Sunday, April 19, 2020

එහා ගෙදර නංගි 01

එහා ගෙදර නංගි 01

මගේ නම අශාන්. වයස 19යි.පොඩි කාලේ ඉදලාම මං කාන්තාවන්ගේ කකුල් වලට ගොඩක් අශා කරා.මට ඕන උනේ කවදා හරි උත්තමාවියක් ලග වහලෙක් වෙන එක.දවල් රෑ කියලා වෙනසක් නෑ මං ඇස් පියන හැම මොහොතෙම මං උත්තමාවියකට සේවය කරන හැටි හිතින් මවා ගන්නවා. ඉතින් මගේ ලෝකේ මගේ උත්තමාවිය උනේ එහා ගෙදර නංගි.නංගි ගොඩක් ලස්සනයි.සුදුයි.කොන්ඩේ තිබුනා පුක ගාවටම.නංගිගෙ කකුල් දෙකත් සුදුම සුදු පාටයි.ඇගිලි දිගටියි.නියපොතු ඇගිලි කෙලවරට එනකල් වවලා පුදුම ලස්සනක් තිබුනෙ.නෙට් එකේවත් මං ඒ තරම් ලස්සන කකුල් දෙකක් දැකලා නැති තරම්.ඒ තරම් මං ඒ කකුල් දෙකට වශී වෙලා හිටියේ.
මගේ පවුල් තාත්තා ,අම්මා, මම විතරයි.තාත්තා රට driving job එකක් කරනවා.අම්මා town එකේ පොඩි කඩයක් කරනවා.town එක ටිකක් ඈත තියෙන්නේ.ඒ හින්දා අම්මා උදේ 6.30 විතර වෙද්දි ගෙදරින් පිට උනාම අයේ එන්නේ රෑ 8ට විතර.ගෙදර ඉන්නේ මම විතරයි.
මං ගියපු ඉස්කොලේටමයි අර නංගිත් ගියේ..නංගි මට වඩා අවුරුදුදක් බාලයි.නංගිට මුලු ඉස්කොලේම වගේ try.එත් එයා කා එක්කවත් යාලු වෙලා නෑ.එ හින්දා කොල්ලෝ හිතන් හිටියේ එයා කොල්ලන්ට කැමති නැති අර අනිත් ජාතියේ වෙන්නැති කියලා .
නංගිගේ පවුලේ අම්මයි,එයයි විතරයි හිටියේ.ඒ උනාට එයාලට ගොඩක් සල්ලි තිබුනා.ගෙදරත් ටිකක් ලොකු තට්ටු 2කේ ගෙයක්.නංගිගෙ අම්මාට ටිකක් ලොකු company එකක් තිබුනා.ඒ හින්දා එයා ගොඩක් වෙලාවට ගෙදර හිටියේ නෑ.අනිත් කොල්ලෝ එක්ක වැඩිය කතා කරේ නැති උනාට මාත් එක්ක ගිරවි වගේ හොදට කතා කරනවා.අපි දෙන්නම a/l වලට කරේ කොමස්.මං ටිකක් මීටරේ නිසා බැරි ගණන් එහෙම අහ ගන්න නංගි අපේ ගෙදර එනවා.වෙලවකට මට එයාලගේ ගෙදරට එන්න කියනවා.එක ප්‍රශ්නයක් උනේ නෑ.මාත් ඉතින් වැඩේට පට්ට කැමැත්තෙන් හිටියේ.මොකද මට නංගිගේ කකුල් බලන්න පුලුවන් නිසා.තව ඒ අතරේ හිමින් සැරේ කකුල් 2කේ පින්තූර එහෙමත් ගොඩක් ගත්තා.හැබැයි කකුල් වල විතරයි.
ඔන්න ඉතින් මගේ ජිවිතේ වෙනස උන කතාව පටන් ගන්නයි හදන්නේ.
මේක උනේ මං a/l ලියලා සතියක් විතර ගිහින්.වෙනදා වගේ ඉස්කොලේ යන්න නැති නිසා නිදහසේ කාමරේ ඇලට් එකක් දාගෙන නංගිගේ කකුල් තියෙන 4ටෝ වගයක් බල බල හිටියේ.නෙට් එකේ මොන තරම් video ,photo තිබුනත් නංගිගේ කකුල් දිහා බලාගෙන ඉද්දී එන ෆීලින් එක ඒ කිසි එකකින් එන්නේ නෑ.දන්නෙම නැතුව මං හීන ලෝකෙට පාවෙලා ගියා.ටික වෙලාවකින් එක පාරටම "අයියේ!!!"කියලා කට හඩක් ඇහිලා මං ගැස්සිලා ගියා.මගේ ඉස්සරහා දැකපු දෙයින් මගේ ඇගම වෙව්ලලා ගියා.නංගි මගේ ඉස්සරහා මං දිහා තරහෙන් වගේ බලාගෙන හිටියා.
කවදාවත් නංගි කතා කරන්නේ නැතුව මෙහෙම මගේ කාමරේට ඇවිත් නෑ.ගෙදර ඉස්සරහා දොර ලග ඉදලා තමා කතා කරන්නේ.
"න්..න්..න්..න..න..නං..ගි...මෝ..මොකකකද මේ.."මං වෙව්ලන කටහඩින් ඇහුවා.පොටෝ බල බල ඉන්නවා නංගි දැකලවත්ද?ඒත් එහෙම වෙන්න විදිහක් නෑ.නංගි මගේ ඉස්සරහනේ ඉන්නෙ.මං කල්පනා කරන ගමන් ඇහුවා..
"අයියේ මං සේරම දැක්කා!මං ජනේලෙන් සේරම දැක්කා. දෙන්න 4න් එක නැත්තන් මං අපේ අම්මට කියනවා" කියලා කිව්වා.
මගේ පපුව හයියෙන් හැහෙනවා.මට කියන්න වචන එන්නේ නැ...මං මොනවත් කියන්න කලින් නංගිම මගෙන් 4න් එක උදුරාගෙන බලන්න පටන් ගත්තා..
මට කිසිම දෙයක් කල්පනා වෙන්නේ නෑ..මගේ මුලු ඇගෙන්ම දාඩිය බේරෙනවා.මං ලැජ්ජාවවෙන් බිම බලාගෙනම හිටියා.
නංගි විනාඩි 10ක් විතර මගේ 4න් එක බැලුවා.ඊට පස්සේ මං දිහා බලාගෙන හිටියා.මං තාම බිම බලාගෙන.
"අයියේ ඔයා මගේ කකුල් වලට මේ තරම් කැමතිද!"
"ඔව් නංගි .plz අම්මට කියන්න එපා මට සමාවෙන්න"
"බය වෙන්න එපා මං අම්මට කියන්නේ නෑ"
"අයියේ මට මේ ගැන සේරම දැන ගන්න ඔනේ.ඔයා ගොඩක් කල් ඉදලා මගේ කකුල් වලට කැමතිද,මට සේරම කියන්න අයියේ ලැජ්ජාවවෙන්න එපා මට තේරුම් ගන්න පුලුවන්"කියලා කිව්වා.
"දෙවියනේ!!"ඒ වචන ටික හැහුනට පස්සේ මගේ හිතර පුදුම නිදහසක් දැනුනා.
ඊට පස්සේ මං මුලු ජිවිත කාලෙම මගේ හිතේ හිර කරන් හිටපු සේරම දේවල් නංගිට කිව්වා.පැය 4ක් විතර අපි මේ ගැන කතා කරා,නංගි ඒ සෙරම ආසාවෙන් අහගෙන ඉන්න හැටි දැක්කම මට පුදුමයි.තව නෙට් මේ ගැන දේවල් නංගිට පෙන්නුවා.
ඊට පස්සේ මගේ computer එකේ හන්ගලා තිබුන video ටිකක් පෙන්නුවා.මං බයෙන් බයෙන් පෙන්නුවේ මොකද trampling ,feet worship,femdom වලට අමතරව තව scat (කක්කා කන,චූ බොන) videos වගයක් තිබුනා.අන්තිමට ඒ ටිකත් දැක්කා..
"ඊයා මේ මොනවද,ඔයා මේවත් බලනවද,මට වමනේ යන්නත් එනවා මේවා බලද්දි"
"Sorry නංගි.මං මේ ටික ඔයාට පෙන්නන්නෙ නැතුව ඉන්න හැදුවේ මට සමාවෙන්න" ඒ වෙද්දී මට හොදටම නැගලා.පැය 3ක විතර ඉදන් මට නැගලා තමා තිබුනේ නංගිත් ඒක දැකලා කට කොනකින් හිනා වෙනවා මං දැක්කා.
"හරි හරි කමක් නෑ." මං දැන් යන්න ඔනේ හවස 6 වෙන්නත් කිට්ටුයි "කියලා නංගි ගෙදර යන්න නැගිටලා දොර ගාවට එනකං ගිහින් නැවතුනා.
මාත් පිටි පස්සෙන් ගියා.එක පාරටම නංගි මං දිහා බලලා
"අයියේ කකුල් දෙක ලෙව කන්න දෙන්නද" කියලා ඇහුවා..
මට එක පාරටම "හික්" කියවුනා.
"නංගි ඔයා ඇත්තටමද ඇහුවේ?"මට කියන්න දේවල් මතක නැතුව ඇහුවා.
"ඔව්.හැබැයි ගොඩක් වෙලා බෑ දැන් අම්මා එන්න ඉඩ තියෙනවා"නංගි කිව්වා.
"මෙතන බෑ ඔයාගේ කාමරේට යමු" අපි කාමරේ අතුලට ගියා.ගිහින් ටිකක් වට පිට බලලා ජනේලේ වැහන්න කියලා මට කිව්වා.ඊට පස්සේ මගේ මේසේ ලග තියෙන පුටුවේ වාඩි වෙලා මට දන ගහන්න කිව්වා.ඊට පස්සේ නංගිගේ එක කකුලක් මගෙ කර උඩ තියලා අනිත් කකුල මූන දිහාට ලං කරා
පලවෙනි වතාවට මං කකුලක් ලෙව කන්න හදන්නේ.එකත් මගේ සිහින උත්ත්මාවියගේ සිරිපතුල් දෙක.
ඊට පස්සේ කකුල් දෙක හිමීට ලෙව කන්න පටන් ගත්තා.කවදාවත් කිසිම කෑමකින් ඒ වගේ රහක් දැනිලා නෑ.ලෙව කන ගමන් මං හිමිට නංගි දිහා බැලුවා.මං කකුල් ලෙව කන දිහා එයා ආසාවෙන් බලාගෙන හිටියා..මූනේ තිබුනේ මහා ආඩම්බර හැගීමක්.
"රසයිද" මං ලෙව කන විදිහ දැකල වෙන්න ඇති නංගි මගෙන් ඇහුවා.
"ගොඩක්...රසයි මගේ මැඩම්"මට කියවුනා.
"හ හා..මං ඔයාගේ මැඩම් ද?..එක හොදයි නංගි කියනවට වඩා අද ඉදලා කවුරුත් නැති තැන මට මැඩම් කියලා කතා කරන්න."
"හා මැඩම්"මන් ඔලුව පාත් කරලා කිව්වා..මන් දන්නෙම නැතුව විනාඩි 30ක් විතර නවත්තන්නේ නැතුව ලෙව කන්න ඇති.
"හරි දැන් ඇති දැන් අම්මා එන වෙලාව.අන්තිම වතාවට ඇගිලි 5ම කට ඇතුලට දාලා උරන්න"
කියපු සැනින් මං මගේ කට ඇතුලට ඇගිහි 5ම ඔබා ගත්තා.ඒක ටිකක් අමාරු උනා පලවෙනි වතාව නිසා.මැඩම්ගේ ඇගිලි මගේ උගුර ඇනිලා 3පාරක් විතර වමනෙට වගේ ආවා. .එකටනං මැඩම් අසාවෙන් හිනා උනා.
"හා දැන් ඇති අය වෙන දවසක කරමු.මට තමුසෙව පාගන්න ආසයි ඒත් දැන් වෙලාවක් නෑ "
"මැඩම් කැමති වෙලාවක කතා කරන්න මේ වහලා මැඩම් කියන ඕන දෙයක් කරනවා"
"කරන්න ඔන තමයි.දැන් මං ඔයාගෙ මැඩම්නේ"දගකාර විදිහට මැඩම් කිව්වා..
"හරි අදට මේ ඇති, කියලා නංගි ගෙදර ගියා,මං නංගි ගෙදර යනකං බලාගෙන ඉදලා ගෙට ආවා.එතකොට තමයි මං දන්නේ මට ඇතේ ගහන්නේ නැතුවම බඩු ගිහිල්ලා කියලා...
කතාව තව දිගට ලියන්න හිතාගෙන ඉන්නේ.මේ මගේ පලවෙනි කතාව හින්දා අඩු පාඩු එහෙම ඇති.ඔයාලගේ අදහස් comment කරන්න.

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..

1 comment:

  1. මගෙ අත් දෙකයි කකුල් දෙකයි බැදලා හුත්ත කටේ අතුල්ලන්න ආස කෙල්ලෙක් එන්න whatsapp viber 0714021554

    ReplyDelete