Sunday, April 12, 2020

බෝඩිමේ ජීවිතේ 02

බෝඩිමේ ජීවිතේ 02


හොදනම් share කරන්න

සිද්ද උන දේ හිතාගන්නත් බැරුව මම කාමරේට ගියා.අක්කගේ කකුල්මයි මතක් වෙන්නේ.මම එහෙම්ම අතේ පාරක් ගැහුවා කකුල් මතක්කරගෙන.මම දැන් අක්කගේ වහලෙක් වෙලා ඉවරයි.අක්කා ගැන මට ලොකු ගෞරවයක් ආවා.හොද වහලෙක් වෙනවා කියලා මම තීරනේ කරා.රෑට හැමෝම එකට කාලා ටීවි බල බල හිටියා.
අක්කා "අම්මේ මම පාඩම් කරන්න යනවා කියලා උඩ තට්ටුවට ගියා"
මම දැන් යන්න ඕන නේද කියලා මට කල්පනා වුනා.වෙනදටත් මම අක්කට කියලා පාඩම් වැඩ අහගන්නවා රෑට.ඒ නිසා එයගේ කාමරේට යන එක සාමාන්‍ය දෙයක්.මාත් එහෙම්ම උඩට ගිහින් මැඩම් මම ඇතුලට එන්නද කියලා හිමින් ඇහුවා
"තමුසෙට මාර ආසවක් නේ තියන්නේ මගේ බල්ලා වෙලා ඉන්න.ඉක්මනටම ඇවිත්.එනව එනවා කියලා ඇතුලට කතා කරා.

ඇන්ටියි අන්කලුයි පල්ලෙහා ටීවී බලලා උඩට එන්නේ ගොඩක් රෑ වෙලා.එ නිසා ගොඩක් වෙලා මට මෙතන ඉන්න වෙනවා
මම ගිහින් අක්කගේ ඇද ගාවින් හාන්සි වුනා
මැඩම් එක පාරටම ඇදන් හිටපුවා ගලවලා නයිටියක් ඇද ගත්තා.ඒක දැක්කම මගේ මල්ලි හොදටම නැග්ගා.එදා තමයි මම කෙල්ලෙක්ව ඇදුම් නැතුව දැක්ක පලවෙනි දවස
-මොකද මීට කලින් කෙල්ලෙක්ව මෙහෙම දැකලා නැද්ද උබ.ඉස්සරහට ඉතින් මාව මෙහෙමම තමා බලා ගන්න වෙන්නේ.හැබැයි උබට මගේ වැඩ කරන්න වෙන්නේ.
අක්කා එහෙම කියලා කාමරේ දොරත් වහලා මම ලගට ඇවිත් ඇදෙන් වාඩි වුනා.
-ටොමී ගිහින් අර මගේ පෑන්ටිය ගේනවා.අක්ක එයාගේ පරන පෑන්ටියක් පෙන්නුවා.මම දනගාගෙන ගිහින් කටින් ඒක ගෙනාවා
-මේක තමුසෙට.මම ලග ඉන්න කොට මේක තමයි ඇදන් ඉන්න ඕනේ.දැන් ඔය ඇදුම් ගලවලා මේක ඇද ගන්නවා
අක්කා ඉස්සරහ ඇදුම ගලවන්න මට ලැජ්ජ හිතුනා.මම බිම බලාගෙන හිටියා.එක පාරටම තරු විසිවෙලා යන්න කනේ පාරක් වැදුනා
-තොට කියන දේ තේරෙන් නැද්ද බල්ලෝ.මම කිව්වේ මේක ඇද ගන්න කියලා නේද.මාව තරහ අවුස්සලා ගුටි කන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා
අක්කා ගහපු පාර මාරෙට රිදෙනවා.තවත් ගුටිකන්නේ මොකටද කියලා මම ඇදුම ටික ගැලෙව්වා.අක්ක ඉස්සරහ මම හෙලුවෙන්.අක්කට හිනා.එයා පෑන්ටිය මට දුන්නා.මම ඒක ඇදගෙන ආපහු දනගහ ගත්තා.අක්කා රෙදි පටියක් ගෙනත් මගේ කරේ බැදලා අනිත් කොන මේසේ කොනේ ගැටගැහුවා.දැන්නම් මම ඇත්තටම බල්ලෙක් වගේ
-උබ ආසයි නේද බල්ලෝ මම ලග මෙහෙම ඉන්න
-ඔව් මැඩම්.මම මැඩම්ගේ වහල් බල්ලා
-දැන් එහෙනම් හොද ටොමී වගේ මගේ කකුල් අතගාලා ලෙව කාපන්.මම පාඩම් කරනවා
අක්ක පුඩුවෙන් ගිහින් වාඩි වුනා.මම මේසේ අස්සට රින්ගලා අක්කගේ කකුල් කිස් කරලා ලෙව කන්න ගත්තා.ඔහොම පැයක් විතර ලෙවකෑවා.කකුලේ උඩටම වෙනකන්.අක්කා මට ඇගිලි වලින් එයාගේ පෑන්ටිය පෙන්නුවා.ගලවන්න කියන්නේ කියලා මට තේරුනා.මම කටින්ම පෑන්ටිය ගලවලා ගත්‍තා
-ඕක කට ඇතුලෙම තියන් ක්ලීන් කරපන්
අමුතු රහක් ආවේ..මම ඒක කට ඇතුලෙම තියන් හිටියා ටිකක් වෙලා.එලියට ගන්න කොට හොදට ක්ලීන් වෙලා
-උබ ආසද මගේ නන්ගියව කිස් කරන්න.මැඩම් ඒක ඇහුවේ වල් හිනාවක් දාගෙන.මගේ හැගිම් ඇවිස්සුනා
-ඔව් මැඩම්.මම ගොඩාක් ආසයි
-එහෙනම් ඔතන බිම දිගා වෙයන්කෝ.
මම මේසෙන් එලියට ඇවිත් බිම දිගාවුනා.අක්කා මගේ මූණ උඩින් වාඩි වෙලා හුත්ත මගේ කට ලගින් තිව්වා.
-මගේ නන්ගියව කිස් කරන්නනම් උබට මගේ චූ බොන්න වෙනවා කියලා.මැඩම් මගේ කටට චූ කරන්න ගත්ත
-පොඩ්ඩක්වත් හලන් නැතුව බීපන් ටොමී.මැඩම්ව තරග ගස්සන්න එපා.අක්කා චූ කරන ගමන් කියනවා.
මම අප්පිරියාවෙන් මැඩම්ගේ චූ ඔක්කොම බීලා.නන්ගියව ලෙවකෑවා
-රහයි නේද මගේ චූ.උබට හැමදාම ඕවා බොන්න වෙනවා.උබ ආසයි නේද
මම ආස නෑ කිව්වොත් ගුටි කන්න වෙනවා.කොහොමත් මම මැඩම්ගේ වහල් බල්ලා වෙලා ඉවරනේ
-ඔව් මැඩම්.මම මැඩම් කියන ඕන දෙයක් කරන්නම්.ගොඩක් රසයි මැඩම්
මැඩම්ට හරි ස්තුටුයි.එයා ඇදේ හාන්සි වෙලා මාව කකුල් දෙක අස්සට ඔබා ගත්තා.මගේ ඔලුවෙන් අල්ලන් මූන හුත්ත අස්සටම තියලා තද කරනවා.මමත් දිවෙන් පුලුවන් උපරිමෙන් සැප දුන්නා.අක්කට බඩු යන්න ආවා
-ඔක්කම බීපන් මගේ බල්ලෝ.කියලා මගේ මූණ තද කරා
අක්කගේ බඩු ඔක්කම මගේ මූණේ.මම දිවෙන් ඔක්කම ලෙවකෑවා.අප්පිරියාවක් හිතුන් නෑ.මටත් ආස හිතුනා.හොදටම සුද්ද කරලා ඉවර උනාම අක්කා අනිත් පැත්ත හැරිලා මට පුක ලෙවකන්න කිව්වා.මම ගවුම උස්සලා තට්ටම් දෙක කිස් කරලා පුකේ උඩ ඉදන් ලෙවකාගෙන ආවා.හිලට දිව දලා හොදට ලෙවකෑවා.ටික වෙලාවකින් අක්කා මාව අහකට කරලා නැගිට්ටා.එහෙනම් උබ ගිහින් නිදා ගනින්.හෙට අම්මලා නෑ ගෙදර.මම ක්ලාස් ගිහින් එනකොට ඇදුම් නැතුව ඕක ඇදගෙන බල්ලෙක් වගේ ඉන්න ඕන මාව පිලිගන්න.ආ උබට තෑග්ග.කට ඇරපන් කියලා අක්ක කටට කෙල ගහලා මට යන්න දුන්නා.මම අක්කගේ කකුල් කිස් කරල අවසර අරන් මගේ කාමරෙට ගියා.එදා ඉදන් මගේ ජීවිතේ ගොඩක්ම වෙනස් වුනා

පහු වෙනිදා අන්කල් වෙනදා වගේම වැඩට ගියා.ඇන්ටි අක්කව ක්ලාස් එකට දාලා නෑදෑ ගෙදරක යනවා කිව්වා.හවස් වෙලා කිව්වා එන්නේ.අක්කා 1ට ක්ලාස් ඉවර වෙලා ගෙදර එනවා.හැමොම ගියහම මම තනියෙන් ගෙදර ඉතුරු වුනා.
අක්ක එන වෙලාවට මම අර පෑන්ටියත් ඇදන් බෙල්ලට පටියත් බැදගෙන සෝෆාව ලග දන ගහන් හිටියා.අක්කා ඇවිල්ලා එතනින් වාඩි වුනා කිසි කතාවක් නැතුව.මගේ දිහාවට කකුල දික් කරා.මම සෙරෙප්පුව කකුලෙන් ගලවලා ලෙව කලා ගෙනිහින් තිව්වා.අනිත් සෙරෙප්පුවත් එක්ක.
-මට බඩගිනි.වරෙන් කන්න යන්න කියලා අක්කා මාවත් ඇදන් කෑම මේසෙට ගියා.
-මම කනකන් යට ඉදන් මගේ කකුල් අතගාපන්.මම කාල ඉතුරු වෙන ඒවා තමයි උබට කන්න තියෙන්නේ.අක්කා මාව පුටු කකුලේ ගැට ගැහුවා හොදට.ඊට පස්සේ කන්න ගත්තා.මම අක්කගෙ කකුල් ලෙවකනවා.අක්කා ෆෝන් එක අරන් "ඔව් දැන් හරි කියලා කිව්වා.මම ඒක වැඩිය හිතුවේ නෑ.මම අක්කගේ කකුල් ලෙවකකා හිටියේ.එක පාරටම ඉස්සර පැත්තෙන් කවුද එනවා ඇහුනා.දොරත් ඇරලා.මම මාරෙට බය වුනා.ඒ දැකපු දෙයින් මට කරගන්න දෙයක් නැතිවුනා
ඒ ආවේ ඇන්ටි.අපි ලගටම ආවා.මම අක්කගේ කකුල් දෙක ලග බල්ලෙක් වගේ..ඇන්ටි මන් දිහාමයි බැලුවේ.

Continue
මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..

No comments:

Post a Comment