Friday, April 17, 2020

මායාගේ මිතුරිය (My wife's friend) - 04

මායාගේ මිතුරිය (My wife's friend) - 04

ආයුබෝවන් යාලුවනේ තුන්වැනි කතාංගය ඉවරවෙද්දි සිද්ධිය මතකයිනේ ඔයාලට ආශා බේබිගේ යාලුවො ටික ඇවිත් එයාල මාව ෆුලි ස්ල්ව් කරගත්තා විතරක්ද අවසානේට එක බේබි කෙනෙක් කාටත් හොරෙන්ම මට දීපු සැප අම්මෝ.. ඒක මතක් වෙද්දිත් ඇඟම හිරිවැටෙනව.
ඉතින් ඒවගේම එදා හවස් වෙනකම් කෙල්ලො ටික ඉඳලා ගෙවල්වල ගියා මම සුපුරුදු ලෙසම සුජානි ට හෙල්ප් කරමින් කුස්සියේ වැඩ කරන්න උනා.. මොකද රෑට මෙලනි මැඩම් වැඩ ඇරිලා එද්දි කෑම ලෑස්ති කරන්න එපැයි. වැඩ අතර සුජානි මට උසුලු විසුලු කරන්න ගත්තා. " අහ් බං උඹට බේබිලා දීපු සැප කොහොමද?? හ්ම්?? පුක පලනවා මට ඇහුනා තොගේ.! කියමින් හයියෙන් සිනාසුනා. මට තාමත් හරියට ඉඳගන්න බෑ ඒකයි හිටගෙන ම වැඩ කරන්නෙ එ අස්සෙ මේ බැල්ලි මගෙන් ආතල් ගන්නවා. මට හිතින් හිතුනා. මන් අමාරුව තදකරගෙන් ලජ්ජාව හිරකරගෙන හිටියා. කොහොම හරි සුජානිත මමත් රෑ කෑම පිලියෙල කරල ඉවර වෙලා වොශ් දාන්න යන්න උනා. සුජනි: වරෙන් මාත් එක්ක වොශ් දාන්න.. උඹ බේබිලාට මැඩම් ලට ඔච්චර කුලුපග එකේ මටත් ලෙන්ගතුවෙයං ටිකක්. එහෙම කියද්දී මට නොගිහින් ඉන්න බැරි උනා. මොකද මේකි තරහ කරගත්තොත් මට මෙහේ ඉන්න තවත් අමාරුවෙනවා. අනික මේකි හරි පිරිපුන් ඇඟක් තියන කෙල්ලෙක් තලෙලු උනාට වේස ඇඟට ඕනෙම පිරිමියෙක් වසඟෙට ගත හැකි. කොහොමහරි වොශ් රූම් එකට ගියපු ගමන් සුජානි ගෙ ඇඳුම් ගලවන්න උදව් වෙන්න උනා ඒකි මගෙත් ශර්ට් එක ගලවල කලිසම පහලත ඇදල දැම්ම. ගව්මයි යටසායයි ගලවපු සුජානි පෑන්ටියයි බ්‍රා එකයි පිටින් වතුර මල ඇරල මාව ඇදල ගත්තා. වතුර මල යටම මගේ පයියේ සබන් ගාලා අතුල්ලන්න ගත්තා ටොපා පස්සට ගගහා හොඳට පයිය හෝඳන ගමන් සුජානි: උඹ් පයිය අර වේස කෙල්ලන්ගෙ පුකවල් වල ඔබාගත්තද?? ඕකුන් මහ වේස බැල්ලියො මටනම් හිරිකිතයි.. ආශා බේබි කියල ආයෙ වෙනමයැ. මෙහෙට මෙලනි එක්ක නිදාගන්න එන උන් එක්ක ආශා බේබි ගන්න ආතල් මං විතරයි දන්නේ. මට උඹේ කැරි ටිකක් බොන්න මෙච්චර හේදුවේ.. මට අරුන් හිරිකිතයි බල්ලෝ. කියමින් පයිය රත් පැහැවෙනකම් අතේ ගස්සමින් සේදුවා. ඊටපස්සෙ පෑන්ටිය ගලවල දුන්න මට හොඳට සබන් ගාපන් කියල. ඒ අතර ඒකි අනික් රෙදි සේදුවා මගේ ඒවත් එක්කම. එකවරම සුජානි වතුර මල ඕෆ් කරලා මං සබන් ගගා හිටපු පෑන්ටිය ගත්තා මෙහෙට දීපිය ඕක දියවෙනකම් සබන් ගානවද තෝ.!! කට ඇරපිය කියල සබන් ගාපු පෑන්ටිය කටේ එබුවා අපොයි. ඒකි මාව බිත්තියට හේත්තු කරගෙන දැන් පයිය උරන්න උනා.. තො සැපට කෑගහනවට තමයි බල්ලො සබන් පෑන්ටිය කටේ එබුවේ කියමින් හිනාවෙවී උරන්න ගත්තා.. කොහොම නමුත් ඇට දෙක මිරික මිරික ඒ උරන පාරට මට විනාඩි දෙකක් වත් දරාගන්න පුලුවන් උනේ නෑ.. සුජානිගෙ කටෙන් එකක් බඩු විද්ද්දා. ඒකිත් අවසන් බිදුව දක්වාම උරා බීලා තමයි නැගිට්ටේ.. ඒ සැපට සබන් පෑන්ටිය එක්කම මගේ දතකට පූට්ටු වේලා වගේ. අපි එහෙම්මම නාලා පිරිසිදුවෙලා.. නාන කාමරයෙන් පිට උනා.. අම්මෝ එහෙම ආතල් එකක්. මට දවසක සුජානිගෙ ඇඟ උඩ නැගල හුකන්න තියනවනම් කියල හීන මවමින් කාමරේට වෙලා හිටියා.
එක වර්ම කරාස් හඩ නංවමින් වාහනයක් මිදුලේ නැවත්වෙන සද්දෙට මං උඩගිහින් අවදි උනේ . පිස්සියක් වගේ සාලෙට ගොඩ්වෙච්ච මෙලනි " ආශා ආශා..!! සුජානී සුජානී කෝ එකෙක්වත් නැද්ද මට ඕනේ වෙලාවට කියමින් මිර දුන්නා.. ඒ සද්දෙට අපි හැමෝම සාලෙට දිව්වා මෙලනි මැඩම්ගෙ කොන්ඩෙත් අව්ල් වෙලා මූනත් තඩිස්සිවෙලා වගේ! ඇයි මමි මොකක් හරි කරදරයක්ද?? ඇයිමැඩම් මොකද උනේ අපි කවුරුත් ඇහුව. හති දමමින් සෙටියේ වාඩිනු මෙලනි.; මට වතුර වීදුරුවක් ගේන්න. සුජානි ඉකමනින් වතුර වීදුරුවක් ගෙනාවා. මැඩම් කියන්නකො මොකද උනේ.
මෙලනි: මොකද උනේ කියන්නෙ වෙන්න තියන ඔක්කොම උනා අරුන් මගේ බිස්නස් එකේ ඉන්වෙස්ට් කරපු සල්ලි ටික අරන් අයින්වෙන්න හදන්නෙ අපි කාල ඇඳල හිටිය බිස්නස් එක ඔක්කොම ඉවරයි. (මෙලනි හැන්ඩ්ල් කලේ මැරිටයිම් බිස්නස් එකක් ඒකියන්නෙ එයාගෙ තාත්තට තිබුනු නැව් සමාගමක කොටසක්.. මෙලනි බිස්නස් වලට දක්ෂ නිසා ඒක දියුනු කරගෙන තිබුනා, ඒකෙ කොටස් හිමි අය තවරටවල් හතරක මෙයාවගෙම ලේඩීස්ල හතර දෙනෙක්, ලීසා-ඕස්ට්‍රේලියා, නන්දිතා - ඉන්දියාව, අයිශා- රුසියාව, වෙරෝනා- ඉතාලි) අද මීටින් එකක් තිබුනා උන් උන්ගෙ සල්ලි අරන් අයින් වෙන්න හදනවා.. මන් වැඳවැටිලා විකල්පයක් ඉල්ලගත්තා. ආශා: ඒ මොකක්ද්ද මමී..?? මෙලනි: අපිට කරන්න දෙයක් නෑ දුව..උන් මාසයක් ලංකාවෙ ඉන්නවලු නුවර එලියෙ බංගලාවක.. අපිට සතියක් උන්ගෙ ෆුල් සර්වන්ට්ලා විදියට උන්ට සර්ව් කරන්න වෙයි. සතියයි. ඊටපස්සෙ ගැටලුවක් නෑ. මං ඒහෙම ඇග්‍රිමන්ට් එකකට ආවා.ආශා; මමීට පිස්සුද මමී?? මොලේ නරක් වෙලාද මටනම් බෑ ඔය එක එකා ඉස්සරහ දෙකට නැමෙන්න.. ආශා බේබි මුලින්ම විරෝදය පෑවා. මෙලනි; කරන්න දෙයක් නෑ දුව අපි ජීවිතකාලෙම හිඟමන්ට වැටෙනවට වඩා සතියක් ඉවසන එක මොකක්ද?? මට තෙරුනා වෙන්න යන නස් පැත්තිය.. මෙදාපාර අම්මල දුවල එක්කම මටත් වහල් කම් කරන්න වෙයි අර පිටරට වල වේසියන්ට. මට එහෙම හිතුනා. " සුජානි: මැඩම් මැඩම් වෙනුවෙන් මැරෙන්න උනත් මං ලේස්තී මැඩම් මැඩම් බයවෙන්නෙපා" මෙලනි: හ්ම් මන් දන්නව කෙල්ලෙ උඹ මට ලොකු හයියක්." බල්ලො උඹත් ලස්තිවෙයන් අපි හෙට පාන්දරින්ම නුවර එලි යන්න ඕනේ. මං උඹ ගැනත් මං වෙරොනා ට කිව්වා(ඉතාලි ලේඩි) ඒකි කොහොමත් පට්ට කැමති පිරිමි වහල්ලුන්ට. මට උඹත් හෙල්ප් කරපං. උඹ මං යටතෙ ඉන්නෙත් තව සතියයිනෙ කෝමත් ඒ සතිය මෙහෙම යමං.. ඊට පස්සෙ උඹ ආයෙත් උඹේ ගෑනි ගාවට යවනවා.. මගෙ මිනිහට උඹේ ගෑනි ගෙ සැප අමතක කරගන්න බැරිවෙයිද කියලයි මට බය.
මම මොකුත් නොකියා හිස වැනුවා. " ආශා බේබි නම් කෝමත් මේ වැඩේට කෝමත් කැමැත්තක් නෑ." මමී. ඔයාට ඕනෙනම් නුවර එලි යන්න.. මං එන්නෙ නෑ. ඕනෙ මගුලක් කරගන්න.. !! " අනේ දුව.. ඔයාට මමි ගැන පොඩ්ඩක්වත් දුකක් නැද්ද?? අනික මේ බුස්නස් එක කවදහරි ඔයාටනෙ දුව අයිතිවෙන්නෙ..!!
අවසානේ ඇවටිලි කිරීම් වලින්ම ආශා බේබි විරෝධය මද්‍යයේ ගමන යන්න එජඟ උනා. උදේම බඩු පැක්කරගත්තු අපි යන්න පිටත් උනා. වාහනේ ඩ්‍රව්‍යිව් කරන්න මෙලනි මැඩම් මට දුන්නා. අරවින්ද වහනේ ගන්නවා.. මට මූඩ් නෑ ඩ්‍රයිව් කරන්න. නුවර එලියට යනකම්ම මම වාහනේ සද්ද නැතුව ඩ්‍රයිව් කලා. මැඩම්ලා දිගටම නිදි.. මෙලනි මැඩම් දීපු ලොකේශන් එකටම ඇවිත් මං මැඩම්ට අවදි කලා." මැඩම් මැඩම්.. අපි ඇවිත් ඉන්නෙ " එක පාරටම මැඩම් ගැස්සිලා අවදි උනා ! හරි උඹ සුජානිත් එක්ක බඩු ටික බාගනිං මං ආශා බේබිත් එක්ක ගිහින් කතාකරන්නම් " ( මෙතනිං එහාට කතා බහ සිද්ධ උනේ විදේශීයා භාශාවලින්.. සමහර ඒවා මට වැටහුනේ නෑ.. විශේශයෙන් අයිශා රශියන් සහ වෙරෝනා ඉටැලි වලින් එහෙම කියන ඒවා. ඉංග්‍රීසි තමයි වැඩියෙන්ම ඉතින් ඒවගේ පරිවර්තනය තමයි ලියැවෙන්නෙ)
මෙලනි මැඩම් සහ ආශා බේබි ඇතුලට ගියා " හායී ගයිස්... ඔයාලා උදෙන්ම ඇවිත්නේ නියමයි නියමයි.. අන්න එහෙමයි කීකරු වෙන්න ඕනේ. එහෙම කිව්වෙ මෙලනිලා මුලින්ම හම්බ උන නන්දිතා ඒකිඋවෙ ඉන්දියන් ලේඩි. "නන්දිතා මේ ඉන්නෙ මගෙ දුව අර දෙන්න මගේ සර්වන්ට්ස් ලා. " අහ් අරයද එතකොට ස්ලෙව් ඩෝග් වාහ්..ෂාබාශ්. අහ් ඒවගේද ඔයාගෙ දුවත් අම්මවගේම සෙක්සි බිච් කෙනෙක් වගේනේ වාව් කියමින් ලීසා ආශා බේබිගෙ කුක්කු දෙක මිරිකුවා. ආශා සෑහෙන්න ලජ්ජාවෙන් ඇඹරෙමින් ලීසාගෙ අත ගසල දැම්මා ඩෝන්ට් ටච් මී කියමින්. "හ්හ්. වට් ද ෆක් මෙලනි උඹ දෝනිඇන්දට කියල නෙවෙයිද එක්කං ආවේ මෙහෙදි උඹල කුමාරි හාමිලා කිරන්න නෙවෙයි බැල්ලියේ ගෙනාවේ!!! ලීසා කේන්තියෙන් ආශා ට දුන් කම්බුල් පහරින් ආශා බිම ඇදගෙන වැටුනා. අනේ දුව.. ඔයාට කිව්වනෙ මෙහෙ අපි ඉවසීමේන් ඉන්න ඕනේ " කියමින් ආශාව නැගිට්ටවන්න හදද්දිම පපුවට එල්ල උනු පාපහරින් මෙලනි අඩි දෙකක් විතර ගිහින් වැටුනේ මගෙ අම්මෝ මේ නම් යක්ස ගෑනු වගයක්. ඒ පාපහර වැදුනේ වෙරෝනා ගෙන් හරියටම ඉතාලි පාපන්දු පහරක් වගේ. " නැගිටපිය පර බැල්ලියො දෙන්නා තොපිට මෙහේ පුදන්න කවුරුවත් නෑ වේසියේ. තොපි හතරදෙනාම එකයි අපිට මෙහේ කවුරුවත් කුමාරි හාමිලා නෑ නැගිටපියව්..! ජෝජ් මෙහෙ එනවා ගිහින් මුන් හතරදෙනාට ඉන්න තියන රූම් එක පෙන්නපං. (ජෝජ් කියන්නෙ මේ විදේශිය කාන්තාවන් යූස් කරන සර්වන්ට් කෙනෙක්, උස මහත හැන්ඩ්සම් මස්කියුලර් මෑන් කෙනෙක් බොඩි බිල්ඩර් කෙනෙක් වගේ මුගෙ පයියත් ඇති සංජය කාරයගෙ වගේ" මට එහෙම හිතුනා) කොහොම උනත් ජෝජ් අපිට බොහොම මහත්මා ලීලාවෙන් කතාකරලා ටිකක් විශාල කාමරයක් පෙන්නුවා. ඔයාල ඔක්කොටම මේ රූම් එක දෙන්න කියල තමයි ලීසා මැඩම් මට කිව්වෙ. මං දන්නවා ඉන්න අමාරුයි කියල ඒත් මට කරන්න දෙයක් නෑ.. අහ් විශේශයෙන්.. යූ මෑන් වෙරි සොරි අබෞට් යූ. ඉයාට නම් මේ සතිය ගොඩක් නරක වෙයි." මට ඉතින් කවද්ද හොඳ සති තිබ්බෙ මං මටම මුමුනගත්තා" අහ් ඒක නෙවෙයි ඔයාලට මොනවහරි ඕනෙ දෙයක් තිබ්බොත් මට කියන්න මං ඉන්නෙ මේ ෆ්ලෝ එකේම කෝනර් රූම් එකේ. මම තමයි මේ බංගලාව බලා ගන්නෙ. නයිස් ගර්ල් යූ මයිට් බී ෆක්ඩ් අප් ටුනයිට් වෙරි සොරි බාබි ඩෝල්. කියමින් ආශාගෙ නහය කොනිත්තමින් රූම් එකෙන් ගියා. "මමී අපි කොහොමද මේ එක රූම් එකක ඉන්නෙ අනික මේ ඔයාගෙ බල්ලත් අපි එක්ක ශික් මූ අපේ කක්කත් කාපු ස්ලේව්.. මමීට පිස්සුද?? " දුව දැන් මට සිද්ධවෙනව තමුන්ට දඩුවම් කරන්න ටිකක් ඉවසල ඉන්නව කටවහගෙන. එහෙම ආශා බේබිට සැරවුන මෙලනි, " සුජානි, අරවින්ද මෙතනින් එහාට උඹලත් අපිත් එකම විදියට තමයි මෙහෙ දි සැලකුම් ලැබෙන්නෙ..ඒනිසා මේ ගෑනු දෙන ඕඩර්ස් ඒවිදියට ෆලො කරන්න මට බේබිට අනවශ්‍ය ගෞරව දක්වන්න හදන්නෙපා එගෙම උනොත් අපිට පනිශ්මන්ට් වැඩිවෙයි අපි මේක ඉක්මනින් ඉවර කරගෙන ගෙදර යමු. " මම හිස සලා එකග උනා" මම: ඔයාල මේ ඇඳේ නිසාගන්න මම බිම නිදාගන්නම්.. වොශ්දාගෙන එන්න ඉක්මනට කොයිවෙලාවට අපිට මොනව කරයිද කව්ද දන්නෙ. මෙලනි ඒකතාවට එකඟ වෙමින් වොශ්දාන්න ලෑස්ති උනා. ආශා: උඹ කොහොමත් බිම නිදාගනිං උඹට කොහෙද බල්ලො අපි එක්ක නිදාගන්න හයියක්?? එහෙම අහමින් ගස්සගෙන ඇඳට වැටුනා.! අනෙ අම්මපා මේකිගෙ ගනකම" අපි කාටත් වැඩිවෙලා රූම් එකේ ඉන්න උනේ නෑ.
නැවතත් ජෝජ් ඇවිත් අපිට කතාකලා " අහ් යාලුවනේ ඔන්න ඔය ඇඳන් ඉන්න ඇඳුම් ගලවල මේවා ඇඳගන්න මේව ඇඳගෙන ඩයිනිං රූම් එකට එන්න ඉක්මනට මැඩම්ලා ඔයාලට අපූරු පිලිගැනීමක් සූදානම් කරල තියෙන්නෙ. ගැහැනු අයට සුදුපාට ගවුම් තුනකුත් මට සුදු පැහැති බොටමකුත් ටී ශර්ට් එකකුත් එවා තිබිනි. අපි විගසින් ඒවා ඇඳ බෝජනාගාරයට ගියෙමි. අපි යනවිටත් මැඩම්ලා එහි විස්කි බොමින් විනෝදවෙමින් සිටිනවා. ජෝජ් විසින් තමයි මැඩම්ලට සර්ව් කලේ. අපි දුටු විගසම ලීසා: අහ් කම් කම් යු ඇන්ඩ් ස්ලෙව්ස් ආ වර්ම්ලි වෙල්කම් ටුද සෙරමනි. කියමින් හිනා උනා.. හ්ම් හ්ම් වරෙන් වරෙන් උඹල කවුරුත් අපිට එකයි තොපි මෙතන ඉඳල සතියක් අපේ වහල්ලු හරිද එතකොටයි ඩීල් එක කම්ප්ලීට් වෙන්නෙ. උඹලට දුර ඉඳන් ඇවිත් බඩගිනිත් ඇතිනේ හ්හ්?? ජෝජ් අර මීල් ට්‍රේ එකකට දාල හොඳට මික්ස් කරල සෝෆා එක ගාව බිම දාපන්. එහෙම කියලා ලීසා,නන්දිතා,අයිශා සහ වෙරෝනා වයින් වීදුරු අතැතිව බොහොම සුකුමාල ගමනින් ගිහින් සෝෆා එකේ ඉඳගත්තා, අම්මෝ මාර තේජස් ලුක් එක දැකින ඕනෙ කෙනෙකුට වහලෙක් වෙන්න හිතෙනවා. සෝෆා එකේ ඉන්න ගමන් ට්‍රේ එකේ තිබුනු කෑම එයාලගෙ නග්න කකුල්වලින් පාගන්න ගත්තා. වෙරෝනා: වෙරෙන්.. හතර දෙනාම ඇවිත් දනගහගනිල්ලා.. හ්ම් ඉක්මන් කරපියව්. එහෙම කියමින් ඝරහින් ගිගුම් දුන්නා. අපි එක පේලියට දන ගැහුවා "හ්ම්ම් හ්ම් ලොවපිය මේ හෙම තමා උඹලගෙ ඩිනර් එක ලැබෙන්නෙ.. ලෙවකාපිය පොඩි වේසි හ්ම් ඇරපිය කට ඉස්සෙල්ලම තෝ තමයි උබේ හෙන රෙස්පට් නේ." කාපිය ලෙවකාල ගිලපිය" වෙරෝනා එහෙම කියමින් චප්පවෙන්න දේපාවලින් ඇනුනු කෑම සහිත යටි පතුල් ආශා බේබිට දිගු කලා " අශා ටකොහොම දැනෙන්න ඇද්ද?? ඒකි පිලිකුලෙන් වෙරෝනාගේ දෙපාවල රැඳි කෑම ලෙවකමින් කන්න උනා." හ්ම් ඉතුරු උන් ටික හ්ම් ලෙවකාපියව්. හොඳට සුද්ද කරපියව්. නන්දිතා ඉන්දියන් ලේඩි පට්ට ඉන්දියන් බියුටි එක. මට පයියත් නැගලා.. මම කෙවකෑවෙ ඒකිගෙ කකුල්. කිරිගරුඬ පැහැ. කකුලට පාසලඹ දාලා කකුලෙ පුදුම කාමුක ගතියක් තිබ්බෙ මට නම් මේවා පුරුදු දේවල් නේ මම ඉකමනින් ලෙවකන්න ගත්තා. " නයිස් පපී අන්න එහෙම තමයි කීකරු බල්ලෙක් විදියට ඉන්න ඕනේ එතකොට ලේසිවෙයි." කොහොමහරි ට්‍රේ එකේ කෑම ටික ඉවර වෙනකම්ම කකුල්වලින් අනමින් දුන් ඉඳුල් ලෙවකන්න අපිට සිද්දඋනා. කාල ඉවරවෙනවත් එක්කම මැඩම්ල හතර දෙනාම නැගිට්ට එක පාරටම "දනගහගෙන උඩබලපියව් කියල එක කකුලක් කටට එබුවා ලස්සන සුදු කකුල් දිගේ බේරිලා එන විදියට විස්කි වක්කරන්න ගත්තා බීපියව්.. වතුර නෑ මේවතමයි තියෙන්නෙ.. " දැන් පටන්ගන්න සෙශන් එක උඹලට හොඳ සිහියෙන් හිටියොත් අමාරුවෙයි ඒනිසා බීපිය කියමින් වයි වැක්කෙරුවා. අපි කවුරුත් මැඩම්ලගෙ කකුල්දිගේ බේරිලා කටට වැක්කෙරෙන විස්කි බිඋවා. වැඩෙ අමාරු උනේ ආශා බේබිට එයා කෑගහන්න ගත්තා " මමී මට බෑ මේක මං යනවා මට වමනෙට එන්න හදන්නෙ කියකිය" ලීස මැඩම්ට මේ වැඩේට කේන්තී ගියා" බැල්ලියේ තෝ නටනවා වැඩී කියමින් කොන්ඩ්න් ඇදල ගත්තා "උඹට වමනෙ එනවද? උඹට මමීලා මෙතන බෑ මෙතන ඉන්නෙ උබල වහල්ලු මමීලා නෑ තොට වමනෙද?? "නන්දිතා මට අර ග්ලාස් එක ගනින් මේකිට වමනෙට බේතක් දෙන්න.. කියල ග්ලාස් එකක් පිරෙන්න චූ දැම්මා "කොන්ඩෙන් ඇදල උඩ අතට අල්ලගෙන තොට වමනෙද අහ් හහ්?? කියමින් උගුරට ම චූ ග්ලාස් එක වැක්කෙරුවා..දැනාශා දගලනවා අමාරුවෙන් ලීසා කට තද කරගෙන.. අයිශා: උබලගෙන් එකෙක් මිශන් එක ෆේල් උනොත් තොපි ඔක්කොම පනිශ්මන්ට් කනව බලගනින් මේ බැල්ලි නිසා තොපි අද කන කෑම. මේකි දැන් වමනෙ දාන්නෙ තොපේ කටවල් වලට හ්ම් හරිද? දනගහගෙන කටවල් ඇරපියව්.. එහෙම කියපු ගමන් මැඩම්ල තුන්දෙනෙක් අපිව දනගස්සල කටවල් ඇරෙව්වා..ලීසා මැඩම් ආශා ගේ උගුරට ඇඟිල්ල දමමින් අපි තුන්දෙනාගෙ කටවල් උගුරෙ ඉඳල පිරෙන්නම වමනෙ කෙරෙව්වා. හ්ම් දැන් උඹට සනීපද බලපන් තෝ නිසා මුන් විඳවනවා බලපන්. තොපි එකෙක්වත් බිම හලන්නෙ නෑ හරිද " ආශා උඹ ආයෙ දනගහපන්.. දනගහගෙන කට ඇරගනින්.. හ්ම් දැන් එක එකා ඇවිත් ඔය තොපේ කටවල් පුරවන් ඉන්න වමනෙ ටික දාපන් මේකිගෙ කටට හ්ම්.. උඹ ගිලින්න ඕනේ මුන් මේ කටේ තියනින්නෙ උබේ වමනේ උඹ මේව ගිලින්න ඕනේ. මේකනම් දැන් මටත් අප්පිරිය වීගෙන එන්නෙ. මෙලනි මුලින්ම ආශාගෙ කටට වමනෙ වත් කලා. එහෙම එහෙම කීප වතාවක් ආශා ආයේ වමනෙ දාන්න දාන්න ඒකිටම කැව්ව.. අවසානෙට ආශා මේකට හුරූනා. අයිශා රුම් එකකින් වේවැල් හතරක් ගෙනාවෙ අපිට තලන්න පටන්ගන්න වගේ. ඊටපස්සෙ අපේ ඇඳුම් ගලවලා බිම දිගාකෙරෙව්වා. " මේ බැල්ලි අපේ ෆ්‍රෙශ් මූඩ් එක කෑව අපි දැන් තොපි කෝටු මස් කරනවා කියමින් අපිව හීල්ස් වලින් පාගමින් වේවැල් පාරවල් දෙන්න උනා. මස් ඉලිප්පිලා ලේ එනකම් ගහල. මැඩම්ලා ටික තරගෙට අපේ ඇඟ උණුම උණු චූ වරුසාවකින් නෑව්ව.
දැන් ගහපුවේදනාවට වඩා තුවාලවලට චූ වැටිලා දනවා. අපි හැමෝම ඇඹරෙමින් කෙඳිරිගාන්න උනා. " ජෝජ් ඇවිත් අවසානේ වතුර හෝස් එකක් අල්ලල අපිව නෑව්ව.. නාවල ඌ මුලින්ම ඇදල ගත්තෙ සුජානිව. කවුරු කෝම කිඋවත් සුජානි පට සෙක්සි කඳ , අයිශා: ජෝජ් හ්ම් මේකිට උඹට උඹ ඇටිවෙන්න මේකිට පලපන්.. !! ජෝජ් සුජානිව කෑම මේසුඩම පෙරෙලගෙන හුකන්න උනා සුජානිට දරාගන්න බැරුව කෑගහද්දි වෙරෝනා ඇවිත් සිගරට් දැල්ලෙන් දිව පිච්චුවා.
හම් උඹ උඹ ගනින් මේ බැල්ලිව.. උඹට මේකි කොමත් රෙස්පට් දාන්න ඇති ගෙදරදිනේ අද ගනින් වාඩුව.. කියමින් ආශාව මගෙ ලගට තල්ලු කල ආශා පනනැතුව මගෙ දෑත උඩට වැටුනා. අම්මෝ කවද හම්බවෙන චන්ස්ද මටම කියවුනා. හ්ම් හුරතල් බෑ වරෙන් උඹට කියමින් මෙලනිව ඇදල ගත්තේ ලීසා ඒකි ලෙස්බි ගෑනියක් ඒකි මහතයි පට්ට සෙක්සී ඒත් මෙලනි අකමැතිම වැඩේ ලෙස්බි සීන් එක. මන් හොඳටම දන්නවා. දැන් ඒත් අර ඕස්ට්‍රේලියානු ගෑනිගෙ පුකලෙවකන්න මෙලනිට සිද්ද උනා.. මෙලනි බැල්ලියෙක් වගේ ලීසගෙ හුත්තයි පුකයි ලොවනවා . මම ලැබුනු චාන්ස් එකෙන් ඒ අතර පල නෙලාගත්තා. ඇතටම මටනම් පට්ට දවසක් අද. හැමදාම මුන්ගෙ වැඩකාරකම් කරකර බල්ල වගේ හිටිය මං ගෙදර ආඩම්බර කාරිටම කෙලිනවා.. ජෝර්ජ් සුජානිට හුකන මේසෙන්ම එහා පැත්තෙන් ආශාව පෙරලගත්තු මම මට හැකි සියලු වෙර යොදාගෙන හුකන්න උනා. " නන්දිතා ඒ අතර මගේ ලඟට ඇවිත් " කමෝන් පපී කමෝන් අයි නීඩ් හර් ක්‍රයිං .. හරි අප්. කියමින් දිරිමත් කලා ඒ අතර ඒකි ඒකිගෙ පෑන්ටිය ගලවල ආශාගෙ කටට ඔබල හිරකලා. විනාඩි දහයක් පහලවක් යද්දි ජෝජ් කාරයා කෑමමෙසෙ මතම සුජානිගෙ ඇඟට ට කුක්කුවලට කැරි බව්සරයක් විද්දා ආහහ් ආහ් අහ් ෆක් අයා.. යාහ් යෙස් ඔහ් ගෝඩ් යා.. හ්ම් ඒත් එක්කම මටත් ආශා බේබිගෙ කිම්බ ඇතුලෙම බඩු ගියා.. " නන්දිතා ඇවිත් ආශාව කොන්ඩෙන් ඇදගෙන ගිහින් සුජානිගෙ ඇග මත විසිරුනු කැරි බින්දුවක් නෑරම ලෙවකැවේවා.
මේ සීන් එක ඉවර වෙද්දි මෙලනි ගෙ මූන උඩ වාඩිවෙල හිටපු ලීසා ට බඩු ගියා මෙලනිගේ කටේම.. හ්ම් ඉවර නෑ.. හිටපිය අයි නීඩ් ටු පූප් ඕල්සෝ ෆකිං ලේඩි ඕපන් යුවර් ෆිල්ති මව්ත් කියමින් කටෙන් එකක් පිරෙන්න කක්ක කරා.. " අනික් ලේඩීස් ලා ඒක දැකල හයියෙන් හිනාවෙමින් ඔල්වරසන් දුන්නා.
හ්ම්ම් දැන් වරෙන් කැමති එකෙක් උඹලගෙ මෙලනි නෝනා අසරන වෙලා ඉන්නෙ කව්ද උදව් කරන්න කැමති මෙලනි නෝනට හෙල්ප් කරන එකෙකුට නන්දිතා මැඩම් එක්ක ෆුල් නයිට් එකක් ෆ්‍රී දෙනවා.. " මට ඒක කියනකිට ම තේරුනා මේ මාව පොලබවගන්න කියපු එකක් කියල මොකද මුල ඉඳලම මං නන්දිතාට බැල්ම දාගෙන හිටපු බව උන්ට තෙරෙන්න ඇති.
මං අත උස්සලා ඉදිරිපත් උනා " හ්ම් වරෙන් වරෙන් මැඩම්ට උඹලගෙ මේක තනියම කන්න අමාරුයි.. උඹත් කාපන් කියල කට උඩ පිරිලා තියන කක්ක ගොඩේ මගේ මූන ඉලුවා.. නම මෙලනි මැඩම්ගෙ කටේ උඩට පිරිල තුයන කොටස කෑවා.. මෙලනි කට ඇතුලෙ තිබුනු ටික කෑව. " එවලෙම නන්දිතා; ජෝර්ජ් මූව හෝදල මට ලෑස්ති කරපන්.. මට තිය්යනව රැයක් එලිවෙනකම් මූට දෙන්න දේවල්.. එහෙම කියල නන්දිතා මැඩම් රූම් එකකට ගියා. "ලීසා: සුජානි උඹට කක්ක දැන් ආශා බේබි ගෙ කට ටොඉලෙට් එකක් විදියට යූස් කරල පෙන්නපන්.. මේක චැලෙන්ජ් එකක්.. උඹ හරියට කලොත් උඹව මේ සතියටම ජෝජ් එක්ක තනිවෙන්න දෙනවා.. " අම්මෝ සුජානිගෙ ඉහේ මලක් පිපුනා වගේ හැමදාම වැඩකාරකම් කරපු ස්වාමි දුවගෙ දෝනිඇන්දව වහල් බැල්ලියෙක් කරගන්න " අනික සතියක් අරවගේ හැන්සම් කොල්ලෙක් එක්ක නිදිවදින්න. අම්මෝ සුජානි සතුටින් පැලෙයි" මට හිතුනා. මං හිතුවා හරියටම හරි. සුජානි ලීසගෙ උදව් ඇතුව ආශාගෙ කට උඩුන් පුක තියල වාඩි උනා. වැඩිවෙලා ගත්තෙ නැතුවම ආශාගේ කට පුරවන්න සුජානි සමත් උනා විතරක් යෑ . ග්ලස්ව් දෙකක් අතට දාගෙන අවසන් බින්දුව දක්වාම දාපු කක්ක ටික ගිල්ලෙව්වා. මොකද සුජානි හීන මැව්ව.. අරවගේ කොල්ලෙක් එක්ක. නිදිවදින්න. කෝම නමුත් සුජානිව ජෝර්ජ් වත් මාව නන්දිතා මැඩමුට් වෙන වෙනම කාමර වලට ගෙනිච්චා ඉතිරි උනේ අම්මයි දුවයි විතරයි.. නොමරා මරන්න ඇති.. මට නන්දිතාගෙ මැඩම්ට සාරිය අන්දවන්න සුද්ද උනා ඒ අතර ඇහුනා අම්මට දුවත් දුවට අම්ම ලව්වත් පුකේ අරවනවා.. මට ජනේලෙකින් නන්දිතා පෙන්නුවා. අම්මෝ මෙලනිට ඩිල්ඩෝ එකක් පලන්දලා..මෙලනි ආශට පුකෙන් ලේ එනකම් පලනවා.. අයිශත්, වෙරෝනත් ආශට කටට දෙනවා . මාරුවෙන් මාරුවට. අවසානේ ලීසත් අයිශා සහ වෙරෝනා අම්මටයි දුවටයි මාරුවෙන් මාරුවට රෑ එලිවෙන තුරු කක්ක කවනව ඇහුනා. " මට නම් නන්දිතාගෙ කක්කා කෑවත් සැපයි මොකද ඒතරම් මං ඒ මැඩම්ට කැමතී. ඒ ත් රෑ එලිවෙනකම් මට නන්දිතාගේ කිම්බ පිරිසුදු කරන්න උනා. මොකද ඒකිට මෙන්සස් දිනයක් නිසා ඒ නිසා මුලු රාත්‍රියම ඇගේ කලවා අතර ඔලුව ඔබාගෙනම නිදාගන්න සිද්ද උනා.
ඔන්න ඔහොමයි යාලුවනේ මායාගෙ මිතුරිය 04 කොටස නිමා උනේ.. යලිත්වරක් අලුත් කතාවකින් ඔබ හමුවනතුරු ඔබට ආයුබොවන්.

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Slave Island


No comments:

Post a Comment