල කීව විතරයි ලෙවකන්න ගත්ත ආයේ මට මාර සැප හොදට හුත්ත තලන්න ගත්ත ජූස් ගලනව ඉවරයක් නෑ ජංගියයි යට ගවුමයි ඉස්කෝලේ ගවුමයි ඔක්කොම තෙමාගන අතටත් දැනෙනව තෙත ගතිය. තාත්තිත් ලෙවකාගන උඩට ඇවිත් දනිස් ගාව නැමෙන පැත්ත පිටිපස්සේ නැමුන් දාරේ ලෙවකන්න ගත්ත ඉබ ඉබ දාඩිය දාල තිබ්බේ හොදට මට ඇහුන තලු මර මර ලෙවකනව. දැන් දැන් ඉතින් මට තේරෙන් නෑ කොතන කොහොමද කියල දණිස්සෙන් උඩට නම් ආවේ නෑ හැබැයි මට ඉවසුම් නෑ රිදෙන්න ටිකක් හප හප ලෙවකාපන් බල්ලෝ කීව මම කකුලේ හම හිමිහිට තොල් වලින් අල්ලල අදින ගමන් කකුල් අතගගා මට සැප දෙන්න ගත්ත දැන් නම් මගේ ඇගම හිරි වැටීගන හුත්ත පුපුරන්න වගේ ටිකක් මෙහෙම යද්දි ඇගම පුපුරල ගියා වගේ හිරිවැටීගන හුත්තේන හෙදෙට ජූස් විද්ද තාත්තිටත් ඒක තේරෑණාද කොහෙද එයත් හිමිහිට එක පාර නැතුව වේගේ අඩු කරා ලෙවකන එක නවත්තල හිමිහිට ඉමබා ඒකත් හිමිහිට ඒකත් නවත්තල අතගෑව. මම කියනකම්ම අතගායි වගේ නිසා ඇති තාත්ති කීවා ඒත් ඇහුවේ නම් නෑ මට මතක් උනා කතා කරන්න ඕනේ විදිය මන් බල්ලෝ කියල කතා කලා නේදකියලත් හිතට හරි නැති උනත් ඇති බල්ලෝ දැන් කීවම තාත්ති නැවත්තුව. මම ඔලුව උස්සන්නේ වත් නැතුව උන්න එයා යනකම් මොනා උනත් මූන බලන්න වත් බෑ මෙහෙම.
                              ගියා කියල දැනුනට පස්සේ මං නැක්ටල යන්න බෑග් එක අරන් සපත්තු දෙක බලද්දී එක නෑ මං හිමිහිට බෑග් එක තියල ගිය තාත්ති මොකො කරන්නේ බලන්න. එයා මගේ මේසි ඉබින ගමන් අතේ ගහනව අැත්ත මං කොයි තරම් සැපක් ගත්තත් එයාට හරියට කරගන්න බැරි උනානේ. ඉතින් මාව දකින්න කලින් මම එතනින් මාරැ උනා.............
මතුසම්බන්ධයි

No comments:

Post a Comment