Sunday, June 7, 2020

එහා ගෙදර නංගි 05

එහා ගෙදර නංගි 05

මට බාත්රූම් එක පිරිසිදු කරන්න කියලා මැඩම් තුවාය ඇදගෙන මැඩම්ගේ කාමරේට ගිහින් ගිහින් shampoo බෝතලෙකුයි,සබන් කෑල්ලකුයි අරන් අවා..මැඩම් එද්දි මං බාත්රූම් එක සුද්ද කරලා බලාගෙන හිටියා.
"හරි අයියේ,දැන් ඇවිත් මෙතනින් බිම නිදාගන්න,." කියලා මැඩම් ෂවර් එක ලග බිම පෙන්නලා මට කිව්වා.
මං ගිහින් එතන බිම නිදා ගත්තා.ඊලගට මැඩම් ෂවර් එක ඇරියා.එක පාරටම ඇරපු හින්දා නහයටත් වතුර ගියා..ඒක දැකලා මැඩම්ට හිනා.
ඒ කරලා
"මාව වට්ටන්න එපා පැටියෝ "කියලා මගේ බඩ උඩට නැගලා ඇග උඩ ඉදන් නාන්න පටන් ගත්තා.වෙනදා වගේ හැම තැනම පෑගුවෙ නෑ එකම තැන හිටගෙන හිටියේ.හරියට බිම හිටගෙන නානවා වගේ.මං ගැන කිසිම තැකීමක් කරේ නෑ.මං මැඩම්ගේ කකුල් වලින් අල්ලන් හිටියා වතුර හින්දා මැඩම් ලිස්සලා වැටෙයි කියලා.
මෙහෙම එක විදිහට විනාඩි 20ක් විතර මගේ බඩ උඩ හිටගෙන හිටියා.මට හුස්ම ගන්නත් අමාරුයි.
එත් මං ඒ විනාඩි 20ම මගේ සුරංගනාවිගේ මූන දිහා බලාගෙන හිටියෙ.තත්පරයක්වත් ඇස් දෙක එයාගෙන් ඈත් කරේ නෑ.යට ඉදලා බලද්දී මැඩම්ගේ අමුතු ලස්සනක් තිබුනා.ඇදුම් නැතුව හිටපු හින්දා නෙමෙ හරිද.
ඊට පස්සේ මැඩම් බඩ උඩින් බැහැලා
"අර shampoo එක අරන් මගේ කොන්ඩේ හෝදන්න අයියේ" කියලා කිව්වා
මං shampoo එකෙන් ටිකක් අරන් මැඩම්ගේ කොන්ඩේ ගාල හිමීට අතගාලා හේදුවා..
ඊට පස්සේ සබන් කෑල්ල අරගෙන ආයෙත් මට බිම නිදාගන්න කියලා මගේ ඇග උඩ නැගලා සබන් ගාන්න පටං ගත්තා.කකුල් වල ගාන්න කියලා සබන් කෑල්ල මගේ අතට දුන්නා.සබන් ගාලා ඉවර උනාට පස්සේ ෂවර් එක ඇරලා අයෙම නාන්න පටං ගත්තා..ඒ ගමන්
මැඩම් මට කට අරින්න කියලා එයාගේ එක කකුලක් උස්සලා මගේ කටට අගල් 2ක් විතර උඩින් තියෙන විදිහට කකුල තියාගත්තා..බඩ උඩ තියෙන කකුල මන් හයියෙන් අල්ල ගත්තා මැඩම් වැටෙයි කියලා.
මැඩම්ගේ කකුල දිගේ කෙලින්ම ඇවිල්ලා ඇගිලි ගාවින් සබන් වතුර මගේ කටට වැටුනා...
"බොන්න බොන්න" මැඩම් හිනා වෙවි කිව්වා
ඒ විදිහට වතුර ගොඩක් මට බොන්න උනා.
ඊට පස්සේ මැඩම් මාව පාගන්න පටන් ගත්තා.ටික වෙලවක් එහෙට මෙහෙට පාගලා අයෙම බඩ උඩට ඇවිත් කකුල් දෙකම බඩේ තියලා හිටගෙන එක කකුලක ලොකු ඇගිල්ලෙන් මගේ තණ පුඩු සීරුවා..එකනම් පට්ට ආතල්..
නාලා ඉවර වෙලා මැඩම් මගේ ඇග උඩම හිටගෙන තුවායෙන් ඇග පිහදැම්මා.ඒ කරලා කාමරේට යමු කියලා කිව්වා.මං මැඩම්ව වඩාගෙන කාමරේට අරන් ගියා.යන අහරෙත් මැඩම් මගේ තණපුඩු හයියෙන් මිරික මිරික හිටියා..ඒක කරේ හරියට පොඩි එකෙක් වගේ හිනා වෙවි..හරිම හුරතල්.
කාමරේට ගියාට පස්සේ මැඩම් කකුල් කොට ඩෙනිමකුයි,අත් නැති ටී ශර්ට් එකකුයි දාගෙන ඇදේ ඉදගත්තා.ඉදගෙන එක කකුලක් උස්සලා ඇගිලි එහා මෙහා කර කර කකුල හරව හරව ටික වෙලාවක් බැලුවා.නාලා ඉවර උන ගමං නිසා මැඩම්ගේ කකුල් දෙක රෝසම රෝස පාටයි.රත්තරං ඇගිලි ටික දිලිසෙනව.ඒ කකුල් දෙක දකින ඕන එකෙක් මැඩම් ලග වහලෙක් වෙන්න ලොවෙත් කැමති වෙනවා.ඒ තරම් ලස්සනයි.මට හොදටම නැගලා.ජොකා විතරයි ඇදගෙනත් හිටියේ.මැඩම් මට නැගලා තියෙනවා දැකලා
"එන්න අයියේ ඇවිත් මං ලග දන ගහන්න." කියලා කීවා..
මං මැඩම් ලගට ගිහිල්ලා දන ගැහුවට පස්සේ මැඩම් එයාගේ අත් දෙකෙන් මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලාමැඩම් එයාගේ තන් දෙක අස්සට තියලා තද කරගත්තා.
අම්මෝ දිව්‍ය ලෝකේ වගේ පුදුම සැපක් තිබුනේ.මැඩම්ගේ ඇග හරිම soft..ඒ විතරක් නෙමෙයි මැඩම්ගේ සුවද මාව පිස්සෙක් කරනවා..
මං දන්නෙම නැතුව මැඩම්ගේ බඩ දෙපැත්තෙන් අත් දාලා මැඩම්ව බදාගත්තා..
මැඩම් මගේ ඔලුව පිටි පස්ස ආදරෙන් අතගෑවා..
පුදුම සනීපයක් තිබුනේ.හැබැයි වැඩි වෙලාවකට නෙමෙයි..
එකපාරටම ඇට දෙකෙන් ඉවසන්න බැරි තරම් වේදනාවක් ආවා.මං ඇට දෙක අල්ලන්න හදද්දී මැඩම් මාව ආයෙම පපුවට තියලා තද කරලා ඔලුව අත ගාන ගමන්
"ශ්...........දගලන්න එපා අයියේ ඉවසන් ඉන්න.මං ආසයි මේකට"
කියලා ආයෙම හයියෙන් පයියට පයින් ගැහුවා.මට කරන්න දෙයක් නෑ.මැඩම්ගේ ආසාවට විරුද්ධ වෙන්න බැරි හින්දා මං මැඩම්ව බදාගෙන වේදනාව දත් වලින් හපාගෙන ඉවසන් හිටියා..මේ විදිහට දහපාරක් විතර ගහලා නැවැත්තුවා..
නවත්තපු ගමන් මං පයිය අල්ලන් වකුටු උනා.එහෙම ටික වෙලාවක් හිටියා.
මැඩම් මොනවත් කිව්වේ නෑ.වේදනාව අඩු වෙනකල් හිනා වෙවි කකුල් දෙක මගේ මූන උඩින් තියාගෙන හිටියා..
ටික වෙලාවකින්
"හා දැන් ඇති නැගිටින්න.දැන් හොද ලමයා වගේ ගිහිල්ලා අර කන්නාඩි මේසේ ගාව තියෙන box එක අරන් එන්න" මැඩම් මට කන්නාඩි මේසේ ගාව තිබුන පොඩි box එකක් පෙන්නලා කිව්වා.ලගට යද්දි දැක්කේ ඒක nail designs පෙට්ටියක්.
කකුල් ලස්සනට තියා ගන්න ඕන හැම දේම ඒ box එක ඇතුලේ තිබුනා.nail polish,nail cutter,cleaner stick වගේ හැම දෙයක්ම තිබුනා.
මං එකත් අරගෙන මැඩම් ගාවට ගියා.ඊට පස්සේ මැඩම් මට බිම නිදා ගන්න කියලා මගේ බඩ උඩ ඉදගෙන කකුල් දෙක මගෙ පපුව උඩින් තියාගත්තා.මැඩම්ට හේත්තූ වෙන්න මං මගේ කකුල් දෙක නවලා තියාගත්තා..ඊට පස්සේ nail box එක එක මං ලග බිමින් තියලා මට කට අරින්න කිව්වා.පස්සේ එක කකුලක් මගේ කට ගාවට ගෙනල්ලා cleaner stick අරගෙන මැඩම්ගේ නියපොතු අස්සට දාලා ඇතුලේ තිබුන කුනු stick එකෙන් අරගෙන මගේ කට ඇතුලට දැම්මා.හැබැයි ගිලින්න දුන්නේ නෑ..එහෙම ඇගිලි දහයම සුද්ද කරලා කුනු ටික මගේ කට ඇතුලට දැම්මා.
ඊට පස්සේ nail cutter එක අරගෙන වැවිලා වැඩි නියපොතු ගානට ලස්සනට කපලා ඒ ටිකත් මගේ කට ඇතුලට දැම්මා..
ඊට පස්සේ දෙපාරක් විතර කටට කෙල ගහලා ඒ සේරම හොදට හපලා ගිලින්න කිව්වා.මං මැඩම් කියපු විදිහටම කරා..
"ගුඩ් බෝයි,දැන් කුස්සියට ගිහිල්ලා අම්මී noodles වගයක් හදලා ඇති අරන් එන්න" කියලා මට කිව්වා..මං කුස්සියට ගිහින් එද්දී මැඩම් පහල දිග සෝෆා එකේ ඉදගෙන tv එක බල බල හිටියා.
"මොකද අයියේ කරේ,හදලා තියෙන කෑම එක බෙදාගෙන එන්න මෙච්චර වෙලා යනවද"
"නෑ..මැ..ඩ.."
``ච්ටා...ස්´´
කෑම එක අතේ තියෙද්දිම මගෙ කනට හයියෙන් කනේ පාරක් වැදුනා.පාරේ සැරට ඇස් වලින් කදුලු පැන්නා..ඇගිලි 5ම කනේ..කෑම එකෙත් තව ටිකෙන් අත ඇරෙනවා,ඒ හින්දා මං පිගාන ලග තිබුන ටේබල් එකෙන් තියලා මැඩම් දිහා බලද්දි තමයි දැක්කේ
මැඩම්ගේ අතත් රතු වෙලා..එක දැකපු ගමං මට මගේ වේදනාව අමතක වෙලා හිතට ලොකු දුකක් ආවා.මං මැඩම්ගේ අත අරගෙන අල්ලටයි,ඇගිලි වලටයි හිමීට පිබගෙන ගියා.
විනාඩි 2ක් විතර එහෙම කරලා.
"මට සමාවෙන්න රත්තරං" කියලා මං කිව්වා..
"හ්ම්..හ්ම්....එහෙම කියලා බේරෙන්න දෙන්න බෑ ඩාලින්"කියලා මාව සෝෆා එක ගාවට කනෙන් ඇදගෙන එක්ක ගියා..ගිහිල්ලා
"දැන් යනවා සෝෆා එක යටට"කියලා එක පැත්තකින් සෝෆා එක උඩට ඉස්සුවා..මං යටට ගිහින් හාන්සි වෙලා සීරුවෙන් හිටියා.
ඊට පස්සේ මැඩම් උස්සන් හිටපු පැත්ත උඩ ඉදලම අත ඇරියා..
මට "ආ...ය්..ය්" කියවුනා.
"හා හා රිදුනද පැටියො"කියලා මැඩම් හිනා උනා..
මගේ පපුවෙ ඉදලා දන හිස් ගාවට එනකල්
සෝෆා එක පළලයි.ඒ හින්දා මට හෙලෙවෙන්නවත් බෑ.
බෙල්ලේ ඉදලා උඩ කොටස සෝෆා එකෙන් එලියේ තිබුනා.
ඊට පස්සේ මැඩම් කෑම එකත් අරගෙන සෝෆා එකේ ඉදගත්තා.අම්මෝ මට තරු පෙනුනා.බරට වැඩි කමට හුස්ම ගන්නත් අමාරුයි.ඒ හින්දා අන්තිමට කටින් හුස්ම ගත්තේ.
මගේ කටින් ලාවට කෙදිරි ගෑවෙනවා..
ඒ උනාට මැඩම්ට ගානවක්වත් නෑ..හොදට ඉදගෙන ටීවි එක බලන ගමන් noodles එක කනවා..
මං කෙදිරි ගාන එක නවත්තන්නේ නැති හින්දා එක කකුලක් මගේ කටේ එබුවා....
විනාඩි 5ක් විතර එහෙම කකුල තියාගෙන කට ඇතුලේ තියාගෙන ඉදලා එලියට ගත්තා...ඒ වෙද්දී මං වේදනාව ඉවසගෙන ඉන්න හුරු වෙලා තිබුනා.
ඊට පස්සේ සුදු කකුල් දෙක ලෙව කන්න කියලා මගේ මූන උඩින් තිබ්බා.මං දිව එලියට දාලා යටි පතුල් දෙක හොදට ලෙවකෑවා.දත් වලින් කුනු තියෙන තැන් සූරලා ඒ සේරම කෑවා.ඇගිලි අස්සට දිව දාලා හොදට සුද්ද කරා.
ඊට පස්සේ දිග හුස්මක් ඇදලා මැඩම්ගේ කකුල් වල සුවද බැලුවා.ඒ සුවද කොච්චර වින්දත් ඇති වෙන්නේ නෑ.මං ගොඩක් වෙලා කකුල් වල සුවද බැලුවා..ඊට පස්සේ මං මැඩම්ගේ සුදු ඇගිලි එකින් එක හොදට සූප්පු කරා..ඒ විදිහටම heels වලත් රස බැලුවා..
ඊට පස්සේ ඇගිලි සේරම කටේ දාගෙන සූප්පු කරලා කෙල ගිල්ලා..
ඒ අතර මැඩම් එයාගෙ කටින්
noodles පොඩි ගුලි වගේ හදලා මගේ කටට දැම්මා..මැඩම් හපලා දාන ඒවගේ ලොවෙත් නැති රසක් තිබුනා..කොච්චර කෑවත් එපා උනේ නෑ..
මැඩම්ට කාලා ඇති උනාට පස්සේ මගේ බෙල්ල පාගගෙන සෝෆා එකෙන් නැගිට්ටා.ඒ කරලා මාව එලියට ගත්තා.
තව ගොඩක් දුරට ලියන්න හිතාගෙන හිටියත් හිතපු තරම් ප්‍රතිචාර මදිකම හේතුවෙන් කතාව මෙතනින් නැවැත්වීමට කනගාටුවෙන් උනත් තීරණය කරා(like එකක්වත් නෑ කියන්නේ කතාව හරි නෑ කියන එකනේ)

2 comments: