Sunday, June 7, 2020

එහා ගෙදර නංගි 06

එහා ගෙදර නංගි 06

ඊට පස්සේ ඉතුරු උන noodles තිබුන පිගාන බිමින් තියලා මැඩම්ගේ කකුල් දෙකෙන් හොදට පාගන්න පටන් ගත්තා..ඒ ගමන් ඇගිලි වලින් හොදට තද කර කර පොඩි කරා..මැඩම්ගේ ඇගිලි අස්සෙන් "චිරි චිරි"සද්දයක් එක්ක noodles එලියට පනිනවා.ඒක දැකලා මට හොදටම නැග්ගා..
මැඩම්ට ඇති වෙනකල් පාගලා කකුල් දෙක පිගානේ තියෙද්දිම ඇගිලි ටික උස්සලා මං දිහා බැලුවා.මං කකුල් දෙක ලග බිම දිගා වෙලා මැඩම්ගේ කකුල් වල ඇලිලා තියෙන noodles කෑලි සේරම ටික ඉවර වෙනකල් ඇගිල්ලෙන් ඇගිල්ල හොදට ලෙව කකා කෑවා.අම්මෝ පුදුම රසක් තිබුනේ.ටික වෙලාවක් යද්දී මට රස ඉවසන්න බැරිව මැඩම්ගේ සේරම ඇගිලි ටික එක පාර කටේ දාලා තදට සූප්පූ කරා..
එ වෙලාවේ මගේ කරුමෙට මගේ දතකට මැඩම්ගේ ඇගිල්ලක් පොඩ්ඩක් හැපුනා..මං රස කර කර කන හැටි දැකලා වෙන්න ඇති මැඩම් ඒක වැඩිය ගනන් ගත්තේ නෑ.
ඊට පස්සේ මැඩම් පුටුවෙන් නැගිටලා පිගාන දෙපැත්තෙන් කකුල් දෙක දාලා නැමුනා.ඒ කරලා noodles එකට පිගාන උතුරලා යන තරමට චු දැම්මා.
"සේරම බොන්න අයියේ පොඩ්ඩක්වත් ඉතුරු කරන්න එපා.කාලා ඉවර වෙලා පිගාන හෝදලා වත්ත පිටිපස්සට එන්න."කියලා මැඩම් නැගිටලා කුස්සිය පැත්තෙන් එලියට ගියා.
මං චූ ටික බීලා ඉතුරු උන noodles ටිකත් කලා කුස්සියට ගිහින් පිගාන හොදලා මැඩම් කියපු පැත්තට ගියා.
මැඩම්ලගේ ගේ වටෙටම ලොකුවට තාප්පයක් බැදලා තියෙන හින්දා කාටවත් පෙන්නේ නෑ..
මං යද්දී මැඩම් වතුර බෝතලයක් අතේ තියගෙන මං එනකල් බලාගෙන හිටියා..
"අර ටික සේරම බීවද අයියේ..මං හිටියෙ නැති හින්දා හොරෙන්ම විසි කරේ එහෙම නෑ නේද"
"නෑ රත්තරං.සේරම ටික කෑවා. අන්තිමට පිගානත් ලෙව කාලා තමයි හේදුවෙ.."
"මං දන්නවනේ මගේ අයියා ගැන,මං විහිලුවට ඇහුවේ මෝඩයෝ."එහෙම කියලා ලාවට කනේ පාරක් ගහලා මාත් එක්ක හිනා උනා.
ඊට පස්සේ මැඩම් පස් තියෙන තැනකට ගිහින් හිටගෙන වතුර බෝතලෙන් ටික ටික කකුල් වලට දාන ගමං එතන මඩ වෙනකල් හොදට පෑගුවා..
"එන්න අයියේ මං ලගින් බිම නිදා ගන්න"
මං රත් වෙලා මොකද මේ වෙන්නෙ කියලා
මං ටිකක් බයෙන් මැඩම් ලගට ගිහින් මැඩම් ගාව බිම නිදා ගත්තා.ඒ වෙලාවේ තමා හරියටම දැක්කේ මැඩම්ගේ කකුල් වැහෙන තරමට මඩ ගෑවිලා.
මං නිදා ගත්තට පස්සේ මගේ බඩ උඩට නැගලා හිට ගත්තා...
ඒ හින්දා මං හිතුවේ මැඩම් මාව මඩ පිටින් trampling කරන්න හදන්නේ කියලා..
ඒත් එක පාරම මැඩම් එක කුකුලක් උස්සලා මගේ මූන කෙලින් තිබ්බා..
"ම...ම..මැ..ඩ.ම්..".
"ඔව් ඔයා හිතන එක තමයි.කන්න අයියේ මගේ කකුල් වල තියෙන මඩ සේරම.ඔයාට තාම බඩගිනියි කියලා මං දන්නවා අයියේ."
"නෑ නං..ග්..ගී..මගේ බඩ පිරිලා තියෙන්නේ.මං....."
කියලා ඉවර වෙන්න කලින් එක කකුලක් මගේ කටේ ඔබලා එලියට ගත්තා.කටෙන් එකයි මඩ.මං අප්පිරියාවෙන් ඒ ටික එලියට දාන්න හදද්දී..
"කනවා මොඩයෝ.පොඩ්ඩක් හරි එලියට දැම්මොත් දවසම මඩ කවනවා තමුසෙට.මගේ කකුල හපපු එකට දඩුවම මේක තමයි"
දැන්නම් ඉතින් කරන්න දෙයක් නෑ.මැඩම්ට මේ වගේ මල පැනලා ඉන්නවා මං දැකලා නෑ..ඕන මගුලක් කියලා මං කටේ තිබුන මඩ ගුලිය හිමීට හපන්න පටන් ගත්තා.මඩ රහ කටේ හැම තැනම.ගිලින්න හැදුවට ගිලෙන්නෙත් නෑ.කට හැම තැනටම යනවා.අන්තිමට ආමාරුවෙන් අමාරුවෙන් පලවෙනි එක ගිල්ලා.ඒත් උගුරෙන් පහලට යන්නෙත් නෑ හිර වෙනවා..
"අනේ.. මැඩම්..ගිලින්න බෑ අමාරුයි උගුරේ හිර වෙනවා..
"අනේ කලින් කියන්න තිබුනනේ අයියේ.."
මං හිතුවේ නවත්වයි කියලා.
ඒ උනාට උනේ වෙන දෙයක්. එක පාරටම මැඩම්ගේ අතේ තිබුන වතුර එකෙන් ටිකක් මගේ කටට හැලුවා...
"දැන් කට හෝදලා ගිලින්න එතකොට අමාරු නෑ"මැඩම් කිව්වා.
මේ විදිහට මැඩම්ගේ කකුල් වල තිබුන මඩ සේරම ඉවර වෙනකල් මට වතුර පොව පොව කැව්වා...අන්තිමට මැඩම් කකුල් මගේ කට උඩින් කකුල් තියලා ඉතුරු වෙලා තියෙන මඩ හේදිලා යනකල් වතුර දැම්මා..
ඊට පස්සේ මගේ ඇග උඩින් බැහැල
"අයියේ මේ ඔයාගේ පලවෙනි වැරැද්ද හින්දා මං දුන්නේ පොඩි දඩුවමක්.මීට පස්සේ වැරදි වෙන්නේ නැති වෙන්න වැඩ කරන්න නැත්තම් මීට වඩා ගොඩක් ලොකු දෙවල් ඔයාට කරන්න වෙයි."
"මට සමාවෙන්න රත්තරං.මං ඒක හිතලා නෙමෙයි කරේ"
"හ්ම්.දැන් bathroom එකට ගිහින් ඇග හොදගෙන මගේ room එකට එන්න අයියේ මට පාඩම් කරන්න තියෙනවා.ඔයාගෙන් ගනන් වගයක් අහ ගන්නත් තියෙනවා."
එහෙම කියලා මැඩම් bathroom එකට ගිහින් කකුල් දෙක හොදගෙන room එකට ගියා.
මං ඇග හෝදගෙන මැඩම්ගේ කාමරේට යනකොට මැඩම් එයාගේ මේසේ ඉදගෙන පාඩම් කර කර හිටියා.මං ආවා දැකලා
"අයියේ කන්නාඩි මේසේ ගාව තියෙන ක්‍රීම් බෝතලේ අරන් මගේ කකුල් වල ගාලා මසාජ් කරන්න.නැත්තම් වැලි පෑගුන හින්දා මගේ කකුල් කැත වෙයි.."
මං ක්‍රීම් බෝතලේ අරන් මැඩම් ගාවට ඇවිත් බලාගෙන හිටියා.
"මොකද බලාගෙන ඉන්නේ මේසේ යටට ගිහින් මං කියපු වැඩේ කරන්න."
මං මේසේ යටට ගිහින් මැඩම් ඉදගෙන හිටපු පුටුවේ කකුල් මැදින් මගේ කකුල් දාලා බිම නිදාගෙන මැඩම්ගේ කකුල් මගේ පපුව උඩින් තියා ගත්තා...ඊට පස්සේ ක්‍රීම් ගගා පැයක් විතර හොදට මසාජ් කරා....
ඊට පස්සේ මට මසාජ් කරන එක නවත්තන්න කියලා,
"ඇති වෙනකල් සුවද බලන්න අයිය" කියලා මගේ මූන උඩින් කකුල් දෙක තියාගත්තා.
මං මැඩම්ගේ කකුල් වල සුවද විදන ගමං එක අතකින් අතේ ගැහුවා.ඒකට මැඩම් මොනවත් කිව්වේ නෑ...එයා එයාගේ පාඩුවේ පාඩම් කරා..පැයකට විතර පස්සේ දන්නෙම නැතිව මට නිද්ද ගියා.
.
.
.
.
.
.
.
කවුද මගේ කනින් අදිනවා දැනිලා මං නින්දෙන් ඇහැරුනා..මගේ මූනට එබීගෙන හිටියේ වෙන කවුරුත් නෙමෙයි අම්මා...මොකද කොල්ලෝ මේ හවස් වෙනකල් නිදා ගන්නේ.නැගිටලා මේ තේ එක බොනවා.
.
.
.
.
.
ඒ වෙලාවේ තමයි මට තේරුනේ මේ සේරම මං දැකපු හීනයක් කියල

මෙම කතාව උපුටා ගත් කතාවක් වන අතර මෙහි සමපූර්ණ අයිතිය හා ගෞරවය මුල් රචකයා සතුයි ඔබට ස්තූතියි

2 comments:

  1. Kathawa gdk lassanai... supiri...

    ReplyDelete
  2. හරිම ලස්සන කතාවක්... මමත් ස්ලේව් කෙනෙක් වෙලා ඉන්නෙ මගෙම නංගිටයි එයාගෙ බෝයිෆ්‍රෙන්ඩටයි...❤

    ReplyDelete