Monday, April 27, 2020

ඉමාෂා උත්තමාවියගෙ වහල්ලු 3

ඉමාෂා උත්තමාවියගෙ වහල්ලු 3


එළියට යන්න උනේ මැඩම්ව කරේ තියාගෙන. මැඩම් කරේ තියාගෙන මම එද්දි එක සැරේ මැඩම් කිව්වා පොඩ්ඩක් හිටපන් තව වැඩක් කරගෙන යමන් කියල. මැඩම් නැගිටල ගියා මම එහෙම්ම දණ ගහගෙන හිටියා. විනාඩියක් දෙකක් යද්දි මැඩම් ආවා. ඇවිත් මගේ පස්සට ගහනවා කකුල් දෙක පළල් කරපන් කියල. එතුමිය ගහපු හැටියට ඉබේම පළල් උනා. එතකොට එතුමිය එක සැරේම මගේ පස්සට මොකක් හරි දැම්මා. මට හොඳටම රිදුනා. කෑගහන්න බෑ. එහෙම්ම බිම දිගා ඉනා. නැගිටපන් බල්ලො කියල මැඩම් පයින් ගැහුවා. නැගිටින්න අමාරුයි. පුකේ හිලට මැඩම් මොකක් හරි දාලා. අමාරුවෙන් නැගිට්ටා. එතකොට මැඩම් පුකේ හිලේ සෙලෝටේප් ගැහුවා. ඊටපස්සෙ මැඩම් ආයෙත් පිට උඩ වාඩි උනා දැන් යමන් කියල. දණ ගාගෙන යන්න තියා නිකන් ඉන්නත් අමාරුයි. මැඩම් එක සැරේම පුකට හයියෙන් පාරක් ගැහුවා. ඇතුළෙ තියෙන එකට පවා ඒ පාර දැණුනා. මම හෙමින් හෙමින් ගියා. දොරෙන් එළියට බැස්සා.
අර ගල් දාපු පාර දිගේ යමන් කියල මාව පොඩි චිප් ගල් දාපු කෑල්ලකට යැව්වා. චිප්ගල් උඩින් දණ ගාගෙන යද්දි දණිස් ඉවරයි. මැඩම් සෙල්ෆි ස්ටික් එකෙන් අපි යන හැටි ෆොටෝ ගන්නවා. මම මේ ෆොටෝ යවන්නෙ මේ වැඩේට ආස එවුන්ට විතරයි. උඹට හෙට අනිද්දා දැනගන්න පුළුවන් මේ වැඩේට ආස තව කී දෙනෙක් කැම්පස් එකේ ඉන්නවද කියල. එහෙම කියල හිනා උන මැඩම් මගේ පපුව අතගාල නිපල් දෙක හයියෙන් කෙනිත්තුවා. මට ඉන්න බැරි උනා. මම කෙඳිරිගාද්දි මැඩම් හිනා උනා.
ඊටපස්සෙ තණකොළ ගොඩක් උඩින් ගියා. මැඩම් මාව එක්කන් යන්නෙ ගේ වටේ. ඒක විශාල වත්තක්. ටිකක් දුර ගියාම බලු කූඩුවක් තිබුණා. එතෙන්ට ගියාම මැඩම් පිටෙන් බැස්සා. ඒකෙ හිටපු බල්ලා එළියට අර ගත්‍තා. ඌ වත්ත පුරා දුවන්න ගත්තා. මගේ ළඟට ඇවිත් ඉව අල්ලලා ගියා. මැඩම් මගේ පුකේ ගහපු සෙලෝටේප් එක ගලවලා මාව කූඩුවට දැම්මා.
උඹේ පුකේ ඇත්තෙ කෙසෙල් ගෙඩියක්. ඒක කොහොම හරි ගනින්. ඊටපස්සෙ අතින් අල්ලන්නෙ නැතුව ලෙල්ල එක්ක කාපන්. කියල ෆොටෝ ටිකක් ගත්තා. දොර ලොක් කරා. ගියා. මට කරන්න දෙයක් නෑ. මම පස්ස අතගාද්දි එක සැරේම මැඩම්ගෙ කටහඬ ඇහුණා. අතින් අල්ලන්න බෑ. තටමල කොහොම හරි කෙසෙල් ගෙඩිය එළියට ගනින්. ඔතන cctv තියෙනවා. උඹට හොර කරන්න බෑ කියල හිනා උනා.
මගේ පුකේ හිල හොඳටම රිදෙනවා. මට කරන්න දෙයක් නෑ. මම තටමනවා. කෙහෙල් ගෙඩිය ටික ටික එළියට ආවා. කොහොම උනත් ඒක සම්පූර්ණෙන් එළියට එන්න පැයකට වඩා ගියා. පුකට මාර සනීපයක් දැනුනෙ ඒක එළියට ආවම. එතකොට මැඩම් කූඩුව ළඟට ඇවිත් බලන් ඉන්නවා. මම ලෙල්ල එක්කම කෙහෙල් ගෙඩිය කෑවා. කෑවා නෙවෙයි ඇත්තටම ගිල්ලා. තිබුණ බඩගින්නයි මැඩම් ළඟ ඉද්දි තිබුණ බයයි දෙකම නිසා ඉක්මණට ගෙඩිය ගිලුනා. ඊටපස්සෙ මැඩම් කිව්ව විදියට ඒකෙ තිබුණ පිගානකින් බල්ලෙක් වගේ වතුර බිව්වා. සමහරවිට මැඩම්ගෙ බල්ලා වතුර බොන්නෙ ඒකෙන් වෙන්න ඇති.
මැඩම් මාව කූඩුවෙන් එළියට අරන් ආයෙත් මගේ පිටේ නැගලා වත්ත වටේ ඇවිද්දා. එක තැනක බැහැලා මට ආයෙත් අතේ ගහන්න කිව්වා. අතේ ගහල ජොකාට බඩු දාල ඒක ඇඳ ගත්තා. ඊටපස්සෙ මාව ගහක ගැටගැහුවා සතෙක් වගේ. ඊටපස්සෙ මැඩම් සපත්තු දෙකක් දාගෙන ඇවිත් ඒකෙන් මඩ අරන් මගේ මුළු ඇග පුරාම ගෑවා. මගේ ඇග උඩ හිටගෙන ඇගේ මඩ ගානවා. මම නිකන් පාපිස්සක් වගේ. මුළු ඇගම රිදෙනවා. ඒ අතරෙ මැඩම් වේවැල් පාරවල් පවා ගහනවා. මට කෑගැස්සෙනවා. මැඩම්‍ට ගාණක් නෑ.
ටිකකින් මාව ලිහල ළිඳක් ළඟට එක්කන් ගියා. නාල ජොක්කු හෝදල හෙළුවෙන් ඇතුළට වරෙන් කියල මැඩම් ගේ ඇතුළට ගියා. මම නාල, ජොක්කු එළියෙ හෝදල වනල ඇතුළට ගියා. ඇග පිහිදාන්න මොකුත් නෑ. මම වතුර බේරි බේරි ගියේ. ඇතුළට ගියා විතරයි මට වේවැල් පාරවල් ටිකක් වැදුනා මට හිතාගන්න බැරි උනා කොහෙන් වදිනවද කියල. තොට කවුද ඇවිදින්න කිව්වෙ බල්ලො? දණ ගහපන් බල්ලා කිය කිය ගහනවා. මම දණ ගහගෙන ඉද්දි පවා ගහනවා. ඒ පාරවල්වලට ඇග තුවාල වෙනවා මට දැනෙනවා. මම අත් දෙක එකතු කරල සමාවෙන්න උත්තමාවිය කියල වැන්දා. එතකොට මැඩම්‍ට හිනා. උඹ සමහර දේවල් ඉක්මණට ඉගෙනගන්නවා කියල මැඩම් මගේ ඔලුව පෑගුවා.
දැන් පලයන් බාත්‍ රූම් එකට. මගේ රෙදි ටික තියෙනවා, ඔක්කොම අතින් හෝදපන්. පෑන්ටි හොඳට ලෙවකාලා හෝදපන්. සපත්තුවල මඩ කුට්ටි දිවෙන් අයින් කරල හෝදල ආයෙත් දිවෙන් පොලිෂ් කරපන්. ඊටපස්සෙ කරන්න ඕන ටික මම කියන්නම්. දැන් පලයන් කිව්වා.
එහෙමයි උත්තමාවිය කියල මමත් බාත් රූම් එකට දණ ගාගෙන ගියා.


මම දණ ගාගෙන බාත්රූම් එකට ගියා. බාත්රූම් එකේ බේසම් දෙකක් පුරවල රෙදි. මම රෙදි ටික ගොඩවල්වලට බෙදුවා. පෑන්ටි තිබුණා 12ක් විතර. බ්‍රා 8ක් විතර. මගේ දිව ලෙවකාලම ගෙවේවි කියල මට හිතුණා.
ඩෙනිම් ට්‍රවුසර් 3. ඩෙනිම් ෂෝට් 2. ඔෆිස් ට්‍රවුසර් 2. ඔෆිස් බ්ලවුස් 2. නෝමල් බ්ලවුස් 4. ටී ෂර්ට් 6. ස්කර්ට් 4. පාටි ෆ්‍රොක් එකයි. සාරි එකයි. අන්ඩර් ස්කර්ට් 3. වෙෂ්ට් 4. නයිට් ඩ්‍රස් 3.
මේ ඔක්කොම හෝදන්න දවසක් විතර යාවි කියල මට හිතුණා. මම දණ ගහගෙන මුලින් රෙදි ටික හේදුවා. ඊටපස්සෙ මැඩම්ගෙ පෑන්ටි ටික ගත්තා ලෙවකන්න. ඒක නම් පුදුම සැපක්. පෑන්ටි ටිකක් ලෙවකද්දි දිවේ කෙළ හිඳිලා. පැය තුනකට විතර පස්සෙ මැඩම් ආවා. ඇවිත් කොමඩ් එක උඩ වාඩි වෙලා මම පෑන්ටි ලෙවකන හැටි බලන් හිටියා. සැරින් සැරේ මැඩම් මාව වීඩියෝ කරනවා. එක සැරේට මැඩම් දැක්කා මගේ අරක කෙලින් වෙලා කියල. නැගිටල ඇවිත් එක සැරේම මට පයින් පාරක් දුන්නා. දණ ගහගෙන හිටපු මම විසි වෙලා ඔලුව බිත්තියේ වැදුණා. එතකොට මැඩම් මගේ ළඟට ඇවිත් පයින් ගහගෙන ගහගෙන ගියා. "මගේ පෑන්ටි ලෙවකද්දි උඹේ එක කෙලින් වෙන්නෙ කොහොමද පොන්නයො" කියල අහල තව පයින් ගැහුවා. "මට සමාවෙන්න උත්තමාවිය" කියල මම දණ ගහල වැන්දා. "හිටපන් තොට හොඳ සමාවක් දෙන්න" කියල මැඩම් ගියා. විනාඩියක් යද්දි ආයෙත් ආවා පාට ලණුවක් අරගෙන.
* හිටගනින්
* අත් දෙක උස්සපන්
* හොඳට උඩට උස්සපන්
* කකුල් දෙක ඈත් කරපන්
* තව ඈත් කරපන්
ඒ තමයි මැඩම්ගෙ අණ. මම කියන පරක්කුවෙන් ඒවා කරා. මැඩම් පිටිපස්සෙන් අත දාලා මගේ පයිය අල්ලලා මිරිකල ඇට දෙක වටේ ලණුව ඔතල ගැට ගැහුවා. මට කෑගැහුනා. එතකොට මැඩම් ගැටේ තද වෙන්න තව ඇද්දා. ඊටපස්සෙ පයියත් අල්ලලා ඒකෙන්ම ගැටගැහුවා. එතකොට නම් මට ලතෝනි තියවුනා. එතකොට උත්තමාවිය මගේ පුක අතගාල තව ටිකක් තදවෙන්න ගැටේ දාපු ලණුව ඇද්දා. ඊටපස්සෙ මාව දණ ගස්සල ලණුවෙ කොන් දෙක කකුල් දෙක අස්සෙන් පස්සට අරන් මගේ කකුල්වල වලලුකර දෙකේ ගැටගැහුවා.
ඊටපස්සෙ ආයෙත් පෑන්ටි ලෙවකන්න දීල මැඩම් බලන් හිටියා. ටිකකින් මගේ පයියට පයින් එකක් ගහල මැඩම් ගියා. මම පැය ගාණක් පෑන්ටි ලෙවකෑවා. පැල්ලම් නැති වෙනකන් ලෙවකෑවට පස්සෙ තමයි පෑන්ටි වතුරෙන් හෝදන්නෙ. ඔක්කොම හෝදල ඉවර වෙලා මම මැඩම් ළඟට ගියාම මැඩම් ලණුව ලිහලා කිව්වා රෙදි වැලට දාපන් කියල. රෙදි වැලට දාද්දි කළුවර වෙලා. ඒ කියන්නෙ පැය 6,7ක් මම මැඩම්ගෙ රෙදි හෝදල.


මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි..
රචනය:- Prasad Shanaka (Slave dog)


No comments:

Post a Comment