Monday, April 27, 2020

එහා ගෙදර නංගි 02

එහා ගෙදර නංගි 02

එදා රෑ මට නින්ද ගියේ නෑ. මට තාමත් හිතා ගන්න බෑ මං ඇත්තටම නංගිගෙ කකුල් ලෙව කෑවා කියලා.මගේ හිත සතුටින් උතුරනවා.ඒ වගේ සතුටක් මට මීට කලින් කවදාවත් දැනිලා නෑ.
ඒත් නංගි අපේ ගෙදර ඉදලා යන වෙලාවේ අමුතු විදිහට ගියේ.නංගිගේ මූනෙන් පෙනුනේ නංගි උපරිම සතුට ලැබුවේ නෑ වගේ හැගීමක්.
ඒ හින්දා මට පොඩි කල කිරීමක් තිබුනා ආය නංගි කවදාවත් නංගිගේ සිරිපතුල් මට ලෙව කන්න දෙන්නේ නැති වෙයිද කියලා.
ඒත් වෙලා තිබුනේ එක අනිත් පැත්ත.නංගි රෑ msg එකක් දැම්මා "මං හෙට ඉස්කොලේ ගිහින් එන වෙලාවට අපේ ගෙදර එන්න" කියලා.
ඉතින් මං උදේ ඉදලා නංගි එනකං පාර බලාගෙන හිටියා..අද වෙලාව යන්නෙත් හිමින්..කොහොම කොහොම හරි අන්තිමට නංගි අවා.එයා ඉස්කොලේ ගියේ school වැන් එකක.වැන් එක ගෙදර ගෙට්ටුව ගාවම නතර කරා. නංගි බැස්සට පස්සේ වෑන් එක ගියා.නංගි එයාලගේ ගෙදර ගේට්ටුව ගාව නැවතිලා අපේ ගේ දිහා බැලුවා.මං ඉස්සරහා හිටියේ.නංගි එයාගේ ඔලුවෙන් පොඩි signal එකක් දාලා එන්න කිව්වා..මං ඉක්මනට අපේ ගෙදර ඉස්සරහා දොර වහලා දාල.නංගිගේ ගෙදර ගියා.ගිහින් නංගි කියලා කතා කරා.
"එනවා ඇතුලට.මීට පස්සේ මං කතා කරන වෙලාවට අපේ ගෙදර ආවම දොර ලග කතා කර කර ඉන්න එපා කෙලින්ම ගෙට එන්න.
"හා නංගි"මං කිව්වා
"දොර වහලා උඩට එන්න"නංගි කිව්වා.නංගිගේ කාමරේ තිබුනේ උඩ තට්ටුවේ.
මං නංගිගේ කාමරේට යද්දී එයා ඉස්කොලේන් ආපු විදිහටම එයාගේ කැරකෙන පුටුව උඩ ඉදගෙන හිටියා.
නංගි-"ඉස්සරහා දොර ලොක් කරගෙනම නේද ආවේ"
මං-"ඔව් නංගි"
ගෙදර ඉන්නේ නංගි විතරක් නිසා නංගිගේ අම්ම කියලා තිබුනේ ගෙදර ඉන්න වෙලාවටත් දොරවල් ලොක් කරගෙන ඉන්න කියලා.ඒක නිසා කවුරුත් එයි කියලා බයක් තිබුනෙත් නෑ.
නංගි-"අයියේ මට ඊයේ නින්ද ගියේ නෑ.මට ඔයා පෙන්නපු ඒවා ගැන නෙට් එකෙන් හොදට ඒ ගැන බැලුවා.sorry අයියේ මීට පස්සේ ඔයාට මගේ කකුල් දෙන්න බෑ"
එක අහපු ගමං මගේ මුලු ජිවිතේම කඩන් වැටුනා වගේ හැගීමක් අවා.මං වගේ කාලකන්නික් කියලා හිතුනා.
මං-"න..න..න්.නංගි ඇයි එහෙම කියන්නේ මගෙන් වැරැද්දක් උනාද මගේ උත්ත්මාවිනි."
නංගි-"නෑ ඔයාගේ වැරැද්දක් නෑ.ඒත් මං කැමති නෑ ඔයගේ සතුට වෙනුවෙන් මගේ කකුල් ලෙව කනවට"
මං-"අනේ මැඩම් ඇයි එහෙම කියන්නේ.මට කියන්න මොකද්ද මැඩම්ගේ කැමැත්ත මං ඕන දෙයක් කරන්නවා මැඩම් වෙනුවෙන්.මැඩම් වෙනුවෙන් මැරෙන්න උනත් පුලුවන්."
එහෙම කියන ගමං මං නංගිගේ කකුල් දෙක ලග බිම දිගා වෙලා නංගිගේ ඉස්කොලේ සපත්තු දෙක ලග බිම ඔලුව තියා ගත්තා.
නංගි-"ඔව් මං කැමති දෙයක් තියෙනවා.ඒක තමා දැන් තමුසේ කරේ..මට ඔනේ තමුසෙව මගේ වහලෙක් කර ගන්න"..එහෙම කියලා නංගි එක කකුලක් මගේ ඔලුව උඩින් තියා ගත්තා
නංගි -"මං කලින් මේ දේවල් ගැන මෙහෙම දේවල් ලෝකේ තියෙනව කියල දැනන් හිටියේ නෑ.තමුසේ පෙන්නුව දේවල් වලින් තමයි මං මේ සේරම දැන ගත්තේ.මට ගොඩක් කල් ඉදලා පිරිමී ගැන තිබුනේ පිලිකුලක්.මං ආසාවෙන් හිටියේ පිරිමියෙක්ව මගේ වහලෙක් කර ගන්න.එත් මෙහෙම දේවල් ලෝකේ නෑ කියලා මං මගේ අශාව යටපත් කරගෙන හිටියා.ඉස්කොලේදී කොල්ලෝ මගෙන් යාලු වෙන්න අහද්දී එකෙක්ටවත් කැමති උනේ නැත්තේ ඒ හින්දයි.මොකද මට උන් හරිම පිලිකුල්."
මං-"ඇත්ත මගේ රත්තරන් මැඩම්.මැඩම් වගේ ලස්සන උත්තමාවියක් ලග පිරිමි කියන්නේ නිකංම බල්ලෝ.මාව මැඩම්ගේ බල්ලා කරගන්න.අද ඉදලා මැඩම්ගේ වහලා වීමේ ගෞරවය මට දෙන්න මගේ උත්තමාවියනි!"
අම්මෝ ඒ වචන ටික අවේ මං දන්නෙම නැතුව ටැප් එකකින් වතුර එනවා වගේ.
නංගි-"ඔය ඇත්තමද අයියේ..හැබැයි ඔයා පස්සේ බෑ කියන්න බෑ.මං ඔයාව නිදහස් කරනකං මගේ වහලා වෙලා ඉන්න ඔනේ"මං කියන හැම දේම කරන්න ඔනේ.මීට පස්සේ මං ඔයාගේ නංගි කියන එක සදහටම අමතක කරන්න ඕනේ.දැන් ඉදලා ඔයා දන්න නංගි මැරුනා.මං ඔයාගෙ උත්ත්මාවිය.අම්මලා ඉස්සරහා විතරක් ඔයා මගේ
අයියා වෙන්න ඔන"
මං-"හොදමයි මගේ රත්තරන් මැඩම්"
ඒත් නංගි කියපු විදිහටනං මට ටිකක් බය හිතුනා.මොකද මං video වල mistress ලා වහලුන්ට දඩුවම් කරන හැටි දැකලා තියෙනවා.ඒවා බැලුවට මං ජිවිතේට ඒ වගේ වේදනා විදලා නෑ.ඒ උනත් මං හිත හදා ගත්තා නංගි එච්චර නපුරු වෙන්නේ නැති වෙයි කියලා
මේ ටික වෙද්දී මං තාමත් හිටියේ නංගිගේ සපත්තූ ලග බිම ඔලුව තියාගෙන...
නංගි-"හරි දැන් මගේ සපත්තු වල අඩිය ලෙවකාපං."
මං එක පාරටම ගැස්සිලා කියා.කවදාවත් නංගි මට මේ වගේ කතා කරලා නෑ.
මං "එහෙමයි mistress" කියලා කකුල් සපත්තුව ලෙව කන්න පටන් ගත්තා.සපත්තුවේ තිබුන දූවිලි සේරම මං දිවෙන් පිරිසිදු කරා.
මැඩම්- "ජරා දිව එලියට දාපං.මට බලන්න ඔනේ"
මං දිව් එලියට දැම්මා.මුලු දිවම දුවිලි හින්දා කලු පාට වෙලා."හා හා ලෙව කාපන් තව හොදට"මැඩම් කිව්වා
ඊට පස්සේ මැඩම් ඉස්කොලේ අරන් ගියපු වතුර බෝතලේ අරන් එකෙන් වතුර ටිකක් බීවා.හැබැයි ගිල්ලේ නෑ.ඒ වතුර ටිකෙන් හොදට කට හේදුවා.
මැඩම් කකුල් 2ක බිම තියාගෙන හිටපු නිසා මං බිම දිගා වෙලා තමයි සපත්තූ දෙක සුද්ද කරේ.ඊට පස්සේ මැඩම් මගේ කනින් අල්ලලා මාව නැගිට්ටුවා.දැන් මැඩම් පුටුවේ ඉදගෙන,මං මැඩම් ලග දන ගහගෙන ඉන්නවා.ඊට පස්සේ මගේ කට මැඩම්ගේ අත් වලින් ඇරියා.ඇරලා අර මැඩම් කට හෝදපු වතුර එක මැඩම්ගේ කටේ තියෙද්දිම මගේ කටට දැම්මා.දාලා හිනා උනා.පුදුම සතුටක් ඒ මූනේ තිබුනේ.
මං" thaq මැඩම් කියලා කිව්වා."
ඊට අස්සේ තව 3න් පාරක් විතර මගේ කටට කෙල ගැහුවා.මන් ඒ හැම වතාවෙම" thaq මැඩම්" කියලා ගොඩක් ගෞරවයෙන් කිව්වා.මං මැඩම්ගේ සපත්තු 2ක විනාඩි 35ක් විතර කුනු සේරම යනකං හොදට දිව දාල පිරිසිදු කරා.
නංගි-"දැන් සපත්තු දෙක ගලවනවා"මං සපත්තු දෙක පරිස්සමට ගැලෙව්වා.
"හරි දැන් හොදට සුවද කරනවා.උදේ දා ගත්ත ගමං දැන්නේ ගලවන්නේ.ගොඩක් සුවද ඇති."
මං හීමීට එක සපත්තුවක් මගේ නහය ලගට තියලා ලොකු හුස්මක් ගත්තා..
ඇත්තටම ඒ සුවද මට කවදාවත් අමතක වෙන්නේ නෑ..ලෝකේ මට දැනුන හොදම සුවද තමයි මේක.මං මං සපත්තු දෙකේ සුවද අඩු වෙනකල් විනාඩි 20ක් විතර හොදට සුවද බැලුවා.
ඊට පස්සේ මැඩම් එයාගේ කකුල් දෙක මගේ මූන උඩින් තියා ගත්තා.මං සුවද බල බල මේස් දෙක තෙත් වෙනකල් හොදට ලෙවකෑවා.ටික වෙලාවක් මේ විදිහට ලෙව කෑවා.ඊට පස්සේ මැඩම් කිව්වා මේස් දෙක ගලවලා කටේ දා ගන්න කියලා.එක මේස් එකක් කොහොම හරි කටේ ඔබා ගන්න පුලුවන් උනා දෙවනි එක ඔබා ගන්න තමා ටිකක් අමාරු උනේ කොහොම හරි අන්තිමට මැඩම් එයාගේ කකුලෙ ඇගිලි වලින් ඇනලා ඇනලා මේස් 2ම කට ඇතුලට එබුවා.ඊට පස්සේ මට කට වහගන්න කිව්වා.මෙහෙම ටික වෙලාවක් හිටියා.
මැඩම්-"හා ඇති උබ විනෝද උනා..දැන් උබ ඇදන් ඉන්න ඇදුම් ගලවපං!"
මං උඩ ගියා.මැඩම් මං දිහා දගකාර විදිහට බලන් ඉන්නවා.
මොනවත් කියන්න විදිහක් නෑ මැඩම්ගේ මේස් 2ක තාම මගේ කට ඇතුලේ.මං අමාරුවෙන් කතා කරා
"ඒත් නං..ආ..යී....ග්..ගී...."
කියන්න ගියපු දේ කියලා ඉවර කරන් කලින් ඇට 2ක පුක වටේ කැරකෙන තරම් හයියෙන් පයින් පාරක් වැදුනා.මං වේදනාවෙන් බිම වැටිලා වකුටු උනා.
මැඩම්-"කව්ද බල්ලෝ නංගී.මං තොට කිව්වනේ තොගේ නංගි මැරුනා.මං උබේ උත්ත්මාවිය.මං කියන හැම දේම උබ කරනවා කිව්වා නේද,බල්ලෝ..!"
මං වකුටු වෙලාම "මට සමාවෙන්න මැඩම්" කියලා කිව්වා.මේස් කටේ තියන් කතා කරන විදිහට මැඩම්ට හොදටම හිනා.
මැඩම්-"දැන් නැගිටලා ඇදුම් ගලවපං.මට උබව පාගන්න ඕන"
මං අමාරුවෙන් නැගිට්ටා.මගේ බඩ කොර වෙලා තිබුනේ වැදුන පාරේ සැරට.
මං ටිකක් ලැජ්ජාවවෙන් ඇදුම් ගැලෙව්වා.වෙලාවට යටට ඇදලා හිටපු කලිසම් ජොකා ගලවන්න කිව්වේ නෑ.
නංගි තවම ඉස්කොලේ ඇදුම් පිටින්මයි.
මං ඇදුම් මාරු කරන්න ඔනේ.කාමරෙන් එලියට යනවා."ගවුම ඇදන් තමුසව පාගන්න බෑනේ තමුසේ යටින් සේරම බලයි" කියලා පොඩි හිනාවක් දාලා මාව කාමරෙන් එලියට යැව්වා.
මට හිතා ගන්න බෑ මේ මං දැනං හිටපු නංගිමද කියලා ඒ තරම් වෙනස් වෙලා.ඒත් දැන් මට තේරෙනවා මේක තමා නංගිගේ සැබෑම ප්‍ර්‍රතිරූපය.
මාත් ඒකට කැමතියි.

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි

No comments:

Post a Comment