Tuesday, April 14, 2020

මායාගේ මිතුරිය (My wife's friend) - 02

මායාගේ මිතුරිය (My wife's friend) - 02

ආයුබෝවන් යාලුවනේ ඉතින් සුපුරුදු විදියටම අලුත් කතාංගය අරගෙන අදත් මම ඔබ හමුවට ආවා. මතකනේ ඉතින් මෙලනිගෙ ගෙදරට ගිය පලමු දවසෙම මට හම්බවෙච්ච අද්දැකීම ටිකක් විතර වෙනස්. මෙලනිගෙ දුව ආශා එදා රෑ මට දීපු වද ගැනනම් කියලා වැඩක් නෑ. එදා රෑ සුජානිට මාව බාරදීලා ආශා මෙලනිව වත්තම් කරගෙන බෙඩ් රූම් එකට ගියා මොකද මෙලනි ඒතරමටම බීලා හිටියේ.
සුජානි ඔක්කොම අස් කරනකම් මට වොශ් දාගන්න පලයං කියල මගේ බෙල්ට් එකයි පයියට දාපු කේජ් එකයි ගැලෙව්වා. මම වොශ් රූම් ගිහින් හොඳට නාගත්තා දත් එහෙම මැදල එලියට එන්න හදද්දිද්ම සුජානි ආවා ටවල් එක ඇඳගෙන " අහ් මහත්තයා වොශ් දාල ඉවරයි වගේ" මම හිස සැලුවා" හ්ම් ඔහොම නාල ඇද්ද හොඳට නාන්න එපැයි එනව මාත් නාන්න හදන්නෙ කියමින් මං එක්ක පුදුම ආලිංගනයක් පාන ගමන් ආයෙත් බාත් රූම් එකට ඇදල ගත්තා. ඇදල අරගෙන මගෙ පපුව මෘදුවට පිරිමදින ගමන් " හ්ම්ම් තරහද මං එක්ක?? "මට දැන් මේක අදහන්න බෑ මේකිට තියෙන්න පුදුම දැඟලිල්ලක් වගේ" මේකිමගේ ටවල් එක කඩල දැම්ම.. ඉන් පස්සෙ නිපල් දෙක ඇගෙ තොල්වලින් මෘදුවට සිපගත්තා" කියන්නකෝ අයියේ.??? මං එක්ක තරහද?? බය වෙන්නෙපා සැර කලාට වදදුන්න්ට තරහ වෙන්න එපා.! මට දැන් ඉන්න බෑ මගෙ පයියා එකසිය අසූවටම නැගලා මේකිට තේරුනා.. "ම්ම් ඕකනෙ ඉතින් අයියා කතා නිකලට මල්ලි කතාකරනවා කියමින් මගේ පයිය අතගාන ගමන් ආයෙත් මව බදාගෙන කිව්ව." මොකක්ද හලෝ කොල්ලෙක් නේ මගෙ ටවල් එක කඩනවකො ආස නැද්ද?? කියල මං හේමීට ඇගෙ ටවල් එක ඉවත් කලා රත්තරං පාට ඇඟ පිරුණු කුක්කු මට පැනපු ගමන් ඉඹින්න හිතුනත් මං මාව පාලනය කරගත්තා. ඇගේ පියයුරු තුඩු මං දිහා බලාගෙන හිටියෙ උරන්නෙ නැත්තෙ මොකද අහන්නා වාගෙ. " ඈ මාව බදාගෙන කුක්කු මගෙ පපුවට හිරකරගන්න ගමන් වතුර මල ඇරියා මට තිබුනු හිතලට නිරායාසයෙන්ම මං ගෑව තුරුල් කරගත්තා ඈත් ඒකටම සහයෝගය දෙමින් මට ගුලිවුනා. අපි දෙන්න එකිනෙකාගෙ සබන් ගාගනිමින් පැයක් පමන ස්නානය කලා.. ඉක්මනින් එලියට ආපු ගමන් මාව ඇගෙ කාමරයට ඇදගෙන ගියා" අපිදෙන්නම ඇඟ පිහිදාගෙන නින්දට ගියා ඈ මගේ පපුව උඩ හිස තියාගෙන නිදියන්න උනා" කියන්නකො අයියේ ඔයාට කොහොමද අද දැනුනේ කක්ක කැව්වට සොරි හොඳද ඒකනෙමෙයි මගෙ කක්කද හොඳ චූටි බෙර්බිගෙ කක්කද?? එහෙම අහමින් හුරතලේට වගේ මගේ නිපල් කෙනිත්තුවා." කක්ක කන එකනම් එපාම වෙනවා ඒත් ඉතින් මොනවා කරන්නද??" මම කිඋවා. හරි මගෙ කක්ක ද රස? ආශා බේබිබෙ කක්කද?? " ඔයාගෙ කක්ක්ක හොඳයි සුජානි මැඩම්!! නිහැඬියාව බිඳිමින් මං කිඋවා.!! අහ් හ්හා.. එහෙමද හරි හරි මේ මට දැන් මැඩම් කියන්නෙපා.. හරිද ඔයා මට ඕනෙවෙලාවට මෙහෙම මං එක්ක ඉන්න ඕනෙ හැබැයි කොන්දේසි උඩ" ඒමොකක්ද? "ම්ම් ආශා බේබිවත්, මෙලනි මැඩම්වත් දැනගන්න බෑ.. අනික හැම වෙලාවෙම මං මෙහෙම නෑ.. ඕකේ?? මට හැමදාම ඔයාගෙ ශුක්‍රානු බොන්න ඕනේ.. හරිද?? ඒ වෙනුවට මං ඔයාට රහසෙන්න් සැපක් දෙනවනෙ මේවගේ. ඕකෙ?? මට දැන් තමයි වැඩෙ තෙරුනේ මේකි ආශා බේබි කියපු කතාව තදින් ඔලුවට අරගෙන.. පිරිමින්ගෙ කැරි බිව්වම කෙල්ලො ලස්සන වෙනවා කියල. මේකි මාව ගොනාට අන්දල හැමදාම වැඩේට සෙට් වෙන්න හදන්නෙ.! කෝම උනත් මොකද මට දිව්‍යලෝක සැපක් සුජානිගෙ කඳ..ඒතරම් සොෆ්ට් කේක් එකක් වගේ එදා රෑ එහෙම සුජානිගෙ තරවටු කතා අහගෙන නින්දර වැටුනා.!! උදේ හයට විතර මට් ගැස්සිලා ඇහැරුනේ මගෙ නිපල් ගල් වෙන සීතලක් දැනිලා. මගෙ ඇස් ඇරුනු ගමන් මං දැක්ක දර්ශනෙන් මුලු සර්වාංගෙම රත් උනා. දෙයියන්ට ඔප්පුවෙච්චාවි ආශා බේබි මගේ ඇඳේ අයිස් කියුබ් එකකින් මගේ නිපල් ස්ටිමියුලේට් කරනවා මට දැන් ඉන්න බෑ.. " අහ් මොකද ලොකු මහත්තයා ඇහැරුණාද?? මම එක පාරටම සරම හදාගෙන නැගිටින්න හැදුව!! ඈ මෝඩයො පස්ස පැත්තට ඉර පායනකම් නිදාගන්න පුරුදු උනේ කොහෙන්ද?? කියල කම්මුලට ගැහුවා. "සොරි සොරි මැඩම්.! "සොරි කියන්නෙපා බූරුවො වැරදි කරල" එහෙම කියපු ආශා මගේ සරම කඩල දැම්මා" හෑ යකෝ මෙන්න මේක නම් උබේ මොක නැත්තත් අවදියෙන් නේව බල්ලො කියමින්. අයිස් කියුබ් එක ටොපාගේ අතුල්ලන්න ගත්තා සීතල ම සීතල අයිස් කැටයක් ටොපාගෙ අතුල්ලද්දි කෝමද හිතමන් කෝ.! " හ්ම් ඇලවෙයං ඔහොම කියල දොර දඩාස් ගාල වැහුවා හ්ම් හිටපං ඔහොම කියල මගේ අත් දෙක ඇඳ විට්ටමට තියලා ගැටගැහුවා අර ඩොමිනන්ස් ෆිල්ම් වල වගේ මගේ ඇඟ උඩ නැග්ගා.!! පෑන්ටිය ගලවල කටේ ඔබපු ආශා බේබී " ලෙට් මී රයිඩ් යූ කියමින් මගේ ප්‍රානවත් වූ පයිය ඒකිගෙ කිම්බට ඇතුල් කරගත්තා දැන් අස්වයෙක් පදින්නවගේ ඒකි මගේ පයිය උඩ! අම්මො මේකිගෙ හිල මාර තදයි නමුත් මෘදුවට බහිනවා.යහ් යහ් යහ් ෆක් යූ ඩෝන්ට් හැව්ටු කම් අන්ටිල් අයි ක්ම් යහ් යාහ්.!! ආහ් අහ්හ් ඔහ් මයි ගෝඩ් කියමින් ආශා බේබි මගේ ඇඟ උඩට කඩාගෙන වැටුනා මේකිගෙ බඩුවල උණුහුමෙන් මගේ පයිය වෙලාගත්තා. හෙමින් මගේ කණ ගාවට ලං වෙච්චි අශා බේබී" ඩූ යූ වෝන් ටු කම් ලිට්ට්ල් ඩෝග්?? හහ්? ඩු යූ? කියපින් මගෙ නිපල් කෙනිත්තුවා මගෙ කටින් පෑන්ටිය අයින් කරපු ආශා නැවතත් ඒ ප්‍රශ්නෙම ඇහුව. " මං ඔව් කියන්න වගේ හිස සැලුව." ඕකේ මට ඉස්කූල් යන්න පරක්කු වෙනවා අහ් වරෙන් උබගෙ මෝනිං ස්පිරිට් එක මං සක් කරල ගන්නම් කියල මගෙ පයිය කටට දාගත්තු ආශා බේබී දෙනවනේද දෙවියන් සිහිවෙන සැපක්.. අම්මෝ විනාඩියක්වත් උරන්න උනේ නෑ.. මේකිනම් පුරුදු කාරියක්ද කොහෙද?? අහ් අහ් අහ් අහ් යාහ් යාහ් ඔහ් ආ...!! අම්මෝ අශා බේබිගෙ කට ඇතුලෙම මට කැරි ලෝඩ් එකක් ගියා. කවදාවත් මට එච්චර බඩු ගිහින් නෑ..! " ම්ම්ම්..උඹේ කැරි නම් මාරයි බං පට්ටම කිරි රසයිනේ..!! එහෙම කියල මට සමච්චලේට හිනා වෙන ගමන් නයිටිය ඇඳගත්තා.. ඒ එක්කම උදෙන්ම නැගිටල මැඩම්ටයි බේබිටයි උයඋය හිටපු සුජානි මගෙ දොරට තට්ටු කරනවා. මේ අරවින්ද තමුසෙ මොනවද ගොනෝ දොර ලොක් කරගෙන කරන්නෙ ඇරපන් උඹ තාම නිදිද?? " යසයි උඹට සබ්බුව ලැබෙන්න යන්නෙ හිටපං ඔහොම්ම කියල ආශා බේබි දොර ඇරිය.!! මං දැන් ඇඳ උඩ අමු හෙලුවෙන්.. අත්දෙක තාම ලිහලත් නෑ.." අපිව දැකපු සුජානි තුෂ්නිම්භූත උනා. "අහ් මේ ආශා බේබි කොයිවෙලාවෙද නැගිට්ටෙ ඉන්න මං ආශා බේබිට කිරි එක ගේන්නම්" එහෙම කියමින් සුජානි ආපසට හැරුණා. " හිටපං හිටපං ආයෙ මට උදේට කිරි ඕනෙ නෑ හැම දාම උඹ උදේ නැගිට්ට ගමන් මූව මගෙ කාමරේට එවපං මං මුගෙ ෆ්‍රෙශ් මිල්ක් බොන්න කැමතී. ඊටපස්සෙ උදේ කෑම එක මූට මමම දෙන්නම් උඹ මට ස්කූල් ගෙනියන කෑම එක සෙට් කරල දීපං ඒ ඇති හරිද??? ආශා ඒක ටිකක් උස් හඬින් කීවා. " ඕකේ ආශා බේබී මං ඒ විදියට කරන්නම්" එහෙම කියපු සුජානි ආයෙත් කුස්සිය දෙසට හැරුණා. හ්ම්.. උඹ දැන් යමං මට ස්කූල් යන්න පරක්කුවෙනවා. මට උදව් කරන්න වරෙන් කියල මාව ලිහල ආශා බේබිගෙ රූම් එකට එක්කන් ගියා. ආශා ; මේ සද්ද නොකර වරෙන් වොශ් රූම් එකට මමී තවම නිදි එයා ට නිදාගන්න බාද නොකර වරෙන් ඉක්මනට.!! මම බාතෲම් එකට ඇදල දන ගැස්සෙව්වා " හ්හ්ම් මගේ ටවල් එක අල්ලගනිං බ්‍රශ් එක දීපං ටූත් පේස්ට් දාලා ඉක්මන් කරපන් මට පරක්කුවෙනවා.." මම දැන් බ්‍රශ් එක අරගෙන ටූත් පේස්ට් දාලා බේබිට දුන්න. එකි දැන් දත් මදිනවා මං දනගහගෙන ඒකි ලඟ. ආශා: හ්ම්ම් කට ඇරපන් බල්ලො.. මං කෙලගහන්නෙ තොගෙ අහවල් එකටද කට ඇරපිය කියල මගෙ වල්ලට පයින් ගැහුවා අම්මෝ වේදනාවටම කට ඇරුණා. බබි දැන් දත් මදිමින් කෙල ගහනවා මගේ කටට. "මම දත් මැදල ඉවරවෙනකම් ගිලින්න බෑ අල්ලගඑන් ඉඳපන්.. මං කට සෝදල උඹේ කට ෆ්ලශ් කරන්නම් !! මටනම් තවත් අල්ලගෙන ඉන්න බෑ කට දෙපැත්තෙන් බේරෙන්න කිට්ටුයි. එලියට දාන්නත් බෑ.. ගිලින්නත් බෑ. එහෙම ඉද්දි බේබි දත් මැදල ඉවර උනා. " හම් දැන් ගිලපං හොඳ බල්ලා වගේ ගිලපං එහෙම කියකිය කට සෝදන වතුරත් මගේ කටටම දැම්මා.. දැන් උඹේ කටත් සේදුනා නේද බල්ලො?? අන්න එහෙම හොඳ බල්ල වගේ ඉඳපං හ්ම්.. දැන් මට කක්කි බරයි ඇල වෙයන් ෆ්ලෝ එකේ. උඹ මට හෙල්ප් කරනවනේද හ්ම්?? මම හිස සැලුවා මොනව කරන්නද දැන් මේකි ගෙන මේක බෑ කිව්වත් මට මීටවඩා බලු පනිශ්මන්ට් ලැබෙනව. ඒනිසා මං බිම ඇල උනා. " වෙරි ගූඩ් පපී ඕපන් අප් යුවර් මෞත්.. ඉට්ස් කමින්ං අයි ඩෝන්ට් හෑව් මච් ටයිම්. මං කට අරිනකොටම ඒකිගෙ පුකේ හිල දෙබෑ කරගෙන මහා අට්ටියක් කක්කා මගේ කට පිරෙන්නම වැටුනා.! ඒකි නැගිට්ට. "හ්ම් මට ඕක උඹට කව කව ඉන්න වෙලාවක් නෑ.. උඹ ඔය ටික කාලා මමී එනකම් වොශ් රූම් එකේ ඉඳපං එයාටත් උදේට සර්විස් එක ඕනේ. එහෙම කියල ඒකි නාලා. ඩ්‍රෙස් කරන්න රූම් එකට ගියා.
සුජානී.!! සුජානී.!! කෝ මේ කෙල්ල වරෙන් බං උඹ කොහෙද "අහ් මේ එනව මැඩම් මං අවදි කලේ නැත්තෙ.. මැඩම්ට මහන්සි නිසා ඊයෙ ටිකක් වැඩි උනානේ. " අනේ ඔව් බං කෙල්ලෙ මට මට නිකං බඩ දඟලනවා ඕක්කාරෙ.. මාව වොශ් රූම් එකට එක්ක පලයං..!! හරි ඕකෙ මැඩම් කියමින් සුජානි මෙලනිව වොශ් රූම් එකට වත්තම් කරගෙන ආවා. එද්දි මම එහෙම්මම බිම දිගෑරිලා හිටියෙ ආශාමැඩම් දාපු කක්ක ටික කාලා ඉවර උනා විතරයි. මාව දැකපු ගමන් පුදුම උන මෙලනි.!! අහ් බල්ලො උඹ මට ඊයේ හරියට අල්ලගන්න බැරි උනා. උඹ මගෙ මෝනිං සර්විස් එකටද වොශ් රූම් ආවෙ?? ඈ බල්ලො උඹ මං හිතුවට වඩා හොඳයිනේ මායා උඹට ඒවා ට්‍රේන් කරල තියනව වගේ කියමින්. !! සුජානි මූව දනගස්සල කට ඇරල මෞත් පැඩල් එක දාන්න කට වහන්න බැරිවෙන්න.. !සුජානි.: නැගිටපං අරවින්ද දනගපන් ඉක්මනට. අපිට පරක්කු වෙනව කියමින් කට වහන්න බැරිවෙන්න පැඩල් එක දැම්මා.. අම්මෝ ඒ දාලා ඇසිල්ලක් ගත උනේ නෑ ආක්..ඕග්ඛ්..ඈක්.. ගාමින් මෙලනි මැඩම් මගේ කටට කෙලින්ම වමනේ කලා සුජානි මෙලනි මැඩම් ව ඉනෙන් අල්ලගෙන පිට අත ගානවා. මෙලනි වමනෙ කරනවා. කටෙයි මූනෙයි හැමතැනම. සුජානි: මොකද පරයයො ඕක බිමදාන්න ද බලං ඉන්නෙ ගිලපං උදේ සුප් එක ඔය උඹට.. සුප් එක කෑමට කලින් ලැබුනනම් තමයි අගේ ඒත් ඉතින් අද කෑම ඉස්සෙල්ල හම්බ උනානේ ආශා බේබිගෙන්. එහෙම කියමින් සුජානි කුරිරු හිනාවක් දැම්මා.
එහෙම හිනාවෙවී සුජානි මම ඒක ගිලිනකම් ඇට දෙකට පයින් ගැහුවෙ.. පුදුම තරහකින්. මෙලනි වමනෙ දාලා නාන්න ගියා "; සුජානි උඹ මූව බලාගනිං මට ඔෆිස් යන්න පරක්කු වෙනවා. හරිද කියමින්!!
මෙලනි ගියා විතරයි සුජානි යක්ෂාවෙස උනා බාතෲම් එකේ බිම පෙරලගෙන ගැහුවා මං කෑගැහුවත් කිසිම අනුකම්පාවක් නැතුව ගැහුවා. කේන් තිය වැඩි කමට ෆිඩර් එකේ ෆ්ලෙක්සිබල් හෝස් එක ගලවල අරගෙන ඒකෙන් ගහගෙන ගහගෙන ගියා." මං වැඳ වැද ගහන්නෙපා ඇයි මේම කරන්නෙ මොකද්ද මං කල වැරැද්ද කිය කිය අහන්න ගත්තා.
" වැරැද්ද උඹට මං අච්චර හොඳින් සලකල උඹ උදේ පාන්දරම ආශා ට උබේ කැරි ටික දන් දුන්නද බල්ලො මං කොච්චර ආසාවෙන් හිටියද පකයා උඹ අද මස් ගලවනව බල්ලගෙ.. අනේ සුජානි මැඩම් මං මැඩම්ටත් දෙන්නම් අනේ ගහන්නෙපා. ඉතින් ආශා මැඩම් කාමරේට ඇවිත් බලෙන් නේ ගත්තේ අනේ මං මොකද කරන්නෙ ඒකට කියමින් බිම වැටිලා ඇඬුවා. ඔන්න එතකොට තමයි සුජානිගෙ කේන්තිය ටිකක් අඩු උනේ. සුජානි: හරි උඹ එහෙනම් උඹේ සර්විස් එක මටත් දීපං කියමින් සාය උස්සලා චූව කටට කිට්ටු කලා.. උදේ ඉඳල වැඩ මං කුස්සියෙ. චූබරයි මට ඇරපං කට" එහෙම කියල චූටික ඔක්කොම මගේ කටටම දැම්මා. හ්ම් දැන් වරෙන් යන්න කුස්සියෙ තවවැඩ තියනවා මට තනියම මේව කරන්න බෑ.. අහ් එක්කො කුස්සියෙ වැඩ මං කරගන්නම් උඹ මැඩම් ගෙ බේබිගෙ ඇඳුම් ටික හොදල දාපං. එහෙම කියපු සුජානි නැවතත් කුස්සියට ගියා.. මට හම්බුන වැඩේ පනිශ්මන්ටෙකක් නෙවෙයි කියල මට තේරුනේ හෝදන්න තිබුන රෙදි දැක්කම.. ආශා බේබිගේ පෑන්ටි, බ්‍රා. මෙලනිගෙ පෑන්ටි අන්ඩස්කර්ට් එහෙම කිබි සුවඳ විඳිමින් සෝදන එක මට තෘප්තියක් ගෙන දුන්නා.
ඉතින් යාලුවනේ දෙවනි කතාංගය මෙසේ නිමවෙන අතර තුන්වැනි කොටසින් යලි හමුවනතුරු ඔබට සුබ දවසක්.!!

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Slave Island


No comments:

Post a Comment