Sunday, June 7, 2020

එහා ගෙදර නංගි 04


එහා ගෙදර නංගි 04


මේ ටික වෙද්දී හවස 5.50 විතර වෙලා තිබුනා.
"මැඩම් ටයිල් ටික සුද්ද කරලා ඉවරයි" මං කිව්වා
"හොදයි දැන් උඩට ගිහිල්ලා කලිසම ඇදගෙන ගෙදර යනවා, දැන් අම්මා මග එනවා ඇති"මැඩම් කිව්වා.
මං උඩට ගිහින් ඇදුම් ඇදගෙන පහලට ආවා.ඇවිල්ලා මැඩම් ගාව හිටගෙන හිටියා.
"දන ගහනවා"මාව ගනන් ගන්නෙවත් නැතුව මැඩම් 4න් එක දිහා බලාගෙනම කීවා.විනාඩි 10ක් විතර මං මැඩම් ගාව දන ගහගෙන හිටියා.
ඊට පස්සේ මැඩම් සෝෆා එකෙන් නැගිටලා මං ලගට ආවා.ඇවිල්ලා ටිකක් හයියෙන් මගේ කොන්ඩෙන් ඇදලා ඔලුව මැඩම් කෙලින් තියගෙන මං දිහා තත්පර කිහිපයක් බලාගෙන හිටියා.ඊලගට සිද්ද උනේ මට හිතා ගන්නවත් බැරි දෙයක්.
මැඩම් මගේ ලගට නැමිලා මගේ නලලට දිග කිස් එකක් දුන්නා.මට කිසි දෙයක් තෙරුම් ගන්න බැරුව"ඒක මොකටද මගේ උ..ත්.තමාවි.යනි"කියලා ඇහුවා.
"අද තමයි මගේ ජිවිතේ සතුටුම දවස.මාව සතුටු කරාට ඒක මගෙන් පොඩි තෑග්ගක්.
පලවෙනි වතාවට පිරිමියෙක් හින්දා මං ගොඩක් සතුටු උනා,මාව හැමදාම මේ විදිහට සතුටු කරන්න මගේ අයියේ" මැඩම් මං දිහා බලාගෙන අහින්සක විදිහට කිව්වා.
"මං මැඩම්ගේ slave නේ,මැඩම්ගේ සතුට වෙනුවෙන් මගේ ජිවිතේ උනත් දෙනවා මගේ රත්තරං මැඩම්"මං කිව්වා.
"මං දන්නවා මගේ මැට්ටා මං වෙනුවෙන් ඕන දෙයක් කරනවා කියලා.දැන් ගෙදර යන්න."එහෙම කියන ගමං මැඩම් එක කකුලක් මගේ ඉස්සරහින් තියලා ඇගිලි ටික විතරක් බිම තියෙන විදිහට විලුබ ඉස්සුවා.මං ඇගිලි,යටි පතුල,විලුබ හැම තැනටම එක දිගට නවත්තන්නේ නැතුව වේගෙන් කිස් කරගෙන කරගෙන ගියා.මිනිත්තුවක් විතර මෙහෙම කිස් කරගෙන ගියා.ඊට පස්සේ මැඩම් මං කිස් කර කර හිටපු කකුල උස්සලා මගේ මූනට තියලා තල්ලූ කරලා හිනාවෙලා "යනවා මෝඩයා" කියලා කිව්වා.ඊට පස්සේ මං ගෙදර ආවා.
මේ විදිහට මාසයක් විතර මැඩම් එකක මැඩම්ගේ කකුල් එකක කාලය ගතකරා..ඒ උනාට හැමදාම පැය 3ක් වගේ පොඩි කාලයක් විතරයි මැඩම් එක්ක ඉන්න ලැබුනේ.සෙනසුරාදා ඉරිදා මැඩම්ට උදේ ඉදලා රෑ වෙනකල් clz නිසා සතියේ දිනවල විතරයි මට මැඩම්ට සේවය කරන්න ලැබුනේ..
එදා සෙනසුරාදා දවසක්,මැඩම් මට උදේ 7ට විතර msg එකක් දාලා ගෙදරට එන්න කිව්වා...මං ඉස්සරහා දොර ඇරගෙන ඇතුලට ඇවිත් කෙලින්ම ගියේ මැඩම්ගේ කාමරේට.මැඩම්ගේ අම්මා උදේම වැඩට යන නිසා අවුලක් නෑ..මේ වෙනකොට මං මැඩම්ගේ දකින්න ඕන හැම තැනක්ම දැකලා තිබුන හින්දා කාමරේට යන එක අවුලක් උනේ නෑ.
මං කාමරේට යද්දී මැඩම් නයිටිය පිටින් මුනින් අතර හැරිලා කොට්ටේ බදාගෙන නිදි.සුදු පාට රත්තරන් යටි පතුල් දෙක දිලිසෙනවා.මං මැඩම්ගේ කකුල් දෙක ලග දන ගහගෙන මැඩම්ගේ යටි පතුල් දෙක ලෙව කන ගමං "නැගිටින්න මගේ උත්ත්මාවිය"කියලා කිව්වා.මං එහෙම ටික වෙලාවක් කකුල ලෙව කනකල් ඉදලා මැඩම් කිව්වා කුස්සියට ගිහින් කිරි එකක් හදාගෙන එන්න කියලා.අපේ ගෙදරත් ගොඩක් වෙලාවට අම්මා නැති හින්දා තේ හදන්න,පොඩි පොඩි කෑම ජාති උයන්න එහෙම මං පුරුදු වෙලා හිටියෙ.ඉතින් මං ඉක්මනට කුස්සියට ගිහිල්ලා මට පුලුවන් තරම් හොදට රස කිරි තේ එකක් හදලා වතුර එකක් එක්ක ට්‍රේ එකේ දාගෙන මැඩම් ගාවට අරන් ගියා.මං කිරි එක අරන් මැඩම්ගේ කාමරේට අවට පස්සේ මැඩම් නැගිටලා ඇදේ ඉද ගත්තා.ඉදගෙන අර ගෙනාපු වතුර එකෙන් කට හෝදලා ඒ වතුර ටික මගේ කටට දැම්මා.මේ විදිහට 3න් පාරක් කට හොදලා වතුර මගේ කටට දැම්මා.මං ඒ ටික බීලා මැඩම්ට කිරි එක දීලා,මැඩම් ඇදේ ඉදගෙන හිටපු තැන බිම වාඩිවෙලා මැඩම්ගේ කකුල් මගේ පපුව උඩ තියගෙන මසාජ් කරා..
ඒ අතර මැඩම් මාත් එක්ක කතා කරා.
"අයියේ ඔයා දන්නවද ඇයි මං ඔයාට උදේම එන්න කිව්වේ කියලා අද clz යන්නෙත් නැතුව."
"නෑ රත්තරං ,මං දන්නේ නෑ"
"හා හා ඉන්නකෝ මං ඔයාට කරලම පෙන්නන්නම්.ඔයා මං කියන ඕන දෙයක් කරනවා නේද අයියේ."
"ඔව් මගේ මැනික මොනවද මං කරන්න ඕන ඔයා වෙනුවෙන්."
"හරි එහෙනම් මාව වඩාගෙන බාත්රූම් එකට යමු."මං මැඩම්ව වඩාගෙන බාත්රූම් එකට අරන් ගියා
මැඩම් මං දිහා ටික වෙලාවක් අමුතු විදිහට බලන් හිටියා ඊට පස්සේ
"ඔයා ගාව තිබුන scat වීඩියෝ බැලුවට පස්සේ මට මාව පාලනය කර ගන්න බෑ..අයියේ අද ඉදලා ඔයාට මගේ කොමඩ් එක වෙන්න පුලුවන්ද?"මැඩම් අහපු දෙයින් මගේ ඇග හිරිවෙටුනා.scat video ගොඩක් බලලා තිබුනට මං කවදාවත් මේවා කරන්න හිතලවත් තිබුනේ නෑ.
මං මැඩම් දිහා බැලුවා.එයා මං දිහා ටිකක් දුකෙන් වගේ බලාගෙන හිටියේ.මං කැමති වෙන්නේ නැති වෙයි කියලා වෙන්න ඇති.
මැඩම්ගේ සතුට වෙනුවෙන් ඕන උනොත් මගේ ජිවිතේ උනත් දෙනවා කියලා මං හිතාගෙන හිටියේ.ඒ නිසා
"හා රත්තරං අද ඉදලා මං ඔයාගේ කොමඩ් එක,ඔයාට ඕන දෙයක් කරන්න මගේ මැනික",මං කිව්වා.
" කෙල්ලගේ මූන සතුටෙන් පිරිලා ගියා..මං ලගට ඇවිත් මගේ මූනට කිස් එකක් දෙන ගමං කනට කරලා හිමීට "මට මේ තරම් ආදරේ කරන්න එපා මගේ අයියේ " කියලා එක පාරටම ඇට දෙකට පයින් පාරක් ගැහුවා..මං කොර වෙලා බිම වැටුනා.ඊට පස්සේ මැඩම් එක කකුලක් මගේ බඩ උඩින් තියලා මාව පාගෙගෙන බාත්රූම් එකෙන් එලියට ගියා.යන ගමං මගේ ඇදුම් ටික ගලවන්න කියලා කියාගෙන ගියා.තත්පර කිහිපයකින් විනිවිද පෙනෙන ඉටි කවරයක් අරන් ආවා.
ඊට පස්සේ ඉටි කවරේ බිම එලලා මට ඒක උඩ නිදාගෙන කට අරින්න කිව්වා.ඊලගට මගේ ඉස්සරාම නංගි ඇදුම් සේරම ගලවලා දගකාර හිනාවක් දැම්මා.ඇදුම් නැතුව මැඩම් ෆට්ට sexy.fussy එක ලග මයිල් සේරම කපලා තිබුනෙ..මට 180°ට නැගලා.ඊලගට මැඩම් මගේ ඔලුව දෙපැත්තට කකුල් 2ක දාලා මගේ මූන ලගට pussy එක ලං කරා.
"මොන දේ උනත් ඉවසන් ඉන්න අයියේ"කියලා මගේ කටට චූ කරන්න පටන් ගත්තා..කට පිරෙනකල් චූ දාලා නැවැත්තුවා.
"බොන්න අයියේ "මැඩම් කියනවත් එක්කම මං මැඩම්ගේ චූ සේරම බීවා..ලාවට ලුනු මිශ්‍ර පල් රහක් ආවේ.මං මූනෙන් ලොකු වෙනසක් පෙන්නන්නේ නැතුව තමයි ඒ ටික බීවේ..
ඇත්තටම හැමදාම මැඩම්ගේ චූ බොන්න තියෙනවනම් කියලා මට හිතුනා .
එක බලලා මැඩම් හයියෙන් නොනවත්වා සතුටෙන් හිනා උනා.ඊට පස්සේ අයේ කටට නොනවත්වා චූ දාන්න පටන් ගත්තා.මාත් එක දිගට බීගෙන බීගෙන ගියා.
ඊලගට උනේ හීනෙකින්වත් හිතුවෙ නැති දෙයක්.මැඩම්ගේ පුක මගේ කට කෙලින් තියලා ඇන තියලා පාත් උනා(කොමඩ් වල නෙමෙයි nomal ලැට් වල කක්කා දාන්න ඉදගන්න විදිහට)මට මැඩම්ගේ පුකේ හිල පේනවා.ඒකටික ටික ලොකු වෙනවා.ඒ වෙලාවේ මට සීන් එක තේරුනා.ඊලගට මැඩම්ගේ කක්කා කන්න තියෙන්නේ කියලා.ටික වෙලාවකින් හිල ඇතුලෙන් දිග දුඹුරු පාට බෙට්ටක් කෙලින්ම මගේ කට ඇතුලට වැටුනා..
"කන්න අයියේ ඒක"
මැඩම් කකුල් දෙක අස්සෙන් මං දිහා බලලා කිව්වා.
මං හිමින් හිමින් අමාරුවෙන් හපන්න ගත්තා.කොහොම හරි අමාරුවෙන් හපලා හපලා ගිල්ලා විතරයි මට දෙපාරක් විතර වමනෙට ආවා.මැඩම් අප්පිරියාවෙන් ඒ උනාට ගොඩක් ලොකු කැමැත්තකින් බලාගෙන හිටියා,ඒ ටික කාලා ඉවර උන ගමං තවත් බෙට්ටක් පුකෙන් එලියට ආවා,ඒකත් කලින් වගේම හොදට හපලා කෑව.ඊට පස්සේ මැඩම් නැගිටලා කොමඩ් එකේ ඉදගෙන පුක හෝදගත්තා.ඊලගට අර ඉටි රෙද්ද අරන් නමලා පැත්තකින් තියන්න කියලා මට කිව්වා.
ඊට පස්සේ මට කට අරින්න කියලා කොමඩ් එකේ හෝශ් එකෙන් මගේ කටට වතුර දාලා හොදට කට හෝදලා ගිලින්න කිව්වා..ඒ විදිහට 5ස් පාරක විතර කරා.ඊලගට මට දිව එලියට දාන්න කියලා සබන් කෑල්ලක් අරගෙන මගේ කටටට ඔබලා,සබන් කෑල්ලෙන් බාගයක් විතර දිය වෙනකල් මගේ කටේ ගාලා සුද්ද කරලා ඒ වතුර ටිකත් මට බොන්න කිව්වා.
.ඒ ගමං
"ඔය ජරා කොමඩ් එකට මගේ කකුල් ලෙව කන්න දෙන්න බෑනේ අයියේ" කියලා හිනා වෙවි කිව්වා..මොනව උනත් මැඩම් මේ දෙවල් කරේ ගොඩක් ආසාවෙන් කියලා මට තේරුනා....


මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි

No comments:

Post a Comment