Tuesday, April 14, 2020

බෝඩිමේ ජීවිතය 03

බෝඩිමේ ජීවිතය 03


කතාව ගැන අදහස කොමෙන්ට් එකකින් කියන්න.හොදයිනම් share කරන්න
-මේ මොකද මේ..ඇන්ටි මන් දිහා බලන ගමන් ඇහුවා
මම නැගිටින්න හැදුවත් නැගිටින්න විදියක් නෑ ගැට ගහලා නිසා
-දුව මේ මොකද
-මම දන්නේ නෑ අම්මේ මම එන කොටත් මෙහෙම හිටියේ.මම ඇහුවම කිව්වා මෙයාට බල්ලෙක් වගේ මම ලග ඉන්න ඕන කියලා.මමත් බඩගිනි නිසා කන්න ආවා.මෙයාව ගනන් ගත්තේ නෑ
අක්කා ඇන්ටිට ලොකු බොරුවක් කිව්වා.එකෙන් මට කරකියාගන්න දෙයක් නැති වුනා.
-උබ වගේ එකෙක්ට මෙහේ ඉන්න බෑ.දැන්ම ගෙදර යන්න ලෑස්ති වෙනවා
මම පටිහ ලිහාගෙන කාමරේට දිව්වා.මට ඇඩුනා.මම මොනවා කරන්නද.දැන් ගමේ යන්නත් බෑ..ඔහොම හිත හිත ඉන්න කොට අක්කා කාමරේට ආවා.
අනේ අක්කෙ මාව බේරලා දෙන්න.මම අක්කගේ කකුල් දෙක මුල වැටිලා අඩන්න ගත්තා
-මට කරන්න දෙයක් නෑ...අක්කා ගානක් නැතුව කිව්වා.
-මම අක්ක කියන ඕන දෙයක් කරන්නම්.හැමදමා උනත් ඔයාගේ බල්ලා වෙලා ඉන්නම්.මාව බේරලා දෙන්න
අක්ක ඒක අහලා ඇදෙන් වාඩි වුනා.
උබ ඔහොම කියන නිසා මම අම්මට මොකක් හරි කියන්නම්.උබට දෙයක් කරන්න වෙනවා හැබැයි
-ඕන දෙයක් කරන්නම් අක්කේ.කියන්න
මට ඒ වෙලාවේ වෙන කරන්න දෙයක් නැති නිසා එයා කියන ඕන දේකට කැමති වෙන්න හිත හදා ගත්තේ
-උබ මට සැලකුවා වගේම අම්ම ලගටත් ගිහින් සලකන්න ඕනෙ.දැන් ඔහොම ගිහින් අම්ම ලග දනගහලා උබව තියා ගන්න කියලා ඉල්ලපන්.කියන ඕන දෙයක් කරන්නම් කියලා.එතකොට අම්මා හිතලා බලයි
උන දේ එක්ක මට ඒක කරන්න ලැජ්ජාවක් තිබ්බෙ නෑ.මම ඒක කරන්න හිතා ගත්තා
හා අක්කේ යමු
අක්කා මගේ බෙල්ලෙන් පටිය ගැටගහගෙන බල්ලෙක් වගේ පල්ලෙහාට එක්කන් ගියා.ඇන්ටි සෝෆාවේ වාඩි වෙලා
-මේ මොකද.මම උබට යන්න කියලා නේද කිව්වේ..ඇන්ටි සැරෙන් ඇහුවා
මම ඇන්ටි ලගට බල්ලෙක් වගේ ගිහින්
ඇන්ටිගෙ කකුල් දෙක අල්ලන් අනේ ඇන්ටි මාව එලවන්න එපා.මට යන්න තැනක් නෑ.ඇන්ටි කියන ඕනම විදියකට මම ඉන්නම්.මම ඇන්ටිලගේ බල්ලා වගේ ඉන්නම්.මාව්ද් තියා ගන්න්කෝ
අක්කා හිනා වෙනවා ඇහුනා.එතකොටයි දැක්කේ එයා මේක ෆෝන් එකෙන් රෙකෝර්ඩ් කරනවා.
-උබ ඔච්චර කියනවනම් තියාගන්නම්.හැබැයි උබ අපේ බල්ලෙක් විතරයි තේරුනාද.අපි කියන දේව්ල් විතරයි උබට කරන්න පුලුවන්
මම හා ඇන්ටි කියලා කිව්වා
අද ඉදන් මම උබේ ලොකු මැඩම් තේරුනාද
මම ඔලුව වැනුවා
-වැඩේ හරි නේද අම්මේ ඒකනේ මම කිව්වේ
-ඔව් දුව ඔයා කියපු වගේ මේකා බල්ලෙක්ම තමයි
එතකොට තමයි උන දේ හරියටම එයාලා කතා කරේ.ඇන්ටි ප්ලෑන් කරලමයි අර වෙලාවේ ඇවිත් තියෙන්නේ.අක්කා ඇන්ටිට ඔක්කම කියලා.එයාලට ඕන වෙලා තියෙන්නේ මාව වහලෙක් කර ගන්න එක.ෆෝන් එකෙන් වීඩියො කරලා තියෙන්නේ මම පැනලා යන්න හැදුවොත් කියලා.අද ඉදන් මගේ ජීවිතේ අයිති මෙයාලට කියලා මට තේරුන
ලොකු මැඩම්ගේ කකුල් ලෙවකාලා ගෞරව කරපන්.අක්කා මට කිව්ව
මම කිව්වා වගේ ඇන්ටිගේ වයස පේන්නේ නෑ.කකුල් දෙකත් මාර ලස්සනයි.නියපොතු සුද්ද කරලා පාට කරලා තියෙන්නේ.කකුල් පැලිලවත් නෑ.ඇත්තටම ලස්සනයි.කලු උනාට මාර පිරිසිදුයි.මම මූන කකුල් ලගට ලන් කරලා කිස් කරා.දාඩිය සුවදක් ආවෙ.දූවිලිත් තියෙනවා ඇවිදලා ආපු නිසා.ඒ උනාට මම කකුල ලෙවකන්න ගත්තා.යටි පතුල දිවෙන් හොදට ලෙවකාලා සුද්ද කරා.ඇගිලි එකෙන් එක කටට අරන් ඉරුවා.ඇන්ටි ඉන්නවා රැජිනක් වගෙ.එහෙම කකුල් දෙකම ලෙවකෑවා.දැන් ගිහින් මට වතුර එකක් ගෙනෙන්.
මම ගිහින් ඇන්ටිට වතුර එකක් ගෙනාවා
අක්කත් කාමරේට ගියා
-උබ ආසද බල්ලෝ මෙහෙම ඉන්න.ඇන්ටි මගේ ඔලුව අතගාන ගමන් ඇහුවා
-ඔව් ලොකු මැඩම්.මම මැඩම්ලගේ වහල් බල්ලා.මම මැඩම්ගේ කකුල අල්ලන් කිව්වා
වරෙන් යන්න බල්ලෝ එහෙනම්.උබට කියලා ගොඩක් වැඩ ගන්න තියෙනවා.ඇන්ටි පටියෙන් අල්ලගෙන බාතෲම් එකට ගියා.මමත් බල්ලෙක් වගේ පස්සෙන් යනවා
ගලවපන් මගෙ ඇදුම්..මැඩම් එහෙම කිව්ව ගමන් මම මැඩම්ගේ ඇදුම් ගලවන්න ගත්තා.මුලින්ම සාය ගලවලා තිව්වා.ඊට පස්සේ යට ඒවත් ගලවන්න ගිව්වා කටින්.මම කටින්ම ඒවත් ගලවලා දැම්මා.ඇන්ටි දැන් මගේ ඉස්සරහා හෙලුවෙන්.මගේ මල්ලිත් ටික ටික ලොකු වෙනවා
මොකද උබට මාව දැකලා නගිනවද.උබට ඕන ඕන වෙලාවට ඕකෙන් සෙල්ලන් කරන්න බෑ දැන්.ඉදපන් ඕකට මම කරන්නම් වැඩක් දැන් ඇවිත් මාව නාවපන් හොදට
මේ වැඩේටනම් මට ආස හිතුනා.බල්ලෙක් වගේ හරි ගෑනු කෙනෙක්ගේ ඇග අල්ලන්න පුලුවන්නේ.මම ඇන්ටිව නෑව්වා.හැමතැනම සබනුත් ගෑවා.ඇන්ටි හුත්තයි පුකයි මට කියලා දිවෙන් හොදට සුද්ද කර ගත්තා.අක්කගේ හුත්තනම් මයිල් කපලා හොදට සුද්ද කරලා තිබ්බා.ඇන්ටිගේ එහෙම නෙවෙයි මයිල් ටිකක් තියෙනවා.ඇන්ටිගේ ඇගත් ලස්සනයි ඒ උනාට.ගානට තියෙනවා
නාලා ඉවර උනාම ඇන්ටි මාව කාමරේට ඇදන් ගියා.දැන් මම මේ ගෙදර ඇවිදින්නෙත් බල්ලෙක් වගේ හැමතැනම අක්කගෙ පෑන්ටියත් ඇදන්.දැන් අන්කලුත් එන වෙලාව.මම බයෙන් හිටියේ ඇන්ටි යන්න දෙන්නත් නෑ.අන්කල් එන කොටත් මම මෙහම ඉන්න වෙයිද දන්නේ නෑ.මොනවා උනත් පිරිමියෙක් ඉස්සරහ මෙහෙම ඉන්න බෑනේ
ඇන්ටි ඇදේ හාන්සි වෙලා මට කියලා කකුල් ලෙවකාගන්නවා.මාත් ආසාවෙන් ලෙව කෑවා.ගෙදර ගේට්ටුව අරින සද්දයක් ආවා.අන්කල් තමයි ඒ
-අන්න අන්කල් එනවා.අන්කල් මේ කිසි දෙයක් දන්නේ නෑ.උබ ඇද යටට පලයන්.මන් අන්කල්ට උබ ගැන කිව්වම එයා පුදුම වෙයි.
මන් කතා කරාම එලියට වරෙන්.මම ඇද යටට ගිහින් වෙන දේ බලන් හිටියා.අන්කල්
එනවා පේනවා මට.කකුල් විතරයි.ඇවිත් ඇදෙන් වාඩි වෙලා සපත්තු ගලවලා ඇද යටට විසි කරා.මගේ මූනෙත් ඇවිත් වැදුනා.මේස් ගද එනවා
ඇන්ටි අන්කල් ලගින් වාඩි වුනා.මට කකුල් විතරයි පේන්නේ දෙන්නෙගෙම.
-ඔයාට බල්ලෙක් ගේමු කියලා මම කිව්වනේ ඉස්සර.ඔන්න අපේ දූ බල්ලෙක් හොයාගෙන.ඌ හැබැයි විශේෂ බල්ලෙක්.ඔයත් ආස වෙයි
-හැම බල්ලම එකයිනේ.මොකක්ද වෙනස.කොහෙද ඌ
අන්කල් එහෙම ඇහුවම ඇන්ටි හිනා වෙලා ටොමී මෙහේ එනවා කියලා කතා කරා
Continue

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..

No comments:

Post a Comment